×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Az IBF félnehézsúlyú világbajnok Chad Dawson jelezte a promotere felé, hogy ha a nyár 2009-04-28 14:02:50 https://www.profiboksz.hu/2009/04/28/dawson-lemenne-nagykozepsulyba/

Dawson lemenne nagyközépsúlyba

Az IBF félnehézsúlyú világbajnok Chad Dawson jelezte a promotere felé, hogy ha a nyár végéig nem sikerül megegyeznie Bernard Hopkinssal egy meccsről, akkor hajlandó lefogyasztani nagyközépsúlyba, ahol számos nagy sztár várja őt. Az amerikai sztárbunyós eddig már Tomasz Adameket, Glen Johnsont és Antonio Tarvert is megverte, de ő még ennél is nagyobb sikerekre vágyik, ugyanis szeretne súlycsoportoktól függetlenül is a világ legjobbja lenni. Dawson állítása szerint nagyközépsúlyban szívesen bokszolna Mikkel Kessler, Carl Froch, Lucien Bute, Arthur Abraham vagy Kelly Pavlik ellen is.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Nézzük az általam felsoroltakat: De La Hoya eredetileg nagypehelysúlyú,mégsem tudott visszafogyasztani váltósúlyba,Jones eredetileg szintén középsúlyú,mégsem sikerült félnehézbe visszafogysztania,Byrd amatőrként félnehézsúlyú,mégsem tudott profiként visszafogyasztani és Hide is cirkálósúlyúként kezdte.
Igaz, Dawson fiatalabb a felsoroltaknál,de a lényeg,hogy az semmiképp nem lesz előny számára,hogy feljebbről jön.

» superman   válasz erre
    2009-04-29 11:21:07

Csak azt nem szabad elfelejteni, hogy Dawson eredetileg középsúlyú. A mérkőzései nagy részét is középben és nagyközépben vívta. 6 mérkőzése volt még csak félnehézben. Nagyon erős a nagyközépsúly tele fiatal tehetségekkel, akik bajnokok akarnak lenni. De nincsenek kiemelkedő klasszisok, csak nagyon jó bunyósok, akik hasonló erőviszonyokat képviselnek, éppen ezért elképzelhető, hogy a szervezetek "trónján" sűrűn lesznek "uralkodó" váltások. Szerintem a félnehézsúly lassan kiöregedő nyugdíjas elitje még mindig könnyedén verné bármelyik nagyközépsúlyú világbajnokot, nem kellene ahhoz még Dawson sem...

» N_Ricsi   válasz erre
    2009-04-29 09:54:50

Attól hogy valaki lefogyaszt,nem lesz erősebb,lásd.De La Hoya,Jones,Byrd,Hide stb.,viszont annak az esélye is csökken,hogy összeaszottan kipontozza az esetleg frisebb,energikusabb kisebb embereket.

» superman   válasz erre
    2009-04-29 08:56:06

Szerintem is lerendezné Dawson a nagyközép elitjének nagyrészét. A maradékot pedig kipontozná:)

    2009-04-29 07:20:39

vicces, amiket írtok...Dawson nagydarab, erős, gyors és kombinatív félnehézben ... nagyköépben vagy középben (Abraham) sztem kivégezne egyszerre mindenkit. beleértve Calzaghet is...alulértékelitek Dawsont. a mai mezőnyből sztem az egyik legjobb középtől felfelé

» Hatton   válasz erre
    2009-04-29 06:54:34

"A csak a meccs napján való mérlegeléssel is egyetértek..."

1 órával a mérkőzés előtt.

» fixpont   válasz erre
    2009-04-28 22:08:02

Johnsont azért nem verte meg.... :P

    2009-04-28 20:04:25

Ami a súlycsoportokat és a szervezeteket illeti szerintem nincs velük baj, a megreformálást én ott kezdeném, hogy a cél az legyen, hogy legyen egy vitathatatlan bajnok súlycsoportonként és értelemszerűen a címegyesítéseket mindig jobban támogassák, mint a hivatalos kihívókat, szabadon választani pedig csak a hivatalos kihívókból lehetne, ami több lenne, úgy mint egyesített interkonti-bajnok, egyesített pl. Amerikai (vagy más kontinens) bajnok, egy lejjebbről érkező aktuális világbajnok...

A csak a meccs napján való mérlegeléssel is egyetértek...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-04-28 19:58:18

Ebből a Kessler-Froch-Bute-Abraham-Pavlik ötösből senki sem tudná megverni...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-04-28 19:32:05

pont azért hozták előre a mérlegelést, mert azt gondolták, hogy az biztonságosabb, a bokszolónak van ideje regenerálódni. ez nem biztos, hogy bejött, nem tudom, de ha 10 kg-kénti váltások lennének, vagy akár csak a súlycsoportok fele eltűnne, azzal még nagyobb lenne a nyomás rajtuk, és még jobban kicsinálnák magukat.

» sugar greatest jr   válasz erre
    2009-04-28 19:07:30

Nem hinném,hogy a felsorolt úriemberek mindegyike verné Dawson-t.Aki veszélyes lehetne rá,az Kessler és esetleg Abraham.A többieket megoldaná.

