×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Juan Carlos Gomez: a Párduc jó útra tért

2009-03-22 00:00:00 /

Juan Carlos Gomez mindig is kilógott az Universum csapatából. A kubai különc élete persze kis színt vitt a kelet-európaiaktól hemzsegő istállóba, amit a vezetőség el is nézett mindaddig, amíg a Fekete Párduc a ringben nem hagyott kétséget afelől, hogy miért is alkalmazták. Évekig őrizte a WBC rangos címét, 2005-ben azonban botrányos szakításra került sor, miután Gomez megbukott egy doppingvizsgálaton. Nem kellett messzire mennie, hogy újrakezdje, Hamburg másik szegletében Ahmet Öner tárt karokkal várta a Sauerland és az UBP megunt játékszereit, hogy kicsit leporolva régi fényükben tündököltesse őket a nagyérdemű előtt. Gomez azóta másodvirágzását éli, hétvégén pedig Vitali Klitschko ellen készül meglepni a világot.

Vitali Klitschko azt mondta, sajnálja, hogy egy jó barátját kell megvernie. Te is így vélekedsz?

Micsoda hülyeség, nincs semmiféle barátság közöttünk. Mikor az Universumnál voltunk csapattársak teljesen normális kapcsolatunk volt, ennyi.

Vitali azt mondja, hogy párszor még szórakozni is elmentetek.

Igen? Ha én szórakoztam, akkor táncolni mentem. Vitali tud táncolni? Nem. Sosem buliztunk együtt.

Akkor miért mond ilyeneket?

Csak provokálni akar, de ez már gyerekes, egy igazi férfi nem foglalkozik ilyesmivel. Szép tőle, ha azt hiszi, hogy a barátja vagyok. De egy csomó hülyeséget beszél közben, hogy nekem nem volt pénzem, meg hogy a meccsel sokat szakíthatok. Van egy doktori címe, elég okosnak kéne lennie ahhoz, hogy tudja, ezekkel nem lehet engem felidegesíteni. Éppen ezért Stuttgartban majd rendbe rakom az etetőjét. (Papp Laci után szabadon)

És az stimmel, hogy az első és mindmáig egyetlen kesztyűzésetek során padlóra kerültél?

Ez egy teljesen normális sparring volt, semmi sem történt. Csak edzettünk, nem voltam padlón.

A szakértők többsége nem hisz abban, hogy lehet esélyed Klitschko ellen. Ez nem zavar téged?

Egyáltalán nem, sőt még jobban motivál. Korábban is tudtam már meglepetést okozni, és most is gondoskodni fogok róla. Ismerem Vitali gyengeségeit és tudom, hogy verhető. Az edzőmmel, Orlando Cuellarral egy igazán szép kis meglepetést készítettünk neki elő.

Szóval, ilyen kemény felkészülésed még sosem volt.

Így van, persze korábban is keményen edzettem, de a meccsek között mindig sokat szórakoztam. De ennek már vége és ezért a meccsért tényleg mindent félretettem.

Nincs több pia, se szivar?

Nincs több pia, szivar is csak nagy ritkán.

Amikor még cirkálósúlyú bajnok voltál, akkor a gyorsaság volt a fő erősséged. Azóta jó pár kilót felszedtél már, szóval, így hogy akarod megverni Klitschkót?

Az elmúlt években már nem voltam olyan gyors, mint korábban, de lassú se vagyok. Még nem volt olyan erős nehézsúlyú ellenfelem, aki ellen tényleg szükség lett volna a gyorsaságomra. Vitali csak kiütéssel győzhet le engem, de ez nem fog neki sikerülni.

Klitschko szerint csak menekülni fogsz, így nem fog tudni majd eltalálni. Éppen ezért egy különösen kicsi szorítót választott.

Legyen csak így, egy telefonfülkében is bokszolnék ellene.

Klitschko mestere a pszichológiai hadviselésnek, mentálisan is képes megtörni ellenfeleit. Ez mennyire zavar?

Ez nevetséges, ha ő doktor én a boksz professzora vagyok. Mindketten tapasztaltak vagyunk, de a ringben ő közel sem olyan intelligens, mint én. Ne felejtsük, csak ő veszíthet ezen a meccsen, mégpedig a címét. Én csak nyerhetek, mivel tőlem nem várnak el semmit. Jól tudom, hogy Vitali nem akar ellenem bokszolni, először azzal jöttek, hogy a meccs még Németországban sem érdekelne senkit. Ez teljesen értelmetlen kijelentés volt, még most is jegyeket próbálok szerezni. De én lettem a kötelező kihívó, ellenem kell bokszolnia. És higgyék el, neki semmi kedve ehhez az összecsapáshoz és azt fogja kívánni, hogy bárcsak ne kellett volna kiállnia ellenem. Táncolni fogok, de ő nem tud majd lépést tartani velem, Vitali nem tud táncolni.

Vitali edzője, Fritz Sdunek a te trénered is volt korábban, ők is ismerik a gyenge pontjaidat. Ez nem hátrány a számodra?

Nem, Fritz csak az erősségeimet ismeri, mert amikor nála edzettem, akkor egyáltalán nem voltak gyengeségeim. Egyébként nem akarok semmi rosszat mondani róla, ő a legjobb edző Németországban és az egyik legjobb a világon. De ő most nem lát a fejembe, nem tudja, hogy mire készülök és mire vagyok képes.

Sdunek mester emellett a lányodnak, Delianak a nagyapja. Mit jelent számodra, hogy egy családtag ellen kell bokszolnod?

Nem, a kettő elválik egymástól. Fritz a családhoz tartozik, sok dolgot átéltünk együtt és jobb embert akart faragni belőlem. Talán jobban alakult volna az életem, ha a lányával, Katival maradtam volna, aki most Ahmet Önerrel él együtt. Ez nagyon fáj a számomra és meg is bántam, de latin vagyok, korábban nem lehetett befogni.

Most már igen?

Több mint két éve együtt vagyok a barátnőmmel, aki a Los Angelesi házamban él. Sokkal visszafogottabb lettem, korábban a nők jelentették a kábítószert a számomra, nők és rum. De ez már nincs így.

