×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Rácz Félix interjú

2006-05-24 00:00:00 /

Szombaton a magyar bokszrajongók legrosszabb rémálma elevenedett meg Los Angeles-ben, amikor a WBO nagypehelysúlyú világbajnoka Jorge Barrios mindössze 49 másodperc alatt kiütötte az élete legnagyobb meccsét vívó Nagy Jánost. A kellemetlen esemény nemcsak a bunyóst, hanem promoterét Rácz Félixet is megviselte. A Felix-Promotion tulajdonosa most elmondja, hogy ő miként látta a szombat esti frászt, mik a tervei a jövőre nézve illetve, hogy milyen teljesítményt nyújtott a másik magyar bunyós, Nagy József az Amerikai Egyesült Államokban.

 

Kezdjük a kellemetlenebb résszel. Mit szólsz Nagy Jani világbajnoki meccséhez?

Háát, világbajnoki volt! Csak, hogy kicsit szarkasztikus legyek… Nem találok szavakat és nem nagyon tudok mit mondani. A repülőn hazafelé jövet azon gondolkodtam, hogy mit is fogok válaszolni, amikor felteszik ezt a kérdést…

 

Ez egy balszerencsés helyzet volt, esetleg agyonnyomta Janit a tét vagy ennyi a különbség közte és Barrios között?

Az első felvetésed + a második = a harmadik. Én mindig is pozitív voltam, vagyok, leszek és bízom  Janiban és hiszem, hogy ez csak a balszerencsés helyzet következménye volt…

 

A kinti szervezők mondtak valamit a meccs után?

Nem! Semmit! Semmi olyat, ami hízelgő vagy pozitív lenne ránk nézve… De úgy is elolvastátok az HBO és a GBP közleményeit ezt illetően…

 

Mi lesz a továbbiakban Janival, hogyan látod merrefele kell elindulnia?

Először is nyaralnia, pihennie kell elindulnia! Majd ha megérkezik leülünk és megbeszéljük a hogyan továbbot…

 

Nagy József is bokszolt Los Angelesben, de az ő meccséről nem sok hírt kaptunk. Hogyan bokszolt a Hóhér, mit lehet tudni erről a meccsről?

Ooh, Hóhér! Kicsit álmosan kezdett, ránk is hozta a frászt, aztán magára talált! A Golden Boy matchmakerének,  Eric Gomeznek nagyon tetszett. Be is ment a meccs végén az öltözőbe, gratulált neki. Hóhérról bármit lehet mondani, de azt, hogy nem boxol látványosan azt semmiképp!

 

Nagy Jani és Miló Viktória után Kovács Attila is fontos világbajnoki meccset vív hamarosan. Gondolom életbe vágó, hogy megnyerje a Steve Conway elleni meccsét.

Számomra minden mérkőzés életbe vágó! Legyen az címmérkőzés vagy csak ”sima ” felhozó! Rosszul tűröm a vereséget és saját kudarcként élem meg, ha valamelyik pártfogoltam veszít!

 

Mit lehet tudni a szolnoki gála programjáról?

Szerintem jó lesz! A gálát Kovács – Conway  világbajnoki címmérkőzés fémjelzi, majd a fentiekben már említett Hóhér, Csábi, Mészáros, Popovics… Jó lesz! Érdemes megnézni!

 

A TV2 és a Felix Promotion közötti viszony megsínylette Miló és Nagy vereségét?

A sport velejárója a vereség! Sem a TV2 sem a Felix-Promotion nem a vesztesek fan club tagjai, de a jobbak ellen fejet kell hajtanunk és tanulnunk kell tőlük ill. az elkövetett hibáinkból, hogy majd később akár ők, akár mások fejet hajthassanak előttünk! Engem a kudarcok megerősítenek! Van egy közmondás : ” trágyából nő ki a legszebb virág ”. Én hiszek a közmondásban, hiszek magamban és hiszek a bokszolóimban!

 

Mik a terveid az év hátralevő részére?

Megnősülök, nászútra megyek és ráállok a gyerek projektre! Csak vicceltem…!

A szolnoki gálán kívül van még 4 rendezvényünk itthon és 2 külföldön! Az élet megy tovább!  Dolgozunk, dolgozunk és dolgozunk!

 

2006. 05. 24.   Hollywood


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

Lasa Felix nu fi trist.A fi si mai binye alta data.

