×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Vitali Klitschko: Ezt az ütést gyakoroltuk! - interjú

2011-03-21 16:50:44 /

Az elmúlt hetek egyik legnagyobb eseményének indult Vitali Klitschko és Odlanier Solis összecsapása, egy sérülés azonban hamar véget vetett a párharcnak, nyitott kérdések sokaságát maga mögött hagyva. Az ukrán utoljára tíz évvel ezelőtt győzött az első menetben, Orlin Norris elleni mérkőzése hasonlóan furcsa körülmények között ért véget, füttykoncert és elégedetlenkedés a nézőtéren. A szintén csalódott Klitschko szerint az eredmény azonban egyértelmű, ő kiütötte a kubait, minden más csak annak következménye.

Vitali, hogy érezte magát a mérkőzés után?

Egyszerre voltam szerencsés és peches is. Mindig szép, ha nyer az ember, de nagyon sajnálom a sok szurkolót. Remek teljesítményt akartam mutatni nekik, nagyon keményen készültem, mert tudtam, hogy Solis a legkeményebb ellenfelem Lennox Lewis óta. Engem is csalódással tölt el, hogy a mérkőzés ennyire rövidre sikerült, de a végén úgyis csak az eredmény számít és ez pozitívum a számomra.

Úgy érezte, hogy az ominózus ütés kiütést fog eredményezni?

Nem. Kemény ütés volt, ami megingatta Solist, de nem volt annyira erős, hogy azt gondoljam, hogy nem fog felkelni belőle, ezért hittem azt először, hogy csak szimulál. Nem tudtam, hogy súlyosan megsérült a térde. De egyet szeretnék tisztázni, az az ütés nem véletlen volt, ezt gyakoroltuk a felkészülés során. Tudtuk, hogy Solis a támadásai előtt mindig a térdére támaszkodik és utána megnyílik. A taktika része volt, hogy ekkor kontrázzuk meg. De, hogy ez ilyen gyorsan sikerülni fog, azzal egyáltalán nem számoltam.

A számolás után dühösen indult Solis felé és szidni kezdte, mit mondott neki?

Tele voltam adrenalinnal és az járt a fejemben, hogy színészkedik, ezért szitkozódtam. Sajnálom, hogy megsérült, ezúton is jobbulást kívánok neki.

Ebben az egy menetben azért beszedett pár ütést, nem érezte úgy, hogy ez az este még rosszul is elsülhet?

Egyáltalán nem. Solis gyors és robbanékony, jó szeme van, jól reagálja le a dolgokat. Nagyon jól felkészült belőlem, és párszor tényleg jól eltalált. De egyik se volt komoly találat. Azt a meccs előtt is tudtam, hogy nem tud majd kiütni és kondícionálisan sokkal jobb vagyok nála. Tudtam, hogy simán nyerni fogok, de erre, hogy rögtön az első menetben, erre nem számítottam.

Elégtételt érez azután, amiket a Solis-tábor mondott a meccs előtt? Azt mondták, hogy a pályafutásának vége a találkozó után.

Nem érdekelnek ezek a szövegelések, mindegyiktől ezt hallom, a meccs után persze elhallgatnak. Büszke vagyok, hogy továbbra is nálam van az öv.

Mikor bokszol legközelebb?

Korai még erről nyilatkozni, elég sok lehetőségem van, bokszolhatok júniusban is vagy csak szeptemberben. Az álmomnak, hogy a testvéremmel mind a négy címet megszerezzük, hamarosan valósággá kell válnia. Ha Wladimir nem épül fel július 2-ig, hogy megszerezze David Haye címét, akkor nekem kell majd elintéznem a dolgot.

Az Ön korában nem inkább előny, hogy ilyen hamar véget ért az összecsapás?

Szívesen mutattam volna többet is, mert biztos vagyok benne, hogy ez egy érdekes párharc lett volna. Csalódott vagyok, hogy nem mutathattam meg a teljes arzenálomat. A felkészülés nagyon kemény volt, így azt hiszem, megfogadom edzőm, Fritz Sdunek tanácsát és kiveszek egy kis pihenőt. Aztán a következő hetekben megbeszéljük a dolgokat. Egy biztos, folytatom a pályafutásom.


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@zappa: Jó kis meccs volt ez is, Sanders nagyon nagy klasszis lehetett volna, ha komolyabban veszi a boxot...
Emlékszem, a Vladimir elleni meccs előtt még studió beszélgetés volt, amikor kiírták Sanders mérlegét, kb 40 meccse volt, szinte mindet KOval nyerte. Éreztem, hogy van esélye Vladimir ellen... De akkor már a 40 felé közelített korban.

» Leonard   válasz erre
    2011-03-27 11:55:01

@Leonard: Hát igen. Nyilvánvaló, hogy őt is tök idegesítette, hogy ebben a szakaszában leállították a meccset.

http://www.youtube.com/watch?v...

Én meg ezt a videót néztem. Sztem simán számolni kellett volna Vitalira, bár nem sok jelentősége lett volna a meccs végkimenetelét tekintve.
Különben kicsit hasonló mint Solis esete, itt is halántéktájékra megy be az az ütés, ami után lemegy Vitali, itt is az első menet végén. Erre a meccsre fokozottan igaz a "mi lett volna ha". Mi lett volna ha, ez egy perccel korábban történik az első menetben?

    2011-03-27 08:08:39

Nézzétek ezt a dumát Lennoxtól a meccs végén, az optimizmusát, az egész stilusát a Klicsko meccs után... Egész biztos, hogy megverte volna Klicskot, ha nem állitják meg a meccset :

http://www.youtube.com/watch?v...

» Leonard   válasz erre
    2011-03-27 05:07:02

Kétlem, hogy Wladimir félne, ugyanúgy, ahogy Haye se fél. Nem lehet úgy bajnok valaki, hogy fél, és bár itt nyílván lehet önmagában ap énz is motiváló, de ilyen szinten egyértelműen a dicsőség is hajtja mindkét félt. Kellett a hype, kellett, hogy a közönség még jobban várja a mérkőzést. Tessék, így is lett. Most még nagyobbat tudnak szakítani, Haye is jobban beleerősödött a nehézbe.

» Beast_Pete   válasz erre
    2011-03-24 10:55:34

@Roy Jones Jr.: "nincs is benned kétely, hogy esetleg másnak is szerepe lehet benne. Persze a helyedben, én is így látnám, vagy így akarnám látni."

De mi másnak? Ha benned felmerül valami, ne csak sejtess, hanem mondd meg.

"Te annak idején azt mondtad, amit Bönte meg Wladimir, hogy Chisorát azért kellett berakni, mert túl sok lenne a 10 hónap kihagyás, erről már azóta kiderült, hogy mekkora kamu volt... (Persze, tudom, sérült... :D) "

Én ezt csak feltételeztem, és ma is azt gondolom, lehet hogy ez nem dőlt meg, mert lehet hogy jobb lett volna neki ha nem hagy ki, csak akkor félő hogy ugrott volna a Haye meccs.

"Nekem változatlanul az a meggyőződésem, hogy ezt a Chisora-meccset januárban okkal tették be Haye-"

De milyen okkal? A bianco formulának csak akkor van értelme, ha Vitalinak átpasszolja. Nem?

    2011-03-23 18:32:43

@zappa: Nézd, az a gondom az elismeréssel, hogy te ezt a hirtelen Chisora-meccs lemondást 100%-ban Wladimir gesztusaként értékeled (bizonyítván, hogy ő milyen komolyan gondolja a Haye elleni meccset) és nincs is benned kétely, hogy esetleg másnak is szerepe lehet benne. Persze a helyedben, én is így látnám, vagy így akarnám látni.

Egy csomószor elmondtátok, hogy a múltat ismerve, ha valaki hazudni szokott ebben a sztoriban az Haye, Wladimirék meg mindig igazat mondtak! Végül is általánosságban véve talán igaz is lehetett ez a dolog, ezért is mondtam neked teljesen őszintén, még a lemondás előtt, hogy "á, úgysem meri megtenni Wladimir, mert az akkora arcvesztéssel járna", mert akkor kiderülne róla, hogy hazudoztak, meg Chisorát is felültették kétszer...

Te annak idején azt mondtad, amit Bönte meg Wladimir, hogy Chisorát azért kellett berakni, mert túl sok lenne a 10 hónap kihagyás, erről már azóta kiderült, hogy mekkora kamu volt... (Persze, tudom, sérült... :D)
Azóta azt mondtad, hogy plusz pénzt akart keresni egy másik meccsel, azért tette be. Persze, hogy egy Haye elleni meccs előtt 9 héttel mennyire reális ez, pont akkor derült rá, hogy plusz pénzt kéne keresni + hogy ismerve azt a tényt, hogy világbajnokként mindig legalább 3 hónapot hagyott a meccsei között, ez számomra nevetséges...


