×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/egyeb/PlantCharlo.jpg A múlt hétvégi Crawford-Spence mérlegeléskor történt 2023-08-06 17:06:43 https://www.profiboksz.hu/2023/08/06/plant-lekent-egyet-charlonak/?fbclid=IwAR3ZaUYKICtqUZxCkaaiGVHb_VwHILUi4aPo7EiolfQIP7t4aqeKZ0WBIpY

Plant lekent egyet Charlonak

A múlt hétvégi Crawford-Spence mérlegeléskor történt egy érdekes csetepaté a színfalak mögött a Charlo família és Caleb Plant főszereplésével, ami a videofelvételek és a szemtanúk által elmondottak alapján a következőképpen történhetett.

Mint közismert, a WBC középsúlyú világbajnoki övét fogva tartó Jermall Charlo személyes problémák miatt már régóta inaktív. A környezete szerint a problémák legfőbb forrása a felesége, akivel válófélben vannak. (Vagy már el is váltak, mindenesetre a hírek szerint a gyerekek felügyeleti joga a bunyósé lett.) Ennek ellenére Jermall a(z ex)feleségével jelent meg a Crawford-Spence mérlegelésén, amin Jermell felesége kiakadt, és a két nő egymásnak esett, amiből Jermell felesége jött ki győztesen.

Később Jermall azzal vádolta meg ikertestvérét, hogy ő is megütötte a(z ex)feleségét, és dulakodás alakult ki a két testvér között. A helyszínen lévő Plant is próbálta szétválasztani a feleket, és eközben Jermall megrángatta a szakállát, amit Plant nagyon zokon vett, így miután szétválasztották a feleket, Plant megkérte Jermallt, hogy ugyan ismételné meg az előbbi mutatványát. Jermall ismét megfogta Plant szakállát, ami után Plant ballal adott egy jókora pofont Jermallnak és távozott a helyszínről.

Jermallnak pár perc múlva eszébe jutott, hogy ezt mégse hagyhatja annyiban, és felbőszült bikaként a parkolóba rohant, de addigra már bottal üthette Plant nyomát. Mindenesetre ha a PBC esetleg összehozza a ringben is ezt a párosítást, akkor a promóra nem kell majd sokat költeniük...
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Peacock: Megnézem újra. Bár valóban nem mostanában néztem:)

» kovban   válasz erre
    2023-08-12 19:53:37

@kovban: Szerintem legalább nézd vissza a 2. meccset, megéri, nem volt rossz, sőt:
https://youtube.com/watch?v=Y_...
Hol szabálytalankodik itt Holy olyan durván (!), hogy pontot kéne tőle levonni? 5:19-nél már ott a sérülés Tysonon. Hol volt az a nagyon súlyos Holy szabálytalanság ami ezt okozta a videón? (Ez nem Golotás direkt fejelés.)
8:38, 8:49 lassítva mutatják a sérülést a menet után, nézd meg negyed sebességen ezeket, érdemes. Holy nem dobja Tyson felé a fejét hogy lefejelje vagy szándékos sérülést okozzon. Jobbra húzza a fejét, elfele Tysontól, ahogy kell. Az más kérdés, hogy Tyson meg pont hogy előre mozog, így koccan össze a fejük.
Igazából mindketten szabálytalankodnak a meccsen a harapásig, de kicsiket.. Pld. a videón 1:18: Tyson Holy könyöke alá nyúl, lefogja a kezét (birkózó fogás). Holy piciket lök, ellenfél vállgödrébe teszi vagy próbálja tenni a fejét közelharcban. Ez nem súlyosan szabálytalan. Sőt, bár itt a meccsen nem tudta annyira eladni, pont Tyson zseniális peekaboo stílusa az ami egy csomó ütés előtt előre hajtott és dobott, akár derékig lehajló, ide-oda törzsnyi erőből mozgó fejmozgást tartalmaz. Az sem szabálytalan, csak ha derékig hajol (Tyson máshol amúgy ezt használja de a kedvencem Frazier is hiába szabálytalan), mert nem marad szabályos üthető felület.
7:03-nál Tyson megint lefogja Holy kezét, a másik alkarjával torkon nyomja, be is pipul rá Holy. Stb.
(Az első meccsen pedig 2 alkalom is van mikor Tyson elôredobja a fejét direkt fejelési szándékkal, ütés nélkül. Holy elhúzza a fejét. De szerintem most hagyjuk az első meccset.)

