×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/abc/t/Thomasz%20Adamek1.JPG Megtartották a hétvégi Tomasz Adamek vs Chad Dawson WBC félnehézsúlyú világbajnoki 2007-02-01 07:56:14 https://www.profiboksz.hu/2007/02/01/adamek-vs-dawson-sajtotajekoztato/

Adamek vs Dawson sajtótájékoztató

Megtartották a hétvégi Tomasz Adamek vs Chad Dawson WBC félnehézsúlyú világbajnoki mérkőzés sajtótájékoztatóját. A két veretlen bunyós az esélyekről beszélt.
Thomasz Adamek: "Szeretném megköszönni a Showtime-nak és Don Kingnek, hogy itt lehetek. Nagyon keményen edzettem ezért. Mindenkinek azt ajánlom jöjjön el szombat este megnézni a showt. Vissza fogom vinni a címemet Lengyelországba."
Chad Dawson: "Azért vagyok itt, hogy visszaszerezzem az övet az Egyesült Államoknak. 150 százalékosan felkészültem, az a sorsom, hogy egy nagy bokszoló legyek. Láttam Adamek utolsó meccsét és azt tapasztaltam, hogy rosszul védekezik. Kemény feje van és egy agresszív bunyós. Azonban ha egy ilyen bunyós egy vívó bokszolóval találkozik a ringben az mindig az utóbbinak kedvez. Változtak az edzéseim. Többet futottam és sokkal többet kesztyűztem Floyd Mayweather Sr-ral mint eddig bármikor."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Csak azt szeretném látni, hogy Zsolti bokszol már végre valakivel szeretném, ha min. két öv lenne a derekán ,vagy vesztene egy csomó pénzes mérkőzésen ! USA-ban nem mindig a nyeretes a győztes (lásd. pl Sturm )

Röviden ennyi és többet nem ér !

Röviden

» udvari   válasz erre
    2007-02-02 10:35:50

Udvari, Chunky, és kicsit Romsy is,

Próbáljátok lécci tárgyilagosabban és nem csak fikázva áttekinteni Zsolt ellenfeleinek listáját.

Gonzalez-t címvédőként söpörte le, most is top 10-ben van mind a 4 nagy szervezetnél.
Garay anno mind a 4-ben top 15 volt, most is ott van a WBA-nál és a WBO-nál a top 3-ban, pimaszul fiatal, megnézném, hogy mire menne vele bármelyik "nagyágyú".
Lakatus bár valóban gyengébb, de akkoriban nem csak a wbo-nál volt a 15 között.
Shanoune ex világbajnok, komoly KO aránnyal, ha jól emlékszem top 15-ben volt mind a 4 nagy szervezetnél.
Szeretjük, nem szeretjük, de Ulrich is ott van a top 15-ben mind a 4 szervezetnél, korábban jellemzően a top 10 -ekben volt.
Murdoch is gyengének tűnt Zsolt mellett, de szintén ott volt 2-nél is a top 15-ben.
Santiago tényleg nem igazán illet a képbe, hacsak nem egy USA felé kikacsintás előszele volt.

Én is csípem Adameket, de eddig a Briggs elleni szoros adok-kapok mellett Ulrich volt az egyetlen jegyzett ellenfele. Dawson-nak még kevesebb nevesebb/jobb ellenfele volt eddig, de nem zárom ki, hogy valóban nagy reménység. Az Adamek-Dawson meccs sok új infóval fog szolgálni, talán tisztábbá teszi a képet. De ennyire negatívan szerintem nem indokolt Zsoltot fikázni. Én is nagy nevek ellen szeretném látni, örülnék bármelyik amcsinak, de jöhet Woods is, Branco, ha megtartja az övét, stb. Nem vagyok elvakult Zsolt fanatikus, aki nem látta Zsolt komoly hullámvölgyeit, menedzselési hiányosságait, sőt, gyakrabban odaszólhatna kinézett ellenfeleknek, stb. De ettől még igenis tiszteletre és nem fikázásra méltó a teljesítménye, mindig felnőtt a feladathoz. Csak remélni tudom, hogy lesznek még további olyan meccsei, ahol bizonyíthat a fanyalgóknak is.

