×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Rövid interjú Roy Jones Jr-ral

2014-05-02 14:24:19 /
2014-re újra a visszatérését tervezi a korábban 4 súlycsoportban is világbajnok, 45 éves élő legenda, Roy Jones jr. Az On The Ropes Boxing Radio által készített interjúban Jones beszélt a jövőbeni terveiről, a cirkálósúlyú világbajnoki álmairól és egy számára befejezetlennek vélt, korábbi párharcáról is.
 
Roy, decemberben a múltadat idéző teljesítménnyel, szinte minden menetet megnyerve győzted le Oroszországban Zine Eddine Benmakhloufover-t.  Elmondod, hogy hogyan látod a jövődet?
 
RJJ.: A mostani állás szerint úgy néz ki, hogy június 21-én, Memphiszben felvezető mérkőzést vívok. Ha az jól sikerül, akkor nagyobb halat szeretnék a terítékre július, augusztus tájékán. Jelenleg tárgyalok egy kaszinó embereivel, próbálunk egyezségre jutni és ha minden rendben lesz, akkor az utolsó néhány meccsemet velük hozzuk össze. Kaptam ajánlatot Oroszországból is, valamint Dan Goossent is vissza kellene hívnom. Csak azért nem kerestem eddig, mert kicsit leléptem egy időre, de vissza fogom hívni. Van néhány ajánlat az asztalomon, remélhetőleg visszatérhetek és aktív lehetek még 1-2 évig. Aztán befejezem – ha be kell fejeznem. Megvárom mi lesz a Hopkins – Stevenson ügyből, szeretném őket a ringben látni. Jó meccs lesz, ahol Bernard számára kiderülhet, hogy Stevenson valóban az-e akinek hiszi magát és Adonis is rájön majd, hogy mennyi maradt Hopkinsban és mit bír még. Bernard utoljára egy balkezestől kapott ki, Stevenson viszont átgyalogolt Dawsonon. Ha Stevenson nem tudja kezelni majd az öreget, akkor gatyába rázom magam és visszavonultatom Hopkinst, mielőtt én is szögre akasztom a kesztyűimet.
 
Ezek szerint harmadszor is összecsapnál Hopkinsszal? Eddig egy-egy az állás.
 
RJJ. : Igen egy-egyre állunk és miért is maradjon így? Ha ő is aktív és én is, akkor miért ne zárjuk le végre?
 
Melyik súlycsoportban képzeled el leginkább a jövődet? Visszatérnél félnehézsúlyba, vagy megpróbálnál címet szerezni ott, ahol eddig még nem sikerült, azaz cirkálóban?
 
RJJ.: Cirkálóban akarok maradni. Nálam van a WBU bajnoki öve és most a WBC címére hajtok
 
WBC? Akkor a lengyel Krzysztof Wlodarczyk van a célkeresztben?
 
 RJJ.:  Igen, őt akarom a WBC övvel.
 
Mit gondolsz, hogy alakulna a kettőtök csatája?
 
RJJ.: Wlodarczyk bivaly erős. Nagy ütő, erős bunyós. Alig várom, hogy farkasszemet nézzek azzal a kemény bal horoggal, mert tudom, hogy én bírni fogom. Kétség kívül én vagyok a gyorsabb és az okosabb bokszoló. A meccs elején állnám azt, amivel előrukkol, de aztán ugyanaz lenne, mint amit Bernard művelt Shumenovval. Az 5-6. menettől leiskoláznám a srácot.
 
Amikor fiatal voltál, valaha gondoltad volna, hogy Te és a pályatársaid, mint például Hopkins és Tarver jócskán a negyvenes éveitek derekán is bunyózni fogtok még?
 
RJJ.: Nos, tudtam, hogy ki fognak tartani, mert ha egy ember hisz, az másokat is hitre ösztönöz. Ezért szeretik az emberek a hazai hősöket, mert ha azok képesek voltak megcsinálni, akkor elhiszik, hogy ők is képesek lehetnek rá. Amikor olyan tetteket hajtasz végre, mint én, akkor reményt adsz az embereknek. Bernard ösztönzi a népet.