De én pl. szívesen belenéznék abba az RTL-lel kötött 5 meccses szerződésükbe is, hogy nincs-e véletlenül benne, hogy oké adunk nektek 15 milliót/5 meccsre (3 Wladimir - 2 Vitali), de ebben legyen benne mindenképp egy Haye elleni meccs is valamelyikőtöknek!

Nekem változatlanul az a meggyőződésem, hogy ezt a Chisora-meccset januárban okkal tették be Haye-k tiltakozása ellenére. Akkor úgy tűnt, hogy a lefoglalt stadion elég magyarázat rá, de lehet, hogy más okkal történt, amiről nem tudunk! Lehet, hogy próbára akarták tenni Haye-t valamilyen okból akár azért, hogy előnyösebb feltételeket harcoljanak ki, akár azért, hogy beletehessék a bianco-formulát. De Haye nem jelentkezett a Klicskók határidejéig és ezért lépni kellett.

Nem tudom, mi történhetett pontosan, túl sok a ködös részlet. Lehet, hogy végül úgy alakulnak a dolgok, hogy Wladimir kiáll Haye-jel és akkor a lényegi részt illetően úgyszólván vereséget szenvedek, de az akkor sem azt fogja jelenteni, hogy a történet végig úgy volt pontosan, ahogy te leírtad, hiszen alapvető dolgokat nem tudsz megmagyarázni, pl. azt sem, hogy miért veszélyeztette Wladimir 2 hónapon át a Haye elleni meccs létrejöttét...


A röhej az ebben az egész sztoriban, hogy 2011 előtt sosem kételkedtem volna abban, hogy Wladimir kiállna Haye ellen. Ha júl.2-án kiáll végül, már akkor sem lesz a viszonyulásom ugyanolyan, mint volt, mert jó lenne hallani tőle, hogy mi szükség volt erre mikor pár nap alatt meg tudtak egyezni mindenről Haye-jel január első napjaiban. Ha pedig nem ő lesz ott akkor, egy abszolút viccé fog válni előttem...

De nem akarok már hozzászólni a témához többet, amíg nem vagyunk 1 héttel a meccs előtt és tudni fogjuk, hogy melyik Klicskó lesz az, aki bokszol Haye ellen.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-03-23 13:43:30

@shiro: Kiszedtem azt a képet, amin már látszik a vér, ha gondolod elküldöm privátban.

    2011-03-23 11:55:06

@shiro: Figyelj az is teljesen természetes lenne, ha nem abban a pillanatban fröccsenne ki a vér, de különben ha kikockázva megnézed, látszik bizony vér is.

"Pedig eltelik par masodperc az egyenesek utan, amig ossze vannak kapaszkodva. "

Ja eltelik 3 másodperc, ennyi idő alatt kb akkor terítené be az arcát a vér, ha ütőeret is ért volna az ütés! Gondolj már bele!

Meg hát tényleg nézd meg kockázva! Tényleg ott a vér. (közvetlenül az ütés előtt nézd!) Állítsd le pillanatálljal, és ha jól elkapod, már látszik a vér.
És a rövid horog tényleg nem a szemöldökénél találja el! Ezt sem látod?

    2011-03-23 11:45:01

@zappa: A horog elott pont mutatjak az egesz fejet egy pillanatra, egy csepp ver nincs rajta, max. par zuzodas. Pedig eltelik par masodperc az egyenesek utan, amig ossze vannak kapaszkodva. A horog utan viszont egybol latszik a feje megint, nagyon erosen omlik elole a ver es az is latszik hogy akkor kezd el omleni a ver, fentrol lefele azonnal beboritja a fejet. Szerintem total egyertelmu. Egy ilyen eros verzes nem fog 3-4 masodpercig "varni" szerintem.

Mindesetre a lenyeg a lenyeg, megint nem lattunk izgalmas meccset. Megnezve a teljes videot vitali vegig uralta a ringet, solis meg egyszer talalta el vityat es bar telleg jol mozgott en nemigazan latom a taktikat vitali ellen abban hogy neha megkontrazom ket gyors utessel aztan visszabujok a fedezekbe (ami koze egyebkent mar az elso menetben is befert vitali keze).

    2011-03-23 11:12:04

@Roy Jones Jr.: Ezt teljesen értelmetlenül írtam le: :)

"Úgy érzem van A meg B opció innentől, A: ha átpasszolja Vitalinak, tényleg én úgy gondolom tévedtem, de úgy érzem nálad a pont Különösen, ha hamar felépül utána.
De valahogy úgy érzem ha a B opció jön be, és Wladimir tényleg nem kerülte Hayet, lepasszolta Chisorát, és újra tárgyalni kezdett, te akkor sem mondanád azt, hogy valszeg tévedtél....:)"

Így gondoltam:
"Úgy érzem van A meg B opció innentől,
A: ha átpasszolja Vitalinak Hayet én úgy gondolom tévedtem, úgy érzem nálad a pont. Különösen, ha hamar felépül utána.

De valahogy úgy érzem ha a B opció jön be és Wladimir tényleg nem kerülné Hayet, ráadásul lepasszolta Chisorát újra tárgyalni kezdett, és meccs is lenne júliusban, te akkor nem mondanád azt, hogy valszeg tévedtél....:)

Hanem valami olyat, hogy most nem kerülte Hayet, de amikor vitáztunk, akkor még kerülni akarta, azért tette be Chisorát.:)
Kicsit mintha én azt mondanám - az A verzióban - hogy akkor még be akarta vállalni Chisora ellenére Hayet, de azóta meggondolta magát, mert pl. Vityának nem siokerült jól a Solis meccse, stb stb.

Én azt hiszem két eset van, vagy bevállalja Hayet, vagy átpasszolja Vityának.
És ha az akkori vitánkat megnézed, kb ez volt a vitatéma, hogy Chisorát kamuból tette-e be, hogy Hayel ne kelljen bokszolni, vagy komolyan bokszolni akart-e Hayel is.

(csak megjegyzem a harmadik eset, ha Haye kerüli el őket)

Na mindegy persze, majd kiderül, majd visszatérünk még rá. Nyilván vita ide vagy oda, mindketten a B verziónak örülnénk jobban.

    2011-03-23 06:46:00

@shiro: Nem az az ütés okozza! KOckázd ki a videót! Már előtte látszik egy pici vér!!!, és főleg az a szűk horog az arcát, és nem a szemöldökcsontját találja el! Az hogy utána kezd el omleni a vér, az természetes, végülis nem ütőeret szaggatott el az ütés, szóval kellett 1 másodperc, hogy kicsit kifröccsenjen.
De az biztos, hogy nem az összekapaszkodásban ütött horogtól repedt fel!

    2011-03-23 05:59:16

@Dani1: A belinkelt videodon 0:17-nel van a serules, az osszekapaszkodasban a szuk horog az ami feltepte a boret, kozvetlenul elotte lehet latni hogy teljesen tiszta a feje, nincs rjata seb, a horog utan meg azonnal omlik belole a ver, az elotte levo egyeneseknek koze nincs a seruleshez.

    2011-03-23 00:25:48

@ogreface: Én szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy Haye tényleg visszavonul a születésnapja környékén, tehát a 2. Klicskó elleni meccsre mindenképp október elején kerülne sor, úgyhogy nem játszana szerepet a Vitali öregedésére való alapozás, hanem csak az, hogy Wladimirt legyőzheti, ezért ellene kéne kezdenie...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-03-22 23:59:51

Na de itt van az idő kérdése is. Mind Haye, mind pedig Vitali ebben az évben be akarják fejezni az ökölvívást. Szerintem józanul gondolkodva az idősebb ukránnak már Davidon kívül, nem igazán van potenciális ellenfele. Az új feltörekvők még nagyon tapasztalatlanok, Povetkin egyenlőre nem kér az ukránokból, szerintem Adamek esélytelen, a többi valamire való név pedig már megvolt. Viszont Wladimir még ráér, nyugodtan bujkálhat ebben az évben a bratyesz háta mögött. Itt az lenne az igazán érdekes, ha Haye mégsem vonulna vissza 2011-ben, akkor nincs mire várni, harcolni kell, ha tetszik, ha nem.
Szóval nincs igazán arra sem idő, hogy "megvárjuk míg Vitya megöregszik". Pláne akkor, ha ez az öregedési folyamat nála is úgy megáll, mint Hopkinsnál... :)

» ogreface   válasz erre
    2011-03-22 23:53:47

@ogreface: "Én pedig biztos vagyok benne, hogy ha az öcsit legyőzné az angol, akkor a bratyó addig nem vonulna vissza, amíg meg nem próbálna bosszút állni.
...és már megint ugyanott vagyunk."

