×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Magyar idő szerint vasárnap hajnalban a Carsonban megrendezett profigálán 2021-05-02 11:39:22 https://www.profiboksz.hu/2021/05/02/megjarta-a-padlot-de-gyozelemmel-tert-vissza-andy-ruiz-jr/?fbclid=IwAR1HXentovhUluIY_eHg7k4mumB4OhxZoO5VT6xIR7re3pHvZWtA8Vqraw4

Megjárta a padlót, de győzelemmel tért vissza Andy Ruiz Jr.

Magyar idő szerint vasárnap hajnalban a Carsonban megrendezett profigálán tért vissza 1,5 éves kihagyást követően a korábbi WBO, WBA, IBF, IBO nehézsúlyú világbajnok Andy Ruiz Jr. A szakértők és a szurkolók többsége is egyetértett abban a WBA eliminációs találkozót megelőzően, hogy a 31 éves, mexikói származású, de Kaliforniában élő bunyósnak relatíve könnyen megoldható ellenfelet szerződtettek a 40 éves, 2019. nyara óta inaktív Chris Arreola személyében, azonban az egykori világbajnoki kihívó egyáltalán nem adta magát könnyen.

A találkozó előtt közvetlenül a lelátón tartottak "bemelegítést", ahol összetűztek egymással a vehemensebb rajongók.



A rutinos és elismert edzők által felkészített bokszolók (Ruiz Eddy Reynosoval-, Arreola pedig Joe Goossen érkezett a küzdelemre) aktívan kezdték az összecsapást, és már a második menetben talpra ugrassztották a helyszínen szurkoló közel 4000 nézőt, miután Arreola egy halántékra mért jobbossal padlóra küldte riválisát.



A leütésből gyorsan visszajött Ruiz, Arreola viszont továbbra is megpróbált partiban lenni esélyesebb vetélytársával. A 8. etapban úgy tűnt, megsérült Arreola bal karja, válla, ennek hatására pedig a folytatásban érezhetően kevesebb ütést indított.

A találkozó végén jöhetett a pontozólapok összesítése, ezeken pedig mindhárom döntnök eseténben Ruiz bizonyult jobbnak (118-109, 118-109, 117-110), így ha kisebb-nagyobb döccenőkke isl, de győzelemmel tért vissza Ruiz, és papíron kötelező kihívójává vált a WBA reguláris bajnok Trevor Bryannek.

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Ruiz bevállalná Ortizt, tökös bokszoló. Nagyon érdekes és jó meccs lenne!

» mobyltel   válasz erre
    2021-05-03 22:39:44

@trouble: És az újak mikor?
Már nem tinédzserek,de nem hoznak semmit sem.
Nem is fognak,ha eddig sem hoztak.

» robhalford   válasz erre
    2021-05-03 18:32:20

@TNT: és ott van még adamek, peter, chambers, stiverne, adamek egy sokkal fiatalabb, gyorsabb, erősebb arreolát győzött le, mint a ruiz elleni, talán az újak, yoka, hrgovic, ajagba hoznak új színt a második vonalba

» trouble   válasz erre
    2021-05-03 14:44:52

@emgabor: Merész? Szerintem nem, mert nyilván nem tudjuk meg, de a Ruiz-Whyte -Parker trió alig nyerne meccset a Haye- Povetkin - Thompson- Chagaev - Pulev ötösfogat ellen, ilyen hipotetikus meccsek esetén már akkor meglepődnék ha valamelyik tudna 2 meccset nyerni. Usyk biztos javitana a képen a maiak javára, de ő nehézben még alig meccselt.

    2021-05-03 14:02:12

@emgabor: Povetkin a csúcson szerintem Joshuat es Wildert is kiszorta volna :D

» rumble   válasz erre
    2021-05-03 12:47:40

@TNT: "ki merem jelenteni, Klitschko ellenfelei közül Haye, Chagaev, Thompson, az akkori formájában lévő Pulev és Povetkin kiszórná a mai második vonalat Parkerestől, Ruizostól, Whyte-ostól a ringből. "

Merész kijelentés. Én nem gondolnám, hogy feltétlenül így lenne, de nyilván ez sohasem fog kiderülni. A felsoroltak közül leginkább Haye és Povetkin akik leginkább esélyesek lennének a mai második vonal ellen, de róluk se jelenteném ki ilyen biztosan, hogy mindenképpen kiszórnák őket.

