×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Amikor minden bokszra fordul: De La Hoya vs Pacquiao

2008-12-03 00:00:00 /

December 6-án a híres Las Vegas-i MGM Grandben csap össze Oscar De La Hoya és Manny Pacquiao. A váltósúlyban megrendezésre kerülő mérkőzést vegyes érzelmekkel várják a honi szurkolók, és hosszú hetek óta visszatérő vitatéma, hogy a légsúlyból induló Pacman vajon képes lehet-e áthidalni a komoly fizikai hátrányát gyorsasággal, dinamizmussal, illetve hogy a korosodó, és már sokkal inkább üzletembernek, mintsem bokszolónak tartott Golden Boy milyen eséllyel néz szembe napjaink súlycsoportoktól függetlenül egyik legjobbjának tartott ökölvívójával. Szerkesztőségünk tagjai ezúttal is kísérletet tesznek arra, hogy megtippeljék a Sport1 tv által hazánkban is élőben követhető összecsapás végkimenetelét.

Edgegod: "A méret a lényeg" - tartja a mondás, amely erre a mérkőzésre különösen igaz lesz. Pacman olyan méretbeli hátrányban lesz a találkozó folyamán, amit képtelenség gyorsasággal és ütőerővel áthidalni. Morales és Marquez is megmutatta már, hogy Pacquiaot ki lehet bokszolni, Oscar pedig (annak ellenére is, hogy túl van mar a zenitjen) hasonló képességekkel rendelkezik, mint az említettek, csak három számmal nagyobb kiadásban. Ha ehhez meg azt is hozzávesszük, hogy De La Hoya ütőerőben is ott van a topon (elég csak a közelmúltbeli, Mayorga elleni meccsére gondolni), akkor szinte előre borítékolható a győztes kiléte. Szívből szurkolok a filippínó harcosnak, de nem látok túl sok esélyt a számára. Tipp: De La Hoya WTKO a 8-9 menet környékén."

Erwin: "Evidens lenne, ha csak simán azt írnám, hogy De La Hoya wi, de talán nem ilyen egyszerű a történet. Az szemmel látható, hogy a két öklöző között óriási a fizikai differencia. Oscar magasabb 10 centiméterrel, ha pedig az adatok nem hazudnak, akkor ütőtáv téren még nagyobb a különbség (15 cm). Viszont Pacquiao fordított alapállása, illetve az a húzás, hogy belekényszerítik De La Hoyat egy olyan fogyasztásba, amilyenre legutóbb majd’ 8 éve nem volt kárhoztatva, valamilyen szinten mégis csak billentenek a mérleg nyelvén a filippínó felé is. Véleményem szerint azért ez még mindig kevés lehet Pacman üdvösségéhez. Manny egyik meghatározó fegyvere volt eddig az, hogy a mérkőzés napján bőven a riválisai fölé tudott nőni súly téren, és ezt az előnyt kihasználva, illetve megspékelve egy nagyon agresszív harcmodorral szinte ellenállhatatlan volt, pár kivételt leszámítva. Legutóbb már látszott, hogy az előbb említett súly-mutatványt nem tudja bemutatni, és 1 fonttal David Diaz „alatt” lépett szorítóba. A tudáskülönbség akkor még elég kompenzációs tényezőnek bizonyult, de most 2 súlycsoporttal feljebb kell vitézkedni, és nem egy Diaz kaliberű bokszoló ellen. Közelítsük meg edző részről a témát. Roach szinte már összenőtt Pacquiaoval, és igazából nem is arról szól az ő együttműködésük, hogy bonyolultabbnál bonyolultabb taktikákat dolgozzanak ki. Roachot jó edzőnek tartom, de az utóbbi időben nem egy alkalommal láttam meglepve, hogy egy-egy váratlan szituációt követően nem tud újat, okosat mondani a bokszolójának, ergo van olyan, hogy egyszerűen képtelen váltani, váltatni. A De La Hoya vs Mayweather mérkőzésen például volt olyan időszak, hogy a szünetekben bekiabáló Bernard Hopkins által adott tanácsokat tolmácsolta Oscarnak. Beristain-Oscar? Szimpatikusnak tűnik a felállás, de mivel ez egy kényszerűnek tűnő kapcsolat, így szó szerint akárhogy is elsülhet ez az együttműködés. Nacho nem egy kiabálós, heves tréner, és az pedig kifejezetten pozitív, hogy annak ellenére sem öli ki a mexikói stílus alapjait a tanítványaiból, hogy öklözői híresek az iskolázottságukról. Akinek a keze alól olyan bunyósok kerültek ki, mint például Finito Lopez, vagy Juan Manuel Marquez, az tudhat valamit… Egy szó, mint száz: bármennyire is azt súgja valami, hogy Pacman meglepi az öregedő De La Hoyat, az eszemre hallgatva a tippem: Oscar kiütéssel nyer."

