×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Manchesterben töltötte a hétvégét Oscar De La Hoya, aki a helyszínen tekintette meg Ricky 2008-05-27 08:18:29 https://www.profiboksz.hu/2008/05/27/de-la-hoya-nem-bokszol-hatton-ellen/

De La Hoya nem bokszol Hatton ellen

Manchesterben töltötte a hétvégét Oscar De La Hoya, aki a helyszínen tekintette meg Ricky Hatton dicsőséges visszatérését Juan Lazcano ellen. Korábban szó volt róla, hogy az amerikai szuperklasszis a Mayweather elleni visszavágót követően örömmel kiállna Hatton ellen, de most ez megcáfolásra került. "Én alapvetően egy nagyobb fickó vagyok, mint Hatton úgyhogy kizárhatjuk ezt a meccset. Ricky kiváló munkát végez kisváltósúlyban, ahol a legjobban érzi magát. Még sok jó dolgot véghezvihet itt. Õ egy remek kisváltósúlyú. Nem ajánlom neki, hogy fellépjen váltósúlyban, mert az a pár font súlykülönbség a ringben nagyon jelentős. Ha jól érzi magát a jelenlegi kategóriájában akkor érdemes ott maradnia. Én most gond nélkül hozni tudom a 147 fontot, ami a váltósúlyt jelenti. Lejjebb tudné-e menni? Ha megpróbálnám akkor igen. Azonban én már csak ebben az évben bokszolok és a Mayweather elleni csatát követően csak egy meccsem van hátra decemberben.Nem tudom még ki lesz akkor az ellenfelem, de szokásomhoz híven ezúttal is világsztárral szeretnék bokszolni, aki remek helyen áll a súlycsoportoktól független ranglistákon." - mondta De La Hoya az angol sajtónak.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Üdv!Osztom Nikike véleményét!:)Oakenfold all right!:)

» Bagira70   válasz erre
    2008-05-30 21:48:43

Nem szeretném sokadszor is ismételni magamat, ezért Justinra támaszkodnék:
"A Sturm elleni meccsen az volt a gond, hogy Oscar beleesett abba hibába, hogy túlnézett a németen. Egyszerűen fogalmazva, De La Hoya nem készült fel arra a meccsre, dagadt volt. :)"
De nem értem, miért kell ennél a pontnál folyton leakadni azoknak, akik nem szeretik a hófehéren villógó ezer fog látványát. Nem ez az egy meccs határozza meg Osszer pályafutását (maximum az ô üzletiességének, de leginkább a boksz üzletiességének hû tükre az a mérkôzés...). Minden Justinhoz mérhetô "Oscar-elfogultságomat" megpróbálom félre tenni, de így is csak azt tudom mondani, hogy minden idôk egyik legnagyobb bokszolója, igazán irigylésre méltó karrierrel, tudással és marketinggel maga mögött.

» Nikike   válasz erre
    2008-05-28 12:12:08

A gond,hogy Floydot soha nem fogja megverni.De szép befejezés lenne.

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2008-05-28 09:03:12

oscar gyorsabb mint hatton siman korbeverne a buldogot technika ellen hatton zero csak ramaszva kozelrol tud dulakodni

» sydney   válasz erre
    2008-05-28 03:37:50

Vrrrrt!
"Egy méjvödör elleni győzelem szeptemberben, majd a Cotto-Margarito győztese... Ez lenne a szép befejezés!"
Persze, de utána muszáj a szupermen 600. részét is elvállalni 500x...ugyan!

» grabanc   válasz erre
    2008-05-27 23:09:12

oakenfold!
Valszeg azt akartad írni, hogy ott éleződött ki a súlycsopi váltás Sturm-nál...

» grabanc   válasz erre
    2008-05-27 23:05:47

oscar a legnagyobb nevek ellen küzdött mindig ez tényleg igaz.Legjobb pályafutás volt az övé csúcson hagya abba és remélem győzelmekkel.!

    2008-05-27 17:15:58

"Margaritonak szúrkolok, de szerintem Oscar inkább Cotto-val bunyózna szívesebben?! "

Ti nem olvassátok a híreket, vagy mindig elfelejtitek?

