×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A korábbi WBC bajnok Vitali Klitschko is megszólalt öccse hétvégi meccsével kapcsolatosan. 2008-02-22 14:27:52 https://www.profiboksz.hu/2008/02/22/vitali-es-luan-is-nyilatkozott-a-hetvegi-cimegyesitesrol/

Vitali és Luan is nyilatkozott a hétvégi címegyesítésről

A korábbi WBC bajnok Vitali Klitschko is megszólalt öccse hétvégi meccsével kapcsolatosan. "Egy ilyen címegyesítésnél mindig kompromisszumot kell kötni, eltöltöttünk egy kis időt, hogy tisztázzuk például a kesztyű-kérdést. Ez legalább olyan fontos, mint a Forma-1-ben a gumiválasztás. Végül megegyeztünk, Wladimir Grant, Sultan pedig Everlast kesztyűben bunyózik majd. Wladimir csúcsformában van, a stratégia készen áll, most már csak koncentrálnia kell. Biztos vagyok benne, hogy nem ér bennünket meglepetés, sőt inkább Sultannak lesz kellemetlen meglepetésekben része. Izgalmas meccsre számítok, mert Sultan erős ellenfél, akit nem szabad lebecsülni, de jól fogunk kijönni a dologból." Az RTL csatornán szakértőként működik majd közre Luan Krasniqi, Wladimir korábbi amatőr legyőzője és csapattársa. "Nagyon jó meccsre számítok, szerintem nem fog gyorsan végetérni. Mindkettő világbajnok, de Wladimirt egy picivel jobbnak tartom. De mindenkinek vannak gyengéi, így Wladimirnek is. Ha Sultan hagyja, hogy Wladimir diktálja a tempót, akkor semmi esélye nem lesz, de ha felveszi a kesztyűt az elején és már az első menetben megfogja Wladimirt, akkor izgalmas meccs elé nézünk. Sultannak csak akkor van esélye, ha azonnal nyomást próbál gyakorolni és ellenfele hátrálásra kényszerül. De még így is nehéz lesz kiütni Wladimirt. A tippem, hogy Wladimir a 8. és 9. menet környékén TKO-val nyer." - mondta Krasniqi, aki továbbra is várólistán van klubjánál. "Naponta edzek, remekül érzem magam, és várok. Remélem Klaus-Peter Kohl hamar dönteni fog, hogy kivel bunyózom legközelebb. Tudom, hogy elég jó vagyok még, hogy lépést tartsak a mostani világbajnokokkal."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Mancs! Ha másban nem is de abban egyetértek Sztregoval, hogy Toney egy két éve, kb. 90-95 kg-osan, verte is volna az akkori "elitet"
Vovát leszámítva!, de nem olyan zsírdisznóként ahogy akkor kinézett. Holy apó elleni macsét még ma is megnézem néha, pedig nem szimpatikus nekem James, de amit tud(ott) azt elismerem... Épp ezért haragszom rá... mert megvolt az esélye hogy ő legyen a harmadik...

    2008-02-23 23:46:50

Mancs, Te javíthatatlan vagy :)

» bandi78   válasz erre
    2008-02-23 22:58:00

Mondja ezt egy másik fanatikus.:D
» Sztrego2008-02-23 22:24:21

Mondja ezt az, aki 1-2 éve Toneyt a nehézsúly második legjobb bunyósának tartotta, Valuev után, Petert megelőzve. (px-en fenn van a hozzászólás) Gyönyörű dobogó, tényleg, csernobilből se lehetett volna jobban összeválogatni ezt a csoportképet. :)

» manchester   válasz erre
    2008-02-23 22:36:20

Bandi, értem. Akkor ott kötöttünk ki, hogy egyetértesz Stewarddal, előbb még azt mondtad, meghülyült, és eldobod az agyad is. :) Boksszal kapcsolatos dolog sztem, hogy ki mit hogyan értelmez, nem? Hiszen az értelmezendő szöveg is azzal kapcsolatos. :) Abban semmi kivetnivaló nincs, hogy unalmas. De ezt egy szóval se írta Steward, csak azt, hogy a nagy ütőerő izgalmasabbá teszi a bunyót. Sztem lehetne unalmasabb is az ukrán, ha pl. 12 menetig bunyózna. :))

» manchester   válasz erre
    2008-02-23 22:32:54

"nem hiszem hogy manchester fanatikus rajongó inkább csak jól látja a dolgokat. "

