×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Brit lapoknak nyilatkozva érdekes kijelentést tett Ricky Hatton, ugyanis az angol bunyós 2008-02-11 08:26:28 https://www.profiboksz.hu/2008/02/11/hatton-visszavagna-mayweathernek/

Hatton visszavágna Mayweathernek

Brit lapoknak nyilatkozva érdekes kijelentést tett Ricky Hatton, ugyanis az angol bunyós szeretne visszavágási lehetőséget kapni eddigi egyetlen legyőzőjétől, Floyd Mayweathertől. "Ez a vereség egy nagyon keserű pirula számomra, amit nem tudok egykönnyen lenyelni. Szeretnék újra kiállni Mayweather ellen, de csak akkor, ha másik bíró fogja vezetni a mérkőzést (az elsőt Joe Cortez dirigálta. a szerk.).” Ahogy ismert, Hatton decemberben a Las Vegas-i MGM Grandben szenvedett 10 menetben kiütéses vereséget napjaink súlycsoportoktól függetlenül legjobb profi bokszolójától, ami egyben Hatton veretlenségének elvesztését is jelentette. Habár a találkozó előtt nem tűnt úgy, hogy szívlelné egymást a két bunyós, az összecsapás óta kölcsönösen elkezdték egymást tisztelni. "Foyddal a meccs óta több levelet is váltottunk és többször is beszéltünk telefonon. Megígérte, hogy el fog jönni Angliába az egyik mérkőzésemre. Szerinte én voltam a legjobb az eddigi legyőzöttjei közül. Elárulta nekem, hogy nagyon sokat adna azért, hogy akkora rajongótábora legyen, mint amilyen nekem van. December óta öt, vagy hat alkalommal néztem vissza a meccsünket, és néha szinte sírni tudtam volna, annyira rossz volt látni, ahogy kiütnek. Utólag már látom, hogy a vereségben nagy szerepe volt a bírónak, aki folyamatosan közbeugrott, és megtörte a támadásaim lendületét. Ez nagyon frusztrált engem, így nem csoda, hogy elvesztettem a fejem, és nem tudtam eléggé koncentrálni. Ami erőt ad a folytatáshoz, az az, hogy a szurkolóim nem fordultak el tőlem. Május végén, vagy június elején visszatérek, és a terveim szerint a Manchester City stadionjában lépek majd újra szorítóba.” - fejezte be mondandóját a korábbi kisváltó-, és váltósúlyú világbajnok.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

sz-tem igaza van Hatton-nak hogy sokszor lepett kozbe a biro...Cortez talan a legjobb biro de ez a mecs nemsikerult neki..levett egy pontot Hatton-tol de ugyan abban a menetben ugyan ugy levonhatott volna pontot Maweather-tol is ugyan azert..

» slovakia   válasz erre
    2008-02-17 19:35:21

Ugyan melyik meccsen volt olyan hangulat mint azon? Mindenki láthatta/hallhatta az angol szurkolókat. Floydnak negatív image-et építettek, szal a meccseit azért nézik az emberek hogy lássák veszteni.

» himpike   válasz erre
    2008-02-13 06:31:45

És Hattonnak mindet el is hiszünk...még azt is, hogy a bíró miatt kapott ki...

» Sztrego   válasz erre
    2008-02-12 23:44:29

Ezt megválaszolta Hatton.. szeretne olyan rajongótábort magának, ami Hattonnak megvan és neki sose lesz.

» himpike   válasz erre
    2008-02-12 19:50:47

Ez lagaljasabb trükk,ráfogni a bíróra. Egyébként az egyik legszabálytalanabb stílusa pont Hattonnak van. Nem mindenkinél jön be az ütök megállás nélkül dolog. A másik az hogy a Floyd utálóknak egy üzenet az hogy nem lehet túl szar ember az aki utólag beszélget mi több barátságos Hattonnal.

» akárki   válasz erre
    2008-02-12 19:18:12

Ez egy férfias sport.

