×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

WBO ranglista, 2009. február

2009-02-18 00:00:00 /

Elkészült a WBO legfrissebb, februári ranglistája. Az összesítésben továbbra is két magyar öklöző szerepel, de első alkalommal fordul elő, hogy mindketten – Erdei Zsolt és Balzsay Károly – világbajnokként szerepel. Mivel a jelenlegi tervek szerint a félnehézsúlyú címet védő Erdei legközelebb csak az augusztus 22-re beütemezett budapesti gálán lép szorítóba, így az ő esetében még kár lenne messzemenő következtetéseket levonni a majdani rivális személyével kapcsolatban, de az áprilisi, első címvédésére készülő Balzsay szempontjából már iránymutató is lehet a nagyközépsúlyú top 15, és akár az elitbe most debütáló veretlen ukrán Stas Kashtanov is szóba jöhet a későbbiekben.

>>Videó: Stas Kashtanov egy korábbi mérkőzése<<

A teljes nagyközép-, és félnehézsúlyú ranglista:

     
               

   
                


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

Exe

Szerintem nem szentírás az, hogy 9 hónap, különben lesz nemulass...
Ha jól emlékszem Johnny Nelson (korábbi cirkálós WBO-bajnok) anno nagyon lazán kezelte ezeket a szabályokat...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-02-20 19:27:16

Roy
Akkor miért van az a WBO szabálykönyvben,hogy 9 hónapon belül meg kell
védeni az övet a "mandatory challenger" ellen?
Vagy ez nem vonatkozik minden promócióra?
Nagyon kíváncsi leszek majd,hogy fognak kitáncolni belőle Teskohlék!

» The executioner   válasz erre
    2009-02-20 15:43:45

Holly anno azt írta, 2 szabadon választott lesz és utána a kötelező...

Szerintem majd figyelni kell, hogy Dirrellék, Wardék kötnek-e le valakit december-január-február környékére...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-02-20 14:57:17

Még annyi,hogy ha a hiv.kihívó nem vállalja,akkor mindig szabadon
választható az ellenfél? Nem tudod véletlenül,hogy erre mi a szabály?
(Vagy ez a szabály csak az UBP-nek van félnehézsúlyban,külön megállapodás
szerint a WBO-val?)

» The executioner   válasz erre
    2009-02-20 13:46:58

BlaZeAkkor tényleg félreértettelek kicsit!
Azt továbbra sem hiszem,hogy odaengednék a hivatalos kihívót,
és nem hiszem,hogy Dirrell,vagy Ward eljönne Németbe,vagy Mo.-ra!
Most néztem a WBO hivatalos honlapján,hogy 9 hónapon belül meg kell
védeni az övet a hiv.kihívó ellen?
Két címvédés között 90 napnak kell eltelnie,akkor ezek szerint augusztusban
a hiv.kihívó(Dirrell)ellen kell bokszolnia Karesznak?
Ha nem az UBP-ről lenne szó még el is hinném,hogy a hiv.kihívó ellen kell
bokszolni,de már ismerjük Teskohl-t,szerintem nem lesz címmeccs!
DE remélem igazad lesz,és lesz meccs,vagy elveszik az övet,ami ráférne
az Uni-ra,bár Kareszt sajnálnám miatta!

» The executioner   válasz erre
    2009-02-20 13:41:16

Exe kicsit félreértesz :) Én nem a ZDF-ben bízom. Hanem ha a kötelező kihívója nem áll el a meccstől, akkor azt meg KELL rendezni, különben elveszik az övét. Kötelező kihívó pedig nem lehet valaki a 12. helyről. És abban bízom, hogy a fiatal tehetségek nem fognak elállni. Kohl a kutyát nem érdekli :)

A Sturm-Abraham meg egyértelmű, hogy miért nem jön létre. De ott nem is bukik senki övet, ha nem jön létre a meccs.

    2009-02-20 12:52:41

Már csak brahiból is megszervezném a "NÉMET DÖNTÕ"-t...:P olyan tisztulásképpen...
Igaz, h mi közöm az UBP-hez...?

» grabanc   válasz erre
    2009-02-19 21:36:07

Roy
Kötelező kihívó? De szép lenne...:-)
Sturmmal én is tisztába vagyok,ezt BlaZe-nek írtam,arra fel,hogy ő is
bízik a ZDF-ben,hogy összehozza a nagy meccset Karesznak!Erre írtam,hogy
Sturm-Abraham meccse lenne jelenleg Németben a legnézettebb,de mivel
még az sem jön össze,(az okokat tudjuk...)akkor miből gondoljátok,hogy Kareszé összejönne bárki ellen,aki veszélyes lehet ránézve???