Mondja ezt egy másik fanatikus.:D

» Sztrego   válasz erre
    2008-02-23 22:24:21

Mancs csak egy fanatikus kötekedő, semmi esetre sem fanatikus rajongó :) Ha talál egy vesszőhibát, amibe beleköthet, akkor bele fog kötni :D Komolyan, néha olyan, mint egy 55 éves tanárnéni a nyelvtanórán... :)
Mancs : ezt már mondtam egyszer : csak akkor vagyok hajlandó Veled itt kötekedni, ha annak bármi -boksszal kapcsolatos- értelme is van. :) Olyan dolgokról, hogy egy szöveget ki hogyan értelmez... max egy sör mellett a köv. boxreggeli során :) Peace...

Hogy tiszta legyen a kép : egyetértek Stewarddal abban, hogy Vlad egy nagyon jó tehetségű és nagyot ütő bajnok, DE(!) az én szubjektív(!) véleményem szerint egy baromira unalmas bunyós, akinek a meccsein gyakran kapcsolgatom a tévét, holott eléggé fanatikus bokszrajongó vagyok, aki igen ritkán tesz ilyet. Tyson meccsen még nem tettem ilyet... :)

» bandi78   válasz erre
    2008-02-23 22:24:08

nem hiszem hogy manchester fanatikus rajongó inkább csak jól látja a dolgokat.

» undisputid   válasz erre
    2008-02-23 21:45:36

Én abban bízom hogy Klicsko nyer,mert ha nem manchester felköti magát:)
Én is tudok rajongani 1-2 boxolóért,de ennyire mint te Klicskoért...:D

    2008-02-23 21:42:09

Na, ez hülyeség lett, amit írtam. :) Majd a következő körben:)

» manchester   válasz erre
    2008-02-23 19:11:51

mancsnak abban sem lenne semmi különleges, ha Steward azt mondaná Klicskóról, hogy eddig is csupa klasszis ellenfeleket győzött le.
» Sztrego2008-02-23 18:07:19

Meg abban se, ha néha befognád a pofád! :))))

» manchester   válasz erre
    2008-02-23 19:09:47

Szerintem csak lehetett Srewartnak célja azzal, hogy Klicskót Tysonhoz hasonlította.Hiszen ha akart volna, talált volna olyan bunyóst a boxtörténelemben , aki szintén rengetegszer nyert együtéses KO-val.
Csak hát mégis jobb Wladimir nevét Mike Tysonéval együtt emlegetni , mint egy ismeretlenebb boxolóéval.
Ez is a reklám része.

» dermedt   válasz erre
    2008-02-23 19:07:28

mancsnak abban sem lenne semmi különleges, ha Steward azt mondaná Klicskóról, hogy eddig is csupa klasszis ellenfeleket győzött le.

» Sztrego   válasz erre
    2008-02-23 18:07:19

Ezt ugye te se gondolod komolyan?:)) Miért kéne tudnom, hogy te mire gondolsz? Megkérdeztem, mivel nem értesz egyet, erre meg se tudod indokolni, és még én vagyok a kötekedő, mert megkérdezem, mi kivetnivalót találsz Steward soraiban.:)) Sztem sehol nem jön le, hogy Wlad izgalmas, egyik sorában se. Nekem az jön le, hogy Steward elemzi az Ibragimov elleni összecsapást, és elégedett Klitschkoval, egyértelmű esélyesnek tartja. De ezzel más is így van. A képességei alapján a legjobbak közé emeli, és a kritikusait próbálja arról felvilágosítani, hogy Wlad bármelyik korszakban eredményes lenne, csak más stílusban bunyózik, mint a korábbi bajnokok: "one was agressive, one guy is technical and analytical". Amíg minden sora objektív egy szövegnek, addig hogy lehet kijelenteni, hogy maga a szöveg szubjektív, és meghülyült az írója?

"I think that Wladimir is just physically a good big man that's going to beat a good little man"

Ebben arra is utal ugyebár, hogy Wova fizikai fölénye is döntő lesz, és a szintén jó, de fizikai adottságokban kisebb bunyós alul fog maradni.