Hét gyerek hét anyától.

Így van, de a korábbi életemet teljesen elfelejtettem, hogy a gyerekekkel törődhessek. Nem akartam látni, hogy az életem csak bulikból áll és így kelljen megöregednem. Nagyon sajnálom, hogy így történt és megpróbálom jóvátenni a dolgot.

Azt mondják nem fizeted a tartásdíjat és hogy pénzed sincs.

Ez hazugság, minden gyerekem után fizetek. Három Kubában él, négyen Németországban. Mindegyik után fizetek, akik itt élnek Németországban azokkal rendszeresen is találkozom. Hogy nincs pénzem az szintén nem stimmel. A élettapasztalatomon és a családomon kívül nincs semmim, ezért akartam nehézsúlyú világbajnok lenni. Habár a pénz mellett ez a tiszteletről is szól, hiszen a boksz a véremben van, nem a pénztárcámban. Igen, a hét gyerek hét különböző anyától van, de így történt, már nem tudom visszacsinálni.

Azt akarod mondani, hogy te valójában egy teljesen más személyiség vagy, mint amilyennek a médiából ismerünk. Megszöktél Németországból, mert adótartozásod volt.

Ez igaz, sokáig tartott, amíg megszoktam a németországi szokásokat. De ma már fizetem a számláimat és a Klitschko elleni meccs után a Kohllal szembeni tartozásomat is ki fogom egyenlíteni.

Hogy emlékszel vissza arra a doppingtesztre, amikor kokaint találtak a szervezetedben, majd az Universum 2005-ben elbocsátott emiatt?

Én még mindig azt hiszem, hogy így akartak megszabadulni tőlem, mivel soha nem éltem kokainnal. Erről a témáról nincs több mondanivalóm.

Viszont még hálás is lehetsz az elbocsátásért, hiszen az Arenánál új otthonra leltél-

Nem, az Arena csak a munkaadóm, az otthonom Németország. Ez volt életem legjobb döntése, mármint hogy idejöttem. Itt az lehetek, aki vagyok, egy szabad ember, aki szabadon elmondhatja a véleményét.

A pályafutásod után is itt akarsz maradni?

Persze, most éppen azon dolgozom, hogy végleges tartózkodási engedélyt kaphassak. A címemet, amit szombat megnyerek, még két-három alkalommal szeretném megvédeni és utána befejezem a pályafutásomat és nyitok egy boksztermet valahol.

A promótered futószalagon hozza a kubai szökevényeket, mit gondolsz erről?

Figyelmeztettem Ahmetet, hogy fel kellene hagynia ezzel az üzlettel, mert különben hamarosan megütheti a bokáját. Fidel Castro nem hülye, az, hogy kubai bokszolókat segít meglógni, az Castro számára politika. Ahmet jó promóter, de nincs tapasztalata az ilyen ügyletekhez.

A saját szökésed ilyenkor nem jut eszedbe?

Nem, ez egyáltalán nem foglalkoztat már. Az 1995-ös Halle-i tornán léptem le, mivel úgy éreztem, hogy rosszul bánnak velem. Persze a családot hátrahagyni nem volt egyszerű dolog, de visszapillantva ez volt életem legjobb döntése.

A család nagy része még Kubában él három gyerekeddel együtt. Azért nagyon hiányozhatnak.

Igen, 2005-ben voltam ott utoljára. Azóta négyszer próbálkoztam, de a reptérről mindig vissza lettem küldve. A bátyám meghalt, az apám nagyon beteg lett, de ennek ellenére nem akartak beengedni. Ez nagyon fáj nekem, ezért az az álmom, hogy a Klitschko elleni győzelem után a világbajnoki címmel végre meglátogathatom a családom. Egy nehézsúlyú világbajnokot még egy Fidel Castro sem fog visszautasítani.


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

De tényleg kíváncsi vagyok, hogy akik a raszta hajat okolják találnak-e mondjuk 3 olyan pillanatot, ahol Lewis forgatja jobbra balra a fejét és dörzsöli Vitali sebét.

    2009-03-20 13:19:06

Igen egyébként a belharcnak Lewis szemszögéből sztem inkább a felütések miatt volt döntő jelentősége mint a hajalás miatt. Sokszor maga Vitali fogott. Ráadásul egyszerűen ha V. felemeli fejét, vagy kifelé fordítja egyszerűen kivédhette volna azt, hogy Lewis haja a sebhez érjen. Valószínűleg ha zavarja ez meg is teszi, mint ahogy Lewis is kifelé fordította legtöbbször a fejét. Ha Vitalit zavarta ha Lewis haja a sebhez ér, mégsem jutott eszébe hogy talán kifelé kéne fordítani a fejét, akkor valóban elég tanácstalannak tűnik. Sztem valószínűbb, hogy nem zavarta....
Ja és ha Lewis csak azért tette oda a fejét, hogy a sebet birizgálja, akkor miért tette ezt már az első 1-2 menetben is?

    2009-03-20 13:13:28

zappa

1-2 bődületes Lewis felütés nem lesz jó helyette?:)

» leibigab   válasz erre
    2009-03-20 13:04:54

Keressen már valaki egy pillanatot valamelyik youtube-os videón ahol Lennox ide oda csavargatja a fejét!

