×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Amikor minden bokszra fordul: Calzaghe vs Jones

2008-11-05 00:00:00 /

November 8-án az év egyik legjobban várt mérkőzését rendezik meg New Yorkban. A Madison Square Gardenben ugyanis az elmúlt évtized két meghatározó bunyósa csap majd össze. A veretlen Joe Calzaghe valamennyi nagyközépsúlyú világbajnoki címet begyűjtötte és napjainkban vitathatatlanul a legjobb európai bokszolónak számít. Jones ezzel szemben négy súlyban szerzett számtalan világbajnoki címet, de néhány váratlan vereséget követően sokan leírták a 39 éves klasszist, akit a szakírók jelentős része minden idők öt legjobb bokszolója között tart számon. A profiboksz.hu a szokásoknak megfelelően ezúttal is megpróbálta megtippelni a lehetséges végeredményt.

Bosco: "Én meglepetésre számítok - legalábbis ami a többség véleményéhez képest meglepetés... -, szerintem Roy Jones Jr. egész simán fogja verni Joe Calzaghe-t. Joe agresszív, sokszor cséphadaró bunyója korábban remekül érvényesült nagyközépsúlyban, de félnehézsúlyban Jones ellen már kevés lesz ez az ütőerő. Mivel Jones nem igazán fog tartani Joe ütőerejétől, így bátran fog bokszolni és egy kevés izgalommal tarkított meccsen könnyedén ki fogja pontozni Calzaghe-t.
Tippem: Jones WP, 116-112.

Erwin: "Sokan mondják, hogy ha x évvel ezelőtt jött volna össze az összecsapás, akkor… De ahogy más sportban, úgy a bokszban sincs „ha”, csak jelen idő számít. Jones egy zseni. Nem csak volt, jelenleg is az, de sajnos az elmúló évek, a brutális fogyasztások és a durva kiütéses vereségek nyomot hagytak rajta, főleg a lábmunkáján. És meglátásom szerint pontosan ez az, amire az 1000 ütést indító és cséphadaróként támadó Calzaghe ellen nagy szüksége lenne. A kézgyorsasága most is kiváló Jonesnak, és esetleg ezzel kereshet is valamit, de sokkal inkább azt tartom valószínűnek, hogy a dinamikus és remek alkalmazkodóképességgel rendelkező walesit képtelen lesz érdemben megkontrázni, mert ahhoz előbb valahogy el kéne kerülni a sokütéses támadásokat, és ehhez az elmozgáshoz kellene a lábsebesség. Többen mondják, hogy a jobban, iskolázottabban ütő Jones kiütheti Calzaghet. Nem szeretem a száraz statisztikai adatokat, de néha talán nem hazudnak: Jones legutóbb 2002-ben tudott ko győzelmet aratni, és azóta Calzaghenál sokkal gyengébb öklözőket sem volt képes végleg a padlóra küldeni… Tippem szerint Calzaghe szokásához híven ütni fog, ahogy a csövön kifér, és végül pontozással megoldja a feladatot."

Greg: "Könnyű helyzetben vagyok, mert mindkét bunyóst egyformán kedvelem, így teljesen objektívan tudok esélylatolgatni. Jones az ifjúkorom hőse, nagyon sokáig Õ volt számomra a legtökéletesebb bunyós, a legyőzhetetlen és érinthetetlen ökölvívó művész. Calzaghe-t pedig az őszinte, rendkívül agresszív és látványos ökölvívása miatt kedveltem meg. Roy Jones azonban az első Tarver elleni meccs óta nyújtott produkcióival nem győzött meg túlzottan arról, hogy nem fog Evander Holyfield sorsára jutni és hasztalan hajszolni régi önmagának és dicsfényének árnyékát. Elmúlt három meccsét ugyan megnyerte, de ebből két ellenfél egy Roy Jones féle klasszis számára leginkább a felhozó kategóriát képviselte, a harmadik pedig a naturális váltósúlyú Trinidad volt, aki 2001 óta összesen négy meccset vívott, és addig maximum középsúlyba merészkedett fel. Joe Calzaghe ezzel szemben most van pályafutása csúcsán. Begyűjtötte két fiatal, nagy ütő, veretlen és rendkívül éhes világbajnok skalpját nagyközépsúlyban, majd egy csúnya meccsen felülmúlta a bokszlegenda Hopkinst. Hogy mit várok a találkozótól? Szerintem Calzaghe gátlástalan munkatempója és indított ütéseinek mennyisége lesz a döntő tényező. Jones ezzel a stílussal nem tudja már felvenni a versenyt, mint az a Tarver, és a Glenn Johnson elleni meccseken is kiderült. Hopkins-szal ellentétben Jones láthatóan megöregedett, állóképessége, gyorsasága már messze nem a régi, energiáit elsősorban a védekezésre és a KO vereség elkerülésére összpontosítja. Ütései ugyan még mindig hajszálpontosak, csak sajnos annyira kis számban indítja őket, ami nem elég egy klasszis, nagy ütésszámmal operáló ökölvívó elleni ütközet megnyeréséhez. A meccs képe kb. abban fog kimerülni, hogy Calzaghe, ahogy szokott, szünet nélkül üt, Jones pedig próbálja ezeket kivédekezni és néha egy-egy támadásnál villámgyors horgaival, felütéseivel közbeszúrni. Az első meneteket ezzel még szorossá tudja majd tenni, sőt, akár leütni is képes lehet a nyitó 1-2 menetben Calzaghe-t, aki már nem egyszer fogott padlót hideg fejre kapott ütéstől, ám a menetek előrehaladtával a walesinél lesz a több értékelhető akció és tiszta találat és 3-4 pontos különbséggel hozni fogja a találkozót."

