×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Ahogy arról már több hírben is beszámoltunk, csütörtökön 2024-02-10 13:23:33 https://www.profiboksz.hu/2024/02/10/crawford-kiosztotta-lopezt/

Crawford kiosztotta Lopezt

Ahogy arról már több hírben is beszámoltunk, csütörtökön este szoros mérkőzésen védte meg WBO kisváltósúlyú világbajnoki címét Teofimo Lopez, aki ezúttal Jamaine Ortizt múlta felül – sokak szerint vitatható módon – 12. menetben, egyhangú pontozással. A találkozót megelőzően a címvédő Lopez többször is „megkóstolta” verbálisan napjaink egyik legjobb, ha nem a legjobb profi ökölvívóját, Terence Crawfordot, aki a véleményes csütörtöki összecsapás után a közösségi médiában adott hangot azon véleményének, hogy a találkozót Ortiznak kellett volna nyerni.

Embed from Getty Images

"Pofáztál rólam mindenféle sz*rságot, közben pedig kikaptál. Ahogy mondtam, koncentrálj arra, akivel meccselsz, és ne velem foglalkozz. Ülj csak vissza szépen a rajzasztalhoz, tökfej. Ez a fickó egy őrült, de egyébként tisztában van azzal, hogy mi a valódi helyzet, és csak a nevemet próbálja reklámozásra használni." – célzott Crawford arra, hogy korábban Lopez kvázi kihívást intézett felé.

Embed from Getty Images

"Ajándékba kapta ezt a győzelmet, és ő ezt tudja is, ezért sír. Az embereknek fel kell fogniuk, hogy mit is értek én ökölvívás alatt. A boksz nem egyenlő a küzdelemmel, vagy a verekedéssel. Üss, és ne kapj ütést, erről szól ez az egész. Azt hiszem, sokan ezt nem értik, és amikor egy igazi bokszolót látnak a szorítóban, egyből ráfogják, hogy menekül."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@faceload2: A 117:111 az persze kérdéses, egyetértek

» Hatton   válasz erre
    2024-02-11 11:07:50

@Hatton: Szerintem nem egyértelmű hogy Lopeznél volt a ring generalship...hiába volt ő középen és ment előre, zömmel csak nyomozta Ortizt és az történt amit Ortiz akart...
Nálam döntetlen lett, 115-113 ide-oda még rendben van, de a 117-111 az nincs...

» faceload2   válasz erre
    2024-02-11 08:13:09

Én megnézném ahogy - jó eséllyel - legyőzi Crawford Haneyt vagy Lopezt ha azok valóban elég bátrak, hogy fellépjenek ellene váltóba:)

» Peacock   válasz erre
    2024-02-10 22:22:14

@Sarkozi Robert: Igen, így van...
Lehet úgy is kontrázni ahogy Vernon Forrest tette pl Mosley ellen...vagy Tarver Jones ellen vagy bármikor vagy pl Oscar de la Hoya ...menekülés alibivel meg elmozgó kontrabunyó között van némi különbség

» Hatton   válasz erre
    2024-02-10 20:31:18

@Winwin: "Javítsanak ki, de úgy tudom, a profi boxban is a menetenkénti tiszta találatok alapján ítélnek a pontozók"

Nem csak ezt nezik, hanem tobbek kozott azt is hogy kie a center, ki a kezdemenyezobb, es ugy altalaban kinek az akarata ervenyesul. Osszessegeben en ugy gondolom hogy nem ezt a fajta bunyot kene preferalni, mert ez csak tovabb art a sportnak. Ortiz nyilatkozatabol itelve most megtanulta a lecket, remelhetoleg legkozelebb torekszik is arra hogy latvanyosan felulmulja az ellenfelet, es ne csak jabelgetesre es a tamadasok sikeresen elkerulesere oszpontositson. Ennek is megvan a szepsege ha pl ezt valaki olyan latvanyosan es szinten uzi mint ahogy Willie Pep tette anno. Mert mig azt orom volt nezni, ebben keves ertekelheto volt.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2024-02-10 20:18:02

@sittes: Full x volt...csak Ortiz menekült Lopez támadott...Ortiz nem kontrázott hanem menekült...jó bunyós de nálam ez semmi nem volt amit csinált

» Hatton   válasz erre
    2024-02-10 20:11:48

@Hatton: Hát, nem tudom... Menekülés és passzivitás az, amit Scott csinált Luis Ortiz ellen.

