×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Egy pensacolai website információi szerint jó esély van arra, hogy összejöjjön a magyar 2007-08-02 08:23:42 https://www.profiboksz.hu/2007/08/02/jones-erdei-is-a-celkeresztben/

Jones: Erdei is a célkeresztben!

Egy pensacolai website információi szerint jó esély van arra, hogy összejöjjön a magyar szurkolók által nagyon várt Erdei Zsolt vs Roy Jones Jr mérkőzés. A Pensacola News Journal.com-nak nyilatkozott Jones jelenlegi promótere és tanácsadója, illetve maga az érintett is. Murad Muhammad elmondta, hogy a WBO világbajnok Madár az elsőszámú célpont, de komolyan fókuszálnak a Jonest korábban brutálisan kiütő és az IBF szervezetnél jelenleg kihívói pozícióban lévő Glen Johnsonra, valamint a korábban több súlycsoportban is világbajnoki címet szerző Felix Trinidadra. Erdei esélyeit növelheti, hogy Trinidad a korábbi nyilatkozatai szerint nem szándékozik 2008. januárjánál korábban mérkőzni, és az, hogy a riportban hangsúlyozottan célként jelöli meg Jones a világbajnoki címszerzést. A 38 éves ex-bajnok legutóbb két és fél hete lépett szorítóba, és magabiztos pontozásos győzelmet aratott az európai szurkolók számára viszonylag ismeretlen, de veszélyes Anthony Hanshaw ellen. A tervek szerint Jones következő mérkőzésére novemberben kerül sor (3-án, 10-én, vagy 17-én), a helyszín pedig Biloxi, vagy a jazz főváros New Orleans lehet, az összecsapást pedig az ABC televízió fogja közvetíteni.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Most meg,azt nyilatkozzák,hogy Roy,Trinidadet választotta Erdei helyett,csak azt nem értem,miért mondta elötte Roy,hogy Erdeit akarja?

» anonym   válasz erre
    2007-08-15 13:47:28

Lehet elfogult vagyok, de a véleményem az, hogy ha lenne meccs Erdei győzne!!
Mert, a jelenlegi Erdei nagyon koncentrált és összeszedett, a kondijával nincs gond mióta a felkészülését táplálkozási szakértő is segíti. + Madár kontrabunyós jó védekezéssel. Roy ezzen a meccsen amerikai stílusban bokszolna, azaz nyitottabb lenne a védekezése ezért Madár kontrabunyója tökéletes eszköz lehetne Roy legyőzéséhez.

» pantor   válasz erre
    2007-08-13 13:30:09

Helyesen írni meg nem tudok :)

» pantor   válasz erre
    2007-08-13 13:19:41

Szerintem az alapvető szempont Erdei és Roy összehasonlításakor a stílus. Erdei ugye európai stílusban bokszol, és ezt magas szinten tudja. Roy amerikai stílusban bokszól, ami sokkal látványosabb mint az európai, de ez nem jelenti egyuttal azt is, hogy az amerikai stítus hatékonyabb lenne az európainál.

» pantor   válasz erre
    2007-08-13 13:18:49

Mindenkihez!Mi a véleményetek,ha lesz mérkőzés,és tegyük fel mind Erdei,mind Roy nagyon jó formában lesz vajon ki nyerhet?

» anonym   válasz erre
    2007-08-08 20:45:06

Nem az a Roy mint régen a reflexei és a kondija megkopott de a keze még mindig nagyon gyors. Ha Erdei nem fogja tudni megfogni a baljaival akkor bajba lessz. És Roy nem Gonzales vagy Ullrich egysikú mozgással.

» Slajos   válasz erre
    2007-08-07 13:10:20

hidd el ez már nem az a Roy mint régen....

» undisputid   válasz erre
    2007-08-06 00:03:00

iGAZAD VAN,AZ uNINAK NEM FONTOS,CSAK KACSÁNAK JÓ,AZ HOGY A KÖZÖNSÉG MIT AKAR KIT IZGAT,OSZTOM,ÉS rOY-RÓL TUDJÁK Õ ERÕS,VELE eRDEI NEM MEGY BIZTOSRA,HIÁba tömik a népet.

