×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A legendás Bernard Hopkins elismerte, hogy a jelenlegi bokszkorszak legjobb bunyósa vitathatatlanul 2007-12-13 13:16:17 https://www.profiboksz.hu/2007/12/13/hopkins-szerint-mayweather-a-korszak-legjobbja/

Hopkins szerint Mayweather a korszak legjobbja

A legendás Bernard Hopkins elismerte, hogy a jelenlegi bokszkorszak legjobb bunyósa vitathatatlanul Floyd Mayweather. A nagyszájú amerikai szerint az elmúlt évtizedben nem volt Mayweatherhez hasonló kaliberű bokszoló, még ő maga, Roy Jones, Oscar De La Hoya vagy Felix Trinidad sem. Hopkins nézetét egy másik legenda Sugar Ray Leonard is osztja.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Én azt vettem észre, hogy sokan esnek abba a hibába, hogy az ilyen jellegű kérdéseket azzal akarják eldönteni, hogy képzeletben megmérkőztetik a 2 bunyóst, ráadásul úgy, hogy az egyikről teszem azt, látott néhány percnyi felvételt, vagy még annyit se. A "mai" bunyós gyorsabbnak, ügyesebbnek látszik...kész, megverné a régit. :-) Egyrészt, nem mindig a gyorsabb bunyós nyeri a meccset, másrészt az ilyen jellegű listák nem arról szólnak, hogy egymás ellen ki nyerne. Számít az is, de csak másodlagosan és nem is lehet bizonyosan állítani, hogy ez vagy az nyerne. Ezek elsősorban az elért eredményekről (kik ellen mérkőztek milyen eredményekkel, mikor...stb)szólnak és csak másodsorban, hogy egymás ellen mi lenne. Egy egyszerű példa. Ha mondjuk én az 50-es években bokszoltam és nyertem 3 olimpiát, míg valaki ma a világ legjobb bunyósa, de csak 1 olimpiát nyert, de a szakértők úgygondolják, hogy talán engem megvert volna ha mérkőzhettünk volna egymás ellen, attól még egy ilyen jellegű listán én előrrébb leszek majd, mert a 3 olimpiai arany több mint az 1 és ez többet nyom a latba még akkor is, ha esetleg a szakemberek többsége úgygondolja, hogy megverne ha mérkőztünk volna. Ez utóbbi egy feltételezés, míg a 3és 1 olimpiai első helyezés viszont tény.

» leibigab   válasz erre
    2007-12-15 15:39:49

Antuofermo

Persze, nagyon rutinos bokszoló nem egyenlő a jó bokszolóval, de itt egyértelműen jó bokszolókról beszélünk, ahol a 2 jó bokszoló közül az egyik SOKKAL RUTINOSABB!

» leibigab   válasz erre
    2007-12-15 14:29:29

Abban egyetértek hogy Jonest is majd csak a visszavonulása után jó néhány évvel fogják besorolni reálisan!

» Antuofermo   válasz erre
    2007-12-15 14:19:13

Az én "Tizem" két ötös csoportra osztva,úgy,hogy a csoportokon belül nincs sorrend.
1.) Ali ,...Leonard,..Robinson,...Floyd,...Louis.
2.)Hagler,...Jones,...Moore,...Armstrong,...Hearns. tartalékok: Marciano,..Duran

    2007-12-15 14:15:02

leibigab
Hát akkor te régebb óta érdeklődsz a profiboksz irányt,ez biztos,mivel én mégcsak 25 éve vagyok a világon!:) De ettől függetlenül hihetetlen mennyiséget olvastam és néztem bokszot!
Amugy a meccsszám az valóban a rutinban nagyon sokat jelent,de egy nagyon rutinus bokszoló nem egyenlő a jó bokszolóval! Leonard 40 meccsel egyértelműen benne van a valaha volt legjobb tízben,ebben szinte mindenki egyetért!

