×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Ahogy a Ring-nél látják: Félnehézsúly

2006-05-16 00:00:00 /
A The Ring Magazin minden évben készít egy súlycsoportonkénti elemzést, ahol kivesézi és elemzi az adott kategória versenyzőit. Felsorolják, hogy szerintük kik a legjobbak, milyen meccseket szeretnének látni és kitől mit várnak. A magazin legújabb, 2006 júliusi számában található az elemzés, és most házánk elsőszámú bokszolójának, Erdei Zsolt kategóriájának a fordítását közöljük.

Félnehézsúly

A gazemberek adminisztratív úton el tudnak venni bármit Antonio Tarvertől amit akarnak (és higgyen nekünk, el is veszik), de nem tudják elvenni azt a két övet, ami tényleg nagyértékű számára. Az egyik "A Ring félnehézsúlyú bajnoki öve", amely könnyűvé teszi számunkra, hogy figyelmen kivül hagyjuk ezt az adminisztrativ marhaságot. A másik az a nehézsúlyú bajnoki öv, amit mint Mason "The Line" Dixon visel a közelgő "Rocky Balboa" című filmben. Nem, ez nem teszi Tarvert a nehézsúlyú bajnokká. De nagyban segíthet, hogy ismertebb és népszerübb legyen, amiből kifolyólag lényegesen nagyobb bevételhez juthat a jövőben.
A "Magic Man" a valós életben már célzott rá, hogy nehézsúlyba vágyik, de nagy meccsekre jelen pillanatban még nincs lehetősége ott, helyette júniusban a tervek szerint ringbe lép a volt középsúlyú bajnok Bernard Hopkins ellen. Ha az esélyes Tarver meggyőző lesz, és egy újabb nagy meccset keres majd félnehézsúlyban, akkor mindig ott a lehetősége egy mindent eldöntő találkozóra Glen Johnson ellen.
Ezalatt, a nagy szervezetek övei mind az európaiaknál vannak. Az angol Clinton Woods és a lengyel Tomasz Adamek egyaránt olyan övvel rendelkezik, amit előtte adminisztratív úton elvettek az igazi bajnokoktól. Tarver és Johnson vannak olyan vagányok, hogy egymással harcolnak, miközben a francia Tiozzo ül a hülye "non-super" övén, amit néhány éve nyert el. Akkor ott van még a Németországban bokszoló, de magyar Erdei Zsolt, akinek az öve jóval tiszteletre méltóbban került hozzá, de még mindig sokat kell bizonyítannia tekintettel arra, hogy még mindig Julio Gonzalez a legjobb ökölvívó akivel összecsapott.
Most, nem úgy mint a Roy Jones korszak idején (amelynek 100%-osan vége, akár belátja Roy, akár nem), a félnehézsúlyú kategória nincs teljesen mélyponton. Azonban nem a legfiatalabb kategória, Tarver, Johnson és Jones egyaránt 37 évesek, Tarver következő ellenfele Hopkins 41, de a Ring ranglistán felsorakozó bokszolók átlaga is 33 esztendő.
Gondoljunk bele: Ha Jones most visszavonulna, 3 vereséggel tenné. Kiváncsiak voltunk, hányan vannak a "Modern" kategória bunyósai közül, akik bekerültek a "Hirességek Csarnokába" és elmondhatják magukról ugyanezt. Mint kiderült, nem ritka, hogy hatalmas harcosok nem látták meg a célvonalat, nem voltak képesek időben abbahagyni. A 94 "Modern" bokszoló közül 11 elvesztette az utolsó 3 meccsét, vagy még többet. A 11 közül hat bokszoló elveszítette az utolsó 3, három az utolsó 4, míg kettő még rosszabul végezte: Joey Maxim utolsó 6 találkozóján kikapott, míg Bob Montgomery 7 vereséggel búcsúzott a profi ökölvívástól.



