×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/pic_poszter/JoshuaNgannou.jpg Korábban már beszámoltunk róla, hogy a tervek szerint a Filip Hrgovic, 2024-01-06 11:06:45 https://www.profiboksz.hu/2024/01/06/ngannou-lesz-joshua-kovetkezo-ellenfele/

Frissítve: Ngannou lesz Joshua következő ellenfele március 8-án, Rijádban

Korábban már beszámoltunk róla, hogy a tervek szerint a Filip Hrgovic, Zhilei Zhang, Francis Ngannou trióból kerülhet ki a korábbi egyesített nehézsúlyú világbajnok brit Anthony Joshua következő riválisa, pénteken késő este pedig be is jelentették, hogy utóbbi sportoló lett a befutó, a helyszín pedig Rijád lesz márciusban. Az érdekesnek ígérkező találkozó létrejöttét megerősítette a pénzügyi hátteret biztosító Szaúd-Arábiai Általános Szórakoztatási Hatóság elnöke, Turki Alalshikh is. A politikus, üzletember nevéhez, illetve a szaudi szervezőkhöz köthető mind Joshua, mind pedig a kameruni Ngannou legutóbbi mérkőzésének tető alá hozása: előbbi bunyós december 23-án Otto Wallint győzte le 5 menet leforgása alatt, a MMA világából érkező Ngannou pedig emlékezetes összecsapást vívott október végén a WBC világbajnok Tyson Furyval, és ugyan kikapott pontozással, de padlóztatni tudta riválisát a találkozójuk 3. felvonásában.

A Joshua vs. Ngannou mérkőzés nyitó sajtótájékoztatójára január 15-én, Londonban kerül sor.

Frissítés: Joshua a közösségi médiában lerántotta a leplet a mérkőzés pontos dátumáról, amely március 8., azaz egy pénteki napon kerül sor az összecsapásra.


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Mr. Stone Cold: Én is így gondolom..

Lehet hülyén hangzik de szerintem az egyetlen mma-s aki komoly eredményeket érne el bokszban az Grasso, szerintem nagyon komoly a boksza (mehika, szóval nyilván), és a női bokszmezőny azért nem annyira kifinomult a top kivételével.

» menyus   válasz erre
    2024-01-09 10:07:25

@Peacock: Igen bokszban ez így van, de mma ben pl nem. Ott rájöttek, hogy rakás szar a nehézsúly, mint bokszban és lejjebb sokkal izgalmasabb meccsek vannak.
Tehát, ha egy komolyabb ufc s név akarna bokszolni abban is lenne bőven pénz és hype, csak gondolom senki nem lát még egy hangyafasznyi esélyt se mondjuk bemenni egy Canelo ellen vagy más ellen.

Míg azért nehézsúlyban olyan arcok vannak akik 1-2 komolyabb ütéstől szétesnek, zavarba jönnek, vagy Fury aki képes iszonyat szar formákat hozni meccsen olykor.
Nem hinném, hogy ezeket nem veszik fontolóra.

Ott volt/van egy Adesanya pl. akit valamiért a végtelenségig istenítettek, hogy mennyire megfoghatatlan bokszban, azóta már sikerült többször megfogniuk, mi lett volna vele bokszban... Nem csoda, ha ilyenekben nem gondolkodnak, túl erős a mezőny errefelé, míg nehézsúlyban egyáltalán nem.

» Mr. Stone Cold   válasz erre
    2024-01-08 10:53:41

@Dirhanka: Nem tudom, valahogy amikor Aj aktuális ellenfelei a téma, mindig elfelejti mindenki azt az "apróságot", hogy Joshuának is elég komoly tűzereje van, ráadásul ezt nem csak egy ütéssel tudja eladni, hanem akár 3 ütéses kombinációkkal is.

