×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Joe Calzaghe legnagyobb győzelmei

2008-11-01 00:00:00 /

A hétvégén Roy Jones ellen lép utoljára ringbe Joe Calzaghe, napjaink egyik legnagyobb bokszolója. A veretlen walesi klasszis hosszú ideig volt a WBO nagyközépsúlyú világbajnoka, de emellett az IBF, a WBA és a WBC címeit is begyüjtötte. Legújabb írásunkban Calzaghe öt legnagyobb győzelmét mutatjuk be James Slater ötlete alapján.

5. Joe Calzaghe vs Byron Mitchell TKO2 (2003)
A mérkőzés elsősorban azért emlékezetes Joe számára, mivel Mitchell ellen szenvedte el karrierje első leütését. Az amerikai ex-WBA világbajnokként érkezett a meccsre hiszen fél évvel korábban Sven Ottke ellen vesztette el bajnokságát a vitatható német pontozásnak köszönhetően. A 13. címvédésére készülő Calzaghe ellen azonban nem akart semmit a véletlenre bízni és már az 1. menetben keményen leütötte a walesit, aki láthatóan meg volt fogva, de azonnal felállt a padlózásból. Azonban a bajnokot nem olyan fából faragták, hogy ez meghátrálásra késztesse. Továbbra is kőkeményen belement az adok-kapokba és a 2. menetben már ő ütötte le és ezzel ki Mitchellt. Szikrázó meccs volt, nagy ütésekkel mindkét oldalon és Calzaghe megmutatta, hogy milyen az igazi brit ökölvívás.

4. Joe Calzaghe vs Chris Eubank W12 (1997)
Az akkor 25 éves Calzaghe hivatalos kihívóként bokszolhatott Eubankkel a WBO megüresedett nagyközépsúlyú bajnokságáért. Egyes hírek szerint Steve Collins éppen Calzaghe miatt adta fel a címet, mivel nem fűlt a fogva egy skót-walesi bokszrangadóhoz. A Eubank elleni meccset Calzaghe fantasztikusan kezdte, hiszen a nyitó menetben leütötte szupersztárnak számító ellenfelét, de a befejezéshez nem volt elég ereje. Ezt követően Joe az egész meccsen bombázta a gránitálló Eubanket, aki derekasan tartotta magát és ő sem maradt adósa ellenfelének. A kemény 12 menetet követően gyakorlatilag egyértelmű volt, hogy Joe Calzaghe-nak hívják az új bajnokot.

3. Joe Calzaghe vs Jeff Lay W12 (2006)
Ez volt Calzaghe első címegyesítő meccse és ami még ennél is fontosabb, hogy egy ilyen találkozót már az Egyesült Államokban is kiemelt figyelem övezett. A szakértők a meccs előtt nagyon megosztottak voltak, ugyanis sokan a súlycsoport nagy reménységenk tartott Lacyt várták győztesnek, mondván, hogy a WBO bajnok mindig csak gyengébb ellenfelekkel bokszol és az igazi kihívásnak nem fog tudni megfelelni. A meccs azonban egy igazi mestermunka volt. Joe mind fizikálisan, mind pedig taktikailag és technikailag is magasan ellenfele fölé nőtt, aki tehetlenül szemlélte, hogy idősebb ellenfele gyakorlatilag akkor és ott üti meg amikor akarja. Lacy a csodával határos módon elérte a 12. menetet, amikor is nagyot padlózott, de végül az utolsó gonszót is sikerült meghallania. Döbbenetes, hogy Calzaghe a meccs során több, mint ezer ütést indított, aminek jelentős része power punch volt! Egészen csodálatos győzelem volt és Calzaghe végre elindult szupersztárrá válás útján. Nem mellékesen pedig a WBO mellett az IBF övét is a derekára csatolhatta. 

