×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Mayweather: Soha nem kértem 100 milliót!

2011-05-20 09:07:02 /

Időről-időre reppennek fel bizonyos pletykák Floyd Mayweather Jr.-ral kapcsolatban, aki aztán néha előbújik, és megcáfolja ezeket. Az amerikai bunyós hosszú ideje már csak a http://www.fighthype.com/ oldalnak hajlandó nyilatkozni, legutóbbi interjúját - ahol néhány kemény kérdést is feltettek neki - is ennek az oldalnak adta. Ebből az anyagból szemezgetünk a következőkben.

 

Floyd, egyszer azt mondtad, hogy Isten nem enged Téged veszíteni. Ha ez így van, miért nem állsz ki Pacquiao ellen, talán elvesztetted a hited?

Hát, én nem emlékszem, hogy ilyet mondtam volna. De ha egyszer valaki legyőz engem, azt akarom, hogy becsületes és tiszta körülmények között tegye. És ezt továbbra is tartom. Ezért kell a leendő ellenfeleimnek a véletlenszerű vér-, és vizeletvizsgálatnak alávetni magát. Nem csak Manny-re vonatkozik ez, hanem minden leendő ellenfelemre, magamat is beleértve, természetesen. Shane-nel már ilyen feltételekkel mérkőztünk.

A Pacquiao meccs legutóbb a te csapatod állítása szerint azért nem jött létre, mert nem is került sor tárgyalásokra. Te pedig azt mondtad akkor, hogy elvesztetted a motivációdat, és elmentél szabadságra. Mitől veszítetted el az érdeklődésed, hiszen egyszer már azt állítottad, hogy nagyon akarod a meccset és készen is álltál rá?

Nézzék, én mindenbe belementem, amit ők kértem tőlem az aktuális tárgyalásaink során. Azt mondták, beleegyeznek a véletlenszerű doppingtesztekbe, de bizonyos feltételekkel, ami az volt, hogy a meccs előtti egy hónapban már nem végzünk vizsgálatokat.

Miért akartál legutóbb 100 milliót kérni ezért a meccsért, hiszen állításod szerint aláírtad a legutóbbi szerződést, ami valószínűleg nem ekkora pénzről szólt?

Soha nem kértem 100 millió dollárt! Ez nem igaz. Én csak azt mondtam, hogy a különböző egyéb megállapodásaimmal együtt azon az estén akár 80-100 millió dollárt is megkereshetek.

Amíg a Pacquiao vs. Marquez nincs aláírva, továbbra is te vagy Bob Arumék első számú célpontja. Mennyi pénzt kérnél egy Manny Pacquiao elleni októberi meccsért? Elfogadnád annak a szerződésnek a feltételeit, amit állításod szerint már aláírtál? Megfelelő lenne-e neked egy 18 napos határidő a doppingtesztekre, mint volt Mosley esetén, vagy inkább a 14 napot preferálnád Pacquiaonál?

Az, hogy mennyit kérek ezért a meccsért, rám és a csapatomra tartozik. Shane és én pedig soha nem kötöttünk ki határnapot.

Megígérted a rajongóidnak nemrégen, hogy miattuk fogsz idén kiállni Pacquiaoval. Mikor lesz ebből az ígéretből valami?

Nem hiszem, hogy bárkinek is ígértem valamit. Azt mondtam, hogy a meccs valószínűleg létrejön a jövőben, de nem ígérgettem semmit.

Híres mondásod szerint, ha valami pénzt csinál, téged az érdekel. Ez most akkor nem arról szól? Mi, mikor és miért változtatta meg a szemléleted, le fogod esetleg adni a Money Mayweather becenevet?

Persze, a pénzről szól az egész, de az egészségem sokkal fontosabb a pénznél.

Azt mondtad, hogy egy időre visszavonulsz az ökölvívástól és minden erődet arra fogod fordítani, hogy megtisztítsd a sportágat a teljesítménynövelő szerektől. Mit léptél eddig ennek érdekében?

Tudattam a bokszvilággal, hogy neki kell állnunk a véletlenszerű vizelet-, és vérvizsgálatok alkalmazásának, minden sportoló esetén, hogy megtisztítsuk a sportágat, hiszen manapság rengeteg köztünk a csaló. A Mosley elleni meccsen már alkalmaztuk is a teszteket. Ez volt az első lépés.

Én úgy látom, hogy azért vágyódsz még az ökölvívás után. Ki ellen bokszolnál, ha újra szorítóba lépnél?

Nem tudom, ki lenne az ellenfelem, ha egyszer elhatároznám, hogy ismét kesztyűt húzok. Legutóbb, mikor két éves kihagyás után visszatértem, mindenféle bemelegítő meccs nélkül megvertem a pound for pound lista második helyezettjét, aki akkor Juan Manuel Marquez volt.

Egyszer azt mondtad, hogy nem vagy kíváncsi a gyáva, félős bokszolókra. Ez alatt én azt értem, hogy szerinted napjaink ökölvívásában is vannak gyáva bunyósok. Kiket értesz ez alatt?

Vannak emberek, akik folyamatosan azt mondják, hogy Floyd Mayweather gyáva és be van ijedve. Én viszont akkor nem értem, miért van az, hogy az emberek még mindig kíváncsiak erre a gyáva és félős bokszolóra.

Ha a Pacquiao-meccs nem jön össze, gondoltál rá, hogy hivatalosan is bejelented a visszavonulásod?

Az én pályafutásom nem Manny Pacquiao-tól függ.

2011. május 20.

Fordította: Baranyai Gergely, Greg


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@WNB: "Hasonló logikával szeretném megvilágítani, hogy a víz valójában extrém gyanús szintetikus drog: mivel..."(egyes kocsmákban) dyhidrogen monoxide [DHMO] is also often added to (kannás tablettás bor)".


Ha, ha ha :DD

    2011-05-26 20:52:35

Nekem amúgy Sztrego idézési technikája tetszett legjobban. :)

>> "Xylocaine is also often added to cocaine"
>> Nem kell ezt megmagyarázni....

