×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Górcső alatt a meccskesztyűk: Joshua vs. Franklin

2023-04-01 12:08:00 /

Korábban már több írásunkban is foglalkoztunk az egy-egy adott mérkőzésen használt kesztyűkkel, ma pedig folytatjuk a sorozatot, és górcső alá vesszük a szombat éjszakai, Londonban sorra kerülő Anthony Joshua vs. Jermaine Franklin nehézsúlyú ütközet „fegyvereit”

Első körben a legfontosabb szabályok és tudnivalók. Nehézsúlyban 10 uncia súlyú, kizárólag fűzős kesztyűket használhatnak a bunyósok, a Brit Szövetség pedig külön meg is határozza, hogy milyen típusokat, márkákat fogad el az általuk szankcionált összecsapásokon (az aktuális lista ide kattintva tekinthető meg). A mérkőzések előtt egy nappal, közvetlenül a hivatalos mérlegelése után választhatják ki a sportolók az általuk használni kívánt, lezárt csomagolásban érkező kesztyűket. A bunyósoknak 2 párat kell fejenként kijelölni a próbák után (ha esetleg az első számúval valami történne, akkor legyen csere verzió kéznél), ezeket szignózzák, és a supervizor (ellenőr) újra lezárja őket (ez a folyamatot láthatjuk az alábbi videón), és csak közvetlenül a mérkőzés előtt adja vissza az öklözőknek, hogy elkerüljék az esetleges manipulációkat.



Nézzük első körben Franklin „eszközeit”. Az amerikai bunyós egyik fő reklámarca a nem túl ismert Loaded márkának, ilyen kesztyűt használt már legutóbb Dillian Whyte ellen is (akkor volt is egy kis vita, miután Whyte emberei szerint Franklin szabálytalan módon beütött kesztyűket akart kvázi becsempészni, a gyanú végül nem bizonyosodott be).

A Loaded meccskesztyűje marhabőrből készül, a tömése pedig kombinált, azaz a nagy sűrűségű, kézzel formázott hab mellett lószőrt is tartalmaz, így ez inkább egy ütő, támadó kesztyűt, kevésbé védi az öklöt, viszont keményebb találatokat lehet vele célba juttatni.

Térjünk is át Joshuára. Az egykori egyesített világbajnok brit bunyós hosszú évekig a népszerű kanadai fejlesztésű Rival márkát használta, majd az előző találkozójára váltott, és az Usyk elleni visszavágón Grantben láthattuk küzdeni. Joshua most ismét csavart egyet a történeten, ugyanis ezúttal az Everlast Elite Pro modelljét fogja a kezére húzni (nem összekeverendő az olcsóbb Pro Styling Elite kesztyűkkel). Ez elég éles váltás a Granthez képest, ugyanis míg a Grant arról is híres, hogy rendkívül jól védi viselője kezeit, addig az Everlast most bemutatásra kerülő verziója lényegesen nyersebb.



Maga az Everlast márka sokat veszített a renoméjából az elmúlt években a gyakorta igen silány minőségű, belépő szintű kesztyűinek köszönhetően, azonban az Elite Pro meccskesztyű más kategóriát képvisel. Ezt a modellt Mexikóban készítik (a gyengébb verziókat Kínában, vagy Pakisztánban gyártják), kiváló minőségű alapanyagokból rakják össze, és a kivitelezés is precíz. A borítása rendkívül szép és vastag kecskebőr, a tömése pedig hab, valamint lószőr (ilyen téren nagyon hasonlít az említett Rivalra, vagy akár a Loaded-re). Ennek a hibrid kombinációnak is köszönhetően nagyon puha, hajlékony, betört érzetet ad, azaz igen csak kényelmes, cserébe viszont könnyebben sérülhet az ezt viselő sportoló ökle. Ránézésre is látszik, hogy egy vérbeli mexikói stílusú kesztyűről, egy igazi rombolóról beszélünk, mivel rendkívül kompakt, pláne egy nehézsúlyú bunyós kezén tűnik kicsinek. A profi bokszolók között elég népszerűnek számít ez a modell, így láthattuk többek között Shakur Stevenson, Errol Spence Jr, vagy Tim Tszyu kezén is.

