×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Amerikai edzője lesz Erdei Zsoltnak

2012-09-03 15:22:14 /
Erdei Zsolt kétszeres profi világbajnok ökölvívónk 2012 szeptember 29-én lép újra szorítóba Amerikában, Mashantucket városában. Madár ellenfele a 25 éves afrikai bokszoló, a Malawi származású Isaac Chilemba. A 185 cm magas fiatalember 2005-ben kezdte meg profi karrierjét, és eddig 21 mérkőzést, 9 KO győzelmet és mindössze 1 vereséget könyvelhet el mérlegében. Több interkontinentális címen kívül az IBO nagyközépsúlyú bajnoki övét is birtokolta. Madár a Foxwoods Resorts Casinoban megrendezett HBO gálán száll ringbe a 10 menetesre tervezett összecsapáson. Erdei Zsolt szeptember 8-án utazik Amerikába, ahol két hetet tölt el Philadelphiában, majd az utolsó héten a mérkőzés helyszínén folytatja a munkát. Madár Philadelphiában a James Shuler Memorial Boxing Gymben készül Stephen „Breadman” Edwards bokszedző irányítása alatt.

Lezárult a tiroli edzőtábor

Hazatért Erdei Zsolt kétszeres világbajnok ökölvívó tiroli edzőtáborából, ahol három hetet töltött el Fritz Sdunek irányítása alatt Vitali Klitchko edzőtáborában, a festői környezetben fekvő ausztriai Stanglwirt Bio Hotelban. Madár a Klink Zoltán „Zoga” által összeállított és felügyelt erőnléti edzéseken túl alapos bokszszakmai munkát végzett Sdunek mesterrel. Ahogy az ilyenkor lenni szokott, a napi két edzés során az erő- és állóképesség fejlesztő gyakorlatokon kívül rengeteg zsákolás, iskolázás és sparringolás szerepelt a programban. A magyar klasszis számára rendkívül jó gyakorlásnak és tapasztalásnak számítottak azok a kesztyűzések is, amelyeket Klitchko nehézsúlyú edzőpartnerei ellen végzett. A napi munkát olyan újszerű funkcionális eszközök és gyakorlatok is színesítették, mint például a Rope Tréner mászókötél vagy a világon egyre népszerűbb saját testsúllyal dolgozó TRX. Madár az elkövetkezendő egy hét magyarországi erőnléti-edzésmunkájában a súlyzós edzések helyett intervall-zsákolásokat fog végezni, egyre nagyobb hangsúlyt fektetve az állóképességi munkára. Természetesen a délutáni edzéseken továbbra is a boksztechnika csiloszása a cél, még több kesztyűzéssel kiegészítve.

Erdei Zsolt:
„Nagyon élveztem a tiroli edzőtábort, mert lelkileg igazi feltöltődés, szakmai szempontból pedig egyértelmű fejlődés volt. Sdunek mesterrel egyből megvolt az összhang, hiszen az évek rutinja sokat számít. Van még mit csiszolni, de elégedett vagyok a jelenlegi állapotommal, a súlyom is jó, hiszen 81 kg vagyok. Lekopogom, hogy semmilyen sérülés nem hátráltat, így keményen és sokat edzem, de élvezem, mert imádom ezt csinálni. Nagyon motiváltnak érzem magam, és teljes erőbedobással készülök a Chilemba elleni összecsapásra. Tudom, hogy ez egy „élet-halál” meccs lesz, hiszen nekem a soron következő világbajnoki címmeccsem múlhat rajta, neki pedig egy veretlen bajnok legyőzése a cél. Így mindketten a maximumot fogjuk kiadni magunkból a ringben, ebben biztos vagyok. Nem szabad lebecsülni Chilembát, de én nem is szoktam. Jó bokszoló, nem véletlen, hogy a legnagyobb nevek mögött szerepel a listán, ráadásul nyilván ugyanolyan eltökélt mint én, és győzelemre hajt. Sajnálom, hogy Sdunek mester nem tud ott lenni velem Amerikában, de szerencsére Stephen ott lesz, őt ismerem, és nem csak jó edzőnek, de szimpatikus embernek is ismertem meg. Úgy érzem jól fogunk együtt dolgozni, így megnyugodtam. Remélem semmi nem áll a felkészülésem útjába, és újabb amerikai győzelemmel térhetek haza. Én mindent meg fogok tenni a győzelemért.”


