×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Erdei Zsolt: Óriási dolog lenne olimpiai aranyat nyerni!

2014-05-20 16:37:58 /
Egészen kiválóan szerepeltek az eddig eltelt négy hónap alatt a különböző hazai és nemzetközi versenyeken a Madárfészek Ökölvívó Akadémia növendékei. Erdei Zsolt szakmai igazgatóként elégedett az akadémisták teljesítményével. A népszerű Madár elárulta, noha befejezte profi pályafutását, ha úgy hozná a sors, bizony harcba szállna a riói ötkarikás nyári játékokon a pályafutása egyetlen hiányzó trófeájáért: az olimpiai bajnoki címért.

Január 21-én nyitotta meg a kapuit a Madárfészek Ökölvívó Akadémia Újpesten, és az elmúlt négy hónap alatt már több komoly nemzetközi és hazai viadalon bizonyították a növendékei. Elégedett az eddigi teljesítményükkel?
Ezek az ökölvívók ki lettek választva, olyan sportolók voltak, akik korosztályukban és súlycsoportjukban a legjobbak közé tartoztak. Ám az kétségtelen, hogy az általunk nyújtott szakmai munka is hozzátett már ahhoz, hogy a fiúk ilyen eredményesek legyenek. Ám nemcsak szakmailag, hanem fizikailag is sokat fejlődtek, és a Madárfészekben a már meglévő alapra sikerült rádolgoznunk, ráadásul eddig a formába hozással sem volt gond.

Ki lehet emelni név szerint a „madárfiókák” közül a legjobbakat?
Nem szívesen emelek ki, mert önmagukhoz képest valamennyien igyekeznek, keményen dolgoznak. De ha mégis ki kell emelnem pár nevet, akkor mindenképpen megemlíteném Szőrös Márkot, aki már a felnőttek között is a válogatott tagja, az ifjúsági korosztály részére megrendezett Énekes István Emlékversenyen aranyérmet szerző Horváth Patrikot, a Nagykanizsán rendezett „Utánpótláskorú Ökölvívók Olimpián” győztes és a legjobb ökölvívó címet elnyerő Kontrecz Márkot, vagy a nemrég véget ért bakui nemzetközi viadalon második, de a legtechnikásabb bokszoló díját elnyerő Szaka Istvánt mondanám. Ráadásul a már említett nagykanizsai versenyen mi nyertük a pontversenyt is. Ennyi idő alatt kiderült, nagyon jó ez a képzési forma.

Azért nem sűrűn fordul elő, hogy valaki második lesz egy versenyen, majd kiemelik, mint a legjobbat, mint Szaka István esetében…
Ez tény, és ahogy hallottam, versenyzőnk egy hazai bunyóssal találkozott a fináléban, aki szoros pontozással „legyőzte” Pistát. Gondolom, afféle vigaszdíjként kapta ezt a díjat. Egyébként utoljára egy nagy tornán 1988-ban, a szöuli olimpián fordult elő, hogy egy finálét elveszítő bokszoló ilyen elismerésben részesüljön. Õt úgy hívták, hogy Roy Jones Jr.

Ha már az olimpiát szóba hozta. Vlagyimir Klicsko szeretne ott lenni a riói ötkarikás játékokon, hogy az 1996-os, atlantai olimpia után ismét aranyat nyerhessen. Ha jól tudom, Önnek egyedül az olimpiai bajnoki címe hiányzik. Esetleg?
Óriási dolog lenne olimpiai bajnoknak lenni…

Ez azt jelenti, hogy…
Nem. Ha ő visszatérhet, az AIBA erre lehetőséget biztosít a számára, az az ő dolga. A kecskeméti meccsem után határozottan bejelentettem, hogy visszavonulok, és én ehhez tartom magam.

Bocsánat, de profiként vonult vissza. Nem is izgatná egy ilyen lehetőség?
Nézze, nem tudom, miként, mennyi idő alatt tudnék visszaállni és alkalmazkodni újra az amatőröknél szokásos 3 perces három menetre. De mielőtt nagyon belemelegedünk ebbe a témába, ilyen jellegű ajánlatot, lehetőséget nem kaptam.

És ha Klicsko kiharcolná a lehetőséget, és Ön is kapna erre vonatkozó felkérést?
Ha minden összeállna, és ajánlatot is kapnék, akkor elgondolkodnék rajta. Vélhetően a 81 kilóban kivívnám a részvételt, aztán – senki ne tartson nagyképűnek – komoly eséllyel indulhatnék az egyetlen olyan éremért, amely hiányzik az eredménylistámról. Az olimpiai aranyért.

