×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/pic_poszter/MadrimovCrawford.jpg Ahogy azt ma délelőtt már lapunk is beharangozta, nemrég egy new yorki 2024-04-24 21:08:04 https://www.profiboksz.hu/2024/04/24/hivatalos-madrimov-vs-crawford-augusztus-3-an/

Hivatalos: Madrimov vs. Crawford augusztus 3-án

Ahogy azt ma délelőtt már lapunk is beharangozta, nemrég egy new yorki sajtótájékoztató keretében hivatalosan is bejelentették, hogy augusztus 3-án Los Angelesben összecsap egymással a WBA nagyváltósúlyú világbajnoka, az üzbég Israil Madrimov és napjaink egyik, ha nem a legjobb profi ökölvívója, az omahai Terence Crawford.

Embed from Getty Images

A gálára az előzetes hírekkel ellentétben a 22 ezer néző befogadására alkalmas BMO stadionban kerül sor, és a felvezető programban a következő párosításokkal is találkozhatunk:

Tim Tszyu vs. Vergil Ortiz (nagyváltósúly)
Isaac “Pitbull” Cruz vs. Jose Valenzuela (WBA kisváltósúlyú világbajnoki mérkőzés)
Andy Ruiz vs. Jarrell Miller (nehézsúly)
David Morrell vs. Radivoje Kalajdzic (reguláris WBA félnehézsúlyú világbajnoki összecsapás)

A rendezvényt az utóbbi időben erősen teret nyerő szaudi projektet képviselő Turki Alalshikh jegyezheti, promóterként pedig a Matchroom Boxing viszi majd első sorban a zászlót, de a szervezők között találjuk a Golden Boy Promotions, illetve a Salita Promotionst is.

Említést érdemel, hogy a Madrimov vs. Crawford ütközetnek a WBO ideiglenes nagyváltósúlyú világbajnoki öve is a tétje lesz.

A bejelentés egyik érdekessége, hogy ez lesz az első olyan Alalshikh által kvázi leszervezésre kerülő esemény, amelyre nem Szaud-Arábiában kerül majd sor.

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@La Cucaracha: Ezt írtam én is,Tyson és Ali neve nagy valószínűséggel összeforrt a világ minden pontján,a boksszal.
Nincsenek és szerintem már nem is lesznek klasszikus értelemben vett bunyós sztárok,akik olimpiai lángot visznek,talkshow-k népszerű figurái,vagy sok embert mozgató önálló esteket tartanának.

» outlaw1   válasz erre
    2024-04-26 21:03:07

@La Cucaracha: Ismertségben magasan Tyson a valaha volt legnagyobb, leghírhedtebb. Nyilván főleg a viselkedése kellett ehhez, mert a konyhás nénit pont nem igazán érdekelte a tehetsége.

Ali ugyanez. De szerintem Tyson e tekintetben nagyobb volt.

    2024-04-26 20:25:58

@leibigabb: A mezőny szerintem is sűrűbb volt anno, ezt sosem tagadtam (tehát kisebb volt a tudásbeli szakadék a top 10-ben, vagy azon túl), de ha Outlaw1 példájánál maradunk, ha a 90-es években azt mondjuk egy megafonba Albániánan, hogy Whitaker, meg Ruddock, ugyan úgy elvették volna a hangos beszélőt, és lehet, hogy még le is lőnek.

» La Cucaracha   válasz erre
    2024-04-26 20:14:25

@Sarkozi Robert: Igen, Holyfield talán ismertebb volt itt is, de nekem nagyon úgy rémlik, hogy Lewisnak nem volt akkora híre, meg az átlag utca embere sem bírta volna felsorolni mondjuk a TOP10-et.

Tyson nagyon nagy sztár volt ilyen szempontból, mert az ő létezéséről tényleg kb. mindenki tudott, az óvodai menzás nénintől kezdve a vasúti váltó mesterig.

» La Cucaracha   válasz erre
    2024-04-26 20:10:51

@La Cucaracha: "Miért, a 90-es években ki volt sztár nekünk? Senki. Utólag mondjuk, hogy erős volt a mezőny. A 90-es években itt sem kezdett el tombolni az utca, ha meghallották a Rahman, a Botha, meg a Golota nevet.
Volt egy Tyson, akit mindenki ismert, Lewis pl. úgy emlékszem, hogy itthon nemigazán volt az ő idejében elismerve. Talán pont a Vitalij elleni meccsén lett ebben a térségben igazán ismert (vagy inkább úgy mondom, hogy a laikus ismerőseim azt a meccsét ismerik)."

