×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Kovalev: Pascal köszönje meg a bírónak, hogy még életben van

2015-12-15 10:46:57 /
Január 31-én ismét korábbi áldozata, Jean Pascal ellen lép ringbe a félnehézsúlyú WBO/IBF/WBA bajnok Sergey Kovalev. Az orosz bokszolót a mérkõzés kapcsán a www.fightnews.com internetes oldal faggatta.

- Miért bokszol egy olyan ellenféllel ismét, akit korábban kiütött, ezúttal jobban meg akarja verni talán?
- Még egyértelmûbb eredményt akarok, hogy senkiben ne maradjanak kétségek.

- Mennyire volt nehéz az elsõ összecsapás Pascallal, vagyis nehéznek érezte-e egyáltalán?
- Elég kemény meccs volt, benéztem néhány ütését a kontrákból, mert hibáztam. De kijavítottuk ezeket a problémákat, de azért érdekes lesz a következõ mérkõzés. Egyszer, s mindenkorra le akarom zárni Pascal pályafutását.
- Zavaró az ön számára, mikor az ellenfele sokat szövegel?
- Nem igazán szeretem és általában le akarom verni rajtuk ezt a ringben.
- Könnyen tudja hozni a 175 fontot?
- Le kell adnom 15-20 fontot általában, ami nem gond. Ha bajos lenne, már feljebb léptem volna, de nincs gond. A legutóbbi meccsem után 20 fontot felszedtem, de ez általában így van. Ahogy nekiállsz fogyni, úgy leszel egyre gyorsabb és egyre jobb.
 
- Gondolja, hogy a Pascallal vívott mérkõzése sokat kivett belõle?
- Nézzük meg, hol vannak most azok a bunyósok, akiket megvertem. Sillakh, Cleverly, Caparello, Agnew, stb., hol tartanak jelenleg? Nem tudtam befejezni az elõzõ meccsen, amit elkezdtem, hiszen a bíró megmentette Pascalt, megvédte az egészségét. De teljesen jó döntés volt, hiszen az egész összecsapás alatt hatalmas pofonokat nyelt be. 
- Mit gondol arról, hogy Pascal Freddie Roach-csal készül?

- Biztos, hogy a párosuk új fegyvereket próbál majd bevetni ellenem, de erre is ké
szen kell állnom. Mindent tudnom kell, hiszen ez a munkám. Meccsrõl-meccsre javulok valamiben. De kíváncsian várom, Pascal mi újat tud majd mutatni, Freddie Roach-csal a ringsarkában. 
- Pascal az elsõ mérkõzést követõen sokat panaszkodott amiatt, hogy a mérkõzésvezetõ leállította a találkozót. Mit gondol róla?
- Szerintem inkább hálát kellene adnia a bírónak, hiszen neki köszönheti, hogy még egészséges, sõt, egyáltalán életben van.

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@deontay: A sportban verseny van, ott meg nincs, az csak egy színház.

    2015-12-18 09:30:10

@bees: A sporthoz nagyon is sok köze van, mert nagyon komoly edzést igényel, de a küzdősporthoz tényleg nincs köze.

» deontay   válasz erre
    2015-12-17 23:16:57

@Hobowithshotgun: Viszont a pankrációnak nem sok köze van a sporthoz, kb. semmi.

    2015-12-17 21:13:27

@Gebi: A pankrációban meg még cifrább szövegek vannak, de mindenki tudja, hogy poén. Kovalev szövege messze van a poéntól.

» Hobowithshotgun   válasz erre
    2015-12-17 19:25:38

@bpjotruska: Ehh elhittem miután megnéztem a jegyzőkönyvet:)
Amikor elkezdtem nézni a meccset akkor rájöttem mi történhetett.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-12-16 23:55:24

Semmi extrát nem látok ebben a nyilatkozatban,pláne úgy h még az sem biztos h Kovalev jól fejezte ki magát.ha jól emlékszem Hopkins anno azt mondta Pascal elleni meccse elött h \"senki se lepődjön meg ha Pascal meghal a ringben\".ez hozzá tartozik a profi bokszhoz még akkor is ha néha morbidnak tűnik.egyébként az első meccs elötti szövegelése miatt én is \"agyon\" akartam volna verni Pascalt Kova helyében.akinek meg nem tetszenek a hasonló szövegelések azok válasszanak finomabb sportágat.a Ufc-ben ennél durvább dolgok mennek,mégis zabálja a nép.az embereknek cirkusz kell

