×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Madár Amerika felé repül

2010-10-21 08:16:14 /

Az Universum Box-Promotion klubjától 2010. júliusában búcsúzó kétszeres – WBO félnehézsúlyú és WBC cirkálósúlyú – profi világbajnok ökölvívó, Erdei Zsolt (31-0, 17 KO) három mérkőzésre (plusz további 2 mérkőzés opcióval) szóló szerződést kötött Amerika egyik legismertebb promóterével Lou DiBellával, aki többek között Bernard Hopkins promótere is. A tárgyalások eredményeképpen – 1 nap híján egy év kihagyás után – Erdei Zsolt 2010. november 20-án Amerikában, Atlantic Cityben, egy bokszgála keretein belül léphet szorítóba. Madár ellenfele a 8 menetes „felhozó” mérkőzésen a kenyai származású 187 cm magas, 39 éves ökölvívó, Samson Onyango (20-6, 13 KO) lesz, aki utoljára májusban Mustapha Noor ellen győzött technikai KO-val. Samson Onyango Ngao egy kenyai születésű félnehézsúlyú bokszoló, aki 1971. október 16-án született. Magassága: 187 cm, beceneve „A Kalapács” (The Hammer). Profi mérlege: 26 mérkőzéséből: 20 győzelem, 6 vereség (3 KO), 13 KO.

Erdei Zsolt nyilatkozata: „Örülök, hogy egy sikeres szerződéskötés és tárgyalások után, egy év kihagyás után újra ringbe szállhatok. Amerikában a DiBella Entertainment tette a legjobb ajánlatot, amelyet elfogadtunk, ráadásul láthatóan hisz bennem. Ez egy kiindulási pont, amivel azt szeretném elérni, hogy az amerikai piacon is elismerjenek. Nekem a boksz az életem, ehhez értek, és boldog vagyok, hogy újra bokszolhatok. Érzem magamban az erőt, hogy a leszerződött meccseken a legjobb formámat nyújtsam. Három mérkőzésre és további két opciós meccsre írtam alá Lou DiBellával, aki nagyon nagy név Amerikában. Október végén utazom ki Amerikába, hogy megkezdjem a felkészülésemet Onyango ellen. Sajnos az edzőkérdés egyenlőre nyitott maradt, mert Fritz Sdunek családi okok miatt nem tud velem tartani. Természetesen folytatunk már tárgyalásokat, és vannak lehetőségek hazai és amerikai edzőre egyaránt. Szeretek harcolni, és szeretem a kihívásokat, ezért az a célom, hogy meghódítsam Amerikát. Szerelemes vagyok a sportágba, és bárkivel megküzdök, mert nem félek senkitől. A vágyam, hogy Amerikában is meccseket nyerjek és veretlenül vonuljak vissza. ”

Christof Hawerkamp, Erdei Zsolt nemzetközi sport- és PR menedzsere a következőket nyilatkozta: „Nem egyszerű belépni az amerikai piacra, és sok előkészítő munkát igényel. Zsolt mindenképpen szerette volna kipróbálni magát, ezért négy nagy amerikai promóterrel is tárgyaltunk a jövőjét illetően. Lou DiBella nagyon nyitott volt, láthatóan hisz Zsoltban, ezért létrejött a megállapodás, mivel elismerték és látták, hogy Zsolt különleges személyiség, akiben sok lehetőség van. Amerikában tartanak az európai bokszolóktól, mert intelligensebbek és technikásabbak. Zsoltnak igenis komoly esélye van, hogy meghódítsa az amerikai kontineset is. Még mielőtt Erdei Zsolt neve felmerült volna a gálán már az HBO eladta a SPORT TV-nek a közvetítési jogokat, de jelenleg az RTL Klubbal is folynak tárgyalások Zsolt meccsének közvetítése ügyében.”

Az Erdei Zsolt – Samson Onyango találkozó a Paul Williams – Sergio Martínez középsúlyú WBC világbajnoki címmérkőzés előtt kerül megrendezésre a Boardwalk Hall-ban. (Boardwalk Hall, 2301 Boardwalk Atlantic City, New Jersey 08401-6621, http://www.boardwalkhall.com/index.asp)


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@kilcsko: Természetesen a két "Csöppség"alatt a Bedák-testvérekre gondoltam...

