×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A korábbi félnehézsúlyú világelső Antonio Tarver 2019-07-05 11:31:55 https://www.profiboksz.hu/2019/07/05/antonio-tarver-edzene-joshuat/

Antonio Tarver edzené Joshuát

A korábbi félnehézsúlyú világelső Antonio Tarver úgy véli, hogy a legutolsó meccsén katasztrofális vereséget szenvedő Anthony Joshuának új edzőre lenne szüksége, ha tényleg le akarja győzni a visszavágón Andy Ruiz Jr.-t. A sokat látott ökölvívó már tud is egy megfelelő személyt a munkakörre: saját magát. „Ruiz a visszavágón is legyőzheti őt, hiszen mindenki látta a mérkőzést, a két bunyós képességei pedig nem fognak megváltozni. És hogy ez mit jelent? Hogy Anthony Joshuának nagyon komolyan át kellene gondolni, kivel és hogyan készül fel. Úgy nézett ki, mint aki nem is edzett, mint aki fizikálisan és mentálisan is totál kész volt. Akárki megverte volna, hiszen mentálisan nem állt készen egy kemény mérkőzésre. Azt gondolta, bármikor meg tudja fordítani egy ütéssel a meccset. Öreg hiba, amit én is elkövettem Eric Harding ellen első alkalommal. Vissza kell térni a tervezőasztalhoz, hogy ne kövesd el újra ugyanazt a hibát. Eljött a változások ideje. Most egy tanárra van szüksége. Aki kitalálja számára a megfelelő stratégiát, és felkészíti annak megvalósítására. Így Ruiz megtörhető és legyőzhető lenne. Én tudom is, hogy mi az a stratégia, ami működhet. Én irányba tudom állítani Anthony Joshuát, szóval, írjanak fel nyugodtan arra a rövid listára, ami a szakembereket illeti.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@szabinar: Kivéve mikor Ronaldo hisztis kedvében van. :D

» emmendy8   válasz erre
    2019-07-07 20:14:18

@emmendy8: sztem Wilder egyuteses meregfogat ki tudna huzni egy jo eddzovel Fury az szopas lenne mindenkinek a nagy régiek közül is ez van ilyen az élet Messi is ugy nez ki mint egy szerencsétlen idiota Ronaldohoz képest es mégis...

» szabinar   válasz erre
    2019-07-07 18:12:45

@szabinar: Kéne hozzá egy Steward, vagy legalább egy McGirt.

"Ha megoldják valahogy, akkor lesz egy fekete Klicsko aki jab+tehenkedessel evekig verhetetlen lesz."
Klicsko-t pont Fury győzte le, és Wilderrel meg Usyk-kal nem bokszolt soha.

» emmendy8   válasz erre
    2019-07-07 15:48:58

sztem AJ jo alany abbol a szempontból, hogy gyorsan es hatékonyan átalakítsák a stílusát Klicskosra. Mindig fegyelmezett ea nyugodt, meg a leutesek utan is, jo technikailag, természetes adottságai is nagyon jók, Ruiz volt az o Sanderse, abbol a szempontból van csak nehezebb dolga, hogy nincs egy még keményebb bátyja igy magának kell megoldani a dolgot es ez nehéz lesz az idő rövidsége miatt. Ha megoldják valahogy, akkor lesz egy fekete Klicsko aki jab+tehenkedessel evekig verhetetlen lesz.

» szabinar   válasz erre
    2019-07-07 10:44:39

@La Cucaracha: Jogos a kérdés. Rosszul fogalmaztam köszi a kiigazítás. Az izomzatán kellene úgy dolgozni, hogy ne legyen ilyen szinten kötött. Ekkora izomköteg hamar savasodik és ez nála minden meccsen előjön ahol kicsit emelni kell a tempón.

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2019-07-06 21:13:35

@Ultrasberry1990: "Visszatérve a Joshua meccsre , fogynia kellene jelentős izomvesztés nélkül"
Akkor miből fogyjon?:D Túl sok zsír nincs rajta.