2. Joe Calzaghe vs Mikkel Kessler W12 (2007)
Ez volt az a meccs ahol a világ két mindenki által elismerten legjobb nagyközépsúlyú bunyósai találkoztak. A két veretlen bokszoló összesített mérlege 82-0 volt, ami egészen elképesztőnek számít. A legtöbb szurkoló azt várta, hogy Kessler hosszú jobbegyenese kifog a veterán walesit, de Joe újra bizonyított. Kessler legnagyobb fegyvere ezen az estén semmit nem ért a sokat mozgó, rendkívül jó taktikát választó walesi ellen. A Cardiff-i Millenium Stadionba kilátogató 50 ezer néző elégedetten vette tudomásul, hogy Calzaghe testütéseivel és hihetetlen aktivitásával Kessler sem tud mit kezdeni, így végül megnyugtató pontozásos győzelem született az est végére. Az első vereségét elszenvedő dán bunyós a meccset követően sportszerűen elismerte, hogy többször is meg volt fogva a találkozó alatt és volt olyan pillanat amikor a feladás gondolatával is foglalkozott. Calzaghe ezzel a WBO, a WBC és a WBA világbajnoka lett.

1. Joe Calzaghe vs Bernard Hopkins W12 (2008)
Ez volt az első meccse Calzaghenak az Egyesült Államokban. Az ellenfél az a Bernard Hopkins volt, akit mindenki a világ legjobb félnehézsúlyú bunyósaként emlegetett annak ellenére, hogy nem volt egyetlen világbajnoki címe sem. Az új súlycsoport nagyobb ütésekkel is járt és ezt Joe is hamar megtanulta. Már az 1. menetben padlóra került egy Hopkins ütéstől, de ez nem volt súlyos leütés. Ezt követően Calzaghe a szokásos ökölvívását mutatta be. Sokat ütötte testre és fejre is, valamint rendkívül jól váltott ritmust a mérkőzés alatt. Hopkins rendkívül rutinos ellenfél volt, aki nehezen adta meg magát. A 12 menetet követően végül megosztott pontozással őrízte meg veretlenségét a 36 éves walesi, de teljesítménye csalódást keltő volt. Mindezek ellenére egy annyira nehezen verhető és nagyon magasan jegyzett ellenfelet győzött le, hogy ez a siker első kell, hogy legyen a listánkon.

Joe Calzaghe november 8-án azzal a Roy Jones-al bokszol, akit sokan minden idők egyik legjobbjaként emlegetnek. Ha győz akkor az a siker mindeképpen bekerrül a következő listánkra.

2008. 11. 01. Hollywood


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

Így van, Tarver a csúcson volt és pont ezért nem lehet ekkora a tudáskülönbség kettejük között reálisan, mint amit az egyetlen egymás elleni meccsük mutatott...
Mindhárom pontozó 118-109-cel Hopkins-nak adta a meccset, ami teljesen jogos volt a látottak alapján, ugyanakkor a valóságban kizárt, hogy ennyivel jobb lenne Hopkins Tarver-nél... Ez számomra csak úgy történhetett, hogy Tarver sokkal rosszabb volt saját magához képest...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2008-11-06 16:14:16

A Tarver-Hopkins meccs előtt főként azért tartották Tarvert esélyesnek,mert 2 súlycsoportot ugrott fölfele Hopkins 40 éves korában és előtte kétszer kikapott Taylor-tól,míg Tarver karrierje legnagyobb győzelmeit aratta a meccs előtt.A várakozásaik megalapozottnak TÛNTEK,de a szakértők és bokszrajongók TÉVEDTEK.Tévedtek,mert Hopkins még nem került leszállóágba,a súlycsoportváltás nem ártott meg a teljesítményének és a tudásbeli különbség nagyobb volt az ő javára,mint azt feltételezték volna.

» superman   válasz erre
    2008-11-06 13:37:56

Nekem pedig úgy tűnt, hogy enervált volt Pavlik, mintha kilók nehezülnének a karjaira és totál passzív volt, amilyen pedig nem szokott lenni...

Nyilván nekem nem a szívem csücske Hopkins, a sokak által látott "szemét" dolgai miatt főleg, persze voltak jó meccsei, ahol jó produkciót nyújtott De La Hoya, Tarver és most Pavlik ellen, amiket láttam...