Világos, csak amit addig adott esetben elérne (azaz, ha legyőzné Wladimirt), azt már nem vehetné el tőle senki és óriási lökést is adna neki minden szinten. Már Vitali ellen is esélyesebbnek tűnne, persze fontos lenne az is, hogy mit mutatna Haye Wladimir az esetleges kiütésen kívül.

Én attól tartok, hogy ha Vitali ellen kezdene most és elbukna, akkor lehet, hogy már nem lenne másik Klicskó elleni meccs és akkor sosem tudjuk meg, hogy Wladimirt ki tudta volna-e ütni, ezért lenne fontos, hogy mindenképp Wladimirrel bokszoljon először...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-03-22 23:24:12

@ogreface: Én még azzal egészíteném ki azt amit Roy is elmondott, és amivel egyetértek, hogy Vitali ellen a pontozásos győzelem, illetve az hogy kimozogja 12 meneten keresztül, az idővel valószínűleg növekszik. Vitali már abban a korban van, amikor valószínűleg tompulnak a reflekszei, mégha ez nem is látványos gyengébb kihívókkal szemben. A keménysége és az ütőereje valószínűleg megmarad, de Haye azzal tudná őt legyőzni, hogy a reflekszeire épít, és erre nagyobb az esélye 1 év múlva mint most vagy főleg abban az időben amikor eredetileg vele bokszolz volna Valuev helyett.

    2011-03-22 23:14:37

@Roy Jones Jr.: Haye célja a vitathatatlan bajnoki cím, az pedig vagy csak a két ukrán legyőzésével lehetséges, vagy pedig úgy, hogy az idősebb visszavonul és Wlad legyőzése után / vagy előtt /, megszerzi a hátramaradt övet. Én pedig biztos vagyok benne, hogy ha az öcsit legyőzné az angol, akkor a bratyó addig nem vonulna vissza, amíg meg nem próbálna bosszút állni.
...és már megint ugyanott vagyunk.

» ogreface   válasz erre
    2011-03-22 23:10:42

@ogreface: Így van, ez lenne, de az óriási dolog lenne Haye-től, ha WBA/IBF/WBO/IBO/Ring -bajnok lenne nehézsúlyban, akár csak 2-3 hónap erejéig is.

Ha Vitali ellen kezdene, szerintem minimális esélye van, kb. Vitali sérülése, meg egy pici a pontozásra. Persze Wladimir is inkább az az esélyesebb kimenetel, hogy kikap, de jóval nagyobb esélye van a győzelemre ellen kiütéssel, mint bármivel Vitali ellen... Én legalábbis így látom...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-03-22 22:57:00

@ogreface: Haye csak szeretné betartani a fokozatosság elvét, ilyen egyszerű. Jabimirral melegítene Vitalira:)

» leibigab   válasz erre
    2011-03-22 22:53:19

@Roy Jones Jr.: Akkor meg mi lenne? Jönne 200 komment, hogy megint a bátyónak kell megbosszulnia a szegény öcsikéje dádáját. Aztán ha kikapna az öregtől, akkor meg már megint hol tartana Haye, hiszen akkor még mindig nem Õ lenne a legjobb. Szóval szerintem végül is tök mindegy a sorrend. Egyébként is Haye mondta, hogy mindkettőt széttépi, mint a papírkutyát és egy okos ember, először mindig az erősebb ellenfelét végzi ki...

» ogreface   válasz erre
    2011-03-22 22:44:38

@ogreface: Nem, Ogre! Nagyon nem! :) Wladimirt ki tudja ütni, Vitali ellen max. csak pontozással lenne esélye, de teljesen más lenne Wladimirt legyőzve Vitali ellen kiállni. Ha Vitali ellen kezdene, erre szerintem minimális esélye lenne.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-03-22 22:22:16

@Roy Jones Jr.: De Roy! Nem mindegy, hogy melyikkel bokszol először? Úgy emlékszem a pólóján mindkét Klitschko "fejvesztve" szerepelt és az öregebbik akar lassan nyugdíjba vonulni, tehát reálisan neki kéne először letépnie a buciját. Ha bármelyiket is kihagyja, azt mindig az orra alá fogják dörgölni.

» ogreface   válasz erre
    2011-03-22 21:32:15

@zappa: Roy két dolgot sose fog beismerni.
1. Õ nem mondott igazat.
2. Haye nem mondott igazat.

» Rajhona János   válasz erre
    2011-03-22 21:22:29

"Már sosem fog megdőlni az elméletem, hiszen nem került sor arra, hogy Wladimir kiálljon Chisorával, aztán kiálljon Haye-jel is júl.2-án. Szerintem a ti nagy szerencsétekre..."

Azt gondoltam, ekkor azt gondolod, azért tette be Chisorát, hogy elkerülje Hayet. De ha végül lemondja Chisorát, hogy kiálljon Hayel, akkor azért csak elég valószínűtlen az elmélet így utólag is.

"De te sem tudod megmagyarázni, hogy miért akarta betenni Chisorát a meccsük elé...."

Látod erről beszéltem. Nem válaszolsz. Tulajdonképpen pedig azt kérdeztem meg, hogy milyen logikát látsz a saját elméletedben.

Én erre már válaszoltam, sztem az az értelme betenni Chisorát, hogy 2 meccse legyen, mert én elhiszem a 9 hetes felkészülést. A sérülést hagyjuk, sztem már azon túl van, sztem most nem a sérülés miatt mondta le Chisorát, hanem azért hogy nehogy elússzon a Haye meccs.

De egyszerűbb lenne beszélgetni, ha te is válaszolnál. Szted mi értelme volt a szarakodásnak? ha aztán mégis kiáll Hayel?

"De mindegy, nem akarok én vitát generálni, elég volt már a rengeteg beleölt fölösleges idő, majd visszatérünk erre, ha már biztosan tudjuk, ki lesz Haye ellenfele júl.2-án..."

Persze, én sem akarok vitázni, csak fura, hogy vitatkoztunk valamin, én úgy érzetem, Wladimir nem szarakodik, és ő a meccset akarja, de Chisorát is, te szarakodásnak érzeted, és úgy érezted azért tette be Chisorát, mert nem akarta Hayet.
Úgy érzem van A meg B opció innentől, A: ha átpasszolja Vitalinak, tényleg én úgy gondolom tévedtem, de úgy érzem nálad a pont Különösen, ha hamar felépül utána.
De valahogy úgy érzem ha a B opció jön be, és Wladimir tényleg nem kerülte Hayet, lepasszolta Chisorát, és újra tárgyalni kezdett, te akkor sem mondanád azt, hogy valszeg tévedtél....:)

    2011-03-22 20:13:23

@zappa: "Megdőlni nem tud az elméleted, csak értelmét veszteni?:)"

Már sosem fog megdőlni az elméletem, hiszen nem került sor arra, hogy Wladimir kiálljon Chisorával, aztán kiálljon Haye-jel is júl.2-án. Szerintem a ti nagy szerencsétekre...

"De ha ő bokszol Hayel, akkor már te sem tudsz magyarázatot adni, miért kavarta VOLNA a szart. Érted?"

De te sem tudod megmagyarázni, hogy miért akarta betenni Chisorát a meccsük elé, mert az nem reális, hogy mindkettővel kiállt volna 9 hét alatt, mikor milyen fontos ez a meccs a számára... Még egészségesen sem lenne az, nemhogy így, hogy nem tud felépülni a nemlétező sérüléséből 15 hete se, mikor 4-6 hetet mondtak... :)))

"Játsz el a gondolattal, hogy esetleg Wladimir akkor igazat mondott, és akkor egyszerű lesz megérteni."

Ez a bianco-szerződés, amit most is aláírattak Haye-jel, sajnos nem tud bennem bizalmat ébreszteni Wladimir felé. Ahhoz képest, hogy Haye-t minden hazugnak, hiteltelennek lehordta most is, amiért megakadtak a tárgyalások (holott ő miatta történt), most beleegyezett ugyanabba. Ezek szerint mégis jó! Wladimir szava meg annyit ér, mint egy darab (...)... Senki sem tudja, hogy mit akar, legfeljebb a csapatában tudják, de lehet, hogy azok sem...

"Tényleg ezt sem tudom hogy te mi értelmét látod a te szavaiddal élve a szarakodásnak, ha amúgy Hayel akar bokszolni? Erre van már válaszod?"

Én már leírtam a feltevéseimet ezzel kapcsolatban legutóbb, te is leírtad a magadéit. Nekem azok gyenge lábakon állnak, te valszeg ugyanígy érzel az enyémmel kapcsolatban, de én fenntartom azt is, hogy fontos dolgokat nem tudhatunk ezzel kapcsolatban.

"Főleg megkeresni Hayet, hogy mégis megegyezzenek, hogy aztán lemondhassa majd kamusérülés miatt...."