    2010-10-27 19:16:24

@Atosz: "és a két "Csöppség"is"

A Bedák fiukra gondolsz? Mert nekik én is nagyon szurkolók!!

» kilcsko   válasz erre
    2010-10-26 21:07:01

@crisis: Nem lenne rossz ha Zsolt csak 32 éves lenne.De ő már nem annyi,de ha Vitalij így bírja a gyűrődést 39 évesen, nagyon szeretném, /csak természetes/ha Õ is így bírná...és közben Vitalij kihagyott ha jól tudom több mint 2,5 évet.
Nagyon remélek és bízok a legeredményesebb magyar profi bunyósunkba.Bárcsak még Karesz is feltudna zárkózni és a két "Csöppség"is idővel.Igaz az Universumban nagyot csalódtam.A ritka fogú Kholtól kiráz a hideg...

    2010-10-26 11:47:50

@deniro2: én is pont erre gondoltam. Ha stílusban nem is, de azért valamiben van párhuzam, s reméljük a befejezés is hasonlóan szép lesz!

» Beast_Pete   válasz erre
    2010-10-24 17:34:23

Az enyém is elesel2-nek ment:)

» deniro2   válasz erre
    2010-10-24 16:40:18

@fly: Viszont Erdei is sokáig titkos európai WBO bajnok volt és a súlycsoport is hellyel-közel stimmel, szal van némi párhuzam azért:)

» deniro2   válasz erre
    2010-10-24 16:38:41

Bocs, az előző elesel2-nek ment

» crisis   válasz erre
    2010-10-24 16:28:26

@fly:
Valahogy el kell adni az USA-ban, és nem volt rá túl sok idejük, hogy felépítsék. Gondolom csak annyi volt a cél, hogy egyáltalán minimál szinten foglalkozzanak vele és ezt elérték. Akit érdekel a box, az tudja, hogy egy magyar fog itt nemsokára bunyozni. Nem tudom mit vársz, hogy tömegek fogadják extázisban?

» crisis   válasz erre
    2010-10-24 16:21:59

@fly: Mit is? Hogy nem tudják hány éves és a stílusa se éppen Calzaghe-s....

» elesel2   válasz erre
    2010-10-24 16:00:10

@crisis: Ezt de jó hallani :)

    2010-10-24 15:17:46

Én Brooklynban élek. Pár napja kutyasétáltatás közben beszélgettem egy helyi 50-es pasassal. Kiderült, szereti a boxot és hallott róla, hogy egy 32 éves magyar boxoló hamarosan az USA-ban bunyózik. Azt mondta, azt beszélik róla, hogy ő az új Calzaghe.

Szerintem ez azt mutatja, hogy DiBella csapata profi marketing munkát végez. Most már tényleg minden Madáron múlik…

» crisis   válasz erre
    2010-10-24 03:20:53

@sutyesz: Madar kevesebb mint 5 de szerintem 3 menet alatt ki fogja utn a palit,es ezt lefogadom....

» MARION   válasz erre
    2010-10-23 22:15:35

@Öreg Peru: Köszi!

» kilcsko   válasz erre
    2010-10-23 21:04:28

@Öreg Peru: "Ám csak jelenthetne, mert bármennyire jó fizikumú srác, ki fogom ütni."

Ez a lényeg! :)

Köszönjük a linket!

» Beast_Pete   válasz erre
    2010-10-23 20:17:56

Megnéztem a képeket nagyon jók, köszönjük.

» pacquiaofan   válasz erre
    2010-10-23 18:06:20

hiába beteg vafyok:kuzdoter.com

» Öreg Peru   válasz erre
    2010-10-23 14:44:21

@kilcsko: kutdoter.com

» Öreg Peru   válasz erre
    2010-10-23 14:43:45

@Öreg Peru: "Ha érdekel benneteket, sok fotót tettem fel, nézzétek meg"


Engem nagyon érdekelne!! De hová tetted fel,hogy lehet meg nézni??

