×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Ki lesz a jövő szupersztárja?

2015-10-14 10:31:56 /
A közelmúltban a Ring Magazin - a világ elsőszámú bokszlapja - készített egy szavazást a szerkesztői körében arról, hogy az említett szakemberek kiben látják a legnagyobb lehetőséget, hogy a Mayweather-Pacquiao nevekkel fémjelzett korszakot követően a legnagyobb bokszcsillaggá váljon. A megkérdezett 15 szakembernek 1-1 5 fős listát kellett leadnia a jelöltekről (erősorrendben). A 15 listát összegezték (az első helyezettek 5 pontot, a másodikak 4-et, a harmadikak 3, a negyedikek 2, az ötödikek 1 pontot kaptak) és így alakult ki a végső sorrend. Az alábbiakban a 15 listát láthatjátok, legvégül pedig az összesített eredményt.








Ron Borges (USA)

1, Gennady Golovkin
2, Canelo Alvarez
3, Keith Thurman
4, Mikey Garcia
5, Deontay Wilder

Corey Erdman (Kanada)

1, Canelo Alvarez
2, Adrien Broner
3, Deontay Wilder
4, Felix Verdejo
5, Gennady Golovkin

Doug Fischer (USA)

1, Canelo Alvarez
2, Gennady Golovkin
3, Anthony Joshua
4, Keith Thurman
5, Terence Crawford

Norm Frauenheim (USA)

1, Gennady Golovkin
2, Canelo Alvarez
3, Sergey Kovalev
4, Andre Ward
5, Roman Gonzalez

Thomas Gerbasi (USA)

1, Gennady Golovkin
2, Deontay Wilder
3, Keith Thurman
4, Anthony Joshua
5, Jose Ramirez

Tom Gray (Anglia)

1, Sergey Kovalev
2, Gennady Golovkin
3, Anthony Joshua
4, Canelo Alvarez
5, Terence Crawford

David Greisman (USA)

1, Gennady Golovkin
2, Deontay Wilder
3, Anthony Joshua
4, Felix Verdejo
5, Nicholas Walters

Brian Harty (USA)

1, Gennady Golovkin
2, Canelo Alvarez
3, Keith Thurman
4, Sergey Kovalev
5, Deontay Wilder

Keith Idec (USA)

1, Gennady Golovkin
2, Canelo Alvarez
3, Sergey Kovalev
4, Felix Verdejo
5, Terence Crawford

Gordon Marino (USA)

1, Gennady Golovkin
2, Andre Ward
3, Canelo Alvarez
4, Keith Thurman
5, Sergey Kovalev

Michael Rosenthal (USA)

1, Canelo Alvarez
2, Gennady Golovkin
3, Keith Thurman
4, Sergey Kovalev
5, Anthony Joshua

Joseph Santoliquito (USA)

1, Gennady Golovkin
2, Sergey Kovalev
3, Andre Ward
4, Keith Thurman
5, Andrien Broner

Lem Satterfield (USA)

1, Sergey Kovalev
2, Canelo Alvarez
3, Gennady Golovkin
4, Felix Verdejo
5, Keith Thurman

Tim Smith (USA)

1, Canelo Alvarez
2, Gennady Golovkin
3, Danny Garcia
4, Keith Thurman
5, Andrien Broner

Elliot Worsell (Anglia)

1, Gennady Golovkin
2, Canelo Alvarez
3, Sergey Kovalev
4, Keith Thurman
5, Andrien Broner


..és az összesített lista:

1, Gennady Golovkin - 65 pont (9 első hely)











2, Canelo Alvarez - 49 pont (4 első hely)














3, Sergey Kovalev - 28 pont (2 első hely)












4, Keith Thurman - 23 pont













5, Deontay Wilder - 13 pont













6, Anthony Joshua - 12 pont
















7, Andre Ward - 9 pont












8, Felix Verdejo - 8 pont














9, Adrien Broner - 7 pont














10-11, Terence Crawford - 3 pont
















10-11, Danny Garcia - 3 pont














12, Mikey Garcia - 2 pont















13-15, Roman Gonzalez - 1 pont













13-15, Jose Ramirez - 1 pont
















13-15, Nicholas Walters - 1 pont

















Megjegyzés: csak egyetlen ökölvívó volt, aki mind a 15 listán szerepelt: Gennady Golovkin.


edge  2015.10.14  (a "Ring Magazine" nyomán)




Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@tottics: Medzsidov a kedvenc nehézsúlyú amatőr bunyósom jelenleg, remélem profinak áll az olimpia után.

» northpaw   válasz erre
    2015-11-21 22:36:48

A jövő királyai (ideális esetben, tudás alapján):

Rigondeaux
Ward
Lomacsenko
Joshua
Beterbijev
Verdejo
Ramírez

Talán:
Uszik
Spence
Parker
Andrade

Amatőrök közül kiket tudtok ajánlani?

» tottics   válasz erre
    2015-11-21 22:25:10

@Toscio: :D :D :D

    2015-11-20 19:08:50

Az a röhej, hogy a 15 szavazó közül (ha jól láttam) mindössze egyetlen 1 tette fel a saját listájára Roman Gonzalezt, pedig ha a szimpla ring teljesítményt és / vagy képességeket nézzük, akkor szerintem ezen az oldalon a többség az első 5-be tenné. Ebből is látszik, hogy nem (csak) a tehetség, képesség, eredmény alapján jelölnek valakit \"szupersztárrá\"... Szomorú, de ez már csak így meg egy extravertált, alapvetően tengerentúli értékek (big is better)alapján felépített rendszerben

» Master of Disaster   válasz erre
    2015-10-23 20:17:41

@rosta.roland: Hát ilyet Overeem is csinált rengeteget!

» deontay   válasz erre
    2015-10-18 22:30:15

@deontay: https://www.facebook.com/antho...

