×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Helyi idő szerint kedden délután, Los Angelesben tartották volna meg 2016-08-10 07:43:53 https://www.profiboksz.hu/2016/08/10/kovalev-vs-ward-megsem-olyan-egyszeru/

Kovalev vs. Ward: mégsem olyan egyszerű?

Helyi idő szerint kedden délután, Los Angelesben tartották volna meg a november 19-re tervezett Sergey Kovalev vs. Andre Ward félnehézsúlyú összecsapást bejelentő hivatalos sajtótájékoztatót. A mérkőzés eleddig mindenki kész tényként kezelte, ezért is volt meglepő, hogy Andre Ward és tábora nem jelent meg a sajtóeseményen, a WBO/IBF/WBA bajnok és táborának felháborodására. A helyszínen aztán kiderült, hogy a szerződéssel kapcsolatban még nincs minden részlet tisztázva (állítólag a helyszín körül vannak nézeteltérések), ez lehetett az oka a veretlen amerikai távolmaradásának. Hogy lesz-e összecsapás, egyelőre nem tudni, mindenesetre Kovalev promótere, Kathy Duva elég idegesen nyilatkozott az ügyről: "Lesz mérkőzés, amennyiben ezt Andre Ward is akarja, de ezzel kapcsolatban nem tudok jelenleg semmit ígérni. David Itskowich, aki korábban a Roc Nationnek dolgozott, és én megegyeztünk az MGM Granddel. Az értékesítésnek már be is kellett volna indulnia. De ők arról hadoválnak, hogy ide bizony szerződés kell, bla-bla-bla. Én nem hiszem, hogy bármikor, bármilyen meccsnél, amit szerveztem előbb írtunk alá szerződést a helyszínnel, mint, hogy elkezdtünk volna értékesíteni. De úgy látszik, minden napra jut valami, aminek a megoldását magamra kell vállalnom, aztán vagy dülőre jutunk, vagy nem. Van egy olyan félelmem is persze, hogy Bob Arumnak ugye van egy november 5-i időpontja Manny Pacquiaoval, és a november 19-et is magának akarja, tehát, ha elveszítjük a helyszínünket, akkor attól tartok, hogy a dátumunk is ugrani fog. Én nagyon remélem, hogy el tudjuk simítani a dolgainkat. Álláspontom szerint az MGM Granddel megegyezésünk van, és ennek szeretnénk eleget tenni. Hogy a Roc Nation mit akar tenni... szerintem nagyon sokatmondó, hogy ki akarják magukat húzni a megegyezés alól, amit még júniusban kötöttünk." Maga Kovalev csak ennyit reagált Ward távolmaradására: "Na, hol van Andre? Elég csalódott vagyok, hiszen a rajongókért csináljuk ezt az egészet, viszont remélem, hogy a ringben azért megjelenik majd."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@gigaboly: "de a sors így hozta hogy Pac kikapott"

A sors keze.. :D Láttad a meccseit Marquezzel? Az utolsón azért elég egyértelműen látszott a tudatosság a mexikói bunyójában.

Azért bexarok rajtatok. Ennyi embernek fáj itt, hogy Pac kikapott Maytól, és Marqueztől is?

» balutnepper   válasz erre
    2016-08-11 01:01:32

@balutnepper: szerintem meg pont Marqueznek köszönhető a meccs, ha azt Pac nyerte volna akkor nincs Floyd meccs hiszen akkor 50/50 elosztási vita megmaradt volna.. Tehát Floyd nem is akart volna vele boxolni, de a sors így hozta hogy Pac kikapott + Bradley ellen elcsalták + a hülye Arum elvitte ázsiába ahol a PPV leromlott ...

» gigaboly   válasz erre
    2016-08-11 00:16:50

@balutnepper: Nem konkrétan Mayweather-ről írtam ezeket, hanem általánosságban, de az ő karrierje is igazolja: a kihívást jelentő ellenfeleiért elismerték, amikor valakivel nem állt ki, nem vállalt kockázatot, azért kritizálták és megkérdőjelezték miatta a nagyságát (ő ügyesen elkerülte, hogy amikor a feltételeket számára kedvező módon alakította, az nagy nyilvánosságot kapjon).

» superman   válasz erre
    2016-08-10 21:59:53

@fixpont: Andre Ward Rules Out Fights at 168: '175 is Not Easy To Make'

» fixpont   válasz erre
    2016-08-10 21:45:46

Itt van amúgy a sajtótájékoztató videója akit érdekel:
https://m.youtube.com/watch?v=...
Azt mondjuk én ebből tudtam meg hogy ez a ring és p4p elsőségért is menne (Gonzalez ide vagy oda) és hogy ez lehetne (már ha lesz) a harmadik eset (1990: Chavez-Taylor és 1999: De la Hoya-Trinidad) hogy két veretlen bajnok csapna össze deklaráltan ezért a pozícióért.

» Peacock   válasz erre
    2016-08-10 21:36:04

(felig OFF: Golovkin 165, Brook 176 at 30 day weigh-in)

» fixpont   válasz erre
    2016-08-10 21:18:43

@Peacock: "Roc Nation Sports reportedly wants to move the fight out of Las Vegas. There were reports Roc Nation Sports had interest in Madison Square Garden in New York."

» balutnepper   válasz erre
    2016-08-10 21:02:13

@Peacock: Ha Oakland és Oroszország csak a kikötés, Las Vegas miért lenne baj Duvanak?