» kilcsko   válasz erre
    2010-10-23 09:48:16

http://www.dbe1.com/athletes/e...

di bella honlapján már ott szerepel Zsolti

» tony26   válasz erre
    2010-10-23 09:28:02

A legjobbakat kívánom Madárnak, de - és ezt ő tudja a legjobban - most élete legnagyobb fájába vágta a fejszéjét. A hozzáállása abszolút tetszik, és ha ennyire motivált, az mindenképpen segíteni fogja ebben a kemény próbában. Egy klasszikust idéznék: "Jobb a tűzben égni, mint a húgyban ázni." Ha Amerika a tűz, akkor az Uni... Sok sikert, Madár!

» Booker   válasz erre
    2010-10-23 07:53:01

Bocsika Balzsay Károly a helyesen írt név, ha olvasod majd Karcsi elnézésed, bár az nem ma lesz mert nem vagy itthon.

» Öreg Peru   válasz erre
    2010-10-23 07:45:00

Tegnnap voltam Madár edzésén, nagyon jól mozog, Balzsayy Károly készíti fel. Madár szeretné, ha Balzsay mester lenne mellette, de sok függ a menedzsmenttől. Ha érdekel benneteket, sok fotót tettem fel, nézzétek meg.
Ez nem a reklám helye, csak elmondtam, túlságosan beteg vagyok ahhoz, hogy vitázzak emiatt, ha sérti a hozzászólásom ezen oldal gazdáit törőljék.

» Öreg Peru   válasz erre
    2010-10-23 07:43:14

Nagy lehetosegek elott all most Madar.Mostmar csak egy jo edzore lenne szuksege egy olyanra aki egy kicsit belevezetne ot az Amerikai bokszba,es egy kicsit elsajatitana a fekete stilust.Ha Zsolt olvassa ezt az oldalt akkor jo lenne ha kapcsolatba kerulne velem.En tudnam szamara a perfect edzot es jo szparing partnerei lenenek olyanok mint peldaul Troy Ross

» phenom   válasz erre
    2010-10-22 20:43:34

Ne felejtsük el,madár már régen boxolt és ez talán túl nagy falat lessz neki! Amerikában elég sok Garai van,ezért merőben más stílust kell alkalmaznia az elkövetkező meccsein ha sikeres akar lenni.De sajnos benne van a német iskola.

» sutyesz   válasz erre
    2010-10-22 20:35:37

Ezt a meccset be kell húzni, de látványosan. A kockázat is ebben van, hogy más stílust kell játszani olyat, ami tetszik a piacnak. 36 éves korban nehezebb végigugrálni a mérkőzést, csak hogy ne legyen álló célpont.
Mellesleg az ellenfele még idősebb is. Állandó mozgásban nehéz jól ütni. Midenképpen be fog kapni egy két nagy ütést, amit bírni kell, és amire rögtön kell válaszolni, nehogy fölé kerekedjen az ellenfél.

» mátyás   válasz erre
    2010-10-22 11:15:54

Én azt gondolom nem kéne sokat belenyúlni a bokszába. A kondiját kell tökéletesen rendbetenni, aztán felpörgetni egy kicsit lábon. A lábmunka a legfontosabb a legjobbak ellen szerintem, senki ellen nem lehet statikus célpont. Dawson, Hopkins ellen masszív magasság-reach hátrányban lenne, Pascal és Cloud hasonló magasságú, de Pascal jóval mozgékonyabb, Cloud meg nem áll soha...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2010-10-22 09:16:38

@ogreface: Bocs, benéztem a kommentedet, elnézést érte! Szerintem lassan kezdünk mindenkivel egy platformon lenni. A legszebb ebben, hogy akárhányszor a témával foglalkozom vagy csak olvasgatom a hozzászólásokat olyan adrenalin löketet kapok, hogy még a plafonból is ki tudnám tépni a bokszzsákot! ;-)

» Szun-ce   válasz erre
    2010-10-22 09:11:26

@Szun-ce: talán pont ezért kéne egy amcsi/"amcsi" edző és mellé Sdunek mint segéd, aki a lelket önti Zsoltba, mint ahogy a Klitschko testvérek egymásnak.