» emgabor   válasz erre
    2021-05-03 12:26:27

@fixpont: összességében semmivel sem jobb a mai korszak mint a W. Klicskó uralta majdnem 10 év, csak most a topon 2, korábban 3 ember volt/van és így legalább a címek sorsa izgalmasabb, ez tény.
De a mögöttük levőkre sajna igaz amit írtál, szerintem a mai 2. vonal egyértelműen gyengébbek mint az akkor trónkövetelők voltak: ki merem jelenteni, Klitschko ellenfelei közül Haye, Chagaev, Thompson, az akkori formájában lévő Pulev és Povetkin (aki még 40 évesen is kicsapta Whyte-ot) kiszórná a mai második vonalat Parkerestől, Ruizostól, Whyte-ostól a ringből. Ha ezekkel bunyózott volna Wlad, akkor arra is mindenki csak pfujolt volna, micsoda pojáca ellenfelek ezek.

    2021-05-03 11:14:08

Én nem láttam Arreola-t ennyire jónak sohasem a korábbi meccsei során. Sokkal megfontoltabb volt, kár, hogy megsérült. Ruiz-t e meccs alapján nem írnám le, mert a legjobb Arreola-t verte úgy, hogy az nem a saját stílusában bokszolt.

» gulogulo   válasz erre
    2021-05-03 10:26:54

Kar hogy a PBC nek egyidoben kellett kozvetititeni egy undercardot ahol meg a ringre se maradt a koltsegvetesbol. Kivancsi vagyok kik voltak a resztvevok es az eredmenye fennt lesz e a boxrecen, vagy csak a helyi rendorors jelenteseben.
:-)

» Phenomenal   válasz erre
    2021-05-03 02:17:28

@Peacock: Egyetértünk!

» deontay   válasz erre
    2021-05-02 21:39:11

ruiz nagyon statikus, nem nagyon mozgatja a fejét, nem duckingol, nem forog le, ezeket a laikusabb nézők nem nagyon értik, akik csak az ütésekre figyelnek és soha nem bokszoltak. amikor arreola a 2. és 3. menetben leütötte, ott nyílt sisakos küzdelem volt, arreola nem második szándékból támadott, egy 40 éves arreoláról beszélünk, nincs miről beszélni

» trouble   válasz erre
    2021-05-02 21:33:54

@trouble: Túlzottan máshogy látjuk/láttuk ahhoz, hogy legyen értelme vitáznunk. Styles make fights. Sztem Ruiz nem kevésbé jó bunyós, mint Stiverne volt.

» superman   válasz erre
    2021-05-02 21:12:37

@deontay: Én special Stiverne győzelmét tartom többre, ott Arreola tényleg jól bokszolt és fiatalabb volt. (Bár vb meccset akkor sem ért szerintem a kétszeri legyőzése.)
Itt meg Arreeola ugyan kemény meccsre késztette Ruizt, de azért ettől Arreola nem lett top 10, önmagához és a korához képest volt ez inkább kimagasló teljesítmény.

» Peacock   válasz erre
    2021-05-02 20:57:07

Remélem ez után a meccs után már nem legyint senki arra, hogy Wilder és Stiverne legyőzték Arreolát...

» deontay   válasz erre
    2021-05-02 20:24:21

@superman: arreola 40 éves, lassabban ütött, öregebb, hamarabb el is fáradt, mint régen + a meccs nagy részében így is inkább ő ment előre és ruíz kontrázott. a 2009-2014 közti arreola befejezte volna a 2., 3. menetben, ez a mostani meg sem próbálta

» trouble   válasz erre
    2021-05-02 20:18:59

Nem volt ez rossz Arreola nagyon jól felkészült. Ruiz-t meg nem kell leírni jó volt ő is, nagy bírja a pofont.

» horvath gergo   válasz erre
    2021-05-02 19:39:52

Szerintem reálisan nézve Ruiz parádéra lehetett számítani, de a meccs hőse Arreola lett. Nekem úgy tűnik nagyon egymásra találtak Joe Goossen-nel, egy fénykorán messze túl lévő edző és bunyós, aki most az elvárásokat messze túlteljesítette. Goossen valószínűleg szereti az ilyen kemény, nagyszívű bunyósokat. A kiégett Arreolát képes volt ismét motiválni, ami már Kownaczki ellen is látszott. De itt kimaxolták Arreola lehetőségeit azzal, hogy az erősségeire építettek és a gyengeségein javítottak, a védekezése így sokkal hatékonyabb lett és végig fegyelmezett tudott maradni, taktikailag megfordították a várható meccsképet, Ruiznak kellett előrejönni és Arreola volt a másodszándékú bunyós, így Ruiz nem tudta megmutatni a fő erősségét, a kontrákat. Szerintem Ruiz felkészült és motivált volt, de taktikailag így hátrányba került, emiatt az első hozzászólóval nem értek egyet, mert pl. a Stiverne elleni Arreola szerintem feküdt volna. Ruiz-ék nyilván a szokásos Arreolára készültek, akinek viszonylag hamar rá kellett volna lépnie valami nagy ütésre, de ez fordítva történt.