Greg: "Oscar De La Hoya nagyon egyedi módon komponálja meg pályafutása befejező szakaszát. Fénykorában folyamatosan „felfelé” törekedett, nagypehelysúlytól egészen középsúlyig kiállt az egyes súlycsoportok legjobbjaival és összesen hat kategóriában szerzett világbajnoki címet, ami káprázatos sportteljesítmény. Most azonban, ökölívó karriere végéhez közeledve, ennek a fordítottját játsza, vagyis folyamatosan „lentről” (itt természetesen a súlycsoportokra céloztam) keres magának ellenfeleket. Mayweather és Forbes után most, egy váltósúlyban rendezendő mérkőzésre, napjaink egyik legsikeresebb ökölvívóját hívta ki, Manny Pacquiao személyében, aki szintén elég alacsonyan, nevezetesen légsúlyban kezdte pályafutását. Pacquiao már mindenképpen nyertes azzal, hogy elfogadta ezt a kihívást, hiszen sportértéke csak számára lehet ennek az ütközetnek. Arathat-e más babérokat a filippínó, az erkölcsi győzelmen kívül? Véleményem szerint nem. Pacqiuao igazi „szibériai borbély”, folyamatosan, agresszíven megy előre, és erőteljes, gyors támadásokkal igyekszik „kiborotválni” ellenfelét a ringből. Ehhez mi szükséges? Gyorsaság, fizikai erő, ütőerő, és rendkívüli állóképesség. Ezeknek a képességeknek Pac egytől egyik a birtokában van, azonban most – szó szerint – fel kell nőnie a feladathoz, ugyanis a mérkőzést váltósúlyban rendezik, Õ pedig ezidáig csupán a könnyűsúly magasságába merészkedett fel. Roy Jones Jr. és Floyd Mayweather Jr. (a közelmúltból) képesek voltak a fizikai korlátok leküzdésére, de Õk igazi virtuóz, technikás ökölvívó művészek, akikben akkora tudás, tehetség és taktikai érzék lakozik, amely sikerre predesztinálta őket a hatalmas fizikai fölénnyel rendelkező ökölvívók ellen is. De itt van a másik oldal: Ricky Hatton, és Kelly Pavlik és az Õ folyamatos, erőteljes attakokat fevonultató stílusuk, aminek alapja a jó állóképesség, a jelentős fizikai-, és ütőerő. A kisváltósúlyú Hatton mindkét váltósúlyú mérkőzésén szenvedett, mert a fizikai erőfölénye anullálódásával nem érvényesülhetett a stílusa, Pavlik Hopkins elleni meccsére pedig mindenki jól emlékszik… Nos, ezek után a kérdés, hogy Pacman melyik vonulathoz tartozik? Ugye inkább a Hatton – Pavlik duóhoz közelítenénk Õt, mint a Mayweather – Jones pároshoz? Ez az egyik ok, amiért nem Õt érzem a mérkőzés esélyesének. A stílusához nélkülözhetetlen fizikai ereje váltósúlyban egyszerűen el fog veszni alóla, Pacquiao pedig ahhoz túl egysíkú, hogy képes legyen az ellenfélhez igazodni és a siker érdekében változtatni a stílusán. A rivális De La Hoya is könnyűsúlyból indult, de már több, mint egy évtizede annak, hogy megvívta legelső váltósúlyú összecsapását, azóta pedig vitézkedett bőven nagyváltósúlyban, illetve még a középsúly útvesztőit is megjárta. Boksztudásban, technikai képzettségben, rutinban pedig kettejük közül egyértelműen Õ illik az említett Mayweather – Jones vonulathoz. Tehát, Oscar oldalán van a tudás, a fizikai fölény, a rutin, és a képzettség. Mi marad Pacmannek? A gyorsaság és állóképesség biztosan, az ütőereje pedig kérdéses, hiszen nem láttuk még váltósúlyban bokszolni. De ha kiindulunk abból, hogy Diego Corrales mekkora ütőnek számított nagypehely és könnyűsúlyban, és mit ért vele élete (sajnos) utolsó meccsén a váltósúlyú kategóriában… nos, akkor e téren is kételkedő vagyok. Megítélésem szerint, Oscar bal keze 5 meneten belül be fogja fejezni ezt az összecsapást, és elmondhatja majd magáról, hogy váltósúlyúként megvert egy alapból kb. nagypehelysúlyú bokszolót. Pacnek pedig, remélem, marad a tisztes helytállásból adódó erkölcsi dicsőség. Oscar WI." 

