×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A lengyel ringpolska.pl magazin közlése szerint szinte mindenben megállapodott egymással 2011-04-12 19:50:23 https://www.profiboksz.hu/2011/04/12/erdei-vs-kostecki-kozel-az-egyezseg/

Erdei vs. Kostecki: közel az egyezség

A lengyel ringpolska.pl magazin közlése szerint szinte mindenben megállapodott egymással Erdei Zsolt és Dawid Kostecki csapata, így június 4-én a Carl Froch vs. Glen Johnson főmérkőzéssel fémjelzett, Atlantic Cityben megrendezésre kerülő gálán az IBF szervezet eliminációs mérkőzésén csaphat össze a két félnehézsúlyú . "Ez egy óriási meccs lesz, nemcsak David karrierjében, hanem az egész lengyel profiboksz történetében is. Ritkán találkoznak lengyel bokszolók olyan ellenfelekkel, mint Erdei Zsolt. David nagyon várja ezt a meccset, mivel erre a lehetőségre várt egész életében. Már csak pár apróságban kell megegyeznünk és aláírjuk a szerződést." - nyilatkozta Kostecki képviselője, Andrzej Wasilewski promóter. A hírt Kostecki is nagy örömmel fogadta Facebook oldalán. "Június 4-én Erdeivel mérkőzök az IBF bajnok kihívásáért. Ma értesültem a dologról, amint többet tudok, tájékoztatlak benneteket." - írta a Gypsy becenevű bunyós.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

A múltkor meg valaki kritizált amiatt, hogy azt írtam: Universumos feelingem van... Ez a helyzetre vonatkozik, nem személyekre. Várjuk a meccset, várjuk, aztán vagy nem jön, vagy közel sem olyan ellen, aki nehézség elé állítaná Zsoltot. Mondjuk ez annak sem lehet könnyű, aki éppen a mérkőzés előtt áll, és várja a lehetőséget.

» laikus3   válasz erre
    2011-04-14 11:38:41

@Klink Zoltán: Köszönjük a lehetőséget a betekintéshez!

» ogreface   válasz erre
    2011-04-14 11:28:57

Igen: http://sportgeza.hu/boksz/prof...

    2011-04-14 10:14:12

ja, amugy lemondtak a meccset, mert nincs szponzora a sracnak. mar ha lehet hinni a lengyel oldalaknak.

    2011-04-14 00:59:02

@Klink Zoltán: biztos kukacoskodas, de a helyesirasra kicsit jobban figyelhetnel...

    2011-04-14 00:58:13

@Booker: Pontosan.

» akárki   válasz erre
    2011-04-13 23:27:41

Mondjuk én még mindig nem értem, hogy lehet meghódítani Amerikát egy lengyel srác elleni találkozóval, de mindegy. Ettől függetlenül tartom, hogy ha biztonsági bunyót fog Madár bemutatni és elmarad a látványos tűzijáték, akkor a kasszát biztos kipucolja, de harmadik meccse már aligha lesz az USA-ban...

» Booker   válasz erre
    2011-04-13 21:04:07

Köszi a hivatkozást, kijavítottam a blogot is!

» Klink Zoltán   válasz erre
    2011-04-13 16:48:47

@Klink Zoltán: Csak szólok, hogy a blogbejegyzésben július 4-e szerepel (június 4-e helyett).

    2011-04-13 16:19:45

@Klink Zoltán: rosszul linkelted a blogot, így helyes: http://zoga.blog.hu/ :) Köszönjük az infókat!

    2011-04-13 16:08:01

@Klink Zoltán: Köszönjük szépen!

(Aki esetleg nem tudná, Klink Zoltán Erdei Zsolt jelenlegi erőnléti edzője)

    2011-04-13 16:07:03

Sziasztok!
Nem kell találgatnotok: www.zogablog.hu oldalon a meccs napjáig minden fontos dolgot rögzíteni fogok,képekkel, videokkal!

» Klink Zoltán   válasz erre
    2011-04-13 15:53:57

Zsolt a Népsporton úgy beszél, mint aki akarja a meccset.