» balutnepper   válasz erre
    2016-08-10 21:00:49

@balutnepper: Hát arról ők most nem is:D
Amúgy itt: http://www.latimes.com/sports/...
Duva azt mondja, hogy annyi kikötés van a szerződésben a helyszínnel kapcsolatban, hogy nem lehet sem Oakland, sem Oroszország. De neki az az aggodalma hogy ezzel a lépéssel talán mégiscsak Oakland vagy más helyszín felé akarják terelni a Roc Nation-ösök a meccset. És azért húzzák az időt mert igaz hogy jobb ajánlatot sehonnan sem kaptak, de ezzel az időhúzással ellehetetlenedik a helyszín (talàn épp a Pac-Vargas miatt is), és így nekik kedvezőbbet lesznek kénytelenek lekötni.
Az mindenesetre beszédes hogy a Roc Nation nem hajlandó nyilatkozni erről a kínos esetről, mert ez Ward részéről a közönség irányában is nagy arrogáns öngólnak tűnik:
http://www.latimes.com/sports/...

» Peacock   válasz erre
    2016-08-10 20:47:10

@Kane: Csak a te logikád szerint jelenti azt, hogy Ward esélytelen emiatt. Én azt mondom, hogy Kovalev ebből a szempontból kivétel, mert életveszélyes vele úgy belemenni egy meccsbe, hogy a fizikai ereje határozná meg a meccset.

» balutnepper   válasz erre
    2016-08-10 20:46:41

@superman: Ezt úgy mondod, mintha May olyan lenne, aki pályafutása során kerülte a kihívásokat. Inkább arra nézzél példákat, hogy kikkel állt ki, és kiket győzött le.

» balutnepper   válasz erre
    2016-08-10 20:43:37

@balutnepper: Ez ökölvívás, ami alapvetően egy veszélyes sport. Az hogy Kovalev iszonyat nagyokat üt, nem legitimálja azt hogy valaki nem áll ki vele, vagy nem teszi értetlmetlenné a párosítást, ezt kár felhozni. Azzal hogy értelmetlennek állítod be emiatt a meccset, olyan mintha esélytelennek tekintenéd Wardot.

    2016-08-10 20:41:52

@balutnepper: "Azt állítom, hogy ha valaki nem vakmerően vállal be bármilyen meccset, hanem mérlegeli az egyenlő (vagy ahhoz közeli) feltételeket, az még ettől nem lesz kisebb bokszoló." - a mérlegeléstől nem lesz kisebb bokszoló, de ha a mérlegelés eredménye az, hogy inkább nem vállal jelentősebb kockázatot, akkor a nagysága vitatott lesz, a megítélése pedig negatív irányba tolódik el (gondolom nem szükséges példákat felhoznom).

» superman   válasz erre
    2016-08-10 20:28:29

@Peacock: "Wardék amúgy nem szólaltak még meg az ügyben? Jó lenne hallani az ő álláspontjukat is."

May-Pac ügyben? Nem valószínű. :)
Nekem se szimpatikus May pénzemberi arca, de engem a ringben mutatott teljesítménye jobban érdekel. A nickemről csak annyit, hogy kb. 6 éve, amikor a balut téma volt (szrego-időszak), poénból találtam ki, nem akartam vele sugallni különösebben, hogy Pac balutozik, egyszerűen tetszett a párhuzam a filippino népi eledellel. A Pac-May megállapodásról meg egész más a véleményem, de ebben a témában senki se tudhatja az objektív igazságot, csak az érintettek.

» balutnepper   válasz erre
    2016-08-10 20:16:25

@balutnepper: Off
Látom kár volt felhozni a May-Ward távoli párhuzamot, ennyi kommentet ahogy ogreface is írja nem ér meg a dolog. Én Pac mellett nem vagyok elfogult, Mayt nem igazàn kedvelem. Ha megkérdezed miért: nem a boksza miatt, hanem mert pénzemberként gondolkodva ő testesíti meg és terjedztette el a profi bokszoló pénzemberként és nem sportolóként cselekszik és gondolkodik és még büszke is rá mentalitást. A korai bokszmeccseit (akkor nem is volt ilyen amúgy) viszont nagyon kedvelem:) De ha már itt tartunk nekem azért nem balutnepper (Pac és a balut ugye) a nickem és nem is antiTNT azért;) A dopping dologban a minden jól fizetett élsportoló nyomja szlogen sajnos az igaz, kár ezt a Pac sokat balutozott dolgot felhozni. Pac-May megállapodás: azt ugye tudod hogy May meccseiről akkor már May döntött, Pac meccseiről pedig Arum tárgyalt. Nos ha azt mondod hogy May és Arum a hunyó, az oké, de Pac azt hiszem nagyon is akart bokszolni. May nem akart (feltételek), Arum kezdetben azt hiszem akarta a meccset aztán ő is jött ugyanolyan hülyeségekkel (stadion, stb.). Vagyis Pac és May felelősségét én nagyon nem vélem összehasonlítandónak, de ez az én véleményem, nem akarok ennél a hírnél tovább offolni erről. Elfogadom most ha Te másként látod.
On
Wardék amúgy nem szólaltak még meg az ügyben? Jó lenne hallani az ő álláspontjukat is.