» Antuofermo   válasz erre
    2007-12-15 14:14:23

grabanc

csak mázlim volt :-)

» leibigab   válasz erre
    2007-12-15 11:32:58

Antuofermo

Ja és még valami. Nem tudom mennyire vagy fiatal, de én pl. lassan 25 éve, gyüjtöm és érdeklődöm elég erősen a profi ökölvívás után, mely idő alatt sikerült összeszednem és megnéznem 1-2 meccset, valamit a világ legelismertebb ökölvívó szaklapjából legalább 40 évnyi kötete áll a rendelkezésemre és ha megkérdeznék tőlem, hogy mennyire ismerem ezeket a régieket, akkor merném azt mondani, hogy ismerem őket, de azt nem, hogy elég jól ismerem. :-)

» leibigab   válasz erre
    2007-12-15 11:28:58

off:
leibigab...szerinted nézted az órát és akkor toltad ki a hozzászólásod a világba...???:D

» grabanc   válasz erre
    2007-12-15 11:19:34

Jonest majd a karrierje befejezése után néhány évvel fogják "reálisan" besorolni az ilyen jellegű all time listákon.....és azt gondolom, hogy Jones a szaklapok félnehézsúlyú all time listák többségén nem fog Moore és Charles elé kerülni!

» leibigab   válasz erre
    2007-12-15 11:18:39

Már hogyne jelentene semmit az oriási meccsszám. Hát az adja a rutint, ami szintén elég fontos tényező :-) Tudod, úszni is csak vízben lehet megtanulni, bokszolni is csak minnél több meccsel. A mérkőzés rutint pedig nem lehet a tétnélküli edzőkesztyűzésekkel megszerezni. Minnél több stílus, minnél több fajtájú ellenfél ellen szerezhetsz rutint. A régiek ugye bajnoki meccsen 15 menetre készültek, másrészt megtévesztő lehet a rekordjuk is. De úgytűnik, hogy mégsem elég jól ismered őket, mert akiket Te csak tölteléknek gondolsz, azok nagyrésze azért nem az, a sok vereség ellenére sem! Régebben nem volt ennyire tudatos menedzselés, ezért is a több vereség, meg a nagyobb meccsszám miatt is. Abban igazad van, hogy a mai nehézsúlyúak nagyobb darabok, de ezt azért írtam, hogy amíg Jones 1 meccs erejéig ment fel nehézbe, aztán visszafogyasztott és vége lett, addig Moore évekig csinálta azt. Moorenál tudni kell, hogy Õ korábban sokáig középsúlyban is bokszolt, ahol nem engedték címmérkőzéshez, és félnehézben is csak később engedték oda, mert túl jó volt és túl fekete. (és még volt néhány ilyen fekete bunyós pl. Burley és Bivins) Moore pl. sok olyan all time bunyóst győzött le, akinek a neve semmit nem mond egy átlagos bokszrajongó számára és a rekordjuk is megtéveszti őket, az alapján gyengébbnek gondolják mint amilyenek voltak. pl.
all time top 25-ös félnehézben: Lloyd Marshall, Jimmy Bivins, Harold Johnson, Joey Maxim. Velük 3-4-5-6 alkalommal is mérkőzött. Megküzdött még Ezzard Charlesal és Charley Burley -vel is, igaz ellenük veszített, de Charlest mindenidők legjobb félnehézsúlyú bunyósának tartják, ! Burley pedig all time top 15-ös középsúlyú, akiről a nagyhírű tréner Eddie Futch azt mondta, hogy Õ a legtökéletesebb bokszoló akit valaha látott, és látott egynéhányat, volt edzője többek között Fraziernek és Nortonnak is. Roy félnehézben mindössze 1 all time 25-ös félnehéz bunyós ellen öklözött (Hill) és aki még ezen a szinten említhető az Hopkins és Toney + McCallum (középsúlyban) Roy velük mindössze egyszer, Moore pedig sokszor mérkőzött all time minőségű bunyós ellen. Moore all time ellenfelei többnyire a csúcson voltak mikor találkozott velük, Roynál pedig azt gondolom, hogy Hopkins még nem teljesedett ki, Toney komoly súlyproblémával küzködött míg McCallum már erősen, Hill nem annyira de, azért leszállóágban volt. A felsorolásban, hogy ki all time bunyós és ki nem, nem én döntöttem al, hanem akiket a szakértők annak tartanak. (És bár láttam ezeket nem egy meccsen küzdeni, én is azt mondom, hogy igen jó minőségű bunyósok voltak) (Olvass utánuk, hogy mi a véleményük róla a szakértőknek!!!) És az, hogy valakinek hosszú távon havonta 3-4 meccse is volt, ha csak középszerű ellenfelek ellen, gondolj bele mennyi edzésmunkával jár...Szóval a meccsszám nagyon sokat jelent, és nem az elérhető karrier, hanem meccsrutin szempontjából!!! Moore-t mindenidők legjobb félnehézsúlyú bunyósai között tartják számon, mindenidők egyik legjobb védekezőjeként az old school stílus egyik klasszikus megtestesítőjeként aminek követőjének Hopkins és James Toney is tartja magát!

