×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Zsolt Erdei vs Paul Murdoch

0000-00-00 00:00:00 /

Erdei Zsolt ötödik alkalommal vívott WBO világbajnoki címvédő mérkőzést és végre egy igazi dzsörnimen, egy olyan ellen, aki ellen lehet brillírozni... Paul Murdochról nem hallott még a világ, ismert ellenfele nem volt még, de Zsoltinak őt sem szabad lebecsülni, amíg kondicionális problémák figyelnek. Balzsay 1-menetes KO-győzelmet után Erdei is bizonyíthatott, nézzük, sikerrel járt-e:

1. menet:
Zsolti szép piros nadrágban bokszol, oldalt nemzeti szineinknek megfelelő csíkozással, hajtá Erdei! Leginkább csak balegyeneseket lehet látni, néha Zsolti konnektál is párat. A legtöbb találat testre érkezik, amikor közelérnek egymáshoz. Nem volt túl mozgalmas menet, 10:9 Erdei.

2. menet:
A menet elején Murdoch is talál egy szép jobbegyenessel, de a legjobb találatok egyértelműen hazai oldalon vannak. Az auszi kihívó mind védekezésben, mint támadásban hihetetlenül lassú, nehéz elhinni, hogy ilyenek jutnak világbajnoki címmeccshez, amikor sok remek öklözőnek éveket kell várnia rá. 10:9 Erdeinek, de egy hangyányival szorosabb volt, mint az előző.

3. menet:
Ugyanolyan cipőjük van ám! Na, nagyjából ennyi közös jegy van kettejükben. Erdei jóval pontosabb, nem sok ütés van, de azok átlagos százalékban találnak is. Sportszerű a mérkőzés, nagyon vigyáznak egymásra... Erdei jobbfelütés, Murdoch balhorog a menet vége felé, szintén kicsit szoros, de sima Erdei, 10:9.

4. menet:
Erdeinek mintha lenne valami sérülés a jobb szemhéján, de nem tűnik vészesnek, még az is kérdéses hogy ott van-e egyáltalán. Pedig jó nagy TV-m van ám. Menet közepén egy Erdei egyenestől Murdoch mintha kicsit megrogyna, Erdei ráront, de a hosszú finis sikertelen, sok ütés csúszott el. (10:9 Erdei)

5. menet:
Murdoch nagyon tolja az ütéseket, nem szép a boksza. Ezzel szemben Erdeié kifejezetten látványos szakmailag, csak pont annyit csinál, amennyi már elég, ezért a mérkőzés nem az. Szép jobb keresztütés a menet közepén, az előkészítő ütések is találgatnak, 10:9 Erdei.

6. menet:
Erdei nem változtat a nyerő taktikáján, balegyenesekkel kopogtat Murdoch fedezékén. A menet vége felé már néhány összetettebb kombinációt is elereszt, egyelőre nem túl sok plusz sikerrel. 10:9 Erdei

7. menet:
Murdoch kicsit többet jön előre, mint az első 6 menetben, de Erdei továbbra is tudja csinálni, amivel eddig hozta a meneteket. Jól működik a balegyenes, más nem is kell ez ellen. A menet végén egy szép ritmusváltás is segít behúzni a menetet, 10:9 Erdei.

8. menet:
0:00-1:30: szokásos. 1:31-3:00: Erdei terelget, egy jobbegyenest bevisz megint, majd néhány közeli balhorgot, Murdoch jobbnak látja lemenni. Nem tűnik komoly padlózásnak, de a felállásnál komoly problémái vannak az ausztrálnak. Talán ezt a demófelvételt fogja elküldeni a Michael Flatley szteppiskolába. A mérkőzésvezetőnek elkéne az okuláré, továbbengedi. Erdei finise ismét rossz, 10:8 Erdei.

9. menet:
Erdei kicsit visszavett, pöcköl párat és mintha nem is 3 perc lett volna ez a menet, annyi se történik. 10:9 Erdei.

10. menet:
Alig kezdődik el a menet, Murdoch akcióba lendül de majdnem saját ütésétől kerül földre. Koordinációs problémák vannak itt, bár alapállása már az elején sem tűnt túl stabilnak. Erdei üt egy szokásos balegyenest, a mérkőzésvezető pedig leállítja a mérkőzést, TKO! Hát, találhatott volna erre alkalmasabb pillanatot is.

