×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Elmarad a magyar szurkolók körében nagy érdeklődéssel várt Dariusz Michalczewski vs 2008-04-07 16:05:08 https://www.profiboksz.hu/2008/04/07/elmarad-a-michalczewski-vs-ottke/

Elmarad a Michalczewski vs Ottke!

Elmarad a magyar szurkolók körében nagy érdeklődéssel várt Dariusz Michalczewski vs Sven Ottke mérkőzést. A hírt Dariusz menedzsere jelentette be arra hivatkozva, hogy nem látják biztosítottnak a rendezvény megfelelő színvonalát. Michalczewskiék többek között azt kifogásolták, hogy a május 24-re tervezett rendezvénynek még mindig nincsen televíziós partnere, a marketing kampány és a jegyeladások pedig igencsak döcögősen megy. Sven Ottke egyelőre nem kommentálta a fejleményeket.

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Jaj, ne legyetek már ennyire rosszindulatúak! Darek egy nagyon jó bokszoló, csak nem tudta ezt bebizonyítani, mert Roy úgy menekült elôle tényleg. És ez valóban így van, ezt mesélte a mindenben ôszinte RTL. : )
Kár, mert most a sok Darek rajongó tudná hova helyezni kedvencüket. Reálisan.

» Nikike   válasz erre
    2008-04-09 12:27:17

pffffff!

» lefthook   válasz erre
    2008-04-08 23:54:31

Ami meg Mihálcsevszkit illeti:Egyszer csak rájött,hogy a feje beton alapú!..........és ekkor kezdetét vette a "meghalsz köcsög" hozzáállás.......Kb. olyan technikás volt mint "Gyuri a Mázsa térről"!............Szánalmas figura! 0 repertoár!

    2008-04-08 23:52:51

Tetszett Gregtől Öcsi bá idézete!Ez tényleg így volt................nagyon megmaradt bennem("ezt nem szabad tovább engedni!!!")..................azért Pityut megnéztem volna mondjuk Morales vagy Marco ellen(bárkik:))!1.menet?............Egyébként "KOKÓ" igen tehetséges bunyós volt..........csak hát az a fránya áll és szív!Lehet,hogy Chacon látta jól a dolgokat:"Kokónak amatőrben kellett volna maradnia".

    2008-04-08 23:38:28

Pénz kérdés ez is.

    2008-04-08 22:47:00

Ezért lenne jó ha a sport csatornán, póker, meg retek skót foci helyett normális bokszot láthatnánk. Nem is olyan régen hajnalban ültünk a tv elött és néztük a jó kis élő meccseket,( Roy, Tyson,stb).

» emondeo   válasz erre
    2008-04-08 21:14:13

Jaj de sajnálom...:)

» emondeo   válasz erre
    2008-04-08 21:06:37

igy van egyet értek pipeevel

» spiller   válasz erre
    2008-04-08 20:51:53

A magyarok csak a Klicskókat a Tigrist meg Tysont ismerik. Tysont a világon mindenki ismeri hallomásból. A Tigrist meg a Klicskókat pedig azért ismerik mert a vidéki embereknek akkoriban csak az rtl, tv2 és az m1 volt fogható, nem úgy mint Pesten ahol már vagy 15 éve van HBO meg mittudomén. Magyarországon a boksz iránti érdeklődés aranykora Kokó profi debütálásával kezdődött és Félix bácsi cégének utolsó rendezvényével fejeződött be. Szerintem ez az igazság. Megnézem Matolcsit, Hídvégit meg bárkit de szerintem a laikus nagytöbbség csak Klicskó, Darius vagy esetleg néha még Madár meccse miatt hajlandó bunyót nézni.