    2009-03-20 12:54:23

Minden mindegy már, hiszen nagyon sok remek bokszoló volt, van, és (remélem) lesz, aki az IDÕ miatt nem fog találkozni.
Viszont ha Klicskó akkora robot, mint Sztrego állítja, akkor azért Lennoxnak is illett volna méltón agyoncsapni, és nem egy bírói döntésnek örülni. Most már mindegy, de szerintem aki annyira nagynak tartja magát, az nem hagy kérdőjeleket magamögött. Ha a lapokon is ő nyert volna, ha látható lett volna a rettenetes technikai képzettség, amivel a butuk Vityát kitáncolta volna (mint holnap este fogja Gomi:D ), akkor senki se vitatná. Talán még Vitalij sem, bár ebben azért nem vagyok biztos :)
De mit láttunk? Egy olyan 2. menetet, hogy felálltam a székről, mert azt hittem csoda történik (Vitalijnak szurkoltam, de Lennoxra tippeltem).
Szóval egyáltalán nem volt meggyőző. És ha hozzávesszük, hogy 6 menet lement, lassan kezdődik a fáradás mindenki számára, és Lewis köztudottan "szar" formában, gyenge felkészülés után lépett ringbe, akkor...
AKKOR kimondottan végignéztem volna a meccset. Persze ha elállíthatták volna a vérzést. Lewis is tett néhány lefitymáló nyilatkozatot Vitalijról, gondolom nem tett túl jót a megítélésének, hogy vértkakálva, a doktorbácsival együtt tudott csak győzni. Szerintem nagyon nem így képzelte. Inkább úgy, hogy: Nagy ember - nagyobbat koppan. Csak hát tévedett. (Lehet visszaolvasni, aki ért angolul: szidták az angol lapok is, mint a bokrot!)
Egyébként meg az butaság, hogy fej vagy haj okozta a sérülést, mégis! Az egy dolog, hogy beteszi a fejét a vállgödrébe, de akkor miért tekeri? Mert tekergeti a nyakát jobbra-balra. A vérzéscsillapító krém 3/4-ét biztos Lewis mosta ki a hajából a meccs után.
Lennox neve egy fogalom volt. Vitalij a csóró Ukrajnából, a "gettó világából" tört ki, és kapott lehetőséget. Simán együttérzek vele, mert láthatta (akár most is), hogy milyen lehetőségei vannak otthon. és gondolom előjött a sportolói egoja is. Ismert lenni! Gazdag lenni! Világhírű!
Ez az egyszerű ember számára jószerével megvalósíthatatlan, és előtte ott volt minden. Most sokan mosolyognak Gomezen az elnöki ambíciói miatt. Pedig ha komolyan gondolja, és ráadásul kemény természetű (ami sajnos eddig nem látszott meg), akkor befűthet Vityának, mert ha ölne a győzelméért, akkor nem lesz gatyábapottyantás, csak szívós küzdelem a végsőkig. Persze ezt igérte Peti is, akit azóta nem bírok, hiszen a "dicsőség vagy halál" mottóját ezerszer elmondta, de semmit sem tett érte. Még annyi tartása sem volt, hogy kijöjjön a ringbe "meghalni", mint pl Vologya tette Sanders ellen.
Na még 36 óra, és elválik!

» qaz123   válasz erre
    2009-03-20 11:50:51

Nem értünk egyet, de ez nem gond. Én úgy gondolom nem egy ütés volt, amitől szétment Vitya feje. Te csak egy ütést láttál? A "hajtúrásnak" meg úgy gondolom, ha csakugyan nagy szerepe lenne, szabályoznák a frizurát a ringben, illetve talán a bírónak is eszébe juthatna ilyenkor figyelmeztetni a rasztás felet. Sztem egy rakás tiszta találattal törte meg Vitali-t Lewis. És ha nem állítják le a meccset, bár nem tudjuk mi történt volna, de nem úgy tűnt hogy ott még Vitali pillanatai következtek volna. Ja és az még nem jutott eszedbe, hogy vajon mikor Lennx a fejét Vitya bal vála fölé tette, és kifelé fordította, akkor Vitya miért nem tette meg ezt???
Mert ha ő érezte, hogy ez döntően befolyásolja a seb álapotát, akkor mást nem kellett volna tennie. Hogy a fenébe nem jutott ez vajon az eszébe????:D

A visszavágón sztem is Vitya győzött volna, mert Lennox már az első meccsre sem készült fel hiszen láthattad már a 3. menet után a seggén vette a levegőt, gondolom a visszavágóra mégkevésbé ment volna már. Valószínűleg az élete abba a fázisba került, hogy családot akart alapítani, gyerekeket csinálni. Ezért ha beváltotta volna ígéretét, könnyen veszíthetett volna. Mert Valszeg Nem az ukrán órás és a boksz lett volna ekkor már életének gerince.
Sajnos nem pár évvel korábban találkoztak.

    2009-03-20 09:05:20

zappa! ha neked a fél fejed szét lene fejelve és raszta hajjal túrva akkor kiváncsi lennék milyen megújulásra volnál képes amikor nem látsz az egyik szemedre mert ömlik bele a ragacsos vér... Nézed meg a mérkőzést és látni fogod hoyg Lennox szét fejelte, túrta Vitalij arcát hogy esélye legyen a győzelemre, mivel a harmadik menet után a seggén vette a levegőt...
ütések???? viccc!!!! egy ütés volt ami felszakította Vitya amúgy is sérülékeny bőrét aztán jött a Ruiz féle félbuzi ölelős fogós műsora Lennoxnak. Szét fejelte és nyitotta a sérója segítségével azt az amúgy is komoly sérülést és csak ezért "győzött". De perzse megígért egy visszavágót még a ringben a szurkolóinak meg mindenkinek az HBO kamerái előtt aztán hirtelen meggondolta magát és visszavonult. ez mindenképp nacibakakira utal, mert így a sok elfogult Lewis fan szemében ÕÕÕÕÕ a nagy bajnok aki világbajnokként vonult vissza... Vitya szét csapta volna a visszavágón! :)

    2009-03-20 00:25:06

Bár rohadtul nem érdekel de letöltöm mégegyszer azt a meccset és kikockázok minden menetet hogy véget vethessünk a történetnek..

» himpike   válasz erre
    2009-03-19 22:49:42

Ebben van valami amit mondasz. Egyszerűen sokan ki vagyunk már éhezve egy hasonló ütközetre. Vitali itt van, csak kéne valaki aki fel tudja vele venni a lépést...

    2009-03-19 21:19:45

"Bruneor! Hát tényleg én nagy Lewis rajongó vagyok, tényleg mindig hozzászólok ehhez a témához, de már basszus kezdem a saját szavaimat unni...:D"

Nyilván azért téma ez számodra is még,mert ez volt az utolsó igazi nehézsúlyú ütközet. Nincs ezzel gond. Ezzel a meccsel valami lezárult és maradt valmi megfogalmazhatatlan űr utána..
Egyébként Én mindig is Tyson fan maradok :-)
De el kell ismernem, Lewis nagyon jó volt.