Ezeket 3 perces körökben csináltatják vele (8-10 x 3 perc általában). Továbbá ha körbenézel az oldalán, olyan gyakorlatokat csináltatnak vele, amiket a sprinterekkel szoktak elvégeztetni.

» rosta.roland   válasz erre
    2015-10-18 17:57:11

@rosta.roland: Linkelj légyszives egy olyat amilyet nem lehet szted kötött izomzattal.

» deontay   válasz erre
    2015-10-18 16:56:18

@deontay: Overeem nem ugyanazt az edzésformát csinálja, mint Joshua. Mondom, nézd meg az edzésvideóit, hamar savasodó izomzattal azokat az edzéseket lehetetlen megcsinálni!

» rosta.roland   válasz erre
    2015-10-18 11:44:06

@Slajos: ezért irtam hogy több fajta intelligencia van.
A kultura független iq tesz inkább logikai matematikai készségeket mér.

De más intelligencia kell ahhoz hogy komponálj egy zenét más a mozgáshoz tánchoz nyelvtanuláshoz vitához stb.

» dondannyboy   válasz erre
    2015-10-18 09:55:49

@dondannyboy: Az biztos. Attol, hogy valaki jol nyomja azt a fajta dumat amit a bunyosok szoknak egymasnak meg az IQ-ja nem biztos, hogy magas. A Klicsko fivereknek kis tulzassal lehet, hogy magasabb IQ-juk van kulon-kulon mint Floydnak, Alinak es Briggsnek egyuttveve, dumaparbajban meg onreklamozasban megis messze elmaradnak toluk. A ringintelligencia szinten nem azonos az IQ-val.
Masreszt viszont ismerek olyan gyereket is akinek a hagyomanyos ertelemben vett intelligencia hanyadosa joval magasabb az atlagnal de a mindennapi elet egy-ket teruleten megis elegge bena.

» Slajos   válasz erre
    2015-10-18 02:29:05

@rosta.roland: Overeem is rugalmas meg minden, de még is besavasodott hamar, le is faragtak róla 10-15 kilót!

» deontay   válasz erre
    2015-10-18 00:43:13

@Galamb: alinek az iq-ja 85 alatt van:)

De kétségtelen több fajta intelligencia van.

» dondannyboy   válasz erre
    2015-10-18 00:03:45

@Feeder: Egyáltalán nem kötött. Mondom, nézd meg a workout videóit. Túl kötött izomzattal olyan edzéseket lehetetlen megcsinálni. Tökéletes alkata van a bokszhoz!

» rosta.roland   válasz erre
    2015-10-17 23:35:58

@edge: Na de máris érdemes volt tanulni. Megnéztem Verdejo 3 meccsét (Najena, Gutierrez és Villanueva elleniek), és elismerem, tényleg hatalmas tehetség a srác :)
Hihetetlen robbanékony, gyorsaság, ütőerő és ringintelligencia is rendben. És a keze ahogy néha elsül... van ami csal lassításban látszik. Wikipediáról látom 19 évesen olimpián pechére Lomától kapott ki, profiként pedig többször több helyen az \"év felfedezettjének\" választották (Boxingscene, Top Rank, ESPN). Így már érthetőbb a dolog, köszi hogy felhívtad rá a figyelmem!
Nemsokára nekiállok Yamanaka meccseket is nézni most már, hátha annak is van alapja :)

» Peacock   válasz erre
    2015-10-17 23:14:32

@dondannyboy: Igen, a szája is, de ne feledjük : ahhoz is kell intelligencia.
S amilyen \"szája\" volt Alinak annak idején, ahhoz bizony nem kis IQ szükségeltetik. :)))

» Galamb   válasz erre
    2015-10-17 20:58:57

@dondannyboy: Igen, a szája is. :)))

» Galamb   válasz erre
    2015-10-17 20:48:43

@Feeder: Szerintem sem tűnik éppen ideálisnak, az inkább olyasmi, ami mondjuk Lewis-nak volt. De ő ilyen alkat, lehet, hogy ha eleget dolgoznak rajta, nem lesz problémája, valószínűleg előbb-utóbb kiderül ez is egy hosszabb meccsen.

» superman   válasz erre
    2015-10-17 20:27:51

@edge: Akkor én átlag alatti vagyok, na. Mivel van 4 nagy világszervezet, és 17 súlycsoport, ráadásul egyes szervezeteknek többféle öve, és biztosan rengeteg tehetség, én tényleg átlagos bokszrajongóként egy csomó VB-t nem ismerek, mert erről az oldalról, a boxrec-ről, a TV-s meccsekből, és néha (de nem rendszeresen, csak ha érdekel vki/vmi) angol oldalakról (ring és hasonlóak) tájékozódom.
Természetesen megnéztem a boxrec-en Yamanakát, Verdejót és Ramirezt is mielőtt írtam - mert meg kellett. Én sajnos továbbra sem látom indokát annak, hogy Yamanaka a ring p4p 9-eike, mikor pld. Bradley vagy épp Cotto (de még sorolhatnám) lemarad egy ilyen listáról. De gyorsan beütöttem ide is: ezen az oldalon 2011-ben 1, 2014-ben 3 hír jelent meg Yamanakáról, és ennyi. Szóval elhiszem hogy Te mint valódi szakértő és bokszoldal-szerkesztő ismered, és ha vki én készséggel elismerem a teljesítményét, de arra próbáltam utalni, hogy lehet sem nem annyira ismert, sem nem annyira eredményes mint sok \"lehagyott\" bunyós (egy világszervezet övét védi, címegyesítéssel nem is próbálkozott).
Felix Verdejo-ra pedig konkrétan nulla találatot hozott most megnézve az oldal hírkeresője. Mégis milyen általános műveltséggel kellene rendelkeznie egy átlagos bokszrajongónak, hogy ismerjen egy 3 éve debütáló, eleddig jelentős ellenféllel vagy érdemi címért nem bokszoló sportolót?
Ezzel csak azt akarom mondani: ha ilyen listák készülnek, mint a jövő szupersztárjai ill. aktuális p4p lista, akkor azon - szerintem - egy magamfajta ha tetszik átlag alatti bokszrajongó had tegye már szóvá, hogy sok általa ismert nagyság miért maradt le róla? De persze nem vagyok büszke rá hogy nem ismerem őket. :) (Yamanakáról is csak hallottam, bokszolni még nem láttam, a másik kettőről pedig még csak ne is hallottam eddig.)