» egyenes    válasz erre
    2006-06-01 11:42:40

Nem Félix a hibás,elöbb utóbb kellett Janinak ez hogy megpróbálja,és most nem jött be késöbb még sikerülhet.Egy vereség és?Nem ő az első bunyós.Jani az itthoni boxringet kinötte.Ford,Romsy szerintem nincs igazatok.most.

» djmoci    válasz erre
    2006-05-29 23:15:42

Barrios előtt akkor is kellett volna pár USA-beli szereplés Janinak. Hogy megszokja az idegenszagot. Ezt Félix mindenképpen "eltolta". Bár én megértem, hogy azzal mentek oda, hogy csinálnak egy jó, látványos bunyót, és ettől kezdve majd mindenki azt fogja mondani, hogy "ezekkel a magyarokkal számolni kell". Ellenben Hóhérnak ez egy kiváló alkalom volt megnézni, hogy mi a dörgés a jenkiknél. Meg is lepett, hogy június 3-án már megint szorítóba lép...

    2006-05-28 18:04:16

Ja, Félix nagyon jól csinálta, a minimaxon mégis vannak olyan hangok (főleg egy mellőzőtt dj-től) hogy Félix a hibás a vereségért...

» Romsy    válasz erre
    2006-05-28 11:31:34

Nem értem a fanyalgókat. Félixnek valamit mondani kell, mert kérdezik. Ti mit mondtatok volna? Szarul csináltam eddig a dolgaimat, szegény Nagy Janit megalázó helyzetbe hoztam, kérek egy pisztolyt...
Komolyan! Mit szeretnétek hallani? Vegyétek észre, Mo. nem ökölvívó nagyhatalom! Félixnek sikerült elérnie azt, hogy Nagy Jani minden épkézláb listán első tízben szerepelt. A Maxboxingon Nagy Janitól várták a legtöbbet ebben az évben súlycsoportjában. Tudjátok mi ez? Profi menedzseri és jó "matchmakeri" munka.

» Boniek    válasz erre
    2006-05-28 06:25:39

En Bruiser-rel ertek egyet.

Felix letett valamit az asztalra mar. Lehet kritizalni, de valamit mar produkalt.
Es biztos, hogy ha Janit mondjuk megverte volna Chacon, akkor az lett volna a baj. Jani azert bunyozott nagy nevekkel is. Toncsev sem az a kutyauto.

Nem tartom Janit TOP10-es bokszolonak, de o is mar bizonyitott. Sajnos a Barrios elleni bukta eleg csunya volt ketseg kivul. De egyetertek azokkal akik azt mondjak, hogy ez nem a \"pszichikai terrornak\" volt koszonheto. Teljesen normalis dolog tudtommal az, hogy bandazst ellenoriznek, stb.

Felix mindenesetre teljesen profin nyilatkozik, igazabol nem is mondhat olyat, hogy \"ez a Jani most jol megszivatott, ugyhogy csinalok 2-3 meccset meg neki, aztan kirugom, mert tobb penzt mar nem hoz...\" vagy azt, hogy \"apro botlas volt, de most majd Barrera menedzsmentjevel targyalok\".

IMHO.

» hayimpapa    válasz erre
    2006-05-26 05:04:47

Teljesen egyet értek a hozzászólásoddal "Bruiser"!
Kár hogy az ilyen emberekből mint Félix nagyon kevés van ebben az országban!
Nagy Jani csúfosan "elesett"de fel fog kellni és megy tovább mert nincs más út csak előre!

» Romeo    válasz erre
    2006-05-26 00:34:03

Gyerekek. Ez a Félix vérprofi!
Csillaga még sokáig fog tündökölni a profisport egén!
Hú de szép mondás volt!