» leibigab   válasz erre
    2007-12-15 11:11:11

leibigab
Ismerem én nagyon jól a régieket,mégha fiatal is vagyok!:) Amugy Moorenál érdemes megnézni hogy a 10 év alatt hányszor védte meg a címét,azért a 10 év alatt rengeted ellnfele volt,de abból nagyon sok "csak töltelék" ellenfél volt. ettől függetlenül elismerem az érdemeit! Mert ugye tudjuk hogy a legtöbb KO is az ő nevéhez fűződik,meg az sem mellékes hogy mikor lett először világbajnok és igy is meddig tudott uralkodni! Meg igaz hogy jónevű nehézsúlyúak ellen küzdött,de azért az akkori nehézsúlyúak jóval kisebbek voltak,pl Marciano ellen is ő volt a nehezebb,ami azért sokat elmond! Szóval hirtelen azért vettem ki őt a felsorolásból!
Én valahogy úgy vagyok hogy nehéz a régi bokszolókat a maiakhoz hasonlítani,pl Robinsonnak is volt hogy 1 hónap alatt 3 meccse is volt,ez ma már elképzelhetetlen,sokkal profibbá vált ez az egész,szóval a mai 50-60 meccses karrierek simán felérnek Robinson 200 profi meccsével! Amugy meg Leonardnak nem volt 40 meccse sem,Holyfield is 50 körül jár és micsoda karriert tudnak maguk mögött! Szóval a meccsszám semmit nem jelent....

» Antuofermo   válasz erre
    2007-12-15 09:55:30

Az,hogy "Jones ütőereje és gyorsasága jobb a súlycsoportjához képest mint Floyd-é" elég kétélű kijelentés mivel Pretty "fogyatékosságainak" ellenére is hatásosabb boxolónak tűnik Roynál,
ráadásul erősebb mezőnyben!Õt ha valaki elveri nem feltétlenül lesz nála jobb
öklöző.Lásd Forrest:A"Mosley meccs"utáni interjúban-mivel istenítette magát-
azt kapta,hogy "Azért mert legyőzted Tiger Woodsot te még nem leszel Tiger Woods."
Ennyi erővel Mayorga jobb mint Mosley mivel elverte Forrestet!Ez esetben Vernon nem több mint Mosley mumusa!Floydal is legrosszabb esetben egy
mumus fog végezni aki ettől nem lesz "nagyobb" mint ő csak a tökéletes boxoló 237 összetevőjéből -a szükséges-3-ban lesz jobb,miközben 50-ben
meg rosszabb!Szerintem Mayweathert a kimagasló problémamegoldó kézsége az
utóbbi 20 év legjobbjává emeli.(holott nem is bírom)

    2007-12-15 00:48:51

Jogos Blaze!
Cotto szerintem is p4p...

» grabanc   válasz erre
    2007-12-14 21:00:30

gyorsabb...basszus:)

» grabanc   válasz erre
    2007-12-14 20:58:02

Don...
Embert nem érdekli, hogy RRJ gyosabb volt -e mint Mayweather...
Talán most ez egy keményebb súlycsoport...lehet, hogy itt és most húzósabb ellenfelek vannak& jönnek nem gondolnád esetleg??!!