Pyngy:
"Olyan különös érzésem van, hogy nem egy egyoldalú, lefutott mérkőzés előtt állunk. Nyilván nagy a fizikai különbség a két srác között, de láttunk már annyi meglepetést manapság, hogy nem szabad elhamarkodottan véleményt nyilvánítani. Világos, hogy Oscar győzelme a sanszosabb, de egy gyors, agresszív és éhes Pacquiao áll majd vele szemben, aki végig darálja majd a 12 menetet egy iramban, hacsak nem állítják meg idő előtt. De La Hoya óriási alakja a bokszsportnak, rendkívül képzett és intelligens ökölvívó, aki tudja kezelni a váratlan szituációkat, komoly szakmai stáb áll mellette (Pacman mellett szintén). A két srác kiválóan fel fog készülni a másik harcmodorából és nagy show-t ígér az összecsapás, csak ne lenne köztük eredetileg 2 súlycsoport különbség. Ez az egy ami miatt Oscar-ra tippelek TKO 8."


2008. december 3. - Profiboksz.hu


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

Buffer meg nem az a büfögős fajta szerintem...

    2008-12-05 16:07:43

tomi: elég széles az olvasó réteg, nagy része nem nagyon van tisztában a súlycsoportok létezésével, vagy hogy épp ki melyikben vitézkedik.

    2008-12-05 16:07:26

Justin, neeeeee!
Másik kedvencem nekem is!
Ja meg: former lightweight, former super lightweight...

» Miseta Gábor Dániel   válasz erre
    2008-12-05 15:46:41

Én azt nem értem, hogy minden szerkesztő Oszi WI-re tippelt, és mégis a főmenűben többen tippeltek Pac WI-ra, ami enyhén szólva minimális esély.

    2008-12-05 15:42:45

Nekem onnantól kezd "borsódzani" a hátam miután Buffer kibüfögi, hogy "since he captured the olympic gold..." :)

» Justin   válasz erre
    2008-12-05 12:23:24

Attól mert valaki marvel nickkel regel, még nem lesz ám pókember... (ezt a gyíkarcra)

» Nikike   válasz erre
    2008-12-05 08:49:11

50% esélyed van rá.

» Miseta Gábor Dániel   válasz erre
    2008-12-05 07:53:46

Na skubizzatok gyikarcok Manny WI nem csak azert mert rafogadtam,meg mindenki szerint huge underdog,hanem mert oszi borzaszto szar formaban lesz!