Hollywood: "Néhány évvel korábban nagyon sima Roy Jones győzelmet jósoltam volna, de ma már Calzaghet tartom a toronymagas esélyesnek. Jones tipikusan az a bokszoló, aki a stílusából adódóan nehézséget tud okozni az olyan kőkemény verekedőknek, mint a walesi, de 39 évesen a gyorsasága és a reflexei már nem a régiek. Calzaghe ezzel szemben megtartotta fiatal korából a rengeteg indított ütést, de emellett rutint, taktikai fegyelmet és rafinériát is felszedett 45 mérkőzése alatt. Véleményem szerint Calzaghe kiütéssel fog nyerni a 6. vagy a 7. menetben és veretlenül fog visszavonulni."

Justin: "Kétségtelenül Roy Jones mindenidők egyik legjobb bunyósa...volt, de már eljárt felette az idő. Sokakban újra lángra robbant a Jones-mánia, a januári Felix Trinidad elleni teljesítménye után, hiszen volt egy jó pár momentuma az amerikainak, ami régi önmagát idézte. De ez csak annak volt köszönhető, hogy akkor Jones egy teljesen kiégett váltósúlyú Tito ellen lépett ringbe, ráadásul félnehézsúlyban. Szerintem Calzaghe jelenleg a legjobb bunyós a földkerekségen (Floyd nem aktív) és levegőhöz sem fog majd jutni mellette Jones. Nem vitatom az amerikai zseniális tehetségét, de amivel le tudná győzni a walesi-t, pont azok a képességei koptak meg az évek során(reflex, robbanékonyság, lábmunka). Érzésem szerint egy nagyon egyoldalú Calzaghe győzelem lesz, talán lesz egy pár menete Jones-nak, ahol régi fényében tud villogni. Tippem: Calzaghe 117-111."

Pyngy: "Ennek az összecsapásnak 5-6 évvel ezelőtt kellett volna létrejönnie és akkor valós képet kaphattunk volna a két Klasszis rangsorát illetően. Tény, hogy Calzaghe jelenleg az egyik legjobb bunyós súlycsoporttól függetlenül, míg Jones keresi régi önmagát és előző meccseiből biztató jeleket láthattunk, hogy jó úton jár. Hopkinsnak sikerült meglepnie a Walesit az első menetben és erre úgy gondolom Roy is képes lehet, ütőerőben mindenképpen felülmúlja a Hóhért. Joe Hihetetlen munkatempójában és ütésszámában bízhat valamint abban, hogy sikerül az Amerikait kellemetlen stílusával zavarba hozni. Nálam egyértelműen Jones a kérdés. Ha jó formában lesz és hozza a Tito ellen látott briliáns bokszát, akkor elképzelhető a pontozásos sikere. Azonban, ha Calzaghenak sikerül kizökkentenie a megszokott bokszából, akkor sutba dobhatja Jones a további terveit. Én azonban bízom az Öregben, tippem: Jones nyer pontozással."

2008. november 6. - Profiboksz.hu


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

Én is jóval esélyesebbnek tartottam volna a csúcs Jonest a csúcs Calzaghe ellen, viszont azért azt ne feledjük el, hogy az ennyire kemény és pörgős bokszolók bizony még egy Roy Jones szintű zsenit is zavarba tudnak hozni. Kiderül már úgyse fog, hogy mi történt volna.

» Beast_Pete   válasz erre
    2010-11-16 22:44:37

képzeld hogy láttam :)

» lace789   válasz erre
    2010-11-16 17:34:55

@lace789: ez meg viccnek is rossz, amit irtál:).. tuti soha sem láttad bokszolni jonest fénykorában :)

    2010-11-16 17:24:42

szerintem a sárkány fénykorában is elcsapta volna RJJ-t. 1 vélemény. 2 nagyon jó boxoló de az egyik jobb és az a velszi. ez a meccs a pac-may nagyméretben :)

» lace789   válasz erre
    2010-11-16 17:10:32

Lewis a legmegbízhatóbb tippelő. Eddig soha nem kellett csalódni benne...:)

» Shaham   válasz erre
    2010-11-16 14:36:37

@zsoltii: Nekem is ez ugrott be először. Greg tippje nagyon bejött :)

    2010-11-16 11:38:55

@bandi78: Emlékeim szerint megsértődött mikor a sokszori figyelmeztetés után sem fejezte be exével a harcot ami már nagyon durva volt. kapott egy három napos bant és azóta nem írt ide... Most nézegetem fura,hogy nem írtam semmi hszt a meccs előtt :)

    2010-11-16 11:03:13

tényleg, hova tűnt Nikike?
Lennox tippjei meg legendásan pontosak, feltéve ha a megfelelő helyre beteszünk egy nem szócskát. :)

» bandi78   válasz erre
    2010-11-16 08:28:07

@Gaius: Õ talán egy Mikike volt....:)

» Antuofermo   válasz erre
    2010-11-16 08:11:43

Hova lett Nikike?

    2010-11-16 07:02:48

Greg eléggé ráérzett a hideg fejre mért leütés és a Calzaghe WP-re:D

» zsoltii   válasz erre
    2010-11-15 22:29:46

Én őszintén bízok abban, hogy Roy teljesen tudatában van annak, hogy mekkora lehetőség ez a számára és a legutóbbi Trinidad elleni meccsen történt régi momentumai, most is elő fognak jönni...

A pszichés nyomás Calzaghe-n óriási lesz, neki az utolsó meccsén csak a győzelem elfogadható, Roy Jones meg talán életében először egy erős ellenfél ellen viszonylag "esélytelenként" lép a ringbe...