Legnagyobb ütő: Antonio Tarver
Legjobb vívó: Erdei Zsolt
Legjobban védett: Dawid Kostecki
Még mindig itt van?: Reggie Johnson
Promóterek álommeccse: Antonio Tarver vs Glen Johnson III.
Megérdemel egy címmeccset: Glen Johnson
Legszórakoztatóbb: Tomasz Adamek
Leszállóágban: George Khalid Jones
Alulértékelt: Eric Harding
Túlértékelt: Silvio Branco
A legjobb meccs 2005-ben: Tomasz Adamek W12 Paul Briggs

Fordította: Kozi - 2006.05.13.

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

Chunky,szerinted miért nem akarnak összehozni Erdeinek egy komolyabb meccset?

» djmoci    válasz erre
    2006-07-03 12:55:18

Amerikában az olyan boxolókat szeretik mint Rocky Marciano,Jake La Motta,Mike Tyson,Ali volt.Ott nem megy a művészi box,mint kokó,Erdei,ott a közönség a pénzéért kiütést és ütéseket akar látni.Nem Chunky?

» djmoci    válasz erre
    2006-07-03 12:53:32

Részben igazad van, Winky vitathatatlanul az egyik legjobb bunyós, azt hiszem, előbb-utóbb a méltó helyére kerül majd a hírneve. Barrios is jó példa arra, hogy amint bizonyít valaki, annak össze fognak jönni a komolyabb meccsek is. Ám Garay esetében szerintem más a szitu, ugyanis ő Argentin, tehát még csak nem is európai. Megítélésem szerint a kintiek túlontúl gyengének találják őt magát is, és persze a meccseit is ahhoz, hogy egy szórakoztató meccsre alkalmas legyen. A Madár elleni produkciója pocsék volt, sajnos ez igaz a másik oldalról nézve is, nem tartom kizártnak, hogy éppen ezért nem tudnak/akarnak komolyabb ellenfelet összehozni Zsoltnak...

» Chunky_Lee_Chong    válasz erre
    2006-05-20 19:24:41

"...ha Garay valóban jó bunyós lenne, már régen felfigyeltek volna rá az illetékesek."

Ez azért nem egészen így van. Barriosra például már felfigyeltek, de miért csak a negyvenedik mérkõzése után? Sokan mások ennyi után már régen befejezik a pályafutásukat. Európában lehet valaki akármilyen jó, csak úgy automatikusan nem fognak rá felfigyelni Amerikában.
Hogy Tarver mennyit keresne egy Garay elleni mérkõzésen, ahhoz nem sok köze van önmagában annak, hogy Garay mennyire jó bunyós. Csak az számít, hogy mekkora érdeklõdés van a mérkõzésre. És ez nem elsõsorban azon múlik, hogy Garay milyen jó bunyós. Mert azt hiszem, elég objektíven kijelenthetõ, hogy Winky Wright egy marha jó bunyós, ráadásul helyben van, amerikai, mégse keres akkora pénzeket, mint mondjuk Tarver.

» pifpaf    válasz erre
    2006-05-20 17:49:44

Egy bunyós akkor eladható, ha jól és látványosan küzd, hidd el, ha Garay valóban jó bunyós lenne, már régen felfigyeltek volna rá az illetékesek. Ehelyett azonban az UBP figyelt fel rá, gondolták Madár majd legyalulhatja, hát összességében ez meg is történt, de a tengerentúliaknak nem volt meggyőző a vergődésük. Éppen ezért keresnének keveset mondjuk egy Garay vs Tarver mérkőzéssel, hiszen egyrészt nagyon gyorsan vége lenne a meccsnek, másrészt akkora lenne a tudás különbség, hogy az már bántó lenne a hozzáértő közönségnek...

» Chunky_Lee_Chong    válasz erre
    2006-05-20 12:10:30

"Madárnak ő egy kihívás volt, az élvonalnak nem az."

Szakmailag nekik is lehet kihívás, de számukra ez egy sokadrangú szempont. Az élvonalnak sokkal többet számít, hogy mennyit keresnek egy mérkõzésen, mint hogy gyõznek-e. Garay ellen keveset keresnének.