Sztem gondold végig ezt az egészet, és ahelyett, hogy engem tartanál kötekedőnek, olvasd át még egyszer a nyilatkozatot, meg amit írtál rá. Simán lehülyézed Stewardot, aztán egyetlen szavába se tudsz belekötni, és még én vagyok a kötekedő, mert rákérdezek, ahelyett, hogy érezném volna azt a spirituális mondanivalót, amit te, és amit amúgy nem tudsz alátámasztani egyetlen egy mondattal vagy szókapcsolattal se. Utalni hogy lehet szavak és mondatok nélkül írott formában?:)) Ezt magyarázd el kérlek!

» manchester   válasz erre
    2008-02-23 17:22:20

Nem voltam egyértelmű... Nem a konkrét mondatokkal van a gond, hanem az egésszel összességében. Kb az jön le, hogy Vladimir olyan izgalmas, mint Tyson - a kiütései miatt -... Szerintem Te pontosan érted, hogy mire gondolok, csak szeretsz kötekedni :)
Vlad jó és tehetséges, de hogy olyan izgalmas meccseket vívna, mint Tyson (csupán mert képes egy ütéssel kiütni az embereket)... Steward kicsit megzakkant :)

Mielőtt belekötsz : tudom, hogy szó szerint nem írta le, hogy Vova olyan izgalmas bunyós. mint Tyson, csak utalt rá.

» bandi78   válasz erre
    2008-02-23 16:52:32

Bandi, nem tudom, mi nem világos ezen. Melyik részével nem értesz egyet?

It's different sytles, one was agressive, one guy is technical and analytical.

Steward teljesen objektíven írta le a dolgokat. Wladimir hatalmas ütő, csak más stílusban bunyózik, mint pl. Tyson. Amíg a nehézsúlyban unalmas, 12 menetes meccsek sokasága van, addig az ukrán egy-egy erősebb ütésétől fekszik a nép (Austin, Brock, Byrd, illetve Brewsterék még idejében feladták) Ezek egymással jól eljátszadoznának. Az is tök egyértelmű, hogy Wlad sikerének az is a fő titka, hogy nem engedi belharcba az ellenfelet, viszont kimozogni pedig lehetetlen, mindig odaérnek a balosok. Te melyik ponttal nem értesz egyet?

» manchester   válasz erre
    2008-02-23 16:40:30

Klitschko's Trainer Emanuel Steward: I think the key to this fight is going to be speed. They're using speed and we're doing the same thing. But the footspeed is the key. Everyone who fights Wladimir is shocked at how at how they can't get away and they can't get in. Everytime they try to go forward he has a way of creating a distance and then when they try to avoid him, he's right there cutting off the ring. Ibragimov going to experience, like a big cat and a little mouse, everywhere he goes Wladimir is already in that corner, then panic sets in. And frustration. 'I can't get into him, because of those arms and I'm trying to get away to pull him in, and I can't get away.' Maybe four rounds it will be competitive and then the knockout will come. Wladimir is one of the few fighters in heavyweight history other than Tyson, with one punch knockouts. His fights end usually with just one punch. You blink your eyes and it's over with and that's what made Tyson so exciting. It's different sytles, one was agressive, one guy is technical and analytical, but still if you turn your head for one second, they could turn your lights out. That's what heavyweights should do. That's what makes heavyweights special, but that quality's gone now and nobody's knocking out people but Wladimir now. That's what I like and we spend a lot of time on knockouts.....I think that Wladimir is just physically a good big man that's going to beat a good little man. That's what's it's going to come down to.

Szerintem Steward egy kicsit meghülyült. Jóhogynem azt mondja, hogy Vova olyan izgalmas bunyós, mint Tyson. Az agyam eldobom. :)

» bandi78   válasz erre
    2008-02-23 15:26:57

A hatalmas és mindenki álltal tisztelt és elismert Corrie Sandrrs, minenkit legyőzött volna... A fiatal Ali, Tyson, Lewis, Foreman, akár egyszerre is ringbe léphettek volna ellene, de esélytelenül.... Õ a Világegyetem legnagyobb bajnoka... Most néztem az utolsó meccsét. És én láttam a szemében hogy vissza fog térni... és megint legyőz mindenkit....

    2008-02-23 13:49:37

Nagyon rendes srác ez a Vitali, hogy elmondja hogyan lehetne legyőzni a tesóját

    2008-02-23 13:42:06

"Ha lett volna 2. meccs kb úgy zajlott volna le mint a Vitali-Sanders. "

Kötve hiszem! Az első menetben Vitali is meg volt fogva...na attól kis Klicskó feküdt volna.