Ki kell hangsúlyozni, mind a Franklin, mind pedig a Joshua által ma este használt kesztyűk kifejezetten mérkőzése készültek, így edzésre nem feltétlenül ajánlottak, vagy csak nagy körültekintéssel, meghatározott munkára, és megfelelő bandázsolással. Ha esetleg valaki ezzel együtt is szeretne beszerezni egyet ezekből a modellekből, akkor viszonylag mélyen a zsebébe kell nyúlnia: a Loaded jelenleg nagyjából 86 ezer-, az Everlast pedig kb. 60 ezer forintba kerül, és erre jöhet még rá pluszban a postaköltség, vám, valamint adó.
 


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@PeteTheGreek: "De attól tartok nem Franklin ennyire jó"

Megkockáztatom, hogy a legjobb másodvonalas.

» Perkins   válasz erre
    2023-04-02 10:36:41

@PeteTheGreek: Én szeretném a Fury/Usyk/WilderAJ négyesből a hiányzó meccseket látni. És ne zavarjon be Franklin vagy mondjuk Hrogovic. :)

» bandi78   válasz erre
    2023-04-02 01:02:14

@bandi78: Teljesen egyetértek, nagy öngól volt szerintem is. Ha Franklin ilyen jó, akkor szar választás volt: szenvedős meccs, egy rossz név ellen.
De attól tartok nem Franklin ennyire jó, hanem AJ gyáva zúzni, valószínűleg Fury úgy átgázol rajta, mint Whyteon tette (vagy egy fokkal nehezebben).

» PeteTheGreek   válasz erre
    2023-04-02 00:58:41

@Perkins: Nem támogatom az üzleti alapon történő ellenfélválasztást, de AJ esetében most pont azut kellett volna.
Kívülállóként azt gondolhatta az ember, hogy AJ elsöpri Franklint. Ja, de a csapatában régen rossz, ha a kívülállók szintjén tudnak tippelni az edzői meg a menedzserei... Ez a meccs most nem hiányzott neki.

» bandi78   válasz erre
    2023-04-02 00:56:27

@Peacock: Hát-hát, az tény hogy Joshua rossz volt magához képest, Franklin meg "meglepetés", de azért én csak 2-3 menetet tudtam csak neki adni.

» La Cucaracha   válasz erre
    2023-04-02 00:55:54

@Peacock: "De ami a legrosszabb jel: a meccs után megint elgurult a gyógyszere. Fejben lett gyenge."

abszolut latszott rajta, hogy o is tudja, hogy a bunyoja nem jo, nem is tudja titkolni

» fixpont   válasz erre
    2023-04-02 00:51:10

@deontay: Nem hurkát, de mondjuk egy Chrisora, Whyte, Takam, stb... kalibert. Wilder esetében a régi edzőtárs, Helenius kiütését mindenki várta. Mégis, mennyivel jobban festett, mint ez a szenvedés. Nehogy már egy jó nevű, kiüthető emberkét nem találtak volna. Ez a Franklin meccs egy öngól volt -szerintem.

» bandi78   válasz erre
    2023-04-02 00:50:29

Nálam csak szűken, 7:5-re (vagy max. 8:4-re) nyert AJ. A pontozóknál (kettőnél) 9:3-ra. A végén igaz többször átszaladt Franklinen az ütés.
Viszont Joshua ha nyert is, a korábbi önmagához, vagy akár csak a legutóbbi meccséhez képest is gyengén bokszolt szerintem. Én iszonyú merevnek, óvatosnak láttam, sokszor tényleg totyogott, ekkora súlyelőny ellenére igazából belharcban, fogásban sem dominált. Ső egyáltalán nem dominált.
De ami a legrosszabb jel: a meccs után megint elgurult a gyógyszere. Fejben lett gyenge.
Ami pozitív: a nagy súly ellenére a kondija meglepően rendben volt, kapott ütéseket, mégsem fulladt ki.
Franklin ahogy prof is írta viszont szimpatikus, sokkalta természetesebben mozgó bunyós. Aki bátran hidalta át a fizikai hátrányt. Deontayal egyetértve: tényleg van benne egy Rocky-szerűség.
A csúcs, mondjuk Ortiz 1 elleni Wilder verné a mai Joshuát, ezzel egyetértek. De mára Wilder sem százas, fejben ott is elmentek (megint Furyt csalózza meg mondja hogy nekimenne az utcán). Megnézném őket egymás elken. Ki-ki meccs lenne. Fury is fejben gyengült.
Lehet Usyk azért tud amúgy érvényesülni, mert ő még fejben ép.

