×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Tavaly szeptember óta először bokszol majd a váltósúly IBF 2017-05-22 09:25:58 https://www.profiboksz.hu/2017/05/22/brook-golovkin-sok-lesz-canelonak/

Brook: Golovkin sok lesz Canelonak

Tavaly szeptember óta először bokszol majd a váltósúly IBF bajnoka, Kell Brook, aki Errol Spence Jr. ellen vív majd egy cseppet sem könnyűnek ígérkező meccset. A brit bunyós az említett 2016-os meccsén a középsúlyú egyesített világelső Gennady Golovkint hívta ki és bár voltak jó pillanatai, az ötödik menetben mégis kapitulált és még egy arccsonttörést is kapott ajándékba kazah ellenfelétől. Brook ennek ellenére folyamatosan úgy nyilatkozik, mintha csak egy szoros pontozásos vereséget szenvedett volna és mindig elmondja, hogy szerinte 35 éves korábbi ellenfele már nincs a csúcson. Amikor megkérdezték GGG legközelebbi, Canelo Alvarez elleni meccséről, akkor is hasonló utalásokat tett, mindazonáltal mégis Golovkin győzelmét vizionálja: "Szerintem Canelo most van a csúcson, GGG viszont már kifele tart. Még mindig az egyik legjobb, de ha megnézzük, mi történt az ellenem, illetve a Jacobs ellen vívott találkozón, akkor ott az egyértelmű szamárvezető a legyőzéséhez, és minden ellenfele látja már, hogy bizony Golovkin is verhető. Egyébként szerintem túl erős és túl kemény lesz Alvareznek, én úgy gondolom, hogy GGG ki fogja ütni a mexikóit."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Totti: Golo megfogva sem volt még szerintem.

» csotke   válasz erre
    2017-05-23 18:01:27

@Totti: Félre olvastam én kérek elnézést :D így már egyet értek veled. Kizárt, hogy Canelo kiütné Golovkint. Ez 100% hogy nem következik be. Canelo ütőereje itt nem mérvadó. Viszont ha nem üti ki Golo akkor félek, hogy akármilyen képe lesz a meccsnek Canelot fogják kihozni győztesként.

    2017-05-23 17:18:01

@Totti: Összekeverted ugye? Mármint Golovkin KO győzelmet és Canelo pontozásost ;)

    2017-05-23 17:13:29

@Boxerone: Golo sem sűrűn volt padlón, pedig ő kicsit nagyobb ütőkkel találkozott a karrierje során. De tény és való, csak és kizárólag a KO vagy TKO vezethet a kazah győzelméhez.
Ha menetenkén 2x leüti őt GGG, akkor is ki fogják hozni őt.

    2017-05-23 16:26:47

@Melange: Akkor nézhetjük úgy is hgy:Alvarezt soha senki nem padlóztatta vagyis végig fog menni és akkor 100% hgy a vörös nyer.És szerintem ez lesz.

» Boxerone   válasz erre
    2017-05-23 15:53:56

@thurman: Nn nem igy gondolom, remelem szeptemberben tenyleg meglatjuk majd, addig barki spekulalhat kedvere :)

» Melange   válasz erre
    2017-05-23 13:11:06

Két dolgot nem tudok elképzelni ezen a meccsen. Canelo KO győzelmet, és GGG pontozásos győzelmet. Mindakettő elképzelhetetlen szerintem.

    2017-05-23 12:42:52

@thurman: hátrányból

» thurman   válasz erre
    2017-05-23 12:36:46

@Melange: Canelo nem a legnagyobb ütő , de remek ütembe beletud verni az ellenfél támadásaiba kombinációival, megtörve az ellenfél ritmusát Golovkinak ez gondot fog okozni, ha viszont hátránybó megpróbálja kiütni könnyen a padlón találhatja magát!

» thurman   válasz erre
    2017-05-23 12:35:57

@thurman: A veszelyes ellenfelek ellen Golovkin sose rohamozott felelötlenül, nezd mar meg az Alvareznel sokkal nagyobb ütöerejü Lemieaux, Jacobs elleni meccseit.
Ha meg ök nem padloztattak, akkor majd pont a nagyvaltosulyban sem kiemelkedö ütöerejü Alvarez fogja? Ne mar.
Semmi sem lehetetlen, de teljesen valoszinütlen, mind Golovkin alla es stilusa, mind Alvarez ütöereje ez ellen szol.

» Melange   válasz erre
    2017-05-23 11:35:53

@Lemmy: Én is így látom, Canelo gyors, erős, nagyon kombinatív, és bőven megvan az ütőereje, h leküldjön egy felelütlenül rohamozó Golovkint, szerintem is pontozással behúzná Canelo!

» thurman   válasz erre
    2017-05-23 10:26:45

@Lemmy: szerintem meg pont a Jacobs meccsbol pont semmifele kovetkeztetest nem lehet levonni, Jacobs es Canelo kb a box minden eleben plusz a fizikai adottsagaikban is kulonbozik, de teljesen

» fixpont   válasz erre
    2017-05-23 10:26:09

A Jacobs meccsig én teljesen úgy gondoltam, hogy Canelo akármikor állna is ki GGG-vel, tuti bukta lenne a dolog, de most nem feltétlen így látom. Lehet, hogy Golo jobb lábon, mint Alvarez, de a mehika nagyon jó kombókat üt, akár kontrából is, és valahogy Jacobs ellen is elég bénának tűnt sokszor Golo ezek ellen, míg ő elég leegyszerűsítve bunyózott. Ha nem javul GGG formája, szerintem Canelo jó eséllyel behúzhatja pontozással a meccset...