Madárfészek Ökölvívó Akadémia sajtóközlemény, 2014. május 20.

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

Boldog Születésnapot Madár!

» zoltán   válasz erre
    2014-06-01 19:54:21

@Kacife Pál: Egészen pontosan kifejtenéd mi a bajod a WBO-s brigáddal? Mi köze van nekik a Gracsov mecshez? Nem igazán értem...
A WBO előjogokról a Frafo meccs előtt az UNI nem gondoskodott. Ott sem volt köze a WBO-hoz a dolgoknak.

» Tóth Lajos   válasz erre
    2014-05-24 19:39:07

@Kacife Pál: "Ha Papp Laci szerinted nem volt elég jó edző ..."

Szerinted én ezt írtam? Kérlek olvasd már el még egyszer a kommentemet...


"De ha Madár Neked nem felel meg, no problem de akkor mutassál jobbat Nála, és főleg olyat aki többet le tett az asztalra, kíváncsian várom válaszodat."

Mármint olyat, aki Madrtól többet tett le edzőként, vagy egy ökölvívóakadémia szakmai igazgatójaként?


"Próbáld meg olaszba egy olasz ellen nyerni (ha kiütöd akkor talán Xre hoztad a meccset)."

Egen, pont ugyanezt mondták anno az unis bunyósokról is...


"ha figyelsz rájösz, hogy én feltételes módban használtam az "indul" igét, ami feltételezi a cselekmény "nem létrejöttét""

Pontosan azt írtad, hogy "nagy eséllyel indulhatna az amatőrök versenyében is.""
Márpedig a jelen szabályok szerint pontosan 0 eséllyel indulhat, ugyanis nem indulhat.

    2014-05-24 11:59:30

Nincs semmi baj ezzel a nyilatkozattal.

» Shaham   válasz erre
    2014-05-23 13:24:27

Erdei Zsolt, Erdei Zsolt.

» afirca   válasz erre
    2014-05-23 07:43:58

Erdei Zsolt szarul kommunikál. Erdei Zsolt nyilatkozataiból kitűnik, hogy gyarló ember, mint bármelyikünk és nem szuperhős. De: Erdei Zsolt hatalmas bajnok, kiváló sportember. Tisztelni utóbbiért kell. Kritizálni nem mondom, hogy nem lehet a hibáiért, de helyi értékén kezelni kéne azokat. Az akaraterő és a sok lemondás, a sok befektetett munka teszik példaképpé bármely feltörekvő fiatal sportoló számára.
Ha a jövőben a szabályok lehetővé teszik, hogy korhatár nélkül, profi karrierre való tekintettel lehet indulni az Olimpián, akkor nem vitatnám el a lehetőséget Zsolttól, feltéve, ha érzi magában az erőt. Elfér egy újabb magyar arany az éremtáblánkon.

» Terence Hill   válasz erre
    2014-05-22 10:48:19

@xlc: Ha Papp Laci szerinted nem volt elég jó edző (1972 Müncen, Gedó György olimpia bajnok, Kovács KOKO István 1992 Barcelona, olimpia bajnok, meg a jó ég tudja miket össze nyert) akkor kicsoda?

De ha Madár Neked nem felel meg, no problem de akkor mutassál jobbat Nála, és főleg olyat aki többet le tett az asztalra, kíváncsian várom válaszodat.

Amúgy a Gracsov meccsről annyit, hogyha ott fönt azt akarják, hogy ne nyerj akkor ha a fene fenét eszik akkor sem fogsz nyerni bármit is teszel érte. Próbáld meg olaszba egy olasz ellen nyerni (ha kiütöd akkor talán Xre hoztad a meccset). Itt meg ha a WBO tulajai úgy akarják akkor az úgy lesz, és úgy is lett. Sok meccset láttam ahol nem teljes gőzzel verték meg az ellenfelet és mégis igazságos volt a bíráskodás, itt miért is nem lehetett?

""Vagyis nagy eséllyel indulhatna az amatőrök versenyében is."