» Peacock   válasz erre
    2016-08-10 20:01:50

@Kane: Loma: ilyen alapon bármelyik példa egyedi lehet. Nem azt akartam vele szemléltetni, hogy csak akkor beszélünk egyenlőtlen feltételekről, ha egy kisebb zseni bevállal egy nagyobb favágót, hanem azt (írtam is), hogy több dolog is lehet, ami miatt egy meccs bevállalása bátor ugyan, csak értelmetlen. Viszont most több dologban is egyetértünk:
1. Szerintem is sokkal jobb meccset láthattunk volna évekkel ezelőtt.
2. Pac nagyon megkopott, árnyéka akkori önmagának. (May se a régi, ezt azért tegyük hozzá.)
3. Ez a Pac már régen nem az akit Cotto vagy Hatton ellen láthattunk (de May se az, aki a Pacquiaoval rendre necces meccseket játszó Marquezt olyan fölényesen verte, vagy aki lealázta szegény Gattit, Corralest).
4. Pacból szerintem is Marquez verte ki a tüzet, de én itt azokkal értek egyet, akik Marquez felkészülésével és Pac szisztematikus lebontásával (pontosabban jó taktikával, rákészülve a kontrákra) magyarázzák a meccs végeredményét.

Az egészség Kovalev példáján jön ide. Aki bevállalja az atomkalapácsot, az számoljon azzal, hogy maradandó sérülésed lesz, vagy esetleg rosszabb.

» balutnepper   válasz erre
    2016-08-10 19:56:28

Ward hypolta magát ggg nevével majd amikor ggg aláirt lemiexékkal wardek küldtek nekik egy szerződést tudvan hogy már nagyközépbe sem tud befogyasztani.

Két tippem volt erre a mecsre:
-Kovalev KO
-Elmarad

» dondannyboy   válasz erre
    2016-08-10 19:41:19

Egy félinfóval sikerült három bokszolót elítéli.
Nem semmi főleg egy ilyen kaliberű hírnél.

» Feeder   válasz erre
    2016-08-10 19:25:59

@balutnepper: A Lomachenko példa szerintem elég rossz pont példának, mert teljesen egyedüli eset hogy egy amatőr zseni a második profi meccsén bevállaljon egy ilyet mint Salido. Ennek semmi köze ahhoz hogy mi lett volna ha May és Pac a fénykorukban csaptak volna össze, ez nem ugyan az a helyzet koránt sem. Sokkal jobb meccset láthattunk volna, esetleg visszavágót is, ami akár tényleg lehetett volna az évszázad meccse, nem egy lagymatag fos ami végül lett belőle. Félre ne érts, nem gondolom hogy Pac simán agyonverte volna az akkori Mayweathert, de azt sem hogy bármi köze lett volna a meccsnek ahhoz amit tavaly láthattunk. Pac nagyon megkopott, árnyéka akkori önmagának, ez a Pac már régen nem az akit Cotto vagy Hatton ellen láthattunk. Az egészség fogalmam nincsen hogy jön ide. Én személy szerint nem utálom Mayweathert, csak véleményem szerint nagyrészt az ő hibája hogy nem jött össze akkor a meccs, nem Pacmané. Floyd komplexebb bunyós összességében, ezért a megkopott fizikai képességeit simán tudta korrigálni más dolgokkal. Pac nem ilyen, ő egy harcos verekedő volt, miután kicsapta Marquez, eltűnt belőle az a tűz, ami miatt az akkori Pac mindenkire veszélyes lett volna a történelemből.

    2016-08-10 19:18:49

@Kane: "Ha szerinted bárki is tiszta a top bunyósok közül"

És ki állított ilyet? Élsportban nyilván mindenki kokszol, de Pac stílusa éppen olyan volt, amit koksszal terminátorrá lehet tuningolni. De akkor másképp fogalmazok: egy koksz nélküli May és Pac között a relációt mindenki ismeri.

Milyen "megfontolt", üzletemberi gondolkodás"-ról beszélsz? Semmi közöm az üzlethez, egyetlen szóval se utaltam erre. Én egészségről, tehetségről, bokszolói kvalitásról beszélek, erre utalt a Lomacsenkos példám is, ha figyeltél volna.

» balutnepper   válasz erre
    2016-08-10 18:42:34

@superman: "ha a nagy bunyósok hozzád hasonlóan gondolkodtak volna"

Nem nagyon értem, miért személyeskedsz. Én nem cáfoltam, hogy a bevállalós meccsek szórakoztatóak. Azt állítom, hogy ha valaki nem vakmerően vállal be bármilyen meccset, hanem mérlegeli az egyenlő (vagy ahhoz közeli) feltételeket, az még ettől nem lesz kisebb bokszoló. Itt van Kovalev esete: ha Ward még csak nem is elkerülni próbálja, hanem "minél előnyösebb feltételeket teremtve" kiállni vele, attól még nem lesz kisebb bokszoló, főleg nem gyáva, vagy ahogyan fogalmaztál: hozzám hasonlóan gondolkodó. Egyébként jó pár bokszoló egészsége látta kárát a vakmerő hozzáállásnak. Kovaleven kívül ezer példát lehetne sorolni (éppen Ali se lett jobban a bátor meccsei után).

» balutnepper   válasz erre
    2016-08-10 18:31:31

@balutnepper: Tiszta Pac... Ha szerinted bárki is tiszta a top bunyósok közül akkor biztos hogy nem ismersz profi bokszolókat. Még azok is doppingolnak akiket Félix gáláin látsz, ezt mindenki tudja aki kicsit közelebbről találkozhatott már ilyen bunyósokkal. Mayweather is doppingol akár hiszed akár nem, amikor egymással szemben álltak képzeld el, akkor is szét voltak kokszolva mindketten.

