×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png 2017 decemberében bokszolt egymással Vasyl Lomachenko és Guillermo Rigondeaux, 2020-10-15 12:45:42 https://www.profiboksz.hu/2020/10/15/rigondeaux-lomachenko-legyozi-lopezt/

Rigondeaux: Lomachenko legyőzi Lopezt

2017 decemberében bokszolt egymással Vasyl Lomachenko és Guillermo Rigondeaux, a két ökölvívó művész találkozójából akkor előbbi fél került ki győztesen, méghozzá egy meglehetősen egyoldalú összecsapáson. Az ukrán bunyós következő ellenfele a fiatal, veretlen Teofimo Lopez lesz, aki egy világbajnoki öv mellett a meglehetősen szapora és nem túl tiszteletteljes beszélőkéjét is adja a történethez. Rigondeaux úgy gondolja, hogy ezt az ütközetet korábbi riválisa fogja nyerni: „Nagyon jó mérkőzés lesz, de Lomachenko fog győzni. Teofimonak nem voltak még ennyire jó ellenfelei. Lomachenko sokkal nagyobb küzdelmeken van túl. Teofimonak nagyon alaposan fel kell készülnie, tudom, hogy kiváló bokszoló, hiszen kesztyűztem vele, mikor 126 fontban bokszolt. Jó srác, és kemény melóra fogja késztetni Lomachenkot, de szerintem az ukrán fog győzedelmeskedni.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Donato: Úgy látszik mégsem csak ez volt az egyetlen esélye...

» leslie   válasz erre
    2020-10-19 03:55:02

Szegény Rigonak még a tippjáték sem jön be... nem elég hogy a karrierje sem tündököl...

» leslie   válasz erre
    2020-10-19 03:53:19

Lopeznek egyetlen esélye van , ha sikerül egy hatalmas ütéssel, ---ismétlem, hatalmas ütéssel--- kiütni Lomacsenkot.
Juan Manuel Marqeznek is csak ez volt az esélye Pac ellen .

» Donato   válasz erre
    2020-10-17 07:23:38

@emmendy8: *cserébe

» emmendy8   válasz erre
    2020-10-16 22:31:11

@emmendy8: *...cserében lassabb...

» emmendy8   válasz erre
    2020-10-16 22:30:50

@Kane: :D

Az ilyen összehasonlításokkal az a baj hogy változott a sport, amit anno engedtek tovább az most TKO, volt 15 menet na meg sokkal több is viszont cserébe volt a boksz, változtak a kesztyűk és még sok minden. Mikor lenne a meccs, 2020, 1995 vagy 1910? Utóbbi esetben Jack Johnsonra fogadok, 95-ben Tyson-ra, most meg Roy Jones Jr-ra. :D

» emmendy8   válasz erre
    2020-10-16 22:30:10

@rumble: Azé' ütötte volna le mert régebben bokszolt és a boksz aranyszabálya hogy minden régi világbajnok sokkal jobb mint a maiak. Ezért erőszakolta volna meg Jack Johnson Tysont például, meg gázolta volna szét Dempsey Alit. Aki régebben bokszolt az automatikusan jobb mint aki később, mit nem lehet ezen érteni?:)

    2020-10-16 16:47:03

@gigaboly: "..arról nem beszélve hogy a top Morales 3x leütötte volna menetenként (Lomat).."

Menetenkent 3x? Csak? :D
A top Morales olyan bunyosokat sem tudott leutni mint McCullough vagy Ayala akik jo bunyosok voltak de messze az ukran szintjetol. Raadasul kikapott a relative ismeretlen Zahir Raheem-tol, es nem csak egyszeruen kikapott, hanem oktatva volt!

» Slajos   válasz erre
    2020-10-16 11:20:17

@Slajos: gigabolynak ment

» Slajos   válasz erre
    2020-10-16 10:03:08

"..Lomának nem volt egy olyan ellenfele akit Lopez ne tudott volna kiütni.."

Szerintem Walterst nem tudta volna kiutni Lopez, sot egyenlore arrol sem vagyok meggyozodve, hogy pontozassal le tudta volna gyozni a Jamaikai baltas embert. Persze lehet hogy ez a velemenyem teljes mertekben valtozni fog a szombati meccs utan Teofimorol de ez termeszetes, hiszen Lopez meg nagyon kiprobalatlan vilagbajnoki szintu ellenfelekkel szemben.

» Slajos   válasz erre
    2020-10-16 10:02:35

@rumble: "Gondolom erről tárgyilagos bizonyítékaid is vannak, ha ilyen magabiztosan mondod :)"
Hogyne lenne! Németh Szilárdos érvekből itt nincs hiány! Pl:A vak is látja!!! Ne mond,hogy ez nem győz meg téged!!! :)))

» Thotesz   válasz erre
    2020-10-16 09:34:38

@gigaboly: "arról nem beszélve hogy a top Morales 3x leütötte volna menetenként az öreg Pac meg 2x ha szombaton ellene boxolna..."

Gondolom erről tárgyilagos bizonyítékaid is vannak, ha ilyen magabiztosan mondod :)

» rumble   válasz erre
    2020-10-16 09:09:07

@gigaboly: Lomának nem volt egy olyan ellenfele akit Lopez ne tudott volna kiütni, erről nem Loma tehet

Viszont ha Lopez megveri, vlószínűsítem, hogy ő is rögtön felugrik a P4P listára.

» leibigabi   válasz erre
    2020-10-16 08:57:06

@gigaboly: "Lomának nem volt egy olyan ellenfele akit Lopez ne tudott volna kiütni, erről nem Loma tehet, de ezért nem raknám őt hof meg p4p listára 10 meccs után."