» Bruneor   válasz erre
    2009-03-19 20:57:07

""Most komolyan, nem unjátok még ezt a témát?"
Erwin, nálad a pont...divatos kifejezéssel.
Vannak neuralgikus témák, melyet egyszerűen túldimenzionálva... a kedves ittlévők szétdumálnak. Sokszor köszönő viszonyban sincsenek a hozzászólások a témával (OFFFFFFFF), de azért nyomni kell a sódert. Beszólok...visszaszólnak...és elölről.

Ha a téma nem érdekel, végig sem megyek 50-60 hozzászóláson, mert előre valószínűsíthető a tartalom.
Persze kuncogni jó, csak az időnkénti lekezelő modort viselem nehezen. Pedig itt állítólag mindenki egyforma :).
Szép (és tartalmas) estét "meccselők!"

» grabanc   válasz erre
    2009-03-19 20:52:04

Én annak idején néztem. Vitali ütött jellemzően többet. Főleg az elején. De a vége felé már talán kétszer olyan %ban talált be Lewis mint Vitali, ami mondjuk túl sok jót nem jelentett volna Vitalinak....
Bruneor! Hát tényleg én nagy Lewis rajongó vagyok, tényleg mindig hozzászólok ehhez a témához, de már basszus kezdem a saját szavaimat unni...:D

    2009-03-19 20:28:51

Kösz, zappa! Ez még nem került elő sehonnan... De továbbra is értetlenül állok a dolog előtt...
Mert basszus, nézze már meg valaki a 3. és 5. menetet, hogy azokat lehetetlen Vitalij-nak adni,. mondom ezt úgy, hogy nekem az aktív bunyósok közül Roy után ő a 2.számú kedvencem...

Egy menetenkénti ütésstatisztika kéne még, de már annyiszor kerestem és nem találtam... :(

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-03-19 20:08:26

Egyébként le a kalappal Vitalij elött, mert nagyon jól helytállt , de lássuk be:Lewis más kategória...

» Bruneor   válasz erre
    2009-03-19 20:05:47

"Most komolyan, nem unjátok még ezt a témát? Egy centit sem juttok előre, mindenki nyomja a saját igazát de egy helyben toporogtok. Félreértés ne essék, engem nem zavar amíg olyan topikban megy a diskurzus, aminek van köze a témához, csak egyszerűen le vagyok azon döbbenve, hogy kb. ugyan azon a szinten tart ez a Lewis vs Klitschko dolog, mint a meccs utáni napon... Lassan tizedmásodpercre lebontva kerül terítékre a meccs :-)"

Ezért jó ez az oldal:-)

» Bruneor   válasz erre
    2009-03-19 20:02:12

http://rikd.net/wordpress/wp-c...

    2009-03-19 19:57:46

Most komolyan, nem unjátok még ezt a témát? Egy centit sem juttok előre, mindenki nyomja a saját igazát de egy helyben toporogtok. Félreértés ne essék, engem nem zavar amíg olyan topikban megy a diskurzus, aminek van köze a témához, csak egyszerűen le vagyok azon döbbenve, hogy kb. ugyan azon a szinten tart ez a Lewis vs Klitschko dolog, mint a meccs utáni napon... Lassan tizedmásodpercre lebontva kerül terítékre a meccs :-)

    2009-03-19 19:53:19

"gyakorlatilag viszont mindhárom Lewisnek adta az utolsó menetet..."

De ezt Te honnan veszed?!

Mert én szerintem a 3. és 5. menet sokkal egyértelműbb Lewis-menet, mint a 6. menet lenne... Mert az meg nagyon furcsa lenne, hogy ha lenne 3 egyértelmű Lewis-menet, akkor abból egyet ne látott volna egyik pontozó sem, nem igaz?

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-03-19 19:41:10

Zappa, teljesen egyetertek.
Greget meg Sztregot tenyleg ossze kene zarni egy hetre :-)

» bandi78   válasz erre
    2009-03-19 19:39:40

"Namármost van egy szoros 6.menet, amit elvileg egyetlen pontozó sem adott Lewis-nak, (hiszen akkor vakhangyák voltak, vagy a 3.ban, vagy a 5.ban)... "

gyakorlatilag viszont mindhárom Lewisnek adta az utolsó menetet...

    2009-03-19 19:29:14

bocs a hibákért, de picilányom a kezemben alszik :)

    2009-03-19 19:27:09

Az első két menet alapján mindhárom bírónál V.nyert mindent. (V.60-L.54) Mi látszik ebből? V. csúnyán meglepte Lewist. Nagy V. fölénnyel indult a meccs.

Ha a középső két menetet pontozzuk a három bírónál, a következő lett volna a pontarány: (V.58-L.56) Mi látszim ebből? A középső 2 menetben is inkább V. dominált, de legalábbis voltak már Lewisnek is menetei.

Ha az utolsó két menetet pontozzuk a három bírónál, a következő lett volna a ponttarány: (V.56-L.58) Mi látszim ebből? Válaszold meg te magad!

    2009-03-19 19:26:01

az ütés statistikából az látszott, hogy, Lewis egyre pontosabb V. egyre pontatlanabb volt. Általában éppen az a találati pontosság a döntő... ha megvan az ütésstatisztika nézd csak meg!

    2009-03-19 19:13:27

"be lett másolva" - mind külön :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-03-19 18:14:21

zappa

Nem értem mit fordított Lewis a meccsen!?
Tök egyértelmű Vitalij-menet volt, nemcsak az 1-2, hanem a 4. is...
Lewis 2 menete meg szerintem a 3. (ahol a sérülést csinálta) és az 5. (amit szintén nehezen lehetne vitatni)...
Namármost van egy szoros 6.menet, amit elvileg egyetlen pontozó sem adott Lewis-nak, (hiszen akkor vakhangyák voltak, vagy a 3.ban, vagy a 5.ban)...
Ebben az utolsó menetben valszeg Lewis találatai voltak a hangsúlyosak, de úgy gondolom, abban is Vitalij indított többet és egyúttal talált is többet...