» Beast_Pete   válasz erre
    2010-10-22 01:40:50

na végre.... !!!

» Mizsei Zsolt   válasz erre
    2010-10-22 00:15:06

@menyus: ...és ez így igaz, bár mi is fog történni odaát.

    2010-10-21 21:43:45

Ha valaki szemét volt Hamburgban Zsoltival szemben azt Kholnak nevezem.Brehme csak kihasználta a munka nélkül kapott címet.Nem hiszem,hogy megőrzi addig mint Zsolt...

    2010-10-21 21:33:57

@Szun-ce: nagyon igaz amit leirtál,én csak abban reménykedem hogy ezen a felhozón nem érezzük majd sdunek hiányát.hát zsolti most vagy soha.

» kolompar   válasz erre
    2010-10-21 21:28:29

@MARION: Úgy látom komám, egyre gondoltunk ;)

    2010-10-21 21:26:20

@Zoli: Minden tisztelet Karcsibának, de ő maximum a bunyóban tudná segíteni, itt viszont az amcsi környezettel is meg kell küzdeni. Ebben ő egészen biztosan nem segíthet.Sduneknek azért erre biztos nagyobb rálátása van, de egy komoly amcsi edző még jobb lehetne, ha Zsolti tudna angolul...

    2010-10-21 21:24:53

@Tom1: Vitalij kitartott Sdunek mellett, meg is volt az eredménye láthattuk.
Zsolti kit dicsért a Fragomeni meccs után?-emlékezzünk.Õ érzi,hogy milyen a kontaktus egymás között.Nem látom Grigorján közét az olasz elleni mérkőzésben annak ellenére,hogy nagyon jó a kettőjük közötti kapcsolat is.

    2010-10-21 21:24:49

No és hozzátenném a sérója sem az igazi :-)

» Horváth Szilárd   válasz erre
    2010-10-21 19:46:47

Zsolti ezeken a képeken..hogy is mondjam elég furcsán olyan nyúzottnak nézz ki
nyilván meg viselte a fonnyasztás..

» kilcsko   válasz erre
    2010-10-21 19:40:07

elég sápadt Zsolt ezeken a képeken

» lunatic2   válasz erre
    2010-10-21 19:15:03

@Szun-ce: "Elég nagy nyomás lesz kint Zsolton, szerintem mentálisan is jobban fel kell készíteni Õt."

Ezt magamtól idéztem... :)

» ogreface   válasz erre
    2010-10-21 19:05:53

Kondi, technika, stílusváltás. Mindenről beszélünk csak a legfontosabbról nem (kivéve a Rajhona Jánost, neki respect!) a mentális edzésről és leginkább Sdunek mester meccs közbeni pszichés támogatásáról nem. Sose felejtsük, hogy ha Sdunek nincs, akkor a Fragomeni meccsen a 7. vagy a 8. menet végén Zsolt bedobta volna a törölközőt. Az öreg viszont ért a magyarok nyelvén és a kritikus pillanatban beleüvöltötte a Zsolti arcába, hogy "Menj vissza, a családodért, az országodért!!!" Ilyet egy amcsi edző, ilyen rövid ismeretség után sose mondana. Elismerem, hogy az öreg mester az európai boksz felkent papja és egy gettóbokszon nevelkedett, csibészes amerikai edző kiegészítésként jól jöhet, de ismétlem, hogy az öregnek ott kell lennie vele, még ha csak látótávolságon belül is. Nem akarok szentimentális baromnak tűnni, de tudom, hogy a kritikus helyzetekben elég csak egymás tekintetét elkapni. Ezen is múlhat meccs (persze nem ez a mostani felhozó).

» Szun-ce   válasz erre
    2010-10-21 18:52:05

@MARION: Lehet, azért is mentek ilyen lassan a dolgok, és mentek ki ilyen későn tárgyalni Amerikába, mert Zsolti intenzív angol tanfolyama őszig tartott. :-) A német után amúgy azt már gyerekjáték lesz neki megtanulni.