» Peacock   válasz erre
    2023-04-02 00:49:59

@bandi78: "Akkor AJ mellett amatőr team volt. "

Egyetértek.

Választottak egy "sötét lovat", aki csak annyira volt sötét, hogy még én is láttam rá esélyt, hogy gondot okozhat. :)

» Perkins   válasz erre
    2023-04-02 00:49:25

@bandi78: Jobb lett volna, ha egy hurkát kicsap?

» deontay   válasz erre
    2023-04-02 00:47:47

@deontay: Nem tudom ezt a meccset hova tenni. Neki most ko győzelem kellett volna. Kb mindegy, ki ellen.

» bandi78   válasz erre
    2023-04-02 00:46:18

kivancsi vagyok innen merre lehet egyaltalan tovabb AJ-nek, osszehozzak-e a Wilder meccset vagy valahogy a Furyt a penzben bizva vagy ki tudja...

» fixpont   válasz erre
    2023-04-02 00:43:33

@Perkins: válaszoltam is rá :D

» bandi78   válasz erre
    2023-04-02 00:42:30

@Perkins: Akkor AJ mellett amatőr team volt. Most szüksége volt egy szép győzelemre egy jó nevű bunyós ellen. Választották volna Chrisót vagy Whyte_ot---

» bandi78   válasz erre
    2023-04-02 00:41:41

@bandi78: Az előző neked ment. :)

» Perkins   válasz erre
    2023-04-02 00:40:02

@bandi78: Ruizig tipikus AJ volt… utána Ruiz 2-n kiváló volt. Pulev ellen egy kicsit halovány… a két Usyk meccsen szvsz élete legjobbját nyújtotta… nem látom azért a drámát… ez nagyon gyenge volt most.

» deontay   válasz erre
    2023-04-02 00:39:36

"Ezt a fickót azért vitték oda, hogy kiüssék.. A kötelezőt AJ nyögvenyelősen hozta mikor virítani kellett volna..."

Lassan nem ártana belátni, hogy Franklin bárkinek gondot okozna. Iszonyat kemény feje van, nagyon elszánt, a gyorsasága bőven átlagon felüli.

"Lehet leszólni Wildert de sztem kiütötte volna Franklint."

Erre sem vennék mérget...

» Perkins   válasz erre
    2023-04-02 00:38:21

@emgabor: Wilder nem bírt Furyval. Ok. De a kötelezőket mindig simán hozta...

» bandi78   válasz erre
    2023-04-02 00:37:49

Ami érdekes, hogy mintha láttam volna Joshua boxában új elemeket, hatékonyságra viszont nem volt túl jó (igaz, Franklin sem volt rossz).

» La Cucaracha   válasz erre
    2023-04-02 00:37:04

AJ meccs utani viselkedesere meg az arcara van irva, hogy nem teljesen elegedett, hogy finoman fogalmazzak.

» fixpont   válasz erre
    2023-04-02 00:36:28

@bandi78: Szerintem a mai Joshuat is kiütötte volna

» emgabor   válasz erre
    2023-04-02 00:35:43

Aj elég komótosra vette a meccset. Nem tudom, hogy a stream volt-e gyenge, de mintha néha nagyon lassan ütött volna.
Ez a Franklin meg ezek szerint nem csak éppen jó napot fogott ki, hanem tud is boxolni, eddig hol volt?:)

» La Cucaracha   válasz erre
    2023-04-02 00:35:14

@deontay: de hányadszor...

» bandi78   válasz erre
    2023-04-02 00:35:14

@fixpont: Ide az Usyk 2 elleni tömege és gyorsasága tökéletes lett volna.

» lacix76   válasz erre
    2023-04-02 00:34:30

@prof: +1

» Peacock   válasz erre
    2023-04-02 00:34:20

@bandi78: Megint azt tudom mondani, hogy nem is ezzel van a gond, mert Franklin egy nagyon jó bunyós… inkább azzal, hogy magához képest gyenge volt.

» deontay   válasz erre
    2023-04-02 00:33:36

@robhalford: "Ezért kár volt fenntmaradni."

