×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Bedák Zsolt interjú

2010-06-01 12:56:00 /

Szombaton nagy csatában szenvedte el élete első vereségét Bedák Zsolt. A kispehelysúlyú bunyós a 10. menetig bírta a kiváló Wilfredo Vazquez Jr ellen, de teljesítményével minden szurkoló és szakértő elégedett lehet. A kudarcot követően Zsolt egy hosszabb interjúban beszélt a meccsről és a jövőjéről.

Zsolt miképpen látod a meccset?
Az első néhány menetben minden rendben volt, nagyon jól éreztem magam. Az edzőim a sarokban mondták, hogy ne álljak le verekedni vele, hanem maradjak távol és próbáljam meg kibokszolni Vazquezt. Kezdetben ezt megtettem. Az 5. menetet követően azonban már nem tudtam követni ezt a taktikát. Sajnos letértem a helyes ösvényről.

Miért?
Nem tudom. Egy káosz volt a fejemben. Nem tudtam megcsinálni amit az edzőim mondtak, nagyon csalódott vagyok.

Mi történt az állkapcsoddal?
Az 5. menetben egy Vazquez felütés után eltört az állkapcsom. Folytattam a meccset, de nem éreztem magamban az adrenalint. Ráadásul az arcom is felszakadt. Az egész estét a kórházban töltöttem, de nem annyira vészes a dolog. Visszatérek!

Gondoltál arra, hogy nem nyerhetsz?
Nem. Mindig azt gondoltam, hogy nyerni fogok. Ki akartam ütni az ellenfelem, de valószínűleg rosszul tettem. Hallgatnom kellett volna az edzőimre, akik végig azt mondták, hogy maradjak nyugodt, védekezzek jól és mozogjam ki az ellenfelem.

Sírtál amikor Arthur Grigorian bedobta a törülközőt?
Igen. Természetesen nagyon szomorú voltam, mert ez a mérkőzés egy hatalmas lehetőség volt a számomra. Szeretném is megköszönni a promotereimnek, az edzőimnek, a hazámnak, a családomnak és mindenkinek aki szurkolt értem. A testvérem velem volt a meccsen, ami nagyon sokat jelentett számomra. Sajnálom, hogy nem tudtam megszerezni a győzelmet annak a sok embernek, aki szurkolt értem.

Mi lesz most?
Dietmar Poszwa azt mondta, hogy folytatjuk a megkezdett munkát. Tanulnom kell a hibáimból és most már tisztán látom ezeket. Az edzőm is azt mondta, hogy ha kijavítom a hibákat akkor bajnok leszek. Ezt akarom tenni. A negyedik profi világbajnoka akarok lenni Magyarországnak és azt szeretném ha az öcsém Pál lenne az ötödik. Most hazamegyek Budapestre és regenerálódom. Aztán indulok Stuttgartba, ahol a testvérem bokszol július 3-án. Ott akarok lenni és segíteni neki, ahogy ő is tette ezt velem.

Forrás: http://www.boxing.de/

2010. 06. 01.   Hollywood


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@sydney: Vazqez is verhető csak Zsoltnak dulakodni kellett volna,és ha nem ricoba van a meccs akkor nem fogy el a kondi sem ,mert az ottani klíma sem az igazi.Nem hiszem hogy olyan erős Vazqez mintz aminek ki van kiáltva,ha az lett volna Zsolti kifeküdt volna az elején.

» icemanchambers   válasz erre
    2010-06-04 08:34:47

Voltak villanasai zsolt nak is de az edes keves a gyozelem hez!!!
Latszott kivulrol is mit mikor fog tenni sajnos lassabb is volt
es kiserte cammogott utana mintha ragasztoba lepett volna..
Az oldal utesei tul szelesek voltak es pontatlanok...
Lehet meg talan bajnok le a kalappal elotte.
De ezt a sracot soha meg nem veri,,na persze nem is lessz visszavago az biztos! A srac tovabb lep es nagy bajnokokkal fog kuzdeni es egyesiteni a cimeket..Zzolt bokoszolgasson europai cimekert Europaba !!!Vilagbajnok??Az nem lessz talan az occse..A Pimpa..Pali...Azert Hajra Bedak csalad..
Nagy szivvel es batran harcoltal!!!A Tengeren tul rol...