» marvel   válasz erre
    2008-12-05 00:42:51

"Damas y Caballeros"
Már borsódzik a hátam!! Juj de várom már!

» Miseta Gábor Dániel   válasz erre
    2008-12-05 00:42:50

Nagyon kiforgattatok... : )

» Nikike   válasz erre
    2008-12-04 23:48:51

Így van Bosco. Laila Ali teljesen rendben van ;-)

    2008-12-04 23:30:10

Ezek a Sport1 által leadott hangulatkeltők azért elég hatásosak. Pacman meg nagyon gyorsnak tűnik rajta.

» hul345   válasz erre
    2008-12-04 22:26:55

Nem nagyon tudom elképzelni, hogy Pac elszaladgál x meneten keresztül DLH elől. Szerintem 4-5 meneten belül belelép egy nagy ütésbe és vége. Ez a fizikai különbség ezzel a stílussal egyszerűen megoldhatatlannak látszik számomra.

    2008-12-04 19:35:17

Bosco!Úgy látom nem ismered az igazán gazdag emberek "lelki világát" és a pénzhez való hozzáállását.De nem is érdemes velük foglalkozni.Ehhez mi "nem érünk fel". ;-)

» ogreface   válasz erre
    2008-12-04 18:37:37

Bosco! A Forbes meccs elott mondta Merchant-nek,hogy meg nem milliardos,de az szeretne lenni....az a celja.
Mondjuk soha nem hallottam olyat,hogy barmilyen alapitvanynak,vagy segelyszervezetnek adott volna akar egy centet is....

» miskacarus   válasz erre
    2008-12-04 18:02:15

én nem írnám le Pacman ennyire. Vszleg nem sörözéssel próbált felszedni súlyt, és nem a hasára. Profi. Kemény.
Csak a tippjátékban tudnám, hogy az országos ODLH WI-ra tegyek, vagy meglepire....

    2008-12-04 17:39:35

Oscarnak elvileg kötelező kiütnie Pacman-t, ez görcsössé is teheti, de azért szerintem menni fog.

» Miseta Gábor Dániel   válasz erre
    2008-12-04 17:25:51

Off: Laila, Martinhoz képest egy Schwarzi...
On: De Osszer is Pachez... : )

» Nikike   válasz erre
    2008-12-04 16:39:09

Pacman rácáfol minden tippre.
Pontozással veri a Golden Boyt.
/hacsak ki nem üti:), de azért az durva lenne/

» Connection   válasz erre
    2008-12-04 16:28:29

Szerintem is kiüti, Pack Oszit.

    2008-12-04 16:20:12

Én nem értem meg. Ha már van pl. 200 millió dollárom, akkor ne számítson már annyira még 20 millió, hogy azért megpróbáljam becsapni a szurkolókat... Oszinak nem lett volna szabad bevállalnia Pacmant, nem egy súlycsoport, szerintem is simán ki fogja ütni.

OFF: Nikike, Laila Ali-n nincs hatalmas izomtömeg, teljesen rendben van :)))

    2008-12-04 16:16:01

"Oszi is mehikói!!!"

Pac, the Mexicutioner. :)

» arrogant   válasz erre
    2008-12-04 16:15:13

De egyvalamiben nagyon de nagyon jól fog kijönni akármi is lesz a végeredmény.
Anyagilag! És neki ez már sztem fontosabb mint a sportérték. abban már letette a nevét korábban most már mint promóter akar p4p lenni. És ebbe is ugyanúgy berobbant szerintem mint anno nagyon rég a bokszvilágba. És ezt még nagyon sokáig tudja majd számára igen jövedelmezően működtetni. Csak nekem ez nem szimpi ahogy előadta. De az ő szemszögéből megértem.

