×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu/images/pic_logok/UniversumLogo.jpg Bár aláírt szerződés egyelőre nincs, a múlt hétvégén Münchenben vendégeskedő 2008-03-18 18:18:40 https://www.profiboksz.hu/2008/03/18/jones-dariusz-sosem-jelentkezett/

Jones: Dariusz sosem jelentkezett!

Bár aláírt szerződés egyelőre nincs, a múlt hétvégén Münchenben vendégeskedő Roy Jones Junior biztosra veszi, hogy következő ellenfele az a Markus Beyer lesz, akinek visszatérő mérkőzését a helyszínen tekintette meg az amerikai klasszis. "Beyer igen meggyőző volt Mahmudov ellen, persze látszott rajta a 17 hónapos kihagyás. De gyors kerzei vannak és jól is mozog. Profik vagyunk, a pénzért bunyózunk. Ha a lóvé stimmel, akkor én készen állok. Aktívanak kell maradnom, hiszen újra világbajnoki meccsen szeretnék bokszolni. Mint mondtam, szívesen megküzdenék a Calzaghe vs Hopkins győztesével." - mondta Jones, aki természetesen odaszólt az egykori riválisnak, Dariusz Michalczewskinek. "Szóval, szívesen bokszolok majd Hamburgban, de ez nem a Tigris városa?" Arra, hogy miért is nem küzdöttek meg soha: "Nekem három, neki csak egy címe volt. Szóval, neki kellett volna eljönnie Floridába, de ő sosem jelentkezett..."
Ha már Németország, holnap fél egykor a drezdai Grand Caféban kerül sor az Universum Box Promotion múlt héten bejelentett sajtótájékoztatójára, ahol hivatalosan is közlik az április 26-án Drezdában esedékes Erdei-Dzinziruk gála teljes programját, ekkép az Erdei Zsolt által az oldalunkon bejelentett Erdei vs Abron összecsapást is. A sajtótájékoztatón Erdei és mestere Fritz Sdunek mellett, Dzinziruk, Konecny és Dennis Boytsov is tiszteletét teszi.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Nem rossz...

» dermedt   válasz erre
    2008-03-21 20:35:29

Kérdés, Silva mennyire jó bokszban...(?)

» Nikike   válasz erre
    2008-03-21 13:29:41

Jones legújabb nyilatkozata szerint ő most már legszívesebben -persze csak ha a másik fél is komolyan gondolja korábbi kihívását- az MMA-s Wanderlei Silva ellen küzdene meg egy bokszmérkőzésen. Gondolom ebben lenne a legtöbb zsoszsó.

» Dzsoki   válasz erre
    2008-03-21 13:12:17

Igen, dermedt, úgy érzem, hasonló képpen látod ezt a történetet, mint én.
Régen valóban feküdt volna Jonesnak Darek stílusa, s egyáltalán nem azért nem jött össze a meccs soha, mert Roy be lett volna rezelve tôle. Ezt csak kamus Péter próbálta beadni ebben a formában kedvenc népének és ezen nép média-bojtorjánhalainak. Jonesnak egyszerûen nem érte meg ez a meccs (... s még ô menjen "Germániába"), az uni pedig jobban féltette annál a lengyelt (de leginkább a félnehezes WBO-övet...), hogy mindent megmozgasson a meccs létrejöttével kapcsolatosan, akár kivigye Dareket a tengerentúlra. Ez kényelmes volt nekik. Elmesélgették, hogy van nekik itt egy ilyen emberük, aki örzi az egyetlen övet, ami még nincs Jones tulajdonában és ettôl szerintük már mindjárt ugyanakkora világklasszis, mint az "amcsi".
Lehet, hogy én sokakkal karöltve elfogultabb vagyok Jones-szal kapcsolatban, mint egy átlag bunyóssal (nem véletlenül, az ember ennek a sportnak az egyik valaha volt legkiválóbb egyéisége), de így is azt mondom, hogy ugyan lehet szeretni a lengyelt (végtére, nem mindenki van olyan szerencsés helyzetben, hogy például Jones meccseket is nézzen/gyûjtsön és emiatt mondjuk net hiányában csak a helyi adásokban megtekinthetô bunyók szereplôibôl tud kedvencet találni magának...), de a legelvakultabb Darek-fan sem gondolhatja komolyan, hogy védencük bármikor is 50-50% eséllyel lépett volna kötelek közé egy Jones ellen. Még most sem. Fôleg, hogy - így is van! - nem csak Jones kopott meg...

