×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/pic_sajttaj/LewisKlitschko1.jpg Bizonyára sok boksz-rajongó vágyálmát fogalmazta meg Wladimir 2015-11-23 15:28:50 https://www.profiboksz.hu/2015/11/23/lennox-lewis-eppen-a-legfontosabb-ov-hianyzik-klitschkonak/

Lennox Lewis: Éppen a legfontosabb öv hiányzik Klitschkonak

Bizonyára sok boksz-rajongó vágyálmát fogalmazta meg Wladimir Klitschko kapcsán a kilencvenes évek vitathatatlan boksz-zsenije, Lennox Lewis. A kanadai-brit ugyanis – kissé piszkálóan – utalást tett arra, hogy az ukrán bokszoló karrierje nem lesz teljes, amennyiben nem szerzi meg a WBC világbajnoki övét hátralevő pályafutása során – ehhez pedig jelenleg Deontay Wilder ellen kellene címegyesítő mérkőzést megvívnia Klitschkonak. Márpedig amíg ez a győzelem nem jön össze a fiatalabbik ukrán óriásnak, Lewis nem tekinti őt méltó utódjának. „Ahhoz bizony az összes övet birtokolnia kellene.” – szögezte le az amatőrök és a profik között is csúcsra érő Lewis a tekintélyes német Welt am Sonntag c. lapnak nyilatkozva. „Én valamennyi övet begyűjtöttem.”
Habár Klitschko négy világszervezet övét is birtokolja, éppen a legnagyobb presztízzsel bíró hiányzik a gyűjteményéből. „Az IBF, és a WBA övek mellett neked mindenekelőtt a WBC övet kell birtokolnod. Az a legfontosabb.” – mondta Lewis. „Mindegy, hogy Wladimirnek mit kell tennie ahhoz, hogy megkapja azt az övet, neki meg kell azt szereznie! És ha ő azt megszerzi, akkor jött el az ideje, hogy búcsút mondjon a boksz világának. Ez lenne igazából a tökéletes befejezése egy csillogó karriernek.”
Lewis tett azonban egy, vélhetően még nagyobb vitáknak alapot adó megjegyzést is. A kilencvenes években egyébként a legnagyobb riválisát, Riddick Bowe-t éppen a WBC öv miatt elmulasztó brit szerint ugyanis kétséges, hogy egy Deontay Wilder elleni esetleges címegyesítő harcot felvehet-e még Klitschko. „Valamikor nála is eljön a pillanat, amikor az edzéseken már nem tud annyit kipréselni magából, mint egy húsz-, vagy harmincegynehány éves rivális. Amikor reggelenként már nem ugrik ki többet az ágyból azért, hogy gyötörje magát a tréningeken. Ráadásul a sérülések kockázata is nő a kor előrehaladtával.” – mondta Lewis, majd kissé stílust váltva tette hozzá: „A biológiai óra ketyeg és most már az a legkeményebb riválisa.”
Mindenesetre a korábbi világbajnok szerint valószínűleg még nem Tyson Fury fogja ezt megértetni Klitschko-val. Lewis szerint Fury ugyan még veretlen a profik között és nyolc centiméterrel nagyobb az ukránnál, de ennek ellenére nem jelenthet nagyobb problémát. „Klitschko-nak türelmesnek kell lennie. El fog jönni az a pillanat, amikor egy jobbossal tisztába lehet tenni a dolgokat.” Furyt Lewis szerint könnyű kibillenteni az egyensúlyából és került már olyan bokszoló ellen is a földre, aki sokkal kisebb volt Klitschko-nál.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@CHUBAKKA: 40 éves lesz addigra Klicsko... Nem tudom, kivárja-e!

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-11-25 23:37:18

@Jersey Joe: Ez a Vitalij-Lennox visszavágó érdekes dolog.
Én mindig azt mondom haveroknak, hogy nem feltétlenül igazságos mert Lewis nyugdíj előtt volt Vitalij meg Prime. És a jó kezdés után Vitalij erősen felörlődött a 6. menetre.