    2015-12-16 23:27:09

@Hamed1.0: www.youtube.com/watch?v=Q0WlDebCROg

Ha itt Usztyinov 80 kiló, akkor én ugató puli kutya legyek. :D

    2015-12-16 23:01:07

@Hamed1.0: Ne vedd komolyan nna. Usztinov mozgaskeptelen csontvazza aszalva sem lenne 100 kilonal kevesebb, itt az tortenhetett, hogy veletlenul a gala egyik felnehezsulyu meccsenek az adatait irtak be Usztinovnak es Airichnak is. Szemre 130 kilo korul lehetett amugy, talan picit tobb is.

» bpjotruska   válasz erre
    2015-12-16 22:56:46

@TheChesapeakeRipper: A kórházban halt meg, ha jól emlékszem két nap múlva. Szimakov agyának a jobb féltekéje szinte pépes volt a boncolás szerint.

    2015-12-16 22:46:35

Nem túl eszes és szimpatikus nyilatkozat. Remélem Pascal kiüti a ringből is.

» Hobowithshotgun   válasz erre
    2015-12-16 19:24:54

@bpjotruska: Úristen! Mennyit vodkázhattak a Moszkvai gálán, hogy ezeket a súlyokat adták le? De az is lehet, hogy a kiütés után kértek adatokat és pont szegény Roytól...

» ogreface   válasz erre
    2015-12-16 19:24:41

@bpjotruska: Aztaqq:)))
Na ilyenről még nem hallottam. Létezik ettől nagyobb fogyás?
Marad is itt? Új tényező félnehézben? Hát ez hatalmas. Látom KO-val nyert is na este megnézem.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-12-16 18:54:38

@bpjotruska: Kitakarítja a súlycsoportot,
hacsak közben nem hal meg végelgyengülésben.... :)

» Galamb   válasz erre
    2015-12-16 15:55:57

@Hamed1.0: \" pl. 7 hét alatt ledobok 14 kilót akkor hetente 2 elég. Ennek a zöme a legvégére marad ezért durva. 32 évesen jó genetikája lehet ha símán bírja.\"
Ez semmi. Nezd meg Usztinovot, aki 39 eves, oktoberben 129.5 kilo volt, es a boxrec szerint a hetvegen bemert felnehezbe ( 78.4 kg ). Mindegy is igazabol, mit papol Kovalev meg Pascal , jon Uszti es kitakaritja a sulycsoportot, ekkora felnehezsulyurol meg sosem hallottam (202cm). :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2015-12-16 15:43:44

@Hamed1.0: Most úgy csinálsz, mintha a bunyó csak a bunkó, agresszív börtöntöltelékek sportja lenne!

Mindkettőből van ebben a sportban, mint más sportágakban is, nem lehet beskatulyázni őket, viszont egyre nagyobb divat a \"rossz fiús\" vagy \"fenegyerek\" / ezen mindig annyit röhögök, amikor egy celeb eldob egy csikket, vagy megeszik két borízű almát és erősködik egy pincérlánnyal, ezért kidobják a szórakozóhelyről, akkor a hírekben már ő a \"fenegyerek\"! :)))) / stílus. Sajnos...

» ogreface   válasz erre
    2015-12-16 14:22:19

Én el tudom képzelni, hogy a promótere kitalált egy rosszfiús imidzset Kovalevnek, és rászólt hogy kezdjen el nyilatkozni ilyeneket, mert arra nem vevők a tengerentúlon, ha teszi a szépet.

» northpaw   válasz erre
    2015-12-16 13:32:50

Most itt páran úgy csinálnak mintha a bunyó az úriemberek sportja lenne.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-12-16 13:07:35

@Boxerone: \"....mert ez vonza a nézőket is ami pénz!És a legtöbb boxolónak ez a lényeg!..mert ez vonza a nézőket is ami pénz!És a legtöbb boxolónak ez a lényeg!\"

Úgy tűnik neked is csak ez számít....
A becsület , tiszesség ,erkölcs az bagatell, ugye? :)

» Galamb   válasz erre
    2015-12-16 12:34:34

@sziporka: Így van.
Bunkóságra csak a bunkó válaszol bunkósággal.