» Peacock   válasz erre
    2023-08-12 18:45:22

Na. Akkor. Az első Holy-Tyson meccsen is keményen ment Holy részéről a fejelés. Ezt Tyson kifogásolta. Kérte, hogy a visszavágót olyan bíró vezesse, aki kellőképpen szankcionálja Holy esetében, hogy a fejét afféle 3. ökölként használja. Ez nem sikerült. Az ominózus fülharapás előtt Tyson többször jelezte a bírónak, hogy “nem örül a fejelésnek”, a bíró semmit nem tett, ezért történt, az ami. Nyilván nem kellett volna Tysonnak ekként cselekednie, de azért nem csak úgy hobbiból harapott….

» kovban   válasz erre
    2023-08-12 17:26:41

@Sarkozi Robert: Figyelj, én a meccset néztem, nem a post fight-ot, és nem volt komoly. Továbbá mivel nem ütéstől volt, nem kapott volna ki, nem vereséggel léptetik le.
Ez az ok-okozat dolog pedig hamis érv, mert nem volt releváns ok. Lehet mondani a bíróságon is, hogy megöltem x-et, mert úgy éreztem igazságtalan volt velem, de vannak fokozatok. Lehet ő azért harapott kétszer, mert felbaszta az agyát Holy boksza, persze. De ez qvára irreleváns mert nem lehet egy bokszmeccsen egyszer sem a másik füléből húst kiharapni, az leléptetést ér. Ha fogok picit meg előre teszem a fejem (nem fejelek...) és 1-2 ütésem esetleg picit lecsúszik azért meg szóbeli figyelmeztetés, majd intés, majd pontlevonás, és csak végső esetben jár leléptetés. Amit Holy csinált az még csak intést sem ért, jó volt a bíró teljesen. Tyson is nyomta könyökjel Holy torkát összekapaszkodást meg lefogta a kezét, de az sem volt súlyosan szabálytalan, csak nem szép taktikai elem.
Tyson tette mentegethetetlen, tahó paraszt indokolatlanul agresszív, amorális és súlyosan sportszerűtlen tett volt. Főleg hogy ismételte is.

» Peacock   válasz erre
    2023-08-11 01:28:25

@Peacock: Mielőtt valotlansagokat irsz le, előtte azert szerintem nezd meg a meccs utani nyilatkozatat Tysonnak. Konkrétan egy olyan nyilas volt a jobb szeme felett, hogy ami miatt pár meneten belul leleptettek volna.
A szandekos melyuteseket is erdemes megemliteni. En ott inkabb azt lattam hogy Holy dirty boxba menekul ahogy érezte azt hogy Tyson jobban felszivta magat. Kozelharcban mar nem volt oylan hatékony, mert Tyson kivalo ütemben rendre kivette ki a fejét a horgok elől, es hangsúlyos talalatokat helyezett el Holyn. Az a mérkőzés minden idők egyik legjobbja lehetett volna, ha a szentfazek nem kezd el vadul gusztustalankodni. Nem vedeni akarom Tyson tettet, de van ok-okozat. Nem a semmitol gurult el a gyógyszer nála.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2023-08-10 14:17:18

@Sarkozi Robert: Nem tette. Semmilyen ,,szétfejel úgy,, nem volt. Valóban volt ugyanakkor, hogy Holy előretette a fejét, nem szép, és veszélyes is, de ez nem direkt lefejelés. Tyson szeme sem lett csúnyán sérült amúgy. Egyebekben Tyson sokkalta sportszerűtlenebb volt. Qva elvakult vagy szerintem, ha ezt nem látod.
Érezte hogy nem tud nyerni. Tehetetlen dühében harapott.
Tyson qva jó bokszoló volt, de pont Holyval nem bírt. Ettől nem lett rosszabb bokszoló. De sportemberként leszerepelt.