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-07-06 17:45:58

Szerintem Joshua amúgy elég nagy bajban van . Ruiz pont az az ellenféltípus aki/akik ellen mindig is szenvedni fog . Még jó , hogy rajta kívül jelenleg nincs ilyen magas szinten bokszoló ( legalábbis nem ismerek ilyet ) kontrabunyós a nehézsúlyban . Tarver is jól leírja mit kellene tennie a visszavágón csak azt felejti el , hogy Joshua sosem volt ilyen típusú bokszoló , majd erre az egy meccsre egy teljesen fegyelmezett Klicsko taktikát betanulva kibokszolja a mehikát ? Szerintem nem fog menni . Pár menetig menne is neki , de úgy gondolom ha beszed egy nagyobb pofont vagy lankad a figyelme , akkor megint felborulna a meccs képe teljesen .
Ruiz nem világklasszis viszont ez a küzdőszellem , ez a megtévesztő külső és kézgyorsaság most ebben a nehézsúlyban bármire elég lehet . Én egyetlen egy ember ellen adnék neki kb 0 esélyt az pedig Fury . Magas , táncos lábú , fegyelmezett , mentálisan kb megtörhetetlen , 12 unalmas menetben kibokszolná Ruizt . Viszont a többiek ellen simán lenne keresnivalója , mert jelenleg nincs másik olyan öklöző aki olyan fegyelmezett , hogy 12 menetig távol tudja tartani magától . Visszatérve a Joshua meccsre , fogynia kellene jelentős izomvesztés nélkül , táncosabb láb kellene és 12 menetig full focus . Én ezt nem nézem ki belőle pedig a jelenlegi mezőnyben ő az egyik kedvencem .

Érdekes lesz a visszavágó . Az én tippem az , hogy akárki is készíti fel Joshuát ez egy megoldhatatlan feladat lesz számára . Aztán lehet nagyot tévedek , majd kiderül :-)

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2019-07-06 17:42:40

Mivel most nem rég méztem a Foreman vs Hrazier I első menetét, ajánlom figyelmedbe

Persze nem csak neked, hanem mindenkinek.

» leibigabi   válasz erre
    2019-07-06 16:53:49

@leibigabi: Pont pár napja néztem.

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-07-06 16:50:35

@La Cucaracha: "Ezt így én sem számoltam meg, de ránézésre azért Foreman sem egy Usyk, aki indít 600 ütést menetenként, meg nem is mozgott olyan sokat. Meg szerintem az indított ütések száma az egy dolog, de pl az AJ-Klicskó meccsen én úgy vettem észre, hogy nem ütöttek olyan sokat, de azok viszont mind megvoltak küldve rendesen, és elég sokat mozogtak."

Persze, igazad van. Más. Mivel most nem rég méztem a Foreman vs Hrazier I első menetét, ajánlom figyelmedbe (mindenféle összehasonlítás nélkül), hogy pl. milyen ügyesen forgatta Fraziert összevissza.

» leibigabi   válasz erre
    2019-07-06 16:47:43

@leibigabi: Ezt így én sem számoltam meg, de ránézésre azért Foreman sem egy Usyk, aki indít 600 ütést menetenként, meg nem is mozgott olyan sokat. Meg szerintem az indított ütések száma az egy dolog, de pl az AJ-Klicskó meccsen én úgy vettem észre, hogy nem ütöttek olyan sokat, de azok viszont mind megvoltak küldve rendesen, és elég sokat mozogtak.

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-07-06 16:42:14

@La Cucaracha: "A magas tempó meg...el fogok menni szemészhez, mert nézegetve Foreman régi meccseit, nekem nem kifejezetten a magas tempó jut eszembe a meccseivel kapcsolatban. "

Meg kell számolni, hogy mennyi ütést indítanak. Én így találomra megszámoltam (persze ez összességében nem minden), de így hirtelen Foreman vs Frazier/Norton ellen mindkét ellenfél ellen többet ütött az első menetben, mint Joshua Povetkin/Ruiz ellen az első menetben. A többit nem számoltam.

» leibigabi   válasz erre
    2019-07-06 16:05:40

@emmendy8: "de ő amellett hogy bivalyerős volt bírta hosszabb távon is a magas tempót"
Foreman azért csak könnyebb volt 10-15 kilóval fénykorában, mint Aj. A magas tempó meg...el fogok menni szemészhez, mert nézegetve Foreman régi meccseit, nekem nem kifejezetten a magas tempó jut eszembe a meccseivel kapcsolatban.