2005.05.06. - Romsy ©


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

undespuited !
nekem az UPB mentalitásával van igen nagy bajom !
általában hurkákkal bokszoltatják a védenceiket minnél nagyobb 130-0-0 arány elérése érdekében azt eszükben (vagy pénzük nincs elég) sincs a legjobbakkal bokszoltatni világbajnokjaikat !

» udvari    válasz erre
    2006-05-11 08:15:08

uraim ne csináljatok viccet ebből!:) Erdei amugy aztmondta hogy már nem akar sok meccset boxolni!max 4 vagy 5!pedig 31 éves fejjel az egyik legfiatalabb a félnehézsúly élmezőnyében!basszus erőltetni kellene azt a cimegyesitést!látni akarjuk mit tud igazán!!!!

» Maximus    válasz erre
    2006-05-10 22:33:31

Áááá, ki van csukva! Csak nem gondolod??? Képtelenség! Utálja a csajt, de most ez a trendi. Ha majd a francia nõk jönnek divatba, majd lecseréli... :-DDD

» pifpaf    válasz erre
    2006-05-10 22:26:49

úgy gondolom én is szívesen lennék sztár ilyen allűrökkel....
nem lehet, hogy simán csak nagyon bejött neki ez a csaj?!

» maddog    válasz erre
    2006-05-10 22:15:41

Emberek 20-án kiderül minden!Romsy amugy kire gondoltál azzal kapcsolatban hogy kevesebbtől is elszállt??

» Maximus    válasz erre
    2006-05-10 18:05:34

Én azon csodálkozom amúgy, hogy volt 25 győzelme, és abból 16 kiütéssel. Milyenek lehettek az ellenfelei? :) Abszolút képzetlen srác volt, és ráadásul olyan dinamikus, mint egy tehervonat :) De amire hozták, arra tökéletesen megfelelt.

» BlaZe    válasz erre
    2006-05-10 17:58:22

Nekem "mindkét oldal" hozzászólásai tetszenek, látszik, hogy van aki nagyon szereti és elismeri, és vannak olyanok, akik "óvatosak" és még szeretnék egy két nagy névvel bokszoltatni, hogy utána mondhassák el igazán milyen bunyós Erdei! Az biztos, ha komolyabb ütéseket kapna, és nem Õ irányítaná a meneteket, akkor nagy gondba lenne! Murdoch nem egy komoly ellenfél volt, és érdemtelenül szerepel a 15-ös listán, ezt szerintem aki látta ameccset, annak észre is kellett vennie! (Én korábban is ezt mondtam - most is látszott milyen simán lehet verni, hiszen semmit sem tud, és senkinek nem lenne komoly ellenfele - az "elit"-ből!

» oakenfold    válasz erre
    2006-05-10 08:57:24

Tényleg, Zsolti bizonyára azért vette feleségül a spanyol macát, mert most ez a menő. Ha világbajnok lennék, biztos én is mindig követném a divatot. :-D

» pifpaf    válasz erre
    2006-05-10 08:55:57

Maximus: de Erdei világbajnok és volt már pár címvédése, Nagy Jani pedig nem valószínű, hogy az lesz mostanában... Ismerek olyat a magyar mezőnyben, aki a kevesebbtől is jobban elszállt, mint Erdei.

» Romsy    válasz erre
    2006-05-10 08:36:35

Maximus! Ez egy igen meggyőző érv Erdei sztár-allűrjeire. Tényleg milyen rohadék is ő.

» Chagaev    válasz erre
    2006-05-10 07:42:59

Nem azért de azzal azért erős dobálózni,h Zsolti minden idők legjobb magyarja!Elfelejtetted Papp Lacit(nyugodjon békében)!!!
Amugy ha a legszimpatikusabbat nézzük akkor ő pedig Nagy Jani!Személyesen ismerem(nem elfogultság) és ő megmaradt olyannak mint a sikerei előtt!
Nem kellett neki spanyol cicaba stb.---------A világért sem akarom erdeit bántani és gyorsan elnézését is kérem!De neki azért vannak bizonyos sztár-allűrjei!Pedig őt is nagyon szeretem! de Nagy Jani megmaradt az igazi magyar egyszerű gyereknek----akiért nagyon szorittanunk kell május 20-án!Hajrá Tesó!Mindent Bele!!!