» pifpaf    válasz erre
    2006-05-20 10:52:53

Egy jól felkészült bokszolónak (túlsúly nélkül), nem jelenthet komoly próbát Garay legyőzése. Elhiheted, ha tényleg olyan jó lenne, akkor már rég összehozták volna a nagyokkal, ez azonban még nem történt meg. Vagy szerinted tart tőle Tarver, Johnson, vagy Adamek? Nem hinném, Madárnak ő egy kihívás volt, az élvonalnak nem az.
Igazad van, Sahnoune egy erős "B" kategóriás bunyós, és igen, Dariusnak is számtalan gyenge ellenfele volt, pont ezért írtam, hogy milyen nevetséges egy társaság az UBP.

» Chunky_Lee_Chong    válasz erre
    2006-05-19 22:05:25

Azért megnézném azt a "C" kategóriás Garay-t mondjuk Adamek ellen.
Szerintem a lengyel is véreset verejtékezne a meccs végére.
A volt WBA világbajnok Sahnoune-t megintcsak nem nevezném "C" kategóriásnak .
Murdock valóban kicsit gyenge ellenfél volt , de Dariusznak legalább 6-7 ilyen szintű kihívója volt .

» dermedt    válasz erre
    2006-05-19 14:05:49

Szerintem a nyögvenyelős győzelem az, amikor a bajnok a 10. menetben erőtlenül, és levegőért kapkodva görcsöl egy "C" kategóriás bunyós ellen, nevezzük mondjuk Garay-nak. Nem ma kezdtem boksz közvetítéseket nézni, ezért azt hiszem meg tudom ítélni egy meccsről, még, ha az végig is megy, hogy az nyögvenyelős volt-e, vagy éppen ellenkezőleg, egy komoly mérkőzés. Természetesen Dariusnak is voltak gyengébb meccsei, de ő akkor is kiemelkedett a mezőnyből, azt hiszem, erre születni kell. Lehetséges, hogy technikailag Zsolt jobb nála, ezt nem vitatom, de mit ér a technika önmagában. Abban is egyet értek az előttem szólókkal, hogy színvonalas bokszmeccset jó nézni, de ehhez minőségi bokszolók is kellenek. Én úgy látom, hogy az UBP-t nem a címegyesítés foglalkoztatja, sokkal inkább a 38. gyenge ellenfél felhajtása, akit a meccs előtt egy héttel megneveznek, majd feltolják a TOP20-ba, bárcsak tévednék...

» Chunky_Lee_Chong    válasz erre
    2006-05-18 23:35:16

Roy Jones következő meccse valószínűleg címmecs lesz és ha nyer akár Zsoltival is meccselhet! Istenem de szép lenne.Jonessal bokszolni még ma is nagy megtiszteltetés és sok pénzt kereshetne vele Zsolti.Ezt amerikában is sokan megnéznék!!!!

    2006-05-18 20:25:35

Chunky_Lee_Chong!
Nem hülyézlek le, de kétségtelen tény, hogy sok zagyvaságot írsz... pl. nem tudom mit értesz azon, hogy nyögvenyelősek... ha nem 10 mp-es KO akkor az nyügvenyelős? Ha pontozásos győzelem akkor görcsös? Egyébként láttad a Tigris meccseit? Azok nem voltak nyögvenyelősek? Mindegy. A Tigrishez képest Zsolti lényegesen technikásabb bunyós, ez még laikus szemmel is észrevehető... Ja, hogy kevésbé népszerű? És? Kit érdekel? Ha leülök ökölvívást nézni nem azért teszem mert a népszerűségi közvéleménykutatást akarok készíteni, hanem mert szinvonalas és izgalmas bokszmeccset akarok látni... a többi vakítás és mesterséges felhajtás jéghidegen hagy...