En mashogy emlekszem. Sztem Lewis-t szinte mar mindenki ismerte a 90-es evek vegere, es nem csak Tyson volt sztar, de ugy emlekszem az utca embere azt is tudta ki az Holyfield. Lewis-al kapcsolatban azt hoztak fel negativumkent hogy nem talalkozott Tyson-al, illetve hianyoznak nala emlekezetes merkozesek (mondtak ezt az akkori mercevel nezve), illetoleg parszor tenlyeg baromi unalmas meccseket produkalt. Aztan ebbol a szempontbol is boven felertekelodott a Wlad eratol kezdodoen....

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2024-04-26 19:16:43

@leibigabb: illetve mondjuk egy prime Tyson mellett eleve nehez volt kitunni. Ma ugyanugy hatterbe szorulna mindenki egy hasonlo jelenseg mellett...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2024-04-26 18:56:15

@Sarkozi Robert: A 80-as években sokkal de sokkal több volt Amerikában a felhozatal tehetségben, mint ma. Emlékszem, akkoriban nagyon szarnak tartották a nehézsűlyt a pörgős 70-es évek után. De visszatekintve (sztem) a 80-as évek nehézsúlyúi, mint pl. (Holmest nem említve) Tate, Page, Witherspoon, Tubbs, Weaver, Dokes, Thomas, Coetzee, Tillis, Tucker....stb. akik szerintem sokkal jobb, szórakoztatóbb meccseket csináltak, mint a maiak. Tehetségben is összességében sokkal jobbak voltak, de elkallódtak, nem használták ki...

» leibigabb   válasz erre
    2024-04-26 16:06:57

@leibigabb: A 80-as evekrol mar ne is beszeljunk. Konkretabban, most kikapok 2 nevet nehezsulybol: Tony Tubbs es Jesse Ferguson, akik olyan kepessegekkel rendelkeztek, hogy a mai "mercevel" nezve ma az all-time nehezsulyuak kozott emlegetnek oket...Es kb abban az idoben a nehezsuly volt a leggyengebb sulycsoport...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2024-04-26 15:02:11

Más era ez vitathatatlan tény. Nehéz erről itt érdemi vitat lefolytatni, mert sokan ugy gondoljak hogy ha egy adott bokszoló legyőzött 5 középszerű ellenfelet akik valamelyik nagy szervezet övét birtokolta valamikor, akkor azzal automatikusan helye van az all-time toplistan. Én úgy gondolom hogy a puding próbája az evés, és aki még soha nem győzött le egy Klasszis ellenfelet, vagy nem volt soha underdog, azt nem lehet összevetni más klasszisokkal akik voltak ebben a cipőben nem egyszer, hanem többször. Crawford mentségére legyen mondva hogy azert csak agyonvert egy Gamboat, és egy Spence-t, illetve arrol nem tehet hogy a nagyobb promoterek Amerikában ma már komplett dilettánsok...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2024-04-26 14:27:38

@La Cucaracha: Tehát ha eltekintünk a klasszikus "világsztár" fogalmától, és mondjuk olyan emberekről beszélünk, akik követték az átlagnál "jóval" magasabb szinten a bokszot, akkor a klasszikus felső súlycsoportokban ilyen nevekkel találkoztak a top 10-ben akkor és ma, mondjuk 1991 VS 2024

nehézs.

Evander Holyfield
Mike Tyson
Riddick Bowe
Razor Ruddock
Ray Mercer
George Foreman
Tim Witherspoon
Tony Tucker
Lennox Lewis
Michael Moore

------------ 2024

Usyk
Fury
Joshua
Parker
Zhang
Hrogovic
Sanchez
Anderson
Joyce
Wilder
Kabayel

Félnehézs

Thomas Hearns
Charles Williams
Virgil Hill
Frank Tate
Jeff Harding
Graciano Rocchigiani
Leeonzer Barber
Anthony Hembrick
Christophe Tiozzo
Guy Waters

--------- 2024

Beterbiev
Bivol
Buatsi
Yarde
Smith
Gvozdyk
Eifert
Ramirez
Izmailov

középs.

James Toney
Mike McCallum
Julian Jackson
Sumbu Kalambay
Roy Jones Jr.
Steve Collins
Reggie Johnson
Lamar Parks
Segundo Mercado
Gerald McClellan

------------2024

Alimkhanuly
Adames
Lara
Eubank jr.
Nursultanov
Elidah Garcia
Sheeraz
Cash
Liam Smith
Williams

Váltósúly

Meldrick Taylor
James (Buddy) McGirt
Simon Brown
Maurice Blocker
Genaro Leon
Glenwood Brown
Crisanto Espana
Santos Cardona
David Gonzalez
Yory Boy Campas
------------ 2024
Crawford
Spence
Ennis
Santillan
Crowley
Avanesian
Giyasov
Barrios
Rocha
Kavaliauskas
Villa

Könnyús.