Holott amúgy a wiki-oldalon, ahonnan idézi az ügyesnek szánt módon kiragadott részt, a teljes kontextus éppen arról szól, hogy a lidocaint amúgy higításos hamisítás céljából keverik az értékesebb összetevővel - kihasználva, hogy az ínyzsibbasztásos minőségtesztben a tesztelőt becsapva jobban teljesít, mint a nagy tisztaságú eredeti szer. :)

(Vagy hogy az adrenalin nem valami dizájner-drog hozzávaló a lidocainhoz - sőt: Xylocaine-hoz - adagolva, hanem csak arra szolgál, hogy az érösszehúzó hatása miatt elnyújtsa a helyi felszívódást - tehát, hogy hosszabb ideig megmaradjon az érzéstelenítő hatása. Ettől függetlenül persze lehet tiltva a használata...de nem azért, mert egy mitikus ködbe burkolózó "szintetikus drog".)

Hasonló logikával szeretném megvilágítani, hogy a víz valójában extrém gyanús szintetikus drog: mivel..."(egyes kocsmákban) dyhidrogen monoxide [DHMO] is also often added to (kannás tablettás bor)".

    2011-05-26 20:43:40

@zappa: De hiába... :)

» ogreface   válasz erre
    2011-05-26 20:16:34

@ogreface: Jó, hát kicsit lentebb még te is tettél egy kísérletet a Xylocain=Lidocaine témában.:)

    2011-05-26 20:10:28

@zappa: Srácok! Csináltam már nektek egy külön homokozót, nem kéne ott játszani tovább? ;O)

» ogreface   válasz erre
    2011-05-26 18:35:29

@Sztrego: Súlyos vagy! Értsd már meg, hogy a Xylocain az más néven Lidocaine! :D
Nem elég ez a rengeteg belinkelt szöveg?:D Vagy amit Ogreface idézett gyógyszerészeti könyvből?
Tényleg kérdezd meg a háziorvosodat! Vagy használd a googlet! :)

Ahol a Xylocaine tiltva van, ott a Lidocaine is, mert a kettő ugyanaz! Melyik államokban tiltják a Xylocainet? Erről van infód?

"A Lidokaint sehol nem tiltják."

Ha van ilyen listád ahhol a tiltott szerek vannak - kétlem - akkor ott azért nem találod a Lidocainet, mertr elképzelhető hogy Xylocaine néven szerepel. De van egy harmadik elnevezése is: lignocaine, még így is keresheted.

Nevada államban nem tiltják ezt és a te idézeted alapján a WADA listáján sem tiltják.

Ezen tényleg kár vitázni, ha Mayweather Xylocainet használt, akkor Lidocaint használt!

    2011-05-26 18:32:09

Mayweather jr a a legtöbb államban betiltott szintetkus drogot, a Xylocaint használja, mert erős fájdamlomcsillapító és a benne lévő adrenalin teljesményfokozó. A Lidokaint sehol nem tiltják.

» Sztrego   válasz erre
    2011-05-26 17:42:18

@Sztrego: "Ami May használ, az drog, nem sima lidokain..."

Azt mondtad Xylocaint használt, ami sima egyszerű lidocaine. Én is csak ezt az infót találtam, ha te találsz másikat, mutasd mit találtál, addig nyugodj bele, hogy sima lidocainról van szó!

    2011-05-26 15:14:47

@Sztrego: Sztrego, ne nevettesd már ki még jobban magad! Hidd már el, hogy a Xylocain az Lidocaine.
:)

Hát nem láttad a linkelt képen? Xylocain néven fut, hatóanyaga Lidocain.

Ezen tényleg kár erőlködnöd, mert a két dolog ugyanaz.

A Lidocaine nincs a WADA listáján, és pl. Nevada államban sincs tiltólistán, de bizonyos államokban biztosan ott van. Az hogy a Wada nem tiltja a Xylocaint, méginkább azt jelenti számomra, hogy nem egy nagyon durva szerről van szó. (mellesleg egy csomó fáéjdalomcsillapítót tiltanak, de a Xylocaint (más néven Lidocaint) nem.

Sajnálom, hogy ki kellett ábrándítsalak abból a hitedből, hogy a Xylocain az valami rendkívüli drog! :)
Ha legközelebb fogorvosnál jársz, kérdezz rá! :D

    2011-05-26 15:12:46

@ogreface: Ami May használ, az drog, nem sima lidokain, ezért csak ott tud bokszolni, ahol engedik.

» Sztrego   válasz erre
    2011-05-26 13:10:47

Anyagok jellemzése:
+Lidocainum (lidokain)
Másnév: xylocain
Leírás: fehér vagy csaknem fehér kristályos por. Enyhe jellegzetes szagú. Kissé keserű ízű, a nyelvet múlékonyan érzésteleníti.
Old.: vízben gyakorlatilag nem,alkoholban és híg erős savakban bőségesen oldható.
Hatás: lokál anesztetikum, antiarritmiás szer

/ Gyógyszerészeti könyv /

Azért tiltják több helyen, mert kis mennyiségű adrenalint szoktak hozzá keverni, hogy a környező ereket összehúzzák, ezzel is fokozva a hatást, sőt, egyes krémekbe és sprayk-be még minimális mennyiségű szteroid is van, ami gyulladáscsökkentő hatású. Ezek a szerek vannak tiltva és nem maga az alapanyag, azaz a lidocain vagy más néven xylocaine.
Tehát a xylocain magában nem szintetikus drog!

» ogreface   válasz erre
    2011-05-26 11:00:12

A Lidokain nincs a doppinglistán, míg a Xylocaine igen! :))

A Xylocaine egy szintetikus drog! A Lidokaint sehol nem tilják, ezt a verziót igen, és annak oka van!

A bizonyítvány magyarázására nincs szükség!

» Sztrego   válasz erre
    2011-05-26 10:31:59

@Roy Jones Jr.: Tulajdonképpen csak kíváncsi vagyok, hogy hogyan magyarázza meg amit nem lehet.
Kíváncsi vagyok van-e nála olyan pont, amikor pl. azt írja:
"Hú, basszus nem is tudtam hogy a Xylocaine az tulajdonképpen a Lidocaine."
Persze, marhára meglepődnék már, ha lenne nála ilyen igazából.

Sok értelme tudom hogy nincs, nem akarok én ezen rugózni, csak tényleg érdekelt, hogy mit tud kihozni ebből a szituból, hogy elkezdi-e bizonygatni, hogy a Xylocaine nem is lidocaine, vagy hogy a Lidocaine mégsem semmiség...