» The executioner   válasz erre
    2009-02-19 15:39:07

Exe, a Sturm-Abraham meccs szerintem csak azért nem jön össze, mert tudják az Universum-nál is, hogy Abraham sokkal jobb és megint pitizni kéne valahol, hogy Sturm-ot címmeccshez juttassák a vereség után... Jobb ez így nekik...

Karcsi évente 3 meccset tud vállalni, a két könnyű ellenfél le lesz most tudva áprilisban és augusztusban més utána jöhet januárban mondjuk egy kötelező kihívó...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-02-19 15:23:47

Remélem Cloud kiüti majd Woods-ot,és akkor
megpróbálja összeszedni az öveket!
Diaconu,ha egyáltalán megveri Branco-t,akkor már ott toporog Johnson kihívóként! Szerintem sem érdeke az Uni-nak a címegyesítés,Kuziemsky
meg nem fog eljönni kikapni Mo.-ra!Majd hoznak egy hurkát megint,aztán
az RTL eladja a magyaroknak,mint Barashiant!
BlaZe
A WBO szabályzatát nem fogják áthágni? Szép dolog a hit,de minek?
Valcarel Teskohl kezében van,én sem tudom,hogy mivel tartja kézben,
de az biztos,hogy Dirrell-Ward-Kessler-Taylor négyes közül senkivel
nem fog bokszolni Karesz,de szerintem még a középmezőnnyel sem!
Bár ne így lenne,de számtalan példát tudnék hozni,hogy hogy kerülik
ki a nagy neveket! Azt mondod vevő lesz a ZDF,lehet,de ott van Sturm
példája,már befutott Németben mindenki ismeri,mégse tudják megszervezni
Abraham ellen a meccset,pedig lenne rá néző Európában!
De sorolhatnám az Uni-s bokszolókat...

» The executioner   válasz erre
    2009-02-19 14:54:05

BlaZe

Oké, hogy a címegyesítés az álma, de nem lehet elválasztani ettől, hogy Garay lesz megint az ellenfél... Így is ez az álma?

Értem, hogy Garay-jal a legegyszerűbb, mert házon belül lenne, de azt nem értem, mi van Diaconu-val (egy csomó ideig a WBO-nál szerepelt Erdei lehetséges kihívójaként), ellene miért nem lehet összehozni? Úgy rémlik nem áll mögötte semmilyen komoly promóció...
Másrészt nekem nem logikus, hogy miért akarná az Universum, hogy címegyesítés legyen, ugyanis a hurkákat, nehezebben lehetne adagolni egy egyesített bajnoknak... Többször kellene kockáztatniuk...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-02-19 14:14:40

RJJ azért nem értem, mert Zsolt nagy álma a címegyesítés, legalábbis ezt nyilatkozta. Mással erre elég kevés esélye van (mármint hogy összejöjjön a meccs), így abba az irányba kell menni, ami működhet. Ez meg Garay. Megkapja a lehetőséget, a várhatóan jó zsetont. Tény, hogy a legnehezebb dolga így lesz, mert széllel szemben pisálás tipikus esete, de ha ez nem jön össze neki, akkor semmi. Így hát meg kell próbálni.

Kareszt persze, hogy nem kell félteni, illetve nézőpont kérdése. Ha beleszalad a késbe az első 1-2 címvédésén belül, akkor könnyen távol kerülhet a zsíros falatoktól. Emiatt lehet félteni, az ellenfelektől nem, mert ugye azért van ott, hogy bunyózzon velük. És a saját súlycsoportjukban a rá veszélyesek, meg a Zsoltira veszélyesek száma igen nagy különbséget mutat. Emiatt nem értettem.

Exe lehet, de a WBO szabályzatát nem fogják tudni áthágni. Madárnál azért tudták megcsinálni, mert a kötelező kihívók (Hopkins, Tarver) nem érdeklődtek a meccs után, így kevés kötelező címvédése volt Madárnak. Karesznél szerintem nem így lesz. Hamarosan át fognak rendeződni az erőviszonyok, a Kessler-Taylor-Ward-Dirrell csapat között fognak forogni az övek. Túl sok bunyós ennyi övre, így Karesz bajnokként nem fog tudni kimaradni a buliból. Ráadásul mind fiatalok még. Ez most nem csak Kohlon fog múlni, hanem a többieken is.

    2009-02-19 13:20:44

"Balzsaynak nem kell félnie senkitől? Mi van szemedbe sütött a nap mikor nézted a meccsét?"

Nem az a lényeg, hogy ő lesz-e az esélyesebb vagy az ellenfele egy adott meccs előtt, hanem az, hogy képes lehet megfordítani egy meccset!