» Peacock   válasz erre
    2023-08-08 23:56:43

@Peacock: mert ha az ellenfeled szetfejel ugy hogy szetnyilik a fejed akkor az rendben van...Azt sem artott volna szankcionalni hogy Holy ne fejelhessen mindenkit szana szejjel buntetlenul.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2023-08-08 20:51:57

@JustForFun: Fülharapás jó példa: 30 milliót keresett a meccsel. De csak 6 millióra (2*3) büntették. Ez annyira nem hatotta meg, ami igen, hogy eltiltást kapott, amit mivel átvette a többi állami szövetség is, a teljes USA-ra élt.
Ettől ijedt csak meg, mert meccs nélkül nincs többé bevétel, gyorsan elnézést kért és kérte is egyből, hogy ne legyen élethosszig tartó az eltiltása. Kicsivel több mint egy év múlva visszakapta a licenszét, 1,5 év múlva már újra bokszolt.
Ez alatt wwe bohóckodással ugyan keresett 3 millát, de nem boksszal tízmilliókat.
Ha engem kérdezel, a picsába örökre el kellett volna tiltani, amiért direkt kiharapott egy darabot az ellenfele füléből egy bokszmeccsen. Az, hogy még ezt is meg lehet úszni, nagyon rossz üzenet, és csak bátorítja a tahóságot. Mike már olyan nagy pöcs volt ekkor a sok kokótól, szteroidtól, a lehúzó, amorális környezetétől meg a hype közegtől amivel ,,mindent megtehetek,, istencsászárnak gondolta magát, hogy őt már igazad van, nem lehetett volna szankciókkal jó útra téríteni. Őt ott kellett volna eltiltani örökre.
És akkor az utána jövő bokszolóknak lehetett volna elrettentő példa, hogy mindent nem lehet azért megcsinálni egy dollármilliomos boksz sztárnak sem.

» Peacock   válasz erre
    2023-08-08 10:45:57

@Peacock: Hát nem tudom, miután Mike leüllt egy keveset, és még utána is füleket harap, nem igazán hiszem hogy ha egy két meccstől eltiltják akkor megjavul hirtelen.
Én se vagyok elájulva a ringen kivüli harcokért, de amig egymással teszik azzal nincs nagy bajom. De amikor Crawford az autószerelőjével dulakodik, vagy Davis az asszonyt veri, ha jól emlékszem ezért Mayweather is ült, meg ugye vannak a komolyabban mint Ibeabuchi vagy Verdejo aminek komolyabb következményei voltak. Az olyat elitélem teljes mértékben. De az hogy Morales és Barerra pofozkodott egyet, vagy amikor Ali pofozkodott, vagy most ez a Plant pofon se hiszem hogy akkora nagy szám lenne. Ha azt csinálnánk amit te mondasz, akkor igazából csak a jó bokszolók és a jó meccsek fogynának el, mert természetesen vannak a normális bokszolók, akik nem igazán keverednek bajba, de azért rengetegen vannak akik igen.
De ugye vannak akik csak ehhez értenek, és ahogy a mondás is tartja, "ha a kalapács az egyetlen szerszámod, mindent szögnek nézel", ezért is gondolom az hogy amig egymást nézik szögnek, és elcsattan egy két pofon addig nincs baj. Persze nem az orosz mma-s vagy nem tudom milyen "sportolókra" gondolok, aki képesek ájultra ütni egymást egy akármilyen eseményen.