Pernell Whitaker
Freddie Pendleton
Jorge Paez
Tracy Spann
Darryl Tyson
Sharmba Mitchell
Chil-Sung Chun
Policarpo Diaz
Joey Gamache
Miguel Angel Gonzalez
------------------2024
Lomachenko
Tank Davis
Zepeda
Shakus stevenson
Martin
Muratalla
Kambosos
Davis
Berinchyk
Abdullaev

de a cirkáló, nagyközép, nagyváltó, kisváltó, kiskönnyűben is ugyanilyen különbségek vannak a nevekben

» leibigabb   válasz erre
    2024-04-26 12:33:39

@La Cucaracha: "Az lehet, csak azt nem tudjuk egzakt módon lemérni, hogy kiben mennyi "midiklorián" volt."

Lehet, hogy a maiakban még hatékonyabb "midiklorián" dolgozik, mert azért 30 év alatt fejlódhetett az is, nem csak annak a felderítése. Úgyhogy mivel nem tudjuk, így max csak találgathatunk, hogy lehet, hogy igen, lehet, hogy nem :)

» leibigabb   válasz erre
    2024-04-26 11:50:45

@outlaw1: Miért, a 90-es években ki volt sztár nekünk? Senki. Utólag mondjuk, hogy erős volt a mezőny. A 90-es években itt sem kezdett el tombolni az utca, ha meghallották a Rahman, a Botha, meg a Golota nevet.
Volt egy Tyson, akit mindenki ismert (és addigra már amúgy bőven nem volt csúcson a böri után), Lewis pl. úgy emlékszem, hogy itthon nemigazán volt az ő idejében elismerve. Talán pont a Vitalij elleni meccsén lett ebben a térségben igazán ismert (vagy inkább úgy mondom, hogy a laikus ismerőseim azt a meccsét ismerik).

» La Cucaracha   válasz erre
    2024-04-26 09:44:32

Ez a világsztár dolog érdekes,talán egy vagy két név van akit a világ minden pontján ismernek,Crawford sosem volt az.
A central parkban ha végigmennék egy mikrofonnal és bemondanám a nevét kevesen bólogatnának.
Albániában még a mikrofonom is elvennék,nem tudván mit akarok.
Valóban volt egy aranykor,de ma már Madrimovok vannak,akiről azt sem tudtam kicsoda utána kellett néznem,nem követem a WBA vonalat(ezek szerint).
A jelenlegi korban nem hemzsegnak a nagy nevek,a jelenlegi társadalmak ennyit tudnak "kitermelni",elég ha a kirakat súlycsoportra a nehézsúlyra gondolunk.Ott is csak pár név forog,a többieknek szerényebbek az esélyei.

» outlaw1   válasz erre
    2024-04-26 08:41:13

@leibigabb: Az lehet, csak azt nem tudjuk egzakt módon lemérni, hogy kiben mennyi "midiklorián" volt.

» La Cucaracha   válasz erre
    2024-04-25 23:43:09

@deontay: De ők nem egy súlycsoportban voltak.

» La Cucaracha   válasz erre
    2024-04-25 23:42:05

@PeteTheGreek: :D

» La Cucaracha   válasz erre
    2024-04-25 23:41:35

@kovban: Bocs, nem akartam túlmagyarázni, de akkor megteszem. Pár héttel ezelőtt egy kommentben említettem Acelino Freitast Jake Paullal, meg még 1-2 celeb boxolóval (ha jól rémlik, nem egy mondatban, és nem összehasonlítva őket!). És akkor Hatton háborodott fel, hogy miért említem őket egy mondatban. Ennek kapcsán írtam ezt, félig meddig viccből :) De egyben komolyan is, Crawfordon ugyanis látszik, hogy elég komoly szinten űzi a boxot, tehát nem gondolom szentségtörésnek ha azt mondjuk, hogy egyedülálló lenne, ha 140-től 168-ig vitathatatlan lenne Crawford.
Az meg szerintem igazságtalan, ha minden ilyen eredményre ráfogjuk, hogy "de régen jobb volt a mezőny".