» Bumbum   válasz erre
    2011-04-13 14:41:47

Lengyelországban úgy lehet promótálni a meccset, hogy helyreáll lengyel becsület, hiszen Kostecki lehet Darius Michalczewski utóda, ha a WBO-nál az örökébe lépő Erdeit megveri. Ebben van a zsé. Zsolt meg kis túlzással még mindig abból élhet, amit az UNI-nál hozott össze a Tigris oldalvizén.

» Bumbum   válasz erre
    2011-04-13 11:34:35

A Kostecki meccsben pénz is van a láthatáron, ezzel lehet(ett?) nyerő Kostecki mint ellenfél. Ugyanis várhatóan a lengyel televízió is beszáll, mert Lengyelországban van érdeklődés a meccsre. A lengyeleknél jól eladható a meccs, ha ott a sajtó megfelelően bemutatja Zsoltot, respektálják az eredményeit, mert a lengyelek (a USA-val ellentétben) nagyra értékelik az amatőr eredményeket, meg azt, hogy Zsolt a Tigris csapattársa volt és épp az őt megverő Gonzales legyőzésével szerzett WBO övet. A pénz tehát innen jön, de mivel a meccs az USA-ban lesz, az ottani ismertséget is lehet fokozni. Így állnak össze az üzleti szempontok a karrierépítés szempontjaival, ezét lehet reménykedni, hogy végre bunyózni látjuk Zsoltot.

» Bumbum   válasz erre
    2011-04-13 11:23:18

Soha nem hallottam erről a srácról és bunyózni nem láttam(ennyit a nagy nevekről). A mérlegéből kiindulva még gondot is okozhat Zsoltinak. Felhozó meccsnek erős szerintem, sokkal többet veszíthet mint nyerhetne vele. A csávót Amerikában még annyira sem ismerik mint itt, akkor mi értelme...Ha kikap ennyi volt. Ha nyer megint megvert egy ismeretlent. Nem azt nyilatkozta, hogy már nem az öv hanem a név érdekli?

» emondeo   válasz erre
    2011-04-13 10:37:11

Ezek az ismeretlen bunyósok sokkal veszélyesebbek mint a világsztárok mert azokra könnyebb készülni.Én úgy látom most Zsolt jobban készül mint valaha is életében és az utolsó meccse után most megfogja mutatni ,hogy játszva és dinamikusan tud 12 menetet bokszolni.Ütőerő -dinamika-kiütési pontok megfelelő erővel való bombázása minden tekintetben,nemcsak fejre közepesen mint eddig tette és jönni fog az eredmény. Nincs mire várni győzzön a jobbik és övé a dicsőség.Hajrá!

» Cs Aladár   válasz erre
    2011-04-13 09:26:26

Roach vagy Stewart tényleg többet hozott volna ki Zsoltiból, ha náluk kezdi a profi karrierjét...de nem ott kezdte.
Bumbumnak igaza van, Kostecki nem egy rossz ellenfél, és Onyangónál biztos jobb (és jobban jegyzett) bunyós. Remélem Zsolti laposra veri, és jöhet egy nagyobb név.

    2011-04-13 09:21:56

Az ígéret be is van tartva. Kostecki nem csak a IBF-nél, hanem a WBC-nél és a WBA-nál is jegyezve van a első 10-ben. Ezért komolyan meg kell dolgozni, méltó ellenfél, nem hurka. Tudjuk, persze, hogy a ranglisták olykor mi takarnak, de pl. Chacon sem volt több, mint első 10-ben jegyzett bunyós... Zsoltnak kevés olyan ellenfele volt, akit magasabban jegyeztek, tehát nagyon komoly és nagyon fontos meccs jön (ha igaz a hír), van miét szurkolnunk. Hajrá Madár!

» Bumbum   válasz erre
    2011-04-13 08:38:14

sajna Zsoltból messze nem hozták ki azt, ami benne volt, mondjuk ebben ő is erősen benne volt. Nagyon drukkolok Madárnak, de őszintén ha nem lenne magyar, tuti nem maradnék fenn egy Erdei meccsért hajnalig. Cirkusz kell a népnek, a legtöbben ezért néznek bunyót.
Kapott egy nagy lehetőséget a cirkálósúlyú Wbc övvel, szerintem azt minimálisan sem használták ki :S lehet ott kellett volna kicsit kockáztatni.
Most nem igen tehet mást, mint hogy látványosan kivégzi akit eléraknak. Nem pötyöghet vele megint 12menetet, bárkit raknak is elé, most ezt nem teheti meg.
A legszörnyűbb az, hogy Zsolti olyan alapanyag, amiből mondjuk Roach vagy Steward a p4p lista egyik állandó szereplőjét hozta volna ki, Herr Sdunek meg sajna nem.
Drukkolok Zsoltinak, hozza ki magából a maximumot és kapja meg a nagy meccset!
Hajrá Madár! Mindent bele!