Én nagyon bízok benne, hogy még egyszer újra az igazi Roy Jones-t látjuk majd...

Roy Jones Jr. - the All-Time Best

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2008-11-07 21:38:16

Nomen est omen...

Csatlakozom az ÁLMODOZÓKHOZ! :D

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2008-11-07 21:17:41

Jó volt ez Nikie vs manchester:):):):

    2008-11-07 17:37:24

Én úgy látom, hogy a helyzet 2008ban hasonló ahhoz, mint ha összejött volna a meccsük 2002, csak éppen fordított előjellel. Ma toronymagas favorit a walesi. Persze Jones is nyerhet, de abszolút reálisnak érzem a 3-szoros oddsot. A gyorsaságbeli kérdésekre amúgy hamarosan választ kapunk, szerintem ma hasonlóan állnak csak Joe sokkal jobban fogja bírni a tempót. (Én most csak a jó meccsnek drukkolok.)

    2008-11-07 08:25:23

Sztregó neked csak akkor lehet igazad, ha a téma nem valamelyik Klicskó vagy Calzaghe. Olyan végletesen elfogult vagy velük szemben, hogy az elképesztő.

Ezzel nem azt akarom mondani, hogy Jones nem győzhet, de az esélyes egyértelműen Calzaghe.

    2008-11-06 22:42:15

Én nagyon várom már a vasárnap hajnalt , de valami azt súgja, hogy szomorú leszek aznap.

» dermedt   válasz erre
    2008-11-06 21:01:08

Véleményem szerint Roy-t azért még nem kell leírni mert idősödik attol lehet jó!Remélem megmutatja még a világnak!

» Pasthor Troy   válasz erre
    2008-11-06 20:57:24

Ja!...Azért mert Calzaghe ezret üt egy meccsen attól még nem nevezném
én se iparosnak.Arra ott vannak a statikusok.

    2008-11-06 20:48:42

Számomra az a fura, hogy Calzaghet páran iparosnak állítjátok be. Mielőtt leírtok egy ilyen baromságot elgondolkozhatnátok erről mégegyszer. Az sem állja meg a helyét, hogy Jones teljesen esélytelen. Jones fénykorában sokkal gyorsabb volt mint Calzaghe, ma is gyorsabb egy picit, de valószínűleg nem fogja bírni Joe munkatempóját. Egy nem túl látványos meccsen Calzaghe nyer pontozással, Jones pár menetet azért elvisz.

» George   válasz erre
    2008-11-06 20:24:58

Minden idők 5 legjobb bokszolója között van! Ez nem vitás!
GO ROY!!!!!!!!!!!!!

» emondeo   válasz erre
    2008-11-06 20:03:25

"......de Jones gyorsabb lenne Calzaghenál?-Még fénykorában sem!"
Ez tényleg erős volt...............Jones csak annyira volt gyors anno,mint a fele akkora Mayweather!Egyébként elég durva,hogy egyesek zéró(!) esélyt adnak Jonesnak.Mintha valami "Balog Gyula" állna ki a walesi ellen.Komolyan nem értelek titeket!

    2008-11-06 18:48:09

mola...:"Jones egy letünt kor zsenije, Calzaghe pedig egy uralkodó zseni! Nem tudom ti milyen meccseket láttatok, de Jones gyorsabb lenne Calzaghenál?- Még fénykorában sem!"

Ekkora hülyeséget! Jones még "rozsdásan" is kemény
falat lesz, és ha egyszer elsül a keze, abból nem lesz felpattanás,
mint Hopkins ellen.

» Connection   válasz erre
    2008-11-06 18:23:50

Shaham! Az első pár menetben volt ez csak így. A meccs 2. felében nem is nagyon talált Hopkins.

» manchester   válasz erre
    2008-11-06 18:18:27

Lewis szerintem direkt tippel rosszul ,hogy a jövöben ne baszogassák ilyenekkel...:) Jones nagy kontra bunyós (volt?) , ha Calzaghe ész nélkül megy elöre megszívhatja! Hopkinsnak nem sikerült megcsipnie de ott is a nagy ütéseket Calzaghe nyelte! A sok maszatolással kis ütésekkel nyerte azt a meccset!

» Shaham   válasz erre
    2008-11-06 18:15:41

Azért Kessler és Hopkins feje kicsit strapabíróbb, mint Jonesé :) És Kessler pl volt megfogva. Calzaghe balosa szerintem kemény tud lenni néha, és ha fölényben lesz, szerintem el is süti/be is talál vele párszor. Jones meg azt nem szereti. Főleg, ha számolatlanul elkezdi nyelni a pofonokat. És szerintem vagy ez lesz, vagy ő fekteti ki Calzaghet 1 kombóval. Előbbire azért nagyobb már az esély sajnos.

    2008-11-06 18:02:40

Ket eredmenyt tudok elkepzelni vagy Calzaghe pontozassal jelentos kulonbseggel vagy Jones K.O. Jones pontozassal nem nyerhet szerintem mivel egy sokat uto rakkolos bunyos ellen a pontozasos gyozelem azt jelenti, hogy 7 menetben jobb voltal nala, azaz kivaloan vedekeztel es jol kontraztal, keresztbe verted esetleg jabekkel tavol tartottad. De ha ez fog bekovetkezni akkor Jones ki is uti Calzaghet velemenyem szerint. Calzaghe K.O-t meg azert tartom valoszinutlennek, mert felnehezben keves lesz az utoero a sorozatoktol pedig sem Kessler sem Hopkins nem fekudt le.