    2008-04-08 17:17:59

Azért ebbe a Dôry dologba ne menjünk bele velôsen... Egyébként is hosszú lenne a sor, ha az ember szeretné kifejtené, "Mikibá" mennyire okos...
De ha már így, akkor azért pár dolgot én is írnék és elôre is elnézést kérek egy esetleges Dôry fan klubtól. Magától az érintettôl különösen... : )
off...:
Az alap, hogy a szovjet utódállamok versenyzôi mindig a legnagyobb királyok. Az is oké, hogy a bácsi felettébb magabiztos, tévedhetetlen hozzáállását kissé agresszív módon beleviszi a mérkôzésvezetésbe is. Elhiszem, hogy erôteljesen kell fellépni két, a küzdelembe magát teljesen belelovalt féllel szemben, de hogy ha ezen személyek éppenséggel kisebb súlyúak, akkor ilyen esetekben nem egyszer röppályára is állnak Dôry úr szétválastását követôen. (Az már csak külön aranyos gesztus tôle, hogy ha éppen nem ô vezet mérkôzést egy-egy magyar gálán, akkor is szereti hallani, hallatni a saját hangját a szorító mellôl közvetlenül, mindenféle kiadott utasítás közepette.)
De akkor most az eddigi kedvencem. A valahányadik Winky-McKart meccsen Bronco fiú folyamatosan mélyeket ütött. Nem azért, mert szerette volna, hogy a kacsintós minél feljebb énekelhessen bizonyos hangokat majd a banketten, hanem valószínûleg a meccs heve és a köztük lévô magasságbeli különbség elegye miatt. Barátunk ekkor kitalálta, hogy ezt bizony azért csinálja, mert már elúszott a hajó és így próbál kibújni az egyértelmû vereség alól. Sôt egyenesen azért csinálja, hogy leléptessék és majd akkor elmesélheti, hogy kiszúrtak vele. Az útóbbi bejött, a bíró megunta, McKart léptetve. Ekkor ô a fejét fogta és majdnem sírva fakadt (de lehet, hogy nemcsak majdnem...), látszott rajta, hogy mennyire bántja, hogy a saját maga hülyesége miatt így veszítette el végül a meccset. Ekkor elôjött Dôry ismét azzal, hogy ugye, én megmondtam, most ez a fiú azért bosszús, mert hogy ô vele itt most a mérkôzésvezetô milyen csúnyán kibabrált. Erre "TóCsa" csak annyit fûzött hozzá udvariasan, hogy szerinte inkább magára haragszik. Nagyjából valami hasonló válasz jött rá, hogy "nem, nem ez a fiú csak azért csinálta, hogy utána lehessen kire fogni..."
Sajnálom, hogy nem Zoli bácsi már a sport tv szakkomentátora, az ô szakértelmét egyértelmûen nagyobbra becsülöm, legyen DM akármilyen titulusban is. Ráadásul elôbbi sokkal humánusabb, jóval szerényebb stílusban ad hangot a véleményének...

» yashima   válasz erre
    2008-04-08 15:10:14

Inkább elhallgatom Dőryt, mint Öcsi bá'-t, főleg Michalczewski és Kokó meccsei alatt. A legjobban az tetszett, mikor a Chacon meccs alatt kijelentette, hogy bárkit hoznának Kokónak ellenfélnek ide Pestre, biztos, hogy a Pista győzne. Öt perccel később meg már azt kiabálta, hogy le kell állítani a meccset... Na, meg a Darek vs. Hall I. meccs, ami megér egy külön tanulmányt. Mikor Micha feje csuklik hátra az ütésektől, akkor jelenti ki, hogy a Darius micsoda gyönyörű lezárásos védéseket alkalmaz. Ja, meg, hogy direkt, tudatosan ütteti magát... mindegy, nem folytatom. Szóval, inkább Dőry. Bár a vége fele már Öcsi bá' is "megenyhült", pl. igencsak kritikus véleményt alkotott az Erdei vs. Garay meccsekről.