» La Cucaracha   válasz erre
    2024-01-08 10:29:22

Ha csak egyszer sikerül keresztbe verni AJ-t , nagyon rosszul sülhet el a dolog az angol részéről. Sikerült Fury jobb keze felett kipattintani a leütést érő balhorgot , így ez AJ-re duplán veszélyes. Fury gyorsan regenerálódott és menet vége felé jártak, így Fury megúszta a dolgot, viszont ha ez Aj-vel történik aki lassabban tisztul ki... lehet ez a egy masszív karrierszintű önkasztrálás is.

» Dirhanka   válasz erre
    2024-01-08 09:04:29

@Peacock: Még ha el is fogadjuk, hogy különösen szar jelenleg a nehézsúly, akkor sem látok semmi olyan különleges tehetséget Ngannou-ban, amivel kompenzálhatná a rutinban és a beidegződésekben lévő különbségeket egy bokszolóhoz képest. Viszont szerintem nagyon szimpatikus figura, még ha nem is érdemelne ilyen lehetőséget. Abban természetesen teljesen igazad van, hogy itt szó sincs arról, hogy Ngannou kiszúrta volna, hogy a jelenlegi nehézsúlyban neki lehet bármi keresnivalója, ez tisztán a nagyobb pénzről szól.

» superman   válasz erre
    2024-01-08 09:02:16

Off
Parker továbbra is szimpatikus, mindenekelőtt a 3 legyőzőjével szeretne meccselni a revans reményében: Whyte, Joyce, Joshua.
https://www.nzherald.co.nz/spo...

» Peacock   válasz erre
    2024-01-08 01:03:33

@Mr. Stone Cold: Szerintem mindig ott lesz sok próbálkozás, ahol ez potenciálisan a legnagyobb pénzt hozza - ez bokszban általában a nehézsúly. És itt ráadásul egy brutál nagyütő akkor is nagyobb eséllyel sikeres lehet, ha nem kiemelkedő bokszfenomén - ld. Wilder, vagy épp Ngannou. (Nehézben kicsit mindig más a boksz mint lejjebb, itt sokkal durvább fizikális és erőkülönbségek vannak és egy ütés is jóval rombolóbb, mindig magasabb is a ko arány mint más súlyokban, emiatt kicsit másképp is bokszol a többség, nem feltétlen azért mert nem olyan képzettek.)
Lejjebb May esetében is a pénz volt amúgy a döntő, amiért összejött a McGregor crossover meccs, megérte.

» Peacock   válasz erre
    2024-01-07 23:42:56

@Peacock: Bokszban vannak, csak kérdés, hogy a nehézsúlyban vannak -e.
Én valahol szurkolok annak, hogy Ngannou megmutassa, hogy ez a nehézsúly mekkora egy vicc, már több, mint 20 éve egy nagy szar legalábbis egy bizonyos szinten nézve.

Attól nem félnék, hogy lejjebb lévő súlycsoportokban ahol olyan bajnokok vannak akik all-time nézve sem nevetséges kategóriák, sőt... ott ilyen nem fordulna elő, pedig mma ben is lejjebb lévő súlycsoportokban bőven vannak/voltak Ngannou nál népszerűbbek is, de a boksz fel sem merült.

Valakinek sikerült felmérni, hogy azért ez a nehézsúly nem éppen túl színvonalas meg erős.

» Mr. Stone Cold   válasz erre
    2024-01-07 21:28:38

@superman: Egyetértek. Nehéz persze egyelőre pontosan megítélni, hogy Ngannou igazából mennyire is lehet veszélyes a ringben egy jól felkészült top bokszoló ellen, de én jelenleg arra hajlok, hogy okos boksszal szemben kevéssé. Nemhogy Joshua, de szerintem pld. Dubois is full esélyesként léphetne fel vele szemben a ringben.
Ugyanakkor az esélytelensége miatt nem lehet nem szurkolni neki - is. Joshuának meg azért, hogy tegye helyre a bokszrenomét, mutassa meg, hogy a bokszban igenis vannak szintek.
Szóval már csak ezen ambivalencia miatt is érdekes nekem a meccs:) Ngannou-ban ráadásul benne van a meglepetés faktor, kétségtelen brutál a fizikuma és fejben is okés, Joshua pedig még akár túl is kompenzálhat most agresszivitásból, és mivel néha tényleg lassabban tisztul ki, jöhet necces helyzet.
De én az angolt akkor is nagy favoritnak látom jelenleg, Ngannout pedig underdognak.