Szép gesztus lenne, ha egy másik nyilatlozattal helyreigazítaná a dolgot.
Ennek lehetőségét nem is tartom teljesen kizártnak. ... de nagyon valószínűnek sem.
Mégis - ha neki nem is fordul meg a fejében - hátha valakinek a környezetéből eszébe jút ezt tanácsolni?!

» Galamb   válasz erre
    2015-12-16 12:28:19

@sziporka: Nézd meg mi lett Floyd Mayweatherből.Egyik vagy még mindig a leggazdagabb sportoló?Õ hgy viselkedett annak idején az ellenfeleivel?!Megalázott nem egy embert ringen kivül és belül.Egyre nagyobb neve lett és nem azért mert mindenkit tisztelt!Szerencsére nem foglalkozott az ilyen véleményekkel hgy:hgy beszélsz Floyd,ezt ne csináld azt ne csináld bla bla..
Kova is kereshet még sok pénzt de ehhez majd igy kell viselkednie:)Főleg akkor ha még az ellenfelének és csapatának nagy a szája!
Én azon véleményen vagyok ha van egy kimagasló tehetség az ringen kivül is álljon ki magáért!Legyen nagy arca(Kovának ugye van mire)mert ez vonza a nézőket is ami pénz!És a legtöbb boxolónak ez a lényeg!

» Boxerone   válasz erre
    2015-12-16 11:57:41

@Boxerone: Nem, nincs rendben a nyilatkozata. Aki ezt nem érzi, annak is gond van a fejében.

Az miért érv, hogy Pascal mit mond? Õ is bunkó, miért kell lemenni a szintjére? Kovalevtől én többet vártam, nem ekkora vásári taplóságot. Az nem mentség a bunkóságra, hogy az ellenfeled bunkó. Egy intelligens ember nem ül fel az ilyen Pascal féle beszólogatásnak.

» sziporka   válasz erre
    2015-12-16 10:16:03

Pedig az egészet Pascal és csapata kezdte azzal hgy össze-vissza fikázta Kovát.El is lett kalapálva.Most újra ki lesz ütve.
És annak akinek ilyen eredményei vannak és ilyen brutálisat tud ütni, az nyugodtan ugasson vissza keményen ilyen Pascal féléknek!Teljesen rendbe van a nyilatkozata!

» Boxerone   válasz erre
    2015-12-16 09:01:50

\"Egyszer, s mindenkorra le akarom zárni Pascal pályafutását.\"

\"...inkább hálát kellene adnia a bírónak, hiszen neki köszönheti, hogy még egészséges, sõt, egyáltalán életben van.\"

Azt kell mondjam, hogy ez az ember egy nagy bunkó. Sőt tudathasadásos beteg, és hallucinál.
Nem sportolónak,hanem gyilkoló gladiátornak hiszi magát.
Ha ezeket a nyilatkozatait esetleg elolvasva is helyesnek találja, akkor tényleg \"baj van az emeleten\"...

» Galamb   válasz erre
    2015-12-16 08:34:32

@Hamed1.0: ez kb 7-8 kiló, ebből mondjuk 3 dehidratálás a végén, gyakorlatilag semmi extrát nem kell csinálni, a maradék magától is lemegy ha pihenő után csinál egy komolyabb felkészülést.