» La Cucaracha   válasz erre
    2024-04-25 23:40:21

@La Cucaracha: Crawfordot egy mondatban Paullal, Klasszal, és Tobakkal...hát :D

Sztem bocs, de nem Hatton hasalna el a pisa teszten. Nem is értem, ezt hogy hoztad ki:)

» kovban   válasz erre
    2024-04-25 21:33:47

@La Cucaracha: 40-es években meg volt 30 világsztár kilónként, akik hetente ütögették le a vitathatatlan ellenfeleket.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2024-04-25 21:29:47

Crawford ennek a korszaknak a kiemelkedő alakja. De hogy ne menjünk nagyon vissza az időben, megnéztem volna a topon lévő De La Hoya, May, Mosley, Pac ellen. Szerintem Manny ellen lett volna a legnagyobb sansza, a többi necces ki-ki meccs

» JCalzaghe   válasz erre
    2024-04-25 21:29:25

Írtam...aki érti érti...nem Tobakot hasonlítottam Crawfordhoz:) viccesek vagytok...jókat derülök, köszi

» Hatton   válasz erre
    2024-04-25 19:59:10

@deontay: ""de ha ezt megcsinálná, hogy 140 fonttól 168ig mindenhol vitathatatlan lenne, az tényleg példátlan lenne… "

Mondhatni, de egy "gyengébb bajnoki rendszerbe" könnyebb is ezt elérni."

És azért "csak" mondhatni, mert ha megnézed a boksz történelmét, főleg még a 8 súlycsoportos leosztásban, azért ott lenne jó pár olyan csávó aki ezt a súly különbséget áthidalva versenyben volt a kora legjobbjaival.

» leibigabb   válasz erre
    2024-04-25 18:26:27

@deontay: Hatton sztem csak arra céloz, hogy az a bajnokság ahol több a nagyobb név, az valószínűleg jobb és erősebb, mint az, amelyikben van pár jó név és a futottak még kategória. (És az erősebb bajnokságból jó eséllyel jobb bokszolók is kerülnek ki, mint egy gyengébből)

"de ha ezt megcsinálná, hogy 140 fonttól 168ig mindenhol vitathatatlan lenne, az tényleg példátlan lenne… "

Mondhatni, de egy "gyengébb bajnoki rendszerbe" könnyebb is ezt elérni.

» leibigabb   válasz erre
    2024-04-25 18:13:11

@La Cucaracha: Hogy minden súlyban lett volna 10, az kérdéses, de a 90es években olyan bunyósok voltak, mint Roy Jones, De La Hoya, Mosley, Holyfield, Lewis, Bowe, Tyson, Mayweather, Hopkins, Chavez, Trinidad, Whittaker, Hamed, Tapia, Calzaghe, Tsyu, Toney, Tarver, Pacquiao stb… és még lehetne sokáig sorolni…

» deontay   válasz erre
    2024-04-25 17:32:48

@Hatton: Azért ne viccelj már, hogy ilyen nyomorékokkal hasonlítod össze Crawfordot. Az, hogy lett volna veresége a Leonardos érában, az biztos, de a történelem bármelyik bunyósának lett volna… még csak azt sem mondom, hogy Crawford minden idők legjobbja lenne, de ha ezt megcsinálná, hogy 140 fonttól 168ig mindenhol vitathatatlan lenne, az tényleg példátlan lenne… de ez egyelőre csak fantázia, meglátjuk mi lesz. Abban egyetértek, hogy a 90-es évek volt a legerősebb időszaka a boksznak, de ez nem jelenti azt, hogy ma ne lennének olyan bunyósok, akik akkor is megállták volna a helyüket és a legjobbak között lettek volna… pl. Crawford is ilyen… nem tudnék egy olyan bunyóst sem mondani a súlyában all time, aki ellen ne lett volna legalább 40% esélye nyerni…

» deontay   válasz erre
    2024-04-25 17:25:40

@La Cucaracha: "Meg azért én erős túlzásnak érzem, hogy a 90-es években minden súlyban volt 10 világsztár."

Talán van benne egy kis túlzás, hiszen attól függ, hogy ki-kit tart világsztárnak, de az biztos, hogy sokkal, de sokkal több nívósabb név volt akkor a súlycsoportok top 10-ében, mint ma.

» leibigabb   válasz erre
    2024-04-25 16:52:54

@Hatton: Crawfordot egy mondatban Paullal, Klasszal, és Tobakkal...hát :D
Meg azért én erős túlzásnak érzem, hogy a 90-es években minden súlyban volt 10 világsztár.