Tippem: Calzaghe WP 118-110

» fixpont   válasz erre
    2008-11-06 17:55:31

Megpróbálom esetszétválasztással megoldani a feladatot:

A) Jones-nak nem sikerül elkapnia Joe-t.
Ekkor Joe minimum kipontozza őt, rosszabb esetben kifárasztja és lefiniseli.
=> JOE nyer

B) Jones egyszer-kétszer leültetni Joe-t.
Joe viszont extrém gyorsan regenerálódik, és sebzetten is veszedelmes, ezért a meccs 98% százalékában az A)-ban leírt képlet működik
=> JOE nyer

Végkövetkeztetés: Jones-nak nincs esélye. Hiba volt elvállalnia a meccset.

» belizar   válasz erre
    2008-11-06 17:26:35

ez sima Calzaghe győzelem kell legyen !

» Gabodo   válasz erre
    2008-11-06 17:09:58

Olyannyira nem gyorsabb Calzaghe, hogy ha valami még mindig Jones mellett szól, az pont a sebesség :) Abban még ma sincs párja a környező súlycsoportokban. Calzaghe valóban gyors, de ami az ő mozgásában igazán gyorsnak számít, az leginkább a karból odacsapott pofonok, amik leginkább zavaróak, mint kártékonyak. A meghúzott ütései jóval lassabbak, mint Jones ütései. A lábukról, törzsükről már nem is beszélve. De ettől még jelenleg Calzaghe az esélyes :)

    2008-11-06 16:58:49

Jones villanni fog és nyerni,pontozással vagy kiütéssel.

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2008-11-06 16:50:49

Én meg "a" molának üzenem, hogy "a" Nikike szerint "a" Calzaghe az életben nem volt gyorsabb "a" Jonesnál... De fénykorábban semmiképpen sem. Szerintem te összekevered valakivel nagyon.

» Nikike   válasz erre
    2008-11-06 16:41:54

Nem tudom, Calzaghet mindig nagyon alábecsülik, szerintem még a fénykorában lévő Jones ellen is lett volna bőven esélye, most meg plane ő az esélyes, én mindenesetre rettenetesen drukkolok neki.
Jones-sal sosem szimpatizáltam, pedig tényleg kivételes képességű bokszoló, míg Joe viszonylag szerény, ugyszint kiváló képességekkel rendelkező bunyos.
Tehát hajrá JOE CALZAGHE!!!!!!!!!!!!!!

    2008-11-06 16:37:37

Eszem ágában sincs téged megkövetni, bármi is lesz az eredmény :-)

    2008-11-06 16:34:00

Meg fogtok ti még követni szemtelenek! :)
"Ugye akkor is ilyen cinikus leszel, ha megtörténik az az égbekiáltó csoda, hogy Calzaghe nyert? :-) Bár ez nyilván kizárt dolog, mármint hogy Joe valahogy behúzza a meccset :-) "
Tényleg kizárt, egyszerűen kevés Jones bácsihoz. :)

    2008-11-06 16:21:58

Jones már a múlt, Calzage pedig, tetszik nem tetszik, még a jelen. Szerintem Jones akkora verést kap, hogy a meccs második felében vagy feladja a szünetben vagy a bíró lelépteti mert túl sok ütést kap.

» 1attila1   válasz erre
    2008-11-06 16:13:52

"Ezek szerint ne álmodozzunk, sima Calzaghe győzelem lesz?"

Ki tudja, lehet most lazán bejön Lewis megérzése. Amúgy pedig pl. Pacman is esélyt latolgat, de az ő tippjét már tényleg nem lövöm le.

    2008-11-06 16:10:30

Jones egy letünt kor zsenije, Calzaghe pedig egy uralkodó zseni! Nem tudom ti milyen meccseket láttatok, de Jones gyorsabb lenne Calzaghenál?- Még fénykorában sem! Jó, hogy esetleg jobb a stílusa (?) (inkább kellemetlenebb)az össze-vissa hajlongásokból bármelyik pillanatban tud ütni és ez egy szórakoztató bunyóhoz vezet (inkább vezetett), de hogy gyorsabb lenne a világ legjobb nagyközépsúlyújánál, pláne a jelenlegi állapotában?- kizárt!
Jonesnak mikor nehézsúlyban világbajnok lett vissza kellett volna vonulnia!
A jelenlegi top5 ellen nincs esélye! Csúfos, leiskolázott vereség lesz a vége!!!

u.i.: A Nikike meg a Manchester már kiegyezhetne egy döntetlenbe!

    2008-11-06 16:10:16

Lehet, hogy Lewis arra szavaz, melyik a jobb pasi a ringben. :) Fehérek kilőve...:)

» manchester   válasz erre
    2008-11-06 16:10:16

"Egy kicsit lelövöm a poént, de pl. az a Lennox Lewis is tippel, aki nem nagyon szokott ebben jeleskedni, sőt, szinte majdnem mindig mellétrafál. Õ most speciel Jones győzelmet vár. "

Ezek szerint ne álmodozzunk, sima Calzaghe győzelem lesz?

Lewis fogadóirodában is megtenné a tippjeit, kb. itt tartana :

http://z.about.com/d/political...

» Blackpanther   válasz erre
    2008-11-06 16:01:38

Sztrego, megint ellentmondtál magadnak némileg. Ugyanis szerinted Hopkins nem kapott ki kb. a Jones meccs óta, ami azt feltételezi, hogy fizikailag semmilyen szinten nincs megkopva (ugye?) most meg pont Roy-jal hasonlítod össze, aki azért zakózott sajnos mostanság, és láthatóan öregszik.