Na igen, a HOF listán ott egy kicsit más mezőny játszik, de napjainkban eredményességi szempontból nyújtott olyat, amivel versenyben van még ezzel a tizenakárhány meccsével is a maiakkal szemben.

» leibigabi   válasz erre
    2020-10-16 08:46:13

Lomának nem volt egy olyan ellenfele akit Lopez ne tudott volna kiütni, erről nem Loma tehet, de ezért nem raknám őt hof meg p4p listára 10 meccs után... arról nem beszélve hogy a top Morales 3x leütötte volna menetenként az öreg Pac meg 2x ha szombaton ellene boxolna...

» gigaboly   válasz erre
    2020-10-16 08:37:36

@gigaboly: "szerintem meg tiszteletlenség a többi bunyósra nézve az hogy Loma meg Rigo is top P4P listán voltak 10 profi meccsel a hátuk mögött, csak azért mert amatőrként kiemelkedőek voltak... "

Hát nem csak azért került fel. 10 meccsből tudott olyat hozni, (2 súlcsoportban világbajnok, 5-6-szor meg is védte a címeit több korábbi világbajnok ellen) és az mellett, kiemelkedő amatőr IS volt. Bár "kissé amatőr - értve, túlságosan pörgős" a stílusa, de (egy kivétellel) elég biztosan nyerte eddig a meccseit. Szóval nem érdemtelenül és az amatőr múltja miatt került fel, de nyilván az sem elhanyagolható.

» leibigabi   válasz erre
    2020-10-16 08:31:05

@Thotesz: mielőtt a sajtó lead egy nyilatkozatot előtte cizellálják azt. így aki olyan agy képességgel rendelkezik mint rigó annak is olyan a nyilatkozata mintha 1 író írta volna. szval nincs ebben semmi ördögi csak dolgoztak a firkászok.

    2020-10-16 08:26:07

Edgar Berlangara megint érdemes lesz odafigyelni az undercardban.

» shaderlold   válasz erre
    2020-10-16 07:24:14

Én szeretem az ukránt, mai bokszban nekem ő a legtöbbet nyújtó bokszoló a ringben (paquiao fénykora ne számítson bele most). De nem lennék szomorú ha bekapna egy finom jobbos kontrat amitől földön marad, az olyan drámai lenne... 3 súlycsoport óta üldözi a célt hogy egyszerre 4 öve legyen és pont most elhasalna.. persze ha nem így lesz és megcsinálja az is király lenne meg verje meg jól ezt a gyereket, akit nem hibáztatok hogy a faterja egy képzeletbeli sérelem miatt bekattanva üldözi lomat. Nagyon varom a vasárnap hajnalt.

» butters01   válasz erre
    2020-10-16 07:13:48

@Phenomenal: Lomacsenko egy boxanalfabeta senki, figyeld meg, hogy elobb utobb ugyis kikap, vagy pedig a visszavonulast valasztja :) Erre most előre fogadni mernék, nagy összegben :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-10-16 02:14:41

@yoda: Linares meg Walters pedig senkik.
Igaz a venezuelai 2 divizioban is volt vb. Walters meg le K.O.-zta a most masodviragzasat elo Donairet...
Nem klasszis egyik se.....
:-)

» Phenomenal   válasz erre
    2020-10-16 00:47:52

@klicsko40: Klasszis? Sok jó ellenfele volt, de szerintem nem jól értelmezed a klasszis jelzőt.
Salido és Rigo, rájuk lehet mondani TALÁN, hogy klasszis. Az egyik kiöregedve is méltó ellenfele volt a másik meg kisebb súlyból jött szintén nem éppen fiatalon.

    2020-10-15 21:15:03

@tomba: Ott a pont

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2020-10-15 21:13:28

@gigaboly: loma 10 meccséből 9 vb meccs volt, amiből nyolcat nyert.

    2020-10-15 19:23:20

Lomának volt már sok klasszis ellenfele. Nem gondolom, hogy éppen Lopez lesz képes megállítani. Loma nagyon jó formát mutat az edzéseken és azt ígért, hogy a képességei 100%-át fogja most nyújtani. Legyen így! Hajrá Loma!!!

» klicsko40   válasz erre
    2020-10-15 19:08:54

szerintem meg tiszteletlenség a többi bunyósra nézve az hogy Loma meg Rigo is top P4P listán voltak 10 profi meccsel a hátuk mögött, csak azért mert amatőrként kiemelkedőek voltak... majd ahogy kikapott Rigo ment a levesbe, már senki nem beszél róla, kiváncsi vagyok hogy Loma is Rigo útját követi vagy sem....

» gigaboly   válasz erre
    2020-10-15 19:06:54

Nekem Rigo egyszerűbb emberkének tűnik,minthogy egy ilyen komplex,kerek nyilatkozatot tudna adni,de higyjünk a sajtónak,hogy ez jött ki a száján. Ha így van,korrekt és csak egyetérteni tudok vele!

» Thotesz   válasz erre
    2020-10-15 16:21:44

Loma tapasztalt és nagyon jó bokszoló. De Lopeznek ha jól játszik akkor talán van esélye. De ennek kicsi a valószínűsége.

» Minamoto91   válasz erre
    2020-10-15 15:34:49

Valószínűleg igaza van, 400+ meccsel a háta mögött az ukránnak óriási a tapasztalata, az ellenfele meg kb zöldfülű.
Korai ez még Lopeznek. Vödör vs Canelo meccskép van kilátásban, bár Lopez nincs leaszalva, nem alacsonyabb súlyból lépett fel és nem 37 éves.

    2020-10-15 14:35:48

Remélem, igaza lesz...

» cherokee20   válasz erre
    2020-10-15 12:57:06
Ugrás az oldal tetejére