×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Oscar De La Hoya szerint a szeptemberben megrendezésre kerülő Gennady Golovkin 2017-05-10 08:34:26 https://www.profiboksz.hu/2017/05/10/golovkin-vs-alvarez-160-fonton/

Golovkin vs. Alvarez 160 fonton

Oscar De La Hoya szerint a szeptemberben megrendezésre kerülő Gennady Golovkin vs. Saul Alvarez összecsapást középsúlyban rendezik meg, és a szerződésben nem kötöttek ki ún. rehidratációs klauzulát sem (amely a két bunyóst ismerve vélhetően inkább Canelonak kedvez). A mérkőzés szervezésére tett korábbi próbálkozások többek között azért is buktak el, mert a nagyváltósúlyú bajnok Canelo nem a középsúly limitjét jelentő 160 fonton, hanem valahol köztes súlyhatáron, tehát 154 és 160 font között szándékozott kiállni a kazah világelsővel. Miután azonban a mexikói sztár legutóbbi meccsét 164,5 fonton vívta, egy ilyen kérés nyilván óriási arcvesztéssel járt volna a számára. A két fél szerződésével kapcsolatos másik érdekesség a visszavágó klauzula kérdésköre. Ez az opció érdekes módon csupán Golovkinra vonatkozik, tehát amennyiben ő nyer, akkor azonnali visszavágót köteles adni a 26 éves mexikóinak - amennyiben persze Canelo szeretné. A dolog visszafele viszont már nem működik, így abban az esetben, ha Alvarez hagyja el győztesen a ringet, azzal bokszol következő mérkőzésén, akivel ő akar.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@csakegybarom: +1

    2017-05-11 12:50:36

@Blackpanther: Azt írták 1 milla körül.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-05-11 12:04:31

Lehet már tudni mennyi volt a PPV szám? (Canelo vs. Chavez)

» Blackpanther   válasz erre
    2017-05-11 11:49:22

@czir88: Pont hogy ezzel van a gond, a normálisan, igazságosságra törekvő embereket nevezik kreténnek, miközben a valódi kreténeket, valamint a mindenféle önző, egoista és hadd ne soroljam a többit típusú embert pedig normálisnak titulálják. Az hogy xy éve így megy ez, még nem jelenti azt, hogy ez helyes, sőt...

A fairplay az fairplay, ha két versenyző közül az egyik indokolatlan hátrányt szenved, az onnantól fogva nem igazságos, és ennek a megállapodásokra, szerződésekre, mindenre vonatkoznia kellene. Aki szándékosan ezeket úgy alakítja egy sportban hogy ez megtörténjen, az én szememben az a valaki szélhámos és csaló, aki pedig ehhez szimpátiát fejez ki, az se jobb semmivel. Persze a legnagyobb bűnösök nem azok akik ezt megcsinálják, hanem azok akiknek módjukban állna ez ellen tenni valamit, mégse cselekszenek.

Oscar e tekintetben minden szempontból megtestesíti ezt a szégyent. Itt most nem Caneloról beszélek, ő egy fantasztikus bokszoló, ám a hátteret a nézőtérbe emelve azt kell hogy mondjam, amit tesznek az a sportág szégyenfoltja és a boksz megcsúfolása. Több esetben is feleslegesen hátrányba hoztak olyan bokszolókat, akiket anélkül is megvert volna Canelo. Ennek a szerencsétlen mexikóinak tudnia kellene, hogy neki presztízs szempontjából sokkal nagyobb dicsőség egyenlő szerződések mellett teljes értékű harcosokat legyőzni. És sokszor egy hősies vereség is dicsőségesebb mint egy értéktelen győzelem. Ezt támasztják alá a múlt nagyjai. Én nem állítom hogy Canelo tehet ez ellen, de én a helyében ezt akkor se hagynám és főleg nem nyilatkoznék úgy, ahogy azt ő mostanában teszi.

» csakegybarom   válasz erre
    2017-05-11 00:32:14

@spomb: Bőven kiboxolta.Elcsalt pontozás volt.4. menet előtt szóltak Golovkinnak,hogy vezet Brook a papíron ezért ment ki úgy mint egy Terminator.

» cenzura   válasz erre
    2017-05-10 23:21:43

Nem tom, tényleg hagyni fogják, hogy lemészárolja GGG az aranytojást tojót? Valahogy nem hiszek még most sem ebben a meccsben. Golovkin mintájában fognak találni valamit :D

» vizsahal   válasz erre
    2017-05-10 22:21:39

@northpaw: Azt a rohadt... Egyébként a latinokra rengeteg gálát lehet építeni, biztosan ők hozták ezt össze. Egyébként érdekes hogy a legtöbb amerikai rajongót szerző latin bunyós eddig Duran volt, pedig híresen proli és unszimpatikus viselkedése volt, nem is tudott angolul és több amerikai aranyfiút is elpicsázott.