Igazad van, hogy Tarver rossz volt Harding ellen, de a visszavágó milyen volt? :)
Elvir Muriqi ellen meg hát igen, őt illett volna jobban megvernie... Danny Santiago-val kapcsolatban pedig nem bántuk volna szerintem, ha a 4.menetben Erdei is búcsúztatta volna...
Egyébként a nagy nevek elleni jó teljesítményeire gondoltam, hogy Roy Jones, Glen Johnson, Clinton Woods ellen komolyan felkészült és bár 2-et elveszített a pontozók szerint ebből a 6 meccs, szerintem viszont egyet sem...

Hogy a szakértők sokat tévednek... Igen, leírtad a lényeget is, hogy "az előzetes várakozásaik megalapozottaknak tűnnek"... Csak azért tűnhet megalapozottnak, mert nyilván van valamilyen alapjuk! :) Erre gondoltam, hogy annyi ember "nem ismerhette félre" Tarver-t! :) Mint, amit aztán produkált Hopkins ellen... Én ezt látom a kulcsnak abban, hogy most mi is volt a fő oka Hopkins bántóan sima győzelmének felette...

"A félnehézsúly királya sztem sem lett Hopkins,ebben egyetértünk.Egy ilyen titulushoz valóban illett volna legyőznie még 1-2 nagy nevet (bár sztem,ha Dawson-t megverné és Calzaghe visszavonul Jones legyőzése után,már ez sem lenne nagy túlzás)"

Köszönöm és egyetértek! :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2008-11-06 12:31:24

Pavlik a középsúlyú meccsein sem volt gyors sztem.Véletlenül én azok közé tartozom,akik szerint a súlycsoport is közrejátszott Hopkins fölényes győzelmében,de mivel Pavlik megütni sem tudta szinte,nyilvánvaló hogy inkább itt is Hopkins boksztudása volt a döntő.Ugyanezért nem tudta megütni Tarver sem,akinek nem ez volt az egyetlen szar meccse,amikor az első vereségét elszenvedte,majdnem ki is ütötték(nem lucky punch-al) és a Hopkins utáni felhozómeccsein is igen gyengén muzsikált és a mostani Dawson elleni Tarvert is ugyanúgy verné sztem Hopkins.
Elgondolkodtam azon amit írtál és azt kell mondjam,hogy a szakértők és a bokszrajongók nagyon gyakran tévednek,annak ellenére,hogy az előzetes várakozásaik megalapozottnak tűnnek.Akinek ilyen neve van,mint neked,annak gondolom nem szükséges példákat sorolnom...
A félnehézsúly királya sztem sem lett Hopkins,ebben egyetértünk.Egy ilyen titulushoz valóban illett volna legyőznie még 1-2 nagy nevet (bár sztem,ha Dawson-t megverné és Calzaghe visszavonul Jones legyőzése után,már ez sem lenne nagy túlzás)

» superman   válasz erre
    2008-11-06 08:55:52

De hogyan hasonlíthatod össze Pavlikot Tarverrel...?! Pavlik amiatt volt szerintem döntően gyenge, mert 2 súlycsoporttal feljebb bokszolt... Se keménység, se gyorsaság nem volt a bokszában, amiket a középsúlyú meccsein mindenki láthatott... Ebből semmi sem volt Hopkins ellen...

Trinidadnál ugyanez.... Váltósúlyban és nagyváltósúlyban mindenkit megvert, de a középsúlyban a nagy nevektől (Hopkins, Wright) kikapott...

Tarvernek a félnehézsúly a természetes súlycsoportja és ez az egy meccse volt csak szar és ez szerintem nem egyedül Hopkins "érdeme", sőt inkább nem...
Arra is emlékszem, hogy Tarver-Hopkins előtt a szakértők és a bokszrajongók többsége is egyértelműen Tarver-t várta győztesnek, tehát ezek mindannyian barmok és túlértékelték az "átlagos" Tarver-t...

Te pedig ezen gondolkozz....