» sydney   válasz erre
    2010-06-04 05:38:48

@deniro2: Egyszer én is el lettem verve, de hála istennek olyan részeg voltam, hogy semmirre nem emlékszem csak hogy valamivel később az utcán teszik helyre az orromat, mert kiugrott a helyéről.:) Azóta sem tudom kik voltak. állítólag pedig olyan volt mint a filmekbe, hogy lefogtak aztán rajtam gyakoroltak. :)

» yoda master   válasz erre
    2010-06-03 21:58:13

@icemanchambers: Nekem volt több ringen kívüli szituációm is, de soha nem kellett tárgyalásokra járnom, mert vagyok olyan f*sz, hogy soha nem ütök először, így érdekes lenne, ha valaki feljelentene, tekintve, hogy ő jött nekem:) Viszont az állam ezáltal rendesen le lett már tesztelve:) Saját súlycsoportomhoz környéki embereknek (85-90 kg) még nem sikerült lekapcsolni a lámpát nálam, viszont egyszer ilyen 120 kilós kidobókból több is úgy gondolta, hogy engem kell ütni csoportosan, na, abból a szituációból az ambulancián eszméltem és szerencsére semmire nem emlékszem a mai napig.
Mindegy, semmiképpen nem szeretném népszerűsíteni a ringen kívüli bunyót, mert könnyű ráfaragni és onnan már nincs visszaút...

» deniro2   válasz erre
    2010-06-03 21:44:45

@astone: Ringen kívül azért gázosabb a dolog.Mert ott nincs bíró aki leállítja,vagy letelik az idő:)Szerencsére nekem ott nem volt ilyen akit eltaláltam rendesen az megroggyant,és nehezebb védekezni kesztyű nélkül:)meg a kezed kész lesz.Meg ugye tárgyalásokra járni nem valami jó dolog.De Bedákhoz visszatérve,fejben lehet hogy flusztrálta a dolog,de nem adta fel,mert szerintem kihúzta volna végig.A leütés is az ő hibájából volt mert leengedte mindkét kezét.

» icemanchambers   válasz erre
    2010-06-03 19:57:53

Én is kíváncsi lennék Vazquez nyilatkozataira, de egy biztos: amit érzett, az egy dolog, amit nyilatkozik, az meg egy másik!

» Perkins   válasz erre
    2010-06-03 14:27:44

@icemanchambers: pont ezt akartam mondani én is!Nekem is volt hasonló szitum csak az nem a ringben volt!:D

» astone   válasz erre
    2010-06-03 08:53:47

Azért kiváncsi lennék Vazqez nyilatkozataira is.Hogy Mr Ricki Martin amikor betörölt neki jó néhányat mit érzett.Az mese hogy nem voltak rá hatással Bedák bombái.Én bunyóztam egy olyan sráccal akin nem látszott ha meg volt fogva.Be vertem a legnagyobb jobb horgot amit tudtam ütni,éreztem a kesztyűn keresztül a fejét az öklömön.Az meg csak jött előre.A meccset elvesztettem,utánna beszéltünk,azt mondta egy bazi nagy villanást látott és kimaradt egy pillanat neki.Bedákot is rombolhatta szellemileg hogy nem látta Vazqezen az ütései hatását.Ha valaki talál Vazqez nyilatkozatot tegye fel ide.

» icemanchambers   válasz erre
    2010-06-03 08:23:39

:up:

    2010-06-03 00:42:06

HAJRÁ ZSOLTI TOVÁBB!!!!

» kilcsko   válasz erre
    2010-06-02 21:31:04

Én pipee véleményét osztom. Szerintem is egyértelműen tapadni kellett volna, kötelekhez szorítani, ha kell akkor dulakodni, így lett volna legtöbb esélye a győzelemre. A belharcos szituációkban a felütéseket simán beszedte Vazquez, arra aztán rá lehetett volna húzni a horgot. Persze így könnyű...
Mindenesetre jó és látványos meccs volt, az biztos.

    2010-06-02 21:02:48

@pipee: Teljes mértékben egyetértek! Ha Grigorjántól ennyi telik taktikailag, akkor edzősködés helyett menjen inkább répát eggyelni!

Mindenesetre nagyon bízok a Zsolti visszatérésében, van még Kraft a srácban!