» bandi78   válasz erre
    2011-04-13 08:35:21

@emondeo: Igen...Németország, Amerika a lényeg ugyan az. Ígéret van csak... eladható bunyó nincs mellé...

    2011-04-13 08:22:52

Németország, Amerika a lényeg ugyan az. Ígéret van csak...

» emondeo   válasz erre
    2011-04-13 08:13:58

Az Erdei-team is mondhatna már valamit...

» Bumbum   válasz erre
    2011-04-13 07:59:41

@zee1978: Sajnos Zsolti tulsagosan rendes gyerek a profi bokszhoz. Jo volna csak egyszer bepoccenve latni, hogy ugy megy ki a sarokbol, hogy leakarja tepni az ellenfele fejet.

    2011-04-13 01:25:55

@rocco70: "Vagy kint erre felkapják a fejüket, hogy kiütötte a nagy Onyangot?"

Igen,ha es atment volna rajta mint egy vonat, vagy brutalisan szetverte volna akkor
felfigyeltek volna ra jobban mint most.
Csak osszebaratkozot vele mar a meccs elott igy csak kesztyuztek egyett,amire senki sehol nem kivancsi.

» zee1978   válasz erre
    2011-04-13 01:06:30

En megneztem youtube-on egy kis osszeallitast errol a gyerekrol. Haaat, nagyon nem elsovonalas a gyerek, Madar hulyereveri abban biztos vagyok. Gyerekek, szerintem ne legyunk ennyire pesszimistak, mert szerintem ez a meccs Zsolti malmara foglya hajtani a vizet.
Ez a Lengyel-brazil mokus nagyon fog fekudni Zsoltinak, es vegre meglatjak majd a tengerentuliak, hogy mit is tud a mi Madarunk. En biztos vagyok benne, hogy nagyon nagy verest fog kiutalni, csak az kellene, hogy valaki mentalisan is felkeszitse Zsoltit, hogy tenyleg megakarja ''gyilkolni'' a sracot...
En varom az osszecsapast, jo lesz nezni ahogy aLengyel keresi Zsoltit majd a ringben...

    2011-04-13 00:59:14

Egyre inkább az a meggyőződésem, hogy a pénz miatt nem jön a "nagy ellenfél".
Valószínűleg Madár egy bizonyos összeg alatt már nem bokszol, ez az összeg azonban jelentősen meghaladhatja azt a mértéket, amit a legtöbb gálán a legtöbb ellenfélnek megadnának. Ráadásul Madár ahhoz túl jó bokszoló, hogy egy feltörekvő ifjú titánnak leszerződtessék ugródeszkának. Áldozatnak túl jó, kihívónak túl drága, ismertnek nem eléggé ismert Amerikában. Valóban nem marad más, mint a kötelező kihívói pozíció elérése. Ráadásul mivel tudhatóan egy-két meccse van hátra, egyetlen promóter sem akar pénzt befektetni már a karrierjébe. A fenti képlet bizony nem egyszerűen megoldható, ezért is megy ez maszatolás a meccs szervezése kapcsán.

» rocco70   válasz erre
    2011-04-12 23:34:00

szerintem ha kiütötte volna Onyangot az első menetben, akkor sem lenne egy milliméterrel sem előrébb. Vagy kint erre felkapják a fejüket, hogy kiütötte a nagy Onyangot? Szerintem egy Henry, Roy Jones, Lacy, vagy bármelyik kint ismertebb másodvonalas bunyós kipontozásának/kiütésének lenne csak értelme. Én megbízom Dibellában, hogy tudja mit csinál. Az biztos, hogy nálunk milliószór jobban belelát a dolgokba.

    2011-04-12 23:31:28

@fixpont: teljesen igazad van!