Az ütésstatisztika pedig már milliószor belett másolva, ami még nektek Lewis-fanoknak is elég bizonyító erejűnek kellene lennie arra, hogy elismerjétek, hogy a tisztesség visszavágóért kiáltott volna...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-03-19 18:13:38

Az interjú korrekt. A greg és Sztrego című bohócok köré meg építsetek már egy ketrecet, és mutogassátok őket belépti díjért.

    2009-03-19 18:10:29

zappa: ezzel nem Sztregot veded meg, o ugyanis teljesen mast allitott, nem azt, amit te. Ne keverjunk ossze egymashoz hasonlonak latszo dolgokat, ha az nem az.

» fixpont   válasz erre
    2009-03-19 17:43:02

Megvédem Sztregot. Vitali tényleg nem nagyon tudott azon a meccsen megújulni. Vezetett a pontozóknál, mert elvitte az első meneteket, de aki ott ritmust tudott váltani, és a majdnem kiütött pozícióból az utolsó két menetben dominálni tudott az Lennox volt. Ez van. Aki látta a meccset, és a szívére teszi a kezét, sztem ezt nem vitatja.
Biztos nagyon zavarta a sérülés, de azt firtatni, hogy mi lett volna ha nem sérül meg azért hülyeség, mert ütésektől sérült meg. Kár hogy orvos döntött, de nem tehet róla Lennox, hogy Vitali össze vissza felrepedt az ütéseitől.
Ezt a haj dolgot meg szintén nevetséges újra és újra felhozni.

Valaki javasolhatná már a nagy világszervezeteknek, hogy határozzák meg a meccs alőtt a frizurát. Mert nyilván nekik azért nem jutott ez idáig eszükbe, mert senki nem ért annyira ott a bokszhoz mint itt. Alapvető dolog, hogyha közelkerülsz a másikhoz, akkor fejedet a kissebbet ütő kéz fölötti válgödörbe teszed, és arcodat kifelé fordítod. Lennox összes meccsén ezt csinálta, mint sok más bokszoló is. A bokszbíróknak is érdemes lenne jelezni ezt az észrevételeteket, mert valahogy ezidáig ők sem nagyon figyeltek a rasztahajas dörzsölés allattomos eszközére.
"Amúgy meg nevetséges lenne ezt egy ütés számlájára írni hiszen 3helyen volt szanaszét volt nyílva Vitya feje. Szemhély, szem alatt és a szája. "
Hát ez az itt a lényeg, hogy nem egy kósza ütés volt, hanem jónéhány. Ami nevetséges lenne, ha azt egy ütés, és hajjal való dörzsölés számlájára írnánk. Ahogy te mondod, tele volt repedéssel Vitali feje, mind mind ütésektől.

Gomeznek talán meg kellett volna növesztenie a haját, és akkor már zsebben a győzelem.

Sokan mintha azt várták volna ettől a meccstől, hogy oké fordítson Lennox, de óvatosan üssön, véletlenül se csússzon meg ütés, mert az nem igazi győzelem ha a másik megsérül. Ha mégis van sérülés, akkor pedig belharcban inkább kapjon ütést Lennox, de a hajával hozzá ne érjen.
Byrd is milyen szemét volt már Vitalial anno. Elhajolt a dög, így megsérült a vála Vitalinak.
Nyilván sok helyen túlzok, de csak azért hogy érthetőbb legyen.
Azon a meccsen ha tetszik ha nem Lennox nagyon rossz formában lépett ringbe, Vitali majdnem meglepte, végig oroszlánként küzdött, le a kalappal előtte, de Lennox fordított azon a meccsen, és semmivel nem volt sportszerűtlenebb az egész meccs egy átlagos bokszmeccstől.

    2009-03-19 09:33:00

Szerintem Klicskóék most a legjobbak a nehezsúlyban, de kibaszottul unalmas meccseket vívnak. Szánalamas, hogy a két nagy mamlasz hülyére veri az egész mezőnyt.

Hajrá Gomez!

» ToMorgan   válasz erre
    2009-03-19 08:37:51

Chico, bocs de a szemhély az szemhéj, Vitalij-Gomez végre hoz valami izgalmat,remélem..

    2009-03-19 07:36:09

"Olyan volt, hogy pontozással vezetett, és TKO-val veszített. Végig tanácstalan, megújulásra képtelen bokszot mutatott be."

Nem veszed észre, milyen szinten ellentmondásos, amit összehadoválsz itt? Tanácstalan, megújulásra képtelen bokszot mutatott be végig, de azért pontozással vezetett. Akkor ez most hogy is van? Az ellenfél volt ilyen szar, hogy egy tanácstalan bokszoló ellen vesztésre állt?

Egyébként kedvenc Hopkinsod pl. nagyon meg tudott újulni Calzaghe ellen. Mikor látta, hogy a 2 perc 50 másodperc ütőtávon kívüli séta és a 3 jobbegyenes nem vezet eredményre, akkor inkább nekiállt színészkedni, és siránkozni, hátha valaki megszánja. Na, ez volt aztán a megújulás!

    2009-03-19 07:30:56

"A spordoktori címét hagyjuk, az kb annyit ér, mint az ecsein vett angol nyelvvizsga."

Neked még ott sem adnának nyelvvizsgát. Feltéve, ha egyáltalán létezik olyan hely, hogy "ecsei".

"Klicskót egy ütéssel rombolták szét, tehát meg lett verve."

Igen, Ibragimov meg elverte Vovát a testütéseivel. Pacquiao pedig "csak" test KO-val kapott ki pályája elején. Ennyi ostobaságot egy emberben nem sokszor láttam.

    2009-03-19 07:26:10

"Szerintem nem a vereseg miatt lett megszalott, hanem attol, ahogyan kikapott."