    2008-04-08 14:19:06

Greg, ebben most nagyon egy követ fújunk! Valamelyik (vagy inkább sok) témában pont ezt hangsúlyoztam ki én is. Hogy média által manipulált, megvezetett bokszot kapunk kishazánkban. És ezt kérték ki páran maguknak, hogy azt mertem feltételezni, hogy ôket a tv-közvetítés befolyásolja, amikor valakit a "kedvencükké választanak"... Pedig szerintem töklogikus. Ugyanaz, mint amit a nôi meccseknél hoztam szóba. Azt ismersz, amit tálalnak. Ha nincs lehetôséged, vagy egyszerûen kedved (bármid) utánajárni, akkor be kell érned azzal, amid van. Ha nem ismered mondjuk Royt, megrekedsz Dareknél, fôleg ha még Öcsi bá', vagy a fôként atlétikában jártas Szabó Gábor hivatalból vagy egyéb más elfogultságból azt is sulykolja beléd, hogy Darek a "szupermen".

DM rövidítés az Dôry Miklós? : ) Na jó, nem savazok, csak ez kihagyhatatlan volt... "bírom" szegényt nagyon.

» yashima   válasz erre
    2008-04-08 12:26:06

Yashima, itt nem rólad van szó, vagy akárkiről, aki mondjuk ezt az oldalt látogatja és kicsit gondolkodni is tud. Hollywood erre a teljes "mindegy, hogy mi megy a TV-ben, de nézem", győzikét, megasztárt, uras gellert, meg a többi marhaságot magába szívó nemzedékre gondolt, akik kb. azt látják a boxból, amit az RTL Klub anno, Kovács idején feltálalt nekik, tehát, Vladimir Klicsko, Michalczewski és Kokó. Ezeken a neveken kívül még valszeg ismerik Tysonét, meg talán Hamedét (akik sokat nézték Kokót), és kész. Nekik DM a legyőzhetetlen KO király volt, aki elől Roy Jones menekült, Kokó meg a rettenthetetlen, aki elől Hamed futott, stb. Ezek annyira látják át a boxot kábé, mint a megasztárt bámulók a zenét.

Szerintem így gondolhatta Holly, mert így biztosan helyénvaló a mondat (sajnos).

    2008-04-08 12:10:20

"Mert a magyar szurolók legjobban a Tigrist és a Klicskókat szeretik." ezt nem értem honnan veszed:-D
Mi sem bizonyítja jobban ezt, mint hogy hárman akarták egybôl elharapni a torkomat, amikor jó egy hete azt találtam mondani, hogy Roy és Darek baromira nem ugyanaz a kategória...

» yashima   válasz erre
    2008-04-08 11:52:44

Pedig a "visszatérő" meccsek közül még mindíg ez igérkezett a legjobbnak. Itt legalább egyik sem volt aktív, így egál sansz lett volna. Roy Jones meccs pedig tényleg nem lesz.

» frédi   válasz erre
    2008-04-08 07:19:45

"Bár sportértéke nem lett volna"
Azt előre nem lehet tudni; he nem bohóckodják el a meccset, hanem keményen küzdenek, akkor miért ne lett volna sportértéke?? Pl a Gatti vs Ward meccset is még mindig emlegetik, pedig egyik se volt egy Roy Jones...

» uzsidoboz   válasz erre
    2008-04-08 04:03:39

Hát igen!Nem véletlenűl döcög a jegyeladás.......... Az azért már kemény,hogy a fos meccsek nézőterét is megtöltő minden sz@rt tapsal jutalmazó német közönség is így viszonyúl a meccshez!Ciki : )

    2008-04-08 00:01:41

Õket láthattuk eleinte nagyrészt.

    2008-04-07 23:14:07

Elég baj az ha a Tigrist meg a Klicskókat túlsztároljuk. Világbajnokok, jogosan, de nem az a kategória egyik sem aki történelmet írna. Sőt...

» tibcsi   válasz erre
    2008-04-07 22:22:36

"Mert a magyar szurolók legjobban a Tigrist és a Klicskókat szeretik." ezt nem értem honnan veszed:-D
Hát onnan, hogy lassan egy évtizede irogatok bokszhíreket, az elmúlt 4-5 évben napi 3-8 hírt és látom az olvasottsági adatokat, kommeneteket stb...