» anonym   válasz erre
    2007-08-05 22:47:49

Miért nem lesz meccs? Mert szerintem az Uni még 2-3 gálát akar Erdeire építeni és túl nagy kockázat lenne Jones. Az sem valószínű hogy RJJ átjön Németországba. Madár mit nyerne egy vereséggel? Õ nem egy amatőr sportoló, hanem az Uni "tulajdona".

    2007-08-05 20:30:25

Azt hogy Madár jobb e Roynál,azt nem tudom,kicsit merész kijelentés.

» anonym   válasz erre
    2007-08-05 18:48:06

Madár mindenhogyan nyerne ezzel a meccsek, kivéva, ha Roy lealázza, vagy hamar kiüti. Erre pedig nincs sok esély.

» sasa99   válasz erre
    2007-08-05 15:56:25

Madar talan nem a lgjobb a sulycsopportban de bisztoshogy a elso
3-ban benne van,es nagyon megvert mar jo ellenfeleket is...

» marley85   válasz erre
    2007-08-05 13:38:24

Szerintem a mostani Madár tisztán megverné Garayt, s mostani Roy Jones ellen is lenne esélye. Madárnak sok veszteni valója nincs a meccsen, hiszen már nem tervez hosszú távra. Ha nyer, az talán befogja a fanyalgók száját egy időre. Ha szorosan veszít, (például, ahogy Garay "veszített" ellene), akkor megint csak emelkedhet az ázsiója. Nagy blama csak a kiütés vagy súlyos vereség lenne.

» drukker   válasz erre
    2007-08-05 12:17:40

"Hatton" aláírom nem vagyok szakértő,valóban roppant szoros meccs volt,de én azt nézem milyen volt Madár és milyen lett...régen elfáradt,puha volt,mára úgy vélem átesett mentálisan és fizikailag is a holtponton!

    2007-08-05 09:08:08

Xtc,szerinted miért nem lesz,Roynak is jól jönne nem,a WBO-világbajnoki címe nem?

» anonym   válasz erre
    2007-08-04 23:41:57

Undisputid,Madár a Csúcson van de milyen ellenfelek ellen értoda?Garay-onkívűl senki sem volt neki,Ja Ulrich,úgy hogy neki Jones mindig is életveszély lesz hidd el,még így is,lehet Hopkinsnak nem,már,de Erdei nem Hopkins.

» anonym   válasz erre
    2007-08-04 23:41:11

Nem lesz meccs...

    2007-08-04 22:47:35

max. testen de ez sem valószínű. Roy nem a régi madár pedig még a csúcson van. remélem lesz meccs..

» undisputid   válasz erre
    2007-08-04 21:29:29

Mike _Rame,bár ne legyen igazam,de ha összejön mérkőzés Erdeit kiütik.

» anonym   válasz erre
    2007-08-04 21:00:24

Egy Garayt Madár nem verte meg,a pontozók hozták ki őt győztesen,ez azért nem mindegy.Madár jó boxoló,de szerintem Roy még így veszélyesebb,hiába verte meg Madár Santiagót,Bladest,Roy más szint.

» anonym   válasz erre
    2007-08-04 20:59:19

Jones nyilván megnézte a Garay elleni meccseket és pontosan tudja, mit kell tennie. És hogy nem ez lesz az évtized meccse, az tuti.

» Mike_Rame   válasz erre
    2007-08-04 16:33:07

Garayt tényleg megverte volna Madár????? jó sokat értesz a bunyóhoz, tifi

» Hatton   válasz erre
    2007-08-04 14:30:18

egyetértek "marley85"leírhatja egy"szakíró"Erdeit,hogy gyenge ellenfeleket kap-érem másik oldala vajon mit ír a "szaki" Garay-ról,Gonzalezről,Ulrichról???Õket megverte Zsolti,RJJ fekszik Madárnak,mint alapállás,technikás box,nem boxgyilkos verekedők tehát jó meccs...Hajrá Madár

    2007-08-04 12:39:54

ugy sem fognak bokszolni egyutt,es ha talan akkor Jones utolso meccse lesz,mert Zsolti megveri...