    2008-12-04 16:03:18

Bakker x-szel írtam a bokszot! Fáradt vagyok? : )

» Nikike   válasz erre
    2008-12-04 15:47:06

Sztregó nekem is feltûnt! : )

Chico, így van nagy égés lesz, ha nem üti ki. De ha kiüti, akkor mi van? Semmi. Még én is azt fogom mondani, hogy "na, bumm, nagy dolog". Ez totál olyan, mint amikor Laila Ali lecsapta Christy Martint, majd ezt követôen kikiáltották a legjobb nôi bunyósnak. Igen ám, csak egyikük kisváltóban volt bajnok, másikuk meg nagyközépben boxolt... és egy fej, plusz hatalmas izomköteg volt a különbség... (tudom, hogy bírod Lailat, nem ezért írtam) Oszi ebbôl sehogysem jön ki jól, "okosan" kitalálta magának... vagyis igazából tényleg okosan: anyagilag valóban nagyobbat kaszál, mint mondjuk Margesz ellen (aki szerintem számára még mindig verhetô lenne egyébként és kajak nem valószínû a cidrizés...). De semmi több, csak a lóvéról szól ez a szombat esti showmûsor.

» Nikike   válasz erre
    2008-12-04 15:46:17

Teljesen egyetértek Sztregóval!!! Fogalmam sincs mi történt vele, de jó látni hogy nem csak odabök egy tőmondatot :D. Pacnek csak akkor lehet esélye a győzelemre, ha el tudja érni a mérkőzés elején, hogy Oszi ne találja a ringben. Aztán a későbbi mentekben érhet valamit a tudása és kondíciója. De persze ehez Oszinak is lesz egy két szava. ha viszont nem üti ki a kis szabóinast akkor az szerintem is nagy beégés. Oscar TKO a legvalószínűbb amit el tudok képzelni. De arra is gondoltam hogy még a ringben is megpróbál majd népet butítani, és cipeli majd a hátán Pacet a pontozásig, csak hogy utána is megmaradjon a butított népnek a hitelessége hogy igenis kemény feladat volt...
De mivel én ezen a mérkőzésen Pacnek fogok szurkolni, a tippjátékban is az ő győzelmére teszek. És persze senki se feldje hogy Oszi is mehikói!!! :D :D :D

    2008-12-04 15:36:27

"a Sturm meccsen Oscar nem tűnt túl edzettnek"

Azt valóban rutinból akarta megoldnani, de a múltban is volt gondja a kondijával. Mosley első meccs, Tito , Vargas, Hopkins ellen a meccs második felében. Kérdés, hogy ez a fogyás milyen hatással lesz a kondira.

» Sztrego   válasz erre
    2008-12-04 15:30:03

Oszirol mar hetek ota jottek a hirek, hogy 145 font, ha az igaz volt, es semmit nem kellett mar fogyasztania 1 honapja csak az edzesekre tudott koncentralni akkor semmifele fogyasztasbol fakado kondicionalis problema szoba nem johet. Oszi a legokosabb bunyosok egyike, tanult a mult hibaibol, nem letezik, hogy igy rontsa el. Oszi T.K.O. 5-8

» fixpont   válasz erre
    2008-12-04 14:45:41

nem csodálkoznék ha a győztesre may bejelentkezne...

» undisputid   válasz erre
    2008-12-04 14:02:24

Annál durvábban elhízhat... Bár elég jól kiépítette magát ahhoz, hogy azért ügyeljen a boksz karrier után is még a külsejére és ne csempésszen ezzel egyfajta szépséghibát az imázsába.

» Nikike   válasz erre
    2008-12-04 13:59:28

Mint Sturm ellen :) Erősen kétlem, hogy arra a meccsre értékelhető mennyiséget edzett volna.

    2008-12-04 13:55:28

Kicsit koca volt szegény. Milyen lesz, ha abbahagyja az aktív bokszot?