    2011-05-26 06:23:24

@zappa: De látod Zappa, pont ezt csinálod! Vitatkozol egy olyan valakivel, akivel teljesen fölösleges. Most is te vagy "védekezésben", miközben ő mondott baromságot... Mi szükséged van erre?! Vagy bárkinek ezen az oldalon?!

Most is kérdésekkel újra meg újra visszahívod, mert azt hiszed, hogy a tényekre vagy a józan észre majd jobb belátásra tér, vagy mit hiszel? Mikor eddig is magasról leszarta ezeket... Azt is meghazudtolta, amit tőle idéztél be szó szerint, akkor mit vársz ezek után?

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-05-25 23:58:56

@Sztrego: Sztrego, én nem magyarázom a bizonyítványt, csak te azt bizonygattad még pár hozzászólással lentebb, hogy a Xylocaine az nem Lidocaine.
Márpedig az az.

Most nem hiszed el hogy a két dolog ugyanaz?
:D

Azt mondtad Mayweather Xylocaine-t használ. A Xylocaine=Lidocaine. Aztán azt mondod a Lidocaine az semmi. Akkor most ezt hogyan értelmezzem?

Nem értem mit akarsz mondani ezzel az idézettel.

Elmondom mi történt. Azt hitted - ahogy lentebb írtad is - hogy a Xylocaine az egy durva szer ami önmagában Adrenalint is tartalmaz, meg még a kokainnal is összehoztad.:)

Aztán most már te is rájöttél, hogy a Xylocaine az tulajdonképpen a Lidocaine, -amit a fogorvos ad be neked is ha kezel - amit viszont te sem tartasz súlyos dolognak. Hát ez a nagy helyzet! :D

A szintetikus drog helyet írd nyugodtan, hogy Lidocainet! :)

    2011-05-25 22:51:43

Lidocaine is not currently listed by the World Anti-Doping Agency as an illegal substance

:)))

» Sztrego   válasz erre
    2011-05-25 22:40:54

Mayweather jr bizonyítottan szintetkus drogot, fájdalomcsillapítót használ, ami miatt kevés helyen bokszolhat. Tiltott szer, a lidocaine nem az.:D Ajvé!

Milyen érdekes, hogy azok, aki Pacquiaot alaptalanul vádolták, azok most egy bizonyított illegális szerezésnél már magyarázzák a bizonyítványt!:)))

» Sztrego   válasz erre
    2011-05-25 22:36:50

@Roy Jones Jr.: Á, nem hiszem hogy ezen lehet vitázni.:)

    2011-05-25 21:07:29

@zappa: Ugye nem fogsz megint egy értelmetlen vitát elkezdeni?

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-05-25 20:06:59

@Sztrego: Sztrego ne legyél már fafejű! :D

A Xylocaine=Lidocaine!


http://www.dentsplypharma.com/...

Ha figyelmesen megnézed a dobozát, láthatod Xylocaine néven fut ez az injekció, a hatóanyag pedig LIDOCAINE!!!
Valszeg te magad is kaptál már a fogrvosodtól xylocaine-t! :D
Ezt a szintetikus gonosz drogot, amihez kokaint is szokás fogyasztani! :DD

Egyébként az hogy szintetikus tudod mit jelent? :)

"Egy tiltólistás szintetikus drog, ami a legtöbb helyen be van ttiltva, kiderül, hogy sima semmiség:D"

Csak az derült ki, hogy a Xylocaine az valójában Lidocaine. Azt hogy hogy ez önmagában semmi, azt te mondtad! :)

    2011-05-25 19:58:32

Egy tiltólistás szintetikus drog, ami a legtöbb helyen be van ttiltva, kiderül, hogy sima semmiség:D

Szóljunk Floydnak, hogy rossz szert szed, ez semmiség, ilyet a fogorvos is ad neki bagóért.:D

Ajvé!

» Sztrego   válasz erre
    2011-05-25 14:48:48

@zappa: Olyan szerekről vitatkoztok, amik lokális, tehát helyi érzéstelenítésre valók. Nehogy úgy gondoljátok, hogy valaki kap egy ilyen injekciót, és viperával lehet ütni agyba-főbe, és semmit sem érez... :)

» ogreface   válasz erre
    2011-05-25 14:39:39

@Sztrego: http://www.medicinenet.com/lid...

Itt utána tudsz olvasni. De egyébként a te áőltalad linkelt szövegből is látszik, Xylocaine=Lidocaine.
Az Epinephrine (vagy más néven Adrenalin) az egy más dolog. Persze létezik olyan Lidocaine injekció ami Adrenalint is tartalmaz (két hatóanyaga van) és létezik olyan Xylocaine injekció is biztosan ami szintén pluszban még Adrenalint is tartalmaz.
Ezért mondom, hogy én nem tudom mit használt, de ha te csak annyit tudsz, hogy Xylocainet, akkor megnyugodhatsz, mert az csak lidocaine.

    2011-05-25 12:05:13

Szóval, lehet hogy Mayweather Xylocaine + Adrenalint használt, nem tudom, de önmagában a Xylocaine az csupán a lidocaine.

És ezek szerint a Xylocaine=lidocaine szerinted önmagában semmi.

    2011-05-25 11:59:26

@Sztrego: A Xylocaine önmagában az lidocaine.
Én nem tudom konkrétan Mayweather mivel csillapította a fájdalmat, de a Xylocaine az önmagában nem tartalmaz Adrenalint, mint ahogyan a lidocaine sem.


Egy fájdalomcsillapító, ami nem arra való, hogy az ütőerőt növelje, hanem arra, hogy egy sérülés negatív hatásait csökkentse. És azt védi a tiltás, aki használja.

    2011-05-25 11:53:07

Xylocaine Drug Description

Xylocaine (lidocaine) MPF with Epinephrine is a sterile, nonpyrogenic, isotonic solution containing sodium chloride. Each mL contains lidocaine hydrochloride and epinephrine, with 0.5 mg sodium metabisulfite as an antioxidant and 0.2 mg citric acid as a stabilizer. Xylocaine (lidocaine) with Epinephrine in multiple dose vials: Each mL also contains 1 mg methylparaben as antiseptic preservative. The pH of these solutions is adjusted to approximately 4.5 (3.3–5.5) with sodium hydroxide and/or hydrochloric acid. Filled under nitrogen.