    2015-12-16 02:13:24

@TheChesapeakeRipper: Úgy tudom ott még csak a tüdőt repesztették meg az eltört bordák,légzési nehézségei voltak meg látása is homályosodott.Kórházba vitték de magánál volt.
És a kórházban kezdett az agya duzzadni ott esett kómába és ott is halt meg.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-12-16 00:01:35

@Romsy: Azt tudom de leadni a nem mindegy. És az nem átlagolva történik, hogy pl. 7 hét alatt ledobok 14 kilót akkor hetente 2 elég. Ennek a zöme a legvégére marad ezért durva. 32 évesen jó genetikája lehet ha símán bírja.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-12-15 23:58:55

@csiga: Megnéztem azt a meccset, első kettő menetet, meg belepörgettem a végéhez, elképesztő, hogy a végén teljesen elveszíti a teste felett az irányítást, ahogy belekapaszkodik a kötelekbe... és ahogy hordágyra teszik, a tömeg pedig csak tapsol. Mikor halt ő meg, rögtön ott a ringben már haldoklott, és mire kivitték, már nem tudtak rajta segíteni kómába esett ?

» TheChesapeakeRipper   válasz erre
    2015-12-15 23:24:08

@Hamed1.0: 15-20 fontot magára szedni 2 meccs között gyakorlatilag semmi egy ilyen magas embernek.

    2015-12-15 23:21:41

Kovaljovban szerintem kar a menozo rosszarcot keresni ugyanugy, mint a rosszindulatu taplot. Az az arc minden sallang es modorossag nelkul megmondta a frankot... Azten elovette a kedvenc fejszejet es megborotvalkozott.

» vadifukk   válasz erre
    2015-12-15 22:56:22

Nem tudom feltűnt-e valakinek amit Kovalev mond. 15-20 fontokat dobál le általában.
195 fontról kezd a felkészülésnek az súlyban majdnem nehézsúly.Na ez nem semmi.Kíváncsi vagyok Stevenson vagy Pascal honnét kezdi.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-12-15 21:51:27

Gorge Formen egy dinoszaurusz állkapcsát is szilánkosra verte volna,de egy Jimmy Young simán kipontozta !

» Monroe Hutchen   válasz erre
    2015-12-15 20:39:04

@Jersey Joe: \" Ráadásul Kovalev tényleg az az ember, akinek a keze egy valóságos fegyver \" Sok nagy ütő volt,de attól még Kovalev is verhető !

» Monroe Hutchen    válasz erre
    2015-12-15 20:30:13

@antonio: \"Milyen gonosz ez a Kovalev hogy nem mond szépeket Pascalról\"


Ne mondjon róla szépeket, küldje el a fenébe, üsse ki, stb., de az életére, meg a testi épségére ne célozgasson.

Már csak azért sem, mert ez a ringben könnyen átváltozhat gyilkos indulattá. Ráadásul Kovalev tényleg az az ember, akinek a keze egy valóságos fegyver.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-12-15 20:25:28

Komoly meccs lesz ez! Pascal 50000 dollárban fogadott Kovaljovval, hogy nem üti ki a 8. menet előtt. A pénz Kovaljov pénzével együtt megy az orosz bokszolókat segítő alapítványába.
Megjegyzem, írhattok akármit, én láttam a Szimakov elleni meccset és ott Kovaljov az 5. menettől már jobbal nem is ütötte meg az ellenfelét és legalább háromszor kérte, hogy adja fel. A hatodik menet előtt átment valaki Roman edzőjéhez, hogy dobják be a törölközőt, de Szimakov nem engedte.

    2015-12-15 19:50:41

Akkor hogy egyertelmu legyen:

csiga, Monroe Hutchen, többiek:
Aki ezek utan nem a hirek temajahoz szol hozza, vagy a mas kommenteloket minositgeti, szemelyeskedik vagy az okolvivokat becsmerli, fikazza, azt tovabbi figyelmeztetes nelkul torlom az oldalrol.

    2015-12-15 19:45:53

@Monroe Hutchen : Kivel kellett volna bokszolnia? Mindenki kerüli, mint a pestisest. Pascalban legalább van vér odaállni elé.

    2015-12-15 19:43:26

Annyira unszimpatikus ez a figura nekem néha..

» Streky   válasz erre
    2015-12-15 19:29:07

@Jersey Joe: Egyetértek.

» Peacock   válasz erre
    2015-12-15 18:42:03

Én úgy vettem észre a Hopkins elleni meccsén, hogy Kovalev jópár alkalommal vissza fogta magát hogy Hopkins ne legyen merevre ütve, megelégedett egy sima 12 menetes győzelemmel ahol Hopkins menetet sem volt képes elvinni.