» JustForFun   válasz erre
    2023-08-07 20:43:43

Amugy meg legyenek uriemberek, ugy az lesz igazan utos az OG imidzs :) :)
... Golovkin a legjobb pelda erre, kb soha nem gengszterkedett csak mosolygott meg pacsizott de megis volt egy atomstabil megingathatatlan karizmaja, es mindenki osszecsinalta magat tole kb mar az elso gong elott.. Ezt kellene uberelni nem a csibeszbeutest

Nekem mondjuk a legemlekezetesebb beszolas ufc-ben volt es az sem igazi anyazas volt : ahogy Khabib odabokte Tonynak hogy "I would eat you in real streetfight" na az para volt..mert mindenki tudta hogy igaz

» menyus   válasz erre
    2023-08-07 19:16:33

@menyus: ,,Mondjuk az általam említett Morales es Barrera pont nem voltak ilyenek, csak ott szívből rühellték egymást, de nekik ezt el lehet nezni, erre írtam hogy kár lett volna anno 2 pofon miatt kihagyni azokat a klasszikusokat.
A többi műgengszter meg tőlem mehet a ..csába amúgy,,

Egyetértünk. Moralesék tényleg más szint voltak. Amúgy meggyőződésem, hogy Barrera nem ütött volna a mérlegelésen ha tudja, hogy ez eltiltással jár és nem bokszolhat Moralessel.
+ persze szerintem se legyenek úriemberek, csak sportemberek.

» Peacock   válasz erre
    2023-08-07 18:46:49

@Peacock: Ezzel mind egyet is értek, nekem ugye abszolút nem hiányzik a mocskolódás meg a mű gengszterkedés...

Csak sajnos ez nem ugy megy mint a szumónál hogy évszázados hagyománya van a nem megfelelő viselkedés elítélésének, szankcionálásának, és mivel a mai társadalom jobban vevő tahófalva lakosaira mint a kifinomult úriemberekre így a biznisz azt diktálja a bunyósoknak hogy el kell "kurvulni" mert több lesz a zsé...

Mondjuk az általam említett Morales es Barrera pont nem voltak ilyenek, csak ott szívből rühellték egymást, de nekik ezt el lehet nezni, erre írtam hogy kár lett volna anno 2 pofon miatt kihagyni azokat a klasszikusokat.

A többi műgengszter meg tőlem mehet a ..csába amúgy

» menyus   válasz erre
    2023-08-07 17:19:49

Egy bizonyos tudatszint alatt a színpadhoz fog igazodni minden színész...a színpadot pedig a nagyok rendezik be a saját játékukhoz

» Hatton   válasz erre
    2023-08-07 10:50:22

@menyus: Azért gondolj bele, mennyire más az, ha:

1. Szinte kimondott elvárás a sportszerűtlen agresszió, mocskos beszéd és botránykeltés nem csak a mérlegelésen, de az akár több havi felvezetés alatt (személyesen és a médiában meg a közösségi médiában is) - ezért akár még kreditet is kap a bokszoló a promóterétől.
2. Nem tolerált a sportszerűtlenség és agresszió a meccsek build up-jában.

Az utóbbi esetben azt gondolom, hogy a mai mocsok 90 százaléka eltűnne. Mert a bokszoló és minden ember a közeghez igazodik. Nem mindegy milyen a profi bokszolói szocializáció. Ha eltiltást lehet kapni a világszervezetektől és helyi boksz szervezetektől, nemhogy ez az elvárás, akkor egyszerűen nem csinálja az ember.

Megmaradna persze így is pár jó képességű bunkó. De megkockáztatom ha pld. Vasmiskának lefújták volna anno 1-2 pénzes meccsét meg pár hónapos eltiltásokat kapott volna, akkor neki is kevésbé torzul a személyisége, Don King sem buzdítja botrányra meg nyomja teli kokóval, sőt lehet azt sem hiszi el magáról, hogy a világ kiràlya és neki mindent lehet és lehet ez még a nemi erőszakos ügyet is preventálhatta volna, meg a fülharapást.
Ez persze mind elméleti okoskodás, de pld. a Damatos időszak is lényegében attól tért el neki, hogy volt egy stabil közeg aminek az elvárásaihoz, értékeihez igazodni kellett, vagy nem volt, sőt ellentétes közeg vette körül, és annak mintáihoz, értékeihez szocializálódott újra magánéletben és profi sportolóként egyaránt.