A jelenlegi szabályok szerint nem indulhat. Ennyi. "
ha figyelsz rájösz, hogy én feltételes módban használtam az "indul" igét, ami feltételezi a cselekmény "nem létrejöttét":

» Kacife Pál   válasz erre
    2014-05-22 10:43:31

Először azt hittem rossz topikban vagyok,egy-két embernek sajátságosan paradox elképzelése van Erdeiről.
1.Azért nem Laci bácsiról van elnevezve mert egy gyerek sem menne be,nekik kézzelfogható,jelen idős bunyós az aki becsalja őket a terembe.
2.Örülni kéne hogy történik valami a mai szar magyar bunyó berkeiben és támogatni az ötletet,nem Erdei eredményeiről meg sajtóreferensi mivoltáról vitatkozni.
3.Voltam lenn Madár edzést tartott a kölyköknek és azt kell mondanom hogy színvonalas és profi foglalkozást tartott,a srácok nagyon élvezték,ami a legfontosabb mindenek előtt.
Ennyi irígy villanyszerelőt meg vasutast aki itt pálcát tör az utóbbi idők legjobb profi magyarja felett,inkább gondolkozzon el.
Erdei nem herezacsi vasaltató celeb hanem egy ex élsportoló aki tett is érte.
A mi életünkben már valószínűleg nem lesz hasonló pályafutású profi,ez nagyon sanszos,főleg az ilyen hozzáállású emberek miatt.
Én több tiszteletet várnék el,hibák ide vagy oda.
Ez csak egy vélemény volt,nem kell elgondolkodni rajta,de már be kellett írnom,természetesen savazhatjátok tovább Zsoltit,hisz szólásszabadság van.

» zoltán   válasz erre
    2014-05-22 08:56:49

@Kacife Pál: "Ez kb. olyan mint anno Papp Laci nem lehetett edző (!!!) mert nem volt hozzá papírja (3szoros olimpiai bajnok!!!!!!)"

Most a konkrét példától eltekintve: egy dolog valamit világszínvonalon csinálni, egy másik pedig világszínvonalon oktatni. Nagyon más készség, képesség és képzettség kell az utóbbihoz. Lásd ugye a magyar foci, ahol a mindenfélevolt válogatott focistákhoz szórják az ilyen-olyan licenszeket, az eredményt pedig látjuk.

De nézzünk néhány top edzőt bunyósként, sorrendben Roach, öreg Floyd, Jeff Mayweather
http://boxrec.com/list_bouts.p...
http://boxrec.com/list_bouts.p...
http://boxrec.com/list_bouts.p...

Szóval azért nagyon más a két "szakma"


"most Madár nem jó mert nem jó "hazudozó" (egyenlő kommunikációs képességű) fickó."

Nem, Madár hazudott pont eleget a pályafutása során, bár néha őszintén is elmondta, hogy hogy is áll a dolgokhoz valójában. Itt meg szintén elég csücskösen dícsérte saját magát, 4 hónappal az akadémia elindulása után...

    2014-05-22 00:30:01

@Kacife Pál: "Most itt sokan és sokféleképpen fikázzák Madárt, hogy így meg úgy meg amúgy..."

Na álljunk meg egy szóra.
Nem Madárt fikázom, mert elismerem az eredményeit, soha nem vonnám azt kétségbe.
Amit itt fikázok az az, amit elmondott ebben az interjúban. Ez pedig nagy különbség.
És én kérek elnézést, hogy nem kezdek el sz**kodni valakit, aki mások eredményei miatt veregeti a saját vállát, legyen akár a legsikeresebb magyar profi bunyós is.


"de egyet elfelejtenek ezek a kedves emberkék, hogy Madár az a Magyar bunyós akit még nem vertek meg profi pályafutása alatt egyszer sem. És ahogy mondani szokás: a győzelmet nem kell magyarázni."

Azt a vereséget viszont meg kéne. Mert igaz ugyan, hogy én is győztesnek tartom Gracsov ellen, de azt a meccset neki nem csak csücskösen, hanem tükörsimán kellett volna nyernie. Nem a szokásos "elég lesz ide ennyi is" mentalitással kellett volna bunyóznia, hanem hülyét kellett volna csinálnia a srácból, és akkor tényleg veretlen lenne. És ne jöjjön senki a sérüléssel, ha így végig tudta csinálni a meccset - állítólag - sérülten, akkor jobban is végig tudta volna. Ha (a nyilván hibás compubox szerint) a 9. menetben el tudott engedni 50 ütést, a 10.-ben pedig 69-et, akkor mit bohóckodott előtte 6 menetet 40 alatti indított ütéssel?