» grabanc   válasz erre
    2007-12-14 20:57:13

Én ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy Jones-nak derült már ki gyengéje, Maynek még nem. Floyd volt már nehéz helyzetben, de mindig rájött mit kell csinálni, és kijött belőle. Jonest én csak akkor láttam megszorulva, amikor végül ki is kapott. Kivételes lazaságú, gyorsaságú és képzettségű bunyós. De csak 1 stílusban láttuk boxolni, habár ebben nem kicsit volt jó :) A sebességüket én nem nagyon hasonlítanám össze, más fajta gyorsaság szerintem. Most hétvégén is volt olyan mozzanat Floydtól, amire azt hittem gyorsított felvétel :) És ebben semmi túlzás nincs. Nagyon máshogy bunyóznak. Jones sokkal látványosabb azzal a baromi laza bunyójával, ez tény. Viszont May sokkal többet bizonyított, és több oldalát láttuk. Legutóbb is a saját bunyóját fordította az ellenfél ellen, és nem most láttam tőle ilyet először. Szerintem ezzel nem összemérhető Jones virtuozitása.

Én is előrébb tenném Oscart (de még Hopkinst is) Jonesnál. Lehet kikapott 1-2 meccsen. Na de kiktől, és hogyan? És kivel nem bunyózott Oscar, aki számít? Meg kiket vert meg, és hogyan, amíg még a csúcson volt? Ehhez képest azt kell mondani, hogy 1-2 nevet leszámítva Jones valóban lényegesen gyengébb képességű bunyósok ellen védegette a címeit, mint akikkel Oscar találkozott. A Ruiz elleni meccs meg jól hangzik ugyan, de az inkább marketingmeccs volt. Ruiz viszonylag kistermetű, nem túl erős, nem technikás, semmiben nem kiemelkedő nehézsúlyú, aki kimondottan feküdt Roynak, ezt látni lehetett előre is. Lewis, Klitchko, meg Tyson ellen szerintetek miért nem meccselt? :)

Jones valóban egy korszakos zseni, akit én is nagyon szeretek, ennek ellenére sokak szemében kicsit túlértékelt, és ez egyértelműen a látványos bunyójának írható fel. Ahogy ennek ellentéteként pl az is, hogy Cottot meg nagyon sokan alulértékelik, mert első pillantásra elég egysíkú bunyónak tűnik, amit csinál. Pedig mindenképpen az egyik legjobb bunyós jelenleg p4p.

    2007-12-14 19:27:42

Igen,valószínűleg akkor már jobb képességűnek tartaná Haglert,Hearnst és Durant is.

    2007-12-14 18:28:48

penge

Ha erre az írásra gondolsz, akkor itt az elmúlt évtizedről van szó. Nem kérdés, az elmúlt évtizedet nézve Mayweather és Jones is Top5-ös. Viszont ha minden évtizedet nézünk, akkor már nem biztos, hogy beleraknák, valószínűsítve, hogy konkrétan úgy fogalmaztak volna, hogy mendenidők legjobb bokszolója...

» leibigab   válasz erre
    2007-12-14 18:07:15

Ugyan kérem.
Hagyjuk itt a púdert.
Jones gyorsabb volt Mayweathernél, annak ellenére, hogy 20 kilóval nehezebb.
Azért ez igen komoly fegyvertény és sztem mutatja is a kettő közti képességbeli különbséget. Jones ütőereje is nagyobb a súlycsoportjához képest, mint Lehetidőjárásé.

    2007-12-14 17:39:49

szerintem Jones is volt olyan boxoló mint May. és abban biztos vagyok hogy a fénykorában lévő Oscar és Mosley is meg tudták volna verni a csinos fiút.

» undisputid   válasz erre
    2007-12-14 17:16:52

Ebben teljesen igazad van,....éppen ezért ez egy szubjektív meddő vita,amibe nem is mennék bele. Azt azért örömmel veszem,hogy egy igazán "szakmabeli",aki mellesleg saját maga is bokszlegenda /Leonard/ is úgy látja ,ahogy én.

    2007-12-14 16:53:14

Soknál bent van, soknál nincs...attól függően ki mennyire elfogult vagy éppen milyen szempontok alapján rangsorol.

» leibigab   válasz erre
    2007-12-14 16:42:08

Nálam meg bent van a legjobb 5-ben.....