» nagygeza   válasz erre
    2015-12-15 18:19:19

Kovalev szerintem mindig is ekkora paraszt volt (pl. egy darab szarnak nevezte Stevensont), csak most jobban kinyílt a csipája. Nem bánnám, ha kisebb csoda történne a mérkőzésen.

    2015-12-15 18:09:13

Milyen gonosz ez a Kovalev hogy nem mond szépeket Pascalról! Mert Pascal csak szerelmes verseket költött neki ugye! :)

» antonio   válasz erre
    2015-12-15 18:08:55

@Monroe Hutchen : Neked Fury komplexusod van. Nem tudom az okát, de szerintem jobb is... :)

    2015-12-15 18:07:25

jajj Amerika. :) hát fehérnek lenni egy fekete környéken nem kicsit veszélyesebb, mint fordítva, lehet nézni statisztikákat.

Monroe Hutchen ez a műfelháborodás eléggé rosszul sült el, pont a te írásod volt a legrasszistább. te minden állatnál alábbvalóbnak írtad le őket ezzel, hogy beszólsz nekik és megölnek, vagy nyomorékká vernek, gratulálok.

    2015-12-15 18:00:06

@Monroe Hutchen : Amerikával példálózni pont rossz, ahol még a múltévszázadba (1900-as évekbe) akkora volt a faji megkülönböztetés hogy a színes bőrűek külön mosdót kellett használniuk, nem ülhettek a buszon előre, a fehérek mellé stb... De ez már más dolog, nem boksz. Egyébként meg osztom a véleményed, az hogy valaki fekete fehér vagy bármi, nem szabad azért beskatulyázni.

Ami meg még Kovalev ellen írható, hogy tényleg, ő egy normálisan nyilatkozó, normális ember volt. Van két felvetésem.
Vagy felvett egy szerepet a pénz miatt, hogy jobban odafigyeljenek rá, ami nemsok embernek állt jól.
Vagy van még hogy megváltozatta őt ennyire a siker.

Nemtudom melyik a rosszabb.

    2015-12-15 17:26:33

Ez most már tényleg felháborító ! Tegnap óta,savazzátok Pascalt,azért mert zokni volt a fején vagy harisnya,az még belefért a poén kategóriába,de majmozás és a négerezés már kiverte a biztosítékot nálam ! Amerikába egy ilyen beszólásért,szerencsés esetben,csak nyomorékká vernek és,akkor mázlista voltál ! Ez nem Tyson Fury féle történet... Tisztelet a kivételnek!

» Monroe Hutchen    válasz erre
    2015-12-15 17:02:07

@malanics peti: Igen, és még azt is sikerült beleszőnie hogy Kovalev azért Ivan Drago mert ő is kinyírt már egy embert a ringben. Ez után nem csoda hogy Kovalevnek nem a szíve csücske, azért ő sem egy pszichopata, nem eshetett jól felemlegetni egy ilyet.

    2015-12-15 16:47:08

@malanics peti: Bullshit

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-12-15 16:46:16

@lunatic3: Talán késsel zsúrta le?

» malanics peti   válasz erre
    2015-12-15 16:25:52

@Jersey Joe: A box egy modern gladiátorjáték,ha tetszik, hanem.

» malanics peti   válasz erre
    2015-12-15 16:18:51

Pascal azt mondta a meccs előtt,hogy ez olyan lesz,mint Ivan Dragon és Apollo Krieg mérkőzése,csak itt a néger fog nyerni. Javítsatok ki,ha tévedek! Persze az első fight előtt.

» malanics peti   válasz erre
    2015-12-15 16:16:53

@Donato: \"Nem kavartad össze az oldalt valamelyik baba-mama oldallal ?\"



No, ezzel a fellengzős dumával le lehet állni!

Kovalev nyilatkozata taszító. A boksz egy sport, nem gladiátorjáték, remélem, hogy soha nem is lesz az.

Egyébként sokat mond arról, hogy mit ér el Kovalev az ilyen nyilatkozataival, egy, az alább northpaw által belinkelt videó alá beírt hozzászólás:

\"I hope Kovalev make Pascal a vegetable\"

Ez gusztustalan.