    2007-02-01 16:24:11

Erdeinek a Garay meccsek azért kicsit neccesek voltak!Szerintem az 1. szüken nyerte a 2.-at szüken elvesztette!Korrekt pontozással ott kikapott volna!Lehet erre akármit is mondani ez nem csak az én véleményem!A félnehézsúlyban az elit (Jones,Tarver,Johnson,Hopkins) kiöregedöben van azért nem foglalkoznak cimekkel, inkább körbeverik egymást jó pénzért!Lehet Erdei úgy járna mint Nagy J. ha kimenne amerikába:) Gonzales kivételével semmi nagyobb emberrel nem boxolt!Gonzales meg igen feküdt neki mert lassú!!!Sajnos láttuk már Erdeit szenvedni elég sokat hurkák ellen!Az öregemberek ellen nem sok esélyt adnék neki!

» Shaham   válasz erre
    2007-02-01 15:32:16

Dawsonra tettem pontozással, már a haverok miatt is.

    2007-02-01 14:51:58

Hát igen, "felmutatott" teljesítményben Adamek meg Zsolti között szerintem az a legnagyobb különbség, hogy Adameket tényleg próbálják előrébb juttatni, Zsoltit meg mintha szándékosan rejtenék el a jobb lehetőségek elől.
Ez a management tevékenysége, nem a bunyósoké. Adamek sokkal nagyobb ismertsége egyértelműen ennek köszönhető és nem a ringben nyújtott teljesítménynek. Erdeit pl. Amerikában gyakorlatilag egyáltalán nem ismerik, azt sem tudják, hogy a világon van. Jellemző, hogy példának okádék az Eastsideboxing még hír szintjén sem említette meg, hogy Zsolti a 7végén megvédte az övét, miközben harmadvonalbeli nevesincs idegesítő kisgyerekekkel is interjúkat közölnek meg folyamatos híreket írnak róluk.

Zsolti promotálása egy nagy gépi nulla.

    2007-02-01 13:58:42

Még valami ! Adamek A Don-nál van nem Kholnál. ha ez mond valamit vagy esetleg számít valamit :)

» udvari   válasz erre
    2007-02-01 13:37:02

Ja és nem fikáztam csa kszeretnék Zsolti derekán több övet látni :)

» udvari   válasz erre
    2007-02-01 13:34:50

Az a baj, hogy Zsolti sose fog bokszolni senkivel csak n+1 Santiago félékkel !

Bár ne úgy legyen ! (sajnos így lesz !)

Üdv

» udvari   válasz erre
    2007-02-01 13:33:28

Ez tény, de nem is ez volt a lényege, hanem hogy Drews se az a kategória, akire felkapja az ember a fejét. Ami miatt pont Garayt hoztam elő, az a kettőjük némiképp hasonló stílusa, keménysége, meg képzettsége. Mondhattam volna Gonzalezt is, aki viszont egyértelműen messze a legerősebb ellenfél kettőjük összesített rekordjából. De ez hülyeség. Engem csak az eszetlen, és minden objektivitást nélkülöző fikázás zavar. És hogy bezzeg Adamek. Bezzeg Adamek mit? Semmivel nem csinált többet, mint Madár. Hozott 3 ellenfél ellen 3 meccset, ami persze nem elhanyagolható dolog, de nem kell elolvadni az ő teljesítményétől se.

    2007-02-01 12:38:48

Hát BlaZe... Briggs simán megverte Drewst, tényleg nem ér sokat, de ha azt nézzük hogy Garay 2 perc híjján kikapott Lakatustól. Ahhoz képest egy bravúros eredmény.

    2007-02-01 12:21:53

És Briggs vajon mennyivel jobb, mint pl Garay? Nem akarlak letörni, de ő se csinált sokkal többet, mint Garay, azt leszámítva, hogy elverte Castrot, meg Drewst. Már ha Drews legyőzését ezen a szinten szóra érdemesnek vesszük... Attól még nem lesz valaki jó bunyós, hogy végigáll 2 kemény, darálós meccset. Briggs pedig nem egy igazán képzett ökölvívó. Kb 1 szinten vannak Garayval, csak Garay agresszívebb, meg erősebb fizikumú. És Adamek ugyanúgy egy szűket, aztán egy necceset bunyózott vele, mint Erdei Garayval.

Ezen kívül mindketten egyértelműen hozták az Ulrich elleni meccset. Madárnak volt még Gonzalez, meg Sahnoune, akik azért említendő kategória, és főleg Gonzalez. Adameknek ki is volt még?