» superman   válasz erre
    2021-05-02 19:31:40

az utobbi idoben lattuk Ruzit, Parkert, Whyteot, Joyceot egyik sem meggyozo, meg Usyk mutatta a legjobb format a kihivok kozul, ezek lennenek elvileg a kozvetlen elmezony utani boxolok es egyik sem tunik annyival jobbnak mint az o utanuk kovetkezok es sokkal rosszabbnak tunnek mint AJ/Fury, szerintem egyiknek sincs eselye, es mit hetek ota irok hogy nem ertem miert nem egymas ellen mennek szerintem ez a valasz, egyik sem eleg jo, egyik sem bizik magaban egyik managementje sem hisz ebben hogy ugy is el lehet jutni a cimhez ha igazi kihivast vallal, mindenki sunnyogva kerulouton akar cimmeccshez jutni, kiegett, levitezlett bunyosok ellen akik meg igy is megnehezitik a dolgukat

summa summarum: a nehezsuly szar, alig jobb (ha egyaltalan) mint a megelozo era, ha az AJ/Fury meccs is szar lesz az egesz mehet a levesbe

» fixpont   válasz erre
    2021-05-02 18:56:52

Ha Ruiz ezt komolyabban gondolja, akkor ez így kevés lesz... Gondoltam, hogy eltúlzottak az oddsok, de ez még szorosabb lett mint vártam.
Remélem Arreola nem kap vérszemet...

» Gergoke   válasz erre
    2021-05-02 16:37:05

Szerintem Arreolának jót tett a kihagyás.Fejben nagyon ott volt.Fegyelmezetten boxolt.Az ütésstatisztikát nem értem...
Mindenesetre Ruiznak elég jó álla van.

    2021-05-02 15:47:07

@faceload: Megindult többször is lefelé egy két pontosabb találat után ,gyenge lábakkal nem biztos hogy állva marad!
Természetesn nem arra értettem hogy most táncolt a ringben.

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2021-05-02 15:30:05

Azért érdekes hogy a mostani generáció jobbjai hogy ,,megszenvednek" az előző generációval.
AJ-Whyte-Parker-Ruiz-Wilder vs Wlad-Povi-Takam-Ortiz-Arreola -Chiso
Egyedül talán a cirkálós Tony Bellew nehézsúlyú kirándulása ért úgy véget hogy nem szenvedett a veterán már nem top Haye-el.
Bírom a mostani bunyósokat, főleg ha az élvonal sűrűbben menne egymás ellen, jobb is lehetne.

Az a durva hogy elvileg a Klicskó-korszak gyenge volt, DE az onnan megmaradt sérült, visszavonulgatott, kopott, veteránjai még most is feladják a leckét az elvileg most toppon lévő bunyósoknak!! Egyedül egy elhízott cirkáló az aki túltudott menni az előző generációs ellenfelén rendesen.

» RickC137   válasz erre
    2021-05-02 15:22:27

Arreola előtt le a kalappal! Fizikálisan nagyon összekapta magát erre a meccsre. Ha karrierje korábbi szakaszában vette volna ilyen komolyan többre vihette volna. Szerintem a pontozás túlzás. A 2. és 3. menetet egész biztosan megnyerte Arreola és a meccs második felében is volt menete. Összességében 3 menete biztosan volt és ebből egy 10-8-ra. Természetesen Ruiz győzelme így is egyértelmű, de valahol többet várt volna tőle az ember. Bár az is igaz, hogy mindenki egy rosszabb Arreolát várt szerintem.
Összességében úgy vélem a következő meccsen okosabbak leszünk Ruizzal kapcsolatban.

» Griffin97   válasz erre
    2021-05-02 14:06:45

@Thotesz: persze...egy olyan ellenfél ellen aki szintén nem villámlábú és megáll előtte.
de továbbra se levágja a ringet, hanem csak totyog az ellenfél után.

» faceload   válasz erre
    2021-05-02 13:47:08

@robhalford: Egyetértek!