Elfelejted, hogy most sikerült Haye-t lekötniük vlgső soron bármelyikük számára, akár Vitali-nak is. A korábbi megállapodás meg csak Wladimirra vonatkozott, érzed a különbséget?
Haye azóta is nyilvánvalóvá tette nem egyszer, hogy ő Wladimirral akar bokszolni (Wladimir is tudja miért), viszont lehet, hogy majd Vitali-jal kell és Haye nem tehet semmit...


De mindegy, nem akarok én vitát generálni, elég volt már a rengeteg beleölt fölösleges idő, majd visszatérünk erre, ha már biztosan tudjuk, ki lesz Haye ellenfele júl.2-án...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-03-22 19:54:08

@Layman: "A kavarásnak egyetlen értelme lenne, ha Wlad az egészet azért csinálja, hogy Hayet kényszerhelyzetbe hozva, belekényszerítse egy Vitya elleni meccsbe. "

Ezzel tökéletesen egyetértek, ezért is mondtam Roynak, hogy igazából ha tényleg átpasszolja Vityának - és különösen ha utána már hamar fel is épül - akkor mindenképpen átértékelem amiket korábban mondtam. Akkor tényleg úgy tűnne, Wladimir kikerülni próbálta Hayet.
de ha Wladimir bokszolna Hayel, akkor sztem rombadölhetnek az összeesküvéselméletek, mert akkor semmi értelme nem lett volna szarakodnia.

    2011-03-22 19:48:11

@zappa: "Főleg megkeresni Hayet, hogy mégis megegyezzenek, hogy aztán lemondhassa majd kamusérülés miatt..."

Bár én Klitschko szimpatizáns vagyok, azért azt tegyük hozzá, hogy kavarás nélkül, csak simán Vityával, Haye nem igazán akar/akart kiállni. A kavarásnak egyetlen értelme lenne, ha Wlad az egészet azért csinálja, hogy Hayet kényszerhelyzetbe hozva, belekényszerítse egy Vitya elleni meccsbe. Ha elfogadjuk, amit Haye mond a szeptemberi visszavonulásról, júliusban már nem igazán lesz abban a helyzetben az angol, hogy kihátráljon és normális ellenfelet keressen magának, akármelyik Klitschko is megy be ellene a ringbe.

Nem igazán hiszek ebben egyébként, mert ez azt is jelentené, hogy Wlad elpazarol több, mint egy évet a pályafutásából, csak azért, hogy a tesónak megszerezze Haye skalpját. Ettől függetlenül én a fentiek alapján látok logikát Roy érvelésében.

» Layman   válasz erre
    2011-03-22 19:40:43

@Darien: Főleg megkeresni Hayet, hogy mégis megegyezzenek, hogy aztán lemondhassa majd kamusérülés miatt....

    2011-03-22 17:47:07

@Darien: :) Igen, érdekes lenne, hogy Júliusban egy kamusérülésre hivatkozva lemondaná, ahelyett hogy inkább bokszolt volna Chisorával, és akkor nem hivatkozott volna kamusérülésre....:)
Ennek így tényleg nem sok értelme lenne.

    2011-03-22 17:46:27

Egyébként érdekes hogy Vitalial hasonló szitu történik már másodszor, csak most ő van kicsit abban a szerepben, mint Lewis volt vele szemben.
Van pár hasonlóság a Solis meg a Lewis meccs között.
Vitali most az idősebb, pályafutása végén álló bunyós, Solis a jóval esélytelenebb, fiatalabb. Sztem az első menet alapján, nem is volt a legjobb formában Vitali (bár nyilván ez ennyi idő alatt nem nagyon derül ki), Solis jobb volt az ominózus esetig, aztán egy ütés következtében megsérült Solis, és vége.
Természetesen sok különbség is van, nem azért mondtam, hogy most ezen vitázzunk.

    2011-03-22 17:44:39

Nagy spíler ez a Wlad! Ha jól értem, akkor egy kamu sérülésre hivatkozva lemondott egy meccset kétszer, hogy aztán lemondja azt a meccset, ami miatt lemondta az előző kettőt... Most akkor vagy nagyon hülye, vagy ördögien okos, és csak én nem értem a logikát. Persze az is egy opció lehetne, hogy nem kamuzik és tényleg sérült, de ez ugye elképzelhetetlen, mert tudjuk, hogy Klicskó a főgonosz.

» Darien   válasz erre
    2011-03-22 17:39:56

@Roy Jones Jr.: "Pár hete ez az állapot megszűnt, mivel Wladimir feloldotta a saját baromságát, azaz az elméletem is értelmét vesztette."

Megdőlni nem tud az elméleted, csak értelmét veszteni?:)

"Wladimir gyakorlatilag elismerte, hogy ő kavarta a szart 2 hónapon keresztül ebben az ügyben, hiszen most ugyanabba egyezett bele, amibe beleegyezett januárban, de akkor mégsem volt jó neki valamiért."

Semmit nem ismert el. Ahogy mondod, semmi értelme nem lenne a szarkavarásnak, csak ha nem akarná a meccset, stb. De ha ő bokszol Hayel, akkor már te sem tudsz magyarázatot adni, miért kavarta VOLNA a szart. Érted?

"Azt, hogy Haye nem hibás ebben a szarakodásban semmiért, ami be is bizonyosodott, azt viszont mindig is mondtam és fenntartottam!"

Hát ha alap axiómaként elfogadod, hogy Wladimir nem akarta Chisorát is meg Hayet is, akkor valóban így van. De ha azt fogadod el, hogy Wladimir akkor komolyan gondolta amit mondott, és csak a Haye meccs miatt tette később félre Chisorát, akkor a szarakodás azért alakult ki, mert Haye nem hitt neki.
Bebizonyítva semmiképpen nincs semmi.
Játsz el a gondolattal, hogy esetleg Wladimir akkor igazat mondott, és akkor egyszerű lesz megérteni.

Tényleg ezt sem tudom hogy te mi értelmét látod a te szavaiddal élve a szarakodásnak, ha amúgy Hayel akar bokszolni? Erre van már válaszod?

    2011-03-22 17:37:22

@shiro: Tudod mi látszik a lassításon te sasszemű? Az, hogy az ütésnél a komplett első 10 sor a közönségből felpattant a székéből és üvölteni kezdett. De nyilván csak egy "szuk csapott" volt... Még én vagyok itt Klicsko utáló, véletlenül se te Klicsko imádó/hívő/fanatikus rajongó.

    2011-03-22 16:14:22

@shiro: "De ide tartozik, mert az egy az egyben ugyanilyen szituacio volt es a klicsko-utalok hajlamosak azt hinni hogyha klicsko veszt serules miatt ugy hogy vezet, az sima ko veszteseg, de ha klicsko nyer serules miatt akkor az kamu gyozelem, mert solis jobb volt addig. Szoval legyunk csak kovetkezetesek, ket ugyanolyan helyzetben ne valtoztatgassuk a velemenyunket, csak mert nem birjuk a klicskot."
Nem értem ezt miért pont nekem írod, én mindig is úgy gondoltam, hogy ha azt a 6 menetet pontoztuk volna le akkor Vitali nyert(a pontozóbírók is így gndolták). Én nem változtattam meg a véleményemet ez ügyben, soha sem írtam, hogy az egy Lewis KO győzelem volt, ez viszont egy "kamu győzelem" volt Klicskotol. Ezek fényében (nyugodtan próbáld megcáfolni) sztem teljesen elfogadható, hogy nem azt írtam: "Solis jobb volt a sérülésig DE Klicsko is jobb volt a sérüléséig Lewis ellen" amit te elvártál volna...
"a szeme egy kozepes erossegu szuk csapottol szakadt fel, latszik a lassitason,"
Na ez egy hatalmas baromság már ne haragudj! Az egy hatalmas jobbegyenes volt amit teljes testéből megküldött Lewis, Klicskonak pedig majdnem a nyaka is beletört úgy elcsavarta a fejét az ereje. http://www.youtube.com/watch?v...
Egyébként meg egy menettel később már a szeme alatt is felszakadt a bőr, tehát nehogy már megmagyarázd, hogy abszolút mákja volt Lewisnak Klicsko sérülésével! Aki itt nagyon elfogult az te vagy, nem más!

    2011-03-22 16:08:48

@Dani1: De ide tartozik, mert az egy az egyben ugyanilyen szituacio volt es a klicsko-utalok hajlamosak azt hinni hogyha klicsko veszt serules miatt ugy hogy vezet, az sima ko veszteseg, de ha klicsko nyer serules miatt akkor az kamu gyozelem, mert solis jobb volt addig. Szoval legyunk csak kovetkezetesek, ket ugyanolyan helyzetben ne valtoztatgassuk a velemenyunket, csak mert nem birjuk a klicskot.