» marley85   válasz erre
    2007-08-04 11:55:30

Igen Undisputed,igazad van,a sérüt bordával kapcsolatban,de Erdei most nagyot alakíthat,vagy végleg eltünhet,egyszer minden véget ér.

» anonym   válasz erre
    2007-08-03 23:59:34

nem hiszem hogy nevenincs ellenfelekkel németországban többet keresne madár mintha Jones ellen bokszolna amcsiban.
én is szeretem mind a 2 bokszolót de jó lenne ha létrejönne a csata és Erdei nyerne. Jonesnak úgyis van már pár veresége mindegy hogy 1-el több v kevesebb...:-)
de vajon mi lenne ha Jones a meccsen elkezdené folyamatosan bombázni madár sérült bordáját....?

» undisputid   válasz erre
    2007-08-03 23:22:52

Én megnézném a derbit,győzzőn a jobb.Bár hozzáteszem Erdei Amerikában kicsit húzós,de ha bejön,nagyon jó lehet,ha nem,akkor,mert Amerika más,ott kemény box van,én Kokó vereségét sem bántam,győzőtt a jobb,kokó ennyit tudott,ez is szép volt tőle,nem sajtbúra kamu ellenfelek kellenek,hanem egy igaz megmérettetés.

» anonym   válasz erre
    2007-08-03 23:10:52

Demedt ez a lényege a sportnak,nem mintha nem tudnád,tudom,hogy tudod,nem kell sajtbúra Madárnak,meglátjuk ki a legény a gáton.Ha Madár ez jó Magyarországnak,és neki is,ha nem menjen nyugdíjba,majd lesz jobb öklözőnk.

» anonym   válasz erre
    2007-08-03 23:04:20

Igaz amit írsz, de én mégsem tudok így hozzáállni ehhez a párosításhoz.

» dermedt   válasz erre
    2007-08-03 20:57:32

Dermedt,miért ne kéne látni valamelyiket kikapni?Egyszer minden véget ér,lássuk ki a jobb,ez a box lényege,végre Madár tényleg ellenfelet kap,ha kap.

» anonym   válasz erre
    2007-08-03 20:27:38

Srácok !
Egy lényeges dolgot elfelejtettetek.
Mégpedig azt, hogy csak úgy tudnának Madárék sokat szakítani , ha Németországban rendeznék a gálát.
Márpedig Jones nem jön át , s így anyagilag már nem olyan kecsegtető a dolog.
Amúgy én (kövezzetek meg érte) nem örülnék neki ha létrejönne a meccse , mert mindkét bunyóst szeretem, és nem lenne jó látni egyiket sem kikapni.

» dermedt   válasz erre
    2007-08-03 19:56:20

Erdeit nem kéne az Uninak féltenie nem?Úgyis abbahagyja nemsokára ,úgy kell lekötni a meccset,ha nyer,ha veszít kaszáljon sokat,aztán vége,de legalább nagy névvel boxolt nem?

» anonym   válasz erre
    2007-08-03 18:06:43

Az lenne a legjobb, ha a visszavágóra is leszerződnének egyből (opciós jog vagy hogy nevezik). Akkor akár két vereséggel is agyon keresheti magát Erdei, persze csak akkor, ha az első nem túl alázós :). Erre mondjuk sajnos semmi esély sincs. Egyébként meg sztem a "mostani Jones" elleni meccsen már Erdei az esélyesebb, de mondjuk én elfogult vagyok.

    2007-08-03 16:10:48

Bízom benne, hogy lecsapnak erre a dologra. Szerintem 3 Blades jellegű meccsen nem kaszálnának annyit, mint egy Jones ellenin.

Ja, és remélem, nem követik el azt a hülyeséget, mint anno Michalczewski esetén.