Az a baj hogy az ilyen "megfontolt", üzletemberi gondolkodás, amit most te mutatsz be, na ez a gondolkodás verdesi a szögeket a profi bunyó koporsójába.

    2016-08-10 18:27:28

@balutnepper: "Nem bárkivel kell kiállni, hanem azokkal, akikkel egyenlő feltételek mellett bunyózhat. " - a feltételek soha nem teljesen egyenlőek és ezért ismét csak azt kell írnom, hogy rengeteg legendás meccsel lennénk szegényebbek, ha a nagy bunyósok hozzád hasonlóan gondolkodtak volna (de hogy ne mondjak mindenben teljesen ellent, sok nagy meccsel valóban szegényebbek is vagyunk, mivel néha a hozzád hasonlóan gondolkodók szempontjai érvényesülnek, sőt, sajnos mintha egyre gyakrabban lenne így).

» superman   válasz erre
    2016-08-10 18:15:42

"Ha a "rosszabb állapoton" a tiszta Pacquiaot értetted? :D"

"Ha" helyett "Gondolom"-ot akartam írni.

» balutnepper   válasz erre
    2016-08-10 17:53:56

@Kane: "Szerinted tisztelendőbb dolog kivárni amíg egy bunyós rosszabb állapotban lép majd ringbe ellened?"

Ha a "rosszabb állapoton" a tiszta Pacquiaot értetted? :D

Azt, hogy Frazier a legjobb Alit akarta megverni, én ugyanúgy becsülöm, mint te. De May gyártott volna 100 kifogást? Ha te ezt állítod, akkor nem kicsit vagy részrehajló az ügyben.

» balutnepper   válasz erre
    2016-08-10 17:50:03

@Kane: Az a baj ezekkel a mostani primadonákkal (tisztelet a kivételnek), hogy ők inkább pénzemberek, nem pedig boxolók......
Az is igaz, hogy néha a menedzserük dönt arról, hogy kivel állhatnak ki.

» Frantisek Latka   válasz erre
    2016-08-10 17:42:43

@balutnepper: Mi az hogy eszetlenül? Szerinted tisztelendőbb dolog kivárni amíg egy bunyós rosszabb állapotban lép majd ringbe ellened? Joe Frazier kifizette Ali teljes felkészülését az első meccsükre, mert Ali akkor le volt égve a kormánnyal való pereskedés miatt, Frazier pedig a legjobb Alit akarta megverni. Ez tisztelendő. Az nem tisztelendő amikor gyártunk 100 kifogást hogy miért nem állunk ki a másikkal, majd sok év után kipötyögjük azt, amikor már csak árnyéka egykori önmagának. Ha számodra igen, akkor óriási baj van veled.

    2016-08-10 17:41:39

@balutnepper: Már pedig elkerülni egy bunyóst azért mert fáj ha megüt, elég bátortalan dolog ha az ember bokszoló.

    2016-08-10 17:27:32

@Frantisek Latka: Látod épp erről beszélek. Nem én állítottam, hogy csak az lehet nagy bokszoló, aki mindenkivel kiáll eszetlenül. A Berto dolog kb. olyan, mint a Vargas elleni.

» balutnepper   válasz erre
    2016-08-10 17:13:47

Én nagyon várom a Ward vs. Kovalev meccset, sajnálnám, ha nem jönne létre. Kova életveszélyes (szó szerint), és a kerülése nem hiszem, hogy bátortalan dolog lenne. Ettől függetlenül Wardot komplexebb, jobb bunyósnak tartom.

» balutnepper   válasz erre
    2016-08-10 17:07:38

@balutnepper: És May miért Bertóval bunyózott az utolsó meccsén????
Õ most akkor "igazán nagy bunyós", vagy sem?

» Frantisek Latka   válasz erre
    2016-08-10 17:05:48

@superman: "bárkivel kiáll (természetesen aki számít)"

Nem bárkivel kell kiállni, hanem azokkal, akikkel egyenlő feltételek mellett bunyózhat. Csak akkor kapunk reális képet arról, hogy ki a jobb. Én erről beszélek. OFF: Pacquiao miért vargasokkal bunyózik? Õ most akkor "igazán nagy bunyós", vagy sem?

» balutnepper   válasz erre
    2016-08-10 17:03:28

@balutnepper: a példádat elemezve szerintem Loma nem jött ki olyan rosszul abból a vereségből, azzal a meccsel alapozta meg a széleskörű ismertségét és egyáltalán nem vallott szégyent. De a lényeg, hogy vállalta a kockázatot és ha nyert volna, azzal történelmet ír. Azt se gondolom, hogy értelmetlen volt a veresége, mert óriási tapasztalatot és önbizalmat jelenthetett neki az az egy meccs, nem véletlen, hogy igen rövid időn belül egy még jobb bunyós ellen már el is nyerte a vb-övet.

» superman   válasz erre
    2016-08-10 17:01:08

@balutnepper: Ahogy Peacock írta, azáltal lesz valaki igazán nagy bunyós, hogy legyőzi a legjobbakat = bárkivel kiáll (természetesen aki számít), hiszen csakis ezzel bizonyítható, hogy ő igazán nagy, vagy hogy ő a legjobb. OFF: Mayweather sajnos nem állt ki mindenkivel, aki számít, mert pont a legnagyobb kihívást, a csúcs-Pacquiao-t elkerülte, annak ellenére, hogy miként magad is írod, a stílusuk alapján feküdt volna neki Pac. (A dopping bármilyen kiemelkedő élsportoló esetében reális lehet, az viszont, hogy a dopping-ellenőrzés szabályait egy érintett sportoló fektesse le, egyáltalán nem volt akkoriban reális.)