A "legjobb"-sággal kapcsolatban pedig rendben van, csak kár hogy senki sem tette hozzá, amit írtál...
Egy bukott középsúlyú megnyer egy meccset és ő lesz a király rögtön félnehézsúlyban... Pfff...
Õ tényleg egy korszakos zseni azért amit a középsúlyban tett, de ettől még nem kell egy másik mércét alkalmazni nála... A félnehézben nem tett le semmit az asztalra, csak egy győzelmet és egy vereséget...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2008-11-05 21:12:55

Nézd,ezek szerint az továbbra sem tűnt fel neked,hogy Pavlik soha nem nyújtott máskor fontos meccsen olyan gyenge teljesítményt,mint Hopkins ellen és Trinidad sem,mielőtt megküzdött vele.Szerintem nagy butaság azt állítani,hogy ez nem függ össze Hopkinsal.Lehet,hogy nem tetszik neked,hogy akinek a nevét viseled,azt olyasvalaki verte meg,aki nem egy korszakos zseni,Hopkinsal ellentétben,de talán nem ártana ezen elgondolkodnod.
Legjobbnak pedig akkor is lehet nevezni valakit,ha még nem vert meg mindenkit a súlycsoportból,legfeljebb hozzá kell tenni,hogy nem vitathatatlan az elsősége.

» superman   válasz erre
    2008-11-05 11:44:08

Nézd, én csak azt tudom, hogy Tarver soha máskor fontos meccsen nem nyújtott olyan gyenge teljesítményt, mint Hopkins ellen... Egyáltalán nincs annyi különbség köztük, mint amennyi a meccsen kitünt... Max. 1-2 menetet nyert egy 2 súlycsoporttal lejjebbről jövő bunyós ellen a legjobb félnehézsúlyú... Szerintem ezt nagy butaság csak azzal magyarázni, hogy mert Hopkins ennyire jó... Ugyan már...

De igazából nekem azzal van bajom, hogy miért címkézték a legjobbnak, mikor emögött se világbajnoki öv, se védés nem volt... A legjobb az szokott lenni, aki megveri az összes valamire való riválisát... Hopkins-nak meg odaadták egy győztes meccs után... Szerintem kellett volna pár meccs igazi félnehézsúlyúak ellen (Roy Jones, Glen Johnson, Clinton Woods, Erdei Zsolt, stb.) és ha azokat behúzza, én nem bánom...

Hogy mit érhetett volna el Zsozsó?

Szerintem Roy Jones-on és Tarver-en kívül mindenkit meg tudott volna verni évekkel ezelőtt... Most ez a 2 név szerintem kiegészült még Dawson-nal, Hopkins-sal, Calzaghe-val...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2008-11-05 02:46:19

superman Erdei Zsoltot! az ismeretlen, de ha kellőképp motivált akkor nagyon veszélyes WBO világbajnokot bajnokot... mostanra viszont sajnos attól félek a motiváció hiánya és a rozsda miatt soha sem tudjuk már meg mire is lett volna képes ha megkapja az esélyt....

    2008-11-05 00:07:11

Pavlik vagy Trinidad sem tűnt ugyanannak Hopkins ellen,akiknek a korábbi meccseiken láttuk őket,tehát nem igazán lehet megítélni,milyen mértékben volt Hopkins a felelős Tarver gyengébb teljesítményéért.
Szted egyébként ki mást lehetett akkoriban a félnehéz legjobbjának nevezni?

» superman   válasz erre
    2008-11-04 22:57:32

Superman

Ez oké, a meccs képe alapján irreális a visszavágó, de Te ugyanazt a Tarvert láttad Hopkins ellen, aki többször megverte Roy Jones-t vagy Glen Johnson-t?! Mert én nem...

De ha nincs visszavágó rendben van, de akkor jöjjenek a "védések" félnehézsúlyban, csak hát nincsen olyan, mert Calzaghe megverte Hopkins-ot a 2. félnehézsúlyú meccsén... Hoppá... 10 hónapig volt tehát csak a "legjobb félnehézsúlyú"... Tarver meg minimum 2 évig és övei is voltak...