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2009-04-28 19:04:03

van benne valami amit írsz Attis, mert ugye ez is elég relatív hogy "súlycsoport" hiszen a mérkőzés napján a szorítóban van hogy öt kilóval is több valaki mint az előző napi mérlegeléskor. Én a mérkőzés napján mérlegeltetnék, az lenne a korrekt és nem is venné annyira igénybe a bokszoló szervezetét. Napokig koplal idegeskedik hogy be tudjon szorulni az adott súly alá pár percre mert ilyen olyan okból előnyösebb. aztán iszik mint a teve meg zabál. Másnap meg az életét teszi kockára. Az biztos hogy nagyon átrendeződnének a súlycsoportok és az erőviszonyok ha mindenki a természetes súlyában lépne ringbe, kinek előnyére, kinek hátrányára...

    2009-04-28 18:58:38

Először a szervezeteket kéne lecsökkenteni minimum a felére,utána átszabályozni a súlycsoportokat.

» ogreface   válasz erre
    2009-04-28 18:48:51

Ez a gond, rengeteg már a súlycsoport. Ez a közép,-nagyközép,-félnehéz... nagyjából egy súlyban vannak. A köztes csoportokat ki kellene iktatni, kicsit nagyobb lenne a motiváció is meg talán a küzdelmek is. Régebben mikor még nem volt ennyire változatos, mennyivel jobb meccseket csináltak. 5-6 kilókon görcsölnek, ez elképesztő.Max 5 elég lenne:50-60kg,60-70kg,70-80kg, 80-90kg,90-....

    2009-04-28 18:31:05

Kessler már olyan min egy népmese,"hol volt hol nem volt".

» ogreface   válasz erre
    2009-04-28 17:36:11

Tenyleg, Kessler mi a vihart csinal? Semmi hir rola mostanaban.

» fixpont   válasz erre
    2009-04-28 17:03:52

Szerintem szüntessék meg az összes többi súlycsoportot és jöjjön föl/le minden bokszoló ide...:)) Nem kell bonyolítani a dolgokat, egy súlycsoport, egy bajnok... Megnéznék egy gömbre hízott Pacquiao-t a csonttá aszott Vitali ellen:))

» deniro2   válasz erre
    2009-04-28 16:31:55

A nagyközépsúly annak ellenére, hogy milyen gyenge súlycsoport volt még egy fél éve-éve, qrva kemény súlycsoport lett... :)

» Carlsson   válasz erre
    2009-04-28 16:11:21

Hopkins és Trinidad is nagyközépben fog bokszolni,és természetesen RJJ,és Lacy is,akkor elég kemény lesz a nagyközép!Főleg,ha feljön Pavlik,és Abraham is!
Így talán lesz esélye a p4p címre,persze ehhez mindenkit le kellene győzni!
Még felsorolni is nehéz lesz a nagy neveket,azt hiszem ebből lehetne válogatni...:)

» The executioner   válasz erre
    2009-04-28 15:49:57

Kesslerről folyton mindenki csak beszél, remélem, bokszolni is fog valamikor.

    2009-04-28 15:37:08

Előbb lépjen túl Balzsayn. :)

    2009-04-28 15:29:47

szóval menekül erdei elől :)

komolyabbra fordítva a szót, ha váltósúlyúak tudnak 10-15 fontokat dehidratálni, még fogyasztania sem kell, ráadásul tudtommal soha nem lépett ringbe 175 fölött. kessler ellen szívesen megnézném, szerintem ki lenne csapva, a többieket viszont kipontozná.

» sugar greatest jr   válasz erre
    2009-04-28 15:21:01

"Hihetetlen hogy ennyire átnéznek rajta."

Nem átnéznek rajta, csak nulla korpa van benne.

2009-ben már nem a címekért bokszolnak, akik már felértek 1x a csúcsra. Legfontosabb értékmérő a pénz, amikor a nagy korpa mellé párosul +1 cím is, 2,3,4... legyett ütnek 1 csapásra.

» Blackpanther   válasz erre
    2009-04-28 15:17:25

sztem nem lenne neki szerencses...hisz mar igy sincs szinte semmi zsir rajta..

» greenmachine   válasz erre
    2009-04-28 15:02:17

Megcserélődtek az erőviszonyok a félnehézsúly,és a nagyközép között.Régen tiszta halott volt a nagyközép.Dawson nem akar erőltetni egy Erdei elleni meccset?Hihetetlen hogy ennyire átnéznek rajta.

    2009-04-28 14:45:47

Sztem nem az ütőereje a fő erőssége,abban Kessler és Froch,de tán még Abraham és Pavlik is jobb nála,de a magasság és ütőtávbeli fölényére tudna alapozni.

» superman   válasz erre
    2009-04-28 14:28:36

OK, ha megveri Tarvert a visszavágón, sokunknak ehhez kétség sem fér, akkor nem nagyon talál már a súlycsoportjában igazi kihívást, persze "elkerülve" a mi bajnokunkat - Erdei Zsoltot, aki "talán" a címegyesítés után már még elismertebbé vállhat?! A visszafogyasztást, ha könnyen viseli, akkor az ütőerejével "detronizálhatja" a nagyközépsúly bajnokait!

» oakenfold   válasz erre
    2009-04-28 14:13:56

LOL! Ezek a srácok lezúzzák az arcát.

    2009-04-28 14:07:35
Ugrás az oldal tetejére