Amikor eldöntöttem, hogy porondon maradok akkor tudtam, hogy ők is velem tartanak. Ezek a srácok mindig rajtam tartották a szemüket és ha én tettem valamit, akkor ők is azt tették. Ez azért van, mert mindig velem akartak versengeni, azt akarták elérni, amit én is. Azt hiszem jó munkát végeztek és letették a névjegyüket, de sosem értek el olyan magaslatokba, mint én. Az emberek nem ámulnak egy Bernard Hopkins vagy Tarver összefoglalón, de ha az Roy Jones Juniorról szól, akkor az tátva marad a szájuk és azt mondják, “ez igen öcsém”. Ez a különbség, ez választja el a fiút a férfitól.

Bernard számára ez karrierje csúcspontja, mert mint az öregebb embertől, nem számítasz tőle sokra, de azt tudja nyújtani.  Annyit ad ki magából, amennyit 49 évesen elvárnál tőle, de meglepő módon mégis képes nyerni. Ez az ő tökéletes stílusa, már fiatal korában is nyugdíjasként küzdött és erre senki sem volt kíváncsi. Most is csak azért nézik meg mert ismerik a nevét és kíváncsiak, hogy mit tud még elérni. Engem azért érdekel, mert látni akarom, hogy mi maradt még benne és hogyan győzi le azokat, akik nagy mellénnyel állnak elé és elhiszik, hogy jobbak nála. Nem túl izgalmas, de remélem érted, amiről beszélek. Ne értsetek félre, tisztelem nagyon, mert amit elért és az, hogy 49 évesen a fiatal srácokkal verekszik, az mindenképpen tiszteletet érdemel!

Forrás : On The Ropes Boxing Radio
Fordította : Tóth Zoltán - zolimt

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

kovabn, zappa, tobbiek

Remek lenne nem egymassal foglalkozni, meg hogy ki kicsoda. Hunter mas stilusban ir, mint Sztrego, es az IP cimeik sem hasonloak (persze ettol még lehetne ugyanaz az ember). Ha tul sok hulyeseget ir vagy provokál valaki, azt ugyis kirakjuk az oldalrol.

Amugy miert ne gondolhatná valaki azt, hogy Hopkins jobb, mint Jones jr.? Ez sokkal osszetettebb kerdes annal, hogy egyertelmuen azt lehessen mondani, hogy az egyik vagy masik volt jobb (en egyiket sem mernem kijelenteni). Mindketto mellett lehet ezer érvet és ellenérvet felhozni.

    2014-05-06 20:42:59

@kovban: Õ az. Forest Law stb néven is volt már az oldalon...

    2014-05-06 15:46:48

arról a Sztregóról van szó, akinek 2007-ben még Mayweather volt a kedvence, amikor "lenullázta" Hattont, majd amikor 1-2 év múlva Pacquiaot először látta már ugyanaz a meccs döntetlen szagú lett hirtelen?

    2014-05-06 11:47:40

@Hunter: Részben off : Ha tényleg te vagy Sztrego hagy kérdezzek meg valamit ami kiba..ott régen foglalkoztat, mégpedig, hogyha Pacmant azért szereted jobban, mert May-nél látványosabb bunyót csinál akkor B. Hop-ot ugyan miért szereted jobban Roy Jones-nál, aki százszor látványosabb bunyót nyomott Hopkinsnál?

» kovban   válasz erre
    2014-05-03 23:02:06

@kovban: az

» Bruneor   válasz erre
    2014-05-03 21:42:29

@kovban: Ja.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-05-03 21:37:30

@Hunter: Nyugtass meg, hogy te nem Sztrego vagy!

» kovban   válasz erre
    2014-05-03 21:36:38

@Sarközi Róbert: Hopkins abban, jobb hogy olyan genetikát adott neki a sors, hogy nem fog rajta az idő.
De amúgy csúcsformájukban Jones sztem is verte volna.
Azon mindig mosolygok, mikor olvasom, hogy valaki kerülte a másik bunyóst, meg menekült előle, félt tőle, főleg mikor a meccs elkerülője lett volna az elkerült meccs esélyese, főleg ha meg verte is korábban..:)

Több összevetési szempontban, abban amit Hopkins ennyi idősen csinál, abban nem nagyon van párja, de ha az a szempont ki volt jobb csúcsformában, akkor Jones.