» himpike   válasz erre
    2008-02-12 16:49:06

NEm hagyták ezért a végén mérgében lefejelte a sarkot:))

    2008-02-12 08:00:24

Szegény Hatton, nem hagyták dulakodni!

» Sztrego   válasz erre
    2008-02-12 00:04:41

Miért ne lehetne kritizálni Cortezt?! Õ is foghat ki
szar napot, mint ahogy ki is fogott.
Attól még Õ a legjobb....

» Papa44   válasz erre
    2008-02-11 23:06:41

A két embernek semmi köze egymáshoz. Floyd az egyik legjobb mozgáskúltúrával rendelkező bunyós, akinek ráadásul a reflexei is hibátlanok! Hatton meg csak egy erőszakos verekedő akit eddig kicsit védtek is. Ezen a meccsen nem gyengén ki is jött a két ember közti különbség de persze ez nagyon hülyén hangzana Hatton szájából, hogy Floyd akkor ütött meg amikor csak akart.

» péntek   válasz erre
    2008-02-11 22:54:57

Na most már volt mit visszaolvasni...pro-kontra, de azért többen gondolják, hogy Pretty Boy megérdemelten nyert...ha segített rajta Cortez, ha nem...
Azért nem hiszem, hogy lennének elvakult Floyd gyűlölők...mert mondjuk nem bírják emberileg (benne van a pakliban), de akik a bunyója miatt is gyűlölik, azok nem tudják milyen a mai jó bunyó...
Nem lesz itt revans...annyi ideje nincs már Floyd-nak sem, hogy egy már volt ellenféllel kavarjon állandóan...
Én speckó Cotto ellen nézném meg...az kihívás volna és talán egy kis zsebpénz is.

» grabanc   válasz erre
    2008-02-11 22:10:59

Mindenki úgy gondolta hogy Floydot Hatton stílusával, erős nyomással lehet megfogni. Ezt már nem fogjuk megtudni mivel cortez azt hitte hogy amatőr meccset vezet. Nem az a dolga hogy állandóan szétszedje őket meg odaugráljon. Ha olyat lát, intenie kellett volna, amit meg is tett, csak éppen azt is egyoldalúan. Ugynazért floyd nem kapott semmit. Fogalmam sincs mire gondolt cortez mikor azt a meccset vezette. Senki se arról beszél hogy melyik a jobb bokszoló, mert az Floyd.

» himpike   válasz erre
    2008-02-11 21:51:00

Na most újra van mibe kapaszkodniuk az elvakult Floyd gyűlölőknek...Ez már nagyon szánalmas.Egyszerűen arról van szó,hogy Floyd klasszisokkal jobb,mint Hatton.Mellesleg ha még igaza is lenne Hattonnak (max annyiban,hogy Cortez többet szerepelt a kelleténél,és még akkor is simán elveszíti a mérkőzést,ha nincs bíró),megérdemli.Miért nem sírt akkor is,amikor Parris már éppen hogy nem ütötte meg hátulról Tszyu-t,annyira segített neki.Kétélű fegyver ez az olcsó kifogás.

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2008-02-11 21:37:04

Jah csak a 6. menettől már nem volt kedve csinálni semmit. Cortez onnantól nem csesztete mikor hátat fordított Maynek hogy úgy nehéz valakit eltalálni ha kifordul. Õszintén szólva azt vártam Cortez mikor esik térde és kínál fel egy blowjobot Floydnak....

» himpike   válasz erre
    2008-02-11 21:19:22

Szerintem részben jogos Cortez fikázása, teljesen egyoldalúan csak Hatton szabálytalanságainál avatkozott csak közbe, pedig ezen a meccsen Mayweather se spórolt velük... Ettől függetlenül nem kéne erre kenni a vereséget. Az a balhorog beakad így is, úgy is....