    2011-04-12 22:59:58

@grabanc: "Szeretnénk? Akarjuk? Már hogy bukjon? Nanehogymááááár!!!"

Te most onmagaddal vitazol, azt tudod, ugye.

» fixpont   válasz erre
    2011-04-12 22:56:27

@N_Ricsi: Miert kellene nekem tudni? En csak leirom, hogy megint ment a szokasos rajongoi hulyites, jottek a jobbnal jobb nevek, ment a talalgatas, hogy Dawson vagy Cloud lenne veszelyesebb vagy kicsapna-e Hopkinst vagy mire menne Henry ellen, ezzel ment el az utobbi 2 honap itt a profiboxon, es a vegere meint jott egy niemand. Ugy, ahogyan egesz palyafutasa alatt allandoan a nagy nev lebegett, es lett belole egy niemand. En pusztan leiro jelleggel kozlom a tenyeket. Mindenki olyan plusz dolgokat lat "moge" amit akar.

» fixpont   válasz erre
    2011-04-12 22:55:41

Erdei remélhetőleg bokszolni fog, én pedig a boksz pártján állok, tehát ez jó hír. Csak olyan úton lehet előre menni, ami járható. Ha ez az út járható, akkor ezen kell araszolni előre. Zsoltnak nagyon komolyan kell vennie a meccset, Kostecki ugyanis azért száll a ringbe, hogy nyerjen. Zsoltnak viszont szintén oka van a nyerésre, mert ő is nyer vele. Ezt jól megmondtam, mi? Lényeg, hogy legyen jó meccs, látványos bunyó, Erdei győzelemmel. Ezért szurkoljatok!

» Bumbum   válasz erre
    2011-04-12 22:49:01

Szerintem mire Zsolt odajut a cimmeccs kozelebe Cloud mar lemond az ovrol valami penzes meccs kedveert. Szet kellett volna csapnia Onyangot akkor most mindenki mashogy velekedne rola. Aki akkor ismerte meg a tengerentulon az foleg. Ezt a sracot tokeletes kondival hulyere fogja verni. amugy Ogrenel a pont. Milyen lesz az a kondi a meccsre?

    2011-04-12 22:48:49

ha nem is kap nagy nevet, bokszoljon minél többet az USAban hátha kitapossa kicsit az utat a magyaroknak. főleg egy jó meccsel

    2011-04-12 22:46:20

@N_Ricsi: Lemaradt:
Persze ettől még nem biztos, hogy a kihívói pozíció elhozza a nagy mérkőzés lehetőségét, de legalább megpróbálta. Az meg más kérdés hogy nem nagyon kíváncsiak rá odakint...

» N_Ricsi   válasz erre
    2011-04-12 22:05:00

@fixpont: De ha már ilyen okos vagy akkor miért nem osztod meg velünk vagy Dibellaval, hogy mi a legrövidebb út Zsolt számára egy nagy mérkőzésre!
Mit kellene tenniük, kivel kellene bokszolni ahhoz, hogy valamelyik sztár kiálljon vele. Mert nagyon úgy néz ki a két szép szeméért vagy a 2 világbajnoki övéért még nem hajlandók kiállni vele.
Akkor miért baj az ha kihívói pozícióval, akarják kikényszeríteni a világbajnoki/nagy mérkőzést?

» N_Ricsi   válasz erre
    2011-04-12 22:01:53

@fixpont: Szerintem itt már senki nem gondol komoly dolgot Madár meccseit illetően (kizárólag a legelfogultabbak). Viszont ő az, aki a legtöbbet kihozta a magyar profibokszból. Szerintem megérdemli, hogy senki se modellezze le a maradék meccseit pesszimistán. Szeretnénk? Akarjuk? Már hogy bukjon? Nanehogymááááár!!!

» grabanc   válasz erre
    2011-04-12 21:57:17

@belizar: azért mert Campillo egy jó bokszoló

» lunatic2   válasz erre
    2011-04-12 21:47:28

@grabanc: En drukkoltam, becsszora. Drukkoltam, hogy igazi ellenfel jojjon. Nem jott be. Biztos egyetlen oka van, hogy szerenysegem, nem drukkolt elegge. Ezek utan most minek drukkoljak? Hogy majd a kovetkezo, de most mar tenyleg a tuti ellenfel legyen? Vagy az az utani? Drukkolok en ennek is, ami a csovon kifer. A magyar valogattottnak is drukkolok, hogy egyszer kijut a vbre....ugy erzem drukkolasom ezen 2 targya, kb, egyszerre fog megvalosulni. De akkor en mar az egi drukkolo mezokon leszek.