» Maximus    válasz erre
    2006-05-09 22:17:16

Udvari: Zsolti csak UBP-és? Darius, Klitschkoék is "csak" UBP-ek voltak. Az UBP van olyan club Európában mint a Golden Boy az USA-ban! Nem az számít ki hol van hanem milyenek a képességei.Ha csontörő legyőzi a hiénát senki sem mondja hogy jó-jó de mégis "csak" Félixes! Erdei nagyon jó bunyós de ne hasonlítsuk már egy 7-es világkbajnokkal a teljesítményét!

» undespuited    válasz erre
    2006-05-09 16:45:10

Anyázni nem fogunk, mert teljesen fölösleges. :P

» Beast_Pete    válasz erre
    2006-05-09 16:29:20

Kezdődik.....

» blero    válasz erre
    2006-05-09 16:00:31

Hát akkor Zsolti minden idők legjobb boxolója ugyi ?

Egy 11x-ig ürgét sem mert lefinishelni hátha, nehogy alapon :(

Bezzeg Oscar xx ütéssel kivégzi Mayorgát ! Ja Oscar profi Zsolti ,meg csak Universumos !
Na ezzel elmondtam mindent ,akár anyázni is lehet ,de ez csak az Én vélemémyem !

» udvari    válasz erre
    2006-05-09 15:44:28

Az és elő nem kellett volna vessző.
boxos17! Zsoltot én is nagyon jó bunyósnak tartom, de ahhoz, hogy ő legyen "minden idök legjobb magyar bokszolója", még egy-két komoly skalpot be kell gyűjtenie.

» Waltergibson    válasz erre
    2006-05-09 15:40:23

Jesszus :) Éljen a magyar nyelv, és a helyesírás :)

» BlaZe    válasz erre
    2006-05-09 15:28:38

Erdei Zsolt minden idök legjobb magyar boxoloja én magam már több mint 17 meccsét láttam a mostani mérközése gyönyörü volt én szerintem még Tiozzot is meg
verné egyhangú pontozással de még biztos hogy woodsot is megverné

» boxos17    válasz erre
    2006-05-09 14:47:32

A cikkel semmi baj nincs. Nem értem ezt az állandó világfajdalmas fanyalgást... mi van veletek, hogy csak az állandó kritika és negáció jellemzi az írásaitokat?
Szerintem Zsolti sokkal meggyőzőbb volt mint bármikor. Szépen beosztotta az erejét, okosan, taktikusan bunyózott, nem erőltette azt ami végül elkerülhetetlen volt... Minden dícséret megilleti! Minden túlzás nélkül kijelenthető, hogy Õ ma a legtehetségesebb hazai profi ökölvívó... Remélem mielőbb magasabb

» leslie    válasz erre
    2006-05-08 15:31:48

Semmi gond nincs ezzel a "menetről-menetre " cikkel !
Korrekt és pártatlan. Gratula Romsy ! Zsoltinak ennyit kellet hoznia és hozta is !
Semmi plussz, takarékon a biztos pontozásos győzelem felé...
A TKO is belefért a végére ! Örülök neki ! Hajrá Madár !

» CSISZLIKO    válasz erre
    2006-05-08 13:09:53

Semmi gond nincs azzal, hogy egy komolyabb erőpróba előtt verhető ellenfelet kapott Zsolti. A feladatot kifejezetten jól oldotta meg; remélhetőleg a folytatás is hasonlóan sikeres lesz. Ha Madárnak tényleg összehoznak egy Tiozzo-kaliberű ellenfelet, akkor az a mostani ellenfélválasztást teljes mértékben igazolja.
Az pedig, hogy Zsolti meggyőző teljesítménnyel vert egy, mégha nem is túl képzett ellenfelet, sokkal inkább örömre, mint nyavalygásra adhatna okot.

» Waltergibson    válasz erre
    2006-05-08 10:27:09

Uraim !
Miért kéne dicsérni Zsoltot egy 11x-ik ürge ellen !
A cikk korrekt azt kész !
Ez profiboksz vagy mi !