    2017-05-10 21:18:41

@northpaw: Hogyne lenne olyan eset is mikor élhet mind2 bunyós a visszavágó lehetőségével, de sok esetben csak az egyik félnek adatik meg ez a lehetőség.

» czir88   válasz erre
    2017-05-10 21:14:36

@czir88: Nem minden esetben van ez így. A Joshua - Klitschko közötti szerződésben az volt, hogy mindkét fél kérhet visszavágót pl.

» northpaw   válasz erre
    2017-05-10 19:44:16

Nem tudom ezeket a sztorikat minek kell itt leközölni, folyamat megy itt a fikázás , de gondolom sokan ezt várják is, ne haragudjon meg senki de aki fent akad azon h csak az egyik fél kérhet visszavágót, az konkrétan kretén, mert ez már 20 éve így megy.

» czir88   válasz erre
    2017-05-10 19:39:17

@spomb: Ez még nem hivatalos, Dan Rafael (ESPN) a forrás.

» northpaw   válasz erre
    2017-05-10 18:37:15

@northpaw: Egy kicsit soknak tűnik,bár én elhiszem.

    2017-05-10 18:36:01

@northpaw: Pff. Erre most mit lehet mondani? Igazi balfácánok. Amúgy ha ez a ppv szarság nem Amerikában (+Mexikó) menne, hanem mondjuk Európában (tudom Angliában van, de úgy értem hogy kontinens szinten), tehát ha az európai embereknek lenne beleszólása, akkor egészen máshogy nézne ki, akár ez a szerződés is azt gondolom.

Tudom több szempontból is szürreális ez a dolog, de azért érdekes belegondolni.

    2017-05-10 16:44:23

@fixpont: Wardtól az A-Side-ozás különösen vicces, amikor saját városában, Oaklandben sem tudja eladni az összes jegyet a meccsire. Ráadásul produkált 160k PPV eladást Kovalev ellen, ami szakmai szempontból a tavalyi év legvárósabb meccse volt. A nagy A-Side...

» northpaw   válasz erre
    2017-05-10 16:43:43

A Canelo - Chavez meccs 1 millió körüli PPV eladást produkált. Nem semmi, mennyi megvezethető ember van, aki még képes is volt pénzt kiadni ezért a shitfestért.

» northpaw   válasz erre
    2017-05-10 16:34:15

Ez a visszavágó dolog elég érdekes...hogy finoman fejezzem ki magam.

» csakegybarom   válasz erre
    2017-05-10 15:42:23

A szerződésből kiindulva azt mondom, hogy GGG- nek minimum rommá kell vernie 12 meneten Alvarezt, v. inkább kiütnie, mert kicsit is szorosabb pontozás esetén ki fog kapni Golovkin! Alvarezék meg egy elcsalt meccsel is büszkén tovább menetelnek, Golovkinék meg az életben nem kapnak visszavágót!
Egyébként elképzelni se tudom hogy Alvarez nyerjen, mondom max. elcsalt pontozással!

» Valero   válasz erre
    2017-05-10 15:20:47

@Binyu: Nem vagyok szakerto,igaz,amig meg meccs nincs,senki nem beszel butasagokat,vagy mindenki.

    2017-05-10 14:57:13

@Melange: Laikus ebben a sportban,nézzétek el neki:);)szeret butaságokat írni

    2017-05-10 14:34:47

@spomb: Így van. És azon a három emberen kívül senki másnál. Azt az első menetet is neki adták, amikor azt sem tudta, hol van.

    2017-05-10 14:19:35

@Totti: Nem kell ket betun lovagolni,Brook es Stevens is azt a keveset eloremenetben talalgatta ellene,es ugyanugy kissebb volt mindketto mint Alvarez,ha nem hagyjak elore zakatolni szerintem nem tudja kezelni a helyzetet.
Tudom hogy az ido mindent megszepit de a Jacobs meccs azert szoros volt,nehez azt mondani hogy a kazah vegig dominalta a meccset,meg utolag is.
Termeszetesen Golovkin a meccs eselyese,de nem csodalkoznek azon sem ha kikapna.
Majd meglatjuk.