» Sztrego   válasz erre
    2008-02-23 13:29:05

Wladot eléggé meglepte Sanders. Szerintem ezt nem tudta kezelni! Vitali már tudta ki az a Sanders, széjjel is verte! Nehézsúlyú cimmecseken nem lehet elkerülni a nagy pofonokat, Wlad is kapott már rendesen. Ha lett volna 2. meccs kb úgy zajlott volna le mint a Vitali-Sanders.

» Shaham   válasz erre
    2008-02-23 12:45:42

"no akkoriban ha lett volna visszavágó, én Sandersre fogadtam volna."

Sanders Vitali elleni formája bőven elég lett volna a kis Klicskó ellen.

» Sztrego   válasz erre
    2008-02-23 09:54:22

Korábban Greg, illetve talán Manchestre is szóbahozta, hogy miért kell mindig Sanderst emlegetni Wladimir kapcsán. És pl Lewisnél nem emleggettük Rahmant, illetve McCallt.
Valamennyire jogos, és abban is egyet értek hogy el kell ismerni Klicskot, volt a "padlón" de visszajött, és nagyon kevesen vannak gyáltalán partiban vele a meccsein.
De azért van különbség Klicsko és Lewis verségei között, és ez a különbség az ami miatt Klicskoval kapcsolatban nagyobb a bizonytalanság, és eszünkbe jut az hogy mi van ha most is....
Mégpedig az hogy amíg Lewisnél mindkét vereséghez egyértelműen a szerencse szó társul, (vagy szerencsétlenség:)), addig Klicsko vagy önhibájából, vagy egyszerűen azért mert nem tudott kezelni egy sítlust kapot ki.
Lewis, bár tény hogy Rahman ellen nem volt jó formában, de azért inkább dominált. Úgyérzem ha azt az ütést, illetve Mccall ellenit nem kapja be, akkor győz.
Míg Wladimir a háromverségéből kétszer magát verte meg kb. Sanderset meg nem nagyon tudta kezelni.
Manchester mondta hogy a visszavágókon Wladimirra fogadtunk volna....no akkoriban ha lett volna visszavágó, én Sandersre fogadtam volna. (nyilván ma már nem)

Szterintem ezért kerül többet szóba Klicskonál a 3 veresége. Mert ha holnap valami hasonló gondja lesz magával mint pl Brewster ellen, akkor még Sultannak nagyon nem is kell megerőltetnie magát, csak hagyni hogy kiüsse magát. Illetve egy Sanders jellegű emberrel (mivel az nem lucky punch volt), reális eséllyel vége is lehetne a történetnek.
De mondom mégegyszer elismerem Klicskot, de sztem nagyobb benne a bizonytalanság mint anno Lewisben volt. Remélem valamennyire Greg, illetve Manchester egyetértünk!

    2008-02-23 09:34:28

Köszi szépen ez engem is érdekelt... el is mentettem...