Manchester

Tőled is azt kérdezem, amit Superman-től, hogy Te azt a Tarver-t láttad Hopkins ellen, amelyik Roy Jones-ot többször megverte és Glen Johnson-t is legyőzte, most őszintén?!
Függetlenül attól, hogy Hopkins valóban jól tudja semlegesíteni az ellenfél erősségeit, meg még persze mást is a "mocskos" kis szabálytalanságaival...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2008-11-04 19:47:35

Itt a példa Roy Jones Jr. hozzászólásában. Annak ellenére, hogy Hopkins 20 éve van a szakmában, és extraklasszisokat vert meg úgy, hogy azok hozzá se szagoltak a meccshez, és többnyire nem tudtak kibontakozni se, Roy Jones Jr. még ennyi Hopkins meccs után is naivan hiszi, hogy az ellenfelei rossz formában voltak ellene (pl. Tarver). Hopkins hihetetlenül jól tudja semlegesíteni az ellenfél támadásait, előkészítő ütéseket be se tudnak ellene vinni. Tarver végig várt a megfelelő ütőtávra, de Hopkins mozgása ezt lehetetlenné tette. Persze bele lehet magyarázni, hogy mindenki rosszul bokszolt Hopkins ellen, Trinidadtól Calzaghe-ig.

» manchester   válasz erre
    2008-11-04 09:47:01

RJJ, arról megfeledkezel,hogy a Tarver-Hopkins után senki nem kiabált visszavágóért,még Tarver sem,mert teljesen egyértelmű volt,hogy Hopkins jobb nála,nem úgy,mint a Lewis-Rahman esetében,ahol Lewis volt a jobb,csak Rahman betalált egy lucky punch-al.

» superman   válasz erre
    2008-11-04 08:33:58

De azt is vedd hozzá, h előtte a középsúly ura volt hosszú ideig, szal nem a semmiből került elő, hanem letett vmit az asztalra.

    2008-11-04 00:37:47

VRRRT, BlaZe

Én értelek titeket, magam is leírtam, hogy mint az akkor legjobb félnehézsúlyúnak számító Tarver-t verte meg, de az nem a súlycsoportot végigverő Tarver volt, hanem valami árnyék-Tarver...
Lehetett volna valami rematch, mert nem igaziból nem lehet annyi köztük, mint amennyi a meccsen kitünt...
Ezért nem szeretem, ha valaki "véletlenül" megveri a legjobbat, akkor az már rögtön a "legjobb" lesz...
Holott ott van a Lewis-Rahman I. meccs! Rahman kiütötte Lewis-t, mégsem gondolta senki sem a legjobbnak, mindenki akart egy visszavágót, hogy biztos-e, hogy Rahman a legjobb, azért mert megverte az akkori legjobbat... És hát rohadtul kiderült, hogy nem...

Igen, a Roy Jones-os példa kicsit sántít, de most végre már összeraktam, amit írni és mondani akartam...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2008-11-04 00:34:53

Holly!

Hogy lehet csalódást keltő egy olyan győzelem, ami már önmagában is szenzációs értékű? Amikor valakitől iskolabokszot várnak, de vért izzadva nyer, az valóban csalódást keltő. Várta ezt bárki is Hopkins ellen Ágitól? Hopkinst megütni se tudta senki, tisztán legyőzni meg végképp nem, egyértelmű győzelmet utoljára minden idők talán egyik legjobbja, Jones aratott ellene. Számomra az jött le a meccsből, hogy Calzaghe korszakos zseni, mert képes volt alkalmazkodni Hopkins stílusához, beleértve a fogást, klincselést, fejelést, meg minden más piszkos trükkét, és nem mellesleg zsenialitását, ami Hopkinst oly nagy bunyóssá tette. De ha fel tudsz sorolni pár olyan bunyóst, akik szép boksszal, simán legyőzték Hopkinst, akkor elismerem, hogy csalódást keltő volt Calzaghe teljesítménye. Ha pedig abból indulunk ki, hogy nála egyértelműbben csak a csúcson lévő Jones tudta megverni Hopkinst, akkor sokkal inkább zseniális ez a siker. Attól még nem volt csalódást keltő a bunyója, mert nem úgy verte meg, mint Lacyt, ugyanis az ellenfél sem épp ugyanaz volt.