    2008-02-11 20:49:31

Van az a pénz amiért megint leütteti magát! Cortezt fikázni, hááát... Inkább azon gondolkodna el, hogy nem vmi kocsmai meccsen volt amihez szokott, hanem ahol szabályok vannak! Remélem nem lesz semmi ebből a meccsből.

» emondeo   válasz erre
    2008-02-11 18:02:44

Williams nevet senkitől Nem látom leírva, mint lehetséges ellenfél, talán a hétvégi zakó miatt kiesett a pikszisből?

Nálam előtte sem volt benne. :-)

» Blackpanther   válasz erre
    2008-02-11 17:49:31

Cortez teljesen jol vezette a meccset. Nevetseges ez az angol.
Annak is Cortez az oka,hogy a 8-ik,vagy a 9-ik menetben egyetlenegy utest sem tudott bevinni a vilag legjobbjanak tartott kisvaltosulyu?Ez vicc..

» miskacarus   válasz erre
    2008-02-11 17:39:03

ODL meccsben is inkabb csak penz van, en Cotto ellen akarom latni. :-)

» fixpont   válasz erre
    2008-02-11 17:23:07

Pont ennyire egyértelmű KO-s vereség után nincs értelme egy újabb találkozónak. Az ODH elleni újabb meccset még meglehet érteni, de ezt sehogysem.

» Sztrego   válasz erre
    2008-02-11 17:11:42

Teljesen ertelmetlen a visszavago.

» fixpont   válasz erre
    2008-02-11 17:09:53

hogy meri kritizálni a világ talán legelismertebb bíróját???
Mert nem engedte neki a Tszyu elleni könyöklős, tájbokszot. Azt ne is engedje senki... az nem boksz... el kéne fogadnia hogy Floyd sokkal jobb bokszoló nála, és nem pedig a körülményeket okolni...

    2008-02-11 17:05:34

Azért én is megnéznék egy visszavágót tőlük, még ha kb. ugyanaz is lenne a végeredmény, bár ki tudja... Cortez valóban kicsit sokat szerepelt, de az esetek többségében joggal szólt közbe. Nem csípem a "Vödröt", de most már Hatton-t sem annyira, amiért Cortez-t okolja leginkább a vereségéért. Csapjanak össze még egyszer, ha már Oszi is kapott még egy lehetőséget a "Vödörtől"...

» Zoli74   válasz erre
    2008-02-11 17:05:14

Hatton csak arra célzott, hogy lényegében Cortez miatt bukta a meccset. Ha újra Dave Parris bíráskodott volna -akinek köszönhetően már megvert egy klasszis bokszolót- akkor megverte volna Mayweathert.
Szerinte az boksznak nevezhető, amit Parris tolerált.

» Sztrego   válasz erre
    2008-02-11 15:33:50

Ha nem lett volna annyi fogás, Cortez sem szerepelt volna annyit.

    2008-02-11 15:17:10

teljesen igaza van Hattonnak. Cortez túl sokat szerepelt azon a meccsen.

» himpike   válasz erre
    2008-02-11 14:36:36

coolronnie, nálad a pont!

» Sztrego   válasz erre
    2008-02-11 14:24:58

ez a nyilatkozat vicc.
Szerintem attól hogy nagy népszerűségnek örvend ez kis dulakodó szabálytalankodó gép, attól még meg kellene gondolnia, hogy kit kritizál
Cortez már akkor meccset vezetett amikor Hatton még az ovodában sem volt. Én azt mondom végre egy bíró aki nem tolerálta ezt borszató stilust.
Azt hiszi ha másik bíró lesz, /de Cortez.-től csak rosszab lehet/ akkor agyonveri Floy.- dot, ezt ő sem gondolja komolyan.
Tudomásul kell venni hogy a két ember nincs egy szinten ökölvíbvás téren,
ezt tudja Hatton is, és ez a" azért sem alászkodom meg" stilus a szurkolóknak szól. Lehet hogy Hatton maga is retteg egy visszavágótól hát még a fater és a timm.
megjegyzésem ha nem lenne Hattonak ekkora szurkoló tábora "elfogult angolok" akkor 80-0 is lehetett volna a rekordja ezzel a stilussal senkit sem érdekelne.
Floyd az életben nem állt volna ki vele csak tudta, hogy jó pénz van benne, egyébként is mit akar Hatton, Floyd a táncparketről érkezett és akkor is kicsapta, mi lenne ha fel is készülne, hagyuk is ezt a témát rossz boxolókról vagy jót vagy SEMMIT.