    2007-12-14 16:11:48

...de még lehetne sorolni, hogy középsúlyban is ténykedett ám korábban a jó öreg Mongúz, és ha előbb megküzdhetett volna a vb címért, akkor nagy valószínűséggel most nem azt írtam volna, hogy 10 évig volt bajnok, hanem hozzá kellett volna adni pár évet. Bár ez utóbbi csak valószínűsítés, a 10 év meg tény:-)
Ha csak úgy kérdezted volna, hogy félnehézsúly? akkor kapásból Jones előtt van bérelt helye az öregnek! Ha súlycsoportoktól függetlenül nézzük, akkor vitatkozhatunk róla.

» leibigab   válasz erre
    2007-12-14 15:41:43

Mooret? Hát 10 évig volt Õ is bajnok és évekig azt csinálta azt ami sokak szerint Jones végét jelentette, hogy visszafogyasztott nehézből félnehézbe. Moore évekig csinálta, hogy jónevű nehézsúlyú bunyósokat vert és mellette párhuzamosan hozta a félnehézsúlyt és védte a címét:-) Vagy ott van Durelle elleni meccse. Ahonnan Moorer visszajött az bámulatos, sztem legalább annyira bámulatos, mint Jones gyorsasága. Vagy Moore védekező képessége...Vagy a meccsszáma. Moore csak mosolyogna Jones 50-60 meccses karrierjén. Persze, nagy élmény nézni Jones gyorsaságát, meghogy hátratett kézzel kiüt egy Kellyt, de azért a régiek mellett is lehet ám érveket felsorolni, ha ismered őket.

» leibigab   válasz erre
    2007-12-14 15:32:54

Cotto valóban hiteles kihívó Floyd számára,ez nem vitás,de az esetleges megverése után újra lesz egy hiteles ellenfél! Mindig akad egy újabb jelölt,vagyis előbb-utóbb nyilván beleszaladna egy vereségbe,ha sokáig folytatja!
Amugy az általad felsorolt 9 névből,akiket a legjobb 10-be sorolnál,abból én igy hirtelen Mooret kivenném és Floydot és Jonest betenném! De ezt én is csak igy hirtelen mondtam,ezt még sosem gondoltam végig.

» Antuofermo   válasz erre
    2007-12-14 15:19:09

Csak egy ilyen összevetésnél az nem érv, hogy nem okoztak volna neki gondot...ez csak feltételezés, míg a tény az, hogy ezért vagy azért, de végül nem mérkőztek meg. Floydnál is most van egy Cotto aki nemrég megverte azt a Mosleyt aki közel Oscarral egyenértékű és KO-zta azt a Judaht akit Floyd "csak" kipontozott. Floyd most mondhatni előrrébb van egy Mitchellel, Baldomirral és Hattonnal, amire ott van Cotto Quintana, Malignaggi, Urkal elleni győzelme. Szóval szerintem Cotto ezek alapján méltó kihívó.
Még akkor is, ha azt gondoljuk, hogy legyőzné Cottot. és ha Floyd most visszavonul végleg, akkor úgy járhat mint Jones, hogy volt 1 komoly konkurenciája akivel végül nem mérkőzött meg.
Az ütésbíró képességről. Amíg valakit nem tudnak megütni tisztán, annak kérdőjeles marad az álla. Attól lehet az még jó ill, gyengébb. Jonest pályafutása végén megütötték.....Õt sose fogják már betonfejűnek tartani:-)

Hogy én kit sorolnák eléjük: Gondolkodnom kellene ezen, hogy minnél magabiztosabb választ adhassak. Alit, Robinsont, Leonardot, Armstrongot valószínüleg mindenképp eléjük tenném....de ott van még Hagler, Hearns, Moore, Duran, Joe Louis....stb. nagyon sok jó bunyós volt, csak sokan nem ismerik eléggé őket , és az akkori mezőnyt és ezért látják annyira jónak a maiakat. Persze ezzel nem azt akrtam mondani, hogy Jones vagy Floyd ne lenne elég jó, ...mert nagyon jók Õk is, csakhát a konkurencia is nagyon jó volt:-)

