×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Lennox Lewis: én voltam az utolsó vitathatatlan világbajnok

2009-06-16 19:41:53 /

Mintha egy állami méltóságot követnének, a britnek négy tagba szakadt fickó figyeli minden mozzanatát, mikor kilép a hotel bejáratán. Testőrök nélkül nem sok esélye lenne, csak miatta több ezer rajongó érkezett a New York-i kisvárosba. Letelt az öt év, Canastota megnyitotta kapuit az utolsó igazán nagy nehézsúlyú világbajnok előtt, Lennox Lewis vasárnaptól hivatalosan is legendává vált. A most 43 éves Lewis 2003-ban jelentette be visszavonulását, pályafutása során háromszor sikerült világbajnoki címet szereznie, mikor csúcson volt legyőzött mindenkit, aki számított, ő volt az utolsó, aki kiérdemelte a vitathatatlan címet. "Általában brutális, barbár sportként tekintenek az ökölvívásra. De számomra ez egy édes tudomány, egy mágikus tánc. Én csak ennek akartam megfelelni." Lewist sokan próbálták és próbálják most is visszacsábítani, de az egykori olimpiai bajnoknak ma már nincsenek céljai, viszont a Klitschkókat szívesen összeugrasztaná.

 

Lennox, nagyon izgulsz?

 

Ó ember, a szívem szinte kiugrik a helyéről.

 

Hogyhogy, hiszen nem a szorítóba készülsz?

 

Így van, nem kockáztatok meg egy újabb monoklit. Ezúttal a szerencsehormonjaim miatt ver magasabban a pulzusom. Mindig is arról álmodtam, hogy egyszer beválasztanak a Hírességek Csarnokába. Most egy társaságba kerültem Jack Johnsonnal, Muhammad Alival, Max Schmelinggel és sok mással. Ez a megtiszteltetés olyan, mint a tejszínhab a tortán.

 

Emiatt egészen biztos, hogy nem fogsz visszatérni a ringbe? A díjjal szembeni elvárás, hogy nem szabad visszatérni. Eddig csak a korábbi könnyűsúlyú világbajnok, a nicaraguai Alexis Arguello nem tartotta magát ehhez és még kitüntetése után is vívott mérkőzéseket.

 

Nekem nincs szükségem erre, én teljesítettem a küldetésem.

 

Vitali Klitschko viszont még mindig a visszavágón spekulál.

 

Nyugodtan álmodozzon csak tovább. Miért kellene nekem hat év után ismét bokszolnom? Én voltam a legjobb nehézsúlyú abban az időben, aki megtörte az amerikaiak évtizedekig tartó dominanciáját, és én vagyok a harmadik nehézsúlyú világbajnok, aki Rocky Marciano és Gene Tunney után világbajnokként vonult vissza. Számomra csak ez bír jelentőséggel, ez szín tiszta történelem.

 

Nemrég azonban azt mondtad, hogy 100 millió dollárért vállalnád a visszatérést.

 

Most komolyan gondolod, hogy van valaki, aki ki akarná fizetni ezt az összeget? Ez egy agyrém. Egészen biztos, hogy sokan lennének, akik sok pénzt fizetnének értem, de ennyit sosem, hogy még egyszer vállaljam ezt a tortúrát.

 

Azt állítják, hogy anyagi problémáid vannak, mivel a menedzsered lelépett a pénzeddel.

 

Sok menedzser van, aki ezt teszi, de nem velem. A bevételeim közvetlenül a bankba mennek, éppen azért, hogy ne végezzem úgy, mint Joe Louis, akinek adócsalás miatt kellett vezekelnie és mindent elvesztett.

 

A Vitali Klitschko elleni meccs után sosem jutott eszedbe, hogy visszatérj?

 

Párszor megkérdeztem magamtól, hogy kell-e még bokszolnom. De minek? Természetesen mindig akad valaki, aki ellen ki lehetne állni. Ennek a sportnak mondhatni ez a kábítószere. Azonban nincs értelme annak, hogy felépítesz egy örökséget és utána tovább bokszolsz addig, amíg padlóra nem kerülsz. Az utolsó komoly kihívásom Mike Tyson volt. Amikor a nyolcadik menetben végeztem vele, akkor már nem maradt semmi, amit bizonyítanom kellett volna. Az ellene való meccs egyszerűen muszáj volt. Ha nem tettem volna meg, akkor az emberek állandóan ezzel jönnének, hogy: igen, Lennox nagyon jó volt, de sosem verte meg Mike Tysont.

 

És a Klitschko-mérkőzés?

 

Ez már csak a pont volt az i-re. Jó párszor megsértett hogy nem vagyok igazi férfi. De ő nem az én korszakomból jött. Hidd csak el, boldog lehet, hogy a mérkőzést beszüntették. Öt szakadás volt az arcán és nem a bírótól. Nem tudnék felelősséget vállalni az egészségéért, és itt komolyan veszélyben volt. Kiütöttem volna. Szóval nincs többé szükségem se csillogásra, se dicsfényre.

 

Ennek ellenére egy Lewis-visszatérés szinte megváltás lenne a mostani lagymatag nehézsúly számára.

 

Ha a mai nehézsúlyú mezőnyt nézem, akkor egyrészt hihetetlenül elégedett vagyok, mivel az emberek tudják, hogy én voltam az utolsó igazi világbajnok. Másrészt azonban szomorú is vagyok a nagy űr miatt, amit hátrahagytam. Szégyen, hogy mindenki a Klitschkók ellen akar bokszolni, de amikor ott állnak velük szemben a szorítóban, akkor vagy tele van a gatyájuk, vagy rosszul készültek fel.

 

Mit gondolsz, miért veszít a nehézsúly egyre többet a népszerűségéből?

 

A nézők nem hagyják magukat becsapni. Amit látnak az dögunalom, nagyon kevés jó képességű bunyós van. A bokszolók ma alig verekednek, nincsenek nagy ütések. Tudod, ha egy nehézsúlyú uralja a mérkőzést, akkor ki is kell ütnie az ellenfelét. Elvégre a bokszolóknak szórakoztatniuk is kell, ha nem mutatunk valami érdekeset, akkor senkit nem érdekel az egész.

 

És mi a helyzet a Klitschko-testvérekkel? Jól néznek ki, képzettek, jó a modoruk és még sakkozni is tudnak.

 

Ez mind nem számít, ha az embereknek fizetniük kell ezért. Nézd csak meg Vitalit: állandóan megrendíti az ellenfelét, de a végső kiütés elmarad.

 

Mivel a bíró éppen előtte ugrik közbe, hogy beszüntesse a találkozót, ahogy az döntő fölény esetében szokásos.

 

Na ez az igazán nagy művészet, kiütni valakit, mielőtt a bíró közbe tudna lépni. Nálam az ütőerő dominált, de jól mozogtam, különböző kombinációkat tudtam ütni, horoggal, egyenessel, felütésekkel is ki tudtam ütni az ellenfeleim, ráadásuk mindkét kezemmel. Nem szabad játszadoznod az ellenféllel, hanem ki kell ütnöd.