» Peacock   válasz erre
    2015-10-17 20:17:47

@Peacock: ... azért ezzel ne buszkélkedj :) Yamanaka kb. 4 éve világbajnok, szinte minden cimmeccsét KO-val nyerte.. Ha nem hallottál róla, az valszeg nem az o hibája :). ... ja es, hogy ki az a Felix Verdejo? Kb a profi bunyo egyik legnagyobb igérete.. persze nem biztos, hogy o lesz az uj Floyd vagy Pacman.. de egy átlagos bokszarjongonak akkor is illik ismerni a nevét...

    2015-10-17 18:19:35

@rosta.roland: Nekem túl kötöttnek tűnik,szerintem az is,de ez majd kiderül ha hosszabb meccsre kényszerítik.
Addig csak találgatni lehet.

» Feeder   válasz erre
    2015-10-17 17:58:55

@Peacock: Lehet ők szavazták be a Ring Magazin P4P 10-es listájára Shinsuke Yamanakát is? Na róla se sokat hallottam eddig.

» Peacock   válasz erre
    2015-10-17 17:55:08

Thomas Gerbasi és David Greisman pedig nagy (szuper) showmanek lehetnek a jövőben (is) :)

» Peacock   válasz erre
    2015-10-17 17:48:27

Alit inkább a szája tette naggyá!

» dondannyboy   válasz erre
    2015-10-17 16:23:34

@Galamb: Maximálisan egyetértek!

» rosta.roland   válasz erre
    2015-10-17 16:23:22

@rosta.roland: ....és Joshua-ban látok magasfokú intelligenciát,amitől bizonyára nem CSAK öszeállítják neki az edzéstervet és ő passzívan végrehajtja, hanem véleménye van; megyőződésem ,hogy ő maga is tisztában van mit miért kell tennie.
Ali-t is az intelligenciája tette óriássá.
.....egyébként May-t is.

» Galamb   válasz erre
    2015-10-17 14:53:58

@Feeder: 1. Broner-ből csak akkor lesz \"szupersztár\", ha továbbra is olyan fegyelmezett lesz, mint az előző meccsén, én bízom benne.
2. Deontay-nak is írtam, de Neked is ajánlom Joshua workout videóit, nem túl izmos, a lehető legoptimálisabb az izomzata ehhez a sportághoz, megfelelő szakértelemmel állítják össze és vezetik le az erőnléti edzéseit.

» rosta.roland   válasz erre
    2015-10-17 13:37:40

@Peacock: Azokból lesz szupersztár, akiket USA sztárolni fog. Cirkálósúlyban inkább Tabiti-t fogják sztárolni, semmint Usyk-ot (pedig szerintem ő jobb).

» rosta.roland   válasz erre
    2015-10-17 13:33:50

@deontay: Az edzésterve alapján nem fog Briggs-é nőni, ettől egyáltalán nem kell tartani! Nézd meg Joshua workout videóit, Briggs-izomzattal ilyen gyakorlatokat nem lehet véghez vinni, nagyon figyelnek a robbanékonyságára.

» rosta.roland   válasz erre
    2015-10-17 13:32:12

Most komolyan: Ki az a Felix Verdejo? Ki az a Jose Ramirez? Mit keres Wilder ilyen előkelő helyen a jelenlegi forma/ellenfelek alapján? Meg Broner mitől lenne már a jövő szupersztárja? (Utóbbi kettő csak azért mert amerikaiak állították össze a listát?) Szerintem ezt most eléggé félrelőtték a Ring-nél...
No és hol van akkor már Brook, Bradley, Usyk (és még néhány cirkálós), netán Chudinov... szóval elég fura lett a lista az biztos.

» Peacock   válasz erre
    2015-10-17 13:30:02

@Chico: És kik azok az ellenfelek akiken nem jutna túl?

» deontay   válasz erre
    2015-10-17 02:07:22

@deontay: wilder Joshua ellenfeleinek a felén sem jutna túl...

    2015-10-16 22:37:26

@sziporka: Azért várjuk meg mekkorára nő még Joshua, mert konnyen lehet belőle Briggs 2 ha így halad, és akkor nem valószínű, hogy megveri Wildert.

» deontay   válasz erre
    2015-10-16 21:51:32

@Galamb: :)

» Peacock   válasz erre
    2015-10-16 21:27:41

@Galamb: Szerintem is bajnok lesz Joshua, nekem a jelenlegi nehézsúlyból a kedvencem, de azokkal értek egyet, akik azt mondják, hogy még nem vált el a szar a víztől. Kétségtelen, hogy nagyon jók az adottságai.

Amúgy én azért is szeretném, ha Wilder bajnok maradna, mert Joshua ellen nagyon megnézném. Nincs kétségem, hogy Joshua nyerne, de ennek a két kolosszusnak találkoznia kell a ringben.