» Nikike   válasz erre
    2008-12-04 13:54:05

Sztrego, azért a Sturm meccsen Oscar nem tűnt túl edzettnek, ezt azért remélem, Te is belátod... Nem úgy festett, mint aki 7 menetnél többre edzett...

    2008-12-04 13:51:19

undisputid: Vki feltörte Sztrego jelszavát! Ez szinte biztos!:))

» Antuofermo   válasz erre
    2008-12-04 13:50:34

» Sztrego
ezt nem hiszem el! tényleg te írtad? manny kikaphat? ezt keretbe kell foglani. egyébbként de la hoyára tippelek én is. akár idő előtt is győzhet. sőt tovább megyek nagy szégyen lenne ha nem győzne. remélem mindkét ökölvívót fogjuk még e meccs után is látni, nagy tisztelője vagyoki mindkettőjüknek!

» undisputid   válasz erre
    2008-12-04 13:47:54

Egyesek szerint igen, mások szerint nem. Ettôl szép ez.

» Nikike   válasz erre
    2008-12-04 13:41:49

Én azért egy kisebb összeget feltennék Pacquiao WP-re...
Oscarnak meg a Mayweather elleni SD nem volt jogos...szerintem azt hozta egyértelműen Floyd.

» Antuofermo   válasz erre
    2008-12-04 13:34:41

Egyetértek a profibokszosok véleményével. Szvsz Pac csak csodával határos módon nyerhet. Oscar nagyon erős. Pacquiaohoz mérve túlságosan is.
Pac esélyét én a kondijában és a gyorsaságában, ütéseiben látom. Oscar kondija kérdéses lehet, mert felfelé lépkedve (Sturm) a meccs második felében már szenvedett. Most fogyasztott, így a kondira ez is kihatással lehet. Ha Pac túléli az első 6 menetet, akkor látok esélyt a győzelemre. De ez az esély kicsi, Oscarnak ahhoz fáradnia kell. Szvsz Pacnek testre kell dolgoznia.

» Sztrego   válasz erre
    2008-12-04 13:30:18

Visszaolvasva talán picit félreérthetô amit írtam, így megjegyezném, hogy Justin hozzászólására írtam, amit írtam, csak menyus közben "beékelte magát" közénk. : )

» Nikike   válasz erre
    2008-12-04 13:29:50

Én tudom, de valószínûleg kicsit korosabb is vagyok azoknál, akik csak a Mosley meccsek óta ismerik ôt... (vagy csak régebb óta nézek bokszot). Én Mosleyt Vargas ellen jóval elôbb néztem volna meg szívesen, mint amikorra végül összekerültek.
Egyébként maximálisan egyetértek veled, Justin. És az elsô mondat is reálisnak tûnik, ráadásul Cottot körülbelül annyira tartanám nehéz ellenfélnek Osszerral szemben, mint mondjuk Hattont... Ôket egymás ellen viszont szívesen megnézném, de ez egy másik szitu.

» Nikike   válasz erre
    2008-12-04 13:27:30

Justin
Cottot sztem szuken verne, de Marga ellen szvsz nem birna kondival, ne felejtsd el hogy nem a Quartey vagy a Mosley elleni Oszirol van szo, ez a DLH 36 eves, es amugy sem a brutal allokepessegerol volt hires

» menyus   válasz erre
    2008-12-04 13:26:41

Én tudom, de félreértetted amit írtam :) Arra gondoltam, hogy vannak olyanok akik csak a "mostani" Vargast ismerik, a Mosley meccsek óta és nem tudják, hogy mekkora nagy király volt valójában.