    2006-05-25 22:50:13

Szerintem semmi gond nincs ezzel az interjúval. Miért,mit kellett volna mondania??? Ha panaszkodik, akkor az csípi egy-két ember szemét. Egyébként lehet kritizálni a munkáját, bárkinek. Csakhát az a helyzet, hogy csak olyan tud építő kritikát mondani a másik munkájával kapcsolatban, aki legalább olyan, vagy hasonló szinten van az adott munkában, mint a kritizált személy. De legalább űzte valaha is az a melót. Mert mi nem ismerjük a körülményeket sem. Egyébként Rácz után lehet csinálni bárkinek. Ha jól emlékszem páran próbálták is, csakhát...
Ezt kellett volna, azt kellett volna... Elötte mindenki örült, hogy ilyen LEHETÕSÉGHEZ jutott. Utánna könnyű okosnak lenni. A Chacon, vagy Tonchev ellen történik meg ez, akkor ők voltak túl jók? Hisz Chacon kiütött, egy sokak álltal verhetetlennek tünő, sziporkázó Kovácsot. Jobb lett volna, ha sok noname ellen bunyoztatják karrierje végéig? Akkor mindenki huzza a száját. Még két komoly ellenfél kellett volna Barrios elött? Persze, az még egy év legalább, és még akkor is lehet bármi...jóbb is persze. De az életben, ha az ember előre akar jutni (nagyon előre), akkor néha kockáztatni kell. Ezt mindenki beláthatja.
Természetesen Barrios az elején is erősebbnek tünt Nagynál. De nem is ekkora külömbség van a két bunyós között. Mert akkor Barrios Chaconnal cirka 30 mp alatt végezne. De erre én nem fogadnék. Pechje is volt Janinak. Egyébként Nagyra jellemző volt, hogy úgy hátrál, hogy bal kezét kinyújtva tartja, bordáit szabadon hagyva. Most így is ütötték le.
Könnyen lehet, hogy Nagy besokalt a nyomástól, nem tudott eléggé ráálni agyilag. Aki már bunyózott is valaha, az tudja, hogy kell egy olyan fajta ellszántság, és aggresszió, egy komoly kihíváshoz, aminek Barrios sosem volt híjján. Ha ez meg van valakiben, akkor összeszedettebb tud lenni, és nehezebben is megy le, illetve könnyebben áll fel egy leütésből. Ez sport pszichologia. Egy másik példa, amikor valakit sarokba szorítanak, akkor hogyan tud ezen urrá lenni, esetleg motiválja, vagy összeomlik (Koko). Kovács is tudta utánna fél percel, hogy mit, és hogyan kellett volna tennie, de abban az adott szituációban ő így reagált. Naggyal is hasonló lehetett.
És teljesen mindegy, hogy a világ legkissebb klubjának emberei, vagy pl Arum bunyosai készülnek küzdeni, velük is ugyan annyit mernek megtenni.
Bocs a novella méretért!

» bruiser    válasz erre
    2006-05-25 17:05:32

A TV2 Ring műsor katasztrofális volt, de ez az interjú nagyon jó és reális képet ad a mostani helyzetről. Örülök, hogy nem bulváros.

    2006-05-25 16:49:53

Kovács védelmében: szegényen látszott, hogy egész vasárnap sváby trenírozta a tv2 tárgyalójában, hogy "és akkor majd a csisztu a meccs előtt megkérdezi, hogy... és erre te mondd el, hogy ja hát igen, azt hallottam, hogy zaklatták...bla-bla". Nem hiába hebegett-habogott jobban, mint szokott. Manny Pákító :)

» Fazek    válasz erre
    2006-05-25 16:47:41

Én pedig csak arra céloztam (nem janit minősítettem), hogy ha valakit ezek a "zaklatások" (bár ezek nem azok) kizökkentenek...akkor az nem egy bajnok típus. (Nem is lehet, hisz kizökken és veszít vagy nem úgy megy a bunyó ahogy szertné)
(Egy kicsit túlvariálták ezt a "zaklatás" dolgot a stúdióban ülők. Jobban jártak volna, ha inkább annyiban maradnak, hogy korán bekapott egy nagyon kellemetlen helyre irányzott ütést!)

» leibigab    válasz erre
    2006-05-25 16:24:08

Én csak annyit mondtam, hogy vannak olyanok, akiknek fontos ez a rituálé. Azt nem mondtam, hogy Janit bajnok típusnak tartanám. Sőt. Éppen ezt írtam az előbb. Nyomás alatt nem teljesít 100%-ot. Jó bunyós, de azt egy percig sem gondolom, hogy ő lenne a súlycsoportja legjobb öklözője. Bocs, Jani. Azért kevésbé erős szervezeteknél lehet belőle világbajnok, és az is ragyogó teljesítmény. És lehet ugye fejlődni is. Még belefér.