Mert nem két menet volt? :))

» Perkins   válasz erre
    2023-04-02 00:33:21

Lehet leszólni Wildert de sztem kiütötte volna Franklint.

» bandi78   válasz erre
    2023-04-02 00:33:08

Ezt a fickót azért vitték oda, hogy kiüssék.. A kötelezőt AJ nyögvenyelősen hozta mikor virítani kellett volna...

» bandi78   válasz erre
    2023-04-02 00:31:23

nem ertem miert engedik hogy ilyen tomeggel boxoljon minden alkalommal amikor vekonyabb volt jobb volt

» fixpont   válasz erre
    2023-04-02 00:30:52

AJ nagyon gáz volt ismét.

    2023-04-02 00:30:45

@Flex: Hát de - Joshua szempontjából elég rossz. Ez egy top ellenfél ellen nem elég.

» emgabor   válasz erre
    2023-04-02 00:30:35

A kondija nem volt rossz Joshuának de iszonyú lassú és statikus volt…

» deontay   válasz erre
    2023-04-02 00:30:13

AJ tiszta ideg volt a végén.
Igazából mit akart Franklinnel ?
Táncolni vele ? :D

» lacix76   válasz erre
    2023-04-02 00:29:50

Ezért kár volt fenntmaradni.

» robhalford   válasz erre
    2023-04-02 00:29:47

@deontay: Én is erre tippelnék

» emgabor   válasz erre
    2023-04-02 00:28:20

@fixpont: Sztem nem ennyire rossz s helyzet:)

    2023-04-02 00:25:30

Ja és Wilder kiütné AJ-t, jöhetnek a mínuszok…

» deontay   válasz erre
    2023-04-02 00:25:20

Nem tudom hogy vagytok vele, de Franklin egy igazi real life Rocky… tavaly novemberben még senki nem ismerte, most is van 5000 instagram követője és akkor hoz két ilyen meccset Whyte és AJ ellen angliàban…

» deontay   válasz erre
    2023-04-02 00:24:47

AJ megint ágaskodik ? :)))

» lacix76   válasz erre
    2023-04-02 00:24:33

lassu, darabos, rossz utemerzek, itt eleg volt, de en nem lennek az AJ stab helyeben bizakodo a jovore nezve, mert azon a szinten ahogy o volt vilag eleteben es ahogy nezett magara ez egy kalap szar teljesitmeny volt

» fixpont   válasz erre
    2023-04-02 00:23:36

Hat gratulalok, ezert aztan megerte a +5 kg:)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2023-04-02 00:23:18

Na megint egy jó Joshua post fight…

» deontay   válasz erre
    2023-04-02 00:22:27

@prof: Igazad van.

» deontay   válasz erre
    2023-04-02 00:18:35

Ez a bíró is megér egy misét…

» deontay   válasz erre
    2023-04-02 00:18:29

@deontay: Hidd el, valószínűleg ki akarja ütni AJ-t, már csak azért is, mert pontozásban nem bízhat. :) De amúgy tuti nem ezeken jár az esze, hanem hogy miképp tudja elérni a nála azért magasabb, termetesebb AJ-t. Amikor meg üt a brit, azt azért megérzi, és közel megy, fogásba.

    2023-04-02 00:17:08

Végre felütések is voltak.Pedig reggebben azt is nagyon jol utotte.Valoban kicsit lebutult a boxa de a jobbegyenesek nagyon szepek

    2023-04-02 00:14:48

@deontay: Ra is szolt most az edzoje AJre

    2023-04-02 00:10:35

Tök jó lenne, ha Franklin célja Joshua kiütése lenne és nem a hónaljának a szagolgatása…

» deontay   válasz erre
    2023-04-02 00:10:12

Joshuának nem tett jót a két vereség, de hát kinek tesz jót az ilyen? :)
Rettenetesen merev, fizikailag és gondolkodásában, kockázatvállalásban egyaránt. Bellew 7:0-ja azért jelzi, hogy simán hozza (eddig is) a meccset, ha pontozás marad, de a szimpátia nyilván a sokkal természetesebben mozgó, őszinte és bátor amerikai mellett van, semleges néző esetén. :)

    2023-04-02 00:07:34

Egyre több a fogás, dulakodás.