"viszont ha az utolsó két menetet nézzük -ami abból a szempontból lényegesebb, hogy "mi lett volna ha folytatják a meccset"- akkor Lewis volt fölényben."
Lattuk mar mire eleg ha valaki folenyben van a menetben, solis is megmutatta... :D

Anno Vitali teljesen tiszta volt, joval tobbet mutatott lewis ellen, mint most solis, egyaltalan nem volt megrenditve, csak kabe annyira amennyire lennox is meg volt elotte vitali bombaitol, ott meg barmi lehetett volna.

Az nem is kerdes hogy a terdserules sulyosabb, az arc seruleseit nem is erezni amig az adrenalin porget. Az meg hogy ugy nezett ki lewis ellen az nem annak koszonheto hogy szanaszet lett verve, a szakadas nem egy hatalmas utesnek koszonheto, a szeme egy kozepes erossegu szuk csapottol szakadt fel, latszik a lassitason, joval nagyobb pofonok is csattantak ott, total veletlen hogy pont ettol felszakadt.

    2011-03-22 14:58:38

az előző shironak szól

    2011-03-22 14:19:46

"Hat ha ezt elismerjuk akkor azt is el kell hogy vitali meg lewis ellen vezetett. Szoval ha te ebbol azt vonod le hogy solis jobb volt a serulesig, akkor azt is kene mondanod hogy vitali meg jobb volt lewis ellen a serulesig."
Ez az interjú itt a Vitali vs Solis meccsről szól. Ha én ezzel kapcsolatban leírom, hogy a sérülésig jobb volt Solis akkor már mi a fenéért kéne mellé megjegyeznem, hogy "de annak idején Vitali is jobb volt a sérülésig Lewis ellen". Hogy jön ez ide? A másik meg, hogy én ezt ráadásul soha nem is vitattam. Ha összeségében nézzük a hat menetet akkor jobb volt Vitali, viszont ha az utolsó két menetet nézzük -ami abból a szempontból lényegesebb, hogy "mi lett volna ha folytatják a meccset"- akkor Lewis volt fölényben.
"Azzal a kulonbseggel hogy vitya anno folytatni akarta a meccset, ugy kellett lefogni, no meg akkor voltak menetek amiket le is lehetett pontozni..."
Ennek ugyanúgy semmi köze sincs ehhez az interjúhoz mint az előzőeknek de a kedvedért ezt is véleményezem: sztem egy arc sérüléssel azért könnyebb folytatni egy bokszmeccset mint egy szétszkadt térddel(aki ezt vitatja azzal nem nagyon érdemes leállni vitázni).

    2011-03-22 14:18:17

@szerkesztokedvence: "Miért gyűlölöd a legjobbakat?"
Idézd már légyszíves vissza azt a mondatot amiből neked az jött le, hogy én gyűlölöm őket! Mert hogy, semmi erre utalót nem írtam sőt, kevesebb mint egy napja írtam le, hogy Vitalit mindig is kedveltem. Tény, hogy Wladimirt nagyon nem bírom, néha írtam is olyat amiből ez következtethető, na de itt ez most egyáltalán nem aktuális a többesszám pedig eleve hülyeség a kérdésedben.

    2011-03-22 14:07:45

@Tar: "Az eredmény NC. Ha ugyanez a bajnokkal történik, gondolkodás nélkül NC-t hírdetnek. Egyszerűen nem volt leütés."

Akkor ha állbaváglak, nekimész a falnak, felszakad a fejed, elvisz a mentő az NC? :)

» Shaham   válasz erre
    2011-03-22 13:41:51

Simán elhiszem, hogy gyakorolták,én már az betalált halántékos előtt is láttam, (mármint persze mikor visszanéztem ebből a szempontból, ennyire azért nem vagyok spiller), hogy kicsit mintha csalogatná, rá a jobbosra Solist. Úgy értem, ez megmagyarázná, hogy miért ütött a szokásosnál kevesebb, és kevésbé kellemetlen balost. Később akár pontosabb, erősebb találat is bejöhetett volna (persze, ha Solis nem veszi észre, és nem figyel nagyon oda).

    2011-03-22 12:55:56

@BlaZe: Miért, aki bukik, mint a tök, az mégis mi volt az előző életében? Macska?

    2011-03-22 11:27:37

@Rajhona János: Egyetértek, a szálló pillangó kellemetlenebb lett volna Vityának, mint a lassabb, de erősebb kiadású Ali.

» Untouchable   válasz erre
    2011-03-22 10:33:27

@Dani1: Hat ha ezt elismerjuk akkor azt is el kell hogy vitali meg lewis ellen vezetett. Szoval ha te ebbol azt vonod le hogy solis jobb volt a serulesig, akkor azt is kene mondanod hogy vitali meg jobb volt lewis ellen a serulesig. Azzal a kulonbseggel hogy vitya anno folytatni akarta a meccset, ugy kellett lefogni, no meg akkor voltak menetek amiket le is lehetett pontozni...

Hayere amugy en is kivancsi vagyok, szerintem is tobbet tud majd nyujtani mint solis, Haye gyors, robbanekony, jobb a kondija, meg talan erosebb is mint solis. Oszt' nehogy majd o is lefekudjon az elso menetben...

    2011-03-22 10:30:42

@R2D2: "Nem tudom miért gondolja bárki is, hogy egy ilyen kritikán aluli egyensúlyérzékkel redelkező sportoló kiérdemli a no contest-et."

LOL

    2011-03-22 10:26:31

Dani1. Miért gyűlölöd a legjobbakat? Mert, hogy pillanatnyilag ők a legjobbak, ez tény. Nem tehetnek róla, hogy az ellenfelek minősége olyan, amilyen. Volt pár jó momentuma Solisnak, de vereséget szenvedett. És vereséget szenvedne megint. Haye is vereséget fog szenvedni, feltéve, ha harmadszorra már nem hátrál ki a valódi megmérettetés elől.

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2011-03-22 10:19:32

@Leonard: Tegyük fel úgy a kérdést, hogy vajon Vitali és ringsarka is olyan balf*sz lett volna, hogy nem veszi észre, hogy Ali csak ellenfele kifárasztására törekszik a szokatlan körülmények (magas hőmérséklet és páratartalom) kihasználával. Ha igen, akkor Vitali ugyanúgy jár mint Foreman. Ha észreveszik, akkor jöhet az esélylatolgatás. Egyébként szerintem a '67-es Ali jobban teljesített volna Vitali ellen, mint a '74-es.

» Rajhona János   válasz erre
    2011-03-22 10:17:22

Korrekt, sportemberi nyilatkozat. Elhiszem, hogy gyakorolták az ütést, mert Vitali nem sok ilyet ütött korábban, most meg odavert abban a fél másodpercben, amikor Solis nyitott volt.

"Ha Wladimir nem épül fel július 2-ig, hogy megszerezze David Haye címét, akkor nekem kell majd elintéznem a dolgot."
Ha Wladimir nem épül július másodikára, akkor ne lásson pinát egy évig.
Ha Vova nem épül fel, és Haye nem áll ki Vityával, akkor ne lásson pinát kettőig (mert nem először lép vissza).

» Rajhona János   válasz erre
    2011-03-22 10:11:08

Nem tudom miért gondolja bárki is, hogy egy ilyen kritikán aluli egyensúlyérzékkel redelkező sportoló kiérdemli a no contest-et.
Pl a Lennox meccsen ledarálták a Vitya fél arcát és lett volna rá ok, hogy feladja, hisz épp a bal szemére nem látott rendesen, de eszébe sem jutott. Ezzel szemben itt mit láttunk?
Solis támad, üt, majd kap egy halántékost (hátsó kameraállásból jól látni), ettől megáll, aztán hátrál, kap mégegyet, ami szinte csak fellöki, és úgy esik el, mint egy járni most kezdő gyerek.

Ha lecsúszott az ütés, akkor iszonyú béna, mert úgy elesni, hogy szakadjon az ín - hát, nem mindennapi.
Ha talált az ütés, akkor no comment. Ütötték és borult.
Ha pedig csak akkorát kapott, ami éppen hogy kibillentette az egyensúlyából, és szerencsétlenül esvén kitekerte a saját lábát - az bizony TKO.

Aki milliókért megy be egy másfél órás előadásra a ringbe, az legyen szíves, és húzzon már bele a félkészítő szakaszban is. Búsásan megfizetik a fáradozását.

    2011-03-22 09:11:47

Ütés után esett össze, szóval KO. Arról nem tehet senki hogy ennyire dagadt.. kis egyensúlyvesztésnél már nem képes megtartani a lába a saját súlyát.

» himpike   válasz erre
    2011-03-22 08:32:13

Egyébként meg én általában megpróbálok legalább érvelni a véleményeim mellett, ellenben a Klicsko fanok körében elég gyakoriak a "Haye egy k*cs*g, Klicsko kivégzi!" jellegű hozzászólások. Persze neked nyilván azért van az én kommentemmel bajod mert valszeg te is Klicskoékat preferálod, nem kicsit.