    2006-05-25 16:14:47

Na, a minimaxon is van Félix-interjú, ők feltették a bulvárkérdéseket is, Félix szerint nem zaklatták jobban Nagyot, mint Barriost, Barrerát, vagy Juarezt, csak figyeltek a szabályokra.
Ennyit a tv2-ről, Klein Csabáról és Kovács Attiláról... A reklámletörlős részről meg, Kovács ilyeneket mondott a stúdióban, hogy Nagyot majdnem meg kellett nyúzni, meg ráspollyal levakarni, aztán meg kiderül, hogy utánajárással és telefonálással együtt tartott 5 percig a "zaklatás". Eddig sem szimpatizáltam túlzottan ezzel a Kováccsal... :D

» Romsy    válasz erre
    2006-05-25 16:11:15

Nem kellett volna (a Viperának se) vagy kellene úgy beállítani, mintha itt mérhetetlen zaklatás történt volna a Barriosék vagy a GoldebBoy Prom. részéről Janiék irányában. Az szokás, hogy 1-1 ember átmegy/átmehet az ellenfél öltözőjébe és ellenőrzi a bandázst, kesztyűt stb. Ennyi történt. A Szövetségi ellenőr pedig mindkét öltözőbe akkor megy be ellenőrizni amikor akar...
(Mellesleg Félix sem hivatkozik semmilyen zaklatásra)

» leibigab    válasz erre
    2006-05-25 15:59:53

Ford

Ugyanúgy bejárkáltak az ellenőrök Barrioshoz is...ugyanúgy átment Barriosékhoz Rubin Olivér ellenőrizni a bandázs feltekerést és egyebeket...Nem Barrioséktól mentek be Janiékhoz. (A WBO ellenőrei mentek mindkét öltözőbe...ez szokás is... A hátán a reklám feliratot pedig a HBO tv társaságtól akarták lemosatni.) Úgyhogy Barriosék részéről a lélektani hadviselés az csak annyi volt, ami a mérlegelésen történt Jani és a Hiéna között. Tehát mindkettőjüket ugyanúgy "zaklatták", ill. Janit egy kicsit jobban, mert nem volt tiszta, hogy maradhat-e a hátán a felirat vagy sem. Ezek a "zaklatások" hozzátartoznak a profi bunyóhoz. Aki emiatt veszít, az nem egy bajnok típus!!!
(Olyan meg nincs, hogy a Szövetség ellenőrét nem engedik be az öltözőbe, ha az be szeretne menni)

» leibigab    válasz erre
    2006-05-25 15:48:40

Tartom hogy akit meg lehet zavarni, az nem profi.

» Romsy    válasz erre
    2006-05-25 15:41:46

Hát, nem tudom, Romsy. A bunyósok furák tudnak lenni. Van, aki csak borostásan hajlandó bunyózni, van aki meccs előtt benyom egy kávét, és olyan is van, aki kizárólag az edzőjét, meg a ringsegédeket engedi az öltözőjébe. Ezek amolyan rituálék, amik a mérkőzésre hangolják őket. Már sokszor mondtam, hogy nagyon fontos, hogy fejben egyben van-e a bunyós. Ha a ráhangolódásában megzavarják, akkor nem tudja hozni a 100%-ot. Pont ezért zaklatták Janit. Ez is a pszichikai hadviselés része. Az üzengetés sem csak reklámfogás. A bunyó nem a szorítóban kezdődik. Ezen a szinten nem.

    2006-05-25 15:35:37

Tumacs, nem tudsz eleget a profibokszról, másokkal sokkal "gusztustalanabbul szoktak bánni", mégsem szólnak egy szót sem. Magyarországon is volt már rá példa külföldi versenyzőkkel és az nem profi akit egyáltalán zavar egy kis bandázsigazítás.

» Romsy    válasz erre
    2006-05-25 15:26:06

Fantasztikus ez a pali! Nem mond semmit. Arról miért nem beszél (kérdezték), hogy mennyire semmibe nézték a magyarokat és gusztustalanul bántak velük! Itt (is) látszik, hogy mit jelent egy kis szinte névtelen istállóhoz tartozni. Sztem egy Univerzumos vagy más nagy istálló versenyzőivel és kisérőikkel nem viselkedhettek volna így!