» leslie    válasz erre
    2006-05-18 14:24:28

Chunky_Lee_Chong:
Nem tudom, ki volt, aki lehülyézett, de az, hogy Darius mindent elért, Zsolti meg nem fog, az nem azt jelenti, hogy Zsolti rosszabb bunyós. Zsolti valóban sose fog akkora közönségsikert aratni, mert "lusta". Sosem bunyózik többet, mint ami a gyõzelemhez elég. De ettõl õ még lehet nagyon jó bunyós is. Mint ahogy Wright is hiába hagyta ott a nagyváltósúlyt vitathatatlan bajnokként, még most se számít nagy kedvencnek. Pedig nem véletlenül lett vitathatatlan bajnok.
Az UBP valóban tisztában van Zsolti képességeivel, éppen ezért próbálnak neki címegyesítést összehozni. Zsolti képességei ugyanis összességében nem maradnak el Darius mögött, csak mivel mindenkinek vannak erõsségei és gyengéi, Darius Zsoltihoz képest pont olyan téren volt jobb, amitõl népszerû lehetett.

» pifpaf    válasz erre
    2006-05-17 23:58:10

A helyzet az , hogy nemigazán lehet összehasonlítani az akkori , meg a mostaani UBP-t.
A mostani csak halvány árnyéka az akkorinak.
Szóval a lényeg , hogy nemcsak Zsoltin múlik a dolog.

» dermedt    válasz erre
    2006-05-17 21:33:22

Dariusz Michalchewski mindent elért amit el lehetett érni a félnehézsúlyban (23 sikeres címvédés a WBO égisze alatt + egyszer a WBA/IBF/WBO egyesített világbajnoka, majd a WBO cirkálósúlyú világbajnoka). Csak Roy Jones-al nem mérkőzött meg, de ez nem csak rajta múlott. Csak azt sajnálom, hogy két vereséggel (egyiken se volt az igazi és szerintem már a saját évei győzték le) zárta az amúgy sikerekben gazdag pályafutását. De ettől függetlenül egy igazi nagy világbajnok volt!!!!!!

» pacific    válasz erre
    2006-05-17 14:40:05

Bár nem igazán kedvelem, ha lehülyéznek, de azért reagálok az alábbi meglátásra. Darius szinte mindent elért, Roy Jones legyőzésén kívül a súlycsoportjában. Zsolt ugyan még utolérheti mind a rekordját, mind a sikerességét, népszerűségét , ám én ezt nem tartom valószínűnek. Zsolt mérkőzései nyögvenyelősek, görcsösek, nem látványosak, gyakran túlsúlyos is. Éppen ezért sem a televízió társaságok, sem a fizető nézők nem kíváncsiak rá külföldön, még világbajnokként sem igazán, ráadásul általában gyenge ellenfelek ellen mérkőztetik, talán azért, mert az UBP is tisztában van Zsolt képességeivel, elvégre ők sem vakok. Azonban előbb-utóbb várható, hogy odadobják majd egy „nagyvad” karmai közé, mint ahogyan Rácz úr is teszi a csonttörőjével, megjegyzem helyesen.

» Chunky_Lee_Chong    válasz erre
    2006-05-17 14:07:51

Sosem lesznek egy szinten, mert Darius pályafutása véget ért, amikor Zsolti világbajnok lett. De emlegették korábban, hogy meg kellene mérkőzniük, ami ellen egyikük se tiltakozott, csak a közös edző miatt ez nehézségbe ütközött.
De nem vagyok róla meggyőződve, hogy Zsolti hagyta volna el vesztesen a ringet.
Ez hülyeség, hogy nem lehet őket egy lapon említeni. Kétségtelen, hogy Dariusnak azokban a jellemzőkben, amelyektől közönségkedvenc lehet egy bunyós, nagy előnye van, de védekezésben, technikai téren a nyomába se érhet Zsoltinak.

» pifpaf    válasz erre
    2006-05-17 13:54:39

Megítélésem szerint Dariust nem szabad egy lapon említeni Zsolttal, hiszen ők sosem lesznek egy szinten. Amikor kikapott Gonzaleztől, azt hiszem valójában ott ért véget a profi karrierje. A ráadást hanyagolnia kellett volna, ám őt a szíve vitte előre akkor is, talán ezért is volt olyan sikeres és népszerű bunyós. Ez a mentalitása emelte ki az átlag bunyósok közül.