» manchester   válasz erre
    2008-11-03 19:10:32

Én a Byron Mitchell elleni meccsét tenném legelőre /bár az tény, hogy a Eubank ellenit nem láttam :( /
Az a leütésből visszajövés, az valami egészen káprázatos volt.

» belizar   válasz erre
    2008-11-03 18:11:31

én nem rinyáltam volna...:)

» Shaham   válasz erre
    2008-11-03 16:34:22

Olyan égbekiáltó nagy csalás sem lett volna ha Hopknst hozzák k győztesnek.Láttunk már durvábbakat s.

    2008-11-03 16:14:05

Ha Sahnoune után normálisan menedzselték volna, pl: címegyesítés Tiozzoval, címvédés Branco, majd Glen Johnson ellen, akkor lehet, h Erdeit taglalnánk most...

    2008-11-03 15:43:30

persze csak vicceltem :)

» belizar   válasz erre
    2008-11-03 15:32:05

Amíg Madarat nem verik meg, addig nekem félnehézben nem hiteles bajnod se Calzaghe se Hopkins!

» belizar   válasz erre
    2008-11-03 15:31:34

Azon gondolkozom, hogy Madárnak milyen hosszú lesz a hasonló tematikájú listája? :)

    2008-11-03 14:59:46

lehet,hogy Roy Jones-t is a legjobb nehézsúlyúnak kiáltották volna ki,ha Lennox Lewis-t verte volna meg,nem pedig Ruiz-t.Ilyen egyszerű a magyarázat RJJ 2.

» superman   válasz erre
    2008-11-03 14:59:46

Calzaghe végig maszatolta az egész meccset! Hajszállal nyert.

» Shaham   válasz erre
    2008-11-03 14:59:40

Fogott azért Calzaghe is, ahogy emlékszem :) Annyiban igaza van Sztregonak, hogy nem nagyon lehet ott meggyőző Calzaghe fölényről beszélni, csak behúzta. Ami emlékezetes ütések voltak azon a meccsen, azokat Hopkins adta.

Hopkins meg azért lett a no1 félnehéz, mert legyalázta azt a Tarvert, aki előtte (majdnem) mindenki szerint az atyaúristen volt félnehézben. Tetszik, nem tetszik, Hopkins még mindig az egyik legjobb bunyós középtől félnehézig. És nem csak a piszkos bunyóhoz ért :) Még ha sokan is szeretnék ezt hinni.

    2008-11-03 14:44:45

RJJ, Tarver és Glen Johnson egymás elleni meccseiből Tarver jött ki a legjobban, így ő lett a félnehét legjobbja. Ezt a legjobbat verte el Hopkins, mikor fellépett, így ő lett a legjobb. Eztán őt verte meg Joe, így most ő a legjobb.
Persze ehhez az is kell, h előtte hosszú évekig a súlycsoportjuk legjobbjai voltak.

    2008-11-03 13:20:57

A Calzaghe-Hopkins meccs egyetlen reális eredménye csakis a Calzaghe-győzelem lehetett... Hopkins a meccs második felében mást nem csinált csak fogott és szabálytalankodott, amiért még csak meg sem intették... (!!!) Szóval hagyjuk ezt a "Calzaghe-nak kedvező bíráskodást"...

Azt sem értem, hogy Hopkins-ot milyen tartotta valaki a legjobb félnehézsúlyúnak?! Azért mert legyőzte az akkor legjobbnak számító Tarver-t (aki az addig látott legrosszabb Tarver volt ráadásul), ettől vagy azért mert a Ring Magazine neki adta az övét? Na és? Először védjen meg valamilyen övet, vagy verje meg sorba a legjobb félnehézsúlyúakat, majd aztán lehet ő a legjobb...