    2017-05-10 14:02:30

@Totti: Ez a “Jacobs is”nekem is szurta a szemem, szerintem a ficko nem tudja kikröl beszel.
Jacobs sokkal magasabb, nagyobb reach-el, alighanem nehezebb es fizikalisan biztos erösebb is mint Alvarez, az ütöerejüket meg nem is erdemes összevetni.
Alvarez közelharcba jobb Jacobs-nal, ez teny, de mar a labmunkaja is gyengebb, szoval a kazah meg a szamara rizikosabb közelharcbol is könnyen ki tudja vonni magat, ha akarja.

» Melange   válasz erre
    2017-05-10 13:11:25

@spomb: De ezen a meccsen valószínűleg nem ő hanem Alvarez lesz hátramenetbe kényszerítve, akit szintén sosem láttunk hátramenetbe bokszolni.

    2017-05-10 12:59:46

@Kane: De olyan értelmetlen visszavágóba szerintem nem fog belemenni Alvarez csapata (még ha ő esetleg akarná is), szépen visszaépítgetnék és majd akkor próbálnának visszavágót lekötni, amikor Golovkin tényleg üzembiztosan kiöregedett.

» superman   válasz erre
    2017-05-10 12:56:12

@spomb: Ráadásul szinte végig Golovkin irányította a Jacobs elleni meccset is. Kétlem, hogy másképp lenne ez majd Alvarez ellen.

    2017-05-10 12:55:17

@spomb: "Jacobs is"??

Canelo feleakkora, mint Jacobs. Valószínűleg verné is az amerikai. Értelmetlen hozzá hasonlítani a mexikóit.

    2017-05-10 12:51:18

@cenzura: Brookot nem bokszolta ki amig tartott,mindharom pontozonal vezetett az angol.

    2017-05-10 12:49:10

@cenzura: Golovkint Jacobs is hatramenetbe kenyszeritette parszor,nem is igazan tudta kezelni a helyzetet.

    2017-05-10 12:48:12

Golovkin sokkal jobb boxoló mint Alvarez.Nemcsak erősebb.
Brook az égig volt emelve a nagy technikájával és Golovkin őt is kiboxolta nem csak lebombázta. Pontozók más sztori,kilóra megvéve ami most is így lesz.
Alvareznek lesznek szép pillanatai ahogy Brooknak is voltak de Golovkin a jobb boxoló.
Egy dologra viszont nagyon kíváncsi leszek.Hátramanetben folyamatosan mihez kezd majd Alvarez. Nem emlékszem,hogy bárki is tartós hátramenetbe kapcsolta.

» cenzura   válasz erre
    2017-05-10 12:38:38

@sziporka: Ha a közepsulyban kiemelkedö ütöerejü Lemieoux es Jacobs ütöereje keves volt a kazah megrenditesehez, a nagyvaltosulyban sem KO-kiraly Alvarez meg sokkal kevesbe remenykedhet KO-ban, mint ök.
Persze eleg nagyot üt, ezt senki nem vonta ketsegbe, de a ket fenti bunyoshoz nem merhetö.

» Melange   válasz erre
    2017-05-10 12:37:18

@superman: Esetleg egy olyan értelmetlen visszavágót tudok elképzelni ilyen esetben kb mint a Kovalev-Pascal után volt.

    2017-05-10 12:35:22

Golo kiüti a vöröst szerintem egy frankó meccsen!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-10 12:33:00

Szerintem sincs itt semmi különös, majdnem minden üzleti szempontból erősebb bunyós csapata berak ilyen szintű feltételeket a szerződésekbe. Ráadásul itt Golovkin hatalmasat nyerhet anyagilag és ő az egyértelmű esélyes. Emellett az azonnali visszavágó opció Alvarez részére valószínűleg tök felesleges. Ha Golovkin nyer, az biztosan nagyon egyértelmű győzelem lesz (hiszen egy szoros meccset minden bizonnyal Alvareznek pontoznának) és ez esetben az azonnali visszavágó sem kecsegtet majd semmi jóval Alvarez számára.

» superman   válasz erre
    2017-05-10 12:32:12

@sziporka: Meglát tyúk aztat majdan.

Én azt gondolom, hogy ha végig megy, akkor sem tudják Alvareznek adni, annyira domináns lesz a kazah. Szinte biztos vagyok benne, hogy jó meccset látunk majd, nyíltsisakosat, márcsak a stílusukból adódóan is.