» Chunky_Lee_Chong    válasz erre
    2006-05-17 12:49:50

Sok mindenben nem értek egyet a cikkel de ez nem baj...
Tarver minél jobban erőlködik a sztársággal annál inkább nem fogják elismerni... csak nevetnek rajta... többek között én is...
Zsoltinak bárki ellen van esélye, mert nagyon technikás boksza van, főleg a súlycsoportjához mérten kiemelkedő ezen a téren...
Hogy valójában mire lesz képes az elsősorban rajta és az univerzumon fog múlni... mindenesetre és nagyon fogok neki szorítani...

» leslie    válasz erre
    2006-05-17 11:26:03

"Mégis, Zsolt megizzadt ellene, pedig talán nem kellett volna…"

Mindenki megizzad valakivel. Darius meg hazai pályán kikapott Gonzáleztől, pedig nem ezt vártuk.

» pifpaf    válasz erre
    2006-05-17 08:14:13

Ch.Lee Chong: Garay (bár nem egy technikai virtuóz) Tarver és Johnson kivételével (Zsoltival már bokszolt ugye) verné a félnehézsúlyt.Pl. Gonzaleznek nem sok esélyt adnék ellene, mivel ahhoz lassú, hogy az állandóan támadó Garay-t keresztbe verje. Abban igazad van, hogy Erdei néha görcsös de én kifejezetten a vívó bokszolókat szeretem. Adameket szerintem túlértékelik(ezt már nem Chongnak).

» kovban    válasz erre
    2006-05-17 08:02:10

Én személy szerint nem lennék kíváncsi egy harmadik meccsre Antonio és Glen között. Az előző kettőt se láttam. Kűzdjenek meg az európaiakkal, aztán ha nyertek, megnézem a harmadik meccsüket. :)

» Beast_Pete    válasz erre
    2006-05-17 01:30:44

Egyet értek, Roy legenda, ám én kiegészíteném azzal, hogy az általam csöppet sem becsült Universum valaha volt legjobb bokszolója vitathatatlanul Darius a Tigris.

» Chunky_Lee_Chong    válasz erre
    2006-05-17 01:20:32

Szerintem is,ez a nagyképű Tarver bármit is tesz nem lessz belőle soha legenda!Roy már az és nálam a Tigris is

» Maximus    válasz erre
    2006-05-16 23:05:09

Félreértés, megítélésem szerint Zsolt ellenfelei voltak közepes alá, azaz \"B\" illetve \"C\" kategóriásak. Remélem, nem kell felsorolnom azokat a neveket, akik valóban az élvonalba tartoznak, szerintem Zsolt is közöttük lenne, ha lenne lehetősége megmérkőzni velük. Továbbá bízom abban, hogy senki nem értette félre a viccet, miszerint Garay klasszis bunyós lenne, mert hát nem éppen az, sőt… Mégis, Zsolt megizzadt ellene, pedig talán nem kellett volna…

» Chunky_Lee_Chong    válasz erre
    2006-05-16 22:54:56

Ez már sokszor kilett vesézve .
Tarver nem azt a Jonest győzte le , aki mondjuk Hall vagy Gonzales ellen bunyózott.
Larry Donald sem kerül be a Hírességek Csarnokába , pedig legyőzte Holyfieldet. :)

» dermedt    válasz erre
    2006-05-16 20:10:01

Antonio taszitotta le a csucsrol a kiralyok legnagyobbikat ezt ne felejtsuk el...

» Trinidad    válasz erre
    2006-05-16 19:16:59

Tessek! Ezek a mondatok a vilagon mindenhol elismert magazinbol szarmaznak! Ha valaki feljebb akar lepni annak kockaztatni kell (Hatton). Ha nem akar az is ok, de akkor nem lehet rola ugy beszelni , mint a legnagyobbakrol. Jones kora lejart, Johnsonnal felesleges egy harmadik Tarver meccs . Johnson messze tul van ertekelve...