» superman   válasz erre
    2016-08-10 16:53:01

@Peacock: OFF
"Épp akkor lehet vkit a legjobbnak nevezni, ha a veszélyes ellenfelekkel is kiáll - és nyer."

Látom nem érted. Mondok egy példát: Loma-Salido. Bátor volt Lomától, de kellett ez neki? Salido egy számmal nagyobb volt, nem voltak egyenlőek a feltételek. Ettől még én Lomát ezerszer jobb bokszolónak tartom, és lehet, hogy bátor tett volt Salidoval meccselni, de értelmetlen vereség. A súlyon kívül ezer dolog van, ami miatt az egyenlő esélyek megbomlanak, elég ha a kokszra gondolok, ezért nem árt előtte mérlegelni is, nem csak vakmerően kiállni mindenkivel.
A rajongói dumáról és a ":D" szmájlidról csak annyit, hogy a May-Pac viszonylatban a kommentjeid alapján legalább annyira elfogult vagy, mint én. Amellett én sose tartottam félistennek Mayt, de az eredményei miatt valamivel többnek tartom, mint "kiemelkedő tehetségű" bokszoló. De a te logikáddal neked Pac a félisten, mert a kiemelkedő tehetsége mellett megvan benne az a többlet, hogy mindenkivel kiáll, ha kell, ha nem? Egyáltalán, miért sugallod, hogy Pac akart kiállni Mayjel, de utóbbi miatt meghiúsult a meccs?

"akkor lehet vkit a legjobbnak nevezni, ha a veszélyes ellenfelekkel is kiáll - és nyer." Maidana nem volt veszélyes ellenfél? Vagy Canelo? Ismered egyáltalán Mayweather ellenféllistáját? Egy Ottke esetén ülne az állításod, de Mayweathernek nem csak a tehetsége volt nagy, hanem az egója is. Kitől félt volna? Ne viccelj. :)

» balutnepper   válasz erre
    2016-08-10 16:45:13

@Peacock: Teljes mértékben egyetértek, Ward-ot viszont nem írnám le ilyen hamar, ő azért határozottan akarta mindeddig a Kovalev elleni meccset, a félnehézsúlyú fellépése óta kezdettől róla beszéltek, mint kitűzött célról.

» superman   válasz erre
    2016-08-10 16:38:55

Szerintem inkább egyszerre másoljátok be ide a régebbi hozzászólásokat ebben a May vs Pac témában és egyből lesz itt vagy 1500 hozzászólás, igaz, hogy nem ehhez a hírhez tartozik, de olyan szép lenne! :)

» ogreface   válasz erre
    2016-08-10 16:38:40

@superman: OFF
"Szerintem nem azon van a hangsúly, hogy Mayweather halasztani akarta a meccset, hanem hogy amíg Pacquiao igazán meggyőző formát mutatott, addig nem akart kiállni vele..."
Ez a lényeg. Az meg elég fals hogy "Az igazán nagy bunyósoknak nem az a legfőbb ismérve, hogy bárkivel kiállnak... Az igazán nagy bokszolók elsődleges ismérve, hogy ők a legjobbak."
Épp akkor lehet vkit a legjobbnak nevezni, ha a veszélyes ellenfelekkel is kiáll - és nyer. Így bizonyítva hogy ő a legjobb, és nem eladási számokkal és hasonlókkal.(Nem aprópénzért persze.) Meg hogy "nem ismerjük Mayweather határait". Nekem ez eléggé rajongói dumának hangzik:D May nem egy félisten aki soha nem látott magasságokban jár, hanem "csak" egy kiemelkedő tehetségű bokszoló.
Amúgy Ward épp így lett a nagyközép legjobbja - minden veszélyes ellenféllel kiállt lényegében. Nagyon remélem most sem hátrál meg Kova elől, bár most sajna ez a kép kezd bennem kialakulni.

» Peacock   válasz erre
    2016-08-10 16:03:44

@superman: Az igazán nagy bokszolók elsődleges ismérve, hogy ők a legjobbak. És azt hiszem Mayweather elég reprezentatív volt azzal, hogy mindenkivel kiállt, aki számít. Mindketten aggastyán korukban bokszoltak a másikkal, de a meccs képe azért megmutatja, hogy - a stílusuk miatt is - mire lehetett volna számítani 6-7 évvel ezelőtt.

» balutnepper   válasz erre
    2016-08-10 15:36:42

@superman: "számodra lehet, szerencsére az igazán nagy bunyósok jelentős része számára nem, így jöhettek létre a boksztörténelem legendás ütközetei"

Az igazán nagy bunyósoknak nem az a legfőbb ismérve, hogy bárkivel kiállnak. Az a bátorság/vakmerőség kategóriája, amire te gondolsz, bár hozzátartozik egy bokszoló megítéléséhez, és a nagy meccsekben is van valami, de volt már ennek böjtje is. Nem azt mondom, hogy így helyes, ahogy alakult, de azért nem hiszem, hogy Mayt kéne okolni emiatt. A rakás más probléma között pedig pl. a dopping eléggé reális téma volt.