    2008-02-23 00:41:03

Ha már le lettek írva márkák a cikkben... Morales a japán Winning márkájú kesztyűkben bokszolt többnyire az utóbbi időben. (Egy ideig May is.) Pacnak ezekkel volt baja (Barrerának a harmadik meccsen úgyszintén). A Winning - például a Fairtexekhez hasonlóan - jóval merevebb kialakítású, mint például a Reyes kesztyűk, ami viszont talán az egyik legnépszerűbb és legjobb profi kesztyű. A Reyes nagyon könnyű és "ruganyos", puha kesztyű. Elképzelhető, hogy Moralesnek is jobban feküdt mindig is ezen mexikói márka, csak éppen a Winningekben nem "puszira" bokszolt... Ahogy May sem.
Klicskóék amióta nem unisok, azóta Grant kesztyűben bokszolnak (Paffen után). Ezek felépítésben viszonylag közel állnak a Reyesekhez, csak valamivel tömörebbek azoknál és "divatosabb" megjelenésűek, általában a bunyós éppen aktuális öltözékéhez igazítva (sok) színben. A Sultan által most szombaton éjjel (és általában az eddigi meccsein mindig) viselt Everlast kesztyűk pedig a Reyesek mellett a leggyakoribb kesztyűk a profi bokszban, szintén kiváló minőségűek, ugyancsak baromi könnyűek és puhák, azaz Chico-t idézve a Reyesek kapcsán, amolyan fighterek igazi kedvencei ezek is. Bár ezt a hosszas huzavona után megeggyeztünk történetet nem igazán értem. Ugyanis mindketten abban fognak holnap bokszolni, amiben jóideje eddig is. Szerintem ez a "megeggyeztünk" igazából azt jelenti, hogy a szponzorok egyeztek meg, mert gondolom mindkét cég szeretné ilyenkor a saját márkáját látni a küzdőfeleken, azaz "ráerőltetni" a saját márkájukat ez ellenfélre is. De ez innentől kezdve csakis pénzes természetű lehet, és nem arról szól, hogy a másiknak nem fekszik az adott kesztyű. (Pac és Barrera reklamációja azért volt talán némiképp jogos, mert az általuk sokat használt Reyes merőben különbözik a valószínűleg szintén szponzori nyomásra viselt Morales féle Winning kesztyűktől. De a Klicskóék kapcsán szóba jött két márka között már korántsincs akkora eltérés, hogy kizárólag emiatt változzon a végeredmény.)
... Roy Jones is nagy Grant-fogyasztó. Tito szerette volna ha a meccsükön viszont ugyanúgy Everlastet húzott volna, ahogyan ő is (az "egyenlő esélyek" végett). Így vagy úgy, de Roy simán belement (ezzel is bizonyítván: annyi nem múlhat ilyen dolgokon), csak hozzátette, hogy Grant Phillipsék természetesen elkészítették neki az ugyanazon színű kesztyűket, mint amilyen színben pompázik majd az éppen nem tudom kiket reklámozó nadrágja, így ők feltehetőleg nem fognak majd örülni ennek...
Üdv: egy okostojás

» yashima   válasz erre
    2008-02-23 00:30:27

Ha akkor nem vált Steward edzőre szerintem eltűnt volna a süllyesztőben, komolyan renbehozta mentálisan ezt az óriást, ha ő nincs akkor nem tudta volna átvészelni Samet... és azóta is folyamatoan fejlődik... ők ketten nagyon egymásra találtak, mint mondjuk a bátyja és Sdunek mester... ők is legyőzhetetlenek voltak...

    2008-02-22 23:49:15

Az lesz a baj a meccs után, hogy Wladnak mozdony tettek a kesztyűjébe, hogy nagyot tudjon ütni.
A meccs előtt pedig csak egy hurka.
Azt nem értem csak, hogy ha olyan hurka, akkor hogyan tud majd mozdonyt emelgetni. :)

    2008-02-22 23:32:37

a Morales vs Pacmannél az volt a gondja Mannynek hogy ő olyan márkájút szeretett volna ami inkább a figtherek használnak, Erik pedig valami olyasmit ami inkább jobban védi a kezeket... pl. erre is fogta pac az akkori vereségét... úgy tűnik mostanra már két külön márkájút is használhatnak... akkor ez még nem így volt. de Vovának is volt valami gondja asszem pont a Byrd2 elleni meccs előtt hogy mérjék le mindkét fél kesztyűjét... ??? mondjuk ezzel okosabb nem lettél... de én ennyit tudtam felidézni emlékeimből...

    2008-02-22 20:20:42

Mitől ilyen fontos a kesztyű ? Felvilágositana valaki ?

» lunatic   válasz erre
    2008-02-22 19:49:08

Ami még meglepheti Wladimirt sztem ezen a meccsen azok Ibragimov testütései. Sztem elég jól üt testre Sultán. Esetleg ezeknek lehet jelentősége, ha egy egy Wladimir bomba alatt be tud bújni.
Nagy eséllyel azonban sztem Wladimir nyer, a brutál balegyenesek után valamikor KO val. Vagy esetleg sima pontozással....

    2008-02-22 19:23:46

Greg elolvastad a cikket? Nem lesz mire fogni, mert +egyeztek. Akkor lehetne ezzel kifogásként előhozakodni, ha az egyik félre rákényszerítik a számára nem előnyös márkát...

» faceload   válasz erre
    2008-02-22 17:18:11

Na, itt a kesztyű téma, tessék! Lesz majd mire fogni a végeredményt...:)

    2008-02-22 15:39:58

Én nem! Nem elég jó, hogy lépést tartson a világbajnokokkal.

» faceload   válasz erre
    2008-02-22 14:32:47

Luannal értek egyet!

» undisputid   válasz erre
    2008-02-22 14:30:01
Ugrás az oldal tetejére