 

Ez szerinted sikerülni fog Wladimir Klitschkónak, aki szombaton 60 ezer ember előtt fog szorítóba lépni Ruslan Chagaev ellen? Vitali szerint a két legjobb nehézsúlyú találkozik.

 

Wladimirnek csak két hete maradt, hogy átálljon egy fordított alapállású öklözőre. Ez hihetetlenül rövid idő. Szóval kételkedem egy kicsit, mert Klitschkón fekszik a nagyobb teher. Sokkal több veszíteni valója van, mint Chagaevnek, akit alig ismer valaki. Szóval nagyon biztosnak kell lennie a dolgában, különben komoly meglepetésben lehet része.

 

Mint neked, mikor Vitali ellen védted meg a címet.

 

Csak 12 napom volt a felkészülésre, miután az eredeti ellenfelem kiesett.

 

Ma belemennél még egy ilyen szituációba?

 

Nem, soha.

 

Miért nem?

 

Mert a felkészülési idő nagyon rövid volt. Miután Rahman kiütött, megfogadtam, hogy a jövőben sokkal fegyelmezettebb leszek. Igazából akkor tudatosult először bennem, hogy az ellenfeleim oda akarnak jutni, ahol én vagyok, és a hírnevemre, a címeimre, a dicsőségemre pályáznak. Annyian próbáltak meggyőzni a Klitschko elleni meccsel, hogy végül hagytam magam rábeszélni. De a ringben teljesen egyedül maradsz. Később persze rájössz, hogy mennyire is nehéz kikanalazni azt a levest, amit mások válogattak össze neked.

 

Tedd a szívedre a kezed, alábecsülted Vitalit?

 

Soha, senkit nem becsültem alá. A kérdés mindig is csak az volt: hogyan készültem fel?

 

Ki nyer, Chagaev vagy Klitschko?

 

Wladimir egy általános potenciál birtokában van, amivel megnyerheti a meccset. Továbbá Emanuel Stewarddal egy világhírű mesteredző van a sarkában. Tulajdonképpen ki is edzi Chagaevet?

 

Michael Timm.

 

Ó, ő is egy remek edző. Talán még is egy nagyszerű meccs elé nézünk, ami nem lesz könnyű Klitschko számára.

A győztes átveszi tőled a stafétabotot és vitathatatlan világbajnok lesz?

Nem.

És miért, mi hiányzik még?

Legendás meccsek, de ez nem Klitschko hibája, ezért csak a mostani korszakot lehet okolni. A Klitschkókon és Chagaeven kívül akad még igazi klasszis bunyós? Senki! Hogy ha az én vitathatatlan státuszomat akarják, akkor a győztesnek Vitalijjal kell bokszolnia.

Tehát ez akkor testvérháborút is jelenthet.

Na és? Miért ne tehetnék meg? Megértem, hogy az anyjuk nem szeretné, de ez nem tenisz. Ha nem bokszolnak egymás ellen, akkor mindkettőjük karrierjében marad egy lezáratlan fejezet. Ahogy felosztják a nehézsúlyt kettejük között, az felidegesíti a rajongókat. Õk az igazi bajnokra kíváncsiak és abból csak egy lehet. Csak akkor lehetsz igazán nagy, ha korszakod összes nagyságát legyőzted.

Mikor fogjuk látni a következő Lennox Lewist?

Legyetek még türelemmel, a kisfiam még túl fiatal, holnap lesz ötéves. De már jó ideje edzem őt, egyszer vethetnél rá egy pillantást.

Szeretnéd, ha a fiad is versenyezne?

Jelenleg már csinálja is, de szívesen lenne ügyvéd is, legszívesebben mindkettő. Ha bokszolni szeretne, én nem fogom megakadályozni.

Nem hiányzik a boksz?

Ez egy kemény sport, azért edzünk, hogy kihasználjuk mások gyengeségeit, az ellenfél sebeit támadjuk, így csak a legerősebbek maradnak fenn. Egy rossz mozdulat és mindennek vége. Nem, én a megfelelő pillanatban hagytam abba. Persze most sem szakadtam el az ökölvívástól, a fiamon kívül még egy fél tucat sráccal is foglalkozom. Aztán fiatal bunyósokat is menedzselek és persze az HBO-nál is ott vagyok, mint szakkommentátor.

És még?

Még színészkedem is.

Mégis milyen szerepben láthatunk?

Van néhány, de erről soha nem beszélek. Szeretem, ha a filmben lephetem meg a nézőket.

Elégedett vagy az életeddel?

Nagyon is, van egy csodálatos feleségem, két remek gyermekem, és úgy élek Miamiban mint egy paradicsomban. Egészséges vagyok, minden célomat elértem. És tudom, hogy pénzügyileg sem fogok csődbe jutni.

Vannak még álmaid?

Nem, jelenleg nincsenek.

Forrás: Gunnar Meinhardt

2009.06.16. leone


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

szép volt Lennox !!!!

» horváth gergely   válasz erre
    2013-05-30 01:03:01

Igaz, hogy ő az uccsó igazi világbajnok, de az nem, hogy nincs kiemelkedő, egyéniség. Vegyük Valuevet, Hayet. Ó, bárcsak megverte volna Hplyfield Valuevet. Igazságtalanság volt. Ha neki adják a meccset, még Hplyfield is szóba jöhetne Klitschko ellen!

    2009-07-11 13:06:51

Továbbá Holmes és Holyfield, ők meg a minden idők elitjének oszlopos tagjai. De ezen kár agyalni, mindketten meccseltek a kor legjobbjaival, nem hurkákkal fényezték a rekordjukat.

Egyébként meg Douglas Tyson elleni teljesítményének színvonala is oda tehető a boksz arany oldalaira.

    2009-06-25 19:57:55

Azért számomra az is sokat mond, hogy Lewis még mindig büszke rá, hogy megverte az élete legrosszabb formájában lévő Tysont.

Valaki kérdezte, hogy Tysonnak milyen komoly ellenfelei voltak. Szerintem Õ is tudja, de mondanék pár nevet: Trevor Berbick, James Smith, Pinklon Thomas, Tony Tucker, Michael Spinks, Frank Bruno. Ezek azért nem rossz nevek, sőt szerintem nevezhetjük őket a 80-as évek elitjének.

    2009-06-23 14:52:08

Lewisnak igaza van. Õ VOLT az utolsó vitathatatlan világbajnok. Steward megmondta neki azt is, hogy ki követi majd. Más kérdés, hogy a jelenlegi vitathatatlan címre egy testvérpár kandidálhat.