» balutnepper   válasz erre
    2016-08-10 15:32:22

@Jersey Joe: Pac fölényben bokszolt, mivel akkoriban fizikálisan jobb formában volt már az öregedő Marquez-nél, mégis Marquez volt az ott is, aki a korábbi meccsek tapasztalata alapján megtalálta a nyerő taktikát, miközben Pacquiao-ék taktikája csúnya vereséghez vezetett. Oda tényleg úgy ment, hogy "odaállok bazzeg és szétütöm, akármi lesz is" és ez így hiba volt (de szerintem máskor ennél azért jobban figyeltek a védekezésre Pacquiao-ék, különben nem érvényesülhetett volna nagyobb termetű, nagyütő bunyósokkal szemben is). A többivel egyetértek.

» superman   válasz erre
    2016-08-10 14:53:12

Most komolyan kit érdekel ezalatt a hír alatt ez sok Pac May szokásos bullshit ?

    2016-08-10 14:44:33

@superman: Marquez elleni mérkőzés egy kissé kakukktojás, mert az a kiütés úm. falssá teszi a meccs képét.
Akkor ugyanis Pac fölényben bokszolt Marquez elleni, amiben már egy kis tapasztalat is benne volt.


A lényeg azonban az, hogy Pacquaio stílusa sokkal-sokkal fizikálisabb volt, az egész palinak az egész pályafutása arról szólt, hogy "odaállok bazzeg és szétütöm, akármi lesz is".
Pacquaionál ezért az idő múlása sokkal inkább nyomokat hagyott.

Ráadásul Mayweather - elég az apjára nézni - nagyon jó adottságokkal rendelkezik az öregedés szempontjából, lassan öregszik, nagyon tartós pali.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-08-10 14:24:43

@balutnepper: "Szerintem mindketten tartottak a másiktól, ezért nem erőltették a meccset, de ez tök természetes ebben a helyzetben." - számodra lehet, szerencsére az igazán nagy bunyósok jelentős része számára nem, így jöhettek létre a boksztörténelem legendás ütközetei, amiknek igen nagy szerepe van a sportág népszerűségében. A rakás más probléma csupa többé-kevésbé szánalmas kifogás.
Hogy hasonló lett volna a meccs képe, az számomra ennyire nem egyértelmű, a mostani Pac-ből igencsak hiányzik valami, ami akkor még megvolt benne. Az első két Marquez meccs és a régebbi vereségei nem voltak akkoriban igazán relevánsak, mert Pacquiao váltósúlyban csinálta meg azt az elsöprő győzelmi szériáját, ami miatt akkoriban May tarthatott tőle (nem véletlenül várt mindenki elsöprő Pac győzelmet a 3. Marquez meccsen).

» superman   válasz erre
    2016-08-10 14:17:53

Most látom, hogy a topic szétoffolásának csúnya ösvényén haladok, ezért most nyomok egy ON-t. :)

» balutnepper   válasz erre
    2016-08-10 14:08:12

@superman: Szerintem mindketten tartottak a másiktól, ezért nem erőltették a meccset, de ez tök természetes ebben a helyzetben. Ugyanakkor szerintem nem ez volt a fő szempont. Volt egy rakás más probléma, tű, stadionok, stb. ezerféle dolog felmerült mindkét részről, de ettől még a meccs képe hasonló lett volna szvsz.

» balutnepper   válasz erre
    2016-08-10 14:01:43

@Jersey Joe: "Szerintem meg nem biztos."

Nyilván nem lehet mindenkinek ugyanaz a véleménye. :)
De ne felejtsük el, hogy May évekkel korábban is látta a pl. a Marquez-meccseket, és nála jobban kevesen tudnák hasznosítani az ellenfél gyengeségeit. Pacquiao már akkoriban is túl volt pár vereségen, May-nek viszont nem ismeri senki a határait. Ráadásul abban a bokszban, amivel Marquez partiban volt Pacquiaoval, May még nagyobb gondod okozott volna neki. A Marquez-Mayweather és Marquez-Pacquiao meccsekből levonható tanulságról nem is beszélve. Hiába volt évekkel ezelőtt brutális Pacman, egyszerűen May stílusa nem neki való, ez 2015-ben ugyanúgy látszott, mintha évekkel ezelőtt bokszoltak volna.

» balutnepper   válasz erre
    2016-08-10 13:54:57

@Jersey Joe: A véleményed első felével egyetértek, a másodikkal nem - szembetűnő, hogy Mayweather az, aki mindig profitálni tudott a meccsei tapasztalataiból a visszavágókra és azokon mindig jobban szerepelt, mint az első meccseken, míg Pacquiao a visszavágói közül ha jól emlékszem egyedül a leszállóágba került Morales és az utolsó meccsén az edzője bevallása szerint is rossz stratégiával kiálló Bradley ellen tudott jobb teljesítményt nyújtani, a többinél az ellenfeleknek sikerült szépíteni többé-kevésbé.

» superman   válasz erre
    2016-08-10 13:47:04

@balutnepper: "Szerintem 2009-ben is behúzta volna a meccset (a többség szerint is)"


Szerintem meg nem biztos.
A többség véleményét pedig a jelenkori, vagy utólagos események nagyban befolyásolják.