» Peacock   válasz erre
    2024-01-07 21:03:55

Ngannou-nak nagy szerencséje van, megkapja a nehézsúly aranytojást tojó tyúkját is, abszolút kihozza az üzleti maximumot a váltásából. Hálás lehet Fury-nak. Jóshua pedig a legkönnyebb ellenfelet kapja a felmerült lehetőségek közül, de valószínűleg a legjobban fizetőt, ráadásul így övé lehet a dicsőség, helyreállíthatja a boksz becsületét.

» superman   válasz erre
    2024-01-07 13:09:24

@PeteTheGreek: Nem egyrol beszelunk sztem de mindegy... en nem akarom sportpolitikai szakerteni a dolgot ugyhogy kb lesz&*m hogy az arabok mit meg miert meg hogy.
Arrol irtam velemenyt hogy az AJ csapatnak epp jol is johet a Francis elleni meccs de sztem 19-re huztak lapot. Az amit te irsz nem zarja ki azt amit en irtam a meccs lehetseges meneterol.

» menyus   válasz erre
    2024-01-07 07:54:18

@PeteTheGreek: *Wilder persze csak AJ ellenfelekent esik ki a kepbol, szamomra erthetetlen okbol kifolyolag, de a galan ugye ott lehet

» PeteTheGreek   válasz erre
    2024-01-07 01:02:59

@menyus: Nem jatszanak semmire. Most kell AJ a szaudiaknak, Riyadh Season zarasa elott.
Wilder kiesett a kepbol szaudiak szerint, ami a 8-10 het mulva esedekes galat illeti, maradt Ngannou. Ennyi. Erre fizetnek nagy lovet es pont.
Egy taktika van: minel tobbet lecsapolni a szaudi penzbol. Minel tobb igent mondani
Na ezert fogjak szaudiek megreformalni a boxot...ha bírják tárcával...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2024-01-07 01:01:31

@deontay: És ez sokkal szomorúbb, mint amilyen örvendetes.

» sittes   válasz erre
    2024-01-06 23:10:53

Facts: Ngannounak két meccs alatt jobb az ellenféllistája, mint a legtöbb nehézsúlyú bunyósnak :D 2 meccs 2 Top 3-as :)

» deontay   válasz erre
    2024-01-06 21:41:05

Ez jó lesz!

» bigbandi20   válasz erre
    2024-01-06 20:06:21

Ez egy nagyon necces/kockazatos dontes AJ-tol..
Nyilvan arra jatszanak hogy ha konnyen eltakaritja a kamerunit akkor majd jobb targyalasi pozicioba kerulne egy esetleges Fury meccsre.
Szerintem elegge melle nyultak ha igy van.
Arra vaszleg kicsi az esely hogy az elejen lebombazza Francist, vagy hogy fizikailag dominalja, igy eleg sanszos hogy o is kapni fog. Onnantol meg eleg konnyen beleszaladhat egy nagyon csunya zakoba, es akkor lesz majd siras meg depi megint..

Hajra Francis

» menyus   válasz erre
    2024-01-06 18:01:09

@La Cucaracha: Szerintem Kubából indulva, éveket elvesztve a karrierjéből, így is nagy szó, amit elért Ortiz.

Őt pontosan a legjobb évei után láthattuk, majdnem 37 volt már, amikor kiütötte Jenningset és 43 , amikor szoros meccset csinált még Andy Ruizzal.

» sittes   válasz erre
    2024-01-06 17:59:07

Szóval azonnal kiveszik a pénzt Ngannouból. Ez a meccs nagyon sima AJ kell legyen, különben neki gyakorlatilag vége. Sima is lesz szerintem. Annyi érdekes lesz ebben a meccsben, hogy AJ először nem lesz előnyben fizikai erő tekintetében. De ő amúgy se arra alapozza a bunyóját, úgyhogy ez nem szabad neki gond legyen.