» coolronnie   válasz erre
    2008-02-11 13:52:41

Floyd ellen kereste eddig a legtöbb "korpát", ezért kellene neki a visszavágó

Jelszó : "Üssenek ki nagy léért, mint nyerjek mazsoláért !"

» Blackpanther   válasz erre
    2008-02-11 13:46:28

Vagy inkább ne is legyen vezetőbíró és ne a ringben, hanem egy ketrecben legyen a küzdelem :)

» nagydarab   válasz erre
    2008-02-11 13:40:40

Szuper lenne egy visszavágó. Feltéve,ha Hatton nem Dave Paris bírót favorizálja...isteni lenne Hattont újra a földön látni.

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2008-02-11 12:54:06

én inkább Hoya ellen nézném meg Mayt. hattonnak semmi seélye. megtörte a támadása lendületét? amikor közel volt Mayhez csak dulakodott főleg. mondom ezt úgy hogy neki szurkoltam.

» undisputid   válasz erre
    2008-02-11 12:27:39

Szerintem nem kell nagy szakertőnek lenni ahhoz, hogy a fenti soroknak igazat adjunk, gondoljatok bele, mondjuk futsz egy bizonyos ritmusban, de jön a bíró és sorozatosan megzavarja ezt a ritmust. Hatton nagy fegyverét kikapcsolták ezzel, nem tudotta szokásához híven nyomást gyakorolni és testtámadásokat bevinni. Ez semmit nem vesz el Floyd klasszisából. Szerintem is verné mégegyszer csak nem olyan egyértelműen.

    2008-02-11 12:02:32

Persze, legyen visszavágó, mert a bíró elintézte, hogy kiüssék. LoL
A Tszyu elleni győzelme után miért nem volt kifogása a bíróval?
Felesleges egy újabb meccs, Floyd klasszisokkal jobb nála, 10-10-szer verné.

» Sztrego   válasz erre
    2008-02-11 11:55:32

Inkább Hattonnel csináljon visszavágót Floyd, mint Oscarral. Az utóbbinak gyakorlatilag semmi értelme.

    2008-02-11 11:20:06

Szerintem meg teljesen igaza van Hattonnak. Ez olyan, mint amikor az angol ligához szokott csapatok fociznak, és mondjuk olasz bíró vezeti a meccset. Mindent lefúj...
Tényleg jobb volt Mayweather, nem vitatom. De legyen egy visszavágó, olyan feltételekkel, ami Hattonnak is kedvez. Ha nem ugrál be Cortez folyamatosan (megjegyzem, engem NAGYON idegesített a folyamatos kiabálásával, meg szerepelni akarásával), akkor azért ennél szorosabb lett volna a meccs.

    2008-02-11 11:16:14

Floyd Mayweather - Ricky Hatton

2008 Július 14. UFC 85 London O2 Arena, London, England

» Blackpanther   válasz erre
    2008-02-11 11:14:10

Ja "de csak akkor, ha másik bíró fogja vezetni a mérkőzést" mert ennek "a vereségben nagy szerepe volt... folyamatosan közbeugrott, és megtörte a támadásaim lendületét" talán akkor MMA szabályok szerint kellene megpróbálni. Esteleg egyeztessen Ruizzal és dobjanak össze egy alternatív szabályrendszert :)

» Mike_Rame   válasz erre
    2008-02-11 09:38:46
Ugrás az oldal tetejére