A lidocaine önmagában semmi, csakhogy ez nem az, hanem egy szintetikus drog, ami adrenailnt is nagy mennyiségben tartalmaz, ami köztudottan teljesítményt fokoz. Emelett kitolja a fájdalomküszöböt. Nem véletlen az, hogy ez is droglistás szer!:))))

» Sztrego   válasz erre
    2011-05-25 08:52:44

@Sztrego: "Jó tudni, hogy a Lidocaint tiltják, mint fájdalomcsillapítót:D"

Nem tudtad, hogy a Xylocaine az Lidokain?

    2011-05-25 07:19:34

Jó tudni, hogy a Lidocaint tiltják, mint fájdalomcsillapítót:D
Mayweather doppingol, mert szintetikus drognak minősülő szert szed. A többi csak magyarákodás és mellé duma.

» Sztrego   válasz erre
    2011-05-24 23:06:56

@Irbisz: "Az hogy valaki nagyobbat tud ütni, illetve nem érzi a fájdalmat érzékeny ökleivel, az a bokszban bizony elég nagy előny, akárhogyan is nézem."

De mihez képest előny? Ez a kérdés.
Mert ha egy bokszoló doppinggol, akkor a normális egészséges állapotához képest nagyobb teljesítményre lesz képes.
Egy lidokain injekciótól, viszont nem nő meg normális esetben az ütőerő.:D Itt arról van szó, hogy egy sérülés hátráltató hatását valamennyire enyhítsék.
Tulajdonképpen azt is be lehetne tiltani - bár annak semmi értelme nem lenne - hogy a ringsarokban az arc sérüléseit ellássák, mert az is előnyhoz juttatja azt, akinek letörölik a vért a szeméről ahhoz képest, mint ha nem törölnék le.:)

Jól látod, hogy a fájdalomcsillapítókat azért tiltják, mert a használójuk nem érezvén egy sérülést igen komoly károkat szenvedhet.
Abban azt hiszem megegyezhetünk, hogy ha Pac valamit tényleg rejteget, az nem lidokain injekció.

    2011-05-24 21:58:17

"Erre én azt szoktam mondani, hogy ha két csapat esőben focizik, akkor mindkettőnek csúszós a pálya, nem csak az egyiknek. Mayweathertől ugyanúgy levették volna a megfelelő vérmennyiséget, nem csak a filippínótól, tehát egyik sem lenne előnyben a másikkal szemben."
Már hogyne okozhatna ez Mayweather előnyt! Nem az ő boksza épül sok mozgásra, ütésre.
Feltételezve ugyanakkora "erőnlétveszteséget", sokkal kisebb problémát jelentene neki mint Pac-nek, mert más a stílusa.

Ha meg arról meg van győződve, hogy ez neki erőnléti problémát okoz, akkor ez akár igaz, akár pszichózis, nem fog az extra tesztbe belemenni, csak ha ez minden meccsre kötelező lesz, mert a szervezetek szabályait megváltoztatják.
Addig Mayweather meccselkerülő kívánságai kapcsán meg csak annyit lehet mondani, aki számára komoly előnyt jelentő, sok államban doppingszernek minősülő szert használ, attól a pofátlanság netovábbja az ilyen feltétel.

Lehet h. már 6-7 éve nem bokszolna, ha nem nyúlt volna a tiltott fájdalomcsillapítóhoz.

» Irbisz   válasz erre
    2011-05-24 13:10:02

@zappa: Sok fájdalomcsillapító régóta doppinglistás szer (ergo doppingszer), mert igen sok előnyhöz juttatják használójukat, illetve alkalmazójukra is veszélyesek lehetnek (haltak már bele).
Az hogy valaki nagyobbat tud ütni, illetve nem érzi a fájdalmat érzékeny ökleivel, az a bokszban bizony elég nagy előny, akárhogyan is nézem.

» Irbisz   válasz erre
    2011-05-24 13:00:01

Xylocaine egy olyan erős sok helyen tiltott fájdalomcsillapító, ami adrenalint is tartalmaz, ami köztudottan teljesítményfokozó, hiszen a küzdősportosok is azt használják. Ez már önmagában is nagy előnyt jelent a használójának, de a fájdalomküszöb kitolása még többet ér.

Illegális drog, amit betiltottak,e zért Money Mayweather csak ott bokszol, ahol engedélyezik, de ettől még illegális szert használ, azaz doppingol!

» Sztrego   válasz erre
    2011-05-24 12:20:54

Egy kis olvasni való:

"What is Xylocaine® ?
This medicine contains the local anaesthetic, lidocaine.

What is Xylocaine® used for?
Xylocaine is used for minor surgery and dentistry to block feeling in the part of the body affected (local anaesthesia), so that the patient does not experience pain."


Itt is sok érdekes van a lidokainról:

http://en.wikipedia.org/wiki/L...


Szóval ilyesmit kapsz amikor a fogorvos ügyködik rajtad!
Szerencsére kokaint nem nyomnak mellé! :DD

    2011-05-24 12:07:58

@Sztrego: Szerintem se...

    2011-05-24 12:01:36

"Xylocaine is also often added to cocaine"

Nem kell ezt megmagyarázni....

» Sztrego   válasz erre
    2011-05-24 11:28:00

@Sztrego: A tiltott szerek az egy halmaz. Azon belül a doppingszerek egy kisebb halmaz.
A fájdalomcsillapító, amit sok boklszoló használ a kezeire lehet hogy a tiltott szerek halmazában vannak (bizonyos államokban), de nincsenek a doppingszerek halmazában.

Ha pac használ valamit, és tudatosan nem vállalta a tesztet, akkor abban biztos lehetsz, hogy nem egy fájdalomcsillapító szerről van szó.

    2011-05-24 10:51:19

@leibigab: "Én azt gondolom, lehet, hogy igazuk van, lehet hogy nincs..."

Én ezzel teljesen egyetértek. Én sem vagyok biztos abban, hogy doppinggol, csak van egy gyanú bennem. De lehet hogy nincs igazam!
Én egyébként a te véleményedet pont ezért teljesen el tudom fogadni, mert elvek szerint gondolkozol, gondolsz valamit, érvelsz, de nem zárod ki azt, hogy nem neked van igazad.
Én is így vagyok a doppingtémával kapcsolatban. Próbálok az infókból kihámozni valamit, leírom amiket érzek, de lehet hogy nincs igazam.