Sokkal jobb, erősebb volt az akkori Pacquaio, ez vitathatatlan. Ráadásul még egy visszavágó is lett volna benne, amikor már több tapasztalattal esetleg egyenlíthetett volna.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-08-10 13:36:41

@balutnepper: OFF: Szerintem nem azon van a hangsúly, hogy Mayweather halasztani akarta a meccset, hanem hogy amíg Pacquiao igazán meggyőző formát mutatott, addig nem akart kiállni vele (az más kérdés, hogy esetleg Pacquiao oldala sem akarta akkoriban, mert jól ment az üzlet Mayweather nélkül is - ahogy Mayweather-é is Pacquiao nélkül. Sajnos üzleti szempontból az üzletfelek utólag is elégedettek lehetnek, mert 2015-ben is meglett a nagy bevétel, csak hát szakmailag ez már jóval kevesebbet ért, "csak" a bokszsport és a rajongók a vesztesei a történetnek).

» superman   válasz erre
    2016-08-10 13:33:50

@Kane: Ez részben igaz, de rizikós is. A vélemények pedig erősen megoszlanak a 2015-ben késve létrejött meccs okaival kapcsolatban, szóval abból, hogy hangyányit is értünk a bokszhoz, még nem következik, hogy Maynek ez volt a taktikája. Szerintem 2009-ben is behúzta volna a meccset (a többség szerint is).

» balutnepper   válasz erre
    2016-08-10 13:20:43

@Kane: Biztos hogy nem írtam hogy Golovkin a gyáva, de hogy a 155fonttal a fogyasztás megviselné és ezért ők sem vállalnák a meccset, olyat tuti írtam.

De látom a kommentem értékeléséből, hogy páran magukra ismertek, többek között a tornazsákos okos Isten.

» czir88   válasz erre
    2016-08-10 13:12:54

@balutnepper: Aki egy hangyányit is ert a bokszhoz az tudja hogy Pac stílusa kevésbé időtálló mint az amit May csinál, ezt ugyanúgy tudta Mayweather is.

    2016-08-10 13:11:32

@Sarkozi Robert: :)) Ez tetszett.

» balutnepper   válasz erre
    2016-08-10 13:07:47

(az OFF lemaradt)

» balutnepper   válasz erre
    2016-08-10 13:06:26

@Peacock: "ő is addig húzta tudatosan a legveszélyesebb, Pac elleni meccset míg neki nem állt már a zászló"

May öregebb Pacnál. Mégis, hogy lett volna ez logikus stratégia a részéről? Szerinted arra bazírozott, hogy ő nem öregszik, és fiatalon maradva pár év múlva megcsípi az öreg Pacquiaot? :) Vagy szerinted évekkel korábban tudta, hogy Pac 2015-ben ki fog égni?

» balutnepper   válasz erre
    2016-08-10 13:05:40

na mivan, már ez sem fog összejönni?! már nekem is kezd nagyon elegem lenni ebből, az egész szájba@... bokszból, amit ezek művelnek már a rajongókkal az több, mint pofátlanság kö....k , verebek! miért kell ezt csinálni he?! :-((

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-08-10 12:50:27

@Subi: létezik olyan, mint szóbeli szerződés. Bár létezik egy olyan mondás, hogy "szó elszáll, írás megmarad".

Mindenesetre az is benne van a cikkben, hogy korábban is így járt el Duva. Gondolom, azért, mert amíg nem 100%-os mindkét fél részéről a mérkőzés, addig nem foglalják le a helyszínt fölöslegesen. Egy Top Rank vagy GBP esetén nagyon más a helyzet, mert ő könnyedén betesznek valaki mást főmérkőzésnek, azért Duva nem rendelkezik túl sok nagy névvel a szárnyai alatt.

» Beast_Pete   válasz erre
    2016-08-10 12:12:33

@sziporka: "Csak nekem tűnik fel, hogy Duva nem akart szerződést aláiratni az MGM Grand-del?"

Nem. :)

Egy kicsit lentebb én is kifejeztem a megdöbbenésem ezzel kapcsolatban. A legzavaróbb a számomra, hogy mindezt teljesen természetesnek állítja be.

    2016-08-10 11:45:34

Ward tábor felháborodása akkor lenne jogos ha elmegy az előre lebeszélt sajtótájékoztatóra, és ott elmondja a hasfájását, vagy ott áll neki követelőzni.
Van az a mondás, hogy néma gyereknek az anyja se érti............

» Frantisek Latka   válasz erre
    2016-08-10 11:39:24

Ezert imadom a profibokszot, kb 4 varos meccs van evente,abbol harom elmarad.

» VMVKWA   válasz erre
    2016-08-10 11:32:23

Mondjuk nem ártana elolvasni a cikket. Csak nekem tűnik fel, hogy Duva nem akar
t szerződést aláiratni az MGM Grand-del? Csak szóbeli megállapodásuk van. Szerintem ezután jogos a Ward tábor felháborodása.

» sziporka   válasz erre
    2016-08-10 11:19:45

Most már latom benne Mayweathert is :)

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-08-10 10:54:35

Nem biztos hogy elmarad, nem kell mindjárt túlzásba esni, persze nem jó jel hogy Ward hírtelen eltünt:)

De Kovalev - Stevensont sokkal szívesebben megnéznék helyette, az tuti eseménydús meccs lenne függetlenül attól ki kit tart esélyesebbnek.