» Jersey Joe   válasz erre
    2015-12-15 16:13:58

@ogreface: Nekem ezekről mindig egyik haver kedvenc mondása ugrik be:

\"Az alkoholista az az ember aki ugyanannyit iszik mint mi csak nem szimpatikus\"

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-12-15 16:07:12

mindkét boxoló nagyon jó! Nagyon jó meccset nyújtottak nekünk. Ilyen meccseket jó látni,mikor két különböző stílus csap össze.A bíró egy csúnya kivégzéstől mentette meg Pascalt. Nagyon kellet már két ilyen boxoló keletről,mint kovalev és golovkin. Hajrá kovalev!!!!

» malanics peti   válasz erre
    2015-12-15 16:06:56

@Kane: Bingó !

» Donato   válasz erre
    2015-12-15 15:58:06

@Romsy: A biró mentette meg Pascalt a totális vereségtől,tehát örüljön,hogy nem feküdt ki ---nem a megfelelő angol kifejezést használta Kova !

» Donato   válasz erre
    2015-12-15 15:56:45

Nincs elszállva magától Kovalev csak simán nem hagyja hogy mások hülyeségeket beszéljenek róla és gyalázzák őt. Semmi baj ezzel a nyilatkozattal, Kovalev a sport iránt alázatos, nem olyan majmok iránt mint Pascal vagy Stevenson. Ezt nem is lehet elvárni senkitől, és teljesen igata van, ha a bíro nem lépteti le Pascalt, lehet kórházban töltötte volna a következő hónapot.

    2015-12-15 15:52:21

@ricfisher: Szerinted aki nyerni akar ,és a nézőket is ki akarja szolgálni,--tehát,ízig vérig profi--akkor állat ?
Nem kavartad össze az oldalt valamelyik baba-mama oldallal ?
Előbb -utóbb, biztosan megmérkőznek Beterbievvel és remek boxot fogunk látni igazi profiktól ,de ne nézd meg mert még rosszul leszel !
/Csak poénkodom,ne szívd mellre !/
Valamelyik régebbi ellenfele monda Kováról,hogy \"ez egy állat \",Õ megtapasztalta ,Roach a brutális támadójáték híve ,aki szerint minden mérkőzésnek kiütéssel kellene végződni---kiváncsi leszek mire készíti fel Pascalt !

» Donato   válasz erre
    2015-12-15 15:45:15

@ogreface: Szerintem ezzel az a baj, hogy amikor meghalt az egyik ellenfele utána mekkora bűnbánást mutatott, meg hogy mennyire sajnálja az egészet, na ilyen ember nem mond ilyet egy másik meccs után, hogy \"örüljön hogy nem halt meg\", ha a másik eset után őszinte volt.

    2015-12-15 15:34:11

Roach miben mesterkedik az érdekes kérdés, 15 éve nem mutatott semmi újat egyik emberével sem. Szerintem amúgy vannak sokkal jobb edzők is, akik nincsenek ennyire felkapva, nem mintha annyi edzőt ismernék, csak Roach bunyósai 12 meneten keresztül mindig ugyanazt bokszolják, de még akkor is, ha egyáltalán nem működik az adott meccsen.

Kovalevnek rövid időn belül sokadik olyan nyilatkozata, amilyen ép eszű ember nem mondana, remélem csak azért mert eddig oroszul nyilatkozott, most meg angolul próbálkozik és nem megy neki annyira, és nem lett ekkora paraszt.

    2015-12-15 15:29:49

@sziporka: Az szerecsenmosdatás... :D

» ogreface   válasz erre
    2015-12-15 15:29:28

Én már nem értem a fanyalgást, ha úriemberként viselkedik, akkor nyálas köcsög, nem is igazi bokszoló, hiszen semmi csibészség sincs benne, ha meg keményre veszi a figurát, akkor meg egy szemét gyilkos, akinek nincs helye a sportban, meg egyébként is ez a stílus csak a vérbeli \"gansztanigáknak\" és a dél amerikai szegénynegyedekből származó volt vagy vélt kartell tagoknak áll jól. Na, most mit csináljon! :)

» ogreface   válasz erre
    2015-12-15 15:28:01

@traveler: Megy a török mosdatás.