    2008-11-06 15:48:01

Batka!

Amúgy anno Holyfield is megtippelte Tysont győztesnek, a Lewis - Tyson meccset megelőzően, és Õ azért elég közelről ismerte mindkettőt. Bejött...? Na, látod!

    2008-11-06 15:46:20

Lewis Jonesra tippel? Akkor RJJnek annyi... :D

    2008-11-06 15:36:01

tökéletesen egyetértek sztregoval!!!Jones egy zseniii!!Calzaghe meg egy jó iparos aki jókor vert meg nagy boxolókat(Hopkins).
» Capture

Jaja, jókor! Mikor Hopkins a csúcson van épp (Pavlik, Tarver leiskolázása, Winky legyőzése) :)

» manchester   válasz erre
    2008-11-06 15:33:18

batka

Ugye akkor is ilyen cinikus leszel, ha megtörténik az az égbekiáltó csoda, hogy Calzaghe nyert? :-) Bár ez nyilván kizárt dolog, mármint hogy Joe valahogy behúzza a meccset :-) Amúgy meg komolyan nem értem, hogy egyeseknek az miért okoz örömet, ha úgymond bukni látják a szerkesztőket (akik nem szakértők). Mintha valami ellenségek lennénk :-)

Néztem most pár külföldi szavazást a meccsről. Gyakorlatilag mindenhol Calzaghe a favorit magasan, viszont ezzel szemben nálunk ilyen szoros elég rég volt egy voksolás. Holnap gregnek köszönhetően jön egy külföldi esélylatolgatás is. Egy kicsit lelövöm a poént, de pl. az a Lennox Lewis is tippel, aki nem nagyon szokott ebben jeleskedni, sőt, szinte majdnem mindig mellétrafál. Õ most speciel Jones győzelmet vár.

    2008-11-06 15:26:05

De az a B-Hop az elmúlt 3 évben klasszisokkal küzdött, nem középszerűekkel, vagy váltósúlyúakkal...
Amúgy a szavazás kb. 50-50 re áll.

    2008-11-06 15:09:49

Sztrego azért lásd be, hogy itt kicsit más a helyzet :) Az, hogy nem kedveled Calzaghet, az egy dolog. Hopkins egy még mindig csúcson lévő bunyós, Jones meg nagyon meg van rogyva már. Én ott Hopkinsra tettem, itt Calzaghera fogok. Akárhonnan nézzük, ez a realitás sajnos...

    2008-11-06 15:07:22

A B-HOP vs Pavlik meccs előtt is legtöbben a fiatlabb ütőgépre tettek......

» Sztrego   válasz erre
    2008-11-06 14:56:58

Jones zseni, ezt senki nem tagadja, a képességei, tehetsége, tudása messze Calzaghe fölé emeli. Itt nem is ez a kérdés, hanem az, hogy a teste már nem bírja kivitelezni azokat a dolgokat, amikre a képességeiből futná. Sajnos, már "nem ér össze" a két dolog.

Ali is egy zseni, sokkal jobb képességű volt, mint mondjuk Trevor Berbick, mégsem tudott pusztán ezzel az ellenfele fölé kerekedni, nem tudott már úgy bunyózni, mint pl. a Liston elleni meccsén, pedig, ha csak a zsenialitásán múlik, biztos nem Berbick nyeri az összecsapást.

    2008-11-06 14:46:12

Azt hiszem, hogy ha Joe nyer, akkor hiába a mese, biztosan ki fog állni még egy 20millás meccsre valaki ellen. A pénz beszél.

    2008-11-06 14:39:58

Jones-nak sosem az ütőerejében rejletett a kiütés esélye. Õ csak nagyon gyorsan csinálta, amit csinált és sokszor oda ahova kell. Calzaghe ütése meg nem csak azért sikeres mert sok van belőle, hanem igenis van benne erő. Az más kérdés, hogy a techinkája miatt nem az az egy ütéses típus.
Ha az eszemre hallgatok, akkor megismétlődik s Tarver elleni első meccs, talán egy kiütéssel. Ha a szívemrem, akkor Jones megpróbál minél többet elővenni azokból az egymenetes fellángolásokból - ez esetben nem hívnánk egymenetesnek- és akkor talán, de csak nagyon talán... Nagyon várom, de rettegve ülök majd le. Ha a welsi nyer, remélem minkettő visszavonul.

    2008-11-06 14:28:16

Én még tartom, hogy nagyon meghatározó lesz Jones motiváltsága, kedve, önbizalma ezen a meccsen. Ha ezek mint pozitívak lesznek, akkor Calzaghe simán rágyalogolhat pár fogadó felütés-horog kombóra, amiből kicsit nehezen tisztulna ki. És szerintem Jones esélye jelenleg kb ennyi is. Ha nem ez lesz, akkor elveszti minden hitét, és Calzaghe megtöri a meccs felére, aztán kiüti. Ha Calzaghe annyira dominálni fog, amennyire sokan (köztük én is) gondolják, akkor nem lesz itt pontozás... Ha nem, akkor meg másik irányból nem lesz. Aztán esetleg mégis végigmegy :) De én ezt nem tartom túl esélyesnek.

    2008-11-06 14:26:17

tökéletesen egyetértek sztregoval!!!Jones egy zseniii!!Calzaghe meg egy jó iparos aki jókor vert meg nagy boxolókat(Hopkins).

» Capture   válasz erre
    2008-11-06 14:22:32

Hajrá Jones !!!!

» matador   válasz erre
    2008-11-06 14:10:38

Miért van az, hogy a "szakértők" mindig tévednek? :) Jones WKO 7.