    2007-08-03 15:44:09

De mitől féltik? Erdeinek max 2-3 meccse van hátra, abból ez lenne az egyik. Buknának maximum 1-2 gálát, de sztm ezzel a meccsel megkeresnék még azt is... Ha Erdeinek az első címvédése lenne tényleg kockázatos lenne, de mégis mire várnak? Now or never, ezt ők is tudják.

    2007-08-03 15:20:43

féltik Erdeit nehogy kikapjon. Drews nem húzza sokáig (bár az uninál minden lehet) és nem lenne félnehézsúlyú bajnok. de remélem rám cáfolnak.

» undisputid   válasz erre
    2007-08-03 14:10:44

De ebben mi a veszteség az UBP-nek? Ez hol nem érné meg?

    2007-08-03 13:28:52

nem fog. az ubp miatt.

» undisputid   válasz erre
    2007-08-03 13:07:42

Ha összejön a meccs, akkor legalább megkeresi élete pénzét Zsolti!

» husatt   válasz erre
    2007-08-03 11:40:41

anonym: roy jobb oklozo volt, mint erdei, de mostanra megkopott ket fontos tulajdonsaga: reflexek es a laba. a keze szerintem meg mindig gyorsabb, mint erdeie, de az o boksza nagyban epult a reflexekre es az eltancolasra. gyanus nekem is, hogy roy az eselyesebb, de nem szabad leirni erdeit (annak ellenere, hogy ha kikap, akkor biztos vagyok benne, hogy visszavonul - helyesen).

    2007-08-03 10:01:52

Én egyet nem szeretek, amikor Erdei kondijával példálózunk. Egy Garay ellen sem azért fogyott el Zsolt, mert a kondi volt a bajos, hanem mert Garay stílusa ellen nagyon sokat kivett belőle az, hogy koncentráljon és igyekezzen kontroll alatt tartani a meccset. Azért ha visszaemlékeztek, a karrierje elején még bajosan hozta a súlyhatárt, és elég puhos is volt. Most meg Blades ellen is úgy kellett még bekapnia valamit, hogy elérje a minimális értéket. Ez sokat elárul a beletett munkáról és a profizmusról. Nagyon szeretném, ha összejönne a meccs, és egyáltalán nem féltem Erdeit. Jones egy zseni, de az én szememben Erdei is az, csak ő másképp. Nem csillog, nem parádézik (ez sokakat megtéveszt), hanem teszi a dolgát csendben. Erdei simán meg fogja verni Jonest.

    2007-08-03 09:53:47

Mindenkihez.Itt nem arról van szó,hogy mindenki verhető,bár ez kétségtelen igaz,de Roy,azért minőséggel jobb öklöző mint Zsolt,ezt be kell látni,persze a mérkőzés bárhogy alakulhat,de 50-50%túl optimista,ne tévesszen meg minket Zsolt,Santiago,meg Blades mérkőzése.

» anonym   válasz erre
    2007-08-03 09:31:57

Mikor Zsolti megnyerte Pesten az amatőr vb-t, biztosra vettem, hogy a kubai cikk-cakkosra veri a fejét. A kubai kb. olyan volt amatőrben mint Jones profiban , a stílusa is hasonló. Erdeinek egy erős agresszor bokszoló nem feküdne mert a kondival bajok szoktak lenni, de Jones nem ez a tipus. Szerintem viszont Jonesnak pontosan madár szílusa nem jönne be azzal a rohadt erős kettős fedezékkel és balegyenesekkel. Összegezve: ne essünk túlzásba az esély 50-50%. Tehát összevágjuk az amcsit ( bár erre több esély van mint, hogy létre jön a meccs).

» soti69   válasz erre
    2007-08-03 08:45:17

Meg tudja verni, ha kb. 2x olyan jó formában lesz, mint Hanshaw ellen....

    2007-08-03 08:23:49

Mindenki verhető!

» husatt   válasz erre
    2007-08-03 07:58:35

Nem kell ezt így túlmagyarázni,azért lett a célpont Erdei,mert Jones tudja meg tudja őt verni,és ez igaz.