» udvari    válasz erre
    2006-05-08 09:54:34

Nekem csak a cikk címével van problémám, ERDEI ZSOLT igy híják a csákót. Amúgy a menetről-menertre korrekt elfogadható írás.

» mojo68    válasz erre
    2006-05-08 09:38:45

szakerto

Hát eddig is volt döntő fölény...

» leibigab    válasz erre
    2006-05-08 08:35:36

Sokan úgy gondolják hogy a meccs nem volt túl izgalmas, Erdei adhatott volna többet ki magából stb.
Szerintem viszont Madár rendkívül elszántan és meggyőzően bunyózott kondi fogyás nélkül. Romsy cikkével kapcsolatban azzal nem értek 1-t hogy voltak szoros menetek és hogy szinte csak balokkal dolgozott Erdei. Rendkívül gyors kombinációival szinte minden menetben előrukkolt és többször is bajba sodorta az ellnfelet. Én nem találok semmi kivetnivalót a bunyójában kissé szigorúnak tűnik a "menetrő-menetre" mostani írás. Attól hogy nem ütötte ki az elején mégis látszott a klasszis különbség minden menetben 2-jük közt. Ezzel a bunyóval nyugodtan kiállhat Tiozzó ellen akit szerintem ki fog ütni.

» undespuited    válasz erre
    2006-05-08 07:59:01

EZ MI VOLT? PROFIBOKSZBAN IS VAN MÁR DÖNTÕ FÖLÉNY???

» szakerto    válasz erre
    2006-05-07 20:57:34

A cikkel szerintem sincs probléma olyan tárgyilagos mint az előzőek voltak.Csak igy tovább Romsy!
Madárnak nem igazán okozott nagy erőfeszitést P.Murdoch.Madár szépen okosan bokszolt úgy ahogy kellett 1ilyen ellenfél ellen.

» Romeo    válasz erre
    2006-05-07 20:11:38

Már neharagudjatok,de eddig meg azon volt fanyalgás,hogy nem érzi meg a \"vérszagot\",nem használja ki a lehetőségeket,túlzottan biztonsági a bunyója....

» ko.man    válasz erre
    2006-05-07 19:53:52

Dehogynem lattam, tudom hogy arra torekedett, megsem sikerult neki, inkabb fejetlenul probalta bedaralni, kapott is egy pofont belole...erre mondom ezt valahogy gyakorolni kell es ezen javitani.

» fixpont    válasz erre
    2006-05-07 18:27:54

A kiütésre törekedett nem láttad? Szerintem az volt a baj, hogy rögtön rárontott. A köteleknél jobban biztonságban volt Murdock, mert el tudott nyaklani. Nem is nagyon találta el Zsolti- A meccs egyébként jó volt, csak így tovább Madár

» faceload    válasz erre
    2006-05-07 18:09:57

Javitani kene meg Madarnak azon, hogyha megfogta az ellenfelet egy nagy roham utan be is fejezze a meccset, ne engedje tovabb. Sok meccsen volt mar olyan, hogy a kesobbi gyoztes elobb padlozott, ha lefinisheled az ellenfelet ez mar nem tortenhet meg, ezert kell mindig kiutesre torekedni amikor az ellenfel bajban van.

» fixpont    válasz erre
    2006-05-07 16:37:17

Azok meglesznek, jó lenne idén 50-et megcsinálni.

» Romsy    válasz erre
    2006-05-07 13:47:15

Kedves Romsy!
Szerintem nagyon jók a "A mérkőzés menetről-menetre!" írásaid!
Szeretnám olvasni a továbbiakban is!!!

» Cyroo    válasz erre
    2006-05-07 13:44:22

Jó, akkor több magyar meccsről nem lesz írás, csak ha az ellenfél is érdekel. Én nem fogok feleslegesen elfogult lenni, ez nem egy rajongói oldal.

» Romsy    válasz erre
    2006-05-07 12:49:02

Ez most tökéletes meccs volt Erdei számára. 9 menet teljesen végigment, és végig dominált, el se fáradt igazán (azért ő is lassult egy picit, de nem sokat). Remélem következőleg már Tiozzo jön!