» sziporka   válasz erre
    2015-10-16 16:32:49

@Peacock: Nem néztem utána, de ha ez igaz ,akkor visszavonom a moralitásával meg olompikoni szellemiséggel kapcsolatos áradozásomat és kösz, hogy informáltál.
Egyébként sajnos az élsportban már csak azok nincsenek megbélyegezve, akiket még nem kaptak el....
Gondolom érted mire célzok?!
Mindezektől függetlenül meggyőződésem, hogy Joshua hatalmas bajnok lesz.

Amúgy azt a szövegedet ,hogy
... \" Attól, hogy szépen néz..\" -díjazom. :))))

» Galamb   válasz erre
    2015-10-16 12:24:22

@csiga: Szerintem Pulev nem utne ki Duhaupast, vagy ha igen, a kesei menetekben. Mondjuk romma verne kulonosebb nehezsegek nelkul, azt alairom.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-10-16 11:44:44

Mickey Garcia,Wilder,Broner,Canelo lehetnek a nagy sztárok a jövőben szerintem,a többiek is jók,de olyan se íze se bűze figurák,nem hozzák a showt,ami elengedhetetlen a sztársághoz.
Joshua még kipróbálatlan,gyakorlatilag senki nem tudja megmondani hogy mi történne ha 3 menetnél többet kéne bunyóznia,szerintem savasodna mert túl izmos,ezért le is lassulna,de ez tudható biztosra.

» Feeder   válasz erre
    2015-10-16 10:57:09

@Galamb: Ugye az megvan hogy az olimpián, hazai pályán volt olyan meccse ahol a szakértők többsége szerint nem ő nyert? Na de nem is ez a lényeg, hanem az olimpizmus szellemisége... szerintem ezzel sokakat felültetnek. Én az amatőr sport (s így az olimpizmus) szellemiségét nagyon nagyra tartom (komoly érték), de ami az olimpián történik a legtöbb sportban az ma már ugyanúgy a pénzről, a megélhetésről, és a laborok versenyéről IS (!) szól.
De ha ezt nem is fogadod el, pont az ő esetében a jólelkű, morálisan is bajnok olimpikon nem kicsit hamis image-nek tűnik annak tükréren, hogy drog (és feltehetően szteroid) dealerkedésben találták bűnösnek pont az olimpia előtt, amit el is ismert a bíróságon (hogy csökkentse a büntetését), és feltehetően nem kis sportdiplomáciai nyomásra, a londoni olimpiára tekintettel nem ment a hűvösre, hanem engedte indulni az angol bíróság. Találsz erről cikket a neten, nyilvános, csak sokak által elfelejtett információ.
Na most nem mondom hogy nem változhat meg, de azt állítom, hogy nem az olimpizmus szellemét hozza magával... vagy hát nem abban az értelemben, ahogy Te és minden jóérzésű ember (én is) érteni szeretném. (Attól hogy szépen néz és szerényen nyilatkozik.)
Ennek ellenére én is kedvelem a szerény nyilatkozatait és hogy eddig sportemberként viselkedik a profik között. Abban viszont pld. biztos vagyok, hogy a rajta lévő izomkötegek túl nagyok ahhoz, hogy természetes úton alakuljanak ki (ráadásul pont egy bokszolónak, akinek a súlyzós edzés csak kiegészítő mozgás).

» Peacock   válasz erre
    2015-10-16 10:09:06

@deontay: Wildernek Povetkinnél, Pulevnél és Klicskónál sincs szemernyi esélye sem. Itt nagyon sokan reálisan látják Wilder menetelését, te nem... Ez a francia hentes gyerek az általam felsoroltak ellen 2 menetet sem bírt volna ki. Õ pedig, ameddig szusszal bírta, néhányszor takarosan fejen verdeste ezt a jövő sztárját.

    2015-10-16 00:25:58

Azért itt egyesek komolyan túlzásba esnek Joshuával! Minden idők egyik legjobbja??? Még ki se derült mit tud... Szerintem senki nem lesz All Time top nehézsúlyú a jelenlegi mezőnyből, csak Klitschko ( teljesen jogosan )

» deontay   válasz erre
    2015-10-15 22:53:47

@Galamb: Sok igazság van abban, amiket írsz, bár az, hogy alapból tehetségesebb Klitschko-nál, azért is tűnhet így, mert ő sokkal színesebben bunyózik a mostani Wladimirnál, de karrierje ezen szakaszában még Klitschko is hasonlóan látványos és meggyőző volt, ráadásul az ő olimpiai győzelme egyáltalán nem volt véleményes...

» superman   válasz erre
    2015-10-15 21:34:47

Most látom, hogy Madár nevét siettemben hogyan írtam. Tragikomikus. Rajongótól nagy szégyen. Mea culpa.

» Galamb   válasz erre
    2015-10-15 20:18:04

@superman: Ez így igaz, de én nagyon hiszek Joshuában. Azért látom őt kivételesnek, mert a natív termet, tehetség mellett mentalitás, valamint morál terén is nagyon rendben tűnik, s mindezek mellett egy igazi győztes alkat. Ráadásul az olimpizmus szellemiségét is átmentette profi pályafutásába. Különleges sportintelligenciát érzek benne.
....mint ahogy a Klitschko testvérekben is, csakhogy Joshua esetében nem annyira \"verejtékszagú\" mert ő alapból tehetségesebb.

» Galamb   válasz erre
    2015-10-15 19:59:41

@Galamb: \"nem is fogja senki alaposan letesztelni...\" - lehet, de egyelőre reális esélye van összefutni Klitschkoval, Povetkinnel, később meg Parkerrel, Wilderrel, ők azért könnyen megkínálhatnák majd pár rendes pofonnal (és még van azért pár nehézsúlyú, aki nem adná könnyen a bőrét).