"Joshua egy kicsit olyan mesterkéltnek tűnik, erős de nem az az őserő, felépítettek egy ilyen izomzatot, de ez nagy hátrányokkal jár, dinamizmus hiánya, savasodás, stb..."
Megint csak időpontot kell kérnem a szemészhez, semmivel sem látom "őserőbbnek" Foremant, mint Joshuát. Az izomtömege tényleg fölöslegesen nagy Joshuának, de az izomzata jellege miatt sosem lesz olyan hű de állóképes és kitartó.

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-07-06 15:25:11

@sziporka: Így van, egyszerűen hangzik de nagyon nehéz. Pl Foreman fénykorában óriásnak számított, olyan volt mint most AJ, de ő amellett hogy bivalyerős volt bírta hosszabb távon is a magas tempót, nem fáradt el könnyen (Ali elleni meccs rossz példa, mert ő direkt hergelte, és Afrikában volt a meccs, és túl szívós volt még Foremannak is...), Joshua egy kicsit olyan mesterkéltnek tűnik, erős de nem az az őserő, felépítettek egy ilyen izomzatot, de ez nagy hátrányokkal jár, dinamizmus hiánya, savasodás, stb...

» emmendy8   válasz erre
    2019-07-06 12:22:44

gt

» HunFighter   válasz erre
    2019-07-06 11:06:10

@sziporka: szerintem regebben jobban mozgott, amit a legutobbi 1-2 meccsen eloadott az mar tulontul passziv volt, nem lesz belole egy Ali fele mehecske zummoges, de ez tul keves amit csinal, szemmel lathatoan romlik kb a Martin meccs ota, ha csak a korabbi formajat visszahozza mar elorelep

» fixpont   válasz erre
    2019-07-05 21:14:20

@fixpont: Rámennek ... Mintha az ennyire egyszerű lenne. Eddig AJ soha nem volt mozgèkony. Nem hiszem, hogy egy felkèszülès alatt majd ez változni fog. Ahhoz, hogy mozgèkonyabb legyen ès bìrja is 12 menetben, jelentősen le kell adnia izomból is. Azok vállak meg karok zabálják ám rendesen az oxigènt... Ès úgy kell fogynia, hogy ne csökkenjen az ereje. Hát hajrá. Ha meg ezt simán meglèpik, na onnantól èn nem fogom bevenni, hogy AJ tiszta...

» sziporka   válasz erre
    2019-07-05 21:04:09

@emmendy8: az a baj szerintem ameddig nyero szeriaban volt, senki nem mert odaallni ele es azt mondani, hogy egyre szarabb vagy, igy nem volt eselye megujulni, mert amikor nyersz akkor valaki odall es elmondja a velemenyet az konnyen lehuzonak fog tunni, akkor majd jonnek a talpnyalok es elmondjak, hogy "jaj ezt most minek kellett, hat latod, hogy igy is nyer" stb, ezert senki meg se probalta es most beutott a szar, de abbol amiket az edzo mondott neki a sarokban az elso meccsen en ugy lattam, hogy azert tudja o mit kellene, kerdes miert nem kenyszeritette eddig, egy hete olvastam hogy ramennek a mozgekonysag javitasra

» fixpont   válasz erre
    2019-07-05 19:22:27

Joshua nem fog táncolva jabelgedni mint Fury ,eddig minden meccsén ment előre erőből, nem hinném hogy pár hónap után tudna ezen változtatni..

» Theorder   válasz erre
    2019-07-05 17:25:31

@fixpont: Egyetértek, távolságtartás, jab jab jobbegyenes, jab jab néha egy balhorog, ha Ruiznak sikerül közel mennie akkor tahénkedés, majd ugyanez elölről. Kétlem hogy AJ-t át tudják erre nevelni, ő nem Klitschko. Első olyan meccse, ahol nem jött be az erőboksz, mert erre épített, erő és méretfölény. Szerintem az egész team győzködni fogja AJ-t, hogy ha óvatosabban bokszol biztos nyerni fog, de Ruiz számítani fog erre, nem hagyja magát kipontozni, így lesz megint lesz meglepődés angol részről, hogy a mehika nyomulósabb taktikával megint kiüti Joshuát.

» emmendy8   válasz erre
    2019-07-05 16:15:58

Joshua fejben bukta el a mérkőzést amikor bokszolt akkor jobb volt amikor mindenáron kiütést akart akkor hülyeséget csinált de valamiért mégis az utóbbit erőltette .