    2014-05-03 21:02:57

@Hunter: Ertem tehat ezek szerint mar Sugar Ray Leonard es Robinson, sot Muhammad Ali sem er fel Hopkins tudasaval mert mindannyian ahogy a testuk oregedett leromboltak a mitoszukat. Az tenyleg fantasztikus hogy Hopkins meg mindig csucson van de mondjuk Roy-nak abban igaza volt hogy az oreg fiatal koraban is takarekosan bunyozott, mig Roy mindent kiaknazott magabol csak azert hogy kaprazatos meccsekkel orvendeztesse meg a kozonseget. Attol hogy Hopkins meg a csucson van es Roy mar a leejton a szememben meg mindig Roy volt a kettejuk kozul a jobb bokszolo.

» Sarközi Róbert   válasz erre
    2014-05-03 20:43:39

@Sarközi Róbert: Roy Jones pályafutása két részre osztható: az egyik csodálatos, a másik ennek a csodának a lerombolása és saját mítoszának temetése.
Nálam ezért sem lesz soha olyan nagyság már, mint Hopkins.

» Hunter   válasz erre
    2014-05-03 20:02:13

Roy úgy beszél mintha féltékeny lenne a mostani Hopkinsra

    2014-05-03 15:13:05

http://www.badlefthook.com/201...

itt utánanézhetsz kicsit mennyien kíváncsiak rá és milyen sok pénzt keresett pl Hopkins ellen.

    2014-05-03 13:53:18

@Frank: erre a Jonesra már a kutya nem kíváncsi és ahhoz mérten fizetik is meg. szerintem senki sem érti, hogy az első hsz-edben miről beszélsz. szerinted ha mindenki megnézi, aki régen kíváncsi volt rá, akkor miért a világ másik végén bohóckodik hurkákkal? túl mainstream ppv-ben bokszolni, mint régen? ez az ember fizetett statiszta is volt már Klitschko gálán, ennyire mélyre nagyon kevesen süllyednek az ő szintjéről.

    2014-05-03 13:46:34

@Frank: "en varom a 3.meccsuket is.-sok embernek az is oromet okoz,h lathatjak meg oket a ringben!"

Ezt hívják mazochizmusnak! :)

» ogreface   válasz erre
    2014-05-03 10:49:48

@Frank: "en varom a 3.meccsuket is.-sok embernek az is oromet okoz,h lathatjak meg oket a ringben! "

Én meg azt várom h Roy vonuljon már vissza....
a Roy-Hop 2 után meg isten ments egy harmadiktól...

» Cookie   válasz erre
    2014-05-03 09:18:10

@Frank: "en varom a 3.meccsuket is.-sok embernek az is oromet okoz,h lathatjak meg oket a ringben! "

ha láttad a 2.-at, akkor nem hiszem, hogy ilyet leírsz, örök emlék (nem pozitív értelemben).

    2014-05-03 09:09:16

100.000-kap egy meccsert?-az oroszok gondolod annyit fizetnek?-ezt komolyan gondolod?

    2014-05-03 03:20:32

@Eisemann Mihály: Pedig volt par kozos sulcsoportjuk...

» Sarközi Róbert   válasz erre
    2014-05-03 01:12:30

@Sarközi Róbert: Én egykönnyen súlycsoportot sem tudnék tippelni... ...és nem Hopkins miatt.

» Eisemann Mihály   válasz erre
    2014-05-03 00:50:59

@Hunter: Ja most arrol beszelsz hogy 49 evesen is bajnok felnehezben?. A hajadra kenheted ha csucsformajukban Hopkins nem tudta volna megverni Jones-t.

"Ki nem lehet zárni, az első meccsük sem volt habsima. Később Jones sem erőltette a visszavágót sőt, egyszer bizonyosan miatta maradt el."

Nem volt habsima de eleg volt hozza a balkeze is...A visszavago jobb is hogy nem jott letre idejekoran mert akkor elohuzta volna a zsebebol a jobbkezet is...

» Sarközi Róbert   válasz erre
    2014-05-02 23:25:04

@Sarközi Róbert: Hopkins anno nem, most már meg is haladta a Jones-i magaslatokat. Köztük egy olyan rekorddal, amire tippelni sem merek, hogy mikor lesz megdöntve.