» Terence Hill   válasz erre
    2010-10-21 17:49:52

@Zoli: Kérdés, hogy mire mondjuk, hogy képben van. Van komoly profi ökölvívó tapasztalata akár versenyző, akár edzői oldalon? Lehet valaki tökjó amatőr edző, de azért lássuk, hogy a profi bunyó tök más. Nem lehet egyik napról a másikra valaki profi bunyós, vagy profi edző.

    2010-10-21 16:55:01

@Zoli: Ez nem köpködés kérdése,hanem realitás

    2010-10-21 16:17:36

Uraim egy fontos kerdest figyelmen kivul hagytatok.... Milyen nyelven beszelne Zsolt egy amcsi edzovel_ nemetul-

» MARION   válasz erre
    2010-10-21 15:51:36

@edge: Meg Sduneket sem...

    2010-10-21 14:59:23

@edge: Nem kellene Karcsibat lekopkodni... En ismerem szemelyesen, nagyon kepben van O a profibokszban is. Lehet, hogy megoldas lenne...

    2010-10-21 14:58:07

@edge: En mar evekm ota mondom, hogy Zsolti bunyoja soha nem lesz latvanyosabb Sdunek iranyitasa alatt. En szemely szerint nagyon orulok neki, hogy nem O kesziti fel.
Ti kinek orulnetek a legjobban?

    2010-10-21 14:51:51

.. Sduneket el lehet felejteni, nem o fogja Zsoltot felkesziteni... mar Fragomeni ellen sem o keszitette fel, hanem Grigorjan.. es a meccsre jott csak meg Sdunek. Most meg mar egyaltalan kapcsolatban sem lesz Zsolttal.. oszinten szolva en annyira nem is banom, ha kap helyette egy normalis edzot..

    2010-10-21 14:29:45

Erre a meccsre szinte mindegy ki készíti fel, a továbbiakban meg maradjon Sdunek-nél. Az öreg német ki tudja hozni belőle a maximumot, vele belsőséges kapcsolatot ápol, benne tökéletesen megbízik, ezeket nem hiszem, hogy el tudja érni egy amcsi edzővel olyan rövid idő alatt, mint szükség lenne rá. Emellett a szemléletváltáshoz nem csak az edző, hanem a tanítvány is kell, Zsolt Ulrich elleni meccse után nyilatkozta, hogy igazából nem akarta kiütni a németet, Sdunek minden szünetben mondta neki, hogy üssön felütést, a nyolcadikban ütött egyet, amibe Ulrich beleremegett mint kocsonya a rázogatásba, ő meg úgy volt vele, hogy ütött felütést, és hagyta, hogy a német térjen magához.
Most remélem átérzi a helyzetet, és kiüti ellenfelét az első adódó alkalommal.

» Rajhona János   válasz erre
    2010-10-21 14:25:33

Szerintem sem kell mindenáron edzőváltás, csak akkor, ha Sdunek nem tudná megoldani a felkészítését az ingázás vagy Vitali miatt, mert ezen kívül a bizalom a legfontosabb!

A látványosság miatt meg nem kell aggódni, mert az automatikusan jönni fog abból, hogyha jó ellenfele van. Nincs olyan top bunyós félnehézben, aki hagyná, hogy Zsolti valami lagymatag stílusban bokszoljon. Minden meccsen igazi küzdelem lenne!

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2010-10-21 13:16:29

@Chico: Én csak egyetlen egy dolog miatt nem támogatom Sduneket, az meg pont elég, hogy Klitschko meg Sturm miatt nem tud 100%-ig Erdeivel foglalkozni.
Ez már nem az Universum, hogy beugrik pár napra/hétre helyette Grigorjan vagy Timm, ha ő épp nincs ott mert Klitschkonak meccse van.
Itt olyan edző kell aki 100%-ig tudja Zsolt munkáját segíteni, Sduneknek meg hiába nincs sok bunyósa, de mind máshol készül, nem pedig együtt. Ez itt a gond.

» N_Ricsi   válasz erre
    2010-10-21 13:11:28

@menyus: Kösz, jogos:).

    2010-10-21 13:04:05

"..minden idők legeredményesebb és ezidáig veretlen profi ökölvívója.."