    2009-06-22 23:13:28

1. Jó kérdés, válaszom, sztem visszavonult volna.

2. Van válasz, de nem a kérdésre. Én azt kérdeztem, ki nyerte a meccset szted.

3. Ez csak az én véleményem, a tieddel szemben, mondom mégegyszer elfogadom, hogy hasonlóan színvonalasnak érzed Wladimir meccseit, mint a Lewis Holy I. volt.

De ne vitázzunk, sztem! Bocs, hogy már így is sokat rágódtam ezeken, mert amúgy igazából lényegtelen, hogy most mit vitázunk itt mi ketten ha belegondolsz.
:)

    2009-06-19 16:23:13

1. Ez konkrétan hülye kérdés, és ócska szofizmus. Most én is kérdezhetném, hogy ha nem kapott volna akkora verést Klicskótól, vajon visszavonult volna-e? Nem a kora miatt vonult vissza, hanem mert anyagilag megtehette.

2. De van. Nem vagyok hajlandó belemenni az újabb mellébeszélésbe. Az a válasz, hogy Lewis nem szolgált rá az undisputed-re

3. Megígérem neked, hogy ha olyan emberrel beszélgetek, aki ért a bokszhoz, nem fogom hangoztatni.

    2009-06-19 14:14:00

1.Ha valamiről az ember véleményét kérdezik, vagy elképzelését, az attól még nem hülye kérdés, hogy nincs rá egzakt válasz. Nem csak megtörtént dolgokról tényekről lehet beszélgetni. Válaszodból az következik, hogy te is azt gondolod amit én, nevezetesen, hogy nem Vitali személye miatt nem volt visszavágó, hanem, mert Lewis más 38 éves volt, és nem 30.

2. Nincs válasz. Pedig felróttad Lewisnak, hogy reklamált az eredményért...

3. Ezt sztem ne nagyon hangoztasd olyan helyen, ahol sok olyan ember van, aki ért a bokszhoz. Tiszteletben tartom ezt a véleményedet, az enyém más!

    2009-06-19 12:44:44

Akkor a válaszok:

1.) "Szted Lewis ha hasonlóan járt volna egy meccsen Vitai Klitchkoval 30 évesen, akkor a második meccs helyett visszavonult volna?"

Hülye kérdésre nincs jó válasz. Erre próbáltam utalni nagynéném esestleges testi elváltozásával. nyilván akart volna visszavágót, mert különben megy a levesbe, és akkor még nem kamuzhatta volna el a megfáradt oroszlánkirályt.

2.) Ki nyert? Nem érdekel. Szar meccs volt, méltatlan az undisputed címhez.

3.) "Szted melyik Wladimir KLitchko meccs éri el azt a színvonalat?"

Azt a színvonalat nagyjából elérik a Wlagyimir Klicskó meccsek.

    2009-06-19 11:38:06

A kérdésemet nem nagyon értetted meg, ezért felteszem mégegyszer:
Szted Lewis ha hasonlóan járt volna egy meccsen Vitai Klitchkoval 30 évesen, akkor a második meccs helyett visszavonult volna?




"Lewis nagyon jól használta mindig a sajtót, ezt nagyon jól példázza, hogy a Holy-1-et úgy emlegetik, mint valami gyalázatos csalást, ahol a csodálatos Lewissal méltánytalanul bánt el a gaz bírói kar. "
Na ezért érdekelne, hogy te vajon hogyan láttad azt a meccset. Szted nem Lewis nyerte?
Egyszerű kérdés, ha érted egyszerű választ várok.:)

És ez a kérdés is válasz nélkül maradt:
"Szted melyik Wladimir KLitchko meccs éri el azt a színvonalat?"

A válaszok nem az erősségeid!
Ez három egyszerű kérdés, nem kell mellébeszélni, csak válaszolni!

    2009-06-19 10:58:01

Sztem 5 évvel korábban sem feküdt volna neki Vitya.

Láttam a Holy-Lewis 1-et, most már tudod. Az a meccs attól nme lesz jobb, hogy elkezdem lepontozgatni.

    2009-06-19 10:37:32

Vagy ezt a linket, és a reakciókat!
http://www.youtube.com/watch?v...

travesty

    2009-06-19 10:37:30

Egyébként, nem tudom láttad-e a Lewis holy első meccset...
Szted melyik Wladimir KLitchko meccs éri el azt a színvonalat? Ha van időd pontozd le, kíváncsi vagyok hogyan pontoznál menetről menetre....
Ha nincs időd, csak nézd meg az utolsó menetet!

    2009-06-19 10:31:11

"Nem tudom mi lett volna 5 évvel korábban. (Ha a nagynénémnek p*cse volna, ő lenne a nagybátyám.)"

Szeretsz kibújni a válaszok elől!
:D
A kérdésben benne volt, hogy SZERINTED szó!
Gondolom a saját véleményedet csak tudod!
Úgyhogy ennek fényében azért várom a válaszodat.

Emlékeztetlek arra, hogy Lewis fiatalabb korában mindenki ellen revansot vett. Wladimir, vagy Vitali ezzel szemben....

Bár olyan produkciókat látnánk Wladimir Klitchkotól, mint annak idején Holyfieldtől, vagy Lewistől kettejük találkozóján!

    2009-06-19 09:52:00

"Nem tudom mi lett volna 5 évvel korábban. (Ha a nagynénémnek p*cse volna, ő lenne a nagybátyám.)"

Szeretsz kibújni a válaszok elől!
:D
A kérdésben benne volt, hogy SZERINTED szó!
Gondolom a saját véleményedet csak tudod!
Úgyhogy ennek fényében azért várom a válaszodat.

Emlékeztetlek arra, hogy Lewis fiatalabb korában mindenki ellen revansot vett. Wladimir, vagy Vitali ezzel szemben....

Bár olyan produkciókat látnánk Wladimir Klitchkotól, mint annak idején Holyfieldtől, vagy Lewistől kettejük találkozóján!

    2009-06-19 09:51:57

Sztem Lewis nem a kora és egészségi állapota miatt vonult vissza, ennyi. Nem tudom mi lett volna 5 évvel korábban. (Ha a nagynénémnek p*cse volna, ő lenne a nagybátyám.)

Lewis nagyon jól használta mindig a sajtót, ezt nagyon jól példázza, hogy a Holy-1-et úgy emlegetik, mint valami gyalázatos csalást, ahol a csodálatos Lewissal méltánytalanul bánt el a gaz bírói kar. Ehhez képest a sajtóban egy árva szó nem jelent meg arról, hogy ácsi, mit képzel Lewis, hogy egy ilyen értékelhetetlen produkció után még nem átall szájalni, horribile dictu a pénzdíját felvenni. Egy olyan szintÛ bohóckodást, ami ott zajlott (és tulajdonképpen megalapozta a nagy Lewis legendáját) te meg én is összehoztunk volna. Erről miért hallgatott a "szakma"? Holy is elismerte ezt, na többek között ezért is magasabb kategória ő.