» leibigab   válasz erre
    2007-12-14 12:32:38

dermedt: ostobasagaidat ezuttal szonelkul hagyom

» fixpont   válasz erre
    2007-12-14 12:16:37

leibigab
Szerintem nagyközépsúlyban Eubank, Collins, Benn akkoriban már nem okozott volna neki nagy gondot. Akkorra már ők a pályafutásuk végefelé jártak,míg Jones fiatal sikerre éhes volt. Nem hinném hogy kerülte volna valamelyiket is szándékosan! Amugy egy Benn elleni meccsről volt is szó csak aztán mégsem jött össze. A Michalczewski meccs pedig szintén nem rajta múlt,azt az UNI nem akarta igazán szerintem. Jones állát pedig én sosem tartottam betonnak,ahogy Mayweatherét sem,csak őt még nem találta el senki tisztán! Szerintem Mayweather is majd hasonlóan fogja végezni mint Jones,ha sokáig marad még a ringbe,hogy egy kósza ütés betalál és onnantól vége. Jones sem tudta feldolgozni a Tarver elleni KO-t,azóta nagyon nem a régi és nem is lesz!(szerintem Trinidad is ki fogja ütni,sajnos) Korábban egyébként azért voltak nagyütő ellenfelei Jonesnak (Hall,Telesco) Nehézsúlyban valóban most már sok szervezet van,és tudom hogy a régi időkbe is voltak hasonlók,de azért a "több szervezetes rendszerben",vagyis az elmúlt 45 éveben ez eddig senkinek nem sikerült rajta kívül!
Nálam azért Jones és Mayweather "szűken" belefér mindenidők 10 legjobbja közé!
Amugy te kit sorolná mindenidők 10 legjobbja közé?

» Antuofermo   válasz erre
    2007-12-14 11:59:57

Lewis? Max csak szeretne number one lenni:-)

» leibigab   válasz erre
    2007-12-14 11:56:04

Így van leibigab:) A number one Lennox Lewis:)))))

    2007-12-14 11:29:50

Antuofermo

Mondjuk azért Jonesnál vedd számításba, hogy nagyközépsúlyúként Õ is elkerülte Eubanket, Collinst, Bennt vagy éppen azt a McClellant aki amatőrként legyőzte. Toneyt kipontozta, de Toney erőltettve tudta már akkor hozni a súlyt, ennek ellenére a legyőzése így is nagy fegyvertény volt. Jonesnak, bár valóban nála volt az összes jelentős öv, de mindig fel lesz róva, hogy félnehézsúlyúként volt egy igen komoly konkurenciája, akivel szintén nem mérkőzött meg. (Még akkor is, ha valószínűleg legyőzte volna Michalczewskit. Persze ez a lengyel pályafutását elemzve is felróható) Jones nehézsúlyú kirándulása: Hát ezt jónéhány váltó v. középsúlyú (vagy onnan induló) bunyós megtette már Jones előtt, hogy legyőztek Top10-es nehézsúlyút.....csak Õk már régi harcosok és erre sokan nem emlékeznek. (Mielőtt pedig valaki azt mondaná, hogy nade Ruiz nehézsúlyú világbajnok volt, arra ezt mondom, hogy ha ma nem lenne huszonakárhány szervezet, akkor Jones is "csak" egy Top10-es nehézsúlyút győzött le. Persze úgy is jelentős eredmény, de azért közel sem egyedülálló) És Jones uralkodása idején a félnehézsúlyú kategória sem volt túl erős, tehát az alapján kell megítélni a bajnokságát. A Johnson meg a Tarver elleni brutális KO vereségek után pedig az állának az ütésbíró képessége is igencsak megkérdőjelezhető lett...csak az uralkodása éveiben nem találkozott olyan bunyóssal aki azt tesztelni tudta volna.

Mondjuk szerintem, Jones és Mayweather is csak felzárkozott mindenidők 10 legjobb bunyósához, de a Top10-be nem tenném be gyiket se :-)

» leibigab   válasz erre
    2007-12-14 09:46:54

Holly!
Oscart semmiképp nem tenném Jones elé,sőt még Mayweathert sem! Jonesnál azért az sokat nyom a latba hogy középsúlyból indulva nehézsúlyú világbajnok lett,évekig uralta a félnehézsúlyt,minden jelentős öv nála volt,na és az a Toney akkoriban p4p volt,meg ugye Hopkins is milyen karriert csinált utána és mindenkit egyértelműen vert,csak aztán "beleszaladt a késbe"! Míg Oscar a klasszis ellenfeleitől (Mosley,Trinidad,Hopkins,Mayweather) kikapott! Mayweather és Jones között már természetesen nincs akkora különbség,és be is érheti Jonest,mondjuk egy középsúlyú világbajnoki címmel,de egyelőre még Jones érzem jobbnak!