Ehhez lehet hozzá kéne biggyeszteni hogy "magyar" :)

» menyus   válasz erre
    2010-10-21 12:30:45

Meg van rá az esély, hogy komolyan megszivassa a "bajnokokat"... Szerintem ha most látványosabban bokszol és kockáztat, összejöhet... Szurkolok neki!

» Shaham   válasz erre
    2010-10-21 12:23:21

Szerintem az lenne a legjobb ha Fritz maradna mellette. Ismeri és megbízik benne és sztem azok a magabiztos nyugtató szavak a sarokban amikor Zsolt épp holtponton van nah azok sok mindenen átsegíthették már. De az edzőkérdés úgy is az Onyango utáni meccsén lesz igazán fontos. Amúgy én Zsoltot a legutóbbi két meccsé már egy másik stílusban láttam bunyózni, úgy hoyg nem értem hogy sokan itt miről beszélnek. Az a stílus amit pl Frago ellen mutatott pont jó lesz amcsiba, csak elvileg ott még látványosabb lesz mert lesz elég ideje felkészülni és van ami motiválja. Hajrá!

    2010-10-21 12:15:11

Steward lenne a jó, mert jó a szeme => van rálátása arra, h min lehetne még változtatni, javítani. Wlad-dal is csodát művelt (mondjuk nem egyből...), de lehet, h Zsoltinak ő elérhetetlen.

» Gabodo   válasz erre
    2010-10-21 12:09:09

Szerintem van olyan képzett Zsolt, hogy tud változtatni a stílusán. Nem fog gondot okozni. Nekem az a kérdés Sdunnek mennyire van otthon az amcsiba kedvelt bunyóban. Neki is váltani kellene és nem mai gyerek. Vajon tud e vb-i szinten tanácsokat adni ehhez a bunyóhoz. Főleg ha pl egy Hopkins az ellenfél és váltani kell meccs közben stb. Nem tudom. Aztán lehet semmi gondja nem lenne neki sem a váltással.

    2010-10-21 11:49:32

@ogreface: Ezért kellene egy igazán jó edző, aki tudja, hogy mibe lehet belepiszkálni és mibe nem... Amúgy, én még mindig nem vagyok meggyőződve róla, hogy a kondiprobléma (csak) mentális eredetű, hátha ezen is lehet javítani.

» deniro2   válasz erre
    2010-10-21 11:42:06

Esküszöm hogy ha Zsolt sikeres lesz,akkor vissza megyek bokszolni,annyi idős vagyok mint Õ,hagyom a birkózást mega hülyeségeket és csak a Boksz!!!!

» tigercat25   válasz erre
    2010-10-21 11:41:43

@ogreface: Pont az a baj, hogy így nem eladható. Bízzunk Zsolti tapasztalatában, hogy tudja mit várnak tőle, és ezt tudja is hozni.

    2010-10-21 11:39:46

Hát, azért egy Steward, vagy Roach szintű szakembert meg kell fizetni, amire nem biztos, hogy Zsolt esetében lenne keret.

Azt viszont nagyon-nagyon remélem, hogy Buddy McGirt nem fog sem Madárnak, sem DiBellának eszébe jutni:).

    2010-10-21 11:37:23

Mondjuk nem hiszem, hogy DiBella-nak kellene edzőt keríteni, az nem az ő feladata, ő a meccseket szervezi. Amugy Zsolt szakmailag felkészült, nem kell neki új edző fölösleges kockáztatás lenne.

    2010-10-21 11:37:00

Szerintem már annyira a vérében van Zsoltnak az a stílus, amit hosszú évek alatt kidolgoztak és begyakoroltak, hogy már hülyeség lenne belepiszkálni. Még ha most kezdené fiatalon a profi karrierjét, akkor rendben is lenne, de most már felelőtlenség lenne.

» ogreface   válasz erre
    2010-10-21 11:35:48

@N_Ricsi: Ebben egyetértünk. Magyar edző szóba se jöjjön, inkább egy sokat tapasztalt és eredményes edző amcsiból. Dolgozzanak együtt a kenyai ellen, a többi már mehet magától.