» Trinidad    válasz erre
    2006-05-16 19:08:56

pifpaf:
Azt azért be kell látni, ha Zsolt stílusát összevetjük a közelmúlt nagyjaival akkor Ottke a befutó :-(

» faceload    válasz erre
    2006-05-16 17:54:50

Chunky_Lee_Chong, bölcset szóltál. Ezek szerint Erdei "közepes alá" szintű bokszoló. Fejet hajtok tudásod előtt. :)

» scarggy    válasz erre
    2006-05-16 17:39:57

Ja. Először görcsös erőlködéssel leiskolázta Gonzálezt, majd görcsösen erőlködve lenyomta Garayt, a "nagy argentin klasszist". Ezután görcsösen erőlködve elkalapálta Lakatust, majd egy döntetlenközeli újabb győzelem az argentin klasszis ellen, aztán görcsös erőlködéssel, bordasérüléssel ringbe szállva ütötte ki Sahnoune-t. Végül egy újabb görcsös erőlködést követő TKO Mördokk ellen (ami bizonyára csak egy lucky punch volt).
Egyébként szoktad nézni Zsolti meccseit?

» pifpaf    válasz erre
    2006-05-16 15:14:43

Odaát a televízió nézők azért nem fizetnek elő egy közepes alá bunyós meccsére, mert az egy közepes alá bunyós. Pláne akkor, ha európai az illető. Abban azonban mindenki biztos lehet, hogyha valaki letesz valamit az asztalra, akkor annak előbb-utóbb összejön a Las Vegas-i címmérkőzés. Zsoltnak a bunyója szerintem sem közönségszórakoztató, sokkal inkább görcsös erőlködés, ráadásul "B" kategóriás ellenfelekkel szemben.

» Chunky_Lee_Chong    válasz erre
    2006-05-16 14:46:21

"Akkor ott van még a Németországban bokszoló, de magyar Erdei Zsolt, akinek az öve jóval tiszteletre méltóbban került hozzá, de még mindig sokat kell bizonyítannia tekintettel arra, hogy még mindig Julio Gonzalez a legjobb ökölvívó akivel összecsapott."

Szerintem Garay volt a legjobb, akivel összecsapott, és Julionál még Sanhoune is kvalifikáltabb, mert mind a kettő agresszív, és a bokszban ez a legnagyobb "fegyver"! Legalábbis szerintem...

» Maris_szomszed    válasz erre
    2006-05-16 13:58:05

Nincs mélyponton a félnehézsúly , csak az amerikai félnehézsúly.
Egyszerüen nincs komoly utódja Roy Jonesnak , nincs világverő félnehézsúlyú amerikai. Ezért most próbálják sztárolni ezt a ripacsot (Tarver) , de közben igyekszenek elkerülni a veszélyes ellenfeleket.Eleve ökörségnek tartottam ezt a Hopkins elleni meccset , ami anyagi szempontból megéri mindkét félnek , de elnem tudom képzelni , hogy mivel nyerhetne Bernard. Sajnos. :( HAJRÁ BHOP!!!!!

» dermedt    válasz erre
    2006-05-16 13:49:34

Ja, nagy bunyósok csak Amerikában teremhetnek, ugye? Az amerikai bunyósok csak kitüsszentik a ringből Zsoltit meg Adameket.
Zsolti valóban nincs azon a szinten, hogy odaát előfizessenek rá, de nem szakmailag, hanem ismertség terén. Meg állítólag nem is olyan közönségszórakoztató a bunyója, bár én szeretem.

» pifpaf    válasz erre
    2006-05-16 13:16:52

Szerintem csöppet sincsenek alul értékelve az európai bunyósok, egyszerűen nincsenek azon a szinten, hogy egy nívós gálán szerepeljenek, és a tévénézők előfizessenek rájuk a tengeren túlon.

» Chunky_Lee_Chong    válasz erre
    2006-05-16 12:30:34

Nem ertem miert kene Antonio Tarver vs Glen Johnson III, mind a kettot Tarver nyerte csak az egyiket elcsaltak tole.