    2011-05-24 10:47:46

http://www.boxingscene.com/for...
Aki bizonyítottan illegális szert szed, az Floyd Mayweather! Bort iszik és vizet prédikál!

Ez a szer egy nagyon erős fájdalomcsillapító jó nagy adag adrebalinnal, ami ugye eleve teljesítményt növelő anyag, és akkor a fájdalomküszöböt kitoló vegyületekről nem is beszélek.

Ebből következik, hogy May bizonyítottan doppingol. Pacman nem!

» Sztrego   válasz erre
    2011-05-24 10:46:58

@greg: Olyan dolog ez, hogy sokan azért a 30-40 millió dollárért bárki ellen kiállnának, megkockáztatva akár egy "biztos" vereséget is. Én, ha Pacquiao helyébe lennék sztem belemennék a véletlenszerű szűrés feltételebe, és ha eddig doppingoltam is, akkor arra a meccsre azt nem tenném... Ha Mayweather helyébe lennék, azért a 30-40 millió dollárért belemennék a meccsbe akár a szervezetek által előírt szabványos doppingvizsgálatok mellett is...

Én nem vagyok a helyükbe, ők pedig valamiért mégsem akarnak engedni... felsorakoztathat itt mindkét oldal mindenféle érveket, "mi" már régen belementünk volna mindenféle feltételekbe, de ennek ellenére ők mégsem teszik. Hogy miért? Azt csak ők tudják, talán egyszer kiderül, talán nem...talán egyszer meg is mérkőznek, de lehet, hogy sosem.

Van aki azt gondolja, hogy Pacman doppingol és ezért köti feltételhez a tesztet. Nekik bármiféle érvet felhozhatsz, számukra csak az az 1 alternatíva létezik. Én azt gondolom, lehet, hogy igazuk van, lehet hogy nincs...

» leibigab   válasz erre
    2011-05-24 09:17:38

@leibigab: "Pacquiao elbukta a Morales elleni meccsét és mint mondta, gyengének érezte magát azon a meccsen...és ha ő úgy érzi, hogy ez éppen a meccs előtt levett 1 deci vérnek tudható be, akkor egyrészt talán nincs ember aki bemagyarázhatná neki, hogy az nem biztos, hogy amiatt volt,"

és ha ez az oka?

Erre én azt szoktam mondani, hogy ha két csapat esőben focizik, akkor mindkettőnek csúszós a pálya, nem csak az egyiknek. Mayweathertől ugyanúgy levették volna a megfelelő vérmennyiséget, nem csak a filippínótól, tehát egyik sem lenne előnyben a másikkal szemben. A Morales meccset meg mindenre ráfogja Pacquiao, sokáig a kesztyűk voltak porondon, nemrég meg - Mayweather rohamai hatására - előhúzta a semmiből ezt a vérvételes magyarázatot, ami sztem kb. annyira hihető, mint ez a kesztyűs badarság.

    2011-05-24 08:41:15

@leibigab: ""Pacquiao elbukta a Morales elleni meccsét és mint mondta, gyengének érezte magát azon a meccsen...és ha ő úgy érzi, hogy ez éppen a meccs előtt levett 1 deci vérnek tudható be, akkor egyrészt talán nincs ember aki bemagyarázhatná neki, hogy az nem biztos, hogy amiatt volt,"

és ha ez az oka?

Egyrészt nem egy deci vérről van szó valószínűleg. Másrészt ha ez az ok, akkor nem 24 napos megkötéssel állt volna elő. Illetve akkor nem mondja azt - Clottey ellen készülvén - hogy bármikor vehetnek tőle vért csak ne a meccs napján, majd nem nyilatkozik utána újra úgy, hogy az utolsó 14 napban nem ad vért.

Ha ez lenne az ok, sztem a kezdetektől fogva azt mondta volna, hogy a Morales elleni eset miatt nem ad vért a meccs napján (vagy meccs előtti napon???), hanem mondjuk legkésőbb a meccs előtt 3-4 nappal.
A meccs előtt 3-4 napal egy vérvételnek biztos nincs gyengítő hatása és arra Mayweather is kénytelen lett volna igent mondani. (főleg hogy akkor még ő 14 napba is belement volna)

Ezek miatt sztem ez nem valószínű.

    2011-05-23 20:03:31

@Shaham: "Csak az a kérdés, hogy melyik a vállalhatóbb."

Kinek a szemszögéből nézzük?

"Elfogadja, vagy elutasítja a doppingteszteket... Ha meg elutasítja, akkor azért mert esetleg rejteget valamit?:)"

"Pacquiao elbukta a Morales elleni meccsét és mint mondta, gyengének érezte magát azon a meccsen...és ha ő úgy érzi, hogy ez éppen a meccs előtt levett 1 deci vérnek tudható be, akkor egyrészt talán nincs ember aki bemagyarázhatná neki, hogy az nem biztos, hogy amiatt volt,"

és ha ez az oka?

» leibigab   válasz erre
    2011-05-23 17:20:43

@leibigab: "A másik oldalról nézve pedig egyértelműen Mayweather korlátlan tesztkérése úgyanúgy meghiusító ok, mint Pacman korlátlan tesztmegtagadása:)"

Csak az a kérdés, hogy melyik a vállalhatóbb. Elfogadja, vagy elutasítja a doppingteszteket... Ha meg elutasítja, akkor azért mert esetleg rejteget valamit?:) Egyébként erre a kérdésre a választ már megadták, azzal hogy a nyilvánosság előtt próbálták görcsösen tisztázni Pac-ot...

» Shaham   válasz erre
    2011-05-23 14:18:03

@edge: "nyilvan azert kéri csak most a komolyabb teszteket, mert eddig egyetlen ellenfele sem ugrott 8 sulycsoportot, mindenfele problemak nelkul.. es Pac az egyetlen esetben, amikor a meccs napjan is teszteltek (elso Morales elleni meccs) elbukott... mármint nem a teszten, hanema mérkőzésen :). "

Így van, Pacquiao elbukta a Morales elleni meccsét és mint mondta, gyengének érezte magát azon a meccsen...és ha ő úgy érzi, hogy ez éppen a meccs előtt levett 1 deci vérnek tudható be, akkor egyrészt talán nincs ember aki bemagyarázhatná neki, hogy az nem biztos, hogy amiatt volt, másrészt érthető, ha azok után egyre kevésbé szeretne vért adni a mérkőzés egyre közelebbi időpontjához.