» La Cucaracha   válasz erre
    2024-04-25 16:37:54

@deontay: Csak hogy abban a "történelemben" pl a 90-es években pl volt minden súlyban 10 top (ma világsztár) bunyós...ma súlyonként max 1-2 van
..szóvalazért így kell nézni...a saját világában Klasz is világbajnok Tobak meg verhetetlen...Crawford persze brutál jó de pl a Leonardos érában lenne sok zakója azért...ami nem baj csak hagyjuk már a történelemre való hivatkozást...ha így megy tovább a bunyó akkor 20 év múlva egy Jake Paul minden súlyban meg fog verni mindenkit mert csak olyanok lesznek...és akkor majd kijelenthető lesz hogy ő az all time mert minden súlyban a legjobb és még Roy Jones se csinálta meg azt...nézzetek uncia tv videókat főleg a Harcsa féle interjúkat...aki érti érti

» Hatton   válasz erre
    2024-04-25 15:01:47

@Wolwerine: Ahogy látom egy magyar származású ellenfele már volt, és az ütő ereje elég rendben van. Sok profi meccse neki sem volt még. Kiderül mi lesz vele, Németország manapság nem tűnik a boksz Mekkájának , talán egy másik ország és valamelyik nagyobb promóció ismertebbé tehetné.

» Dirhanka   válasz erre
    2024-04-25 14:53:30

Micsoda gála lesz ez is! Újra él a profi boksz! Bud tovább halad a GOAT úton, újabb súlyban lesz vb. Örülök, hogy fokozatosan építkezik felfelé az Alvarez elleni meccsre. Szerintem reális esélye van 140-168 fontig mindenhol vitathatatlan vb címet szerezni. Ha ezt megteszi, szerintem konkrétan példátlan lenne a történelemben!

» deontay   válasz erre
    2024-04-25 14:15:07

@Dirhanka: S akkor még ott van Osleys Iglesias (kubai ő is), aki amatőrben megverte Morrell-t.
Southpaw, veretlen és egyelőre nagyközépsúlyú. 189 cm - hasonló dimenzió, mint Benavidez.

https://www.ringtv.com/659203-...

» Wolwerine   válasz erre
    2024-04-25 13:43:08

@prof: Egyetértek. Azért Madrimov egy jó minőséget képvisel. Hozza a tipikus posztszovjet ökölvívó mentalitást, kifejezetten erősnek mondható. Jó rávezetésnek ígérkezik a Canelo ütközetre...

    2024-04-25 13:13:10

Crawford edzője szerint 168-ig bezárólag minden lehetséges és bárkivel kiállnak. Morrell pedig kimondta, hogy Benavidez után jött. Elképesztően bízik magában a kubai DB-vel kapcsolatban. Jövőre sztem őket is összehozzák .Színfalak mögött gyanítom már kész tervek lehetnek a legnagyobb nevekkel a kalapban.

» Dirhanka   válasz erre
    2024-04-25 13:03:04

@Lefthookgoodnight: Mindenki számára nagy ugrás egy P4P éllovas ellenfél! :)
Madrimov teljesen vállalható szint, nem kutyaütő.
Annak örülök, hogy Crawford végre ringbe lép, nem lesz fiatalabb ő sem, jó lenne még látni a zsenijét a ringben.

    2024-04-25 09:02:18

@fixpont: ....tegye fel a kezét,aki Spence-től ilyen teljesítményre számított. Még ezt is szívesebben nézem,mint annak a visszavágóját...mert azon még nagyobb alázás lenne.

    2024-04-25 08:16:38

Madrimovnak megnéztem pár mérkőzését, mert lövésem nem volt ki is ő.... sokat bont testen, szeret belemenni a verekedésbe, kézgyorsasága szerintem elmarad Crawfordétol és bizony rengetegszer lent van a keze... nagy ugrás az amcsi.

» Lefthookgoodnight   válasz erre
    2024-04-25 07:46:16

@outlaw1: :DDDDDDDDD

» PeteTheGreek   válasz erre
    2024-04-25 00:10:30

@BlaZe: Te legalább tudod ki az.

» outlaw1   válasz erre
    2024-04-24 22:47:39

Jó kis card. Morrell-re nagyon kiváncsi vagyok.

» Wolwerine   válasz erre
    2024-04-24 22:32:46

@fixpont: Hát én nem teszem fel a kezem. Viszont ez nem kicsit tűnik kockázatos választásnak. Papíron Crawford reach előnye elég nagy, de Madrimov elég komoly egy pali, akit nem rekordot tölteni visznek oda.

    2024-04-24 21:32:50

Tegye fel a kezet akit a Spence meccs utan erre szamitott. De oszintem am!

» fixpont   válasz erre
    2024-04-24 21:26:43
Ugrás az oldal tetejére