De az érem másik oldala az, hogy alapból nem egymás ellen készültek.Úgy emlékszem kb. 2 héttel előtte lett beugró Vitalij azért mert Lewis ellenfele lesérült. Szóval ott van, hogy mi lett volna ha hónapokon keresztül célzottan egymás ellen készülnek.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-11-25 21:09:37

nem vagyok Wlad szurkoló, de az egy dolog, hogy nincs nála a WBC öv attól még ő az aki egyértelműen uralja a nehézsúlyt. Wilder még nem tekinthető igazán komoly bajnoknak, ahhoz még legalább le kell győznie POv-ot. Wlad a legjobb egyenlőre. Reményeim szerint Wilder kiáll végre Pov-al, és le is győzi, és utána 2016 végén jöhetne a címegyesítés .

» CHUBAKKA   válasz erre
    2015-11-25 20:44:21

@foreman99: Azt a Bowe-t nem is értem, hogy mit művelt a pályafutásával... Jó, világbajnok lett, bár én értem volna el a negyedét bokszban annak, amit ő, de akkor is.. Az egyik legnagyobb lehetett volna, így viszont talán a top10, de még a top20-ban sincs ott a korszakos bokszolók között.

A Bowe-Lewis-zal minden esély meg volt adva ahhoz, hogy a legizgalmasabb és legnagyobb presztízssel bíró párharcot láthassuk a boksztörténelemben. Hiába..

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-11-25 19:15:00

@Sarkozi Robert: En nem tartom kizartnak Tyson gyozelmet. Bowe-ban tenyleg megvolt minden, ami nem fekudt Tyson-nak - meret, utoero, kepzettseg, szeles utesskala, kemenyseg, utesallosag - ugyanakkor egyszer Holyfiled is kozel allt ahhoz, hogy megallitsa ot, egyszer meg le is utotte, egy balhoroggal. Tyson nagyobb uto volt, felelmetes balhoroggal, raadasul ot soha, senki ellen nem lattam lemenni anelkul, hogy elobb meneteken keresztul ne bombaztak volna peppe ( most hagyjuk az utolso par meccset, irrelevansak ). Szvsz Tyson alla meg jobb volt, mint a Bowe-e, es kb a meccs kozepeig lett volna eselye a kiuteses gyozelmre, utan valoszinuleg elfaradt volna a fizikai hatrany, no meg Bowe szinten kemeny utesei miatt.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-11-25 19:08:33

@foreman99: Bowe olyan volt mintha egyenesen Tyson ellen talaltak volna ki, Kizart hogy Mike gyozott volna. Meg egy Foreman-Bowe-ra nagyon kivancsi lettem volna...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-11-25 19:01:48

Végig olvastam a kommenteket és sok érdekes tma felmerült. Elöszőr is hírhez szólnék hozzá. Szerintem Lewis-nak igaza van abban, hogy - ugyan mindenki tudja, hogy most Wlad a legjobb - hiányzik az a WBC öv és annélkül nem lenne teljes a kép. Gondoljatok csak bele amíg nem volt WBO addig a WBA-WBC-IBF volt a vitathatatlan cím... (előtte WBA-WBC). Nagyon sok volt világbajnok 8Mayweather, Tyson, Holmes,Ali...) is Lewis véleményét osztják/osztották miszerint a WBC a leglényegesebb szervezet (és most itt szerintem hagyományról beszélünk nem a szervezet mostanában sokak álltal kritizált húzásairól).

Olvastam Ibeabuchi-ról a véleményeket. Rá én is nagyon kíváncsi voltam. Az egyik kedvencem a '90-es évekből. Szerintem világbajnok lehetett volna. Az ő pályafutásáról írtam is egy hosszabb cikket ha valakit érdekel és még nem látta nézzétek meg. http://www.profiboksz.hu/portr...