Fritz Sdunek:
„Amikor először találkoztam Zsolttal már látszott, hogy milyen jó formában van, semmit nem veszített a gyorsaságából és hihetetlen motiváltan érkezett az edzőtáborba. Csillog a tűz a szemében, keményen dolgozik, és már most, három hét után látszik milyen komoly fejlődésen ment keresztül. Sajnos egy nagyon rég óta tervezett, Kubai szervezésű családi eseményre vagyok hivatalos, így most nem tudom vállalni, hogy Zsolt amerikai felkészítésében részt vegyek. De egyáltalán nem izgulok, mert Zsolt egy rutinos és tudatos bokszoló, aki tudja, hogy mi a feladata, és azt meg is fogja csinálni. Ebben a három hétben felmértem, elláttam instrukciókkal, és megbeszéltük a szakmai munkát. Az amerikai edző pedig mindent meg fog tenni, hogy Madár elérje a kitűzott célt.”

Stephen „Breadman” Edwards, Zsolt amerikai edzőjének nyilatkozata:
2011-ben találkoztam Erdei Zsolttal a Byron Mitchell elleni meccs előtt. Akkor nálunk készültek a James Shuler Memorial Gymben, Philadelphiában. A menedzsment megkért, hogy kesztyűzzek vele, és nagyon jó volt. Az összhang egyből megvolt, le voltam nyűgözve, hogy milyen jó és gyors bokszoló. Sokkal gyorsabb mint amilyennek látszik, és kiváló formában van. Zsolt nagyon bátor volt akkor is, annak ellenére, hogy nehéz első napok vártak rá a teremben. Kemény környezet ez egy külföldi számára, hiszen a gym mégis Philadelphia legkeményebb utcáinak egyikén helyezkedik el. Zsolt igazi bajnokként viselkedett, és egyből megmutatta, miért is volt veretlen annyi éven át. Véleményem szerint még mindig nagy esélye van, hogy további győzelmeivel belépjen a legnagyobb legendák közé, hiszen annyira ügyes. Kemény ütközetet várok Chilemba ellen, de Zsolt fog nyerni, már csak azért is, mert nyertesnek született. Megtiszteltetés számomra, hogy Zsolt edzőjeként állhatok a ringsarokban ezen a meccsen.”

                

                

                

2012. szeptember 3.
Forrás: Erdei Zsolt Menedzsment

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@Karak: Ja, Zoga olyan durva törzsizomzatot épített neki, hogy egy hasprésnél eltörte a saját bordáját :) Menj vissza a homokozóba szerintem, ott nyomasd tovább ezeket a hülyeségeket... Az, hogy profiban eredményesebb Papp Lacinál, az tény, nem hasonlítgatás. Papp Laci az Papp Laci, hozzá senki nem hasonlít senkit.

    2012-09-04 23:25:07

ja igen. Igy majd legfeljebb 4 menetes meccsben egyeznek meg. A mai profi boxban már az se lenne elképzelhetetlen.

    2012-09-04 23:10:24

Szegény Madárt annyira sikerült testileg felépítenia csodaedzőknek, hogy kórházba került. Azt, hogy itt néhányan Papp Lacihoz hasonlítják, attól meg egyszerűen elsírom magam. Ez borzasztó.