» Szun-ce   válasz erre
    2010-06-02 21:00:47

@Gaius: A helyes taktika egy fogós, közelharcos, hajlított karú ütéses, (régi)Hatton szerű bunyó lett volna. Ramie Laput ellen se nagyon találta a fonalat Zsolti amíg közel nem ment és zsivány bunyóval fölé nem kerekedett. Ilyesmit kellet volna csinálni, csak sajnos erre nem nekem kellett volna rájönnöm a meccs után, hanem Grigorjánéknak a meccs előtt. És erről az utról nem tért volna le Zsolti mert ez zsigerből jött volna neki. Csak az Uninál nem ismerik csak a bal meg néha jobb egyesnest!!!

    2010-06-02 19:53:40

Én a meccs előtt nem gondoltam volna,hogy ilyen harcos lakozik ebben a srácban.
5 menetet törött állkapoccsal végéig bunyózni,haver ez nem semmi!Egy ilyen meccs után nem hiszem,hogy bárkitől megijedne.
Hajrá Zsolt!

    2010-06-02 19:52:48

Na igen, a forrást illik megjelölni, mert a végén ez a "2010. 06. 01. Hollywood " azt az érzetet kelti, mintha az illető készítette volna.

    2010-06-02 19:25:26

Szerintem semmi gond nem volt azzal ahogy bunyózott. Nem kell ráerőltetni a régi keletnémet biztonsági boxot mert akkor rosszul fog járni. Neki ilyen a stílusa, akkor azon legyenek hogy ezt tökéletesítsék. Ha erre talál egy megfelelő edzőt és klubot akkor simán odaérhet. Ne változz Zsolti, maradj ilyen mint most én drukkolok neked hogy sikerüljön!

    2010-06-02 17:19:37

ha már az ötödikben eltört az állkapcsa, akkor még jobban le a kalappal, hogy a leütés után is felpattant és úgy tűnt, ha rajta múlik tovább megy. van spiritusz a fiúban.

» vizslahal   válasz erre
    2010-06-02 17:02:55

@Shelf: Én utóbbira tippelnék.

    2010-06-02 16:21:15

off: Engem az érdekelne, hogy most akkor végeredményben kinek nyilatkozott Bedák, mert fightnewson fenn van ugyanez angolul, Universumnál meg németül..

    2010-06-02 16:07:36

Szerintem meg igenis világbajnoki anyag:hatalmas szíve van,jó a fizikuma és tud bokszolni.Lehet, nem bokszkesztyűvel a kezén született,de egy jó edzővel és sok szorgalommal felérhet a csúcsra.Jobbulást kívánok neki és sok sikert a továbbiakra!

    2010-06-02 15:57:06

balzsay, stieglitz, ruiz, valuev, inkin? nem kell ahhoz mindig istenáldotta tehetségnek lenni...

    2010-06-02 14:05:38

miert, shumenov vilagbajnoki anyag? ne vicceljetek mar, zsoltban minden megvan ami kellhet hozza (annak ellenere, hogy en azt hittem, hogy siman kicsapjak, igy max respect neki)

    2010-06-02 14:01:03

Ahhoz, hogy valaki világbajnoki anyag legyen, nem elég a „belizar” által felvázolt képlet, hogy tudniillik „hozott anyag” (fizikum, kemény áll, stb.) meg a megtanulhatóak kellenek hozzá.

Ahhoz kell még valami, isteni szikra, amit „istenáldotta tehetség”-nek is szoktak nevezni. Ha nem kellene, akkor minden jó testfelépítésű ember világbajnoki anyag lehetne, s világbajnok lenne, ha elég szorgalmas. Nyilvánvaló, hogy ez nem így van. Az adottságokon és a megtanulhatón túl ott van valami, amit nem lehet megtanulni. S ez vagy van, vagy nincs. Bedák jó bunyós, nagy küzdő, szimaptikus ember és sportember, de nem világbajnoki anyag.