"de ha valaki elfogulatlan a kérdésben (vagy minimum annak szeretne latszani), akkor nem gondolhatja maskent, mint hogy jelenleg egyéretlemuen Pacman korlátlan tesztmegtagadása hiusitja meg az egymás elleni meccsuket... "

A másik oldalról nézve pedig egyértelműen Mayweather korlátlan tesztkérése úgyanúgy meghiusító ok, mint Pacman korlátlan tesztmegtagadása:)

» leibigab   válasz erre
    2011-05-23 10:42:43

@Irbisz: Persze a tény tény marad, Mayweather keze sérülékeny, és ezért fájdalomcsillapítózni kénytelen, amiről saját maga beszélt. Mivel olyan helyen használta, ahol ezt nem tiltja szabály, így nem játszott ki szabályt.
Most én is mondhatom, hogy az hogy neked ez azonos megítélés alá esik mint egy teljesítményfokozó szer, az nem mérvadó.:)

Ez sztem csupán jól hangzik egy vitában, hogy Mayweather is egy olyan szert használ, ami tiltott sok államban.
Mellesleg ezek szerint pont ahol Pac is bokszol, ott nem tiltott.
Könnyen lehet, hogy pont ez a sérülés miatt hagyott ki eddig is többször.


Most ha Pac lábsérülése - ami Mosley meccsen előjött - kezelhető lenne egy szerrel, amit esetleg New york államban tiltanának, akkor sztem semmi gond nem lenne azzal, ha Nevada államban ezt használná, hogy pl. ne kelljen feladnia meccset azért mert előjön a lábsérülése, vagy hogy egyeltalán folytathassa a karrierjét.
Ez az én véleményem.

    2011-05-23 09:07:51

@zappa: A tény ettől tény marad, akárhogy is magyarázgatjuk őket.
Az hogy neked más megítélés alá esik nem mérvadó, ez csak kiskapu, a szabályok kijátszása.
Mint az, hogy "érdekes módon" meglehetősen sok világklasszis sportoló "asztmás", és erre legálisan szedhet (gondolom azért csak bizonyos mennyiségben), masszívan teljesítményfokozó hatású gyógyszert.

» Irbisz   válasz erre
    2011-05-23 07:47:57

@Shaham: Igen rákeresgettem, és a kezei nem bírják a strapát, ezért a fájalomcsillapító.
Elég szerencsétlen dolog ez egy bunyósnál, ahogy olvastam vannak páran akik ilyesmi gonddal küzdöttek, vagy küzdenek.

Mondjuk ezel nagy gond nem lenne a Pac eleni mecsen, mert mindketten 90%-ban nevada államban bunyózgattak, így valszeg ott nem tilos ez a fájdalomcsillapító.
Pacnak volt pár meccse Texas államban, ott meg mintha ellenőrzés se lenne, úgyhogy valszeg ott se lenne gond ezzel a fájdalomcsillapítóval.

Viszont bennem nagyon megerősíti ez a kézprobléma azt a gondolatot, hogy nem véletlenül hagy/hagyott ki Mayweather ennyit az utóbbi időkben.

Nyilván eze is el lehet filózni, hogy ha ezt a fájdalomcsillapítót tiltják, akkor mennyire etikus használni. De ha erről maga Mayweather beszélt, akkor ez nálam valamennyire mégiscsak más megítélés alá teszi ezt a szert, mintha egy más jellegű teljesítményfokozó lenne.

Valszeg nem arról van szó, hogy beinjekciózzák hogy az amúgy rendben lévő kezével ne érezze a fájdalmat, és előnyhöz jusson azzal, hogy mégnagyobbat üt.
Ha így lenne azt titokban tennék.

    2011-05-21 16:05:29

Bulvárcikk, semmi több. A lényeg a bunyó. No azt várhatjuk :(

» grabanc   válasz erre
    2011-05-21 14:49:20

@himpike: ... nyilvan azert kéri csak most a komolyabb teszteket, mert eddig egyetlen ellenfele sem ugrott 8 sulycsoportot, mindenfele problemak nelkul.. es Pac az egyetlen esetben, amikor a meccs napjan is teszteltek (elso Morales elleni meccs) elbukott... mármint nem a teszten, hanema mérkőzésen :). Lehet, hogy az interjuban Mayweather is osszevissza beszel es neha túloz...de ha valaki elfogulatlan a kérdésben (vagy minimum annak szeretne latszani), akkor nem gondolhatja maskent, mint hogy jelenleg egyéretlemuen Pacman korlátlan tesztmegtagadása hiusitja meg az egymás elleni meccsuket...

    2011-05-21 14:26:27

Bocsánat. Many helyett törpészetesen röviden csak May-t akartam két helyen is írni. Nem is tudom miért lett belőle Many...

» shyrkahn   válasz erre
    2011-05-21 13:41:04

Az a baj a legtöbb emberrel, hogy képtelen kiindulni a kapott információkból úgy, mint ahogyan azt tálalják eléjük. A legtöbb ember elkezd okoskodni és a legtöbb dolog mögé (amiről nincs információja) odaképzel valamit. Néha olyat, amit magából kiindulva gondol, néha mást.

Nyilván minden ember rejteget valamit, de ezek a válaszok elég őszintének tűnnek. Még ha valójában nem is azok. Boxoljon inkább, mint dumáljon? Igen. Ez igaz, de amíg nem boxol, addig nyilatkozzon, hogy legyen miről beszélni. Ha senki nem nyilatkozna a "holt" idejében, akkor elég unalmasak lennének a hasonló oldalak, mert gyakorlatilag fele ennyi hírt sem olvashatnánk.

Many egyébként már ezerszer elmondta ugyanazt. Pac nem fogadta el a feltételeket. Miért nem Pac-et kérdőjelezi meg itt sok ember? Miért szuper és frenetikus Pac, amikor iszonyat gyanús az amit művel?