» Hunter   válasz erre
    2014-05-02 23:03:58

@fixpont: Ki nem lehet zárni, az első meccsük sem volt habsima. Később Jones sem erőltette a visszavágót sőt, egyszer bizonyosan miatta maradt el.

» Hunter   válasz erre
    2014-05-02 23:02:33

Amugy azt nagyon sajnalom hogy egy Toney-Hopkins meccs nem jott soha letre. Nem is tudnek egykonnyen gyoztest tippelni. Szerintetek?

» Sarközi Róbert   válasz erre
    2014-05-02 23:01:36

@Hunter: "Hopkins jóval meghaladta a te magaslatodat Roy, jóval! FOLYT KOV.

Az emberek nem ámulnak egy Bernard Hopkins vagy Tarver összefoglalón, de ha az Roy Jones Juniorról szól, akkor az tátva marad a szájuk és azt mondják, “ez igen öcsém”

Ez viszont igy van. masreszt azert a 4 sulycsoportban oosszeszedett 9 vilagbajnoki cimet sem a szel fujta ossze neki. Ebben a formaban meg mindig Hopkins es Toney felett all. Arrol nem is beszelve hogy mindkettot verte. nem tudom te hogy latod de en inkabb neki hiszek...

» Sarközi Róbert   válasz erre
    2014-05-02 22:59:29

@Hunter: Ki van zarva, pontozassal sosem verte volna es Hopkins sosem volt KO kiraly, nagyon fekudt volna Jonesnak es attol sem kellett volna tartani hogy lekapcsolja a villanyt mint Tarver tette.

» fixpont   válasz erre
    2014-05-02 21:39:15

Hát én nem tudom ki örül neki, hogy láthatja őket a ringben, de szerintem ez inkább szomorú.

» Stone Cold   válasz erre
    2014-05-02 21:22:39

@Hunter: A Tarver,Ruiz meccsek környékén lett volna esélye B-Hopnak.....előtte nem igazán.

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2014-05-02 20:21:15

@Roy Jones Jr.: Szerintem 2004-ig is megverhette volna, Hopkins óriási formában volt akkoriban.

» Hunter   válasz erre
    2014-05-02 20:17:54

"de sosem értek el olyan magaslatokba, mint én"

Hopkins jóval meghaladta a te magaslatodat Roy, jóval!

» Hunter   válasz erre
    2014-05-02 20:16:31

@Frank: "en varom a 3.meccsuket is.-sok embernek az is oromet okoz,h lathatjak meg oket a ringben!"

Hát, én egyáltalán nem várom és mélyen elszomorítana, ha Hopkins olyan győzelmet arathatna Roy felett újra, amire normális körülmények között - azaz 2004-ig - sosem lett volna képes... Megszorítani Roy-t lehet, hogy megtudta volna, de kipontozni megalázóan, soha!

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-05-02 19:50:44

@Frank: néhány milliót? jó ha 100ezret kap már.

    2014-05-02 19:40:53

-a nevevel meg osszetapsol nehany milliot-miert ne tenne??-igaza van!
-a meccseit igy is megnezi mindenki-aki korabban kivancsi volt ra- es regen benne van ebben a bizniszben-ahoz,hogy tudja,hogy kell az emberek erdeklodeset jobban felkelteni..-en varom a 3.meccsuket is.-sok embernek az is oromet okoz,h lathatjak meg oket a ringben!

    2014-05-02 18:58:02

@Eisemann Mihály: Egészen pontosan egy hónappal késett el ez a cikk. :)

    2014-05-02 17:59:59

Ez most vagy félrefordítás, vagy félrebeszélés...

» Eisemann Mihály   válasz erre
    2014-05-02 17:53:07

túl sokáig volt a legjobb ahhoz, hogy felfogja, hogy ma már esélytelen egy világbajnok ellen.

    2014-05-02 17:36:23

Számomra mindig Roy Jones jr. marad a legjobb bokszoló aki valaha betette a kötélnégyszögbe a lábát, de már rég le kellett volna tennie a " lantot ".....

» kovban   válasz erre
    2014-05-02 17:01:26

Kar erte :(

    2014-05-02 14:42:30
Ugrás az oldal tetejére