Ami még Alvarez erőssége, hogy jól bírja az ütéseket. Kérdés persze, hogy mennyire jól. Remélem, lesz ilyen meccs és kiderülnek ezek is :)

    2017-05-10 12:30:27

@GGG: Ezzel egyetértek, Canelo nem fogja tudni kiütni Golo-t. Viszont akkora ütőerővel bír szerintem, hogy a kazah olyan simán ne tudjon átgyalogolni az ütésein, és teljesen a saját bokszát csinálni.

» sziporka   válasz erre
    2017-05-10 12:24:51

@sziporka: Nem hiszem hogy erre a meccsre célszerű is lenne nagy ringsúllyal ringbe lépni. Ha Alvarez nem lesz maximálisan mozgékony nagy súllyal, kb öt menet alatt vége van. Én megpróbálnék minél alacsonyabb súllyal meccselni hogy könnyedebb legyen annyival a mozgás, képtelenség hogy megállja a helyét Golovkin előtt ólomlábakon.

    2017-05-10 12:20:20

@fixpont: Canelo jelenleg a Golo szerződéssel kapcsolatban meg sem szólalt tudtommal, nem "a-sideozott". Szerintem az lenne igazán gáz, ha nem 160 fonton lenne, én ennek így örülök. Én a rehidratációs klauzulával nincs gondom. Aki be tud mérni, az bemért. Az is egy képesség, hogy valaki jól tud fogyasztani. Vagy legyen méricskélés a meccs előtt közvetlenül, vagy ne legyen utólag siránkozás, ha valaki beszáradt pénteken a súlyhatárba.

» sziporka   válasz erre
    2017-05-10 12:16:03

@sziporka: Szerintem nem sokan mondták, hogy Alvareznek nincs ütőreje. Inkább azt mondták, hogy Golovkin jól bírja az ütéseket és ahhoz, hogy kiüsse, ez az ütőerő (amely jónak mondható, de nem kimagasló) valószínűleg kevés lesz

    2017-05-10 12:07:45

most ebbe mi az ami nem korrekt, 160 fonton lesz nincs semmi limit, valószínű a pénz se rossz ha a K2 belement. A visszavágó opció meg fel van fújva az utálat miatt, ezt kb minden nagyobb nevű bunyós beleteszi a szerződésbe csak nem csinálnak ekkora ügyet belőle. Inkább örülni kéne hogy egyáltalán bevállalták mert húzhatták volna még vagy 2 évet...

» gigaboly   válasz erre
    2017-05-10 12:06:56

@sziporka: szernitem a legtobben ezert az "a-side"-ozasert, mert az "en diktalok"-ozasert szeretnenek a foldon latni, ez gecire unszimpatikussa tesz mindenkit, kulonosen amikor meg valaki bele is mondja a kameraba (mint Oszi), ez mar Wardnal is visszautott, ott kezdett a legtobb embernek szimpatikus lenni Kova, amikor Ward elkezdt az "a-side"-ozast, Mayrol nem is beszelve, meg akkor is ha ez a realitas, en e a bunyosokat ovnam attol, hogy ezzel alljanak ki a kamera ele

» fixpont   válasz erre
    2017-05-10 11:46:19

@sziporka: Szerintem senki nem lepődött meg ezen. Nagy szerződéshuszárok Oscar-ék. De most úgy érzem, hogy Canelo könyörögni fog, hogy nem tartsák be ezt a klauzulát. XD

    2017-05-10 11:36:22

Ki ne találjuk már, hogy Alvareznek nincs ütőereje... Komolyan, hova jutunk már, csak azért mert nem bírjuk a képét? Nem hogy örülnénk, hogy végre komolyan úgy tűnik, hogy meg lesz tartva a mérkőzés. Nem ütötte ki Cotto-t, aki végig távolról akarta kibokszolni a mexikóit, és egyszer állt le vele összesen 12 menet alatt verekedni, be is kapott pár súlyos ütést. Chavez meg végig túlélésre játszott. Ettől még nem lesz Alvarez gyenge ütő.

A szerződési feltételekről meg annyit, hogy Canelo az A-side, ő diktál. Ez még nem is igazán vészes dolog. Én egyik feltételen sem csodálkozom, ennél sokkal keményebbeket is láttunk már.

» sziporka   válasz erre
    2017-05-10 11:20:13

Ha lenne visszavágó, akkor szerintem ott a pénzelosztás is változni fog (valamennyit)...

    2017-05-10 11:15:43

Nem fog visszavágót kérni Canelo...:)

    2017-05-10 11:12:11

Hat igen, bator gyerek a mehika.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-05-10 11:09:42

@Flex: Alvarez lesz nehezebb a ringben, ahogy mindig is, de GGG magasabb, viszont van az a vita, hogy Alvarez nem 175 ahogy a boxrec irja, hanem csak kb 172, ebben lehet valami, GGGnek kenyelmes magassagelonye lesz, a reachuk kb egyforma. Egyertelmuen kenyelmesebb lesz GGG szamara mint Jacobs volt.