» Justin   válasz erre
    2008-12-04 13:21:14

" Mielőtt valaki elkezdené fikázni azt, hogy mit keres a listán a "dagadt" Vargas"

Nem volt kimondottan kövér, mikor Oscarral bokszolt :-):

http://www.jorgemata.inf o/ultimas%20fotos%201/Fernando-Vargas-cachas.jpg

    2008-12-04 13:10:28

Én amúgy Oscarból kinézem simán azt is, hogy elverje Margaritot vagy Cottot. De sajnos ebben a meccsben volt a több pénz és ez jött létre, a Pacman elleni. Floyd ellen SD-vel kikapni nem szégyen, megnéztem volna én Cottot vagy Margaritot, hogy mikor ért volna el egy SD-t Floyd ellen. Az egyik legnagyobb butaság szerintem azt kijelenteni, hogy kerüli a kihívásokat. Egész életében csak a kíhávásokat kereste. Kiállt a legeslegjobbakkal akivel csak lehetett (Chavez, Whitaker, Mosley, Quartey, Trinidad, Vargas, Hopkins, Mayweather. Ki az akinek ilyen ellenfél-listája van?). Mielőtt valaki elkezdené fikázni azt, hogy mit keres a listán a "dagadt" Vargas, akkor annak figyelembe ajánlanám a régebbi meccseit. Mai nagyváltósúlyú mezőnyön végigsöpörne, talán Williams lenne partiba vele. Szerintem ha Margarito "bizonyítani" fog még és mondjuk ismét leveri majd Cottot, akkor nem tartom kizártnak, hogy De La Hoya kiálljon vele. De ehhez az is kell, hogy Oscar ne vonuljon vissza.

» Justin   válasz erre
    2008-12-04 12:57:30

Azért csak nem lesz rövidebb annál, amennyi idő alatt ezt leírtam:)

    2008-12-04 12:28:36

Hú Greg...van fantáziád :D Sokkal egyszerűbb lesz ez a meccs :)

» Justin   válasz erre
    2008-12-04 12:15:33

Monzon, erre egy kedves barátom csak annyit mondana, hogy ODLH olyan, mint a BMW, vagy a Subaru: sokkal több, mint aminek látszik... : )

Szerintem a kisember nagyot fog borulni. De valóban nem lesz nagy tett (így gondolom, pedig itt szinte mindenki tudja, hogy Osszer az egyik kedvenc).

» Nikike   válasz erre
    2008-12-04 12:10:49

No Contest! Oscar előző este jól betép, és a doppingvizsgálaton kimutatják a THC-t . :)

» manchester   válasz erre
    2008-12-04 12:08:49

Oscar TKO 4

» Justin   válasz erre
    2008-12-04 12:04:37

Hát azért JMM sem egy ZS kategóriás bunyós :) De én is hiszek egy egész korai Oscar KO-ban.

    2008-12-04 11:33:00

JMM (aki De La Hoyának a cipö füzöjét nem köthetné meg ahhoz is kevés) is kipontozta.
szerintem TKO lesz 5menetben De La Hoya javára...
Én pont azért birom Hoyát mert bájgunár kinézete van és nem sokat néznek ki belöle de ennek ellenére iszonyatossan tud bunyozni

» Monzon   válasz erre
    2008-12-04 11:30:18

Én megtettem Oscart rendesen. Ha nem lesz KO, akkor csúnyán beszívom :D Úgyhogy hajrá DLH.

    2008-12-04 11:10:08

Oscar már 3 évvel ezelőtt is számított "inkább üzletembernek", de a teljesítményén ez sosem látszott meg!

» Miseta Gábor Dániel   válasz erre
    2008-12-04 10:40:50

mindent bele kicsi, csapkodd szájba a bájgúnárt! don't stop belivin'! ;)

» arrogant   válasz erre
    2008-12-04 10:05:35

Oscar TKO 3.

    2008-12-04 10:01:51

Na,akkor egtöröm a sort.Legyen Pacman pontozással,méghozzá azért,mert Oscar tényleg már inkább üzletember.Lehet Pacman rengeteg indított ütése,amolyan Calzaghés sikert hoz.
Viszont akkor Oscar megbánja azt a napot mikor kitalálta ezt az "álommeccset".

    2008-12-04 09:40:59
Ugrás az oldal tetejére