» anonym   válasz erre
    2007-08-03 07:34:43

Az lehet hogy most van neki cége, de régen nem volt. A beidegződések megmaradtak, és világ életében anyagias volt.

» himpike   válasz erre
    2007-08-03 06:19:07

WNB
a Jones féléknél nem a pénz a motiváció...Jones nem a hülye (tyson) féle bunyós...ha csak a pénze felét betette vmi vállalkozásba, akkor már 10 szer annyija van, min volt...pl de la hoya sem azért vereti hülyére magát, mert sokat kereshet egy meccsel...olyan építőipari cége van, amely többet termel, mint egész magyarország együtt...egyszerűen nem bírnakkilépni a fényből még akkor sem, ha az már csak egy 40-es égő

» Hatton   válasz erre
    2007-08-02 23:58:50

Szerintem,ez mindenkinek szól,hogy Roy nemsoká visszavonul,de ő úgy akar,hogy Erdeitől elvett WBO-övvel akar visszavonulni,egyébként Royt megértem,úgy lenne szép abbahagyni,a másik olvasat,megnyithatná Madár elött az utat a valódi ellenfelek,és hírnév felé,elöbbi olvasatnak szerintem nagyobb a valószinűsége.Azért,mert Zsolt,megvert egy Ausztrál kengurú bunyóst,meg Santiagót,meg Bladest,ezek Usában nem nagy boxolók 2-3-osztály.Ne dőljünk be ennek.

» anonym   válasz erre
    2007-08-02 22:09:33

(Hatton) "miért nem lehet úgy visszavonulni, mint ricardo lopez?"

Talán azért, mert Finito csúcs-meccspénzei is legfeljebb csak a ~25ezer USD magasságban mozogtak. 50x-es meddő próbálkozás után beláthatta, hogy ez már valószínűleg nem fog soha feljebb kúszni, ha addig nem ment, minek gyűrje tovább magát. :)

Jonesnál nem ez a nagyságrend valahogy alakult - és még minden egészségkárosító esemény után is szépen össze tud jönni a fagyiravaló...ez is kísértés...meg aztán ott van a büszkeség is, hogy mégse így legyen vége.

    2007-08-02 21:46:24

Finito tényleg király volt - Amúgy Jonest sosem kedveltem a tipikus néger megtestesítője, azzal együtt, hogy kivételes képességű bunyós. Jó lenne, ha összejönne a meccs, Európában megashowt lehetne csinálni, sajnos erre nem sok esélyt látok, az amerikai rendezés tűnik valószínűbbnek. A végére egy "okos" gondolat: Majd meglátjuk mit hoz ajövő.

    2007-08-02 21:27:14

Gaius,de Erdei nem lép be az elitbe,ennek nagyon kicsi az esélye sajnos.Bár belépne.

» anonym   válasz erre
    2007-08-02 20:52:51

miért nem lehet úgy visszavonulni, mint ricardo lopez? 50 x győzelem, senki meg sem tudja közelíteni..minden idők legjobb 48 kilosa és szia. miért kell elszenvedni 4-5 súlyos és megalázó vereséget ahhoz, hogy rájöjjön valaki, ez már nem az ő világa??? és ez a kérdés Ali, Leonard stb esetében is

» Hatton   válasz erre
    2007-08-02 20:25:04

Ha kikapna, akkor is egy bajnoktól kapna ki, bár nem ismert USA-ban. Ezzel a tudattal azért vissza lehetne vonulni szerintem.

    2007-08-02 20:16:22

na ez igaz, bár én már nem szeretném látni az egykori isten Jonest, ahogy megalázza magát

» Hatton   válasz erre
    2007-08-02 20:11:12

Rendben, meggyöztetek. :) Maradjunk a jelennél, ahol Erdeinek össze kellene hozni ezt a meccset, mert ez belépö lehet az elitbe. :)

    2007-08-02 20:09:12

ja, és a született félnehéz meg ilyenek csak azért számítanak, mert a súllyal az erő és keménység is nő általában...na de Erdeinél ezt a 2 kategóriát kihagyhatjuk, mert tényleg technikás és gyors, de nem erős és nem kemény...