Amúgy az elmaradt álom párosoknál nálam is a Bowe-Lewis az első. Bár ha azt nézzük az olimpiai döntőben meccseltek, de az több szempontból sem mérvadó... itt van amúgy az amatőr meccsük http://www.profiboksz.hu/portr...
Nekem pl Tyson volt a nagy kedvencem, de a 90-es években nem vagyok benne biztos, hogy le győzött volna egy Bowe-t sőt... Riddick is az egyik legelvesztegetettebb tehetség volt, mint Ike. Csak annyi, hogy ő azért bokszolt klasszis ellenféllel, voltak emlékezetes háborúi ésazért csak bajnok lett (mind a négy szervezetnél!).

» foreman99   válasz erre
    2015-11-25 09:53:58

@JCalzaghe: Wilder a maga részéről szerintem bevállalná a meccset, csakhát a menedzsmentje.. Valószínűleg egyébként Klicskón is múlik a dolog. Ha nagyon dörömböl az ajtón, Wilder csak kiállna ellene egy év múlva. Bár, már az is jelentősé idő...

Mindenesetre nekem van hiányérzetem Klicskó pályafutásával kapcsolatban, pedig nyilván nagy ökölvívó.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-11-24 21:03:21

@Jersey Joe: Szerintem Fury után (amennyiben nyer persze) egy búcsúmeccs és vonuljon vissza. Wildert már Povetkin ellen is nehezen engedik oda, Wladot megvárnák míg csak kerekesszékben tudna begurulni a ringbe hátha akkor van esélye

» JCalzaghe   válasz erre
    2015-11-24 20:59:28

@JCalzaghe: Inkább Wilder, mint senki..

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-11-24 13:06:49

@Jersey Joe: De az nem Wilder ellen lenne. A mai nehézsúlyú mezőny sajnos elég gyatra, így szerintem nagy meccset már nem tud csinálni senkivel. A feltörekvők még nem kapnak esélyt, aki meg "számít" azzal meg már kiállt.

» JCalzaghe   válasz erre
    2015-11-24 12:36:44

@JCalzaghe: Wladimirnak szerintem hiányzik egy nagy meccs a pályafutásából.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-11-24 11:31:42

@Jersey Joe: Ne vedd biztosra hogy Pov után is vb lesz. Amúgy Wladnak biztosan nagyon hiányzik hogy a legnagyobb és leghitelesebb szervezetből inkább viccessé züllött szervezet bajnoka legyen. Anélkül is egyeduralkodó és vitathatatlanul is a legjobb jelenleg (még ha nem is vagyok kibékülve a stílusával)

» JCalzaghe   válasz erre
    2015-11-24 11:12:16

Egyébként a témára áttérve: Én sem vagyok biztos abban, hogy lesz valaha Wilder - Klitschko.

2015 májusáig elhúzzák a Povetkin meccset, utána persze, jönnek majd a szabadon választott ellenfelei Wildernek és máris ott járunk 2017-nél... Majdnem kizártnak tartom, hogy Klitschko addig búnyozzon!

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-11-24 10:18:57

@Ati008: Ibeabuchi alapból paranoiás volt nem Tua verte hülyére ha erre gondolsz.
Kezelték is bent.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-11-24 10:08:04

@Kane: Bowe - Tyson

    2015-11-24 10:04:16

Trinidad-May

» Feeder   válasz erre
    2015-11-24 09:24:16

Bowe-Tyson?

    2015-11-24 06:40:13

@Subi: Lewis-Bowe
Robinson-Moore
Morales-Marquez
Tszyu-Mosley
Tszyu-De La Hoya
Duran-Pryor
Sanchez-Arguello

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-11-24 02:51:08

@Jersey Joe: Nekem ez a TOP3:

1. Lewis - Bowe
2. Hamed - Morales
3. Bowe - Tyson

    2015-11-24 00:14:12

@Jersey Joe: Az igaz, hogy sátánimádónak nevezte Klicskót.

http://www.dailymail.co.uk/spo...

» northpaw   válasz erre
    2015-11-24 00:10:42

@Jersey Joe: Lehet, hogy erre cikkre gondolsz:
http://www.dailymail.co.uk/spo...

Ilyesmi is van benne:
"To be honest with you, I know Klitschko is a devil-worshipper."