    2024-01-06 17:34:30

@Hatton: Gervonta a kakukktojas.
;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2024-01-06 17:19:23

Mikor lesz már vége a nehézsúlynak? :)
Vagy mikor jön már vki aki nehézsúlyú és tud bokszolni?
Mikor lesz úgy hogy haneykről, lomachenkókról, stephensonokról, gervontákról, navarretekről, espinozákról, crawfordokról, inouekről stb beszél majd a többség és megszűnnek a furyk ról ngannoukról és egyéb bokszmentesekől szóló sztorik?

» Hatton   válasz erre
    2024-01-06 17:04:54

@PeteTheGreek: Csak majd azert ne tunj el, ha megsem ugy alakul ahogy gondolod...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2024-01-06 14:58:16

@La Cucaracha: A hangsúly itt azon van, amit írtál, nem övért megy a meccs! Innentől kezdve senkit nem tartanak fel, nem vesznek el lehetőséget egy bunyóstól sem. Sőt, ez a meccs sokkal legitimebb, mint a Fury Ngannou volt! 1. Nem egy undisputed meccs helyett van…2. Ott Francis egy nulla meccses fekete ló volt, most már tudjuk, hogy van benne potenciál és bizony veszélyes! Még mindig fekete ló, de nem annyira. 3. Ha ezt hozza Ngannou már többet tesz le az asztalra, mint a mezőny 99%a, tehát megérdemelne egy címmeccset egy győzelem esetén. :)

» deontay   válasz erre
    2024-01-06 13:26:50

@Phenomenal: Nem is értem miért megy a fika… még csak nem is övért megy a meccs…

» deontay   válasz erre
    2024-01-06 13:22:34

@La Cucaracha: (Most az egy másik kérdés, hogy Ortiznál azért felmerül, hogy önmaga is tehet a sorsáról, nem biztos, hogy mindig jó emberre bízta a karrierjét, na meg voltak doppingügyei is).

» La Cucaracha   válasz erre
    2024-01-06 13:18:06

@deontay: Itt szerintem az inkább a kérdés, hogy Ngannou "zöldfülűként" megérdemli-e, hogy az első 2 meccse rögtön Fury és Joshua ellen legyen, amikor pl. szerencsétlen Whyte nem tudom mennyi pereskedés után tudott Fury-val kiállni, pedig kötelező kihívó volt, vagy en bloc látjuk, hogy milyen nehéz sok bunyósnak tűz közelbe kerülni (pl. Ortiz, de egy Takam, Parker, Dubois meccs után Joyce is megérdemelt volna egy címszerzési lehetőséget szerintem).
Persze, itt annyiban más a helyzet, hogy Joshua jelenleg nem VB, nincs kötelezettsége, szabadon választott valakit, akinél azért 50-50% az esély, hogy vagy meglepetést okoz, és Joshuát is legyőzi, mint Fury-t, vagy pedig be lesz árazva, hogy bizony nem boxoló a szakmája.

» La Cucaracha   válasz erre
    2024-01-06 13:13:10

Eloszor Wallin, most Ngannou....mintha egy minta rajzolodna ki...
Lehet a kovetkezo Chisora lesz?
:-)
Ha AJ kiutne Ngannout az erdekes lehet Furyra nezve.
Mar most megy a fika. Furyt mar mosdattak a meccs utan hogy szegeny nem ide keszult meg Ngannou mennyire kemeny volt, AJ nek meg mar szegyenteljes....jah nem ujdonsag a kettos merce....