» deontay   válasz erre
    2023-04-02 00:06:14

Nem csak a pénzért jött Franklin

    2023-04-02 00:03:55

Franklin feje fel lesz pöffedve holnapra :)

» lacix76   válasz erre
    2023-04-02 00:03:49

A bírón miért nincs gumikesztyü legalább.
Hozzájuk se mer érni.

» lacix76   válasz erre
    2023-04-01 23:55:45

Most jó nagyokat bevert AJ neki, de nagyon komoly feje van az amcsinak…

» deontay   válasz erre
    2023-04-01 23:54:10

@Peacock: AJ tobbet talal.Egyre jobban erzi a tavot is

    2023-04-01 23:54:04

@Peacock: Bellew szerint 4-0 AJ

» deontay   válasz erre
    2023-04-01 23:53:44

Sztem amugy nem rossz meccs.AJ a meretei ellenere eleg gyors bal kezzel de a veresegek nem tettek neki jot sajnos.Ha meginduk barki ellen azt ossze tori.Picit amator modon nyulkal ki a jobb kezevel vedekezni egy balegyenes balhorog kombo be ne akadjon.

    2023-04-01 23:50:36

Legyen 2:1. Franklin eddig a jobb bokszoló. (De 3:0 is lehetne.)

» Peacock   válasz erre
    2023-04-01 23:48:00

@deontay: Igazából így értettem én is.

» lacix76   válasz erre
    2023-04-01 23:47:36

Franklin igazi fasza gyerek.

» deontay   válasz erre
    2023-04-01 23:46:25

@lacix76: A mostanit igen… az Usyk visszavágósat?! Kétlem… nem is értem miért kellett azon a fizikumon változtatni…

» deontay   válasz erre
    2023-04-01 23:46:09

Fury leiskolázná simán Joshuát.

» lacix76   válasz erre
    2023-04-01 23:43:35

Sokan anno írták, hogy AJnek ilyen súllyal kellett volna Usyk ellen menni… de jó, hogy nem tette, most egy KO vereség lenne a rekordjában…

» deontay   válasz erre
    2023-04-01 23:42:27

Hát ez nagyon ne volt meggyőző idáig

» emgabor   válasz erre
    2023-04-01 23:40:15

AJ akkora mint egy bivaly :)

» lacix76   válasz erre
    2023-04-01 23:39:34

Iszonyat brutal fizikuma van AJnek megint.Most azt latom ha betalal Franklin leul.Eleg hatekony a jab

    2023-04-01 23:39:25

Joshua mozgása nekem most lassúnak tűnik… ha lesz Wilder/Fury meccs, akkor lejjebb kell menni a súlyával…

» deontay   válasz erre
    2023-04-01 23:38:20

@Peacock: Sztem a fujolas az a ringszpikernek is szolt.Iszonyatosan kinos ez a faszi

    2023-04-01 23:38:19

Keves

» PeteTheGreek   válasz erre
    2023-04-01 23:38:13

Joshua kicsiket, feszülten totyog, és egyenes testtel, kiemelt fejjel vívni próbál. Franklin sokkalta tökösebb. Mondjuk kapott is pár balost. De én az elsőt Franklinnek adtam. 10:9 Franklin.

» Peacock   válasz erre
    2023-04-01 23:37:56

@Peacock: Angliaban ez sztem elfogadhatatlan de ettol fugetlenul is teljesen tiszta volt az amerikai.

    2023-04-01 23:34:23

A kiabáló ringspeaker felvezetése és szövege elég kínos.
A fújolás amit Franklin kapott az viszont nem semmi. Ehhez képest tök felszabadult. Joshuát meg halálra éljenzik, ehhez képest full stressz.

» Peacock   válasz erre
    2023-04-01 23:34:17

AJ fizikuma eszméletlen… kb. Csak Francis Ngannoué hasonló a küzdősport világban jelenleg…

» deontay   válasz erre
    2023-04-01 23:33:43

Hajrá AJ, hajrá Franklin! Lássunk egy jó meccset!

» deontay   válasz erre
    2023-04-01 23:33:02

Uristen de gagyi ez a David Diamante

    2023-04-01 23:32:40

Minek ez a rap ?
Fos.

» lacix76   válasz erre
    2023-04-01 23:30:33

Bevonulásnál valahogy már nem tűnt annyira felszabadultnak Joshua arca. A rapper pedig elég gyenge.