"Vagyis nagy eséllyel indulhatna az amatőrök versenyében is."

A jelenlegi szabályok szerint nem indulhat. Ennyi.

    2014-05-22 00:13:36

@Mamal Mamal: "Egyetértek a név lehetne Papp László akadémia is.Vagy lehetne még egy akadémia ezzel a névvel.Valószínü azért lett Madárfészek mert a jelenlegi magyar bokszban Erdeié a legjobban eladható név."

Ez szerintem nem így van. Ha Zsolt annyira eladható, akkor név nélkül is vonzza a szponzorokat és a tehetségeket. Ha meg nem, akkor ez a buta név se tesz hozzá semmit.


"Az biztos,h Zsolt finonan szólva sem,egy kommunikációs szakember...:))"

Asszem ebben egyetértünk :)
Viszont elvileg van mellette olyan ember is, aki ért ehhez...


"Viszont ettől függetlenül ért az ökölvíváshoz. És ha soha nem is volt p4p ökölvívó,akkor is sokat látott és tapasztalt már. Biztos,h egy fiatal nagyon sokat tud tőle tanulni."

Ez megint egy érdekes kérdés.
Sikeres amatőr volt, az nem kérdés, de ott "csak" bunyósként volt jelen, ezen kívül a szakmai munka nem rajta múlt. A legsikeresebb magyar profi, ez is tény, de szerintem bőven nem hozott ki magából annyit, mint amit lehetett volna. Már szakmailag, mert anyagilag lehet, de ezt nem tudom és nem is igazán érdekel.
Tanulni meg persze lehet tőle, de nem tudok arról, hogy neki komolyabb végzettsége és/vagy tapasztalata lenne edzőként, szóval én inkább a motivátor szerepben tudom inkább elképzelni. Persze az is lehet, hogy egy ösztönös edző és manager zseni, ha ez kiderül akkor én kérek tőle elnézést, de számomra nem úgy tűnik jelenleg...

    2014-05-21 23:55:24

@xlc: "a - szerintem buta - elnevezésen kívül"

Szerintem is nagyon gáz ez a név, mintha valami mesemondó szakkör lenne. Erdei Zsolt bokszakadémia akkor már inkább.

    2014-05-21 16:14:30

nem tudom miért és miben kapcsolódik vajon a hírhez ez a "papíron verték csak meg" "a veretlenségét a WBO nagyhatalmú urai vették el" sztori?????
de ha ez a téma, akkor viszont írjatok arról is, hogy a Garay elleni győzelmet meg ugyanazok a nagyurak adták neki, meg csak papíron volt az győzelem...főleg a második meccs.

» Hatton   válasz erre
    2014-05-21 14:06:57

@Mamal Mamal: Így van, Madár boxoló aki ismeri (és az eredményei is ezt mutatják) ezt a műfajt. Hogy nem tud úgy kommunikálni mint aki azt tanulta abból nekem az őszintesége jön le.
Aki tud kommunikálni (lásd a Magyar profi bunyósokat) az kommunikál, de sokáig nincs a csúcson, ellenben Madárral aki ennek az ellen tétje.

Ez kb. olyan mint anno Papp Laci nem lehetett edző (!!!) mert nem volt hozzá papírja (3szoros olimpiai bajnok!!!!!!), most Madár nem jó mert nem jó "hazudozó" (egyenlő kommunikációs képességű) fickó.

Amúgy mindenki tudja, hogy anno a veretlenségét a WBO (vagy mifene) nagyhatalmú urai vették el és nem a bírók (azok csak azt teszik amit mondanak nekik).

» Kacife Pál   válasz erre
    2014-05-21 13:42:55

@Mamal Mamal: "Ha néha csendben marsdt volna,most a kritikusa is kevesebb lenne."
Jól emlékszem, amikor azért kritizálták rengetegen Erdeit, mert nem szólogatott be elég hangosan a nagy neveknek. Sajnos aki ennyire reflektorfénybe kerül, annak mindig akadnak kritikusai,mindenkinek nem lehet a kedvében járni (és szerintem nem is kell). Jómagam sokkal visszataszítóbbnak tartom ezeket a részben talán irigységből (szerencsémnek érzem,hogy igazából nem tudom miből) fakadó kritikákat, mint Erdei bármely megnyilvánulását vagy tettét,mivel ő alapvetően egy szimpatikus ember,akinek rengeteget köszönhet a magyar ökölvívás. Másrészt ő nem egy kommunikációs szakember,én nem a nyilatkozatai alapján ítélem meg,hanem amit a ringben elért.