    2008-05-27 16:32:50

Bagira70!

Amint olvashattad: Én is Oscart láttam győztesnek, de megpróbáltam megérteni, hogy miért, vagy hogyan is kaphatott ki, de Mosley-t én sem láttam jobbnak....

Olvass a sorokban és akkor nem lesz értelmezési problémád!

Köszi

» oakenfold   válasz erre
    2008-05-27 16:08:05

Greg!

Pontosan tudom, hogy ire mérik, csak hozzá tettem ezt az infót, hogy hangsúlyozzam, hogy Mosley kevesebbet, de nagyobbakat ütött...

Egyébként de la Hoyának szúrkoltam, mint olvashattad....

sajnálom, hogy félreértetted....

» oakenfold   válasz erre
    2008-05-27 16:06:02

Vannak érdekes nézetű emberkék.Nem egyezik az álláspontunk,de ettől sokszínű ez az oldal.Nem lépünk egyszerre.Hálisten...Nem Floyd kell Oscar-nak,mert a pénzen kívül csak a vereség listáját fogja hizlalni.Hatton az ő embere.

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2008-05-27 15:58:46

D-guy má'bocs de akkor te más meccseket néztél!:)

» Bagira70   válasz erre
    2008-05-27 15:16:24

Szasztok.Floyd annyira nem tudja elverni Oscart hogy elmenjen tőle a kedve.Vannak érdekes nézetű emberkék itt!:)

» Bagira70   válasz erre
    2008-05-27 15:15:35

Ez eleg nevetseges,mert Floyd semmivel sem nagyobb mint az angol.
Egyebkent meg ha ossze is hozzak a visszavagot/meg semmiben nem egyeztek meg/,Floyd ugy elveszi a kedvet a boksztol,hogy nem lesz semmifele decemberi meccs.

» miskacarus   válasz erre
    2008-05-27 14:17:51

"Greg, ha a találatok számítanának, akkor nem lenne kérdéses Madár győzelme Garay ellen, sőt nem lenne kérdéses Wright (!) győzelme Hopkins ellen sem... nem ilyen fekete-fehér a dolog. "

Nekem az első meccsen nem is volt kérdéses Erdei győzelme, illetve Wright-é sem Hopkins ellen. Amúgy tényleg nem ilyen egyszerű, mindig az jut eszembe ilyenkor, mikor Bognárt kihozták Kiilu ellen (annál keményebb csalást régen láttam, gondolom ott a fejjel védett ütések számát nézték), aztán Csötönyi fel volt háborodva, hogy miért nem tetszett ez a kommentátoroknak. Vagy nézzük meg Jermain Taylor címvédéseit, még Pavlik ellen is kihozták volna, ha nem csapják le.

Én csak azt tudom, hogy az ökölvívást pofonokban és találatokban mérik, ahogy a pl. a focit gólokban. Ott sem a kapufákat pontozzák, meg a szép beadásokat, hanem azt, hogy ki lövi a gólt.

    2008-05-27 13:48:13

Hát D-Guy, elég furcsán pontozol...:)

» Justin   válasz erre
    2008-05-27 13:36:37

Meg leszek szólva mert én se az első Floyd-Castillo meccsen, se az Oscar-Mosley-n nem éreztem olyan égbekiáltó csalást... a második Mosley meccs nálam döntetlen volt, az első floyd-castillo meg szűken floydé...

Greg, ha a találatok számítanának, akkor nem lenne kérdéses Madár győzelme Garay ellen, sőt nem lenne kérdéses Wright (!) győzelme Hopkins ellen sem... nem ilyen fekete-fehér a dolog.

    2008-05-27 13:29:33

Tök mindegy,hogy kevel fog zárni decemberben,ha fog egyáltalán.Mert Floyd-tól megint ki fog kapni,utána pedig kérdéses,hogy lesz-e egyáltalán kedve akármihez is.Azt azért sajnálom,hogy nem akar Hatton ellen bunyózni,remek mérkőzés lenne.Az indoka gyenge,mert annyival nagyobb ő Floyd-nál is.