    2011-03-22 08:31:45

@szerkesztokedvence: "Ezt mondtad Solisra is. Aztán mi lett belőle. Ezt mondod minden Klicsko meccs előtt. De ahogy Sz úr cimborádnál, nálad is a remény hal meg utoljára."
Minden Klicsko meccs előtt, erre sikerült egy példát felhoznod... Csak Solis és Haye esetében beszéltem mindig is komolyabb esélyekről, soha senki másnál. Solis pedig a sérülésig/padlózásig pontosan azt csinálta amit mondtam és vezetett is vele, ezt csak a nagyon elfogultak nem ismerik el.

    2011-03-22 08:27:53

@laikus3: Az eredmény NC. Ha ugyanez a bajnokkal történik, gondolkodás nélkül NC-t hírdetnek. Egyszerűen nem volt leütés. Természetes, hogy Klicsko nem ezt fogja nyilatkozni, bolond is lenne. De ettől függetlenül ez NC volt.

    2011-03-22 08:03:56

"ezt az ütést gyakoroltuk" duma egy picit gyengusz...
kicsit túl van már ez spirázva, Solis megsérült, Vitai TKO-val nyert, nem kell ezt tovább magyarázni... ilyen a sport, néha vanna sérülések.

» leslie   válasz erre
    2011-03-22 07:44:15

@Leonard: Érdekes felvetés, és nehéz megítélni. Mindketten olyan típusú ütők, hogy egy eléjük tett falat is elsodornának. Vitalij nagyobb, Foreman viszont valamivel jobb technikával ütött.

Ami az Ali-meccset illeti, szerintem Vitalij okosabb, nem ütötte volna 8 meneten át Ali könyökét. Inkább Ali szedett volna be jóval többet, ha ugyanazzal a taktikával próbálkozik. Pontozással Ali lett volna az esélyes (különösen, mivel a pontozók is nagyon szerették...), kiütni viszont egyiküket sem könnyű.

» Untouchable   válasz erre
    2011-03-22 05:47:30

@Dani1: Ezt mondtad Solisra is. Aztán mi lett belőle. Ezt mondod minden Klicsko meccs előtt. De ahogy Sz úr cimborádnál, nálad is a remény hal meg utoljára.

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2011-03-22 01:56:13

Tejesen korrekt nyilatkozat!

Nem tudom mert felne Jabimir Hayetol?! Bokszolt o mar jo par bokszolo ellen,meg olyanok ellen is
akirol tudtuk,hogy jo,mert mar bebizonyitottak.Haye meg nem sokat bizonyitott.
Szerintem itt felelemrol szo sincs. Ha okosak akkor Haye-Vitali,Adamek-Wlad meccset fognak csinalni.
Csak szimplan azert mert jobbak az eselyeik,hogy beteljesitsek amitt szeretnenek.:)
Es a penzrol nem is beszelve.

» zee1978   válasz erre
    2011-03-22 01:37:12

Nem lehetne leszállni Haye-ről? Majd július 2-án meglátjuk, ki ellen kűzd, addig meg teljesen fölöslegesen találgatunk!

Az interjú szerintem teljesen korrekt. Látszik, hogy még mindig éhes, és nem lepődöm meg, hogy kőkeményen edzett. Az meg, hogy beismerte, hogy túlreagálta első pillanatban a dolgokat, az is nagyon tetszetős. Nyílván csalódott volt első pillanatban, meg hát harcolni akart, nem egy könnyedet zsákolni.

» Beast_Pete   válasz erre
    2011-03-22 00:34:08

Jók ezek a dumák arról, hogy a kistesó mennyire fél a nagypofájútól, de miért felejtitek el, hogy eddig Haye ugrált ki mindig a meccsek elől?

    2011-03-22 00:11:05

@zappa: "de ha Waldimir lesz ott a ringben Hayel szemben, akkor te vajon átértékeled-e azt a sok fejtegetést amiket tettél?"

Nézd. Az én elméletem egy olyan helyzetre született, ahol úgy nézett ki a dolog, hogy Wladimir olyan lépéseket tesz, amelyek arra szolgálnak, hogy mégse legyen meccse Haye ellen júl.2-án vagy ne ő legyen az, aki kiáll Haye ellen valamikor. Pár hete ez az állapot megszűnt, mivel Wladimir feloldotta a saját baromságát, azaz az elméletem is értelmét vesztette.

Wladimir gyakorlatilag elismerte, hogy ő kavarta a szart 2 hónapon keresztül ebben az ügyben, hiszen most ugyanabba egyezett bele, amibe beleegyezett januárban, de akkor mégsem volt jó neki valamiért.

Azt, hogy Haye nem hibás ebben a szarakodásban semmiért, ami be is bizonyosodott, azt viszont mindig is mondtam és fenntartottam!


Most, hogy visszaállt az eredeti szituáció, hogy Wladimir-Haye meccs lesz és nincs előtte más meccs, így nincs okom komolyabban kételkedni egyelőre.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-03-21 23:38:01

@Thoer: Én is úgy vélem, hogy jelenleg Haye stílusával és képességeivel Vitalij ellen van nagyobb esélye. Szerintem kiütni egyik fivért sem képes (kivéve a klasszikus lucky punch-ot), és Wladimir annyira ráállt az ütést sem kapok stílusra, hogy pontozással szinte verhetetlen. Mivel Vitya gyakran fejjel hárít, így Õ azért eltalálható és kipontozható.

    2011-03-21 23:35:08

@Layman: "majd lesz a ringben valaki, akit Klitschkonak hívnak" :D

Egyébként az én véleményem az, hogy Hayenek csak az öreg ellen van reális esélye. Ott sem esélyes, de legalább a stílusok miatti különbségek és a gyorsaság segíthet rajta, mert Vitya azért ritkán üt olyan pontosan, mint szombaton. Az a meccs pontozással abszolválható lenne.

Bár elvileg igaz, hogy Wladimirt meg kiütheti, de szerintem ez nem realitás, fabatkát se tennék rá 1:5 arány alatt. Haye nem gyosabb, nem erősebb, nem üt nagyobbat, nincs jobb korban és nem keményebb, viszont kisebb, nyíltabb és még tapasztalatlanabb is a királykategóriában.

    2011-03-21 22:52:45

Ezek a "fél" dumák.. :D
Gondolom tudjátok mind hogy Sztregó dalát fütyülgetitek :D

» himpike   válasz erre
    2011-03-21 22:50:53

@Roy Jones Jr.: Nyilván én is másképpen értelmeznék sokmindent ha Wladimir átpasszolná Hayet Vitalinak, főleg ha utána sity suty felépülne.:)
de ha Waldimir lesz ott a ringben Hayel szemben, akkor te vajon átértékeled-e azt a sok fejtegetést amiket tettél?

(én Wladimirnek örülnék jobban, egyszerűen nagyobb ott Haye esélye, bízok egy Haye győzelemben, és akkor esetleg jöhetne Vitali. Az szép lenne így.)

    2011-03-21 22:29:02

Azt hittem h a "Wlagyimir fél" mondat után meg leszek itt feszítve,de ezek szerint pár embernek már leesett a kettes.

Hayet Vitali ellen szeretném látni,de csakis akkor,ha behúzza Wladimirt.
Akkor tényleg meglenne Vityának is az a meccs,amit Lewis emlegetett.

Hayenek Wladimir ellen kell boxolnia.

    2011-03-21 22:07:13

@Iron Cat: Érdekes kérdés, de én azt gondolom, hogy akkora lenne a kísértés Haye számára, hogy igazi undisputed lehet, hogy bevállalná! Arról nem is beszélve, hogy mekkora lelki és mentális "boost"-ot adna neki a győzelem Wladimir felett, meg aztán mindig azt kérdeznék tőle, hogy "jó-jó, de miért nem vállaltad be Vitali-t is?" Szerintem nem akarná ezt és ha veszítene is, a Wladimir elleni címegyesítését és győzelmét senki nem vehetné el tőle...

Vitali úgyis legenda lesz, tőle nem lenne szégyen kikapni... :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-03-21 21:32:02

@Dani1: az én fejemben is hasonló gondolatok fordultak meg de ha haye megveri vitalit utána mekkora érdeklődést váltana ki, hogy most az öcsi bosszulja meg a bátyót :)

» lunatic2   válasz erre
    2011-03-21 21:25:44

Szerintem ha Vitya akar bokszolni még Haye-el, akkor Wlad sokáig lesz sérült. :)

Ráadásul erre elég jó esély van, mert az lehetne Vitya "nagy dobása" a visszavonulása előtt, illetve lehet a tesók üzletileg is abból jönnének ki jobban. Még ha Vitya le is verné Hayet, utána Wlad ellen még mindig mehetne az angol, mert ott mindig benne van a KO lehetősége (fordítva meg nem igaz és szerintem Vitya sem akar már éveket bokszolni).