» superman   válasz erre
    2014-05-21 13:24:24

@Kacife Pál: Papiron verték már meg. Szerintem itt sokaknak inkább az a baja,h a pályában több volt,és ez Zsolt hibája is.Meg hát,nem jól kommunikált egy csomó dolgot.Pl. elmaradt meccseket,az álmaiban lévő meccseket (Ward "ide az oroszlánt"stb) Ha néha csendben marsdt volna,most a kritikusa is kevesebb lenne.Viszont tény,magasan a legjobb magyar bokszoló az elmúlt 10-15 évben,kimagasló eredményekkel.Ezt sem kéne elfelejteni neki.

» Mamal Mamal   válasz erre
    2014-05-21 12:40:57

Most itt sokan és sokféleképpen fikázzák Madárt, hogy így meg úgy meg amúgy...
de egyet elfelejtenek ezek a kedves emberkék, hogy Madár az a Magyar bunyós akit még nem vertek meg profi pályafutása alatt egyszer sem. És ahogy mondani szokás: a győzelmet nem kell magyarázni.

Vagyis nagy eséllyel indulhatna az amatőrök versenyében is.
És akiben ennyi virtus van az miért is ne menne? Vagy tudtok nagyobb tudású bunyóst aki (legalább) ilyen eséllyel indulna az olimpián.

» Kacife Pál   válasz erre
    2014-05-21 12:31:06

@xlc: Egyetértek a név lehetne Papp László akadémia is.Vagy lehetne még egy akadémia ezzel a névvel.Valószínü azért lett Madárfészek mert a jelenlegi magyar bokszban Erdeié a legjobban eladható név. De felőlem hívhatnák akárhogy. Az biztos,h Zsolt finonan szólva sem,egy kommunikációs szakember...:)) Viszont ettől függetlenül ért az ökölvíváshoz. És ha soha nem is volt p4p ökölvívó,akkor is sokat látott és tapasztalt már. Biztos,h egy fiatal nagyon sokat tud tőle tanulni.

» Mamal Mamal   válasz erre
    2014-05-21 12:01:01

@xlc: "Elindultunk, van egy csomó fiatal tehetségünk, köszönet mindenkinek aki eddig őket segítette. Megpróbálunk számukra jobb feltételeket biztosítani a szamai munkához, és bízunk benne, hogy hamarosan a nagyközönség számára is láthatóvá válik a munkánk eredménye."

Nem lepődnék meg rajta, ha ezt hallanánk tőle legközelebb (vagy akár közlemény formájában) szóról szóra. :)
Majd add meg neki a számlaszámodat:)

» kivancsi   válasz erre
    2014-05-21 11:40:44

@Mamal Mamal: "Nem tudom mi baj van azzal,ha az állam betolja a pénzt egy tehetséges utánpótlás korú fiatalokkal foglalkozö egyesületbe. Erdei neve,meg egy húzónév ebben hogy esetleg az államon kívül mások is beszálljanak,és azért picit ért a bokszhoz is. A magyar utánpótlás iszonyat siralmas állapotban van.És nem azért mert nincsenek tehetségek."

Ja, semmi baj nincs azzal, hogy az állam támogatja az utánpótlásnevelést, egyet is értek ezzel. Az akadémiai rendszerrel sincs bajom, csak a nevével. Madárfészek. Szerintem lehetne inkább Papp László Nemzeti Utánpótlásképző Akadémia (vagy valami hasonló), és lehetne ott is Madár szakmai igazgató, vagy bármilyen más pozícióban "húzónév".
És tényleg szívemből kívánom, hogy a tehetséges gyerekek minél jobb eredményt érjenek el, de Zsoltitól ez az önfényezés már túlzás. Mondta volna azt, hogy "Elindultunk, van egy csomó fiatal tehetségünk, köszönet mindenkinek aki eddig őket segítette. Megpróbálunk számukra jobb feltételeket biztosítani a szamai munkához, és bízunk benne, hogy hamarosan a nagyközönség számára is láthatóvá válik a munkánk eredménye." Ha ilyesmit nyilatkozik, akkor egy rossz szót nem szólnék...