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2008-05-27 12:59:19

Oakenfold!

A győzelmet nem a fizikai erőre mérik, az más sportág. Itt a találatok számítanak, abban pedig Oscar volt a jobb, nem Mosley. Oscar tisztábban és többet talált. Ennyi erővel mondhatnánk, hogy Ruiz nyert Jones ellen, mert fizikálisan erősebb volt. Igaz, hogy 5 ütése nem volt menetenként...

    2008-05-27 12:26:48

Ettől függetlenül mindkettőt BOXZSENINEK tartom bár Oszi már sokat kopott régi fényéből,de Floyd nem véletlenül nem állt le vele boxolni!:)

» Bagira70   válasz erre
    2008-05-27 12:15:47

Azért Oscar mielött feljebb lépegetett minden súlycsoportban (KIVÉVE KÖZÉP)kipucolta az ászokat és nem tért ki előlük!!Tény akkor több nagy név volt bennük mint most Kicsi Floydnak.Ez pedig nem Pretty Boy hibája!:)

» Bagira70   válasz erre
    2008-05-27 12:13:20

Sztrego a Sturm ellenit nem nyerte meg Oszi,de előtte a Mosley ellenit nem kicsit!Ezt remélem nem vitatod+ a Tito ellenit is elvették tőle!!

» Bagira70   válasz erre
    2008-05-27 12:09:57

Azért is vigyázott Oscarral mert ha úgy megfogja ahogy Corley akkor Oszi szétszedte volna ahogy Vargast vagy Mayorgát!:)

» Bagira70   válasz erre
    2008-05-27 12:07:29

A Castillo elleni meccse semmivel sem volt vitathatóbb, mit Oscar Sturm elleni elcsalásos mérkőzése, nem? Egyébként a visszavágó valszeg még simább lesz, mint az első.

» Sztrego   válasz erre
    2008-05-27 12:06:54

Ez tény és való ott kikapott Pretty Boy:)Viszont a másikon revansot vett!:)Akárcsak Oscar Mosleytól!Bár a bírók mást láttak!:)Egyébként May szerintem gyáván boxolt(vagy okosan) Oszi ellen és abszolut nem volt meggyőző!(Szerintem meg sokak szerint)de sokak szerint igen!:)

» Bagira70   válasz erre
    2008-05-27 12:05:23

Hát Castillo elpicsázta Floydot az első meccsükön, csak hát a pontozók akkor is alkottak. Akkoriban kezdte Floyd a beszólogatást, de Castillo elkente Pritti Boj száját. :)

» Justin   válasz erre
    2008-05-27 12:00:06

Egyébként ha kicsi MAY akkor boxolt volna OSZIVAL amikor először bedumált neki(2001)akkor csúnyán padlót fogott volna!!:)És ez sokak szerint igy van!!

» Bagira70   válasz erre
    2008-05-27 11:55:13

Azért hozták ki Mosleyt mert Oszi népszerűsége mai napig töretlen,mig Shane 2szer betlizett (Forrest ugye?)+1 no contest igy kuka lett volna valószinü 1 ideig!!:)Bár ő is nagy bunyós!:)

» Bagira70   válasz erre
    2008-05-27 11:52:06

Sziasztok!Már bocsi Oakenfold de ha az döntetlenszagú volt akkor te másik meccset néztél!Min.2 ponttal nyert Oszi!A 12-ben pedig nem kicsit csipte meg Sugart!:)A 9-ik menetig kb 6-7ben oktatta Oszi!A 9-ik volt nagyon Mosley!Idézném Mosley APUT a 11-ik szünetében:Ki kell ütnöd Shane vagy vesztettél!!:)Justin a Tito ellenit szintén nem kicsit csalták el!A-la DON KING!:)

» Bagira70   válasz erre
    2008-05-27 11:49:14

Vitassuk!