Lehet, hogy jobb lenne, ha Fury inkább tovább bohóckodna, mert a komolynak szánt gondolatai kimerítik a "furcsa" fogalmát. És van egy olyan érzésem, hogy a cikkben írtak egy részét (vagy talán az egészet) komolyan is gondolja.

    2015-11-24 00:09:19

"Pedofil, homoszexuális, a Sátán gyermeke" - Nem tudjátok mi igaz abból, hogy állítólag ezeket mondta Fury Klitschkoról? :D

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-11-23 23:32:39

@Sarkozi Robert: "Herbie Hide-ot es Bruno-t kihagynam ebbol a listabol. NEm voltak nagy tenyezok a 90-es evekben."


Hide kétszeres világbajnok volt, ha lehet ilyet mondani. Nagyon látványos volt a bunyója, mindenképpen egy érdekes jelensége a kilencvenes éveknek, ahogy Bruno is. Most nem a szűken vett legjobbakról beszéltem.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-11-23 23:13:29

@Jersey Joe: Jól összeszedted, ezek nekem is nagyon elől vannak mind!

    2015-11-23 23:04:25

@Subi: Nekem a TOP3 össze nem jött mérkőzések listája, szubjektív szempontból:

1. George Foreman - Muhammad Ali visszavágó
2. Riddick Bowe - Lennox Lewis
3. Vitali Klitschko - Lennox Lewis visszavágó
Larry Holmes - George Foreman

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-11-23 22:53:28

@tony26: Szerintem Briggs-t eléggé beszippantotta a füves kultúra. Nekem nagyon úgy tűnik, hogy használ bizonyos szereket és itt most nem a sportteljesítményt esetleg növelőkre gondolok.

Egyébként Briggs egy nagyon színes egyénisége volt a nehézsúlyú boksznak, én nem sajnálom ezt a bohóckodását sem az elmúlt hónapokban/években.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-11-23 22:49:09

Ibeabuchi igazából sztem sokkal inkább a "vajon mi lehetett volna belőle?" kategória. Igazából ahhoz hogy azt mondjuk Lewisnek komoly gondokat okozott volna, nagyon kipróbálatlan volt.
Két említésre méltó ellenfele volt, Byrd meg Tua. Oké, Byrd ki lett ütve Tuával meg nyomott egy olyan döntetlen szagú háborút.

Persze ki tudja, de sajnos túl sok minden nem derült ki róla.

    2015-11-23 22:31:26

Én nagyon bírtam a régi Briggs-t is pl. A Briggs-Lewis mega volt.
Nem tudom mitől, de már Brigs valami tudathasadáson, vagy teljes személyiségcserén ment át, a korától függetlenül

» tony26   válasz erre
    2015-11-23 21:15:07

@Sarkozi Robert: Foreman a kilencvenes évtizedben már nem volt számottevő egyáltalán. Axel Schulz simán verte azon a meccsen bár azt megkapta papíron ajándéknak. De Morrison is simán verte, aki bár egy csupaszív bokszoló volt Isten nyugosztalja, de nem volt egyáltalán technikailag jó.

    2015-11-23 21:10:06

@Jersey Joe: Nekem ez a mérkőzés a legnagyobb hiányérzetem. Még csak nem is a top3-ban van, hanem az első helyen, a soha létre nem jött mérkőzések sorában. De a Bowe-Tyson is előkelő helyen van ezen a listán.

    2015-11-23 21:06:54

Bowe szerintem ha fejben rendben lett volna, akkor egy igazi ki-ki meccset nyomhattak volna Lewisszal. Ike-ot szerintem megoldotta volna mindkettő. Amit Tuával lerendeztek az viszont klasszikus, hihetetlen és brutális. Nem tudom, hogy bírták ki...