» superman   válasz erre
    2015-10-15 18:16:47

Nem tartozik feltétlenül ide, de kikívánkozik belőlem:
Szerintem ha Erdelyi Zsolt nem torpan meg a Byron Mitchell meccset követően, hanem folytatódott volna az akkor végre beindult , valódi profizmuson alapuló fejlődése, ami addig sajnos nem igazán jellemezte, akkor bizonyára Madár is egy igazi klasszissá nőtte volna ki magát, hisz tapasztalata, technikai tudása, gyorsasága, boxhoz való \"szeme\" , Ward -éhoz mérhető.
Lou DiBella eleinte maximálisan támogatta, látszott , hogy hisz benne és tisztában van Zsolt értékével.
Nagy kár, hogy akkor a sérülések és -szerintem saját hibájából- történt akadályok megtorpantották.

» Galamb   válasz erre
    2015-10-15 17:33:34

@superman: Lehet, ha tévedek (bár ne tévednék) , de én így látom, így érzem. Régtől követem az ökölvívást, visszamenőleg is érdekel és Anthony Joshuaból ezt nézem ki. Ez nem elfogultság, egyszerűen így érzem, így ítélem meg.
Ami pedig az állát illeti: valóban nincs letesztelve; véleményem szerint nem is fogja senki alaposan letesztelni.... :))))

» Galamb   válasz erre
    2015-10-15 16:38:00

@Galamb: Na ez pl. olyan dolog, amit szerintem semmiképp nem lehet ennyire biztosra venni. Joshua nagy tehetségnek tűnik, de sem az álla, sem a kondija nem lett még tesztelve és nehézsúlyban különösen nagy pofonok repkednek. Még a jelenlegi élvonalból sem volt egyetlen ellenfele sem, nemhogy \"all time\" viszonyításban el lehessen helyezni. Egyelőre annyit mondhatunk, hogy minderre lehet esélye, többet nem igazán...

» superman   válasz erre
    2015-10-15 15:59:04

Bocs: úgy akartam írni, hogy minden idők egyik legnagyobb....

» Galamb   válasz erre
    2015-10-15 15:30:55

Mayweather végig nagy kedvencem volt, de tudom,hogy azért volt lehetősége ekkora szupersztárságra, mert nehézsúlyban nem volt látványosan búnyózó klasszis.
Hacsak komoly sérülés nem fogja hátráltatni pályafutását, akkor -szerintem- Joshua nemcsak a következő időszak, - hanem minden idők legnagyobb boxegyénisége lesz.
GGG is sokáig nagy klasszis maradhat, ugyanúgy Ward is, Verdejo is bizonyára azzá válik, de ha valaki a királykategóriában világsztárrá válik, azt nem lehet überelni, s Anthony Joshua az lesz.

» Galamb   válasz erre
    2015-10-15 15:28:27

Szerintem is külön kell választani a szupersztárságot és a P4P-listás szereplést, mert javarészt más emberek fogják alkotni a két listát...

Másrészt szerintem egy csomó újságíró nem vette figyelembe se a súlycsoportok aktuális és potenciális erősségét/mélységét, se azt, hogy a bokszpolitika a potenciális jövőbeli párosításokból egyáltalán mit tesz lehetővé, ami szerintem komoly hiba...

Kovalev például máris komoly minőségi ellenfélhiányban szenved és a jelen bokszpolitikai helyzetben nagyon szűkösek a lehetőségei, Golovkinnak nagyon sok múlik azon, hogy most Lemieux ellen milyen PPV-számokat hoz majd, de utána neki is Cotto-Canelo győztesén kívül aligha marad értelmes ellenfél, 168 fonton meg a jobb nevek Haymonnál vannak, szóval nem tudom mi lesz vele, lesz-e neki igazi áttörés valamikor is...

P4P most nálam: Ward, Rigondeaux, R.Gonzalez, Golovkin, Kovalev, W.Klitschko, Crawford, Leo Santa Cruz

- közülük Crawfordban látom a legnagyobb potenciált és szerintem ő előtte állnak a legjobb lehetőségek karrierépítés szempontjából, rengeteg elérhető név van a számára kisváltóban és váltóban... Ugyanez igaz lehet kicsit béta verzióban Mikey Garciára is, ha marad a Top Rankkel...

Ward nem eladható igazán és szűkösek a lehetőségei is nagy neveket illetően, R.Gonzalez, (kis súlyú), Rigondeaux meg nem lesz sztár semmikor az USA-ban...

Szupersztár/eladható most: Pacquiao, Alvarez, Cotto, Bradley, Broner, Golovkin, Kovalev, Thurman, D.Garcia

Szupersztár lehet: Joshua, Verdejo, Errol Spence, Brook (ha mindenkit elver váltóban)
Tehetségek: Julian Williams, Oscar Valdez, Ievgen Khytrov

Wilder szerintem nem elég jó és amúgy sem tesz jót a népszerűségének, hogy gyengébb ellenfelek ő is gyenge produkciót tesz le, ahelyett, hogy kiszórná őket a francba, a Povetkin elleni meccs akár véget is vethet a vele kapcsolatos újságírói reményeknek. Hogy Danny Garciából lesz-e még valami, meg egyáltalán bármelyik Haymon-bunyósból, azon múlik, hogy találkoznak-e a legjobbak egymással és azokon milyen eredményeket érnek el...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2015-10-15 15:20:29

@northpaw: Szerintem Usyk ütőereje és fizikuma cirkálósúlyban közepes, nehézben viszont átlag alatti lesz. A bunyójából hiányoznak a látványos, meghúzott ütések. Szóval én nem hiszem ,hogy ő nehézsúlyú sztár lesz, még ha fel is ér ott is a csúcsra esetleg.

» superman   válasz erre
    2015-10-15 15:01:25

@Tom Cormie: Én Verdejo-t egy Pacquiao gálán láttam először boxolni, talán 3 éve, már akkor nagy kedvencem lett. Szerintem te is nézz utána, piszok tehetséges a gyerek.