    2010-10-21 11:28:32

@Attis: Így van, de a legjobb az lenne ha egy Emanuel Steward szerű edzője lenne, de legalábbis egy elismert amerikai.
Sdunek meg el van már Klitschkoval, meg Sturmmal, akik meg Németországban öklöznek, kétlem hogy Erdei miatt ingázna össze-vissza az ő korában/állapotában és maximálisan tudná segíteni az ő munkáját is.
DiBellanak nem lesz gond edzőt találni ZSOlt mellé.
De nagyon remélem, hogy nem magyar lesz az edzője mert akkor nem lesz sok keresnivalója odakint...

» N_Ricsi   válasz erre
    2010-10-21 11:22:05

@Roy Jones Jr.: Nyílván igazad van, és egyet is értenék ha nem maga Zsolt nyilatkozta volna azt hogy változtatnia kell a stílusán. Tisztában van vele ő is hogy amcsiban másképpen boxolnak és a közönség is másra vevő. Sdunek ismeri minden porcikáját Madárnak, de neki is változtatnia kell a módszerén ha közös eredményeket akarnak elérni.

    2010-10-21 11:12:31

Engem az aggaszt hogy a helyzet ugyan az mint az uninál,mert itt sem hibázhat,még egy kicsit sem!Mert akkor vége!remélem ő sosem lesz olyan hülye mint Tyson aki agyonverette magát mire rá jött hogy abba hagyja,vagy Jons most azt akarja bizonyítani hányan tudják ki ütni.Szóval bízom Zsolti sikerében,mert képes rá,mert ott is emberek élnek nem gépek és verhető mindenki.

» tigercat25   válasz erre
    2010-10-21 11:10:37

Elég nagy nyomás lesz kint Zsolton, szerintem mentálisan is jobban fel kell készíteni Õt.

» ogreface   válasz erre
    2010-10-21 11:06:34

"mielőtt Erdei Zsolt neve felmerült volna a gálán már az HBO eladta a SPORT TV-nek a közvetítési jogokat, de jelenleg az RTL Klubbal is folynak tárgyalások Zsolt meccsének közvetítése ügyében"


Itthon fekszek megfázva a fejem majd szétszakad úgy fáj,de ennyi jó hír hallatán szintem elmúlt a fejfájás és levegőt is kapok!:)

HAJRÁ MADÁR !!

» kilcsko   válasz erre
    2010-10-21 11:06:19

@edge: "ez igy eleg necces lenne"

Hát, szerintem is...

    2010-10-21 11:04:38

Madar sajat elmondasa szerint id. Balzsayval edz... es lehet hogy o fog kimenni vele Amerikaba edzokent... sztem ez igy eleg necces lenne....

    2010-10-21 10:57:04

@Attis: Nézd, ha valaki deklaráltan max. 5 meccsre tervez a karrierjének mostani szakaszában, akkor szerintem már nem lenne célszerű váltani. Senki nem ismeri jobban Erdeit, mint Sdunek és Zsolt is megbízik benne. Ez a legfontosabb...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2010-10-21 10:54:07

"vannak lehetőségek hazai és amerikai edzőre egyaránt"
kétlem hogy lenne, olyan magyar edző, aki alkalmas lenne erre a feladatra

» N_Ricsi   válasz erre
    2010-10-21 10:47:34

Sdunek európai stílusa nem biztos hogy jó lenne, ha Zsolti is változtatni akar akkor mindenképpen Steward lehetne a megfelelő (szerintem)

    2010-10-21 10:46:14

@Attis: A stílusához szerintem is Steward passzolna vagy maradjon Sdunekkel...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2010-10-21 10:39:41

Ezt a srácot az ágyból kikelve félkézzel is le kell rendezze - edzővel vagy anélkül. Viszont a következő meccsre már tényleg kellene egy normális edző. (Roach :-)

» belizar   válasz erre
    2010-10-21 10:02:24

Legyen mondjuk Emanuel Steward :P

    2010-10-21 09:56:40

Ez az edzőkérdés kicsit aggaszt...

    2010-10-21 09:50:36
Ugrás az oldal tetejére