:)

» himpike   válasz erre
    2009-03-19 06:32:23

Sztrego! Azt nem egy ütés tette olyanná hogy le kelljen állítani a mérkőzést.
Ha majd egyszer megnézed a mérkőzést, látni fogod hogy valóban egy jobbostól keletkezett, de nem azért az ütésért kellett leállítani ami 3menettel korábban elég rossz szögben talált be, hanem azért amit utána Lennox oly sportszerűen művelt a fejével ökleivel és raszta sérójával. Érezte a bajt, hogy az általa addig igen lebecsült Klitschek komoly gondokat okozhat neki ha nem talál ki valamit és elkezdte a piszkos trükkjeit kihasználni. Amúgy meg nevetséges lenne ezt egy ütés számlájára írni hiszen 3helyen volt szanaszét volt nyílva Vitya feje. Szemhély, szem alatt és a szája. Ennyire még te sem lehetsz sötét (már ne haragudj a jelzőért) hogy ezt egyetlen ütés számlájára írod.

http://kepfeltoltes.hu/090319/...

    2009-03-19 01:13:19

Hivatalosan két veresége van. Ha nincs az a két szerencsétlen sérülés, akkor egy se lenne.

» Beast_Pete   válasz erre
    2009-03-19 00:11:24

"Vitalij veretlen boxolo, soha nem verte meg senki, es kivancsian varom, mikor fogjak eloszor."

A bokszolók ütésekkel operálnak! Klicskót egy ütéssel rombolták szét, tehát meg lett verve. Mondogathatod magandak, mint Klicsko, de attól még tény marad.

» Sztrego   válasz erre
    2009-03-18 23:43:11

Tudom hogy nem írtad ezt, ezért is írtam utána, hogy komolyra fordítva a szót. Értem mit mondasz, meg mondom egyet is értek veled.
Én is sajnálom hogy ez lett a meccs vége, de komolyan gondolom, ha lett volna fél év múlva egy viszavágó, reális esély van rá hogy megint orvos nézegette volna Vitali fejét, és félő hogy ott is lett volna sérülés, és nem lett volna tiszta egyértelmű végeredmény. dehát egy mondatban 4 volna az már kicsit sok :)

    2009-03-18 23:40:52

Egyebkent meggyozodesem, ha Lewis a tovabbi menetekben egy meggyozo boxszal verte volna Vitalijt, akkor nem lenne ennyire a rogeszmeje a visszavago, de o ott ugy erzi, a sors, vagy a gyenge bore, egyszoval valami boxtol, akaraterotol, edzettsegtol, lelektol stb dolog fosztotta meg, es igazsagtalannak erzi. Szerintem nem a vereseg miatt lett megszalott, hanem attol, ahogyan kikapott.

» fixpont   válasz erre
    2009-03-18 22:57:56

"Tehát Lennox a te felfogásod szerint tényleg esélytelen lett volna GYÕZELEMRE egy visszavágón, vagy akármikor."

Hol irtam en ehhez akar csak hasonlot is????? Szerintem Lewis megnyerte volna a meccset pontozassal is, a kesobbi menetekben a maga javara forditotta volna a meccset, de sajnalom, hogy serules miatt lett vege. De ez nem valtoztat azon, hogy Vitalij 2 veresege 2 olyan meccsen tortent, ahol vezetett, es ahol megserult. Az ,hogy valaki serulekeny tobb dolgot jelenthet, az amikor a valla serult meg, nem hiszem, hogy sokszor fordul elo a jovoben vele, viszont ketsegtelen vannak boxolok, akiknek a bore konnyen felreped, verezni kezd stb, masoke pedig soha, nyilvan az utobbi elonyben van, de ettol onmagaban meg nem lesz jobb boxolo.

» fixpont   válasz erre
    2009-03-18 22:55:29

Fixpont!
Oké van benne logika amit mondasz, valahol egyet is értek, de sztem azért az hozzá tartozik a dologhoz, hogy Vitali egy sérülékeny bokszoló. Ezért lehet hogyha lett volna visszavágó (mondjuk 5db) akkor azokon is sorra megsérült volna. Mert hát nagy esélyel Lennox betalált volna, és így nagy eséllyel V. megsérült volna. Úgy nehéz lenne megverni egy sérülékeny bunyóst, hogy megrendítsd, de ne sérüljön meg :D Tehát Lennox a te felfogásod szerint tényleg esélytelen lett volna GYÕZELEMRE egy visszavágón, vagy akármikor.

Komolyra fordítva a szót valahol az ütésállóság, sérülékenység éppolyan adottság, mint mondjuk az ütőerő, vagy a méret. Ez utóbbi kettőben Vitali igen jó, előbbi kettőben kevésbé. Ezek veleszületett adottságok, amik fontosak ahhoz hogy valaki pl sokáig uralkodjon a nehézsúlyban. Talán ezért sem tudott igazán nagy bajnokká válni. Lesérült Byrd ellen, Lennox ellen, egy csomó felkészülésen amit tudunk, meg biztos sokszor mikor nem is tudjuk.

    2009-03-18 21:44:36

Miért ne gondolná komolyan? greg hol élsz? Ha szerinte Ibragimov is legyőzte Vovát a szenzációs testütéseivel akkor ezt miért ne láthatná úgy. Főleg ha belevesszük azt is hogy szerintem nem látta egyik mérkőzést sem. Akoor miért ne lehetne? :P

    2009-03-18 20:42:11

"Sőt, anno Hoffman is elég statikus volt, és nem volt halálra ítélve. Jobb is volt..."

Miiii? Szerinted Hoffman megverte Vitalijt? Nem mondod komolyan!

    2009-03-18 20:18:31

"Lennox elég statikus volt ellene... aztán TKO."

Azon meccseket, amelyek serules miatt szakadnak felbe, en nem szamolom bele a sportolok karrierjebe, se a gyoztesebe, se a vesztesebe, az nalam NC, es teljesen mindegy, mi a hivatalos szabalyra. Vitalij veretlen boxolo, soha nem verte meg senki, es kivancsian varom, mikor fogjak eloszor.

» fixpont   válasz erre
    2009-03-18 20:06:41

Nem értem mi bajotok Gomezzel.
Hibát mindenkiben lehet találni, ha nagyon akarjuk.
Ki lehet forgatni az összes szavát, de vajon mi köze van bárkinek is ahhoz, hogy Gomeznek hány gyereke van.