    2009-06-19 08:50:55

Egyébként, - csak hogy ne generáljam tovább a vitát - az hogy Lewis rázósnak érezte a visszavágót, azzal egyet értek.
Nyilvánvalóan! De ez nem elsősorban Vitali miatt volt, hanem mert Lewis kiöregedett, és nem volt már benne az, hogy Vitya miatt felpörgesse magát mégegyszer.

Sztem 5 évvel korábban biztosan lett volna második meccs. Vagy szted Lewis harmincegy-két évesen is visszavonult volna?
Igen vagy nem? Erről mit gondolsz?

Máskérdés, hogy egy pár évvel korábbi Lewis.....

    2009-06-19 07:59:26

"Szerintem meg az a realitás, hogy nem tudta megoldani Vitalijt, és rázósnak érezte a visszavágót."
A meccsen, a fekete srác volt Lewis, a másik Vitali... ezt az infót tudva, nézd meg mégegyszer a meccset!



"Azért 12 nap csak tellett volna 38 évesen is :-P"
12 nap valszeg telt volna, de akkor kikapott volna Lewis, mert normális esetben 2-3 hónapot készülnek egy ilyen meccsre.

Bár te ezeket az embereket, csak mint "bokszolók" ismered, de bármilyen hihetetlen, ők is hasonló hús vér emberek mint te vagy én.
40 évesen elkezd recsegni a hátuk, előbb utóbb családot alapítanak, stb stb.
Mondom, ez nem egy Rocky film, vagy egy videojáték.
Vitya volt Lewisnál a levezető gyakorlat. Összességében Lewis ellenfelei között, csak átlagosnak mondható.

    2009-06-19 07:46:12

Szerintem meg az a realitás, hogy nem tudta megoldani Vitalijt, és rázósnak érezte a visszavágót. Nem kockáztatott, ami egy bankvezér esetében dícséretes, de egy undisputednél szánalmas.

Azért 12 nap csak tellett volna 38 évesen is :-P

    2009-06-19 06:20:12

Leibi!

Te valamit félreértettél, én nem mondtam, hogy Tyson nagyobb név mint Lewis. bár azért abban igazat adok egyeseknek, hogy Tysonnak azért volt valami a bunyójában, ami Lewisnek nem...

Ennek ellenére én Hollyfieldet már inkább odatenném, ha már nagy nevek kellenek.

» szabolcs0820   válasz erre
    2009-06-19 06:13:09

Chiro!
Te most csodálkozol azon, hogy egy Tyson nevű ember jobban motívál valakit mint egy Vitali Klitchko nevű? Én nem. Itt nem a sport értékről beszélek.
Én azt sem értem, hogy abban mi a hihetetlen, hogy valaki 40-hez közel már nem olyan fizikai képességekkel rendelkezik, mint fiatalabban.
Vitali, már 30 évesen folyton a hátát fájlalta, és nem volt képes felkészülni Rahman ellen. Egy vb meccs felkészülése nem annyi, mint összegyűjtened 30 szót, és lökni egy okos kommentet ide.
Megöregedett!
Nekem vannak gyerekeim, ezért azt is tudom, milyen érzés az, mikor már az életnek ez a része jobban érdekel, mint egy kockafejű 2 méteres ukrán legény.
Ez nem egy Rocky film, ez az élet!
A realitás az, hogy Vitali - bár megizzasztotta a felkészületlen Lewist - de nem volt kiemelkedő Lewis korábbi ellenfelei között.

    2009-06-18 23:04:24

Ja, inkább... de lényegében az orra is fókuszban van.

» Nikike   válasz erre
    2009-06-18 22:12:47

A felső ajka az inkább... :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-06-18 21:50:42

De miért harapja le a kisember orrát?

» Nikike   válasz erre
    2009-06-18 21:21:58

Szegény Tysont már nme merték kiállítani senki ellen Lewis előtt, mert Botha is alázta, meg Nielsennel sem bírt, nagyon kilógott volna a lóláb, ha mondjuk egy Tua legyalulja. Bár a nagy rajongás ellenére a szakma már keményen underdognak adta Tysont. Lewis szerint ez lett volna a nagy esemény? Az egész bokszvilág által várt Klicskó-visszavágó meg nem érdekelte? Akkora linkelés ez, mint a 12 napos felkészülés.

    2009-06-18 20:45:57

Hagyjuk ezt a süket dumát a motiválatlanságról. Lewis egész pályafutása során egyetlen ekkora - vagy akár közel hasonló - érdeklődéssel várt meccs sem volt, mint a Klicskó elleni visszavágó. És őt PONT EZ nem érdekelte. Na ne...

    2009-06-18 20:41:45

Chiro!

Mert öreg volt már, motíválatlan. Nem volt kedve mégegyszer egy kemény felkészüléshez, mert nem mozgatta már meg egy Vitai Klicsko nevű csávó. Ennyi.
Ha meg kiállto volna vele felkészületlenül, akkor az mire lett volna jó, az bizonyított volna valamit? Felkészülten meg tudjuk mi lett voolna a végeredmény.
Nem érdekelte a boksz eléggé akkor már, és a teste öreg volt. Elégedj meg ezzel a válasszal, mert más sztem nincs!

    2009-06-18 20:26:26

Mert nála ez volt a legnagyobb kihívás, amit mint bajnok megadott. A szappanoperákban vannak folytatások, mert a köznép veszi a végtelenségig. Lennox szuverén döntése volt, hogy kiszáll és egyenlőre még jól állja a sarat :) Amíg aktív volt, addig nem került el senkit, végigvert mindenkit...ha muszáj volt, kettőből... :P
IromMike egy különlegesség, egyszerűen kár is hozzá hasonlítani a jóval józanabb, kiegyensúlyozottabb Lewis-t.

» grabanc   válasz erre
    2009-06-18 19:48:59

Tyson nagysága nem abban volt, hogy mekkora neveket győzött le, hanem a bunyójában, ezt nem kell neked magyaráznom, Leibi. Az eredények tekintetében jobb volt Lewis, ráadásul le is győzte, nincs ezen mit agyalni. De mégis, Tyson a nagyobb legenda, még ha jóval kevesebbet is tudott a bokszról, mint Lewis, ez ellen nincs mit tenni, ezen kár is vitázni. Némi hasonlattal: hiába eredményesebb és rokonszenvesebb focista Marcel Desailly, mint Ibra, amint egy focirajongó látja, ahogy Ibra droppból rákülsőzi a bőrt, meg van véve kilóra. Valahogy így vagyunk Mike-al.

Aláírom, Lewis minden legyőzőjének visszavágott, de ha olyan fene nagyon büszke erre, hadd dörgöljem századszor is az orra alá, hogy akkor ő miért nme adta meg a lehetőséget egyik legyőzöttjének, hogy visszavághasson. Nem mindegyiknek, csak egynek. Bizonyos Vitalij Klicskónak. Ha már 12 nap elég volt neki elsőre. Egy vereség megbocsátható, ez aligha.