» yashima   válasz erre
    2008-03-21 12:33:24

De Uraim:Jones már 5 éve nincs formában!!!!!!!!!!!!
Na nem mintha Michalczewski ott lenne :-)

    2008-03-21 06:52:09

Valóban erős túlzás ez a Tigrisölő Gonzales!
De kori , az sem volt piskóta hogy Johnsont hoztad fel példának , arra ,hogy hogyan kell megverni Jonest.
Fénykorában Jonesnak kb 4-5 menet kellett volna , ahhoz, hogy Johnsonnal végezzen.
Bryant Brannon és Merqui Sosa is próbálkoztak annó a rakkolós tapadós stílussal , és ketten együtt nem töltöttek többet 4 menetnél a ringben Jones ellen.

» dermedt   válasz erre
    2008-03-20 21:11:36

Lehet. Nem vitatom, de az tény, hogy Gonzalestől kikapni elég gáz volt. Én nem tartom őt sokra.

» emondeo   válasz erre
    2008-03-20 20:44:44

igy vanegyet értek korival 50 mecsből 28láttam .

» spiller   válasz erre
    2008-03-20 20:05:19

Emondeo kedves! :-)
Erős túlzásnak tartom ezt a Tigris-ölő Gonzalez titulust....
Most őszintén mondom,hogy az egy erősen egálszagú meccs volt - Michalczewski akkor ott sportpolitikai okok miatt nem nyerhetett...volt meccse ami annál jobban elúszott,és mégis kihozták

    2008-03-20 19:58:07

Régen se lett volna sok értelme, és ma sem! Roy mindenben jobb. Nem csak hallt alázta, de a Tigris ölő Gonsales se találta nagyon...

» emondeo   válasz erre
    2008-03-20 19:00:54

Jól van na :-)
tényleg lengyel-fan vagyok kicsit :-)
de hidd el semmi köze ehhez az uni hülye propagandájának amivel megharaptatták a magyarokat...
Egyszerűen nekem nem mindig tetszik jobban a jobb bokszoló,mert én a klasszikus küzdelemet respektálom az ugribugri helyett,és Jones elég sokat gibbonkodott a meccsein.
A lengyel soha nem eszetlenkedett,zakatolt szorgalmasan,és nem fosott be soha senkitől,de Jones valósággal rettegett Tarver-től a harmadik meccsen.
Nem is kétlem ki a tehetségesebb bokszoló kettejük közül,de ezt mondtam is.
Ettől függetlenül ha nem menne végig ez az elképzelt meccs akkor én inkább Darek KO-ra gondolnék (és Jones padlóra).
Persze a valószínűbb egy sima Jones pontozásos győzelem lenne.

    2008-03-20 17:39:23

De sértôdékeny valaki.
Egyébként igazad lehet, valami brutálisan okos fiú vagyok, ez így van. Jones meg nagyon szép, jóvágású gyerek, ezért vonzódom hozzá jobban a kelleténél, gondolom a cinked ezen a téren próbáld betalálni. Örülj.

De ha már boksz (jééé, ez egy ilyen oldal??), akkor igen, sokkal inkább Jones - aki a valaha volt egyik legnagyobb -, mint mondjuk akár Darek, ráadásul ennek semmi köze ahhoz, hogy tisztelem-e bárki véleményét, avagy sem...
Szíved joga, hogy elfogultnak (tiszteletlennek, esetleg borzalmasan "okosnak") tartasz-e vele (vagy bármivel) kapcsoltaban, de ezt kiforgathatnám én is irányodba a lengyellel kapcsolatban.

» yashima   válasz erre
    2008-03-20 11:16:29

sajna eleg nagy a beszéd hibám és ebböl fakad a dolog mocs a valakit szavar.

» spiller   válasz erre
    2008-03-20 08:34:45

spiller, tényleg tanulj már meg írni, egyébként azon a meccsen Hall eredménye is pozitív lett, nem csak Jones-é...

    2008-03-20 01:30:06

Kicsit mintha jobban vonzódnál Jones-hoz a kelleténél :-) :-) :-)

    2008-03-20 00:52:14

Yashima,te mitől vag yennyire okos fiú,hogy engem ki mivel etetett meg?
Én akkor is el tudom képzelni veled ellentétben,hogy kicsapja Jonest.....
és sz*rok arra,hogy a médiából mi folyik!
Jobban is tiszteletben tarthatnád más véleményét,hidd el más is így lesz veled....
Lásd a mellékelt ábrát :-)

    2008-03-20 00:48:59

mennyIen a fraszba ez a Jones..o sem akart bokszolni Mihalczewski ellen es most van pofaja ilyen hulyeseget beszelni..es Beyer-t hogy dicseri:)))..vicc

» slovakia   válasz erre
    2008-03-19 20:15:54

na mindegy mint a kéttö meccsét nésztem meg fogom is csak azon lepödök meg naha amikordariusz veretlen volt csak jót olvastak rola és amikor kikapott akkor meg csak rosszat.ezt fogjátok csinálni a erdei zsoltal is;

» spiller   válasz erre
    2008-03-19 19:51:22

Darek stilusa nagyon feküdt volna Jonesnak.