» Antuofermo   válasz erre
    2007-12-14 08:38:35

Jones sokkal hosszabb időszakban bunyózott másodrangú ellenfelekkel, a nehéznek tippelt fickókat évekig kerülve. Maynek is volt ilyen a pályafutása alatt, de nem hosszú ideig.

» ecstasy999   válasz erre
    2007-12-14 07:45:34

Hollywood érvelése nagyon tényszerű, teljesen egyetértek vele! (Floyd a legjobb!)

» oakenfold   válasz erre
    2007-12-14 07:40:02

Szerinted akkor Tarver jobb mint Jones valaha volt ugye, mert megtudta verni.
És Danny Williams is jobb bunyós Tysonnnál, és még sorolhatnám.
Ali is kikapott, nem egyszer , mégsem kételkednek benne.

» dermedt   válasz erre
    2007-12-13 22:45:02

Floydot sem veretlensegben es ellenfelek minosegeben, sem vedekezesben sem semmiben nem elozi meg boxolo, meg Jones sem jelen pillanatban, persze ha jonnek masok akik agyba fobe verik majd Floydot es visszvonyl 4 vereseggel stb akkor majd elgondolkozom a teljes palyafutasa ertekelesen.

» fixpont   válasz erre
    2007-12-13 22:28:31

Nemertem azokat a mondatokat, hogy Oscart az ellenfelei alapjan x.y. ele lehet tenni, mert Oscar az igazan komoly ellenfeleitol _kikapott_. Na most ez eleg nagy kulopnbseg attol, mintha nyert volna. :-> Az pedig, hogy Jonest csak a veresege ota irjak le, pubikaim, az ugy szokott lenni tudjatok, hogyha valaki kikap, mar nem olyan jo, mintha nem kapott volan ki.... ha valaki zsinorban 3x kikap, az pedig sokkal rosszabb, mintha csak 1x kapott volna ki, nem ertem mirol zagyvaltok itt.

» fixpont   válasz erre
    2007-12-13 22:26:39

A sokat emlegetett Boxrec-et azért érdemes megnézni, kikkel is boxolt Jones. Elég ütős névsor...

    2007-12-13 22:05:09

Jones hasonlóan páratlan alapképességekkel bír mint Mayweather. Azonban Floyd sokkal komolyabb ellenfelekkel bokszolt. Igaz, hogy Jones is legyőzte Toneyt, Hopkinst és Ruizt, akik tényleg jók voltak, de Corrales, Castillo, Judah, Hatton, Oscar egyértelmű megverése más teljesítmény. És valószínűleg Floyd még 2-3 meccset bokszolni fog, nyilván nem Joshua Clottey vagy ilyesmi ellenfelekkel.

» Hollywood   válasz erre
    2007-12-13 21:36:45

Na jó.......azért Jones kézgyorsaságát el kell ismerni.Félnehézsúlyban sztem
soha többé nem lesz ilyen.

    2007-12-13 21:28:50

Mármint Holly.

    2007-12-13 21:09:44

Hibátlan!

    2007-12-13 21:08:42

Jonest csak azóta divat lehúzni , mióta kikapott Tarvertől.
Azért kiváncsi vagyok, hogy ha Ruiz után visszavonul Roy, akkor is hasonlóakat nyilatkoznának-e róla.
Hopkins meg nem tekinthető objektív szemlélőnek , úgyhogy az ő nyilatkozata fenntartással kezelendő szerintem.

» dermedt   válasz erre
    2007-12-13 21:07:26

Én is Mayweathert tartom az elmúlt 10 év legjobb bokszolójának. Gyakorlatilag mindenkit legyőzött, aki számít. Igen nehéz ellenfelei voltak és sokkal erősebb mezőnyben bunyózott, mint Jones. Én egyébként De La Hoyat is Jones elé tenném az ellenfeleiknek a minősége miatt.