» Bumbum   válasz erre
    2010-06-02 13:36:41

@pipee: Azt azért érdemes megemlíteni, hogy a nem nyerhetsz pontozássalra elég szépen rácáfoltak a pontozó bírók! 4. menet után 38-38 volt, ami a legkorrektebb. Mintha ettől is görcsölt volna Zsolti, hogy csak kiütéssel nyerhet, ezért húzta meg minden ütését, ami tök felesleges volt, Vazquezre semmilyen komoly hatással nem voltak Zsolti nagyütései. 5. menetben nem kellett volna a nagy ütés váltásokba belemenni, ki is fárasztotta Zsoltit a sok bekapott pofon, plusz ugye az álla... Zsolti elkövetett pár gyerekhibát, vívott egy jó meccset a vb ellen Puerto Ricóban, ppv gálán. Simán bajnok anyag. Hajrá ZSolti!

    2010-06-02 12:46:20

Hajrá Zsolti " hatalmas szíved van "

» Kicsi_Floyd   válasz erre
    2010-06-02 12:36:44

Bedák simán vb anyag, de nem ezzel a menedzsmenttel és edzővel. A GBP mutat még érdeklődést iránta? Mert az lenne a nagy lehetőség.

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2010-06-02 12:17:45

Korai volt még oda dobni egy világbajnoknak de szerintem meg igen is világbajnoki anyag csak nem azt csinálta amit megbeszéltek és amúgy meg már leirtam én is meg mások is, hogy kellenek belé a felkészülési mérkőzések amik maximális menetszámra vannak kiirva. Hajrá Zsoltika és térj vissza és szerintem pár év mulva vissza is fogsz tudni vágni neki ha még ő lesz a VB bajnok.

» lucky stars   válasz erre
    2010-06-02 10:54:58

@loop80: Szerintem Bedák nem "világbajnoki anyag".
Vitatkozék veled. Szerintem, amit "hozni" kell, az megvan neki: stabil fizikum, kemény áll, jó reflexek, jó mozgás, keménység.
Ami nincs, az viszont tanulható. Én azt hiszem, hogy a taktikán, ami inkább az edző dolga, és a rutin hiányán úszott el a meccs. Ezek viszont behozhatók.

» belizar   válasz erre
    2010-06-02 09:59:42

@pipee: Igázad van.

» matador   válasz erre
    2010-06-02 09:45:43

@pipee: Figyu: nem pont az van,hogy Vazquez elég későn kezdett bunyózni? Technikailag papíron sehol sincs Bedákhoz képest. Jóhogy ki kell bokszoltatni, pont ez a lényege a vereségnek, hogy Bedák nem ezt csinálta, hanem belement a verekedésbe.

    2010-06-02 09:44:32

Nagyon szimpatikus nyilatkozat!
Én nem voltam eddig Bedák rajongó de a megnyilvánulásai és a mostani meccse után egyértelműen az lettem.
A világbajnok anyag dologgal nem értek egyet. Pl. Gatti sem volt klasszikus értelemben az, és szerintem a világbajnokok jó része messze van a P4P all time élmezőnyétő (Mayweather,Jones Jr.).
Nem mindenkinek kell klasszisnak lennie ahhoz h jó bunyós legyen.

A ráküldéses verziót én nem tartottam volna jónak mivel azért Zsolt nem az a fajta KO gép akinek ez sikerült volna, plusz az első 3-4 menet sem ezt támasztotta alá.
Visszatérés, edzés, taktika, még 3 erős ellenfél aztán újra neki lehet futni.

    2010-06-02 09:41:07

Megpróbálni kibokszolni egy hosszabb karú technikásabb bunyóst. Ez hihetetlen! Rá kellett volna küldeni a srácot: -Eredj fiam feküdj a vállgödrébe és addig üssed amíg ki nem pukkan. Ha pedig vesztesz akkor lesz egy látványos meccsed de csak ko-val van esélyed!- ez lett volna a helyes taktika és persze a váltakozó erejű ütések. De ezek a pancserok elhitették Zsoltival, hogy képes lehet kibokszolni egy kétszer olyan hosszú karú ökölvívót aki csecsemő kora óta bunyózik és az apja két sparring közöttt csinálta annak idején!!!

    2010-06-02 09:29:50

Szerintem Bedák nem "világbajnoki anyag". Ez a realitás. Ettől függetlenül le a kalappal előtte!

» loop80   válasz erre
    2010-06-02 08:58:03

Nem volt ez rossz, Zsolt. Csak így tovább!

» belizar   válasz erre
    2010-06-02 08:44:55

hajrá Zsolti!!!

    2010-06-02 08:40:48
Ugrás az oldal tetejére