    2014-05-21 11:30:23

Én annak idején (talán 3 éve) szakadtam a röhögéstől az új lépcsős módszere hallatán:) Aki komolyabban foglalkozozz sporttal, az érteni fogja.

» kivancsi   válasz erre
    2014-05-21 11:13:17

Mi az, hogy ajánlatot kapnék?? Az ajánlat az olimpiai aranyérem elnyerése, nem?! Vagy némi manyka?

» bucimaci   válasz erre
    2014-05-21 11:06:31

mármint milyen jó volt ez a hal benne...

» bucimaci   válasz erre
    2014-05-21 11:04:02

@xlc: Hihetetlen, hogy Zsolt mennyire tudja hűlyíteni az embereket... Az is hihetetlen, hogy vannak, akik még mindig megeszik a hamis halászlét tőle, és még azt is mondják, hogy milyen volt ez a hal benne... Jót mosolyogtam a cikken. Ez itt mosoly smile helye:

» bucimaci   válasz erre
    2014-05-21 11:03:35

Most múltkor másik topikban Koko pont azt fejtegette, hogy mennyire nehéz visszamenni profinak amatőrbe és alkalmazkodni a régi-újhoz.

» Hamed1.0   válasz erre
    2014-05-21 10:54:22

@xlc: Nem tudom mi baj van azzal,ha az állam betolja a pénzt egy tehetséges utánpótlás korú fiatalokkal foglalkozö egyesületbe. Erdei neve,meg egy húzónév ebben hogy esetleg az államon kívül mások is beszálljanak,és azért picit ért a bokszhoz is. A magyar utánpótlás iszonyat siralmas állapotban van.És nem azért mert nincsenek tehetségek.Ha járnál utánpótlás versenyekre,akkor náhány tehetséges gyerek bunyóját látva lehet tátva maradna a szád.Aztán elmész a következő versenyre,és azt hallod h az X Y tehetséges gyerek eltünt a sportból,mert családja nem képes finanszírozni,v dolgozik látástól mikulásig 2,és nincs ideje edzeni. Na most az ilyen akadémiák,segítséget nyújtanak tanulásban lskhatásban,talán anyagilag és "sportállás"találásában.És persze sok tehetség együtt jobban fejlődik,hisz a kesztyűzések is minőségiek.Nem hobbystákkal játszadoznak,hanem éles jó bunyósokkal. Nálunk van olyan srác aki,már abbahagyta volna a bunyót,ha nem jön a lehetőség h felkerülhet az akadémiára.

» Mamal Mamal   válasz erre
    2014-05-21 09:49:57

@Mamal Mamal: "Okos gyerekek. A cikk elsőfele,az utánpötlásról szólt és a hazai tehetségekről. Ahhoz persze senki semmit ne fűzött hozzá."

Jaja, ha már annyira akarod akkor vesézzük ki az első felét:
1. Feltettek neki egy kérdést eredményeket említve, így általánosságban, konkrétrumok nélkül.
2. Zsolt elmondta, hogy pár hónapja van náluk egy eléggé összeválogatott csapat, szóval ezekhez a bővebben nem részletezett eredményekhez kb. Zsolt csapatának van a legkevesebb köze...
3. Zsolt kijelenti, hogy nem szívesen emel ki senkit, de azért mégis kiemel néhány nevet, amúgy ez az "interjú" leghosszabb válasza.
4. Kijelenti még ugyanitt, hogy "Ennyi idő alatt kiderült, nagyon jó ez a képzési forma."
5. Szó esik Szaka bakui eredményéről, ahol Zsolt az "ahogy hallottam" és a "gondolom, afféle" szavakkal rámutat arra, hogy valójában fogalma sincs a dologról. De valami nagyot akar mondani, ezért teljesen indokolatlanul megemlíti RJJ nevét.

Mit is lehet ehhez hozzáfűzni?
1. Semmit
2. Remélem a - szerintem buta - elnevezésen kívül mást is hozzá tud tenni az akadémia és Zsolt a magyar ökölvíváshoz (jelenleg a honlap hírek szekciója erdei reklámfelületeként működik).
3. A válasza facepalm kategória, úgy alapban persze hajrá magyarok!
4. Ez meg a legnagyobb jóindulattal is hazugság. Ezek az eredmények nem az elmúlt pár hónap eredményei, inkább az azt megelőző évek munkáját dícsérik. Szaka pl. az őszi junior VB-n - a legjobb magyarként - 5. helyett szerzett, ott is hazai bunyós ellen kapott ki amúgy. És ott nem 12 ország bunyósai vettek részt, mint Bakuban. Akkor beszélhetünk majd eredményekről, ha pár év múlva a junior vb-n nem 26.-ok leszünk, és nem egy 5. hely lesz a legjobb eredményünk...
5. ez pedig már a double facepalm kategória.