    2009-06-18 18:38:08

Szabolcs0820

"Volt egy két kétes meccse, az akkor már tulkoros Hollyfield-del, akivel voltaképpen semmit sem tudott csinálni, és volt ugye az öreg Tyson...kb ennyi. Azért őt nevezni az utolsó nagy bajnoknak, kb akkora csusztatás, mint ide Mekka."

Szerintem nem. Lewis majdnem kétszer annyi ideig volt bajnok mint Tyson. Minden legyőzőjének visszavágott. Nagyrészben megverte ugyanazokat a nagy neveket, akiket Tyson. (persze valamivel később)Lewis legyőzte Holyt és Tysont is...

"egyetlen csucskorában lévő nagy nevet sem győzött le"

Nem tudom, hogy kit tartasz nagynévnek és azok csúcskorának, de lewis végigverte a mezőnyt, akkor, mikor azért nem voltak rossz nevek. (Nem véletlenül került be amint lehetett a hall of fame-be)

Szerinted Tysonnál kik azok a nagy nevek, akik legyőzése miatt ő lenne az utolsó nagy bajnok?

» leibigab   válasz erre
    2009-06-18 18:12:55

Az a baj hogy én látom a szakadékot az unalmas Lewis,és Wladimir között:)

    2009-06-18 17:35:59

De valahol azért egyet értek. Főleg Holyfield volt az aki sok korábbi bajnokot legyőzött. Lewisben inkább csak látom a kiemelkedőt, de már ő is kicsit későn érte fénykorát. Elismerem ezt, pedig nagy Lewis fun vagyok.

    2009-06-18 17:11:53

Szerintem a kettő között van az igazság...az emberek mindig az abszolut bajnokot keresik, a zsenit, a sztárt, az "istent". Viszont jó tudni, hogy Istenből csak egy van.

Szerintem Hollyfield az utolsó nagy bajnok és nem Lewis. Hollyfield még győzött le nagy neveket, Lewis már csak egy ürben boxolt és jóformán egyetlen csucskorában lévő nagy nevet sem győzött le. Volt egy két kétes meccse, az akkor már tulkoros Hollyfield-del, akivel voltaképpen semmit sem tudott csinálni, és volt ugye az öreg Tyson...kb ennyi. Azért őt nevezni az utolsó nagy bajnoknak, kb akkora csusztatás, mint ide Mekka.

Ennek ellenére, jó boxolónak tartom Lewist, de nem látom a szakadékot azért közte meg Vitya között, legalábbis nem akkora nagyot, mint ahogy itt ezt sokan szeretnék. Igen jobb boxoló volt mint Vitya, de a nagy legendák csarnokába én nem tenném be Lewist, és arról, hogy ő ürt hagyott hátra? Nem nem pontosítsunk, ő már EGY ÜRBEN ÉLT....egyáltalán nem volt jobb az ő mezőnye mint a mostani, legalábbis nem annyival. Ha valaki Tyson-Hollyfield korszakot emliti(amikor ő még sehol nem volt), akkor talán okés, még valamit lehet vele kezdeni, de az is messze van Joe Lewis és Ali idejétől, de hogy Lewis után maradt ür, ez szerintem NONSZENSZ!

Ettől számomra nagyon sok hitelesebb boxoló van, volt és lesz is!

» szabolcs0820   válasz erre
    2009-06-18 17:11:25

Én egy szintre teszem Lewis Holy-t meg Tysont.
Nálam ők az utolsó nagy bajnokok!

    2009-06-18 17:07:40

Szerintem a kettő között van az igazság...az emberek mindig az abszolut bajnokot keresik, a zsenit, a sztárt, az "istent". Viszont jó tudni, hogy Istenből csak egy van.

Szerintem Hollyfield az utolsó nagy bajnok és nem Lewis. Hollyfield még győzött le nagy neveket, Lewis már csak egy ürben boxolt és jóformán egyetlen csucskorában lévő nagy nevet sem győzött le. Volt egy két kétes meccse, az akkor már tulkoros Hollyfield-del, akivel voltaképpen semmit sem tudott csinálni, és volt ugye az öreg Tyson...kb ennyi. Azért őt nevezni az utolsó nagy bajnoknak, kb akkora csusztatás, mint ide Mekka.

Ennek ellenére, jó boxolónak tartom Lewist, de nem látom a szakadékot azért közte meg Vitya között, legalábbis nem akkora nagyot, mint ahogy itt ezt sokan szeretnék. Igen jobb boxoló volt mint Vitya, de a nagy legendák csarnokába én nem tenném be Lewist, és arról, hogy ő ürt hagyott hátra? Nem nem pontosítsunk, ő már EGY ÜRBEN ÉLT....egyáltalán nem volt jobb az ő mezőnye mint a mostani, legalábbis nem annyival. Ha valaki Tyson-Hollyfield korszakot emliti(amikor ő még sehol nem volt), akkor talán okés, még valamit lehet vele kezdeni, de az is messze van Joe Lewis és Ali idejétől, de hogy Lewis után maradt ür, ez szerintem NONSZENSZ!

Ettől számomra nagyon sok hitelesebb boxoló van, volt és lesz is!

» szabolcs0820   válasz erre
    2009-06-18 16:49:33

Egyébként miért hülye kérdés? Mert nem tudsz dönteni? Egyformán unalmasnak érzed mindkettőt?

    2009-06-18 15:54:56

ha csak olvastam volna róla, bedőlnék a sok hülye zsurnaliszta dumájának, akik Lewis tenyeréből esznek.

    2009-06-18 15:49:34

Egyébként miért hülye kérdés? Mert nem tudsz dönteni? Egyformán unalmasnak érzed mindkettőt?

    2009-06-18 13:54:53

Te látáál sok Lewis meccset? Vagy csak olvastál róla?

    2009-06-18 13:53:33

"Szted Lewis meccsei unalmasabbak voltak, mint Wlad meccsei?
Igen vagy nem?"

Ez sztem hülye kérdés. De mivel Lewis volt az unalomguru, Wlad csak jó tanítvány, ezért övé a pálma.

    2009-06-18 13:36:28

Hát az tény, hogy Sanders elleni meccsénél látványosabb, sztem már nem nagyon lesz.:D

    2009-06-18 13:34:56

"És most az ellenfelek színvonalát hagyjuk...."
Az ellenfellekről szól az egész... Vagy nem láttad a Sanders meccset?:)

» Shaham   válasz erre
    2009-06-18 13:19:57

"az ő meccsei voltak igazán dögunalmasak"
Szted Lewis meccsei unalmasabbak voltak, mint Wlad meccsei?
Igen vagy nem?
És most az ellenfelek színvonalát hagyjuk....