Egy top Lewis, Bowe, Vitali, Wlad, Tyson, Holy szuperhatost megnéznék, nem is tudom, mi lenne a vége. :) Lehet egyik sem maradna veretlen a végére :)

» bandi78   válasz erre
    2015-11-23 20:52:45

Hamed1.0 Lett is kovetkezmeny neki lbeabuchi-nal nem is kicsi tobbek kozott azert van bortonben meg sztem mindig mert megzakkant

» Ati008   válasz erre
    2015-11-23 20:48:35

@Sarkozi Robert: Hihetetlen, hogy az az Ibeabuchi-Tua végigment.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-11-23 20:30:06

@Sarkozi Robert: Attol fugg melyik Lewis. Ha odaall verekdni, mint Mercer vagy Briggs ellen, meg ki is kaphatott volna, vagy legalabbis jocskan noveli Ike eselyeit. Ha esszel bokszol, es kihasznalja a meret es technikai folenyet, sztem pontozassal hozza siman.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-11-23 20:14:43

MEg arra lettem volna kivancsi hogy Lewis vajon hogy birkozott volna meg Ibeabuchi-val. Ha azt nezzuk hogy pl 2007-ben is meg mindig csak 34 eves volt akkor valoszinuleg Wlad palyafutasat derekba torte volna. Vele nem birt volna az Ukran szerintem.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-11-23 19:39:17

@Jersey Joe: Herbie Hide-ot es Bruno-t kihagynam ebbol a listabol. NEm voltak nagy tenyezok a 90-es evekben. Szerintem inkabb tul nagy volt korulottuk a Hype. McCall viszont nagy bunyos volt, Lewis-on kivul azert legyozott meg par jo nevet(Igaz Bruno-tol kikapott de osszesegeben jobb teljesitmenyt nyujtott akkoriban). Pl Lattam multkor tobb sparring video-t meg a csucs Tyson ellen 87 es 88-bol. Nem igazan birt vele Mike. Elegge egalban voltak ugy emlekszem. Szoval szerintem Lewis, Holy, Bowe, Foreman, Tyson, McCall vittek a 90-es eveket. Meg ott kozel az ezredfordulohoz ott voltak Ibeabuchi es Tua is.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-11-23 19:35:45

@Jersey Joe: Egy McCall - Mercer meccsen vajon mi lett volna a szorzo a KO-ra? :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2015-11-23 19:09:13

@bpjotruska: Teljesen egyetértek, én is így látom. Szerintem azért is voltak nagyon jók a jab-jei, mert rendkívül jó ütemérzéke volt, ami fontos a jab-eknél.
Persze, nem volt ott a legnagyobbak között, viszont a méretéhez képest mégis rendkívüli (ő is) a kilencvenes években.

(Milyen nevek voltak még ott, bakker!
Briggs, Herbie Hide, Bruno, Mccall, hogy csak néhányat említsek)

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-11-23 19:07:28

@Jersey Joe: Szerintem is remek bokszolo volt, de valahogy a nagy meccseinek tobbseget elveszitette ( Holmes, Holyfield meg Lewis ellen, bar utobbi inkabb dontetlen volt asszem ). Valami hianyzott belole, vagy a formaja hullamzott, vagy lista volt kicsit, de meg a fontosabb gyozelmeit is ponthatranybol aratta ( Damiani, Morrison ). Ezert mondom, hogy nem volt olyan nagy bajnok, mint Tyson, Bowe, Holy stb, de pl Vas Miskanak kurvara nem fekudt volna szerintem.
Mercer szamomra a vilag talan legjobb jabjet uto nehezsulyu bunyosa volt, hihetetlen, hogy Lewis es Wlad ellen is 10-12 centi magassag hatranyban olyan jabeket bevert, hogy szikraztak a szemei a ket hiresen jol jabelo vilagklasszisnak. Nagyon jo lenne, ha letezne ma egy ilyen bunyos, en edzokent meghivnam kesztyuzni az ilyen ketmeteres David Priceok meg Dimitrenkok ellen, talan ha romma jabelne oket egy fel fejjel kisebb bunyos, akkor igyekeznenek ok is jobban csinalni azt, amihez minden testi adottsaguk megvan.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-11-23 19:01:04

@APUCI: Igen ez így van!Persze azt elfelejtette hogy Vitaly vezetett a pontozó lapokon mikor ellene boxolt!
A nagy jós,hahaha