    2008-11-06 14:02:44

"Jones a 2. meccsükön, a lucky punchig oktatta Tarvert."

: ) : ) Pár percig. : ) : )

» Nikike   válasz erre
    2008-11-06 13:50:03

Jones ütőerőben és gyorsaságban is magasan Ági felett áll. Technikásabb, és egyedi stílusa miatt kiismerhetetlen, váratlan megoldásokra képes. A Tarver elleni meccsből nem lehet kiindulni, mivel Antonio tényleges félnehézsúlyú, elég nagy ütőerővel. Jones a 2. meccsükön, a lucky punchig oktatta Tarvert. A 3. meccsen már félt, nem mert, nem tudta hozni azt a formát, amivel megverhetné. Akkor az önbizalomhiánya miatt kapott ki...Johnsontól is.

» Sztrego   válasz erre
    2008-11-06 13:48:13

Magyarul, hogy a fakockák is megértsék: lehet földtôl elrugaszkodottnak tartani (lehet, csak nem érdekel), én bízom Roy sikerében és nem hat meg ági jelenlegi formája vagy legutóbbi teljesítményei. Mindegy, hogy Roy nyer vagy veszít, ez a meccs egy eredményes, iszonyat kondis szobafestô és a valaha volt egyik legnagyobb bokszoló meccse lesz egymás ellen. Ezért sem írnám le utóbbit egyértelmûen még most sem, holott valóban nem a régi önmaga már jó ideje.

» Nikike   válasz erre
    2008-11-06 13:47:33

Don,te meg fogsz lepődni,ha azt hiszed,hogy Jones kétszer olyan gyors,mint Calzaghe.Még az élvonalban kifejezetten lassú Johnson ellen sem érvényesült a gyorsasága és azóta csak öregedett.

» superman   válasz erre
    2008-11-06 13:43:02

A nevezz nyugodtan álmodozónak valódi értelmezése nem jutott el a te tudatodik. Mert a szavakon való lovagoláson és kiváltképpen azok kiforgatásán kívûl a sorok között kellene olvasnod és adott esetben érzékelned a némileg önirónikus, de talán inkább kifelé cinikus mögöttes tartalmakat. Viszont annál lényegesen többet nézek ki belôled, mancs, hogy valóban elakadj bizonyos szavak, mondatok szószerint történô értelmezésén, így nyilvánvalóan provokálásnak titulálom az ezen való rágódásodat.

» Nikike   válasz erre
    2008-11-06 13:42:23

Ha nyer Jones, akkor az a minimum, hogy gratulálni fogok annak, akik hittek a sikerében nem pedig azt mondom rá, hogy mákja volt a hülye álmodozónak. Mivel te magad nevezted ki magad álmodozónak, (vagyis hogy nyugodtan tartson mindenki annak) ezért akartam kiemelni, hogy majd 3 nap múlva kiderül...persze viccesen megjegyezve. Sajnálom, hogy ez az értelmezés eddig a percig se jutott el a tudatodig, és a magyarázkodásomat provokatív megnyilvánulásnak fogtad fel.

» manchester   válasz erre
    2008-11-06 13:37:13

Meg a pszhiéje.

» Nikike   válasz erre
    2008-11-06 13:37:07

Ha azt nem számítjuk, hogy Jones kétszer olyan gyors, mint Calzaghe, akkor talán mondhatnánk, hogy egyedül az ütőerőben múlja felül. De egyébként nem csak abban, mert változatosságban, ötletekben, rutinban is messze fölülmúlja.
Az erőnléte lesz itt a kérdéses egyedül.

    2008-11-06 13:30:41

Nem, nem! Szerinted vagyok álmodozó alapvetôen. Mert miután azt írtam, hogy ne egy meccs döntse el, hogy álmodozó vagyok, vagy sem és ezek után Te mégis sûrûn nevezel álmodozónak, akkor a te felfogásod szerint alapjáraton álmodozó vagyok. Pedig pont nem ez lett volna a lényeg...
De provokálj tovább nyugodtan. (Szerintem te pedig alapvetôen provokátor vagy. A következô beírásod alapján viszont kiderül, hogy továbbra is így tekintünk-e rád.)

» Nikike   válasz erre
    2008-11-06 13:16:18

Dehogyis Nikike! Értelmezem a kijelentésedet! :)) A meccs kimenetelétől függetlenül te egy álmodozó vagy, hisz a személyiséged megítélését nem egy meccs fogja eldönteni. :))) Legalábbis nem engedted meg nekem, hogy a meccs kimenetele választ adjon nekem arra, hogy most álmodozás, vagy reális megítélés-e amit prognosztizálsz. :-)

» manchester   válasz erre
    2008-11-06 13:05:22

Az ütôerô az egyetlen, amiben felülmúlja...?!

» Nikike   válasz erre
    2008-11-06 13:03:11

Ugyan már gyerekek itt Calzaghe esetében nem kell ütőerőről beszélni, 7 pontal nyerni fog- nem sok esélye van annak, hogy kiüsse Jones-t. Talán az ütőerő az egyetlen amiben Jones fellülmúlja őt!

    2008-11-06 13:02:05

Sztem Tarver és Calzaghe ütőereje jelentősen nem különbözik egymástól.

    2008-11-06 12:50:51

Jones esélyeit sztem is a testütésekben keresheti. Calzaghe viszonylag azért jól össze szokta kapni magát leütésekből, fejen sztem elég nehéz kiütni, de a testütéstől bárki lentmaradhat.
És Jones annak idején sztem zseniálisan tudott testre ütni. Váratlan volt, nem tudtak ráfeszíteni az adott oldalra, mert az ütés elindult mondjuk fejre, és betalált testen. Lásd Kelly, Hill, stb stb
Sztem ez lehet az amit ha végig szépen tud erőltetni szétzilálhatja Joet. Fejen is van esélye, de az inkább sztem szerencse kérdése, viszont pont a testütések szerelhetik le az erőnlétét is Calzaghenak....
Ettől függetlenül Calzaghe esélyesebb azért sztem is.