"Persze fikázni egysxerű,aki teszi ajánlom csinálja utána.És csinálja jobban.Hajrá hajrá "

Ó, igazad van! Előbb felcsapok félceleb ex-VB bunyósnak, aztán valahogy elérem az államnál és/vagy önkormányzatnál, hogy toljanak már közpénzt egy saját magamról elnevezett és általam (is?) vezetett boxakadémiára. Meg épületet is, meg a legjobb fiatal hazai bunyósokat is. (Remélem a tésztabizniszt azért kihagyhatom.)
És ha mindezt még jobban is csinálom, akkor majd véleményt mondhatok Zsoltiról. Hát persze, csakis így lesz, a kedvedért...

Én is javasolnék neked valamit: nyisd ki a szemed!

    2014-05-21 09:24:53

@fixpont: :)

» kivancsi   válasz erre
    2014-05-21 09:04:30

@Romsy: Senki ne tartsa nagynepunek, de megfelelo ajanlat eseten talan egyszerre is kepes megszerezni mindkettot.

» fixpont   válasz erre
    2014-05-21 08:59:38

@Eisemann Mihály: :) nyomtam is egy lájkot erre. :D

    2014-05-21 02:21:07

@udvari: Zsolti igenis profi volt, stílusában Kokó volt az, aki inkább "amatőr" maradt a szó jó értelmében.

    2014-05-21 02:19:50

"Madárfészek Ökölvívó Akadémia sajtóközlemény, 2013. május 20."

Érdemes lenne átírni 2014-re! :-)

» Eisemann Mihály   válasz erre
    2014-05-20 23:08:00

az olimpiai ezüst is hiányzik :o

    2014-05-20 22:52:55

Okos gyerekek. A cikk elsőfele,az utánpötlásról szólt és a hazai tehetségekről. Ahhoz persze senki semmit ne fűzött hozzá.Persze fikázni egysxerű,aki teszi ajánlom csinálja utána.És csinálja jobban.Hajrá hajrá

» Mamal Mamal   válasz erre
    2014-05-20 22:32:53

Hát bakker.... (Ének Iskolája után szabadon)
Komolyan kellet volna venni a profibokszot és nem amatőrként ténykedni benne, ez az én véleményem Zsolti pályafutásáról a profik között !
ui: Most is amatőr maradt :(

» udvari   válasz erre
    2014-05-20 21:21:26

Hú. Nem is tudom mit mondjak. Fixpont jól látja a dolgokat, és igazat adok neki Madár "menedzsment" témájában. Viszont Zsolti emberileg képes lehet rá. Fixpont: most kivételesen azt szeretném, ha nem neked lenne igazad (de neked lesz).

    2014-05-20 20:56:26

Hú. Nem is tudom mit mondjak. Fixpont jól látja a dolgokat, és igazat adok neki Madár "menedzsment" témájában. Viszont Zsolti emberileg képes lehet rá. Fixpont: most kivételesen azt szeretném, ha nem neked lenne igazad (de neked lesz).

    2014-05-20 20:56:25

több tiszteletet a világbajnokunknak! (még ha ez tényleg butaság is )

» Zsolt D   válasz erre
    2014-05-20 20:10:13

@fixpont: Te meg ugyanolyan lenéző, flegma, Erdei-fikázó vagy, mint voltál. Nincs új a nap alatt.

» Pisti801227   válasz erre
    2014-05-20 19:58:43

Komolytalan riporter, elsőnek lenyilatkozza, hogy abbahagyta, rég nem aktuális a dolog, még 3x a szájába rágja a témát, Erdei meg hajlamos a hazai sportriporterek kellő biztatására szóban Wardtól Hopkinsig, Stevensontól Kovalevig szétverni a világot:)

» Hapci07   válasz erre
    2014-05-20 18:47:04

Zsolti te ugyanolyan komolytalan vagy a palyafutasod utan mint alatta voltal. Csak a hulyites...

» fixpont   válasz erre
    2014-05-20 17:58:49
Ugrás az oldal tetejére