» Peacock   válasz erre
    2023-04-01 23:28:47

@La Cucaracha: Még jó, hogy :)

» Peacock   válasz erre
    2023-04-01 23:27:14

@GaiusM: Köszi a linket

» emgabor   válasz erre
    2023-04-01 23:25:41

Csak hát az előző két meccs, ami megelőzi a főmeccset, elég rövidek lettek, így megy még a sok riport, beszélgetés, reklám, időkitöltés. A boxrec eredménylistája friss, ott mindegyik meccs már fent van végeredménnyel, egy üres még. :)

    2023-04-01 23:20:07

@prof: Nem bánnám ,ha legalább 3-4 menet lenne és nem 20 másodperc :)

» lacix76   válasz erre
    2023-04-01 23:18:24

@lacix76: Persze.

    2023-04-01 23:13:15

Lehet,hogy már a főmeccs fog jönni ?

» lacix76   válasz erre
    2023-04-01 23:09:55

@Peacock: Visszatekerted? Hajjaj, itt valakinek van píz Dazn előfizetésre :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2023-04-01 23:05:36

@Peacock: A viszonyítás a kulcs, valóban. Egyrészt, hogy önmagát hová teszi a mezőnyben, hova akar eljutni, és akkor ehhez a céljához viszonyítva lehetséges értékelni a teljesítményét. Másrészt, az egyszeri néző, érdeklődő viszonyítása, hogy neki, abszolút szubjektíven mennyire tetszik, jön be a bunyós személye és/vagy a teljesítménye stb. stb. :)
Nem azt mondtuk többen is, hogy Wardley reménytelenül béna és minek bokszol... :) Én pl. az általam ismert infók alapján úgy gondolom, Wardley igencsak TOP bunyós akar lenni, nem csak lelkesedésből és kései szerelemből bunyózik. Akkor viszont ennél a mai teljesítményénél több kell majd.

    2023-04-01 23:05:35

@Flex: Visszatekertem, megszámoltam. Egy olyan 30 ütéses sessionnel zárta Wardley a meccset, amire 0 válaszütés érkezett Coffietól. Szerintem is csak kicsit volt megfogva, de illett volna visszaütni, és nem csak védekezni a végén, akkor simán tovább ment volna a meccs.

» Peacock   válasz erre
    2023-04-01 22:58:13

@prof: Ez a kulcskérdés,valószínűleg másodlagos neki hogy top10es lesz e.

» robhalford   válasz erre
    2023-04-01 22:57:30

@Peacock: Ne szúrja magát.
Szedjen szemest :)

» lacix76   válasz erre
    2023-04-01 22:56:18

@Peacock: Bocs. Helyesen: Pontatlan? Az. Nagyon? Nem.

» Peacock   válasz erre
    2023-04-01 22:52:09

Szerintem rosszul látjátok. Nem lehet mindenki világbajnok. Wardley amatőr háttér nélküli, bokszot felnőtt fejjel, honbiból, későn kezdő öklöző. Ehhez képest szerintem qva bátor, őszinte, agresszív, és jó bokszoló. Nem vb anyag? És?
Kicsi? Akkor mi van, Nőjön meg vagy szúrja-gyúrja magát agyon? Lassú lenne? Ez faszság, nem az. Pontatlan? Nem az. Ütőereje 0? Ez meg vicc. Nem egy Foreman, vagy Tyson, de pld. Ali és Frazier se volt az.
Egyszerű, jó bokszoló. Én kedvelem a meccseit.

» Peacock   válasz erre
    2023-04-01 22:49:53

@prof: Ritkán látni ilyen hogy 5x vágja hátba valaki az ellent és 5luftot üt egymás után:)

» robhalford   válasz erre
    2023-04-01 22:45:51

@prof: Vannak még hiánnyosságai :)

» lacix76   válasz erre
    2023-04-01 22:45:38

(...élmezőnyBE akar tartozni, TOP10-BEN akar vitézkedni...) Csak a nyelvtan kedvéért. :)

    2023-04-01 22:45:21

Wardley elég gyenge produkciót nyújtott, már ha legalábbis a közvetlen élmezőnybe, TOP10-be akar vitézkedni. A támadásaiba simán bele lehet verni, a parasztlengői szelétől az első sor is eldőlt néha, csak az ellenfél nem.