» gigaboly   válasz erre
    2016-08-10 10:31:03

@Frantisek Latka: Nem beszélve monró hácsönről, aki már fél éve kijelentette hogy laza Ward iskolát fogunk látni.:DDDD

    2016-08-10 10:30:04

Lehet, hogy Ward folytatni akarja az "én nem vagyok hajlandó Kalifornia államon kívül bokszolni" szokását? Utoljára 2011 decemberében mozdult ki nagy nehezen Froch ellen a "hazájából", de úgy emlékszem, hogy ott is ment a huzavona, "Super Six" ide vagy oda. Szerintem most azért meg kéne értenie, hogy ő a kihívó!

Egyébként meg kezdem nagyon unni ezeket a "szuper meccseket" ahol óriási nevek huzakodnak egymással hihetetlen ideig, aztán nagy nehezen összejön iszonyú pénzért a várva várt összecsapás, ami a végén egy kalap kakit ér és bármelyik előmérkőzés ellopja előle a gálát! Milyen szép is lenne, ha itt is a mutatott teljesítmény után fizetnének, persze tudom, hogy ez lehetetlen. :(

» ogreface   válasz erre
    2016-08-10 10:24:49

Annyira pofátlan, amit művelnek. Teljesen hülyének nézik a rajongókat. Komolyan kezdek kiábrándulni ebből a sportból. SZÉGYEN!

» thomas50000   válasz erre
    2016-08-10 10:23:56

@czir88: Ez csak egy azok közül akik szerint Ward a toronymagas esélyes:isildurzeroTMT kommentelelő magasröptű szakértő hzzászólása.
Nem akarok többet keresgélni, de szerinted senki nem állította, hogy Ward a toronymagas esélyes. Az előző Ward hírnél te is megkeresheted. Sőt isildurzeroTMT kolléga még gúnyosan jelzi, hogy aki mást gondol az ne szakértősködjön itt.
Biztos végigolvastad az összes hozzászólást, vagy csak te FERDÍTED A KONKRÉT TÉNYEKET????
Akkor mégse én ferdítek?????

"Elég lesz itt az ő tudása majd látni fogjátok.Mindenbne jobb Kovanal az ütöerőt kivéve.Ez teljesen egyértelmű.Aki ezt nem látja az szerintem ne nagyon szakértősköjön itt.
Ti amúgy láttok is vagy csak néztek?Mondjon bárki egyetlen egy képességet amiben kovalev jobb az ütőerőt kivéve.Nem tudtok mert nincs ilyen.Ütőerővel pedig kovalev sosem fogja legyőzni Wardot.Ahhoz,hogy ő verve legyen egy nagyra nőtt Zab Judah szerű virtuóz kellene,rendkivül jó ringintelligeinciáva l.Hát Kovalev nem az.Minél jobban belengondolok a meccsbe annál simán Ward sikert látok."

» Frantisek Latka   válasz erre
    2016-08-10 09:28:31

@Kane: Hagyd, ő is tornazsákos...

    2016-08-10 09:27:34

@Gaggggggga: Ameddig ilyen sejtelmesen utalgatsz a véleményedre, senki sem fogja megérteni. :D

    2016-08-10 09:02:30

Megismétlem önmagam:

KOVALEV KIREPÍTI A RINGBÕL WARDOT!

» Gaggggggga   válasz erre
    2016-08-10 08:56:46

@czir88: Te beszélsz elvakultságról, miközben egyszer odáig is elmentél hogy valójában Golovkin a gyáva mert nem fogyaszt le 155re a meccsért......

    2016-08-10 08:44:28

@Frantisek Latka: Ne ferdítsünk már, végig olvastam azokat a kommenteket, én is Wardra fogadnék inkább, de senki nem állított olyat hogy toronymagas favorit lenne. Max az gondolhatja ezt aki elvakult Ward fan, mint ahogy van itt 4-5 fős "Golovkin, Kovalev imádó Caneló gyűlölő megrögzött nekem van igazam, mindenki más tornazsákja nincs hozzánemértő f*sz láma" csoport.:S

» czir88   válasz erre
    2016-08-10 08:35:31

"Én nem hiszem, hogy bármikor, bármilyen meccsnél, amit szerveztem előbb írtunk alá szerződést a helyszínnel, mint, hogy elkezdtünk volna értékesíteni."

És ez normális?

    2016-08-10 08:31:25

Pedig a Ward fanok szerint az utolsó két meccse még egyértelműbbé tette, hogy Ward a toronymagas esélyes.

» Frantisek Latka   válasz erre
    2016-08-10 08:08:53

Az utóbbi teljesítményét elnézve nem is csodálom , hogy kihátrál.

» batka1   válasz erre
    2016-08-10 08:04:07

Wardék elmennek a sunyiba ezzel, ha megegyeztek a helyszínben, tartsák magukat hozzá, és ha megegyeztek a meccsben, menjen el a sajtóeseményre. Ha bármi bajuk van, azt is közöljék a sajtóeseményen, nyilvánosan, mert ez a sunyibugizás így a meccs nem akarására utaló egyértelmű magatartás.
Még hogy legenda meg hogy Roy-May-Hopkins-Bruce Lee keverék:D Ha ez alól kihúzza magát, akkor a 30 év feletti Ward leginkább az időskori (30 év feletti) May-hez hasonlít majd az én szememben - (ő is addig húzta tudatosan a legveszélyesebb, Pac elleni meccset míg neki nem állt már a zászló, csakhogy megmaradjon a biztos nulla a mérlegében).

» Peacock   válasz erre
    2016-08-10 08:02:33

Kezdődik..........

» Frantisek Latka   válasz erre
    2016-08-10 07:59:06
Ugrás az oldal tetejére