    2008-11-06 12:50:13

Azért Tarver ütôereje nem ági ütôereje. (És ez totál nem pofára megy, ugyanis Tarvertôl hülyét kapok...)

mancs, provokálsz? : )

» Nikike   válasz erre
    2008-11-06 12:32:25

Ez a zseni mostanában már akkor sem nyert kiütéssel,amikor le tudta ütni az ellenfeleit.Ezért is minimálisak az esélyei.

» superman   válasz erre
    2008-11-06 12:31:50

Jones a Tarver elleni meccsein semmit nem tudott kezdeni, mikor Tarver beszorította, és sorozta. Sima kettős fedezékben próbált védekezni. Calzaghe pont ebben jó. Így két dolog lehet. Sima Calzaghe győzelem, vagy Jones tanult ezekből a meccsekből, és meglesz az ellenszere. Remélem hajlásból, beugrásból fog horgokat ütni testre és fajre is. Mert abban nagyon jó volt, és Calzaghe európai módra nyíl egyenesen áll, jól üthető lenne... A testütés is hatásos lehet, mondjuk olyan, amilyet Hill kapott bordára, valamint közelről a felütés fejre. Joet nem lehet egyenesekkel megverni.

» lefthook   válasz erre
    2008-11-06 12:27:19

Oké, akkor ha nyer Jones simán, ennyit írok majd: Nikike, nem azért nyert Jones, mert jól tippeltél, hanem azért, mert te egy álmodozó vagy! :)

» manchester   válasz erre
    2008-11-06 12:24:33

Ne is... : )

» Nikike   válasz erre
    2008-11-06 12:18:36

"de akkor is Bosco véleményével tudok a legjobban egyetérteni. Lehet bátran álmodózóként tekinteni rám emiatt."

Ha Jones kivédekezi Ágit, fedezékkel levédi az ütéseit, majd kontrákból belever a támadásaiba, simán nyer, és neked lesz igazad, akkor annak tudatában nem dönthetem el, hogy most álmodoztál, vagy éppen jól ítélted meg az esélylatolgatást? Vagy akkor is álmodozónak tartsalak? Mert nehogy már egy meccs alapján alkossak véleményt. :)

» manchester   válasz erre
    2008-11-06 12:16:14

Off: No és mondja valaki, hogy az "álmodozó" Niki egyedül van... :)

» grabanc   válasz erre
    2008-11-06 12:14:46

Kicsit szentimentális volt a hangvétel, lipako, de azért tetszett! : )

» Nikike   válasz erre
    2008-11-06 12:11:42

Egy zseni akkor is tud nyerni ha nem ó az esélyes, ennyit az esélylatolgatásaitokról...Hajrá Jones üsd ki a gyíkot:)

    2008-11-06 12:09:58

Az írás végén 2008. november 8. szerepel, ezért próbálok méltóképpen csatlakozni... A meccs véget ért, mindkét bokszoló s ringsarokban ül és piheg, Jonesnak csak a szeme szűkült be picit, Calzaghe arcán csúnyán felrepedt a bőr, erősen vérzik a bal szeme alatt. A walesi egészen a 8-ik menetig uralta a ringet, ám a második padlózásból már nem tudott felkelni, az erejével teljesen elkészült amerikai a lehető legjobbkor vitte be a megsemmisítő erejű ütést. Remek kis meccs volt, tarthatott volna még 4 menetig. Szép volt, srácok!

» lipako   válasz erre
    2008-11-06 12:08:44

Nyer Calzaghe. Roy Jones már rég túl van a legjobb évein. Amióta nehézsúlyban világbajnok lett, már nem az a bokszoló. Sajnálom, mert nagyon szerettem, de már esélytelen.

» mattila   válasz erre
    2008-11-06 11:34:33

Semmi bajom Calzagheval de RJJ egy zseni és hiába nem a régi már egy ilyen jó iparost bunyóst könnyedén meg fog verni.

    2008-11-06 11:27:04

Kösz Bosco, hogy egy az egyben bemásoltad a véleményem;)

Jones még mindig nagyon gyors, és az ütőereje is elég egy KO-s győzelmhez.

» Sztrego   válasz erre
    2008-11-06 11:16:35

OFF: én 3-ra húzom, és az előmeccseket is megnézem. De ha nem akarnám, akkro fél5re állítanám be.

    2008-11-06 10:56:23

Én még bízom egy utolsó RJJ "főnix"akcióban.Elfogult vagyok na...

» ogreface   válasz erre
    2008-11-06 10:53:38

OFF : Szerintetek mikorra érdemes felhúzni a vekkert?

» nagydarab   válasz erre
    2008-11-06 10:50:07

Szerintem ez a a meccs a szokásos Calzaghe rohamokkal fog telni de valahogy érzem hogy Jones 1-2 keresztbeverései padlóra küldi Calzaghet!!
naon várom már a meccset:D

» Capture   válasz erre
    2008-11-06 10:36:02

Ha eddig nem derült ki, akkor ne emiatt az egy meccs miatt derüljön már ki...