Itt Jarmani Ortiz nálam a határon mozgott. Lopez meg nemcsak, hogy több találatot nem vitt be, hanem hangsúlyosabbakat sem.

Kicsit olyasmi volt, mint Erislandy Lara Canelo ellen.

» sittes   válasz erre
    2024-02-10 18:51:07

Nagyjából egyforma ütésszám, nagyjából egyforma találattal...komoly sztori nem történt...se leütés se semmi...marad az agresszívitás és hogy ki miatt van meccs....szimpi vagy nem de Lopez simán nyert...minden menet egyforma volt így az az elmélet sem igaz hogy külön kell nézni minden menetet...külön nézve és egyben is ugyanaz ..ezt Ortoz nem nyerte meg semmiképp

» Hatton   válasz erre
    2024-02-10 18:30:12

Dirrell ugyanigy veszitett Froch ellen, szaladgalt 12 meneten at szinte menekult, de a kontrakbol talan tobbet talalt es siman kihoztak Frochot.

» fixpont   válasz erre
    2024-02-10 18:17:17

@fotelharcos: Élőben elkezdtem, az első 2,5 menet után le kellett vinnem a kutyát, vége lett, mire visszaértünk. Aztán miután mindenhol ezt írtak a meccsről, gondolotam, mi az istenért nézném meg felvételről.
Javítsanak ki, de úgy tudom, a profi boxban is a menetenkénti tiszta találatok alapján ítélnek a pontozók.
És fenntartom, egy 12 menetes meccs elég kell legyen arra, hogy a jobb bunyós valahogy megverje a gyengébbet, ha nem veri meg, akkor nem jobb. :)

» Winwin   válasz erre
    2024-02-10 18:08:30

@Winwin: Nézted a meccset? Az ember konkrétan menekült.

És mivel ez nem amatőr meccs itt nem számít az ütésszám.

» fotelharcos   válasz erre
    2024-02-10 17:50:19

A meccset meg nem sikerult megnezni, ehez nem is szolnek, a tobbiben jogos amit Crawford mond.
Lopez bedobta a nevet hogy csamcsogjanak rajta, ahelyett hogy az elotte levore fokuszal. Ezt nem eloszor csinalja es ugy latszik nem tanul belole.....

» Phenomenal   válasz erre
    2024-02-10 17:24:12

@fotelharcos: 12 menet nagyon sok, és pont ezért ennyinek elegendőnek kell lennie ahhoz, hogy egy jobb bokszoló levadássza a menekülő ellenfelét. Ha a találatok számítanak a pontozásnál, akkor ez Lopeznek max egy döntetlen.

» Winwin   válasz erre
    2024-02-10 15:57:23

Kb ugyanannyi talált ütés volt/menet, Lopez többet indított, mégis kinek kellett volna adni a meccset ha nem a támadószelleműbb bunyósnak, Ortiz 3 méterre nem merte megközelíteni Lopezt.

» fotelharcos   válasz erre
    2024-02-10 15:49:05

Itt azert tudni érdemes hogy Ortiz nem egy kutyauto, hanem egy rendkívül technikas, gyors, jó utemerzekkel rendelkező, jo utesallosaggal megaldott ökölvívó. Ha egy ilyen bokszoló szinte teljesen kivonja magat a kuzdelembol, akkor abbol sehogy nem kerekedik jo meccs. Sztem ilyen szituációval még Crawford sem talalkozott a profik között.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2024-02-10 15:13:06

@sittes: Igaz, nem láttam végig a meccset, de ameddig én láttam az alapjan pont fordítva történt sztem. Sztem Lopez igenis probalkozott kőkeményen levagni a szogeket, és ment előre a győzelemért.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2024-02-10 14:00:18

Igaza van szerintem.

Mondjuk Ortiz azt hitte a 7. menet után, hogy zsebében a meccs, s onnantól tényleg még inaktívabb volt.

De Lopez meg csak állt, s várta, bem próbálta levágni a szögeket, kidolgozni az ütéshelyzeteket.

» sittes   válasz erre
    2024-02-10 13:30:32
Ugrás az oldal tetejére