    2017-05-23 10:06:23

@Slajos: kerdes az is, milyen szerrol beszelunk, pl. Canelonak mindig fogyasztas problemaja van, GGGnek pl. ez soha, 30 nappal a meccs elott is be tudna merni

» fixpont   válasz erre
    2017-05-23 02:21:23

@gigaboly: "..mert egy teli Canelo lehet meg fogja verni a tiszta Golovkint.."

De a te logikadbol kiindulva..ha nem lesz teszt akkor miert lenne egy teli Canelo vs tiszta Golovkin a felallas? Hiszen akkor Golo is tolhatja ezerrel.

» Slajos   válasz erre
    2017-05-23 01:54:23

Golovkin lejtön van ez elèg egyèrtmü, ha nincs akkor viszont a tesztek miatt romlott, cucc nèlkül kopik az ember ès a wbc nèl kötelezö, Canelo nem kèr az övböl így kèrdès hogy lesz a teszt mert egy teli Canelo lehet meg fogja verni a tiszta Golovkint...

» gigaboly   válasz erre
    2017-05-23 01:25:24

@Istvan: az lesz pedig.padlo.

» miskacarus   válasz erre
    2017-05-22 22:28:05

Jol hangzik hogy egy kioregedoben levo boxolo gyakorlatilag akkor utotte ki amikor kedve volt. Ez tenyleg messzemeno kovetkeztetesekre ad okot. Spence ellen kene inkabb keszulni, nehogy annak is padlo legyen a vege.

» Istvan   válasz erre
    2017-05-22 19:40:36

Brook ellen latszott, hogy Golovkin nem igazan tart az utoerejetol, ezert eleg lazan vette a vedekezest. Viszont Jacobs ellen mar egyaltalan nem igy tortent. Szerintem ott jol vedekezett GGG. Az hogy megis kapott be uteseket es szorossa valt a merkozes, Jacobs tudasanak volt koszonheto nem pedig Golo "deffenziv hanyagsaganak".

En ugy lattam, hogy Daniel ellen azzal a taktikaval ment a kazah mint Lemieux ellen es szerintem jol bokszolt, ugy ahogy azt kell. A kettos fedezeke vegig fenn volt es nem is eroltette a kiutest, amit egyebkent nem igazan ertek hogy miert csinal, mert olyankor altalaban el is veszti azokat a meneteket. Azon felul, hogy felesleges uteseket kap nem is mutat valami jol. Valaki belenyomta a fejebe ezt a Big Drama Show-t lehet hogy azert izmozik.

» Slajos   válasz erre
    2017-05-22 19:01:46

@batka1: már abban, hogy Golo sok lesz Canelo-nak szerintem is, és ki fogja csapni!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-22 15:27:45

@CHUBAKKA: Kicsit ellentmondásos a nyilatkozata. :)

» batka1   válasz erre
    2017-05-22 15:25:04

egyetértek Brook-al!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-22 15:23:11

@Leccgocsemp: szerintem se ggg se a csapata nem olyan ostoba hogy visszafogja magát egy jacobs ellen.

egyszerűen annyi történt hog találkozott egy A+ középsulyúval aki nagyobb gyorsabb nála kemény állal nagy ütőerővel és ami a legfontosabb nem volt berezelve tőle.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-05-22 13:07:40

@Leccgocsemp: Lehet hogy megy mar a lejtön lefele GGG, en nem tudom, de ezt pont a Jacobs meccsböl nem lehet megitelni.
A sulycsoport masik top bokszolojat nyilvan nem lehet olyan könnyeden megverni mint egy sima kihivot, föleg ha az a masik joval nagyobb mint ö, a karja is hosszabb, labon is jol (jobban?) mozog, es a megfelelöen jo techinakja mellett meg az ökleben is dinamit van.
Szoval Jacobs megmutatta mi lehet a gyöztes recept, csak hat öt ebben meglepöen jo alla is segitette, mert mindezek mellett kapott annyit es olyat, ami korabban masok ellen mar eleg volt a KO-hoz.
Canelo pedig labon sokkal szarabb, lassabb mint Jacobs, nincs akkora mint ö, tehat fizikai fölenybne sem lesz (legfeljebb nehezebb lesz), az ütöereje sincs akkora. Magyaran ha nyer Canelo, azt nem a Jacobs-modszerrel fogja megtenni, mert ahhoz kb. minden skillje hianyzik.

» Melange   válasz erre
    2017-05-22 12:52:10

Kissé ellentmondásos nyilatkozat. Verhető vagy megüthető? Mert kapott ütéseket, de nem szeppent meg tőlük. Ha minden ellenfele látja már, hogy GGG verhető, akkor Canelónak miért nincs esélye sem? De majd tényleg kiderül szerintem, hogy már lefelé megy a lejtőn, vagy csak álca volt a hanyatlás jele, hogy Canelóék ráharapjanak.

» Leccgocsemp   válasz erre
    2017-05-22 12:17:06
Ugrás az oldal tetejére