» sziporka   válasz erre
    2015-12-15 15:27:20

@ Monroe Hutchen : Tobbet kell utnie!

» VMVKWA   válasz erre
    2015-12-15 15:26:11

Az milyen lenne,ha Pascal megverné ?? Vajon Freddie Roach miben mesterkedik ?? Na erre kiváncsi leszek !

» Monroe Hutchen    válasz erre
    2015-12-15 15:02:52

Freddie Roach miatt érdekes ez a meccs. mennyit ér itt egy klasszis edző. nagyon kíváncsi vagyok mi lesz.

» vizsahal   válasz erre
    2015-12-15 14:45:05

Itt Kovalev angoljaval van gond, hogy nem tudja igazan arnyaltan kifejezni magat, mint ahogy oroszul tudna. Kicsit sarkitva fejezi ki magat es persze sarkitva is forditjak. A lenyeg, hogy azt mondja, hogy nemcsak egy utessel lehet valakit leepiteni, hanem a sok beszedett tiszta eros utesnek van egy osszegzodo hatasa, aminek lehet egy hosszutavu, a tovabbi meccsekre kihato kovetkezmenye is. Erre hozza fel peldakent azokat az elozo ellenfeleket, akik aztan nem tudtak osszeszedni magukat. Pascalnal is erre utal, hogy idoben leleptette a biro. De mivel az onerzetes Pascal nem fogja fel a lenyeget es tovabb mocskolodva visszavagot akar maganak, igy magkapja majd amit keres.

» traveler   válasz erre
    2015-12-15 14:39:03

Curtis Stevens is megàsta a meccs előtt Golovkin sírjàt,làttuk mi lett belőle :)

» VMVKWA   válasz erre
    2015-12-15 14:34:44

Azért a hírek szerint Pascal kezdte a suttyóskodást még az első meccs előtt és folytatta utána is.
Az a csoda egyáltalán,hogy lett ebből második felvonás mert az első után kijelentette Kovalev,hogy Pascallal többet nem vív.

» Hamed1.0   válasz erre
    2015-12-15 14:11:54

@emgabor: Itt mondta Kovalev az ominózus mondatokat:

https://www.youtube.com/watch?...

Angolul annyira még nem tudja kifejezni magát.

» northpaw   válasz erre
    2015-12-15 13:32:14

ez a Kovalev egy állat, Beterbievvel kell összeereszteni azt verjék agyon egymást.

» ricfisher   válasz erre
    2015-12-15 13:26:21

@Dorian: Kovalev nem a szavak embere, de ezt a megjegyzést valóban átgondolhatta volna, mert az ő szájából ez különösképpen rosszul hangzik. (Még ha nyilván nem is arra célzott, hogy agyon akarta verni Pascalt)

» emgabor   válasz erre
    2015-12-15 13:22:00

@Monroe Hutchen : Tán olvasd el, hogy Pascal miket nyilatkozgatott Kovalevről legutóbb a sajtótájékoztatón, és döntsd el, hogy az alapján megérdemli-e a tiszteletet az orosztól.

» northpaw   válasz erre
    2015-12-15 13:15:35

@nagygeza: \"Egeszseges, ferfias\"- hehe, eszem megall. Gond, ha a kocarajongo a sportot összekeveri valami egesz massal.

» liviano   válasz erre
    2015-12-15 13:04:53

@Titok: Még mindig nem értem hogy miket kellene nyilatkoznia vagy tennie hogy szimpatikus legyen néhány embernek? Nyalja ki a fenekét minden ellenfelének vagy mondja hogy csak a pénz érdekli ,vagy verekedjen a sajtóeseményeken? A félnehézsúly legjobbja, P4P dobogós had legyen már egy kis önbecsülése még ha pár ember zavar is.

» nagygeza   válasz erre
    2015-12-15 12:54:25

Nagyon eszes dolog ilyeneken humorizálni, miután már egyszer tragédiába torkollott egy mérkőzése.
Nem hiszem, hogy komolya gondolja meg azt sem, hogy arra a dologra büszke lenne vagy direkt csinálta volna, csak simán ízléstelen ezen humorizálni. A múltban történtek tekintetében meg pláne.
Mondjuk Kovaleven az okos megnyilvánulásokat számonkérni kb olyan, mint Maywetheren az alázatot és szerénységet.