» Peacock   válasz erre
    2023-08-07 08:35:20

@Peacock: ..de igen, szegenyebb lett volna..
Barrera meg Morales is kiosztott egymasnak par fulest es nem dolt ossze a vilag.. de a ti logikatok szerint inkabb kihagytatok volna azt a meccset csakmert elsult par pofon es az elkovetoket a bunti sarokba kell allitani... oke..

Nyilvan en sem vagyok oda a felesleges majomkodasert foleg mert a legtobb esetben csak a promo miatt toljak tul, de sajna ez van.

» menyus   válasz erre
    2023-08-07 06:00:00

@fixpont: A feleségeket is el kéne tiltani egy évre. Amilyen akkurátusan Jermellné legépelte Jermallnét... Elég zorall, Jermell tuti egyből haza megy edzés után. Igazából Plant hozzá képest teljesen vállalható volt :)

    2023-08-07 00:48:24

@menyus: Hát ez az, hogy ha belegondolsz, igazából nem lett volna szegényebb a bokszsport, és sokkal inkább lehetne ma is sport értékekre építeni a profi bokszban.

» Peacock   válasz erre
    2023-08-07 00:10:36

@fixpont: Haat.. mennyivel unalmasabb lett volna a bokszvilag.. Riddick Bowe, Fernando Vargas meg Ricardo Mayorga, stb, stb, stb mind a sitten ulne eletfogytot epp, amennyi pofont kiosztottak :) :)

» menyus   válasz erre
    2023-08-06 22:19:36

@BlaZe: Charloban biztos volt jó pár gramm miújság a lassítósból mert no reakció ja:)

» Hatton   válasz erre
    2023-08-06 22:12:58

mind a kettot eltiltanam 1 evre es altalaban minden boxolot aki barmilyen (nem meccs) esemenyen megut egy civilt vagy egy masik boxolot

» fixpont   válasz erre
    2023-08-06 22:03:20

Mónikasó

    2023-08-06 21:40:37

@Hatton: Mondjuk ha Plant nem csak egy pofont akart volna kiosztani Charlonak, akkor Charlot még mindig csak a földről mosnák fel, annyira nem reagálta le a közeledő Plantet.

Ettől a cicapacsitól függetlenül viszont megnézném őket egymás ellen. Az biztos, hogy nem fognak túljárni egymás eszén :)

    2023-08-06 21:36:47

@Sarkozi Robert: már kijárt Jermellnek“

Fordítva: nem ő, hanem Jermall kapta:)! És Jermell a nagyváltós:)

» kovban   válasz erre
    2023-08-06 21:23:03

Kabaré
Azért ez a nyilvános csicskapofon már kijárt Jermellnek. A testvéréről meg pont a minap lattam a vidoet ahogy Crawford ket számolás között jelzi neki hogy ő a következő. Erre Jermall elkezdett magyarazkodni a mellette állóknak hogy ő nem érti a valtósulyu Crawford mit akar amikor ő meg a vitathatatlan nagyvaltosulyu bajnok...Mintha olyan még a vilagtortelemben nem lett volna hogy egy vitathatatlan bajnok kihivja a masik vitathatatlan bajnokot egy sulycsoporttal feljebb...Látszott hogy csokis lett a nadrág miutan Crawford üzent neki...
Valaki szólhatna már nekik hogy lassan rajtuk nevet mindenki aki követi a bokszot.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2023-08-06 21:07:13

Klassz családi ebédek lehetnek a Charlo klánban...

    2023-08-06 21:06:42

@Thotesz: Követhetetlen gipsy sztori de legalább Plant balja gyors volt még ha erő nem is volt benne

» Hatton   válasz erre
    2023-08-06 20:48:11

@Thotesz: És milyen igazad van

» nemexpert   válasz erre
    2023-08-06 20:30:54

Az egész csak azért kötött le a kelleténél több neutront az agyamban,mert k..vára kellett figyelni,meg visszaolvasgatni,hogy most melyik Charlo volt az akinek az exe miután pofon vágott ki kicsodát ment a parkolóba??????!!!!???? Pöcs kivan a Vacsatikkal meg a Vacsutukkal!

» Thotesz   válasz erre
    2023-08-06 20:13:19
Ugrás az oldal tetejére