» tumacs    válasz erre
    2006-05-25 15:20:00

Koko Chacon-t iskolázta addig amig a NAGYKÉPÛSÉGE folyán bele nem nézett egy ütésbe. Megjegyzem ezt Chacon a meccs előtt beígérte Kokonak és úgy is lett. Koko nyeregbe érezte magát és ez lett a veszte. A témánál maradva valljuk be Janinak sok még egy Barrios típusú ellenfél. A tippjátékban Barriosra tettem de bevallom szerettem volna inkább veszíteni. Ez a józan ész és a szív esete.

» pjotr    válasz erre
    2006-05-25 15:17:38

bocsanat. koko alkalmas volt chaconra (boven), csak belenezet egy nagy utesbe. ez viszont benne van a profibokszban.

    2006-05-25 14:56:30

Ez az, djmoci. Valahogy úgy van ez, hogy rendesen kell menedzselni a bunyóst. Az elején kellenek a töltelékbunyósok, aztán fokozatosan növelni kell a terhelést. Lépcsőfokot kihagyni hiba. Chacont megverte Jani, csak éppen nem kiütéssel. Pedig szerintem képes lett volna rá. De én úgy látom, hogy ha nagy a tét, Jani, aki egyébként jó bunyós, nem tudja hozni a 100%-ot. Ezen kellene most dolgozniuk Félixéknek.

    2006-05-25 14:47:44

Fordnak van szerintem igaza,a töltelékbunyosókkal csak megtévesztik a boxolóinkat,aztán jön ami jött,szerintem egy ilyen meccs elött kéne,egy szakember aki felméri hogy a boxoló alkalmas-e rá,mint ahogy kokó,chakon ellen nem volt az.,

» djmoci    válasz erre
    2006-05-25 14:27:22

Ford

Chacon megvolt. (Főleg a II. meccsen) (Õ Barriosnál valamivel gyengébb, de hozzá hasonló kategória.) Én is úgygondolom, hogy "kellett" volna még egy-két Chacon erősségű bunyós. DE, időközben Jani az elsőszámú kihívó poziciójába került (ott már be kellett vállalni Barriost, senki nem hagyta volna ki) Ha Barrios előtt hoztak volna egy Chacon vagy egy kicsit erősebb bunyóst Janinak, akkor is benne lett volna a pakliban, hogy ki kap tőle és ugrik a poziciója. Félixék ezt nem kockáztatták meg, hanem már inkább középszerű ellenfelet választottak, majd egyből nekiugrottak Barriosnak...
Próba-szerencse...nem sikerült.

» leibigab    válasz erre
    2006-05-25 14:26:25

Persze, kellenek a kemény ellenfelek, csak nem szavad lépcsőfokokat kihagyni. Az úgy nem működik, hogy Tapolcáról Los Angelesbe, és töltelék bunyós után egy Barrios kaliberű pali. Ez így hülyeség. Szerintem.

    2006-05-25 13:58:34

Rácz úr helyében ki az, aki visszautasította volna a Barrios elleni meccset, és vele együtt a kimagasló pénzösszeget is, csak azért, mert a Csonttörője nincs azon a szinten? Szerintem senki!

» Chunky_Lee_Chong    válasz erre
    2006-05-25 12:52:37

Nekem egy másik mondás jutott eszembe:
Az előző rendszer arannyal futtatott szar volt, lekopott az arany, ott marad a szarfolt...

» himpike    válasz erre
    2006-05-25 12:46:35

Ford: Ha nem állítod kihívás elé a bunyósaidat, akkor honnan tudod hogy nem ők "az új Papp Laci". Ha Jani nyert volna Lax-ben akkor most mindannyiunk számára ő lenne a császár. Nem értelek téged Ford! Egyszer az a baj, hogy szánalmas, hurka ellenfeleket hoz a bunyósainak( like UBP) . Most meg az hogy normális ellenfelet hoztak neki. Mi volt az elképzelés Jani védje meg még 10-szer az IBC övet aztán nyomás aludni, ennyi volt? Hattonnál bejött (WBF), de szerintem Jani már öreg volt ehhez.