» Hollywood   válasz erre
    2008-04-07 22:09:24

Ez az igazság ...

» dermedt   válasz erre
    2008-04-07 21:12:59

"Mert a magyar szurolók legjobban a Tigrist és a Klicskókat szeretik." ezt nem értem honnan veszed:-D

» undisputid   válasz erre
    2008-04-07 20:09:47

Mert így érzem. : )
Egyébként, amikor fénykorukat élték sem lett belőle semmi, akkor miért pont most lenne belőle bármi?
Az én kérdésem pedig: itt a cucumalac vs Darekre folyt a nyál (már bocs), most hirtelen hogy lett Roy belőle? Olvastatok ilyet valahol?
Ja! Chico! Tito egészen más világ, mint Darek. Kicsit több pénz és egyéb más opció játszik esetében, mint a lengyelnél valaha is. Ami az usát illeti. Márpedig tetszik vagy nem, sajnos vagy nem sajnos, profi bokszban is ők diktálnak... (nem vagyok államok se.gnyaló egyáltalán, mielőtt félreértés lenne)
Egyébként, nem, Titót sem gondoltam volna...

» yashima   válasz erre
    2008-04-07 19:50:16

Én bírom Dariuszt,de be kell látni nem úgy zárta aktív pályafutását,hogy tolongjanak most a jegyekért...

    2008-04-07 19:45:18

Nem kár a meccsért, egyiket se szerettem.
A Darius - Jones pedig hülyeség. Darius a visszavonulásakor is árnyéka volt régi önmagának, akkor most mlyen formában lehet? Majd most hívja ki RJJ-t...
Jones pedig a háralévő 2-3 meccsén, pont a "szupersztár" Tigrissel akar boxolni akit németországon kívül, jóformán csak mi ismerünk. :)

» Dr Evil   válasz erre
    2008-04-07 18:32:02

Sok műhó ennyiért...:P

» grabanc   válasz erre
    2008-04-07 17:56:40

hoppá....

    2008-04-07 17:48:41

megnéztem volna...

    2008-04-07 17:43:17

Én is ezt akartam kérdezni? yashima! Miért mondod hogy "sosem ez tuti"
Amikor Winky leiskolázta Titot te gondoltad volna hogy legközelebb majd Roy ellen lép ringbe? Mindegy, én azt kívánom hogy ne legyen igazad. Mert engem azért érdekelne. Igaz tíz évvel korábban sokkal jobban érdekelt volna...

    2008-04-07 17:12:01

Mert a magyar szurolók legjobban a Tigrist és a Klicskókat szeretik. Na meg Tysont.

» Hollywood   válasz erre
    2008-04-07 17:11:25

Különben is a magyar szurkolók körében miért lenne ez annyira várt meccs?

» tibcsi   válasz erre
    2008-04-07 17:07:07

Rájöttek végre hogy ez senkit nem érdekel

» tibcsi   válasz erre
    2008-04-07 17:06:14

yashima, ezt honnan tudod ilyen biztosan?

» sasa99   válasz erre
    2008-04-07 17:04:39

Nem lesz Roy-Darek meccs sosem, ez tuti.

» yashima   válasz erre
    2008-04-07 16:59:58

Lehet mondasz valamit pipee. nekem is ez ugrott be egyből...

    2008-04-07 16:55:32

Így nagyobb esélye van egy Roy-Darius meccsnek a közeljövőben.Mert Jones Németország körül ólálkodik, csak Dareknek kéne egy felhozó meccs.

    2008-04-07 16:53:12

Bár sportértéke nem sok lett volna, de azért kár, hogy elmarad. Reménykedtem, benn, hogy Ottke nem vonulhat vissza veretlenül :).

» Edgegod   válasz erre
    2008-04-07 16:11:24

de kár

» yashima   válasz erre
    2008-04-07 16:07:39

Mindenkinek jobb így. De leginklább a bokszrajongóknak...

» Maris_szomszed   válasz erre
    2008-04-07 16:06:19
Ugrás az oldal tetejére