» Monzon   válasz erre
    2008-03-19 19:36:26

ez tény volt de meg nagyon egy oldara huzzol roy velé.ui>egy oldalas cik volt belöle de én nem montam hogy a vége más lett volna csak nem biztoshogy ilyen kölömséggel ért volna véget a meccs.a roy vsglen mecs elöt mire tippeltél volna;flex; yashima

» spiller   válasz erre
    2008-03-19 17:57:31

és a dopping verte el Hallt?:)

    2008-03-19 17:46:27

"állítólag"
Ez az egy szó mindenféle bulváros városi legendát azon nyomban tényszerûvé vagy olyan ízûvé varázsol...
Igazad lehet tanult spiller barátom, végülis lehet benne valami. Ez a Hall tényleg minden idôk egyik legnagyobb bokszolója és tuti hogy ehhez Roynak csak és kizárólag dopping kellett.
Ti ezeket komolyan írjátok?? Meg Európa és egyéb blöff? Mert amúgy tényleg hihetetlen, hogy egy zseni agyonvág egy tucatbunyóst, akivel egy másik, egy túlsztárolt, sziklafejû, de nem éppen brilliáns bunyós éppen csak elszenvedget, mert éppen ennyire telik tôle, vagy mert éppen valójában ennyit tud Royhoz képest...

» yashima   válasz erre
    2008-03-19 17:43:45

más különben várom hogy mi lesz a dariusznak a válasza mert szerintem reagál rá valamit.

» spiller   válasz erre
    2008-03-19 17:33:23

álitolag nagy balhé volt csak europába nem jött el a hire doping.

» spiller   válasz erre
    2008-03-19 17:27:50

Mit értesz a nem volt tiszta alatt?

» yashima   válasz erre
    2008-03-19 17:25:14

a verekedés és a vivás két kölönböző ág .

» spiller   válasz erre
    2008-03-19 17:06:07

csak a roy vs hall meccsen roy nem volt tiszta .

» spiller   válasz erre
    2008-03-19 17:02:39

Ez az, hogy Roy is kiégett.
De ahogy Nikike is írta, sosem lesznek egyenlôek, s nem is voltak azok soha. (Csak az uni szerette volna elhitetni ezt mindenkivel, s miután nálunk a csapból is ôk folytak egy-két embert - lásd mellékelt ábra: téged is - simán megetettek ezzel a Darek=Jones maszlaggal.) Roy fényévekkel jobb bunyós volt Dareknél, és még így is az bôven, annak ellenére, hogy egyikük sem a régi már.
Johnson ezt a nehézsúlyból visszakinlódó, megkopott, "elfáradt" és akkor már Tarver által is kicsapott Jonest ütötte ki. Elôtte egy ilyen Glen Johnsont úgy alázott volna porig, hogy a szerencsétlennek a kedve is elmegy a boksztól... A fénykorában lévô Royt ember nem volt, aki meg tudta volna renditeni, de legalábbis kellôen el tudta volna találni (kivétel - már a megrendítést értve ezalatt -, egykori kesztyûpartnere, a már-már szintén zseniális Lou Del Valle, aki ellen a meccsükön padlózott is, noha a meccset megnyerte simán). Nemhogy "rakkolósok" de még virtuózok sem tudtak vele mit kezdeni.
... De ringasd magad bátran abban a tudatban, hogy Dariusz bármikor is esélyes lett volna ellene gyôzni. (Kedvenc Dariuszod többek között azzal a Richard Hall-lal is megszenvedett, kétszer is, bocs, akit "Ballard kapitány" könnyûszerrel nevetségessé tett elôtte.)

» yashima   válasz erre
    2008-03-19 16:05:29

Yashima!
Qrvára nem értek veled egyet ebben!!!!
Darius tény és való,hogy nem akkora tehetség mint Jones,de Jones-nak pont ez a rakkolós erőszakos stílusú boksz nem fekszik amit Darius művel.
Lásd:Glen Johnson...........
Akkora K.O-t be is szedett,hogy az atlétikai szövetség helyében nem fél évig zároltam volna a licenszét,hanem vagy 2 évig :-)
Nos ez nagyon csúnyán benne van neki egy Michalczewski elleni ütközetben is,sokkal inkább mint a a fordítottja,de a legvalószínűbb egy Jones W.P
Persze jobb már egyik sem lesz,és Darek ahogy kiégett az valami félelmetes,de attól még kiütheti Roy Jones-t

    2008-03-19 15:32:32

Melyik napon verte volna el? S miért csak akkor? Ez mitôl függ? Aznap Tiozzo ennyire jó volt szerinted? Vagy nem értem, mit szerettél volna "megfogalmazni"...
Tiozzot mindig is jobb bunyósnak tartottam, mint Dareket, s a többséggel ellentétben vészmadárkodtam is a meccsük elôtt. De Tiozzo baromira nem egy Jones kaliber (fôleg nem a fénykorában lévô Jones), téged meg beszippanthatott az uni agymosással operáló, csillogó kis világa, ha úgy érzed Roy és Darek megközelítôleg azonos. Pont ennyi a különbség, hogy egy Tiozzo féle ember ellen ennyit tudott (és nemcsak a meccsük napján), míg Roy a nehézsúlyú kirándulás elôtt valószínûleg simán hülyét csinált volna például a franciából...