» Hatton   válasz erre
    2007-08-02 20:06:35

Erdei 71 kilosan érte el a legjobb eredményeit majd 75 ben amatőrben...mellesleg pl Toney 85 ről fogyott 72 re, Hopkins is, McCallum is.
de Malinga, Tate, Grant (világ egyik legszebben bunyózója) Johnson ezek mind technikailag csúcsok..pl Del Valle kemény is, Telesco is mindent tudott mellesleg született nehézsúlyú majd 2 méter magassággal...Tényleg hagyjuk a fénykorában lévő Jones-t a minden idők messze legjobbjának:) a mostaniról lehet vitatkozni, meg hasonlítgatni...de kb ennyi

» Hatton   válasz erre
    2007-08-02 20:03:06

Ez mind rendben is van. De Erdein kívül egyik sem született félnehéz volt, söt nem is félnehézben csaptak össze...

    2007-08-02 19:59:06

Ne viccelj már! :) James Toney? Bernard Hopkins? Mike McCallum? ...

» Monzon   válasz erre
    2007-08-02 19:53:30

Mert pl Mike McCallum mi volt?? a föld egyik legtechnikásabb bunyósa, aki - Erdeivel ellentétben - erős is volt. Vagy James Toneyról se feledkezzünk el, aki akkor szuperközépben szintén zseni volt, mint ahogy edzés nélkül még ma is az...és a jó formában lévő Hill, de ezer jobb keményebb bunyóssal találkozott Jones. Ez nem Erdei lehúzása, mert tényleg jó bunyós, de Jonesszal nem szabad egy npon említeni

» Hatton   válasz erre
    2007-08-02 19:52:15

Hogyne láttam volna Jonest! Mint mondtam, az egyik kedvenc ökölvívóm volt. Ami meccsét lehetett, megnéztem, és klasszis. Szerintem Erdei is az, csak a management teljesen más és a származás. RJ sosem találkozott ennyire jól képzett és technikás bunyóssal, mint amilyen most Erdei.

    2007-08-02 19:47:18

Jones fénykorában és Erdei??? gaius ne hülyülj már....láttad Jones-t fénykorában????? Ezerszer gyorsabb volt Madárnál és erősebb és minden, ugyanmár, nevetséges összehasonlítani...a mostani Jones már más...ellene bárkinek van esélye, de a régi jones ellen soha senkimég akármelyik nehézsúlyúsem tudott és tudott volna labdába rúgni...

» Hatton   válasz erre
    2007-08-02 19:37:56

Én nagyon szívesen és nagyon bátran összeereszteném a legjobb Roy Jones-t a legjobb Erdeivel. Ugyanis Erdeinek pont az ilyen mitugrász (nagyon tisztelem RJ-t, az egyik legjobb boxoló, aki valaha élt) stílus képviselöi jönnek be leginkább. Szépen, okosan kontrabunyóra berendezkedik és arat. Nem hiszem, hogy RJ gyorsabb bal kézzel lenne megáldva, mint Madár! A technika mindegyiknél megvan, amatör korból. Egy Erdei-RJ nagyon könnyen lehetne az évtized meccse is.

    2007-08-02 19:35:23

Ez a meccs nem fog létre jönni. Álmodj királylány kategória. Láá-lá-lá-lááá-láááá... düm-dü-dümm-dü-dü-dümmm-dümm-dümm....

» himpike   válasz erre
    2007-08-02 19:18:43

Xtc jól mondod Zsolt esélye most 30%-körül mozog.,Jones fénykorában ez 10%-se lett volna,de a meccs szerintem,ha lesz Amerikában lesz,ott Roy nem engedhet meg magának azt,hogy egy ismeretlentől mint Zsolt kapjon ki,mert kikapott Tarvertől,de azért szintekkel jobb mint Erdei,hát ez is benne van.

» anonym   válasz erre
    2007-08-02 18:08:16

Camo mit?

» anonym   válasz erre
    2007-08-02 18:05:35

Eh, nem hiszem én ezt...