    2009-06-18 13:00:35

Inkább azt szokták mondani, hogy felkészülten simán lerendezte volna....így nyögvenyelős volt, de meg volt.
Tyson legyőzáse nem sportértékben volt nagy dolog...
Lewis megfutamodott, és ijedtében csinált két gyereket.:D

    2009-06-18 12:58:44

Vicces, hogy Lewis hivatkozik a dögunalomra, az ő meccsei voltak igazán dögunalmasak. Tyson már rég ki volt égve a meccsükre, persze ez nem érv Tyson mellett, csak a győzelem sportértéke vonatkozásában van jelentősége. Tyson sportteljesítményként értékelhető utolsó meccse a Lewis-meccs előtt 6 évvel volt, nevezetesen a Holy-1. Tehát szerintem nem volt komoly szakmai kihívás Lewisnak a Tyson-meccs.

Egyébként felmerül egy kérdés: ha olyan simán lerendezte Klicskót, mint azt ő és a fanjai állítják, akkor miért hivatkozik arra, hogy csak 12 napja volt ellene felkészülni? Ha olyan nagy verést osztott ki neki, akkkor ez kit érdekel? Vagy talán mégiscsak szar van a palacsintában?(Csak zárójelben: ez a 12 nap akkora csúsztatás, hogy nyugodtan nevezhetjük hazugságnak).

Lewis utolsó komoly kihívását a Vitalij Klicskó elleni visszavágó jelentette, ami elől megfutamodott.

Méghogy Rocky Marciano.

    2009-06-18 09:59:45

"Sajnos megsérült Lewis meg nyert"

Helyesen: Sajnos Lewis úgy megütötte, hogy Vitalit le kellett léptetni.

» Sztrego   válasz erre
    2009-06-18 09:22:43

sugar greatest jr!

Gondolom feltűnt, hogy Mavrovic a lewis meccs után már nem bokszolt. 27 éves korában kiszállt.
Namost irány a boxrec, és keress isteneket Vitali ellenfelei között a 90-es évekből! :D
Aztán sorold! Esetleg Hide, aki egy fejjel kisebb cirkálósúlyú volt....
Én azt gondolom, hogy ha Mavrovic találkozott volna Vitalial a kilencvenes évek végén, akkor ott nem Vitali lett volna az esélyes. Talán a mérete miatt előnyben lett volna, de a sérülékenysége, miatt hátrányban. 50-50-es meccs lett volna, vagy inkább Mavrovic.
Wladimirt viszont sztem simán lecsavarta volna akkoriban Mavrovic. Persze ez csak az én véleményem. A stílusa miatt gondolom, sztem nagyon nagyon nem feküdt volna Wladimirnak!

    2009-06-18 07:50:19

Ha van tökük, kiáll egymás ellen a két klicsek!

» uzsidoboz   válasz erre
    2009-06-18 02:49:56

Szimpatikus nyilatkozat. A testvérháború őrültség. lehet hogy érdekelnék az ambereket,dde nem tudom elképzelni hogy két testvér véresre gyepálja egymást az anyjuk szeme láttára. Én sem tenném meg. Remélem ők sem teszik meg soha.
Ami Lewis súlyát meg felkészültségét illeti én sem hiszem hogy felkészületlen és motiválatlan lett volna. Helyes meglátás hogy sokat bukhatott volna rajta. Vitalij hozta amit vártak tőle odaállt és tudása legjavát adta, ami elimerendő szerintem. Sajnos megsérült Lewis meg nyert. Ennyi.

» Horváth András   válasz erre
    2009-06-18 00:26:36

sokan és joggal hozzák fel, hogy vitalinak nem nagyon voltak komoly ellenfelei, de "az ukránnál is keményebb" Mavrovichoz képest isteneket győzött le.

» sugar greatest jr   válasz erre
    2009-06-18 00:15:52

Sztem a csúcson lévő Lennox egyeltalán nem szenvedett volna meg egyik Klicskoval sem.

    2009-06-17 23:33:18

Csak annyira szenvedett volna meg Vitalival, amennyire az ukránnál is keményebb Mavroviccal.

» Sztrego   válasz erre
    2009-06-17 23:11:01

Azért, mert Lewist láttam már szálkásan is, amikor 112 kg volt a súlya, és sokkal gyorsabb, élesebb volt.

» Sztrego   válasz erre
    2009-06-17 23:10:01

sztrego, miért lovagolsz ennyit ezen a legmagasabb súlyon? az első rahman meccsen durván egy kilóval volt csak könnyebb, tyson ellen 3 kilóval, tua ellen szintén. ekkora darab embereknél ez nem olyan komoly különbség. egyértelmű, hogy, bár egy kiélezett kűzdelemben, de megverte vitalit, mert jobb nála, ennyi. egész véletlenül nem az ukrán érdemeit akarod csökkenteni azzal, hogy ilyen jelentőséget tulajdonítasz 1-2 kilónak? biztos vagyok benne, hogy lewis rendesen felkészült, - igaz, sokáig azt hitte, hogy másvalaki ellen - mert elég tapasztalata volt ahhoz, hogy tudja: könnyen elvesztheti minden övét egy pillanat alatt, ha nem veszi komolyan, amit csinál. a karrierje bármely szakaszában megszenvedett volna az akkori vitalijal, azzal együtt, hogy persze le is győzte volna.

» sugar greatest jr   válasz erre
    2009-06-17 22:31:38

Tyson az utolsó KOMOLY kihívása volt, mint olvashattuk. De ez nem azt jelenti, hogy az egyetlen komoly kihívása volt.

» Leonard   válasz erre
    2009-06-17 21:44:42

Nálam meg Lewis... lehet ellenmagyarázni...:P

» grabanc   válasz erre
    2009-06-17 20:28:57

"Én úgy emléxem, hogy nem volt igazán túlsúlyos, semmiképp sem jobban"
Lewis entered the ring at a career high 256 1/2 pounds.

"Ezt jelzi az is hogy Lennoxnak is a már kiöregedett Mike volt a legkomolyabb kihívás."

Kiöregedett biztos nem, mivel Mike fiatalabb, mint Lewis. Hamarabb érett be, éés hamarabb égett ki, de nem örgebb.

» Sztrego   válasz erre
    2009-06-17 20:28:24

Számomra Tyson volt az utolsó vitathatatlan. Ezt jelzi az is hogy Lennoxnak is a már kiöregedett Mike volt a legkomolyabb kihívás. Õ akkor már "vitathatatlan" volt, azt hiszem, akkor miért kellett az öreg Miska?

» emondeo   válasz erre
    2009-06-17 19:38:06

"De abban is biztos vagyok, hogy Lewis szépen tolta rasta fejét Vitalij szemöldökébe.."

LoL kategória. Ha annyira biztos vagy benne lökd a menetszámot, percet másodpercet. Ettől még mindig hideglelést kapok.

» himpike   válasz erre
    2009-06-17 18:54:32

Komoly cikkek jelennek meg ma:)
Lehetne idézni az összes mondatot amit elmondott.Olyan igazságokat mondott ki,amiért máskor a fanoktól 160 kommentes leoltásokat kapunk:)

Viszont Lewisnak örülnie kell hogy pályafutás után/alatt kihalt a nehézsúly,mert így tényleg őt emlegetik,pedig nem volt ő sem egy nagy ász.
A kiöregedett Tysont tartja igazi kihívásnak..