» Thotesz   válasz erre
    2021-05-02 13:19:42

@faceload: Én úgy láttam,jobb lett lábon. Időnként még pattogott is,szépen mozgott ki-be ütőtávon,de ezzel együtt többet vártam tőle. Egyetértek azzal,aki szerint Parker szintű. Azaz jó jó,de.... Nem vb szint! Maga a meccs viszont jó volt,nem pöcsöltek.

» Thotesz   válasz erre
    2021-05-02 13:18:49

https://www.instagram.com/stor...

» trouble   válasz erre
    2021-05-02 13:18:39

Kihagyás ide vagy oda,ezt az idős Arreolát meggyőzően verni kellett volna,nem lebecsülendő az öreg produkcióját természetesen.
Ruizt a szívéért szerettem eddig,most nagyjából 0 tüzet láttam benne.
Nyilván lehet mondani hogy kihagyás,meg ringrozsda,de ez a rozsdátlanító meccs is elég vérszegényre sikerült.

» robhalford   válasz erre
    2021-05-02 13:04:12

@SweetSweetSweet: ?

Nem tudom itt mire gondolsz...sztem hiába fogyott Ruiz, lábon ugyanolyan tohonya maradt. Testre szépen dolgozott, de ahhoz képest hogy milyen jó jabje van fejre nem dolgozott túlságosan hatékonyan vele.

» faceload   válasz erre
    2021-05-02 13:04:00

Az előzetes félelem az ellenfélválasztással kapcsolatban átértékelődik. Ruiz kb. Parker szintű, nem véletlen, hogy egálban voltak egymás ellen. Az AJ elleni győzelem tiszavirág életű dicsőség volt. Az álla beton, és közelharcban kemény, de Arreola ellen ezt a szintet Kownacki is hozta, pedig ő se bajnok, se betonállú nem volt, mit ahogy az kiderült. Sokaknak Parker csalódás, nekem Ruiz volt az de nagyon.

    2021-05-02 13:03:14

Azért Ruiznak egy-két leütést megmentettek a lábai!

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2021-05-02 12:45:14

3. ban is volt bajban Ruiz, viszont én élesnek és gyorsnak láttam. Volt egy-két lefordulás is, ami talán új volt, viszont az váratlan volt, hogy meg-megcsípte Arreola.

» TheChesapeakeRipper   válasz erre
    2021-05-02 12:37:42

Hát az este beárazódott mind Parker mind Ruiz. Mondjuk Ruiznak sok volt a kihagyás ,de akkor is egy többszörösen visszavonult kiöregedett, valószínűleg sérült veteránnal aki sosem volt A kategória azért illett volna elbánni. AJ elllen és Fury ellen ez kevés de sztem Whyte és Usyk ellen is. Lehet fikázni Whyte-ot de számomra sokkal kevesebbet ér Ruiz és Parker teljesítménye, függetlenül attól hogy Whyte az első Povi meccsen borult( bár attól a felütéstől mindenki borult volna). Ruizba nem igazán láttam nagy fejlődést, óvatosabb, kicsit beszaribb lett. A keze az még mindig gyors de ez kevés. Parker meg mint aki nem tud tovább fejlődni. Kb ugyan az az érzésem volt mint Whyte ellen, mintha az utolsó pillanatokban döbbent volna rá hogy ő most részt vesz egy meccsen.Nem igazán értettem.Kb arra alapozott hogy egyenesekkel lerombolja ha közel jön majd lefogja, csak az ütései semmit nem igazán értek, és Chiso-t lebirkózni, főleg az első menetekben....Háát több esélye lett volna egy medvénél. :D az legalább nem veri így szét az oldalát.
Összegezve:
Minden esetre a lesajnált ütőerejű, de sokkal nagyobb tempójú Usyk fényévekkel meggyőzőbb volt hogy ez élvonalban a helye ha csak a Chiso meccsből indulok ki. Parker(29) és Ruiz(31) nem tudom hogy képes-e felérni még egyszer a csúcsra az egyik fiatalabb a másiknak sok volt a kihagyás, ez lehet talán mentség,.. valakinél... valakinél nem.
Az este inkább a szememben inkább a két veterán igaz diadalát és helytállását hozta!! LE a kalappal mind a kettő előtt!!Igazi harcos gladiátorok. A fiatalabbak meg reméljük megpróbálják összeszedni magukat.

» RickC137   válasz erre
    2021-05-02 12:33:00

Na, akkor ennyit az ellenfélválasztásról. :)

» Perkins   válasz erre
    2021-05-02 12:03:02

ez az Arreola 6-7 éve kiütötte volna Ruízt

» trouble   válasz erre
    2021-05-02 11:46:42
Ugrás az oldal tetejére