» EPguard   válasz erre
    2015-11-23 18:53:00

@Jersey Joe: Persze a legnagyobb ilyen értelemben egyértelműen és vitathatatlanul Holyfield volt.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-11-23 18:52:34

@bpjotruska: Mercer szenzációs bokszoló volt. A maga 185 centijével simán ott állt Lewis előtt, s bizony okozott neki kellemetlen pillanatokat. Nem volt elmozgás, meg mindenféle hülye taktika.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-11-23 18:51:22

@Sarkozi Robert: Tyson - Tua es Tyson - Mercer sem lett volna rossz, bar Mercer nem volt korszakos nagy bajnok, Tua meg semmilyen bajnok.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-11-23 18:40:09

@Sarkozi Robert: "Nemcsak az a meccs hianyzott a tokeletes 90-es evekhez"


Pedig az a meccs lett volna A nagy párosítás. Kb. olyan lett volna, mint egy Foreman - Holmes a hetvenes évek második felében.

Riddick Bowe-ról és Lewis-ról is úgy beszéltek, mint a tökéletes nehézsúlyú. Jól bírták az ütéseket, nagyok voltak, technikásak.

Nem is tudom, mi lett volna a vége, ha összecsapnak a kilencvenes évek közepén.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-11-23 18:28:27

Hat igen, igaza van Lewisnak. nemtom meglesz e Wladnak. Lewis azt tippeli, hogy Wlad siman foldbedongoli Furyt hu ha akkor szokas szerint az ellentete lesz! Fury eltiporja Wladot. 👌

» CHUBAKKA   válasz erre
    2015-11-23 18:23:44

@max333: Könnyen lehet, hogy Wilderék a Povetkin meccset is azért húzzák, hogy minél később kelljen találkozniuk az addigra már lassuló Klicskóval.

Valamit kellene csinálni, hogy a jövőben ez ne fordulhasson elő. A bokszvilág nagyon sokat veszít ezeknek a párharcoknak az elmaradásával.

Én sokkal inkább kíváncsi lennék egy Klitschko - Wilderre, mint ismételten egy Klitschko - Povetkinra.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-11-23 18:18:42

@Jersey Joe: Nemcsak az a meccs hianyzott a tokeletes 90-es evekhez hanem pl egy Tyson-Bowe vagy egy Bowe-Foreman esetleg Foreman-Tyson. Bar tartok tole hogy Tyson-t mindket meccsen elkapalpaltak volna akkorra.(remelem helyesen irtam :\)

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-11-23 18:18:41

Jó lenne ha ez a mecs télleg össze jönne mielőtt a kakukkolni kezd az óra Wladnak.
És Wlad vs.Fury mecs egy sors döntő mecs lesz mind két fél számára.

» max333   válasz erre
    2015-11-23 18:15:35

@APUCI: Lewis szétverte, szétbontotta Klitschkot a meccsen. Az hogy voltak jó ütései nem összekeverendő azzal hogy "helyre tette". Az első pár menet szoros volt, Lewis nem volt megrendítve komolyabban viszont Klitschko zabálta a felütéseket. Lewis technikai fölénye kijött és kifilézte Klitschkot.

    2015-11-23 17:54:49

@APUCI: Csak majdnem! :)

Azért akkora verést nem kapott Vitali életében, mint akkor.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-11-23 17:45:12

@APUCI: "- A főfutó bal belső gumiköpenye majdnem cserére érett.
- A főfutó bal belső gumiköpenye majdnem kicserélve."

» Untouchable   válasz erre
    2015-11-23 17:44:43

A nagy jóst Vitalij majdnem helyre tette...!

    2015-11-23 17:41:29

Az a Riddick Bowe - Lennox Lewis ejj de hiányzik a kilencvenes évekből... :(
Amiatt nem lehet mondani azt, hogy a kilencvenes évek tökéletes lett volna a nehézsúly szempontjából. Nagyon sok jó bunyós volt, de az nagyon hiányzott.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-11-23 15:47:33

Ajajj Lewis szerint megveri Furyt..

» VMVKWA   válasz erre
    2015-11-23 15:46:30
Ugrás az oldal tetejére