Az az igazság, hogy én sem szeretnék úgy versenysportolni, hogy tudatában vagyok: sokan doppingolva lennének képesek nyerni ellenem. Sztem ez teljesen védhető nézőpont. Még ha nem is igaz (de ezt ugye nem tudjuk valójában Mr. Összeesküvésgyártók).

Many meg lehet már nem boxol, de sztem ez egy-két éven belül kiderül. Én abban látom a problémát, hogy ha később vissza is tér, már nem lesz a múlt években látott Mayweather. Nem kellene hagynia, hogy nagyon berozsdásodjon, de persze Ő tudja (vagy Ő sem), hogy mik a határai.

» shyrkahn   válasz erre
    2011-05-21 13:39:00

@himpike: "Elmehet a francba a boksz tisztasága dumájával.. Bokszolt életében egyszer olimpiai teszt mellet. Miért nem kérdezi meg senki, hogy miért nem 15 meccsel korábban jutott eszébe?"

Pac teljesítménye, meg az a 8 súlycsoport ugrálás, okot adhat a gyanakvásra. Az hogy Pac határozottan elutasította a teszteket, rá is tett egy lapáttal. Most már nem csak a May family-nek gyanús... Egyértelmű, hogy nem a boksz tisztasága May életcélja, de azért nehogymár az legyen a gyanús, aki kéri és nem aki elutasítja a teszteket. Pac egy aláírással és féldeci vérrel lerendezhette volna ezeket a dolgokat...

» Shaham   válasz erre
    2011-05-21 13:06:15

@zappa: Ha jól emlékszem kezei miatt vannak May-nek gondjai. Párszor eltörtek neki.

» Shaham   válasz erre
    2011-05-21 13:00:09

Miért gondolod h ritka módon félti a a veretlenségét. 34éves, nagyrészt kiégett,öregszik. Pac pedig csúcsformában van jelenleg még!!
Neki ez a meccs 100%os állapotban is abs kétesélyes. Amire hozzáteszem lehet h már nem képes. Nyerni valója a meccsen nem sok van.
Amúgy ha a szereknél tartunk, szted Pac mennyire tiszta? Mert ha a súlycsoport ugrásokat, fizikális dolgokat, ütésmennyiséget nézzük, akkor nálam rezeg a léc.

    2011-05-20 23:26:36

@Irbisz: Aha. Hát majd egyszer utána olvasgatok. Valahogy mindig csak ilyen szóbeszéd szinten olvastam. Biztos igza, csak úgy érdekeltek volna a körülmények, hogy mikor használta vagy derült ez ii. Meg hogy ezt a a kezére használja?
Ez már eleve nem túl jó dolog ha valaki csak egy fájdalomcsillapítóval képes bokszolni.

Nekem őszintén szólva a mostani meg a korábbi kihagyása is gyanús, hogy valamilyen sérülés áll a háttérben.

    2011-05-20 23:19:40

@zappa: volt erről szó a pksz-en is, én is raktam be már linkeket, mert valaki hivatkozott rá h. olvasta de részletekre nem emlékezett.
Google-on keress, ott a szer, a használat, minden érdemi infót meglelni, de én még egyszer nem állok neki bányászni :)

» Irbisz   válasz erre
    2011-05-20 22:53:25

Elmehet a francba a boksz tisztasága dumájával.. Bokszolt életében egyszer olimpiai teszt mellet. Miért nem kérdezi meg senki, hogy miért nem 15 meccsel korábban jutott eszébe?

» himpike   válasz erre
    2011-05-20 22:19:10

Mellébeszéd,mellébeszéd....

» kilcsko   válasz erre
    2011-05-20 22:16:50

Én úgy gondolom, hogy amikor Mosleyval bokszolt - a fölényes Marquez győzelem tán - akkor biztosan bevállalta volna Pacquiaot ha elfogadja a tesztet.
Bár sztem nem a sport tisztasága érdekelte őt, hanem szimplán az hogy ha Pac esetleg Kokszol, akkor azt ne tegye ellene.

Ma már, sztem más gondok is vannak. Azért is kérdeztem ezt a fájdalomcsillapítós dolgot, mert lehet hogy azzal függ össze a dolog. vagy mentális, vagy fizikai gondjai vannak sztem.
Ha most Pac azt nyilatkozná, hogy mindent elfogad, csak ne a meccs napján vegyenek vért, akkor sem adnék 30%-nál több esélyt, hogy ma May rábólintana.

    2011-05-20 21:55:30

@Irbisz: "évekig használt tiltólistás fájdalomcsillapítót, és amikor ez kiderült, azóta csak olyan államban bokszol, ahol ez engedélyezett."

Erről mit lehet tudni konkrétabban?

    2011-05-20 21:52:40

Rizsázni azt nagyon tud, bár senki sem erre kíváncsi. Lehet, hogy élő legendaként vonul vissza, de szégyenfoltként minden róla szóló könyv, cikk stb. azzal fog kezdődni, hogy EGY EMBER VAN AKIVEL MAY SOHA SEM MERT KIÁLLNI.....

» Mgabor   válasz erre
    2011-05-20 21:47:51

"Persze, a pénzről szól az egész, de az egészségem sokkal fontosabb a pénznél."

ez így van, ezzel egyet tudok érteni! Egy pac elleni mérkőzésen van is miért aggódnia ezen a téren.... :-)

» leslie   válasz erre
    2011-05-20 21:03:56

a pénz amit a Pac elleni meccsért tehetne zsebre, tuti, h nem hagyja hidegen !!! (korban még nem tart ott, mint anno Lennox Lewis)

» Gabodo   válasz erre
    2011-05-20 20:53:41

Szerintem meg egyszerűen nem akar már bokszolni többet. A zseton se motiválja, a kihívás se. És ami még fontos, hogy szó sincs arról se, hogy mással egyáltalán ki akarna állni. Én azt látom kicsit, hogy a legjobbnak lenni még lenne kedve, de bokszolni már nincs. Talán majd egyszer valamikor, ha Floyd Pretty Boy Money Mayweather Jr. E/3-ban úgy gondolja :) Ki kéne már találja, hogy mit akar és dönteni.