» Nikike   válasz erre
    2008-11-06 10:27:58

Nikike, majd 3 nap múlva kiderül, hogy kell rád tekintenünk :)

» manchester   válasz erre
    2008-11-06 10:25:05

"Az Joenak olyan lesz mint hajdanán a Eubank elleni meccse, végleg ledönt egy kiégett, megöregedett boxikont!" Ez a Eubank-történet mennyire így van! Azért ott is más lett volna a szitu, ha kicsit korábban találkoznak, vagy legalábbis egy "másik"/korábbi Eubankkel bunyózott volna ági... ("Mi lett volna, ha?")
Azért Collins ellen megnéztem volna. Nekem olyan sántítós ez a "nem akarok ír-walesi rangadót"...

Tök realisztikus, amit a legtöbben írtok, én képviselem a kisebbségben lévô ellenvéleményt, amit cinkesen megmosolyoghattok nyugodtan, de akkor is Bosco véleményével tudok a legjobban egyetérteni. Lehet bátran álmodózóként tekinteni rám emiatt.

» Nikike   válasz erre
    2008-11-06 10:22:22

Az Joenak olyan lesz mint hajdanán a Eubank elleni meccse, végleg ledönt egy kiégett, megöregedett boxikont! Sima Calzaghe győzelem pontozással!!!

    2008-11-06 10:08:38

Szerintem RJJ-nek csak kiütéssel van esélye nyerni, kb a meccs közepéig egy nagy villanásból. Erre pedig max. 10-20% esélyt adok. Pontozásos sikerét nem tudom elképzelni, 12 meneten keresztül nem tud elmozogni már.

» Tevemadar   válasz erre
    2008-11-06 10:07:35

..."minden idők öt legjobb bokszolója között"...
Azért ez nem semmi, nálam is jogos... a Sárkányra ezt sohasem fogják mondani, csak az elvakultak.
Viszont most Joe-nak esélye van az öt közül az egyikre...nem is kevés. Amikor RJJ a fényes lapjait írta, a walesi-vel kevesen foglalkoztak. Most a meccs szerintem már ideje múlt, de remélem hoz izgalmakat.
Go Calzaghe!

» grabanc   válasz erre
    2008-11-06 09:55:52

Ennek a meccsnek a kapcsán is annyi a spekuláció, mint a Klicskó-Peter vagy mondjuk a Calzaghe-Lacy előtt. Ez szerintem két dolgot jelenthet csak:
- fontos és mindenki számára érdekesnek ígérkező meccs
- bármilyen eredmény elképzelhető
- a bármilyen elképzelhető eredmény ellenére mégis valszeg az egyik simán jobb lesz a másiknál (szerintem a walesi)

» Maris_szomszed   válasz erre
    2008-11-06 09:51:38

Talán csak annyit tudnék mondani Jones "mentségére",hogy az utóbbi időben többnyire valóban azok a legkellemetlenebb momentumai a meccseinek,amikor a kötélnél áll kettős fedezékben és az ellenfelei ütik.Azonban Calzaghe a nagyközépsúlyú ütőerejével és a maszatoló ütéseivel nem biztos,hogy képes átütni ezt a kettős fedezéket.Ha ez így lesz,akkor Jones-nak lehetősége nyílhat a kontrákra (amik az egyetlen győzelmi esélyének, a kiütésnek a lehetőségét hordozzák) és arra hogy ko nélkül ússza meg a meccset.

» superman   válasz erre
    2008-11-06 09:46:55

Én bármilyen befejezést eltudok képzelni.Joe jobb formában van de gyengébb,
Roy-önmagához képest-nem túl fényes de erősebb és a keze még mindig gyors.Szerintem a legvalószínűbb Jones KO-s vagy Calzaghe pontozásos
győzelme.

    2008-11-06 09:39:41

Sima Ági győzelmet várok pontozással, de egy pár menetes leradírozó KO győzelmen se lepődnék meg. Calzaghe ellen nem fog tudni kijönni a kötelek közül úgy, mint Tarver ellen. Pár éve még nem tudtam volna ilyen könnyedén elfogadni Jones esélytelenségét, de sajnos azzal, hogy folytatta a karrierét, a róla kialakult kép is szertefoszlani látszik. Kár érte, ha annó visszavonul, teljesen más emlékek maradnak meg róla.

» manchester   válasz erre
    2008-11-06 09:34:55

Lesz itt nagy csodálkozás... : )

» Nikike   válasz erre
    2008-11-06 09:28:32

Szerintem a meccs képe az lesz, hogy RJJ az első menetben megpróbál majd brillírozni. Valószínűleg be is tud majd vinni pár ütést. Joe akár még le is ülhet. De utána a második menettől elfogy Jones, ráül a kötélre, és elkezd hajlongani. Hiába őstehetség és az egyik valaha volt legnagyobb, még ő sem találkozott ilyen ütőgéppel. Egyetlen módon tudna nyerni, ha kimozogja lábon Calzaghe-t, de erre nem látok esélyt. Beül a kötélre, Joe elkezdi sorozni, és szerintem 3-4 menet alatt el is intézi.

    2008-11-06 09:10:22

Sztem Joe az elején görcsösen kezd, az első 2-3 menet kiegyenlített lesz, aztán kinyitja a pofonládát és sima UDval vagy az utolsó harmadban KOval nyer.

    2008-11-06 08:57:52

Sztem Joe az elején görcsösen kezd, az első 2-3 menet kiegyenlített lesz, aztán kinyitja a pofonládát és sima UDval vagy az utolsó harmadban KOval nyer.

    2008-11-06 08:57:44

szerintem itt már a titó elleni forma is kevés lesz. joe kiütéses v pontozásos sikerét várom.

» undisputid   válasz erre
    2008-11-06 08:50:30
Ugrás az oldal tetejére