» fixpont    válasz erre
    2006-05-16 12:26:24

Pacific: Teljesen egyetértek.
Hogy kitisztuljon a dolog Tarver küzdjön Johnsonnal a 4 világbajnok pedig egymással. Sajnos az UBP féltő menezsmentje max. újabb hurkákat vesz elő a WBO top 100-ból akik csodával határos módon belekerülnek a TOP15-be. Legalább 1 eliminátori meccset kiírhatnának a WBO-nál az is komolyabb lenne. Ez amit utálok az UBP-ben ennél még a Sauerland is jóval nívósabb. Amúgy a cikk teljesen reális.

» undespuited    válasz erre
    2006-05-16 12:23:50

Szerintem is túl van értékelve Glen Johnson!! Meg engem a Tarver-Johnson III sem érdekelne annyira,mint mondjuk egy Tarver-Adamek! Szerintem Adamek eltudná kapni mindkettőt! Mondjuk a Roy Jonesnak már tényleg vége,ebben igazuk van! Sajnos!

» Antuofermo    válasz erre
    2006-05-16 11:32:22

Amit pacific írt, az tényleg így volt4 Egyébként a meccs legelejétől látszódott, hogy olyan magabiztos volt Tiozzo, hogy csak az volt kérdéses mikor végzi ki Dáriuszt! (nekem legalább is ez tűnt fel) Tarverről nem tudok mit mondani, és Hopkins elleni meccsén (sem) neki fogog drukkolni, de azt gondolom Õ is és Glen Johnson is simán legyőzni Adameket és Woods-ot!!!

» oakenfold    válasz erre
    2006-05-16 10:51:56

TOMKA

Én speciel nem olvastam tőlük, hogy ezt írták volna....abban viszont talán egyetértünk, hogy azért Tarver és Johnson egyelőre többet tett le az asztalra mint Erdei, és így annyira talán már nem is meglepő, hogy jelenleg elé is rangsorolják mindkettőt.

» leibigab    válasz erre
    2006-05-16 10:48:33

Szerintem a Ring Magazin eléggé elfogult az európai bunyosokkal kapcsolatban.Én nem lennék annyira biztos benne, hogy Tarver-t vagy Johnson-t nem tudna elkapni Adamek vagy éppen Zsolti.

» TOMKA    válasz erre
    2006-05-16 10:44:05

pifpaf

Azért nem érdemlik meg ebből a szempontból a dícséretet, mert az tök jó, hogy a júliusi szám már májusban olvasható, de benne a cikkek vagy 2 hónappal el vannak maradva:-) (Ez az egyetlen hibájuk:-)

» leibigab    válasz erre
    2006-05-16 10:14:44

korrekt cikk

» pocsolya    válasz erre
    2006-05-16 10:05:25

Ki az a Dawid Kostecki?

    2006-05-16 09:44:40

Az Antonio Tarver vs Glen Johnson III. meccnek akkor lenne létjogosultsága, ha világbajnoki címegyesítő meccs lenne. A Tarver vs Erdei, Johnson vs Adamek párharcokból ők kerülnének ki győztesen (remélem, nem), akkor szívesen megnézném a derbit.

» Waltergibson    válasz erre
    2006-05-16 09:40:03

Glen Johnson szerintem durván túlértékelt. A TOP10-ből jópár bunyóssal meggyűlne a baja. Zsoltinak Julio Gonzalez-nél azon a néhány meccsén, amit még vív, nem lesz magasabban jegyzett ellenfele. Jonest pedig korai még temetni.

» Waltergibson    válasz erre
    2006-05-16 09:35:22

A Ringnél biztos nem küzdenek határidős problémákkal. A júliusi szám már májusban olvasható, ez példás igyekezet. :-D

» pifpaf    válasz erre
    2006-05-16 08:45:14

"Most, nem úgy mint a Roy Jones korszak idején (amelynek 100%-osan vége, akár belátja Roy, akár nem), a félnehézsúlyú kategória nincs teljesen mélyponton."

"Promóterek álommeccse: Antonio Tarver vs Glen Johnson III."

Elég ellentmondásos a kettő...

    2006-05-16 08:43:28
Ugrás az oldal tetejére