» yashima   válasz erre
    2008-03-19 13:34:07

Így igaz!

    2008-03-19 13:23:13

Na nehogymár a végén az legyen, hogy Darek lényegében ugyanakkora ász, mint Roy! Sosem volt, s sosem lesz!

» Nikike   válasz erre
    2008-03-19 12:05:22

Én is azt sejtem, akárcsak tyson, hogy ha Jones és Darius is nyer, és Jones-nak nem jön össze a Calzaghe-Hopkins győztesével a derbi, akkor lehetséges egy Darius - Jones párosítás. Csak álljon mögé vmelyik TV-társaság. Most egyébként Jones-t jóval esélyesebbnek tartanám.

» Dzsoki   válasz erre
    2008-03-19 11:20:45

spiller komam megtanulhatnal irni...

» pacquiaofan   válasz erre
    2008-03-19 10:18:34

egyet értek tysonnal és azt még hozzá teszemhogy szerentem 50-50.szászalék lenne a esélyek tiozzo azon a napon roy is elintézte volna.

» spiller   válasz erre
    2008-03-19 08:33:35

Én azt mondom, hogy ha Tigrisnek sikerül megverni Ottkét, akkor talán összejöhet a Jones elleni meccs, talán akarni is fogja. Jones ezekszerint kicsit átértékelte a jelenlegi helyzetét, ő is rájött hogy manapság érdemes átjönni a németekhez, mert itt ő egy félistennek számít még most is, míg amerikában mindig csak az aktuális bajnokokat istenítik. Erdei már tuti nem fér bele a pályafutásába. Ahmet Úr előtt le a kalappal.

    2008-03-18 20:57:58

Azért kiváncsi lennék Kohl bácsi mt szól ehhez! Menne a mellébeszélés. Roynak igaza van, nem akarták agyonveretni a Tigrist.
Kerülték a komoly összecsapást. Sajna félő ez lesz Zsoltival is. Inkább verné meg egy kiöregedett bajnok, mint egy hurka.

» emondeo   válasz erre
    2008-03-18 20:39:33

"Profik vagyunk, a pénzért bunyózunk. Ha a lóvé stimmel, akkor én készen állok. "
ez a lényeg, ebbe minden benne van h. mikor boxol(na) ő Madár ellen :))

» Irbisz   válasz erre
    2008-03-18 20:29:50

nagyon rafkós az öreg...

    2008-03-18 20:18:20

Roy részéről logikus lenne egy Tigris elleni meccs: 0 kockázat, nagy lóvé.

» belizar   válasz erre
    2008-03-18 19:10:41

Dareket szétszedné,mint foxi a lábtörlőt....

» ko.man   válasz erre
    2008-03-18 18:59:02

"Szóval, szívesen bokszolok majd Hamburgban, de ez nem a Tigris városa?Nekem három, neki csak egy címe volt. Szóval, neki kellett volna eljönnie Floridába, de ő sosem jelentkezett..."

De ez lehet, hogy már egy burkolt célzás az éppen visszatérni készülő Michalczewskinek??? :-)

» leibigab   válasz erre
    2008-03-18 18:54:42

:D persze a Hopkins-Calzaghe győztes helyett inkább Erdei! Egyértelmü hogy a Beyer meccs inkább szintentartó, előkészitő lesz. Ha elég pénzt ajánlottak volna neki Abron helyett Õ bokszolna Erdeivel! Csak aprópénzért nem vállal címmecset. Beyer ellen lehet többet kap mint Erdei ellen kapott volna 1 cimmecsért idegenben!

» Shaham   válasz erre
    2008-03-18 18:49:19

Már miért kéne?:-) Nem Roy Jonesnak van szüksége az Erdei elleni mérkőzésre, hanem inkább Madárnak a Roy Jones ellenire...

» leibigab   válasz erre
    2008-03-18 18:46:46

DE akkor ezek szerint most neki kellene jelentkeznie Zsoltinál.....

» ko.man   válasz erre
    2008-03-18 18:40:16

Bizony igaza van, akkoriban a Tigrisnek kellett volna elmennie ha akart, de nyilvan nem akart.

» fixpont   válasz erre
    2008-03-18 18:27:29
Ugrás az oldal tetejére