Számomra egyre inkább úgy tűnik, hogy egyeseknek teljesen mindegy, hogy ki az aktuális ellenfele a Klicskó fivéreknek, és teljesen mindegy, mit és hogyan nyilatkozik, valamiért úgyis fikázva lesz.
Ha másért nem lehet , akkor a gyerekei száma miatt....

» dermedt   válasz erre
    2009-03-18 19:50:01

Sőt, anno Hoffman is elég statikus volt, és nem volt halálra ítélve. Jobb is volt...

» Sztrego   válasz erre
    2009-03-18 18:49:05

"aki statikus boxban nyerni akar ellene halalra van itelve."
Lennox elég statikus volt ellene... aztán TKO.

» Sztrego   válasz erre
    2009-03-18 18:45:32

Akkor hiszem el, hogy egy nalanal joval kisebb meg fogja tudni verni Vitalijt, ha 12szer egymas utan fulladas nelkul meg tud csinalni 1 perc iramfutas, 1 perc ugrokotel, 1 perc felules, 1 perc pihenes sorozatot. Maskulonben egyszer kihagy, ottmarad, es kiutik, mint a szart, aki statikus boxban nyerni akar ellene halalra van itelve.

» fixpont   válasz erre
    2009-03-18 18:15:06

Nem tudom de szerintem se lopnák el Gomezt az eszéért.

» sztoni   válasz erre
    2009-03-18 17:55:58

"A pályafutásod után is itt akarsz maradni?

Persze, most éppen azon dolgozom, hogy végleges tartózkodási engedélyt kaphassak. A címemet, amit szombat megnyerek, még két-három alkalommal szeretném megvédeni és utána befejezem a pályafutásomat és nyitok egy boksztermet valahol."

Ehhe... a szöveg jó, de majd kiderül, hogy mi is van mögötte. Mert mondani bármelyikünk tud ilyeneket... igaz, hogy sansza neki van több :P

» grabanc   válasz erre
    2009-03-18 16:23:32

George Foremanról olvastam, hogy 5 fia van, és mint az 5öt Georgenak hívják

» Leonard   válasz erre
    2009-03-18 16:22:38

Gomezt sem tartom annyira okos boksuzolónak, de nem értem, hogy Vitali miért lenne okosabb? A spordoktori címét hagyjuk, az kb annyit ér, mint az ecsein vett angol nyelvvizsga.

» Sztrego   válasz erre
    2009-03-18 16:22:30

Ok, elhiszem én, csak gondoltam kb. az 5-ik után megemlítem.
amúgy nem zavarna akárminek neveznél ha nem ez lenne a nicknevem.


De ne mond nekem hogy e két bokszoló inteligenciáját te komolyan össze akarod hasionlítani és még jól is szeretnél kijönni belőle. ezt azért már ne pls.
Gomez mit tud felmutatni milye van most? egyetlen egy kis halványka esélye lesz szombaton hogy amit eddig a hatalmas eszének köszönhetően elherdált elcseszett az rendbe hozza. aztán kifizeti a sarait ide oda és annyi is. ez nagy észre vall főleg úgy hogy mindene megvolt...

    2009-03-18 16:02:14

Chico, véletlenül írtam így, nem szándékosan.

» Sztrego   válasz erre
    2009-03-18 15:35:56

"A bokszolói intelligenciára gondolsz? És arra miért? Mikor volt, hogy Vitalij eltaktikázta magát, és pontozással vesztett valaki ellen?"

Olyan volt, hogy pontozással vezetett, és TKO-val veszített. Végig tanácstalan, megújulásra képtelen bokszot mutatott be.

» Sztrego   válasz erre
    2009-03-18 15:35:27

Hát elszabadultak az indulatok pro és kontra. Ez itt arról szól, hogy mindenki elmondhatja véleményét és nem kioktatja a másik hozzászóló felet.Tény az, hogy egy nyilatkozat megmutatja ki is az illető, csak ahhoz is ész kell, hogy megértse valaki. Nem vagyok Klicskó párti, de Gomez eddigi életvitele, nyilatkozatai sajna nem páratlan intelligenciájáról és eszéről szólnak. Vajon fel tudná sorolni a gyerekei nevét? A nyilvánosság előtt elég bunkón viselkedett ellenfelével, de már csak ilyen a profi világ, cirkusz.Remélem a bunyójuk jobb lesz.

» Galcsek   válasz erre
    2009-03-18 15:20:48

:DDD

» sugar greatest jr   válasz erre
    2009-03-18 15:12:59

Sztrego! befejezhetnéd a nicknevem kisbetűvel írását, mert nagyon kezded kivinni a fejem ezzel!

    2009-03-18 15:02:19

"Ne felejtsük, csak ő veszíthet ezen a meccsen, mégpedig a címét. Én csak nyerhetek, mivel tőlem nem várnak el semmit."

ezek a mondatok nem éppen a túláradó önbizalomról tanúskodnak...

» sugar greatest jr   válasz erre
    2009-03-18 14:54:34

Nu, Sztrego mester, ezen állításod súlya az ozmiuméval vetekszik.
Ezek szerint a bokszolók bokszolói intelligencia terén elég magyarul állnak. Ugyanis a leírtak esemény és névcserével kb. 95 %-ukra igazak.
De tőlem lehet a testömege nagyobb, mint az IQ-ja, ha "Ezért érdemes volt fennmaradni." meccset csinál.

» Mickány   válasz erre
    2009-03-18 14:37:37

Az ilyen mentalitásu emberek, meg a Haye, Tyson félék kellenek legjobban a mai profiboxnak. Itt nem a boxtudásról beszélek, hanem a sztárallűrökről.

» Leonard   válasz erre
    2009-03-18 14:30:56

Te mondod másra, hogy "buta robot"? Te, aki csak ugyanazokat a hülyeségeket tudod ismételgetni, mindenféle józanész, érv, logika, következetesség nélkül?! Te, aki meglátsz egy nevet, és arra automatikusan lököd a nyolcmilliószor elismételgetett ostobaságaidat?

Egyébként meg összekevered a habitust, meg az intelligenciát, de nagyon. Amiket felsorakoztattál, mind-mind a vérmérséklet függvénye, nem pedig az észjárásé.