    2009-06-17 18:45:53

Nagyon jól beszélt az "öreg",megérdemli az elismerést.
...csak egy dolog izgat igazán.Nem foglalt állást egyértelműen a szombati meccsel kapcsolatban,így még nem tudjuk ki fog győzni. /Akire eddig tippelt az mindig elbukott./ :)

» ogreface   válasz erre
    2009-06-17 18:04:07

Eleve Tyson után tervezett volna visszavonulni Lewis, ha jól emlékszem. Vityát még lerendezte, pedig akkor 'over the hill' volt...

» bandi78   válasz erre
    2009-06-17 17:57:27

"Én úgy emléxem, hogy nem volt igazán túlsúlyos"

ez igaz, csak 3 kilóval volt nehezebb, mint a tyson meccsen, viszont úgy látszott, hogy enyhén szólva nincs igazán felpörögve. de mivel vitalinak nincs olyan ereje, hogy egy-két ütéssel lebombázzon bárkit is, lewis átvészelte az első meneteket, és még úgy is, hogy a menetek többségét elvesztette, ő tett több kárt az ellenfelében, röviden azért, mert jobb bokszoló. éppen ezért nem tudnék egyetérteni azzal, hogy "a visszavágón Vitalij lett volna az esélyes".

» sugar greatest jr   válasz erre
    2009-06-17 16:09:47

Azért ne mondjuk szerintem, hogy Vitalijnak könnyebb volt átállni a nehézsúly legjobb bunyósára, mint Lewisnak Johnsonról őrá. Nem itt volt abban a meccsben a bibi. A bibi ott volt, hogy
a) Lewist nem motiválta Vitalij elintézése, ami érthető, hiszen a Byrd elleni meccs után Vitya eltűnt a reflektorfényből, és totál noname volt, ráadásul a meccs pár hónappal volt azután, miután a másik Klicskóval az amerikai nézők szeme láttára felmosták a padlót.
b) Lewis szerintem megöregedett arra a meccsre. Én úgy emléxem, hogy nem volt igazán túlsúlyos, semmiképp sem jobban, mint a Rahman elleni első meccsen, ellenben lelassult minden szempontból.

Abban biztos vagyok, hogy 2000es évjáratú Lewis nagyon csúnyán megverte volna mindkét Klicskót. Wova sztm kb. Grant hosszúságú meccset vívott volna vele, Vitalij talán egy Mavrovic-félét, de valószínűleg hamarabb veri szét teljesen az arcát és leléptetik, 7-8 menet után. De abban is biztos vagyok, hogy Lewis szépen tolta rasta fejét Vitalij szemöldökébe (persze ez benne van a sportban), és akármit csinál, a visszavágón Vitalij lett volna az esélyes.

    2009-06-17 15:19:32

"Az utolsó igazi bajnok! Megértem, hogy nem tér vissza, pedig ő tényleg, könnyedén lépne túl a Klicskókon." Ja úgy mint Vitali ellen...:) De miért is olyan nagy dolog ez? Chagi is könnyedén kipontozhatja Wladot nem? :)

» Shaham   válasz erre
    2009-06-17 15:17:57

Ha lenne 100 mill fölös dolcsim akkor biztos nem pár perces boxmeccsre költeném, még ha az atyaúristen is boxolna, akkor sem :)

» svindler   válasz erre
    2009-06-17 14:45:50

"A Klitschkókon és Chagaeven kívül akad még igazi klasszis bunyós? Senki!"
Ezen a kijelentésen kivül azért van még néhány mondat ami más megvilágitásba helyezi ezt a fenti idézetet.
Pl:
"És mi a helyzet a Klitschko-testvérekkel? Jól néznek ki, képzettek, jó a modoruk és még sakkozni is tudnak.

Ez mind nem számít, ha az embereknek fizetniük kell ezért. Nézd csak meg Vitalit: állandóan megrendíti az ellenfelét, de a végső kiütés elmarad."
"Mit gondolsz, miért veszít a nehézsúly egyre többet a népszerűségéből?

A nézők nem hagyják magukat becsapni. Amit látnak az dögunalom, nagyon kevés jó képességű bunyós van. A bokszolók ma alig verekednek, nincsenek nagy ütések. Tudod, ha egy nehézsúlyú uralja a mérkőzést, akkor ki is kell ütnie az ellenfelét. Elvégre a bokszolóknak szórakoztatniuk is kell, ha nem mutatunk valami érdekeset, akkor senkit nem érdekel az egész."

Ez a két válasz szerintem sokkal igazabb, mint a sokak által kiragadott idézet.

Ha nekem lenne 100 mill fölös dollcsim :) akkor szívesen kifizetném csak hogy még egyszer lássak igazi nehézsúlyu boxolot a ringben, és ne aludjak el állandóan a közvetítéseken.

    2009-06-17 14:28:02

"Ahogy felosztják a nehézsúlyt kettejük között, az felidegesíti a rajongókat. Õk az igazi bajnokra kíváncsiak és abból csak egy lehet. Csak akkor lehetsz igazán nagy, ha korszakod összes nagyságát legyőzted."

Nagyon nagy igazságot mondott a fiú...
Haye csak a nehézsúlyú rutintalanság miatt
nem lett előhozva. Ez nem azt jelenti, hogy
nem lenne esélye az ukránok ellen.

» Connection   válasz erre
    2009-06-17 14:02:33

Nem biztos hogy számít hogy annó Lenox egy hurka ellen készült, mert ahogy mondja
"Soha, senkit nem becsültem alá." De persze ezt csak ők tudják.

Amúgy ritka intelligens boxoló, megnyílvánulásai is igazi bajnokhoz méltóak.

» svindler   válasz erre
    2009-06-17 13:21:10

Korrekt nyilatkozat mindenben egyetértek vele.

    2009-06-17 11:18:30

Az utolsó igazi bajnok! Megértem, hogy nem tér vissza, pedig ő tényleg, könnyedén lépne túl a Klicskókon.

» Sztrego   válasz erre
    2009-06-17 11:07:27

Hülyeséget írtam :)
A saját írásomat sem tudom értelmezni, mea culpa.
Azt hasonlítottam össze, hogy Lewisnak Johnsonról Vityára kellett átállnia, Vovának meg Haye-ről Chagaevre. És míg LL Johnsont messze nem karrierje legkeményebb ellenfelének tekintette, addig Vova Haye-t mindenképpen véresen komolyan vette és ehhez mérten készültek mindketten.