» fixpont   válasz erre
    2017-05-10 10:20:42

@AnnyiraPesti: Cotto sokmozgásos, színes, technikás boksza nagyon más azért mint Golo direkte minimalista vadászó-becserkészős stílusa. De annyiból szerintem is jó a felvetés, hogy Cotto kisebb volt Alvareznél és klasszis bokszoló, Golo pedig csak simán klasszis akinek minimális méretelőnye is van. Ráadásul mindketten idősebbek is Alvareznél (már látható a kopás, de sok a szakmai tapasztalat).

» Peacock   válasz erre
    2017-05-10 10:01:04

@Flex: Nem eg meret a ket srac,boxrec szerint a mehika reachelonyben van de szerintem az sem igaz.

    2017-05-10 09:50:15

csak nekem tűnt fel h a ringben Golovkin 2 számmal nagyobb volt?

    2017-05-10 09:41:43

@GGG: Cottot sem bírta kiütni. Miért sikerülne ez Golovkin ellen? Remélem alapoznak a védekezésre is Golovkinék. Elég jó álla van de azért itt mégsem lenne jó fejjel előre menni. Szerintem testen megfogja fogni őt Golovkin úgy a 9. menet körül.

» AnnyiraPesti   válasz erre
    2017-05-10 09:16:50

nagy király alvarez meg a bandája,ezekkel a korrekt szerződésekkel meg súlykorlátokkal.hányinger komolyan.

remélem golovkin nem akarja a pontozókra bízni a meccset,mert akkor nem sok esélyt adok neki,akármennyire is kalapálja el.

    2017-05-10 09:15:26

@GGG: A pénzelosztásról valóban nincs, de én olyan 70:30-ra saccolok, ezt a kazah is elfogadja szerintem.
Nekünk, nézőknek az lenne a jó, ha GGG szűken nyerne, de erre nem sok esélyt látok pontozással. Szerintem bármi lehet, csak visszavágó nem.
Én Golovkinra szavazok továbbra is.

» bandi1115   válasz erre
    2017-05-10 09:06:34

az a vicces, persze mind tudjuk, hogy ez ilyen erobol lenyomott gecizes, de GGG jol is kijohet belole, ket nagy penzes meccse lesz egy helyett :D csak rajta mulik

» fixpont   válasz erre
    2017-05-10 09:01:49

@bandi1115: Egyetértek, a pénzelosztásról nincs szó a cikkben, de ezek már vállalható feltételek. Nem baj, ha lesz visszavágó, legalább megveri még egyszer :) Nyilván boksz, minden történhet, de szerintem ha Chavezt nem tudta kiütni (persze lehet, hogy nem akarta), akkor a kazah ellen pláne nem lesz esélye erre. Khan állát ismerjük.

Szóval ha marad az 1,6-os szorzó, én rohanok a "pénztárakhoz" fogadni.

    2017-05-10 08:55:14

Nincs mese, ezt be kell vállalnia a kazahnak! A visszavágó opció igen érdekes, tehát GGG-nek úgy kell nyernie, hogy Canelo-nak ne legyen kedve visszavágózni.
Most lesz érdekes ez a meccs, bár Oscar-ék részéről az a "ha mi nyerünk, nem lesz visszavágó" dolog megint csak amolyan ovis dolognak tűnik, és akaratlanul is azt a látszatot keltik, hogy tartanak az öregedő Golovkintól is, bár lehet, hogy ezt csak én képzelem bele a cikkbe. Egyértelműen az jön le nekem, hogy ők nem akarják ezt a csatát, de a közvélemény nyomása miatt elkerülhetetlen, ha nem akarják teljesen hitelüket veszteni.
Alvarez képességeit elismerem, de nem vagyok róla meggyőződve, hogy egy Jacobs, Lemieaux, vagy akár egy Charlo elleni meccsen egyértelműen ő lenne a favorit. Kiscsávez ellen nem lett tesztelve, ez visszaüthet.

» bandi1115   válasz erre
    2017-05-10 08:47:46

Mindig van valami Caneloek szerzodeseben, ami nem teljesen korrekt. Biztos felvettek valakit aki erre kulon ugyel.

» Istvan   válasz erre
    2017-05-10 08:45:09
Ugrás az oldal tetejére