A bokszolói intelligenciára gondolsz? És arra miért? Mikor volt, hogy Vitalij eltaktikázta magát, és pontozással vesztett valaki ellen?

    2009-03-18 14:26:12

chico, Vitali nem a magánélete miatt buta, hanem a bokszolói intelligenciájára céloztam. Meg arra, hogy hamar eldurran az agya, és akkor buta robotként viselkedik. Pl: a Vova Sanders meccs után, A Lewis meccs alatt, amikor megrúgta Lennoxot, a meccs után, amikor diadalittasan ünnepeltette magát stb...De a Lewis fóbiája sem arról tanúskodik, hogy olyan eszes lenne.

» Sztrego   válasz erre
    2009-03-18 13:56:55

Ez a Gomez amig tud táncolni addig nehéz ellenfél lehet,utánna viszont kiderül ki a jobb.Szerintem végigmegy a találkozó.

» Toth Béla   válasz erre
    2009-03-18 13:20:39

Jah hogy te vagy az Sztrego!? Igen Vitalijnak sokkal több van. Nem herdálta el a megkeresett pénzét és most nem a csekkek befizetésért lép ringbe. Normális botrányoktól mentes élete van és nem a szivar, rum drog és csajozás voltak azok amik elsőbbséget élveztek. Úgy tudom promoteri cégük van az Öcsivel. Egyszer próbálnál meg valami ésszerű módon belekötbni valamelyik Klitschkoba... de sajna tudom ahhoz ész is kellene, nem csak elfogult Klitschko utálat...

    2009-03-18 13:06:41

"Mert Vitalinak sok van?"

Szerintem ezt, már ne haragudj, de pont nem te fogod megítélni, ha érted, mire akartam célozni...

    2009-03-18 12:50:56

"Esze nem sok van az tuti."

Mert Vitalinak sok van?

» Sztrego   válasz erre
    2009-03-18 12:45:30

Go Gomez!

» dermedt   válasz erre
    2009-03-18 12:30:44

Kösz Leibi! "ezer éve" de látod van akinek ez új...

    2009-03-18 12:16:57

Gomez már tudja is, hogy szombaton nyer.A puszta önbizalom nem biztos, hogy elég lesz a győzelemhez.Szerintem ehez még Klitschkonak is lesz egy-két szava vagy jobb egyenese -)

» denden   válasz erre
    2009-03-18 12:11:15

Remélem jó meccs lesz.Látjátok kb ennyi,egy interjú mennyire meg tudja változtatni egy bokszolóról kialakult képet! Pillanatok alatt változhat minden ezért nem szeretek én pl egy bokszolót leírni vagy szidni ha sokat azt teszik.Mert bárkiből lehet pillanatok alatt pozitív és negatív hős is!!

» Péter   válasz erre
    2009-03-18 12:02:07

ogreface:) de nevetek:DD

    2009-03-18 11:40:34

Chico

Már ezer éve nem fix méretű a ring:) Nem lehet kissebb 18 lábnál ill. nem lehet nagyobb 24-nél. Így lehet egy ring pl. 18x18-as vagy 20x20-as vagy akár 24x24-es...Van akinek mind1 mekkora, de van aki ezt is kiköti. A táncoslábúaknak pl. kedvezőbb a minnél nagyobb, az ütőknek a minnél kissebb...

» leibigab   válasz erre
    2009-03-18 11:40:14

Szerintem őszinte volt a nyilatkozat csak egy kicsit érdekesen lett rövidítve.
Például:"Én még mindig azt hiszem, hogy így akartak megszabadulni tőlem, mivel soha nem éltem kokainnal."
Ami kimaradt:"Nekem azt mondták a bulin hogy tubák és használjam nyugodtan,mert tisztítja a járatokat és segíti a légzést.Csodálkoztam is hogy még a harmadik adag után se kellett tüsszentenem." :-P

» ogreface   válasz erre
    2009-03-18 11:13:54

Esze nem sok van az tuti. Érdekes interjú ez de sztem az őszinteségtől messze van. Én is azt gondolom hogy menekülni fog amég bír aztán elhelyezkedik vízszintbe. ez mi hogy kisebb ring? Az nem fix méretű? vagy manapság már ez is hangulatfüggő?

    2009-03-18 11:01:18

Remélem ez az magabiztosság,bátorság és elhatározottság megmarad a ringben is.

» ogreface   válasz erre
    2009-03-18 10:50:38

Jó volt olvasni ezt az interjút! Egyre jobban szorítok Gomeznek! ;)

    2009-03-18 10:39:40

Szimpatikus Gomez őszintesége. Én nagyon bírom, mint bunyóst, de Vitalijt is, és ezért abszolút pártatlanul fogom nézni a szombati meccsüket.

Ez a hét gyerek, hét anyától tényleg nagyon kemény:). Szerintem még egy ideig biztos bunyózni fog, mert ezt anyagilag is kell bírni. Főleg, hogy gondolom, nem sok pénzt tett félre az elmúlt évek során...

    2009-03-18 10:29:38

Nekem nagyon szimpatikus interjú, a sorokból Gomez is pozitív benyomást keltett,ettől függetlenül is úgy gondolom hogy a nagyobbik Klicskó egy késői menetben leüti...

    2009-03-18 10:20:23

példás családapa:-) attól félek gyenge meccs lesz mert Gomez csak menekülni fog a nagy jobbos elől és onnan szurkálgat. hasonló meccset várok mint vitalinak donald ellen volt vagy wladimirnak sultan ellen. remélem rám cáfol és leáll küzdeni (ha bolond lenne:-)) mert nem szeretem az ilyen meccseket.

» undisputid   válasz erre
    2009-03-18 10:10:03

Nagyon jó kis interjú. Nem tudtam, hogy Gomeznek hét gyereke van, hét nőtől. Kb Fekete Pákó tudja csak ezt az iramot tartani.
Ami pedig Öner kubai szöktetgetéseit illeti szintén veszélyes dolog, igaza van Gomeznek.

» Hollywood   válasz erre
    2009-03-18 10:01:08
Ugrás az oldal tetejére