» Phenomenal   válasz erre
    2024-01-06 13:08:20

Ha Joshua esetleg Ngannou -t is leradírozza, akkor már üzenhetne is Furynak, mint ahogyan Fury is üzent neki a Klicsko -meccs után. :)

» Perkins   válasz erre
    2024-01-06 12:50:53

@deontay: Hahaha, az tuti :D

» PeteTheGreek   válasz erre
    2024-01-06 12:49:15

@bees: Usyk-Fury visszavágós, szóval nyáron nem nagyon lesz semmilyen AJ-Fury, kivéve ha dögunalom/egyértelmű lenne és valahogy a szaudiak megoldják.
Amúgy nyilván Hrgovic lesz az övért (de ahhoz előbb meg kell történnie az Usyk-Furynak, el kell vennie az övet az IBF-nek, stb)
Riyadh Seasonnek márciusban vége, AJ a könnyű utat választva a tavalyi 3 meccse után most megint ~10 hét után boxol, és mivel Hrgoviccsal még addig "nem lehet", emiatt jó ez a választás nekik. Gondolom utána Hrgovic övért, amíg Usykék visszavágóznak, aztán jöhet a győztes (bár én bírnám, ha szaudiak továbbra is akarnák az AJ-Wildert)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2024-01-06 12:48:33

@PeteTheGreek: Bizony… aztán ha tényleg összeveri, akkor lesz nemulass… :D

» deontay   válasz erre
    2024-01-06 12:38:52

@GaiusM: Legalább össze tudják hozni a nagy meccseket.

» deontay   válasz erre
    2024-01-06 12:37:48

Na, végre, legalább nem kell évekig hallgatni deontaytől, hogy Ngannou hogyan verné össze a majrés AJ-t...2 hónap és kiderül :)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2024-01-06 12:37:04

Na ez egy remek hír! Remélem senki nem kezd el fanyalogni, meg Joshuát szidni a választás miatt, mert az elmúlt hónapokban sokan írták, hogy Ngannou mennyire jó volt Fury ellen ( ami igaz is ), illetve azt, hogy megnéznék más top bunyós ellen. Hát itt is van. Most kiderül! Ngannounak jó eszközei vannak erre a meccsre! A csávó fizikálisan és mentálisan egy szikla… az álla beton kemény, az ökle meg egy bazooka… emellett jó szeme is van a bunyóhoz, jó kontrákkal. Szerintem Joshua stílusa jobban fog neki feküdni, mint Furyé. Egyrészt ha AJ-t megüti úgy, mint Furyt ( és miért ne lenne rá esélye, Fury nagyobb, mozgékonyabb, jobb védekezéssel, reflexekkel és állal ), akkor az angol mentálisan megint meg fog rogyni, addig fog tartani az új önbizalom… másrészt életében először kell fizikális hátrányban bunyóznia, először kell tartania igazán a belharctól Ruiz óta… hát nagyon érdekes kis párosítás!

» deontay   válasz erre
    2024-01-06 12:36:53

@LightsOutPrince: Ebbe a "könnyebb útba" majdnem beletört Fury bicskája is. Szerintem bele is csorbult. :D

» ogreface   válasz erre
    2024-01-06 12:32:49

Na, ez így már érdekes választás mindkét részről. Ngannounak nincs miért óvatoskodni az ellenfélválasztásban, az ő tudásával bárki ellen benne van a vereség a pakliban. Nyáron egy Joshua-Fury szuper meccs kinéz, ha nyernek mid a ketten.

    2024-01-06 12:12:05

Most már amondó vagyok hajrá Ngannou.
A boksz renoméját se az fogja helyreállítani, ha Joshua 1 percen belül kiüti.
Az egyre ellenszenvesebb Joshua is a könnyebb utat választotta, törjön hát bele a bicskája, Ngannou meg váljon igazi nagy sztárrá. Megérdemelné mindkettő.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2024-01-06 12:02:42

@Roy Jones Jr.: Az viszont körvonalazódni látszik, hogy Rijád lehet a jelenkori box egyik új fellegvára. A december 23.-i gála a legkényesebb rajongóknak is meg tudott felelni.

» GaiusM   válasz erre
    2024-01-06 11:40:08

Ez most komoly? Április 1 nem most van

» szakika10   válasz erre
    2024-01-06 11:18:05

Azt gondolom, hogy sok minden ki fog derülni ezen a meccsen mindkét bunyósról...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2024-01-06 11:09:50
Ugrás az oldal tetejére