» Beast_Pete    válasz erre
    2006-05-07 12:29:58

Jó a cikk, köszönjük ROMSY! Akik nemláthatják a meccseket, azok mintha néznék mikor olvassák! De azoknak se árt ha elolvassák akik nézték, több szem többet lát!

» apuci    válasz erre
    2006-05-07 10:52:53

KOKO nyilatkozatából világosan kiderült, hogy miért szüntette be a 10.-ben a bíró. (aki nem hallotta volna: a bíró a kilencedik után kiszólt Murdoch sarkának, hogy ha továbbra is teljes passzivítást lát, akkor kénytelen lesz beszüntetni a meccset. Így aztán a tizedik elején továbbra is a túlélésért küzdő Murdoch-ot teljes joggal leléptette) Nem is tiltakozott az auszi sarok egy pillanatig sem...

» Chagaev    válasz erre
    2006-05-07 09:49:17

A csávó a 8.-ban arccal esett a padlóra ez pedig nem arra vall, hogy "jobbnak látta..." Miután felállt szerintem azt sem tudta hol van akkor kellett volna beszüntetni a meccset. Zsolti nem strapálta magát mivel a UPB nyárra-őszre tervezi a következő talán címegyesítő meccsét tehát egy sérülés nem hiányzik. Ez egy statisztikajavító edzőmeccs volt ami minden világbajnoknak volt már. Mellesleg a leütés után eltelt időben Murdoch semmit nem csinált csak tengett-lengett (örült, hogy él) és valószínűleg a 10.-ben padlózott volna véglegesen, így a bíró neki tett szivességet. A cikkel kapcsolatban annyit: tényszerű volt és ezért nem tetszett annyirra mivel hiányoltam belőle a "kötelező" elfogultságot Zsolti felé.

» tbnet    válasz erre
    2006-05-07 09:27:31

A 8-ban lekellett volna állítani,egyértelműen nem volt magánál az auszi.....Szép volt Zsolti!!!!

» ko.man    válasz erre
    2006-05-07 08:55:08

Szerintem pont a realítások miadt kötöttek bele...:)))...de tényleg ahogy Madár ezen a srácon úgy mi is lépjünk már túl ezen:)))

» Victor    válasz erre
    2006-05-07 03:42:34

Szerintem jó ez az írás, próbáljátok úgy nézni a dolgokat, hogy két "átlagos" bunyós között volt a meccs, nem pedig egy magyar és egy másik bunyós között. Egyböl nem lesz vele semmi baj, és szerintem pont ezért jó, hogy Romsy nem elfogultan írta meg.

    2006-05-07 03:23:31

Victornak teljesen igaza van!!!Egyetértek . De még "Fixpont" hozzászolásában is sok igazság van! De én a 8-.ban leléptetem volna!" Barrios,Judah szindróma":-)

De teljesen mindegy mert tuti kiütötte volna Madár!:-) Rendesen kapta a pofonokat. :-)
A mecs felejthető. Nézünk előre! Jó átmozgatás volt zsoltinak! :-)

» Walterweight    válasz erre
    2006-05-07 03:01:27

Egy klasszikus KO volt a 8.-ban Romsy.....megpattogtatni ballról a buksit párszor majd hirtelen kolintás jobbal.....gyakorlatilag az egyensúlyszerv teljesen felmondja a szolgálatot pár másodpercre....szerintem gyönyörű volt!!!
Az ausztrál gyerek tényleg hurka volt neki de nem baj....tudtuk,hogy ez lesz....ez így volt jó.Kicsit az zavart csak,hogy a finisben nagyon pontatlan és nem túl hatékony volt.....itt is az izgalom veszi ki az erőt és nem a fizikai munka.....a 9.-ben tényleg pihent egyet a 8.-ra.....
A vége röhejes volt tlényleg....érthető a döntés de akkor ezt már sokkal korábban is meg kellett volna lépni.....Amúgy ha rajtam múlik én kiszámoltam volna a srácot simán......az ő érdekében.....