» Dorian   válasz erre
    2015-12-15 12:53:32

@nagygeza: \"Szerintem csak te látod így...\"
7 hozzászólóból 6nak kb hasonlóan nem tetszett a nyilatkozat, csak neked...

Egyébként keményen felhozza hogy mi lett azokkal akiket megvert, meg hogy hol vannak most (Sillakh, Cleverly, Caparello, Agnew). Õszintén, még ha Claverly-t nem is mondom mert ő még világbajnok volt és elégé ismerték Angliába, de hol voltak a bokszolok azelőtt mielőtt bokszoltak volna Kovával? Ugyan ott ahol most. Kb sehol...

    2015-12-15 12:45:57

@sziporka: Szerintem csak te látod így, teljesen normálisan nyilatkozik viselkedik. Aki a legjobb a súlycsoportban attól el is várom hogy önbizalommal teli nyilatkozatokat adjon, nem tudom neked ebben mi az elszállás, mit kellett volna csinálnia rajongóként közelíteni pl Hopkinshoz mint Erdei, vagy ajnározni Pascalt miután ő lenézően nyilatkozik róla? Egészséges férfias viselkedés amit ad Kovalev.

» nagygeza   válasz erre
    2015-12-15 12:35:46

Ez is milyen szöveg ? \" Nézzük meg, hol vannak most azok a bunyósok, akiket megvertem. Sillakh, Cleverly, Caparello, Agnew, stb., hol tartanak jelenleg ? \"

Micsoda nevek apám ??

» Monroe Hutchen    válasz erre
    2015-12-15 12:16:47

Miért kell ennyire alázni Pascalt ??? Sergey Kovalev nagyon arcos lett,régen nem volt ilyen ! Nagyon sokan leírják Pascalt,semmi tisztelet,sajnálom a srácot ! Sajnos itt is,sokan \" kőkeményen savazzák \" pedig jó bunyós és hatalmas szíve van ! Mikor Kovalev ellen küzdött,az valami Diego \"Chico\" Corrales féle harc volt tőle,mindenféleképpen győzni akart,elképesztő volt,maximálisan tisztelem Pascalt !!! A birodalmi lépegető \" Vladimir Klicsko \" tökösség terén sokat tanulhatna tőle !!

» Monroe Hutchen    válasz erre
    2015-12-15 12:11:24

Nem szerencsés ilyeneket nyilatkozni. Remélem csak nyelvbotlás vagy műbalhé.

    2015-12-15 11:30:53

Megint gyilkolni akar mint, ahogy Simakovval tette. Már rég el kellett volna tiltani ezt az embert az ökölvívástól nem pedig világbajnoki címet adni neki.

» lunatic3   válasz erre
    2015-12-15 11:23:54

Valóban mostanában kicsit el van szállva magától. Én sajnálom, hogy se Kova se Stevenson nem nagyon akarják azt a címmeggyestést. Mindig egymást okolják a létrenem jövő összecsaásért...
Amúgy ez a \"Szerintem inkább hálát kellene adnia a bírónak, hiszen neki köszönheti, hogy még egészséges, sõt, egyáltalán életben van\" nekem nem túl szimpatikus Kova múltját ismerve. Olyan mintha azt akarná mondani, hogy megölni megy a rinbe a másikat (sajnos volt már ilyen). Holott a sport a másik felett aratott diadalról szól, mindneki nyerni megy be a ringbe de nem megölni a másikat. Mindenesetre én azért kíváncsi leszek a meccsre mert az első meccs is nagyon tetszett

» foreman99   válasz erre
    2015-12-15 11:10:27

Lehet, hogy csak én látom ezt, de Kovalev kezd kicsit elszállni magától. Remélem, hogy nem így van, mert eddig az alázatról és a kemény munkáról volt híres, nem lenne jó, ha visszanyalna a fagyi.

» sziporka   válasz erre
    2015-12-15 10:51:09
Ugrás az oldal tetejére