» deontay   válasz erre
    2015-10-15 13:31:31

Wilder és Broner kicsit meglepett, Felix Verdejo-t pedig nem ismerem. A mérlege jól mutat, és még nagyon fiatal. Meglátjuk.

Szerintem a közeljövő Golovkiné lesz, az Õ visszavonulása után viszont Canelo és Joshua következik.

» Tom Cormie   válasz erre
    2015-10-15 13:18:25

Szerintem valahogy így fest majd pár év múlva.

1. Canelo
2. Joshua
3. GGG
4. Crawford
5. Broner... :/

Nagyon látszik, hogy javarészt amcsik készítették a listát, hogy ilyen wilder felkerülhetett és Joshuát is megelőzte... Ez azt mutatja, hogy egyre blikkesebb a Ring magazine is...

    2015-10-15 12:31:43

@csiga: Szerintem meg azok a trollok, akik ha megjelenik egy Wilder, vagy egy Khan cikk egyből beírják, hogy sz*r túlhypolt bunyósok. Annyira csak nem lehet rossz Wilder ha a világ legnagyobb boxmagazinja szerint a legnagyobb nehézsúlyú sztárja lesz! Ahhoz hogy valaki nagy boxcsillag legyen nem elég, hogy magas, fekete, széttetovált, és jól beszél. Valamiért a boxszakértők mindig elismerik Wildert, csak itt egy-két ember szimpla utálatból fröcsög rá.

» deontay   válasz erre
    2015-10-15 12:23:19

@deontay: Szerintem, te fizetett troll vagy.

    2015-10-15 11:59:29

@tomba: Szerintem Usykból lehetne sztár. Egyelőre cirkálóban bunyózik, de idővel felmehet nehézbe. Megvan az ütőereje, álla, képzettsége, atletikussága, hogy pár év múlva nehézsúlyú bajnok legyen. És még karizmatikus is, ahogy kiderült a róla szóló dokumentumfilmből, ami szintén fontos a sztársághoz. Meglátjuk, hogy a K2 tudja-e úgy népszerűsíteni, mint Golovkint. A dolgot nehezíti, hogy Usyk erősen hazafias, és nem nagyon szeretne Ukrajnán kívül bunyózni.

» northpaw   válasz erre
    2015-10-15 11:19:56

Elismerem GGG-t de nálam már most Canelo a legnygabobb sztár, ha Pac-et és May-t visszavonultnak tekintem. Canelo nagyon népszerű mexikóban hosszútávon el tudom képzelni, hogy Chavez-i magasságokat is megüthet népszerűségben!
Voltak már erős kalsszis ellenfelei. Nyert már bajnoki címet és valószínűleg még fog is, figyelemre méltő mérlege van és megnyerő, közönségbarát a stíllusa. Kellőképpen agresszív mégis technikás... mindent tud a bunyoról. Lábmunka, védekezés, elhajlás és minden apróság. 30 akárhány meccsét néztem vissza eddig és fölleg 2008 és 2014 között nagyon látványos fejlődésen ment keresztűl. Még mindig csak 25 éves legalább 10 év van a pályafutásában, amit HA évi 2-3 meccsel számolunk az még akár 20-30 meccs is lehet. Szerintem hosszútávon többre viheti, mint GGG és (kövezzetek meg), de szerintem most se lenne annyira lefutott egy GGG vs. Canelo, mint azt sokan hiszik. Nagyon várom már a novembert!

» foreman99   válasz erre
    2015-10-15 10:55:22

@edge: Egyetértek, 5 év múlva ez a lista az akkori szupersztárokról egész másként fog kinézni. Golovkin és Kovalev valószínűleg kiöregszenek, szerintem Thurman, Wilder, Danny Garcia, Broner és tán Walters is vereségekkel gazdagodnak addigra, a kipróbálatlanabb srácok lehet, hogy könnyűnek találtatnak majd és akkor a nem várt meglepetésekről még nem is szóltam, bárki belefuthat a listáról addig olyan vereségbe, ami derékbe töri a karrierjét, vagy váratlanul leszállóágba kerülhet, miközben új csillagok tűnhetnek fel.

» superman   válasz erre
    2015-10-15 10:33:51

@sziporka: Nem tudom, jelenleg is Alvarez a népszerűbb. Szerintem az ő menedzsmentjének üzletileg nem érdeke még Golovkin ellen bunyózni, úgy valószínűleg az esélyesebb Golovkin Alvarez hátán kapaszkodhatna fel a népszerűségi lista élére, Alvarez-t meg lehet, hogy újra kéne építeni, hiszen Golovkin ellen elég nagy a ko-vereség rizikója. Nem lepne meg, ha még várnának ezzel a mérkőzéssel, míg Alvarez rendesen beleerősödik a középsúlyba és végleg kilépve Pacquiao és Mayweather árnyékából ők ketten kerülnek a közérdeklődés fókuszába, így az összecsapásuk jóval nagyobb bevételt generálna.

» superman   válasz erre
    2015-10-15 10:08:52

@sziporka: rövid távon?.... 5 ev az nagyon hosszú idő a bunyóban.. Joshua-rol a legtöbb bokszrajongó 3 éve azt sem tudta, hogy van ilyen nevű bunyós.. most mégis a legtöbb ember szemeben o a nehézsúly következő klasszisa. Ha valaki 4-5 évig a világ legnépszerűbb bunyósa tud lenni, az már all-time klasszik kategória..