    2011-05-20 18:52:39

"Azt mondtad, hogy egy időre visszavonulsz az ökölvívástól és minden erődet arra fogod fordítani, hogy megtisztítsd a sportágat a teljesítménynövelő szerektől. Mit léptél eddig ennek érdekében?
Tudattam a bokszvilággal, hogy neki kell állnunk a véletlenszerű vizelet-, és vérvizsgálatok alkalmazásának, minden sportoló esetén, hogy megtisztítsuk a sportágat, hiszen manapság rengeteg köztünk a csaló. A Mosley elleni meccsen már alkalmaztuk is a teszteket. Ez volt az első lépés."

"A HGH-t kimutató vérteszt Kizer szerint jelenleg nem megbízható amúgy sem, mivel több ezer elvégzett tesztből egy embert kaptak csupán el, ami azt jelenti, hogy vagy csak ő egyedül használt HGH-t vagy rengeteg a tévesen negatívnak ítélt eredmény (egyébként ez az ember is épp a teszt elvégzése előtt nem sokkal használt HGH-t, így az még a szervezetében keringett a teszt elvégzésekor). Kizer szerint árulkodó az is, hogy az USADA pl nem vett vért Floyd Mayweather és Shane Mosley bokszolóktól a meccsük előtti héten, holott arra lehetőségük lett volna."
Hoppá!

Ha valaki a teljes cikkre kíváncsi, ami teljesen friss, az keresse fel a totaldamage.hu oldalt, ahol "Változó és kritizált doppingtesztek az MMA-ban" címen megtalálja.

» ogreface   válasz erre
    2011-05-20 18:51:13

@Fidel: "Valszleg jópár izület is már a végét járja, nagy sansszal már elkezdett lassulni is."
Leginkább ez, meg a veretlenség egészségtelenül, bokszolóhoz nem méltó féltése lehet a háttérben, ezek miatt kerüli ennyire a meccset.

A fene nagy szólamok a sport tisztaságáról meg álságos duma egy olyan valakitől, aki évekig használt tiltólistás fájdalomcsillapítót, és amikor ez kiderült, azóta csak olyan államban bokszol, ahol ez engedélyezett.
"Kicsit" álszent magatartás, de hát a tudatlanok megvezetésére alkalmas :)

» Irbisz   válasz erre
    2011-05-20 17:56:59

Pár évig P4P No 1, emellett világbajnok és veretlen, zsebében x*10M$. Szerintem elért mindent ami elérhető. Most ittvan Pac aki ellen 100%ot nyújtva van 60%a nyerni. + xM$-ért kockáztatná az örök hírnevét(ez azért 3/4részben összefügg a veretlenségével sztem), kb azt érzem mint Calzaghe-nál. Valszleg jópár izület is már a végét járja, nagy sansszal már elkezdett lassulni is. Ez a pénz=minden duma egy szint után már rizsa, ezt azért kinyögte az interjúban is a sok terelés mellett. Remélem sikerül felkészülnie az utolsó meccsére.

    2011-05-20 16:56:02

szerintem nem lesz itt meccs. may úgy tűnik most már teljesen ragaszkodik ehhez, hogy végig legyen ellenőrzés, manny meg akar valamennyi nap kihagyást a meccs előtt. ráadásul, ha évek múlva kerül esetleg sor a meccsre az már nem ugyanaz lesz mintha tavaly vagy idén lett volna. szerintem may elbaszta kicsit a karrierjét. ha nem óvatoskodik ennyire az ellenfél választással, akkor talán ma ő lehetne a no1. így viszont már nehéz lesz.

» vizslahal   válasz erre
    2011-05-20 16:51:42

"Nem tudom, ki lenne az ellenfelem, ha egyszer elhatároznám, hogy ismét kesztyűt húzok."

Úgy beszél kb mint egy 1977-es Foreman aki visszavonul és talán visszatér...
Szörnyű hogy ide jutott a boksz világ. Ha valaki P4P első, második huzamosabb időn át akkor annak szerintem legkisebb dolga amit el lehet várni tőle, hogy ringbe lépjen. Én Mayweathert jobban bírom mint Pac-et de amit leírtam az igaz. Nem beszélni kéne hanem bokszolni vagy bejelenteni a szerintem már elég egyértelmű visszavonulását.

» foreman99   válasz erre
    2011-05-20 16:27:52

"Persze, a pénzről szól az egész, de az egészségem sokkal fontosabb a pénznél."
:)

» geri07   válasz erre
    2011-05-20 15:55:21

@Shaham: Na igen, mert, ha egy Mayweather mond valamit, akkor az mindig a színtiszta igazság...:)

» deniro2   válasz erre
    2011-05-20 14:47:10

Nem fog ő már bokszolni soha az életben...

» nemnem   válasz erre
    2011-05-20 14:15:21

Tehát May úr személyesen megerősítette, hogy soha nem kért 100 millát a meccsre és hogy Pac soha nem vállalta kikötések nélkül a doppingteszteket...:)

» Shaham   válasz erre
    2011-05-20 14:07:42

sztem a kettyós faterja telebeszélte a fejét, hogy pac az állítókagos dopping miatt komoly sérüléseket is okozhat neki és ezért nem mer kiállni

» tollanik   válasz erre
    2011-05-20 13:23:48

sztem a kettyós faterja telebeszélte a fejét, hogy pac az állítókagos dopping miatt komoly sérüléseket is okozhat neki és ezért nem mer kiállni

» tollanik   válasz erre
    2011-05-20 13:20:07

Az a baj, hogy szerintem ezt az ürgét már nem érdekli a boksz.

    2011-05-20 12:56:39

Ha kicsit lesarkítjuk a dolgot, akkor a bokszvilágban igazából egyetlen dolog érdekel mindenkit: Mire menne egymás ellen Manny és May?
Gyakorlatilag mindenki tudja, hogy csak ők ketten jelentenek igazi ellenfelet a másiknak. Egy Pac-JMM hiánypótlónak remek lenne, de amíg nem jön létre a Pac-May, addig csak kerülgetjük a forró kását. Ezt Floyd is tudja, de még mindig mellébeszél.

» másik Zoli   válasz erre
    2011-05-20 12:42:22

Állj ki Manny ellen, vagy vonulj vissza!

» másik Zoli   válasz erre
    2011-05-20 12:33:44

Hát kormányszóvivőnek jó lenne az biztos, ennyi semmitmondás, melléduma és terelés még egy politikustól is sok :)

» Irbisz   válasz erre
    2011-05-20 12:22:31
Ugrás az oldal tetejére