» fixpont   válasz erre
    2011-04-12 21:44:43

Hát azt reméltem, Zsoltinak hoznak nagy nevet, és nem ő lesz a nagy név és ugródeszka másoknak. Kezd kicsit olyan érzésem lenni, hogy nem akarnak neki összehozni már semmit, inkább őt akarják eladni volt világbajnokként áldozatnak valahova (pl a "Campillo meccs Spanyolországban" elég gyanús pletyka volt).

Akár így, akár úgy, hajrá Zsolti, verd meg, akit eléd raknak! :)

» Layman   válasz erre
    2011-04-12 21:42:07

Én nem örülök ennek a hírnek. Én is egy nagyobb nevet akartam Zsoltnak. Az embernek eszébe jut a mondás : "Ne vitatkozz egy hülyével, mert lehuz a szintjére, és a rutinjával megver...". Persze a lengyel nem hülye (a mondást átvitt értelemben értem...), de nincs értelme egy szint alá menni... Szerintem hagyja ki a meccset Zsolt, és ha 2 hónapon belül nincs neves ellenfél, akkor hagyja abba !

» Leonard   válasz erre
    2011-04-12 21:37:22

@belizar: Nekem is ugyanez jutott eszembe, Campillo jobb és valószínüleg ismertebb is mint Kostecki. A nagy neveken kívül ő lett volna a legjobb választás..

» Amador   válasz erre
    2011-04-12 21:36:45

Azon merengek, miért is kellett Campillo -t elhajtani ... Már akkor sem értettem, a jelenlegi ellenfél ismeretében meg pláne nem.

» belizar   válasz erre
    2011-04-12 21:32:24

@fixpont: Értem én, de mielőtt fikáznál, talán drukkolj egy cseppet.. :) Hidd el jól áll neked (is)...

» grabanc   válasz erre
    2011-04-12 21:08:20

@ironnoodle: Na ja, baromi erős ellenfél ..... gyakorlatilag nem volt még olyan ellenfele, akinek legalább kétszer annyi győzelme van mint veresége....

» vladgabor   válasz erre
    2011-04-12 21:07:24

Én egyenlőre az ellenfél személye helyett amiatt aggódom, hogy a topra edzett Zsoltot, megint "lógatni" fogják megint két hónapig...

» ogreface   válasz erre
    2011-04-12 20:55:17

Erdeinek csak akkor van esélye,ha nem lesznek kondícionális problémái. Nem elég nyernie, meggyőző teljesítményt kell nyújtania.

» akárki   válasz erre
    2011-04-12 20:47:52

Hahaha egy ujabb senki. Nana', megis mit vartunk. :)

» fixpont   válasz erre
    2011-04-12 20:46:03

szerintem Zsolti kiüti a gypsyt. vagyis elmondhatatlanul remélem:)

    2011-04-12 20:39:28

Korrekt mérkőzésvezetővel és pontozókkal hozni fogja Zsolt a meccset. Hogy Cloud kiállna ellene, azt nem hinném.

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2011-04-12 20:23:23

Zsoltit azt motiválja, hogy egy jobb boxolóval mérkőzhet meg. Kostecki pedig nem egy gyenge ellenfél. Õt meg veri és akkor nagyobb eséllyel jöhet össze a Cloud elleni meccs. Ki kapni nem fog az biztos....

» ironnoodle   válasz erre
    2011-04-12 20:13:40

Nem örülök. Ez is olyan meccs amivel nem sokat lehet nyerni, ellenben rengeteget bukni ha netán kikapna. Kétlem hogy egy ilyen meccs motiválni tudná már Zsoltit. A semminél persze ez is jobb, de csak épphogy..

» Amador   válasz erre
    2011-04-12 19:57:30

Na most??????????

» kilcsko   válasz erre
    2011-04-12 19:54:42
Ugrás az oldal tetejére