    2007-08-02 18:04:09

Igazp,azért menne Erdei,mert onnantól nem kapna többet ekkora lehetőséget,ez nem fanyalgás,ez az igazság,minthogy Csonti sem kapott,aki itt győz,ha lesz mérkőzés mindent visz,bárki győzzön is.

» anonym   válasz erre
    2007-08-02 17:54:05

Szerintem sem lesz belöle semmi. Nem fogja vállalni az Uni a kockázatot.De ha mégis, Zsoltnak van 30% esélye. Blackpanther! Fénykorában RJJ-nak nem volt ellenfele:-)

    2007-08-02 17:49:09

Ebbe a meccsbe az Uni csak NO-ban menne bele. Jones-szal össze lehet hozni egy 20000 fős stadiont is a nézettségről nem is beszélve, mert Európában még mindig kíváncsiak rá. Az USA-ben nem lenne ismert Erdei, Jones sem tud már nagy stadionokat megtölteni, nem lenne nagy szám az összecsapás. Azt viszont kétlem, hogy Jones beleegyezik a német helyszínbe.

    2007-08-02 17:18:15

És ha véletlenül kikap Erdei, akkor miért kéne nyugdíjba mennie. Nagyon gáz sztem ez a hozzáállás MO-n, hogy addig bokszolhat vki, amíg ki nem kap! De sztem lenne keresnivalója...

    2007-08-02 17:16:33

Blackpanther Jones kopott,de nem nyugdíjjas arra jó,hogy a Magyar bunyóst kicsapja.Hidd el ő is megnézte mit tud Erdei,az alapján választott,tudja itt van mit keresnie.

» anonym   válasz erre
    2007-08-02 17:04:51

Kedves mindenki,dehogy hasonlítom Janit,Erdeihez,és Janit nem bántom,ő ennyit tudott.Bár Roy meg van kopva arra sajnos jó lehet,hogy nyugdíjjazza Erdeit.Egy biztos,aki itt veszt,az mehet ebből a világból.

» anonym   válasz erre
    2007-08-02 17:02:41

Blackpanther

Jelen állás szerint még az sem biztos (közel sem), hogy lesz Erdei vs Jones meccs, ezért szerintem teljesen felesleges azon hergelődni, vagy provokálódni, hogy ki mit fog írni, ha Madár leveri Jonest.

    2007-08-02 16:38:14

Zsolt győzelme esetén egy-két "értelmes" beszólás azoktól, akik még a mérkőzés létrejöttében sem hisznek:

- Madár miért a nyugdíjas otthonból választott ellenfelet?
- Jones egy hurka, Tarver és jJhnson is kicsapta.
- A csúcson lévő Jones megedte volna madarat reggelire, hasáb burgonyával.
.
.

» Blackpanther   válasz erre
    2007-08-02 16:02:38

jelzem jones reflexei lehet, hogy megkoptak, de a kezsebessege meg mindig csoda. hanshaw elleni kombo, amitol lement a srac, az valami rettenet :)

    2007-08-02 15:47:33

4:ilyen helyzetbe még nem került magyar profi ökölvivo,hogy egy ekkora élö legendával boxoljon,aki viszont már rég nem a csucson van.Ha lenne meccs,nyernie kell!!

    2007-08-02 14:40:04

off: hagyjátok már Janit... eléggé fájhatott neki, lelkileg jobban, mint fizikailag... Janiban sokkal több lehetett volna... igaz, akkor sem Zsolt szintjén, de azért még nem szabadna ennyire kárörvendően lenézni őt.

on: szerintem is a szűnni nem akaró balkezesek bizonytalníthatják el Jonest... talán... de tök mindegy, csak jöjjön létre a meccs.

    2007-08-02 14:16:58

Nem tudom milyen alapon hasonlítgatjátok Zsoltit Csonttörőhöz. Akárhogy is nézzük Erdei más kategória egy sokkal magasabb szintet képvisel.