» Victor    válasz erre
    2006-05-07 02:55:25

Nagyon lehúzós a cikk! Szerintem! Semmi olyat nem írtál amivel Zsoltit dícsérted volna a gyözelméért, csak azt ecsetelgetted ,hogy Murdoch mennyire béna!
Félre ne értsd nem azt mondom ,hogy fényezd meg ódákat zengjél róla!
Csak az fura ,hogy megint az elfáradásával meg a \"rossz\" finisével voltál elfoglalva!
Romsy
Szerinted önszántából ment le Murdoch vagy az agya mondott pihit az ütések hatására?
Vagy lehet ,hogy nem ringbe készült hanem táncparketre! 7 meneten keresztül püfölték és megunta! És azt monta magának :Hé Murdoch Te táncos vagy! Mit keresel itt!? Mutasd meg ennek a sok embernek milyen jó táncos vagy! És erre Murdoch hallgatva a belső hangra eljárta a kacsa keringőt!

Romsy nem kötekedésből írom mindezt! A többi cikked kifejezetten tetszett!" menetről-menetre"

» Walterweight    válasz erre
    2006-05-07 02:45:55

OK a cikk, bár szerintem ennyire azért nem volt unalmas a meccs. Meg a 8.-ban sem "jobbnak látta lemenni" szitu volt. Konkrétan resetelt az agya és kis fáziskéséssel összeesett. Nem az ütés lendülete vitte el, de egy szándékos padlózás nem ilyen.

» kiscapa    válasz erre
    2006-05-07 02:43:15

A meccsrol annyit, hogy ilyen gyenge ellenfel ellen nem lehet megitelni mit er majd egy cimegyesitesen, Madar szepen behuzta a kotelezot, de azert nem kellett volna leleptetni az urget sem a 10. sem a 8. menetben. Mehetett volna tovabb. Mind1, ha mar igy alakult igy alakult, most jojjon Tiozzo vagy Woods ezt meg felejtsuk el.

» fixpont    válasz erre
    2006-05-07 02:37:11

En pedig meg szoktam mondani ami nem tetszik, de ez a cikk korrekt.

» fixpont    válasz erre
    2006-05-07 02:32:57

o..k. 4. tényleg 10:9, Romsy.
A cikk o.k.

    2006-05-07 02:10:20

Átolvastam párszor és nem értem mi problémád vele.
Tegye fel a kezét akinél szintén nem szereztem jó pontot.

» Romsy    válasz erre
    2006-05-07 01:24:37

A leütés után lekellet volna léptetni a srácot! Hiszen igencsak eljárta a kacsa táncot!:-) Ezzel azt akarom mondani ,hogy szerintem nem tudatosan ment le. Csak az esetlen mozgása miatt furcsán nézett ki a leütés. A leléptetés meg jogos volt mert kb 3 ütésre volt az újabb padlózástól! Szemüveget a bíronak!!!!!! :-)

» Walterweight    válasz erre
    2006-05-07 01:11:59

Hát az az igazság ,hogy nálam és szerintem sok más olvasónál sem szereztél ezzel a cikkedel jó pontot! " bár nem is ez a feladatod"
Az tény ,hogy rangon aluli volt a krapek! De ,ha átgondoljuk alaposabban akkor rájöhetünk ,hogy szinte minden világbajnoknak van könnyű "relative hurka" ellenfele. Ez a tény számomra sem tetszik ,de elfogadom!" bár hangsúlyozom :nehezen!!!" Szívesebben látnám boxolni Woods,Jones,Jhonson vagy Tiozzo ellen!
A cikk eleje az tetszett! :-) "TV"

» Walterweight    válasz erre
    2006-05-07 01:02:44

Nem, az is 10:9.
Nem igazán hiszek a leütés, vagy levonás nélküli 10:8-as menetben. Mostanában csak a Tito - Mayorga (5. menet) meg a Cotto - Torres (szintén 5.) meccsen adtam olyat. De azokon nyomasztó volt a fölény és nem csak egy hosszabb sorozás volt.

» Romsy    válasz erre
    2006-05-07 00:56:17

Nagyon korrekt beszámoló. Jó a stílus, Romsy!
4. menet, gondolom 10:8. ;-)

    2006-05-07 00:53:02

Bocs a késésért...

» Romsy    válasz erre
    2006-05-07 00:35:13
Ugrás az oldal tetejére