    2015-10-15 10:05:02

@tomba: Csak egy pillanatra elképzeltem, ahogy tódul a nép Rigo meccseire, kiakad a PPV számláló és véresre rágjuk a körmeink alatt a húst az izgalomtól, ahogy Rigo Gattit megszégyenítő módon leáll hirigelni... :D :D

    2015-10-15 09:55:24

@edge: Könnyen lehet, hogy rövid távon nézve a következő GGG lesz. Viszont szerintem hosszú távon, utána pedig Canelo. 5 év múlva GGG 38 éves lesz, Canelo meg még mindig csak 30. Ha nem jön valami eget rengető nagy sztár, akkor Alvarez lesz a legnagyobb PPV attrakció. Golonak lehet most pár éve a csúcson, de szerintem túl későn kerül föl a trónra, ha egyáltalán fölkerül.

» sziporka   válasz erre
    2015-10-15 09:52:51

A legnagyobb sztár az, aki a legnagyobb nezettseget hozza, akinek a meccseire a legtobben kiváncsiak. Akinek a meccseit a HBO vagy a Showtime PPV (pay per view) konstrukcioban sugározza. A legnagyobb sztár nem feltétlenul a legjobb bunyos, nincs egyenes aranyossag a kettő kozott (legjobb pelda erre Arturo Gatti: sosem volt a P4PTop10-ben, mégis az egyik legnagyobb kozonségkedvenc volt) - viszont ha valaki egy VB cimet sem tud begyujteni, abbol nyilván sosem lesz igazi sztár.

Jelenleg 5 PPV bunyos van, \"nézettségi\" erosorrendben:
1, Mayweather (Showtime)
2, Pacquiao (HBO)
3, Alvarez (HBO)
4, Cotto (HBO)
5, Golovkin (HBO)

Ha May-t es Pac-et visszavonultnak tekintjuk, akkor valszeg jo esellyel a \"Cotto-Alvarez gyoztese VS Golovkin-Lemieux gyoztese\" mérkőzésen fog eldőlni, hogy ki lesz a közeljövő legnagyobb szupersztárja. Amugy en egyetertek a Ring Magazinos szakirokkal, sztem is Golovkin lesz az.

    2015-10-15 09:33:12

@deontay: páran már beírták, hogy nem boksztudásról szólt a lista (lomachenko, rigo, usik), hanem sztárságról (sztárolásról, végül is). az eddig sem volt kérdés, hogy sztárolásban nagyon jó a névadód csapata.

    2015-10-15 08:49:09

@fixpont: \"Alvarez sem amerikai.\"

USA tele van mexikóiakkal. A box rettenetesen népszerű is köztük, ezért is a \"sztár\" mexikóiak hatalmas PPV \"ereje\".

» Shaham   válasz erre
    2015-10-14 23:42:36

Ha Wilder ott a listan,akkor Fury nak is ott lenne a helye.Szerintem a gypsy warriornak, ov nelkul tobb rajongoja van mint Wildernek.
Igy is lehet nezni a sztarsagot.
Viszont ha a jovo nagy bajnokat keressuk,akkor egyiknek sincsen.
Valoszinuleg tobb nagy bajnok lesz.
Pac ugynakkora sztar/bajnok volt mint Floyd.
Valahol szukseguk is volt egymasra szerintem.
Lesz egy nagy bajnok nehezsulyban,mert azert csak kiralykategoria.
Szerintem Joshua.
Meg lesz valaki 147lb-160lb kornyekerol.
Vagyis lesznek,de nem biztos,hogy lesz kozottuk olyan aki vegigver mindenkit
A jovo nagy bajnoka/szupersztarja lehet meg nincs is akkora reflektorfenyben mint barki ezen a listan.

» miskacarus   válasz erre
    2015-10-14 22:55:41

Na mégse olyan rossz ez a Wilder gyerek?

» deontay   válasz erre
    2015-10-14 22:21:13

https://www.youtube.com/watch?...


A mai döntő a jövő nehézsúlyú reménységei között

(Bár Savón talán sosem lesz profi.)

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-10-14 22:16:16

Sehol nem látom a jövő nagy bajnokát, a gypsy warriort. Micsoda lista ez, kérem?!

» winwin   válasz erre
    2015-10-14 21:28:48

Bammeg Ring Magazin(érted nem a Blikk) Wildert odarakja Joshua elé.
Meg azt a Golovkint első helyre akinek lasszóval kell ellenfelet fogni és 5 évnél több nemigen van benne. Szerintem nem értették meg a kérdést. Golo Lemieux után mégis kivel fog vívni? Nem Cottoval és nem Alvarezzel. A szupersztársághoz kellenek a nevek. Itt írta valaki a váltósúly környékét. Szerintem Floyd után pont nem onnét lesz hanem nehézből. Wilder felpezsdítette a nehézsúlyt de Joshua fogja learatni a babérokat.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-10-14 21:15:19

@Dr Evil: Miert latszik? GGG siman a legtobb szavazatot kapta es Kovalev is top3-as, Alvarez sem amerikai.

» fixpont   válasz erre
    2015-10-14 21:10:14

Na igen, nem ugyanaz, hogy ki lesz a p4p és ki lesz szupersztár. Előbbihez szerintem Ward-nak és Crawfordnak vannak a legjobb képességei, esetleg Gonzalez, Golovkin, később Joshua pályázhat majd még az eredményességük miatt (most Rigo-t nem említem, mert ennyi idősen ő már nem a jövő sajnos). Szupersztárságra viszont inkább az óceán túlfeléről pályázhatnak, a máshonnan származó ökölvívóknak ezért sokkal többet kell tenniük és azt is látványosan, de pl. ha Golovkin látványosan megverné Canelo-t és majd Joshua Wilder-t, máris két legyet ütnének egy csapásra (az elismertségük nőne, miközben a konkurenciát gyengítenék).