    2023-04-01 22:44:21

Meg az angolok is azt mondjak hogy korai volt.Egyedul az a sapkas hulye(valami segedeszo lehet)aki pavaskodik az ovvel hiszi el hogy jogos volt a leallitas.

    2023-04-01 22:43:12

Szerintem még mehetett volna tovább,de lehet közelről máshogy látta a bíró.

» lacix76   válasz erre
    2023-04-01 22:40:24

A yafal és a wardley meccs leállítása sem volt jogos ..mi kamu...főleg wardley...az angolok is elindultak az olasz és német úton

» Hatton   válasz erre
    2023-04-01 22:39:20

Ez a Wardley meccs…ezeket a birokat miert nem kuldik mar nyigdijba?

    2023-04-01 22:39:14

Hát ez a várdli nem sokra fogja venni,kicsi,lassú,pontatlan,ütőereje 0,most jól választottak neki ellenfelet,de ezt nem lehet örökké.

» robhalford   válasz erre
    2023-04-01 22:38:17

Coffie esélytelenhez és önmagához képest meglepően jól felkészült. Phily védekezése és jabje is jó volt. Wardley pedig okosan bokszolt, nem volt annyira minden vérszagra azonnal ugró pitbull mint általában. Az ellenfél jelentős fizikális és súlyelőnye láthatóan szokatlan is volt picit neki.
De az agresszió mikor kellett megvolt a finisben. Nekem tetszett a meccs.

» Peacock   válasz erre
    2023-04-01 22:36:44

Egyéni vélemény, de szerintem a Cleto Reyes és a Grants kesztyűk a legjobbak, ugyanakkor ezek kb. megfizethetetlenek is... Az Everlast pedig valóban mélyrepülésben van, ami a belépő szintű kesztyűket illeti, 2004-ben vettem egy 12 unciás kesztyűt akkori áron 16ezerért, ami a mai napig tökéletesen teszi a dolgát, annyi a legfőbb baja, hogy a belső szövet bélés a varrások mentén már kiszakadozott. Ezzel szemben nemrég vettem egy Everlast zsákolókesztyűt, ami pedig egy évet sem bírt ki...

» Carlsson   válasz erre
    2023-04-01 22:20:16

@La Cucaracha: Még most megy a bandázsolás.

» lacix76   válasz erre
    2023-04-01 22:10:05

Gondolom 11-fél 12 körül kezdődik a fő meccs.

» La Cucaracha   válasz erre
    2023-04-01 22:06:34

@lacix76: Az a balhorog testre nem volt erős Hattontól, mint ütés impact erőben biztosan kevés egy kiütéshez. De mint májütés ennyi is elég volt. Az tényleg egy gyilkos pont. (Már ha nem volt előre lebeszélve.)

» Peacock   válasz erre
    2023-04-01 21:45:42

Nekem ez a David Diamante annyira eroltetett

    2023-04-01 21:43:43

Kis Hatton gyorsan letudta a mérkőzést.

» lacix76   válasz erre
    2023-04-01 21:11:28

@GaiusM: Működik.
Köszi.

» lacix76   válasz erre
    2023-04-01 20:13:15

Anthony Joshua (1,04-1,10) - Jermaine Franklin (7,00-9,50)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2023-04-01 20:07:11

Találtam egy ilyet:

https://boxingstreamlinks.com/...

» GaiusM   válasz erre
    2023-04-01 20:04:08

Linket tud valaki a gálához?

» robhalford   válasz erre
    2023-04-01 19:19:30

@bandi78: Hát legutóbb is bemutatta, hogy neki már nem kéne ezt... Most is be fogja. :D

» GaiusM   válasz erre
    2023-04-01 18:10:19

off: jól látom, h RJJ ma bunyózik és nem bemutató meccsen? Neeeee :/

» bandi78   válasz erre
    2023-04-01 17:15:14

60 ezerért még nem is annyira vészes az ára az Everlast kesztyűnek, persze nekem, mint hobbistának teljesen felesleges.
A Loaded márkáról nem hallottam eddig, de utána nézek, jól néz ki ez a kesztyű.

» La Cucaracha   válasz erre
    2023-04-01 13:13:42

Margarito sztem hasznos tippeket tudna adni kesztyű ügyben XD

» Moorer   válasz erre
    2023-04-01 12:35:09
Ugrás az oldal tetejére