» Bleedthesky   válasz erre
    2007-08-02 14:07:41

3.trükkje:Zsolti egy picit tehetségesebb mint Csonttörő

    2007-08-02 14:02:54

2 trükkje van:
1. Erdei balkeze, kézgyorsasága.
2. Jones rozsdás reflexei.

    2007-08-02 13:11:35

Mindenkihez.Szerintetek,ha összejön,akkor mi lehet a trükkje,hogy Erdei ne végezze Amerikába Csonttörőként,mert bár Jones nem a régi,de még mindig veszélyes.

» anonym   válasz erre
    2007-08-02 13:07:22

greg: oscar azert hivta ki sturmot, mert o volt az egyetlen eselye, hogy a hatodik sulycsoportban is bajnok legyen (a masik harom ov ugye b-hopnal volt). ezert meg sok penzt is adott, nemcsak sturmnak, hanem a biroknak is :)

erdeivel messze nem ez a helyzet (en nem is hiszek ebben a meccsben...).

    2007-08-02 12:06:10

Dehogy gyenge mentálisan... ember, a 19. meccsén a Dariuszt verő Gonzalezt leiskolázta, ez mentális gyengeség?... Meg repedt bordával a 12.-ben a KO széléről visszatérve kicsapni az ellenfelet?...

Szerintem Zsolt pont az a bunyós, akiből az ilyen kihívás meg a szitu a csúcsformát hozza majd ki.

    2007-08-02 11:31:13

greg: Te melyik bolygon elsz?

» fixpont   válasz erre
    2007-08-02 11:22:58

Most van valami, vagy csak rágatják velünk a gumicsontot?

» Bumbum   válasz erre
    2007-08-02 11:22:03

Ha kint lenne a meccs Amerikában, félő, hogy Zsolti bepánikolna és ha nem is az 1. menetben, de a Nagy Jani effektus válna be. Sztem Zsolt mentálisan gyenge és összeomlana egy nagy kihívástól. Persze a kisördög beszél belőlem, adja Isten, hogy ne legyen igazam!

    2007-08-02 10:40:26

Blades-szintüekböl is mesésen meg lehet élni kint.
Oscar esete más volt szerintem.

    2007-08-02 10:18:15

Ha ki akar szabadulni a Blades -szintről, akkor ezt kéne tenni, nem csak aludni a babérokon...

    2007-08-02 10:01:17

"Erdei azonnal szerződést bont velük. Vagy legalábbis nekiáll verni az asztalt..."

Ez tényleg jó, csak nem reális.:D

» Sztrego   válasz erre
    2007-08-02 09:52:21

Erdei és az asztalverés :DDD

    2007-08-02 09:50:17

Hát, a franc sem tudja... Azért nézd meg Sturm esetét. Világbajnok volt, Oscar kihívta, és simán odaadták neki.

Zsoltnak meg ez a meccs az álma jó ideje.

Amennyiben ezt a lehetőséget nem ragadja meg az Universum, remélem, Erdei azonnal szerződést bont velük. Vagy legalábbis nekiáll verni az asztalt...

    2007-08-02 09:41:15

Attol tartok elengedik a fülük mellett.A németeknek tök mindegy kivel boxol,megeszi a nép,és bajnokuk is van.
Zsolt sem az az ökölvivo aki ingyen bevállalna egy ilyen meccset,nem hiszem hogy vannak ilyen ambicioi.Ez nem a Rocky 3.
Az universumban meg ne reménykedj.

    2007-08-02 09:23:53

Várom, Madár mit fog nyilatkozni erről a dologról. Biztos vagyok benne, hogy Õ még ingyen is bevállalná.

Remélem, az Universum benne lesz, hogy elmenjenek az USA-ba ezért a meccsért, bár én nem hiszem, hogy akadályt támasztanának az összecsapás elé. Jól kaszálnak belőle, Erdeinek is nevet szereznek, és azért Madár nem is esélytelen...

Bízzunk benne, hogy a németek bulldogként lecsapnak a lehetőségre és azonnal megkeresik Jones promóterét, nem pedig tátott szájjal várják a sült galambot!

    2007-08-02 08:42:51
Ugrás az oldal tetejére