» Hollywood   válasz erre
    2007-12-13 20:54:38

Emberek az nem zavar senkit, hogy legtöbb mérkőzését Roy 79 míg Floyd 59 kg körül vívta?

Ennyi erővel Floydot össze lehetne engedni Alival is.

Hopkins-szal teljesen egyetértek!

» Blackpanther   válasz erre
    2007-12-13 20:40:47

Jones klasszisokkal jobb mint Floyd?Sztem csak látványosabban tudja hozni
azt amit tud!Floyd fölött nincs már osztály max. nüanszok.

    2007-12-13 20:23:27

JONES A VALAHA VOLT LEGNAGYOBB!!!!!! Középtől nehézig bizonyított! Ahogy Õ bokszolt, nem lehet tanítani. NEKI A VÉRÉBEN VAN!

» emondeo   válasz erre
    2007-12-13 20:05:11

Jones középsúlyban kezdett vitézkedni, May meg még nem is volt abban...nem sok értelme van ennek.

» VMVKWA   válasz erre
    2007-12-13 18:52:26

ugyanmá....nyal, mert a köv. mérkőzését is ők rendezik.´) roy-t meg nem szereti:)
(egyébként télleg jó:) )

» szakerto   válasz erre
    2007-12-13 18:39:37

Jonesra voksolnék, toronymagasan!

    2007-12-13 18:07:26

Jones aprófát csinált volna Mayweatherből pár menet alatt.

    2007-12-13 18:02:08

Szerintem is Jones és May az említettek közül a két legkiemelkedőnn, de hogy közűlük melyikük lett volna a jobb... arra sosem lesz egzakt válasz, örök vitatéma marad.

» Edgegod   válasz erre
    2007-12-13 17:02:40

És a fénykorát élő Pacmant?

» VMVKWA   válasz erre
    2007-12-13 16:32:54

May megverte volna a fénykorát élő De La Hoyát is.

» Sztrego   válasz erre
    2007-12-13 16:27:27

Jones volt a legnagyobb...

» Trinidad   válasz erre
    2007-12-13 16:16:13

Roy Jones mindenki felett...utána tényleg lehet beszélni mayweatherről

» Hatton   válasz erre
    2007-12-13 15:44:14

Szerintem Roy Jones jr. volt a valaha élt legjobb bokszoló. Persze én elfogult vagyok, mert élmény volt nézni amiket csinált. Sajnos ez már a múlt. Osztom Monzon nézetét a vonatkozásban, hogy Jones klasszisokkal nagyobb zseni volt!

» kovban   válasz erre
    2007-12-13 15:29:46

Egyetértek Justinnal.Jones amúgy klasszisokkal nagyobb zseni volt.Azzal viszont egyetértek h most ő a legnagyobb ez ő korszaka.

» Monzon   válasz erre
    2007-12-13 15:23:11

Én is!

» Antuofermo   válasz erre
    2007-12-13 15:21:12

Én azért egy Jones vs. Mayweatherre kíváncsi lennék, persze a legjobb formájukban, azért az annyira nem lenne egyértelmű. Tudom, ez gyaklag lehetetlen ötlet, de őket tesztelném egymás ellen leginkább, a képességek felderítése érdekében.

    2007-12-13 14:33:48

A csúcson levö váltósúlyú Oscar megverte volna a mostani Floydot egy nagyon keméy meccsen. Tito-t megoldotta volna Floyd, a puerto-ricoi eléggé egysíkúnak tünt volna Floydhoz képest. Szerintem.

» Justin   válasz erre
    2007-12-13 14:06:40

Es hogy tovabb emeljuk a tarsasag fenyet, en is oszton a nezetet. :-)

» fixpont   válasz erre
    2007-12-13 13:54:27

Ilyet is tud Hopkins nyilatkozni? De azért a Floyd mögötti sorrend rendben van. :-)

» philosopher   válasz erre
    2007-12-13 13:45:30

Szerintem ez az igazi elismerés....és kicsit többet is nyom a latban,mint egy bokszújságíró pontozásos elemzése.

    2007-12-13 13:42:31
Ugrás az oldal tetejére