» faceload    válasz erre
    2006-05-25 12:43:24

Ez egy olyan nesze semmi, fogd meg jól nyilatkozat volt. Bár az tény, hogy sok mindent már nem lehet szólni a dologhoz. Megtörtént, ami megtörtént, aztán a jövő majd megmutatja, hogy kiből mi lesz. Azért azon Félixnek el kellene gondolkodnia, hogy nem rakja túl magasra a lécet időnként? Miló Vikinek nem volt túl erős ez a Halmich amazon? Jankót tényleg össze kellett engedni a lélegzetelállítóan jó Barriosszal? Szerintem 10 szakértőből 10 megmondta előre, hogy mi lesz Janival, meg Vikivel. Mármint, hogy sehogy sincs esélyük. Attilának van, de az sem százas, hogy nyerni fog. Mi van, ha Conwayt megszállja az ihlet, és leiskolázzal Kovácsot? Ne tegye, de azért benne van a pakliban. Jó bunyósokat nem kellene oroszlánok elé dobni. Meg kellene maradni a realitás talaján. Majd csak jön egy olyan bunyós, aki világverő lesz, és történetesen magyar, de amíg nem jön, addig ne álmodozzunk, hanem keressük a tehetségeket. És figyeljük, hogy ki mire jut. Papp Lacik nem teremnek minden bokorban, és passz. Kokó szuper volt Chaconig. Pont. Erdei még bírja a gyűrődést, meglátjuk, hogy meddig. Kótai leeresztett. Nagy Jani buktázott, majd meglátjuk.

    2006-05-25 11:47:36

Ez az egész "interjú" számomra tipikusan olyan volt, hogy vaki folyamatosan beszél, miközben nem mond semmit. Olyan sokszor szembesülünk azzal, hogy a profi ökölvívásban mindent a pénz, és nem feltétlen a tudás mozgat.... ...szerettem volna, ha legalább egy magyar ember beszél végre őszintén, nyíltan a magyarokhoz. Mégiscsak mi vagyunk a magyar bunyósok törzsközönsége...

» lipako    válasz erre
    2006-05-25 11:37:07

” trágyából nő ki a legszebb virág ” - bevallom, még nem hallottam! :)))

    2006-05-25 11:25:10

Nem gáz ez a nyilatkozat, csak tulajdonképpen semmi érdemleges nem derül ki belőle, mintha nem is mondott volna semmit. Egyedül a hóhéros sztori volt némileg érdekes, azzal a menedzserrel.

    2006-05-25 11:04:44

Bocs a reggeli csúnya hozzászólásért (látom, cenzúráztátok is), de szekszárdi vagyok én is, csakúgy, mint Félix, és nem tudtam visszafogni magam, miután olvastam az interjút. Hihetetlenül irritáló srác, mindig is az volt...

» loop80    válasz erre
    2006-05-25 10:44:09

No, remélem most már oké a cikk. Ha nem, akkor is így marad :-)
Szerintem nem gáz ez a nyilatkozat. Most jobb lenne, ha ő is lehúzná Janit?
Nagyon nagy pech ami történt és borzasztóan kellemetlen, de tovább kell lépni.

» Bosco    válasz erre
    2006-05-25 10:42:20

de legalább nem jöttek azok a hülye magyarázkodások, hogy hol tettek nekik keresztbe

» trendyrobee    válasz erre
    2006-05-25 10:15:41

Ahogyan azt az NSO-ban lehetett olvasni, Nagy János fél, nehogy levonjanak a gázsijából egyetlen dollárt is a búbánatos produkciója miatt. Megnézném fordított esetben Rácz úr mennyit adna oda neki a szerződésben kialkudott összegből, mert hogy a teljes összeget nem, az biztos.

» Chunky_Lee_Chong    válasz erre
    2006-05-25 10:10:44

meg mindig van. tragyabol no helyett targyabol, valamint par J betu bennemaradt.

    2006-05-25 09:42:50

Amit így hirtelen észrevettem, azt javítottam, köszi.

» Bosco    válasz erre
    2006-05-25 09:30:09

van nehany elgepeles a cikkben...

» pocsolya    válasz erre
    2006-05-25 09:16:10

Jajj nadzson az!!!.......ehhhh:/......azért zárásnak nem is lehangoló ez a felettébb nagy tárgyilagosság és jókedv.

» Victor    válasz erre
    2006-05-25 09:09:29

Olyan vicces fiú ez a Félix....

» Maris_szomszed    válasz erre
    2006-05-25 07:44:16

Hát, ebből nem túl sok minden derült ki...

    2006-05-25 07:31:28
Ugrás az oldal tetejére