A korrekt meg az lenne, ha a tesók abbahagynák a kavarást, meg ezeket a biankó-szerződéseket, hogy "majd lesz a ringben valaki, akit Klitschkonak hívnak".

» Layman   válasz erre
    2011-03-21 21:18:51

Vitalijt is ki lehet ütni, ha valaki ellene nem kap sok ütést, és birja kondival, és üt is... Pl. Vitalij egy Ali-Foreman koreográfia szerint kikaphat... Jönne valaki, aki nem fárad annyira el mondjuk a 8., vagy a 11. menetre, és kiütheti Vitalijt... Amugy szerintetek Vitalij nagyobbat üt, mint Foreman ? Nem a kedvencem, de egyértelmű Vitalij nagysága. Vajon időben visszamenve (és esetleg megfelelő mennyiségben visszavenni a kokszot, és az edzésmódszereket...) Vitalij kiütötte volna Alit 1974ben ?

» Leonard   válasz erre
    2011-03-21 21:18:49

@Roy Jones Jr.: Világos beszéd. Nekem az a félelmem, hogy ha Haye megverné vmelyik Klicskót (bár ennek némileg kisebb esélyét látom), akkor rögtön vissza is vonulna, és a másik meccset már nem kockáztatná meg. Egyébként szerintem is Vityának szánják Haye-t.

» Iron Cat   válasz erre
    2011-03-21 21:11:54

Az lenne a legszomorúbb,hogyha komolyabb csata nélkül pucolnák ki a nehézsúlyt Klicskóék.Hogyha Haye-től kikapna valamelyikük és a tesó megbosszulná brutálisan.Jájj de szép is lenne!:)

    2011-03-21 21:07:16

"Szerintem te jobban félted Haye-t Vitalitól, mint a Klicskó drukkerek Wladimirt. :)"

Iron Cat

Az biztos, hogy én nem akarom ezt a meccset és nyilvánvalóan Haye-t féltem a meccstől, nem Vitali-t! :) Szerintem Wladimir ellen van nagyobb esélye, mert őt ki lehet ütni és mert mentálisan a közelében sincs a bátyjának...
Ha Haye megverné Wladimirt, utána már mindegy számomra mi történne Vitali ellen, mert ott akárki nyerne történelmet írna...

Shaham
"Tőlem biztos nem...:)"

Az kevés... :)

"Wlad-nak ki kell állnia!"

Remélem, ő is tud róla...

"Vitali meg legyalulja Adamek-et és kb. el is fogyott a nehézsúly...:("

Itt a poén az lenne, ha Haye megverné Wladimirt, mert akkor a Vitali-Haye meccsben annyi pénz lenne, hogy Adameket félretennék egy pillanat alatt... Vagy bokszolna Wladimirrel vb-öv nélkül is? :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-03-21 21:04:07

@Roy Jones Jr.: "de ha ők csapnak össze végül és nem Wladimir-Haye lesz, akkor remélem többet nem kell olvasnom egy célzást sem arra, hogy Haye miből hátrált ki, meg miből nem..."

Tőlem biztos nem...:)Wlad-nak ki kell állnia! Vitali meg legyalulja Adamek-et és kb. el is fogyott a nehézsúly...:(

» Shaham   válasz erre
    2011-03-21 20:45:21

@Roy Jones Jr.: "Ne kezdjétek már el magyarázni MÁR MOST, hogy miért is lenne "korrektebb", ha végül Vitali állna ki Haye-jel, nem Wladimir. :) Ez már azért durva. Persze, jó látni, hogy ti is komolyan tartotok ettől a lehetőségtől... :D"

Szerintem te jobban félted Haye-t Vitalitól, mint a Klicskó drukkerek Wladimirt. :)

» Iron Cat   válasz erre
    2011-03-21 20:45:05

Nagyon korrekt nyilatkozat!

» kilcsko   válasz erre
    2011-03-21 20:42:14

Szerintem oly mindegy, hogy melyik üti ki Hayet, ezen nem kéne vitatkozni, max Vityának lesz egy másik öve is.

    2011-03-21 20:42:13

@himpike: Én meg úgy vagyok vele, hogy számomra mindegy lenne az eredmény egy Vitali-Haye meccsen, mert mindkettőt kb. ugyanúgy kedvelem, de ha ők csapnak össze végül és nem Wladimir-Haye lesz, akkor remélem többet nem kell olvasnom egy célzást sem arra, hogy Haye miből hátrált ki, meg miből nem...

Mert aki, azt mondja, hogy előfordulhat az, hogy Wladimir nem épül fel a sérüléséből (ami nem is biztos, hogy valós) május első hetéig, kb.21 hét alatt sem (8 héttel a Haye elleni meccs előttre), amikor 4-6 hét gyógyulási időt emlegettek, akkor azzal nincs mit beszélgetnem ebben a témában, az biztos...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-03-21 20:37:06

Jah, azt kifelejtettem hogy Vitali nagy valószínűséggel vissza is vonulna a meccs után ha nyer ha nem. Talán egyszerűsödne a sok konspirációs elméletet kiagyaló élete onnantól.

» himpike   válasz erre
    2011-03-21 20:01:13

Nem tartok tőle.. teljesen mindegy melyik takarítja el hayet. Soha nem szurkolok egy bokszolónak sem Gatti óta. Viszont vannak kimondottan unszimpatikus bokszolók mint Floyd, Hopkins, Taylor, vagy haye akik ellen mindig az ellenfélért szorítok. Párszor már leírtam hogy én mindig pusztán egy jó meccset szeretnék látni. A végeredmény szinte nem is érdekel - a fenti bokréta kivételével.

» himpike   válasz erre
    2011-03-21 19:57:10

Szerintem most a Klitschko testvérek ellen nincs ellenszer. Ellenük gyorsan kell bokszolni és nem másodszándékból.

    2011-03-21 19:33:32

@himpike: Ne kezdjétek már el magyarázni MÁR MOST, hogy miért is lenne "korrektebb", ha végül Vitali állna ki Haye-jel, nem Wladimir. :) Ez már azért durva. Persze, jó látni, hogy ti is komolyan tartotok ettől a lehetőségtől... :D

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-03-21 19:31:26

Hayemaker eltapossa valamelyik Klitschmannt:)

    2011-03-21 19:30:47

teljesen korrekt nyilatkozat...!!!

minden tiszteletem!

    2011-03-21 19:20:29

Logikus lenne ha Vitalij bunyózna Haye-el,hiszen akkor fele-fele arányban osztoznának az öveken és egyesített bajnokként vonulhatna vissza.Mi motiválná Vitalijt,(a pénzem kívül)mert újabb övet nem tudna begyüjteni.Hacsak nem céloz meg egy WBF,vagy IBO övet:)

    2011-03-21 19:11:56

Valami napilapból valószínűleg sikerül neki.. A kartonfigurákkal egész jól boldogul. Bár én ennyi kreativitást nem feltételezek hayeről.

» himpike   válasz erre
    2011-03-21 19:06:50

@Shaham: Ez aztán a komoly esélylatolgatás! Akkor én meg azt mondom, hogy:
Hayemaker kinyírja Klicskot, legyen az bármelyik is!

    2011-03-21 19:01:15

Jó lenne nézni egy normális mecset, mindenki fél a Tessóktól. Sokan feladják a mecset, és nincs ellefél. Ha lenne , ha Haye produkálna vmi jót.
Reméljúk, h jó mecs lesz.

Hajrá Wova !!

» matador   válasz erre
    2011-03-21 19:01:03

Az igazság valahol ott lehet amit Lewis is nyilatkozott. Vitali keresi élete nagy dobását a bokszban, más aligha motiválná. A jelenlegi Vitali-övet Wlad is röhögve elhozta volna, és akkor Vitalinak egy se lenne.
Ha Vitali bokszolni akar Haye ellen akkor Wlad hagyni fogja őt bokszolni. Wladnak jóval több ideje van még a karrierjéből, vívhat még elég csatát.