Na, ennyi :)

» bandi78   válasz erre
    2009-06-17 10:43:43

Nagyban hasonlít a mostani szituációra! Wlad egy közép magas normál alapállású bokszolóra készült, helyette egy alacsony, fordított alapállású lesz az ellenfele. Míg Chagaev egy magas bunyósra készült és azzal is fog bokszolni, csak a minőségbeli különbségek hatalmasak, de arra nem nagyon lehet készülni! Lewis is gyengébb volt azon a meccsen önmagához képest, szerintem a "kis" Klitschko is így fog járni, így van 25% esélye Ruslannak, véleményem szerint Wladimir eegyik legnagyobb próbatétele lesz ez a meccs (és szitu), kicsit nyögvenyelősen, de hozni fogja egy kései kondi KO-val.
Lewis pedig tényleg az utolsó nagy bajnok volt, még az a szerencse, hogy nem volt WBA öv nála a Rahman előtti meccsen, mert akkor az a flótás lenne az utolsó vitathatatlan bajnok!:D

» Miskolci   válasz erre
    2009-06-17 10:43:12

"Szerintem azt az átállásra értette. Egy hurkára készült (meg is látszott a súlyán), aztán 12 napja volt, hogy az edzésben levő Vitalijra álljon át.
Vova eleve egyik legkeményebb ellenfelére készült, tehát nem hurkáról kell átállnia. A másik nagy igazság az, hogy "De ő nem az én korszakomból jött.

"Vitalijt meg nem hívják Vovának, az az öccse."

Köszi, hogy kijavítottál, eleve Vitalijt írtam, másodszorra ment csak Vova véletlenül...

Kirk Johnson Lewisnak szemében mindenképpen hurka volt, meg is látszott a formáján. Ha eleve Klicskóra készült volna jópár kilóval kevesebbet mutatott volna alatta a mérleg. Past is past.

» bandi78   válasz erre
    2009-06-17 10:36:32

Úgy találták ki akkor, hogy Lennox Lewis Kirk Johnson ellen véd címet (aki egyébként akkoriban elég jó helyeken állt a ranglistákon, és csak Ruiztól volt egyetlen veresége, úgy, hogy diszkvalifikálták), Vitalinak pedig hoztak volna egy nagy darab, veretlen nehézsúlyút, Cedric Boswellt, aki magasságra kb. annyi volt, mint Lewis. A cél az volt, hogy az ukránt megismerje az amerikai közönség és legközelebb már eladható legyen vele egy Lennox elleni találkozó.

A meccs előtt nem sokkal (eszerint 12 nappal) beütött, hogy a kanadai lesérült. Ekkor elkezdtek Lewisnak ellenfelet keresni, de végülis adta magát a helyzet, hogy Vitalij ellen bunyózzon. Johnson egy alacsony nehézsúlyú, Lewis pedig egészen addig erre készülgetett, ezzel szemben Klicskó egy magas bunyósra edzett. Tehát neki igazából nem kellett átállnia az edzések során, Lewisnak viszont 12 napja volt arra, hogy 2 méter körüli, hosszú karú emberekkel sparringoljon és szokja a szitut.

A végeredmény pedig már ismert, remélem, nem ezt kezdik itt majd sokan boncolgatni, mert annak megint nem lesz vége...

    2009-06-17 10:18:32

Vitalijt meg nem hívják Vovának, az az öccse.

    2009-06-17 10:10:24

Kirk Johnson nem teljesen hurka volt.

    2009-06-17 10:08:39

Ez a 12 napos felkészülés meglepő, de Klicskónak is annyi volt. Persze nyilván nem a nullárl indult, hanem ő is másra készült, mert a nulláról nem lehet 12 napra elvállalni egy meccset.
Tud erről többet valaki?

» drukker   válasz erre
    2009-06-17 10:08:31

Haye azért nincs említve, mert nehézsúlyban még nem klasszis. Cirkálóban igen, de nehézben még nem tett le annyit az asztalra.

» bandi78   válasz erre
    2009-06-17 09:59:04

"12 napos felkészüléssel bunyózott Klicskó ellen!!!!"
Szerintem azt az átállásra értette. Egy hurkára készült (meg is látszott a súlyán), aztán 12 napja volt, hogy az edzésben levő Vitalijra álljon át.
Vova eleve egyik legkeményebb ellenfelére készült, tehát nem hurkáról kell átállnia. A másik nagy igazság az, hogy "De ő nem az én korszakomból jött.".

Nagyon korrekt nyilatkozat, maximálisan egyetértek vele. További sok sikert neki a civil életben!

» bandi78   válasz erre
    2009-06-17 09:57:02

12 napos felkészüléssel bunyózott Klicskó ellen!!!!

» akárki   válasz erre
    2009-06-17 09:24:00

Én is őt tartom az utolsó vitathatatlan bajnoknak,és még 10 évig nem is lesz ilyen!

"A Klitschkókon és Chagaeven kívül akad még igazi klasszis bunyós? Senki!"

Gondolom Haye,nagyon örül ilyenkor,hogy a segítőtársa,honfitársa le se ...ja!
Dehát még bizonyítania kéne neki is nehézben,és ha már Chaga ennyire jó,akkor elsőnek kicsaphatná Chagaev-et a körből,utána meg a többit!
Mindenesetre az is mindent elmond a színvonalról,hogy nem kíváncsi a kutya se,a Wlad-Chaga meccsre!

» The executioner   válasz erre
    2009-06-17 09:20:19

Ez a cikk mutatja,hogy a többség véleménye közel sincs a valósághoz. "Szégyen, hogy mindenki a Klitschkók ellen akar bokszolni, de amikor ott állnak velük szemben a szorítóban, akkor vagy tele van a gatyájuk, vagy rosszul készültek fel" Én is ezt írtam pár napja,csak más szavakkal,aztán kioktattak.

» akárki   válasz erre
    2009-06-17 09:14:31

És akkor ezt olvasva komolyan gondolja Vitalij, hogy Lennox majd ezt feladja, és odamegy elé bohóckodni? Csak hogy megint két menet alatt véresre verje? Tény, Lennox az utolsó igazi bajnok a nehézsúlyban. Ez meg mindent elmond: "Az utolsó komoly kihívásom Mike Tyson volt." :)

    2009-06-17 09:05:31

Mindent elmond amiért leoltás szokott járni.Teljesen igaza van.Hol vannak a legendás meccsek? ( Hallod Strego? :)) )

» akárki   válasz erre
    2009-06-17 09:04:36

Ez tökjó lett, Leone, nagyon érdekes interjú!

Lewis pedig nagyon korrekt nyilatkozatot adott, mint mindig, róla mindig eszembe jut, hogy az ökölvívás valóban a gondolkodó ember sportja.

"És miért, mi hiányzik még?

Legendás meccsek, de ez nem Klitschko hibája, ezért csak a mostani korszakot lehet okolni. A Klitschkókon és Chagaeven kívül akad még igazi klasszis bunyós? Senki!"

Ezt pedig sokaknak ajánlom a figyelmébe!

    2009-06-17 09:03:44
Ugrás az oldal tetejére