Nem értem, hogy mit vártál, hogyan fog nyerni egy Inkin (34-0-0, 24 KO) szintű ellenfél ellen a LEGELSÕ CÍMMECCSÉN, egyetlen valamirevaló ellenfél nélkül a karrierjében!? Mi a problémád?!

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-02-19 13:20:34

Exe

Én értem, hogy mit mondasz, de csak nem lehet tán örökké kibekkelni az Universum-nak?!
Meg egyelőre nem tudjuk, hogy Karcsi mit akar... Mennyire ambiciózus vagy nem... Remélhetőleg ő nem úgy gondolkodik, hogy a hurkák ellen lebokszolja a minimumot és kész...

Õ képes arra, hogy izgalmas meccset csináljon és erre a ZDF is vevő lehet...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-02-19 13:14:19

Balzsaynak nem kell félnie senkitől? Mi van szemedbe sütött a nap mikor nézted a meccsét?

» sanyika   válasz erre
    2009-02-19 13:11:49

Roy,lehet,hogy így van,Froch csak egy bábu,de
akkor is irigykedhetünk a meccsre!
Abban meg,szerintem te vagy NAÍV,hogy elhiszed azt,
hogy Teskohl valaha is nívós ellenfelet enged Karesznak!
Nem akarok jósolni,de én egyaltalán nem bízom,abban,hogy
a tizenötből bárki ellen elfogadnák a kihívást!
Most felhozták a "nagynevű-veretlen" Khastanovot,
legközelebb meg majd másik balekot!
Látom még te is mindig hiszel Teskohlban,ez nagy hiba,
mert nagyot fogsz ismét csalódni,mint sokan Erdeinél!
Most is azt mondom,hogy Karesz minél előbb lelép,annál jobb
lesz neki,ha egyáltalán akar vmit a megélhetésen kívűl!
Blaze-vel egyetértek,csak az a baj,hogy ő is úgy látja,
de hiába hemzseg a klasszisoktól a nagyközép,ez nem
nagyon érdekli az Uni-t!
Majd még hogy fog hemzsegni,ha egy év múlva feljönnek,remélem
Abrahamék,vagy beérik a nagyágyú E.Lara!

» The executioner   válasz erre
    2009-02-19 12:17:20

BlaZe

Nem értem, hogy miért nem érted? :))

Balzsaynak nem kell tartania senkitől, szerintem rettentő tehetséges és most ott áll, ahol Erdei állt, mikor Gonzálezt legyőzte, most még nem késő megcsinálni egy jó karriert, főleg hogy a súlycsoport nagyon erős és így az Universum "kezei" is talán jobban kötve vannak...
Azt gondolom, hogy most annyi fiatal, sikerre éhes amerikai és más bunyós van a nagyközépben, amely még 4 szervezetnek is sok... Ezek a bokszolók címmeccset akarnak bokszolni záros határidőn belül...
Ha pl. Taylor most megszerzi a WBC-övet, tuti, hogy előbb-utóbb Kessler-rel címegyesítenek, vagy egy másik amerikaival, aki egy más szervezetnél világbajnok lesz (Dirrell, Ward, stb.) És azért gondolom, hogy ezt most a WBO és az Universum sem tudja majd megúszni...

Namármost, óriási különbség van abban, hogy most optimális esetben milyen ellenfelei lehetnek Karesznak, mert azok ellen tud majd fejlődni...
Erdei már régóta nem tudott fejlődni semmit, mert gyenge ellenfelek ellen nem lehet...

Ezért óvnám, de nem a széltől is, csak egy olyan bokszoló ellen, aki ellen már akkor is szenvedett, amikor még senki sem volt... Sőt, azóta már mégegyszer találkoztak és még jobban szenvedett...
A nagy meccs belefér, de Garay nem nagy ellenfél, nem ismeri senki...
Roy Jones, Tarver, Hopkins ezek nagy nevek, ellenük én is azt mondanám, hogy menjen, próbálja meg, nem baj, ha nem ő lenne az esélyes...

Ellenben ott van Woods - akiben már régóta egyetértünk - hogy ideális ellenfél lenne, mert a neve legalább ismert és fekszik a stílusa Erdeinek...

Én arra is kiváncsi lennék, hogy Zsolt mit gondol arról, hogy vereséget szenvedjen, hogy hogy érzi, hogyan reagálna rá, összedőlne a világ? Vagy milyen érzései lennének... Nem hinném, erre vágyna, ennyi győztesen megvívott meccs után...

Szóval nem a vereség kockáztatásán van a lényeg, hanem hogy ki ellen érdemes!