Én sem felejtem el a 2-ik meccset! Mosley szerintem erősebb volt - fizikailag! A több találatot Oscar vitte be, de úgy láttam szinte meg sem kottyant Sugar Shane-nek! Aztán amikor Õ elindult - ritkán, akkor nagyon keményeket ütött! A meccs végén Én is Oscart láttam jobbnak, de viszont utána visszanézve, nagyon döntetlen szagú volt, de semmiképpen sem vereség - mégid Mosley hozták, ki, hogy miért talán azért amit Justin is elkezdett magyarázni....

» oakenfold   válasz erre
    2008-05-27 11:33:54

A legkellemetlenebb az, hogy sokan úgy tekintenek De La Hoya karrierjére, hogy a bíráknak köszönhet sokmindent. A pontozók ½megajándékozták½ egy közpsúlyú címmel, de szintén a pontozók vették el tőle a veretlenségét (mert Trinidad biztos nem), majd két nagyváltósúlyú világbajnoki címtől is sikeresen ½megfosztották½ a lentebb említett Mosley elleni második derbin. Ezt a döntést még mindig nem értem. Oscar úgy érkezett a meccsre, hogy pályafutása egyik legértékesebb győzelmét aratta Fernando Vargas felett, majd pedig ezután Yori Boy Campast is elsöpörte az útból. Mosley pedig 2 vereséggel a háta mögött (Forrest) debütált!!! a 154 fontos divízióban.(a Raul Marquez elleni mérkőzés NC-vel zárult). Ráadásul arról sem igazán lehetett szó, hogy Mosleyban láttak nagyobb fantáziát, több pénzt, mivelhogy De La Hoya volt akkoriban a legnépszerűbb bunyós és még a máig napig az, benne van a legtöbb pénz.

» Justin   válasz erre
    2008-05-27 10:05:33

A Mosley elleni második meccset illetően teljesen egyetértek Justinnal, az a meccs Oscaré volt, szerintem elég csúnyán elvették tőle, Mosley ott qrvára nem érdemelt győzelmet.

Biztosan megverte volna Sturmot egyébként, egy Hopkins elleni formában, hiszen az öreggel sokkal inkább partiban volt a kiütésig, mint a némettel.

    2008-05-27 09:42:13

Egy méjvödör elleni győzelem szeptemberben, majd a Cotto-Margarito győztese... Ez lenne a szép befejezés!

    2008-05-27 09:34:50

A Sturm elleni meccsen az volt a gond, hogy Oscar beleesett abba hibába, hogy túlnézett a németen. Egyszerűen fogalmazva, De La Hoya nem készült fel arra a meccsre, dagadt volt. :) Hopkins ellen már egy sokkal szálkásabb középsúlyú volt Oszi. Ha azzal a formával lép ringbe Sturm ellen, amilyennel Hopkins ellen bunyózott, akkor nem lehetne arról beszélni, hogy vitatható meccs volt. Meg tudta volna Oscar verni Sturmot. Vitassuk már a Mosley elleni második meccset, mindhárom pontozó 7 menetet adott Mosleynek, miközben 4 menetet vitt csak, jóindulattal 5-öt.

» Justin   válasz erre
    2008-05-27 09:25:39

Justin is jól írja és Greg is!:-)

Így is egyedi amit eddig csinált ODLH! (és az a meglepő, hogy a sok fogyasztás, meg hízás, csak igazán egy meccsen nem "éleződött" ki, a Sturm elleni meccsen)

Margaritonak szúrkolok, de szerintem Oscar inkább Cotto-val bunyózna szívesebben?!

» oakenfold   válasz erre
    2008-05-27 08:43:36

Kizárásos alapon vagy Margarito, vagy Cotto lesz az ellenfele Mayweather után. (Remélem, az első.)

    2008-05-27 08:33:04

Hm...érdekes lenne. Nagypehelytől középsúlyig világbajnok lett, majd lefele lépkedve (nagyváltóban Mayorga ellen, váltóban Floyd ellen szeptemberben ha minden jól megy. :) és ha aztán visszamenne kisváltóba is és a földbe döngölné mondjuk Torrest vagy Bradleyt) is világbajnoki címeket tudna szerezni. Egyedi lenne a boksztörténelemben

» Justin   válasz erre
    2008-05-27 08:31:35
Ugrás az oldal tetejére