» himpike   válasz erre
    2011-03-21 18:49:32

@Dani1: Valamelyik Klicsko eltapossa Hayemakert...:)

» Shaham   válasz erre
    2011-03-21 18:49:19

Hát márpedig ha így lesz nekem az azt jelenti, hogy Wlad beszart, amit én eddig is sejtettem. Viszont a mási meg, hogy sztem Vitali ellen több eélye van Haynek. Bárki bármit mond, Vitali már nagyon megkopott. Egy pocakos Solis szépen körbe tudta "táncolni" és megkontrázgatni, akkor egy top Haye akinek a kezei legalább olyan gyorsak, lábon viszont sokkal jobb, sztem ha pont csak annyiszor ugrál be amennyi kell a győzelemhez akkor 12 menetben kitudja pontozni nagyobb kockázat nélkül. Ebben annak is nagy szerepe lehet hogy Haye ütéseit azért még Vitali is jobban megfogja érezni mint Solisét és lehet hogy, emiatt majd nem megy annyira agresszíven előre Haye után vagy akát az egyik tiszta kombinációnál megsérül a szeme. Én erre látom a nagyobb esélyt(60%) egy ilyen meccsen, a kisebbet (40%) meg arra, hogy Haye beleugrik egy nagyobb ütésbe amiből nem tud kitisztulni rendesen és TKO-val kikap.

    2011-03-21 18:38:30

@Flex: "De ha Vitali áll ki Haye ellen is,akkor azért lássa már be mindenki,h Wladimir fél."

Inkább elég hülyén festene a 3:1. Még családon belül is.
Fele-fele oszt jónapot. Azaz Öcsi majd játszhat a leadott övekért, hogy "vitathatatlan" legyen.
Legalábbis szvsz ez a terv.

» Prérifarkas   válasz erre
    2011-03-21 18:20:49

@fixpont: :)
jaja, úgy hiszem Vlad készen áll majd, meg is kezdi az edzéseket de sajnos ez a fránya sérülés ismét előjön, leszakítva a hasfalát, a vállát meg a kislábujján a körmöt.. és Vitya - védve a családi becsületet - nagylelkűen bevállalja a beugró szerepét, persze nem csúcsformában és nem Haye ellen készülve... :)

legalábbis az idézet nekem ezt súgja perpill.

» menyus   válasz erre
    2011-03-21 18:20:47

@Flex: Ebben a sztoriban wlad mar regota csak mellekszal, kit erdekel fel-e vagy nem, vitali vs. haye-t akar a nep, ugyhogy az is lesz remelem. Amugy se lenne szep dolog, ha vitali bucsumeccset elvenne tole az occse.

Anno wladot nyomtak ezerrel, aztan o megcsokolta a padlot az elso nehez szituban, ekkor jott vitali aki a kemeny fejevel, meg azzal hogy mentalisan joval wlad felett van messze az ocsi fole nott. Wlad egy kivalo boxolo kivalo adottsagokkal, vitali meg egy szuletett gladiator, el se tudom kepzelni milyen lenne ha kiutnek es zavarodottan bamulna maga ele.

Mondjuk tysonrol se tudtam, oszt' megis megtortent. Mondjuk ott sem az a lampaleoltasos leutes volt, hanem inkabb egy szep nyugis seggreules es pihengetes. Valszeg vitali kiutese is ilyen lenne, lelassulna, aztan szanaszet verve pihizne egyet a foldon, valahogy nem tudom elkepzelni hogy annyira megzavarodjon mint wlad.

    2011-03-21 18:14:38

@Flex: "De ha Vitali áll ki Haye ellen is,akkor azért lássa már be mindenki,h Wladimir fél."

Nem hiszem hogy Haye-től tartana Wlad, de ha lepasszolja Vitali-nak, az nagy gyökérség lenne és lejáratná magát...

» Shaham   válasz erre
    2011-03-21 18:12:35

@Flex: Ebben a sztoriban wlad mar regota csak mellekszal, kit erdekel fel-e vagy nem, vitali vs. haye-t akar a nep, ugyhogy az is lesz remelem. Amugy se lenne szep dolog, ha vitali bucsumeccset elvenne tole az occse.

Anno wladot nyomtak ezerrel, aztan o megcsokolta a padlot az elso nehez szituban, ekkor jott vitali aki a kemeny fejevel, meg azzal hogy mentalisan joval wlad felett van messze az ocsi fole nott. Wlad egy kivalo boxolo kivalo adottsagokkal, vitali meg egy szuletett gladiator, el se tudom kepzelni milyen lenne ha kiutnek es zavarodottan bamulna maga ele.

Mondjuk tysonrol se tudtam, oszt' megis megtortent. Mondjuk ott sem az a lampaleoltasos leutes volt, hanem inkabb egy szep nyugis seggreules es pihengetes. Valszeg vitali kiutese is ilyen lenne, lelassulna, aztan szanaszet verve pihizne egyet a foldon, valahogy nem tudom elkepzelni hogy annyira megzavarodjon mint wlad.

    2011-03-21 18:09:38

@Flex: "De ha Vitali áll ki Haye ellen is,akkor azért lássa már be mindenki,h Wladimir fél."

Na erre mérget vehetsz..
Eddig nagyon Vlad pártján álltam de ha ezek után lepasszolja Hayet a bratyónak arra már nincs mentség, pláne nem egy kamusérülés..

» menyus   válasz erre
    2011-03-21 18:08:56

Ugralni es kemeny uteseket fokoszulni (snappal) nem ugyanaz. Foleg a masodikhoz kell hasizomzat es amennyiben ilyenkor belenyillal a fajdalom ugy nem lehet normalisan kuzdeni. (Ha egyatalan letezik a serules persze...)

» Trinidad   válasz erre
    2011-03-21 18:07:38

@menyus: Hahaha, ugy gondolod, hogy makacs lesz az a serules, most hogy a batyus tulvan Solison? :)

» fixpont   válasz erre
    2011-03-21 18:06:54

"Ha Wladimir nem épül fel július 2-ig, hogy megszerezze David Haye címét, akkor nekem kell majd elintéznem a dolgot."

na,valahogy én is ezt szúrtam ki.Ahogy Wladimir ugrabugrált örömében a ringben,nem úgy tünt,mint akinek komoly baja van.
De ha Vitali áll ki Haye ellen is,akkor azért lássa már be mindenki,h Wladimir fél.

    2011-03-21 17:55:29

"De egyet szeretnék tisztázni, az az ütés nem véletlen volt, ezt gyakoroltuk a felkészülés során." - ezzel nincs is probléma, de véleményem szerint nem ütötte ki Solist. Ha feláll, és rászámolás után jelzi, hogy nem tudja folytatni a meccset sérülés miatt, akkor no contest. Nem Klicskó nyert kiütéssel, Solis nem tudta folytatni sérülés miatt, bár tudom, hogy az eredmény nem így lett elkönyvelve.
"Tele voltam adrenalinnal és az járt a fejemben, hogy színészkedik, ezért szitkozódtam. Sajnálom, hogy megsérült, ezúton is jobbulást kívánok neki." - a szitkozódásért is illő elnézést kérni.

» laikus3   válasz erre
    2011-03-21 17:53:38

@Gabodo: Ajaj, már el is kezdődött :)

Nem mellesleg szerintem ez egy újabb nagyon korrekt és sportszerű nyilatkozat.

Tony Montana: Azt azért mégse mondhatja, hogy a begyakorolt ütésem lecsúszott, és szinte semmi köze nem volt a padlózáshoz :D

    2011-03-21 17:44:24

Solist meg igy is a legnagyobb igeretnek tartom. Kiderul "fel tud-e allni" a padlorol, mint tette azt Wlad anno. Emlekszem Foreman mondta a Sanders elleni vereseg utan, hogy Wlad vissza fog terni, mert minden leutes utan felallt nem adta fel. Solis is felallt a szetment terde ellenere, remelem sikerul magat mentalisan is osszeszednie. Talan nem artana megis megnezni nehany videot legkozelebb az ellenfelrol es esetleg, ha nincsen rajt az a zsirmennyiseg, lehet a terde is jobban birta volna nem beszelve a mozgekonysagrol...

» Trinidad   válasz erre
    2011-03-21 17:37:29

Ez nagyon szánalmas . :D

» Streky   válasz erre
    2011-03-21 17:20:36

"Ha Wladimir nem épül fel július 2-ig, hogy megszerezze David Haye címét, akkor nekem kell majd elintéznem a dolgot."

ettől a mondattól Én is egy kicsit megijedtem. gondolom generálni fog egy-két hozzászólást...

» Gabodo   válasz erre
    2011-03-21 17:17:56

Bocs, de szerintem ez egy marhaság. Illetve pontosítok: akár ez volt a cél, akár nem, ennek az ütésnek abszolút marginális szerepe volt a sérülésben.

» Tony Montana   válasz erre
    2011-03-21 17:14:47

@menyus: Lehet hogy Roynak lesz igaza?

    2011-03-21 17:10:06

"Ha Wladimir nem épül fel július 2-ig, hogy megszerezze David Haye címét, akkor nekem kell majd elintéznem a dolgot."

Asszem ezzel mindent elmondott amit tudnunk kell :)

» menyus   válasz erre
    2011-03-21 17:08:56

Korrekt.

» bandi78   válasz erre
    2011-03-21 16:55:55
Ugrás az oldal tetejére