» antonio   válasz erre
    2019-07-05 13:47:05

@HunFighter: én most így értettem. a nyilatkozat többi részét nem olvastam.

» dirhanka   válasz erre
    2019-07-05 13:13:21

@fixpont: Így már nem ostoba, nem olvastam az eredeti nyilatkozatot még. Felkell venni a listájára AJ-nek, de ezzel az erővel kb minden hardcore boxfanatikust.

"nekem a megtorni szo mindig azt jelenti (a magyar nyelvben a megtorni = lelkileg megtorni, osszetorni = fizikailag osszetorni), hogy elkedvetleniteni, elerni hogy az ellenfel ne is higgyen abban, hogy itt nyerhet"

Álltalában így értem én is ,de valamiért fentebb írt sorokból erre asszociáltam.

» dirhanka   válasz erre
    2019-07-05 13:09:16

@dirhanka: A megtörni szónak nálam is pszichés vonatkozása van. Legalábbis csak ilyen szövegkörnyezetben hallottam beszélgetések és olvasás során...

» HunFighter   válasz erre
    2019-07-05 12:51:47

@dirhanka: nekem a megtorni szo mindig azt jelenti (a magyar nyelvben a megtorni = lelkileg megtorni, osszetorni = fizikailag osszetorni), hogy elkedvetleniteni, elerni hogy az ellenfel ne is higgyen abban, hogy itt nyerhet

pl. azt irja, hogy AJ elkovette a hibat, hogy egy utessel akart nyerni, ez igy is volt, vagyis nyilvan ennek az ellentete egy megfontoltabb bunyo, amit te is irsz meg altalaban mindenki, tartsd tavol Ruizt es vedd el a kedvet attol, hogy beugrasokbol/belharcbol sikeres lehessen

ha az egesz angol cikket elolvasod, ami itt nincs a forditasban, lathatod, hogy erre gondolt Tarver: "He needs to use movement, stay on the outside, and keep Ruiz Jr. from getting near enough to him to land his shots"

szo szerint tobb mozgas, maradj kivul, ne hagyd, hogy ruiz kozel jojjon, Tarver nem ostoba...

» fixpont   válasz erre
    2019-07-05 12:36:33

@fixpont: úgy értelmeztem a megtörni szót ,hogy fizikálisan annyi sebesülést okoz, h ne tudja folytatni a bunyóját. Ezt kőkemény Powerekkel lehetne Ruiznál elérni, ami a múlt tanulsága alapján elég necces.

» dirhanka   válasz erre
    2019-07-05 12:26:54

@dirhanka: megtorni az azt jelenti, hogy elvenni a kedvet attol a taktikatol amit csinal, mert nem hatekony (osszekevered az osszetorni szoval), ezt boven lehet tavolrol, jabekkel, ahogy Klicsko millio esetben csinalta, hogy egyszeruen megtorte az ellenfele onbizalmat, amikor az rajott, hogy nem tud kozel ferni

» fixpont   válasz erre
    2019-07-05 12:16:36

micsoda szakember... Ruizt nem megtörni kell,hanem kibokszolni távolról, és fogni amikor közel jön. Taktikus meccset kell csinálni hideg fejjel Joshuának.Ez unalmas lesz ,de előbb van esélye taktikus bunyóval visszeszerezni az öveket ,mint ha beleállna a mexikói stílusba, és hiregelne. Sem fizikailag a sem mentálisan nem volt toppon AJ. Mintha nyomta volna a világbajnokággal járó teher,és hogy folyton azt kellett bizonyítania, hogy ő legjobb. Azt gondolom ,h egy felszabadultabb Joshua térhet vissza, aki nem követ el ekkora szarvashibákat és tudja magát tartani a taktikához. Fizikálisan pedig nagyon nehéz lesz felkészülni Ruizra. Alacsony súlypont ,nagytömeggel ,gyors, kiszámíthatatlan és rendkívül ütésálló + villámsebességel regenerálodik a leütésből. Csak a klasszikus kibokszolás szvsz az ami jelenleg taktiának elképzelehető, és rengeteg kardiózás és izomtömeg leadás.

» dirhanka   válasz erre
    2019-07-05 12:08:34
Ugrás az oldal tetejére