Nekem semmi bajom Adamekkel, de finoman szólva is túl van sztárolva. Bőven kéne még bizonyítson, hogy ilyen súlycsoport legjobbja (Hopkinson kívül senki nem is jár a közelében jelenleg) címet a nyakába akaszthassunk. Madárnak is, de ő legalább 8 vb meccsen van túl, és azért volt közte nem csak ürge bunyós is, és ilyen ellenféllistája nem sokaknak van jelenleg a súlcsoportban, egyedül Woodsnak, meg persze Hopkinsnak. Akkor is, ha 2-3 gyengébb képességű srác valóban volt közte. Adameknek eddig 2 említendő ellenfele volt 3 meccsen. Egy jó ütemérzékű, jó kézsebességű, ütőerejű és állóképességű bunyós, magas munkatempóval, de veszélyesen gyenge védekezéssel. Helye van az élvonalban, és ennyi. Egyelőre hozza Dawsont, ami előzetesen nem tűnik annyira egyértelműnek.

    2007-02-01 12:18:47

hát úgy nézem elég rosszul látod a dolgokat...

» undisputid   válasz erre
    2007-02-01 12:15:06

Ja és Adamek Briggs ellen boxolt, a Zsolti ki ellen is ?

Akkó legyen Erdei vs. Briggs OK !

» udvari   válasz erre
    2007-02-01 11:53:29

Majd az Adamek vs. Erdin eldől Ok !

Addig meg nyugodtan lehet ürgét önteni bárkinek !
ui: de a Zsótinkra nem fogadnék :(

» udvari   válasz erre
    2007-02-01 11:50:24

Így van. Adamek is egy szánalmasan pancser alak, mert el merte mondani, hogy törött orral bokszolt az első Briggs meccsen :) Vagy azt szabad mondani, csak azt nem, hogy megsérült a bordája? Vagy másnak szabad, csak magyarnak nem? :) Vagy csak pusztán Erdeinek nem szabad? :)

    2007-02-01 11:39:39

Én nem cáfolom, ez egy aduász, ha bármikor kiüti majd egy félprofi kidobóember Erdeit, akkor előjön a törött borda története. Ez tisztára olyan, mint a 90-es évek Jean Claude Van Damme filmjei, nem? :)

» Chunky_Lee_Chong   válasz erre
    2007-02-01 11:37:07

Hát Tarver és Johnson utolsó meccseiket éppen fejenként 1-1 vereséggel zárták, úgyhogy ne nagyon rázzák magukat, hogy most ők a legjobbak :) Hopkins viszont mindenképpen első, ha marad félnehézben. Hogy a nyugdíjasklubot vezeti-e, azt beszéljétek meg Tarverrel, lehet más véleménye van róla :)

    2007-02-01 11:36:27

Zsóti a büdös életbe nem fog bokszolni senkivel aki világbajnok, vagy sztár !
Csak egy pancser hivatkozik törött bordára ,azaz bármelyik kemény gyerek üti majd a sérült bordát majd ha a kéz lemegy 5 meneten belül kiüti fejre !

Lehet cáfolni nyugodtan :)

» udvari   válasz erre
    2007-02-01 11:30:47

Tarver és Gl. Johnson sem tudja, gondolom elmosolyógna azon, hogy Erdei és Adamek lenne a súlycsoport legjobbajai?!:-)

» oakenfold   válasz erre
    2007-02-01 11:10:31

Beyer:szerintem egyértelműen igazad van.

» ko.man   válasz erre
    2007-02-01 11:05:28

Bernard már a nyugdíjasklubbot vezeti.A múltja viszont utólérhetetlen.

» ko.man   válasz erre
    2007-02-01 11:04:40

Még jó, hogy Bernard erről nem tud.

    2007-02-01 10:48:08

zsolt és Asamek a súlycsoport két legjobb bunyósa.Kettöjük összecsapásának a győztese lenne a félnehézsúly uralkodoja.Remélem összejön ez a meccs.Hajrá Madár!

    2007-02-01 10:35:06

Hát a magassága megvan hozzá :) Ha tényleg olyan jól vív, ahogy ő, meg mások mondják róla, akkor én nem hiszem, hogy Adamek védekezése annyit javult volna, hogy hatástalanítani tudja. Érdekes meccs lesz, az biztos :) Könnyen borulhat ő is, ha belenéz valamibe, vagy nem bírja kondival Adamek tempóját. Az biztos, hogy Adamek profi pályafutása során most fog először olyan képzett bunyóssal találkozni, aki fejben is ott van (ha minden igaz :)). Én Dawsonra tettem, aztán majd meglátjuk, hogy bejön-e.

    2007-02-01 10:23:01

Érdekes:))Szerintem a kérdés inkább az lesz,Dawson hogyan védekezik Adamek bombái ellen...Én nem hinném,hogy megveri a lengyelt!

    2007-02-01 10:20:48

mit gondoltok, képes lehet megverni a lengyelt?

» undisputid   válasz erre
    2007-02-01 10:08:37
Ugrás az oldal tetejére