» superman   válasz erre
    2015-10-14 17:54:34

Hosszútávon mindenképp a legpiacképesebb bunyós váltósúly körül lesz. Mikey Garcia, Crawford vagy később Verdejo közül kerülhet ki a legjobb. Az ilyen bunyósokat az egymás elleni meccsek tehetik igazán sztárrá. Canelo annak ellenére, hogy most a legeladhatóbb, nincs igazán nagy név a súlycsoportjában. Egyedül Golovkin ellen lenne érdekes, meg most Cotto ellen. Végszükség esetén még Margarito-t bevállalják, de utána elfogynak az igazi neves ellenfelek.

    2015-10-14 17:15:36

@Toscio: Itt nem arról van szó, hogy ki a legjobb.
Rigo sosem lesz \"szupersztár\" és Wardot sem tenném a listára, pedig a képességei alapján ott a helye a legjobbak között.

Egyébként aátszik a listán, hogy javarészt amerikaiak szavaztak.

» Dr Evil   válasz erre
    2015-10-14 15:02:43

Remelem azert Joseph Parker majd racafol a listakra

» dondannyboy   válasz erre
    2015-10-14 14:31:50

@Shaham: Szerintem is.

» Streky   válasz erre
    2015-10-14 14:19:22

Nah jó és hol van Loma, Rigo?

» Toscio   válasz erre
    2015-10-14 13:49:10

Azert Terrence Crawford es Andre Ward jobb helyet erdemelt volna. Siman ott lesznek a Top 10-ben szerintem. Garcia-t mostanaban nem tudom, mar az utobbi meccsein sem volt valami meggyozo.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-10-14 13:47:16

Canelo fiatal is(25) nagy lehetőségek állnak előtte.

» guilermo   válasz erre
    2015-10-14 13:46:24

Szerintem Canelo. Jelenleg messze legpiacképesebb.

» Shaham   válasz erre
    2015-10-14 13:20:07

Nagyjából egyetértek az összesített listával, csupán Joshuat tenném előrébb. Ezen kívül nagy kedvencem Mikey Garcia, bízom benne, hogy egyenesbe jön és szép karriert futhat be.

» AirBundy   válasz erre
    2015-10-14 13:05:45

@fixpont: Manapság az, hogy ki mekkora sztár nincs egyenes arányban azzal, hogy mennyire jó bunyós. Broner és Wilder is nagyobb sztár lehet, és valószínűleg több pénzt fog keresni, mint Golo meg Kova. Ez szörnyen igazságtalan, de sajnos ez van. Wilder egy Molina ellen 1,4 millió dollárt kapott, Broner a Porter elleni zakóért 1,3-at, és mindketten fiatalabbak Golonál meg Kovánál.

» sziporka   válasz erre
    2015-10-14 13:01:20

A jövő szupersztárja Anthony Joshua.

» pittman   válasz erre
    2015-10-14 12:52:23

Usyk nélkül nincs lista.

» northpaw   válasz erre
    2015-10-14 12:34:21

@Toscio: Õ a jelen, nem a jövő! ;-)

» All_in   válasz erre
    2015-10-14 12:33:10

Lehet én vagyok a hülye, de hol van Wladimir?

» Toscio   válasz erre
    2015-10-14 12:25:56

Mondjuk ankinekl Wilder meg Broner a listan van azt nem is olvasom tovabb az komolytalan.

» fixpont   válasz erre
    2015-10-14 12:19:52

A listan levo bunyosok tobbseg elmult 30, igy mar nem lehet befutni annyira mint May vagy Pac ment az elmult evtizedben, szerintem ekkora sztar most nem lesz, mint ok voltak, ami talan nem is baj.

» fixpont   válasz erre
    2015-10-14 12:19:00

Én Golo-t jelenleg a legkomplexebb, legjobb bunyósnak tartom, aki emberileg is nagyon szimpatikus. Azonban még évekig nem fog rajta látszani, de már ő sem a legfiatalabb (33). Vagy most szerez mindenhol ismertséget, vagy soha. A középsúlyban kazahként nem lesz belőle szupersztár.

Canelo olyan lesz, mint Oscar. Be fog nyelni vereségeket, de mindig be fogja vállalni a kihívást, jó nevekkel fog bunyózni, látványosan. A rajongók kedvence lesz (sokaknál már most az), és ő lesz a legnépszerűbb bunyós pár éven belül.

Kovalev körül is lassan elfogynak az ellenfelek. Amíg Stevenson ott van, mint legyőzendő ellenfél, addig kajálni fogja a nép. Utána nem tudom. Õ is 32 éves már, pár év és el fog kezdeni kopni. Súlycsoportváltás nála fura lenne, mert a cirkáló teljesen érdektelen, lefelé meg szerintem nem tud menni. Én nem gondolom, hogy olyan hatalmas népszerűségre fog szert tenni a tengeren túlon.

Thurman már most sem mindig olyan meggyőző, mint korábban. Ha összekapja magát, akkor odaérhet, hogy szupersztár legyen. Ha Portert aztán meg mondjuk Brookot meggyőzően verné, akkor nagyon nagy fegyvertényhez jutna.

Wilder lehetne nagy sztár, mert a karizmája meg a képességei talán még meg is lennének, de amígy Haymon így egyengeti a pályáját, addig sohasem lesz igazán elismert.

Joshuából kétségtelenül a nehézsúly ura lesz Wlad visszavonulása után. Belőle azt is kinézem, hogy egyesíti az öveket. Lennox 2.0 lesz a srác.

Ward lehet P4P No. 1., ha aktivizálja magát.

A többi listás helyezettet annyira nem követem. D. Garcian meglepődtem, hogy egyáltalán rajta van a listán, az utóbbi időben nem villantott semmit. Crawfordból lehet még nagy dobás szerintem.

Sötét ló: Errol Spence. Eddig nagyon meggyőző, és fiatal gyerek, kivételes képességekkel.

» sziporka   válasz erre
    2015-10-14 12:07:52
Ugrás az oldal tetejére