Roy Jones is világbajnok lett nehézsúlyban, mégsem gondolta senki róla, hogy ő lenne a legjobb nehézsúlyú...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2008-11-03 12:43:03

" Ide is-oda is odalehetett volna adnia meccset."-teljesen igazd van. ide joenak, oda calzaghénak:-). nincs is ebben semmi kivetnivaló.
manchesterrel teljesen egyetértek. hopkins a piszkos munkák királya ellene nehéz szépen boxolni. remélem egyszer kiüti valaki. annyi talán hogy számomra taylor volt az aki igazán érzete az öreg stílusát. független attól ki mit gondol a meccs végeredményéről.

» undisputid   válasz erre
    2008-11-03 12:42:16

Egyértelmûen megverte Hopkinst ági, még úgyis, hogy az elején egy kis dombra lecsücsült.

» Nikike   válasz erre
    2008-11-03 12:29:19

Egyértelmű túlzás, hogy Calzaghe meggyőző volt Hopkins ellen. Ide is-oda is odalehetett volna adnia meccset. A bírák Calzaghénak kedveztek.

» Sztrego   válasz erre
    2008-11-03 12:24:24

Nekem a mai napig a Lacy elleni meccs az etalon. Ott olyan iskola volt, hogy ritkán látni ilyet. Nagyon várom a RJJ elleni összecsapást!!!!

    2008-11-03 10:24:59

Calzaghe is a másodikban padlózott Michell ellen.

    2008-11-03 10:21:04

Kessler tényleg fel akarta volna adni a meccset? Erről nem hallottam, csak hogy egyik testütés után elgondolkodott rajta, hogy letérdeljen-e levegőért. Nem volt azért annyira megverve, hogy értelme lett volna feladni. Nem mellesleg azon a meccsen Calzaghe is volt megfogva :) Szóval kicsit sántít ez nekem. Mindentől függetlenül nekem a Kessler elleni a kedvenc Calzaghe meccsem.

Hopkins ellen meg tényleg nem volt meggyőző Calzaghe, de ez inkább Hopkinsnak volt köszönhető, mint Calzaghenak. Azt a meccset csak a munkatempója miatt nyerte meg. Bár tény, hogy megnyerte. De az is, hogy az volt a legvékonyabb győzelme az összes közül.

    2008-11-03 10:01:49

"Egyes hírek szerint Steve Collins éppen Calzaghe miatt adta fel a címet, mivel nem fűlt a fogva egy skót-walesi bokszrangadóhoz."

És melyikük a skót...?!

» Nikike   válasz erre
    2008-11-03 09:27:40

Manchcsal ertek egyet. A Hopkins elleni meccs leirasa teljes felrevezetes.

» fixpont   válasz erre
    2008-11-03 08:52:28

Hopkins ellen nem lehet szépen, sziporkázva bunyózni, és látványosan nyerni, szerintem nincs ember, aki erre képes lehet.

    2008-11-03 08:46:43

Mancs

Ezért került az első helyre ez a győzelem, mert Hopkinst nagyon nehéz dolgot megverni ezt mindenki tudja. Viszont a győzelem nem volt annyira fölényes és látványos, mint mondjuk a Kessler és a Lacy elleni, ezért van az, hogy kissé csalódást keltő a produkció. A padlóról már nem is beszélve.

» Hollywood   válasz erre
    2008-11-03 08:45:56

Calzaghe teljesítménye Hopkins ellen csalódást keltő volt? Soha senki nem vitt be annyi találatot Hopkinsnak, mint Joe, és egyértelműen legyőzte, ráadásul a végére Hopkins teljesen elfáradt. Hopkins bokszstílusát, védekezőképességét, taktikai- és alattomos módszereteit, illetve a meccsein látott hatékony alkalmazást látva kijelenteni, hogy Calzaghe csalódást keltően bunyózott, szerintem teljesen tévút. Trinidad, Taylor, Tarver, Wright, Pavlik. Egy pár bunyós, akik nem úgy teljesítettek, ahogy vártuk volna, de igazából senki más se, csak tőlük vártuk is volna. Ennek tudatában azt hiszem, kijelenthető, hogy nagyszerű győzelmet aratott Calzaghe Hopkins ellen.

» manchester   válasz erre
    2008-11-03 08:40:35
Ugrás az oldal tetejére