Exe, te meg ne vonj már glóriát Froch fölé, mert belekerült egy olyan helyzetbe, amihez semmi köze nem volt...
Bokszolhatott az üres címért, de nyilván megmondták, hogy oké, de az első címvédésed Taylor ellen lesz... Nem is volt olyan hír, ahol esetleg mondtak volna, hogy Taylor máshol akarna világbajnok lenni, mint a WBC...

Szóval Froch csak egy bábu, aki véletlenül éppen világbajnok tudott lenni...
Most nyilván megpróbál "kezdeni" valamit a helyzettel, valamit aminek pozitív üzenete van és ez, hogy ő azt mondja, hogy - Én Taylor-t akarom!
Meg olyat is mondott, hogy Taylor nem akar ellene kiállni... HAHA... Mikor semmi másról nem volt szó, csak arról, hogy az HBO nem látott nagy fantáziát Froch-ban (meg gondolom a bunyójában)...

S látod, téged is sikerült is megtévesztenie... Te elhitted, hogy minden vágya az, hogy a frissen szerzett övét elveszítse...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-02-19 11:56:39

Valahogy ezek a listák olyan semmitmondóak,
hiszen azt tesz fel rá az Uni,akit akar...
Azt hittem,hogy már Erdei a Sup-Champ,a magyar sajtó
ezt hirdette,nem is olyan régen!
Ezt a Kashtanovot honnan szedte az UBP?
Gondolom,ahol Sturmnak találták a japán gyereket,
lehet van egy ilyen lelőhely!
Eddig utáltam Froch-t a stílusa miatt,de egyre jobban tisztelem,
nagy az arca,de neki első címvédésre Taylor kellett!
Nekünk Kashtanov,bárki ellen kíváncsibb lettem volna,
hogy mit tud Karesz!
Azt hiszem,Dirrell,Ward,stb. várhat a meccsre,mint a piros hóra!
De Erdeinek is zsákbamacska lesz augusztusra,pedig ott is
milyen nevek vannak a kirakatban,sajnos a WBO csak a lista
szépsége miatt teszi rá a nagy neveket,mert azt nem értem,
hogy Erdeinek évek óta nincs hivatalos kihívója az első helyen?

» The executioner   válasz erre
    2009-02-19 10:41:35

RJJ itt azt írod Balzsayról, hogy nehogy már tartania kelljen valakitől. Pedig nagyon necces meccsen lett bajnok, és a nagyközép hemzseg most az igazi klasszisoktól. Ehhez képest Madárt meg óvod a széltől is egy sokkal gyengébb súlycsoportban. Pedig ő már megalapozta a jövőjét, belefér neki a nagy meccs, és egy esetleges vereség megkockáztatása. Nekem ez nem igazán áll össze...

    2009-02-19 10:06:20

"és akár az elitbe most debütáló veretlen ukrán Stas Kashtanov is szóba jöhet a későbbiekben"

Tegnap az egyik rádióban már kész tényként említették Kashtanovot, mint Balzsay következő kihívóját:). Szóval, vigyázzunk, mert könnyen félreinformálódnak az emberek az ilyen gondolatokból:).

    2009-02-19 07:42:20

Szerintem pedig nem véletlenül említették meg ezt a Kahstanovot a szerkesztő urak...

    2009-02-19 06:44:53

Max. az első három kilőve, a többinek megérné átjönni az esetleges győzelem reményében...

» grabanc   válasz erre
    2009-02-18 23:43:31

Dirrel, Ward, Taylor, Miranda, Bika alapba kilőve, kizárt, hogy eljöjjenek Németbe a címért, Inkin meg már meg volt. A többiek meg simán verhetőek Karcsi számára!

    2009-02-18 22:43:51

Mi az, hogy meddig "húzza"? Nehogy már bárkitől is tartania kelljen...!?

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-02-18 22:18:57

Hát az biztos, hogy nehezebb dolga lesz az uninak, amikor jó szokásához híven, egy noname versenyzőt szeretne majd benyomni az első 15-be.

» dermedt   válasz erre
    2009-02-18 21:37:01

Ez a nagyközép nagyon sűrű. Kíváncsi vagyok rá, hogy Karesz meddig húzza.

    2009-02-18 17:33:25

szerintem ez csak egyfajta elismerés a szervezet részéről a kiemelkedő pélyafutást és persze WBO világbajnoki címet a hátuk mögött tudó boxolóknak. egy bizonyos számú címvédés (?) után is ad ilyet a szervezet.

» undisputid   válasz erre
    2009-02-18 17:04:51

Köszi Erwin. Már vártam... Mitől sup champ Hopkins?

» scarface   válasz erre
    2009-02-18 16:59:17
Ugrás az oldal tetejére