    2012-09-04 23:07:26

bízom benne hogy Zsoltot elkerülik most már a komolyabb sérülések karrierje ezen szakaszában
jó látni hogy profik veszik körül, akik a felkészülésének legapróbb részleteivel is odaadóan foglalkoznak
ezen a meccsen még nem, de itt egy látványos győzelemmel elérhető közelségbe kerülhet egy komolyabb név is ( nem feltétlenül Cloud-ra gondolok)

» Virág Csaba   válasz erre
    2012-09-04 19:56:43

@Klink Zoltán: Köszi a választ! Akkor nem is lőttem olyan nagyon mellé :)

Mindenesetre sok sikert és kitartást kívánok minden olyan edzőnek, aki ebben a szellemben dolgoztatja a tanítványait. Remélem elérünk egyszer oda, hogy az edzők nem sértőnek fogják tartani, ha újat mutatnak nekik, hanem lehetőségnek és fejlődésnek. És persze jól is alkalmaznak mindent, nem pedig idejekorán elhasználják vele a sportolókat, ahogy írod is.

Hajrá :)

    2012-09-04 19:36:54

Megpróbálom a lehető legfinomabban leírni,de tudjátok mások szakmai munkáját soha nem véleményeztem,ez nálam alapkövetelmény. Szóval a stabilitási tényezői finoman szólva nem voltak megfelelőek a beszűkült mozgástartomány miatt.Ez természetesen visszavezethető egészen gyerekkorig,de tudomásul kell venni,hogy nem érthet mindenki mindenhez.Hamburgban nem egyszer nyújtottam le Fritzet,kellett speciális dolgokat alkalmazni,amit ő még nem tanulhatott.Ez szorosan összefügg a kivitelezhető gyakorlatok tárházával.A kettlebellt véleményem szerint majd ő fogja alkalmazni a tanítványainál.Az,hogy eljutottunk a TRX-hez,nagyon nagy eredmény.Meglátásom szerint ugyanaz a folyamat zajlik le nála,mint nálam...25 év élsport,amiből jelentős részét nem a legjobb körülmények között töltötte,most visszaüt. Amíg én salakon meg betonon kergettem a labdát és nincs egy használható izületem a követő edzések hiánya miatt,az ennél a generációnál,sportágtól függetlenül mindenhol megjelenik.Egy szó mint száz: Az izület mozgékonysága függ az izületet körülvevő izmok rugalmasságától és nyújthatóságától...Rajta vagyok:)

» Klink Zoltán   válasz erre
    2012-09-04 19:15:22

@Klink Zoltán: Én a kritikát a korábbi felkészülésének szántam, az egyértelműen látszik, hogy sokminden változott pozitív irányban. Ezért is örülök nagyon a kötélnek, meg a trxnek, mert én nagyon szeretek velük dolgozni (bármilyen fura is ezt olyan edzésmódszerre mondani, aminél még a bőrlégzésre is szükség van, ha rendesen csinálja az ember :)), illetve ismerem a hatásukat. Alapvetően változtatták meg a fizikai erőnlétről elképzelt fogalmaimat :) Remélem elterjednek ezek a dolgok a magyar élsportban, főleg küzdősportban. Azt tudom, hogy a judosok előszeretettel használják, meg is lehetett nézni az olimpián az erőnlétüket...

Viszont ha erre a kérdésre publikus a válasz, akkor én komolyan kíváncsi lennék rá, hogy mit értesz az alatt, hogy a testét fel kellett építeni arra, hogy ezeket a gyakorlatokat végezze (kimondottan a kötél, trx, girja kombóra értem). Azt mondjuk bőven el tudom képzelni (na jó, ebben szinte biztos vagyok), hogy nem jól tologatták korábban a balance potikat az izomzatán :), de azért az általános erőnléte, meg a fizikai ereje sosem volt gyenge. Illetve egyik edzésforma sem olyan, hogy csak herkulesi fizikummal lehet nekiállni. Más kérdés, hogy az ő szintjén mennyire lehet ez hatékony, ha nem tudja megfelelő intenzitással csinálni. Remélem olyat kérdeztem, amire akarsz és szabad is válaszolni, mert tényleg érdekel :) Akár egy bővebb blog bejegyzésben, cikkben kifejtve is.

    2012-09-04 19:02:43

@horváth gergely: Igen Zsolti kondija sokkal jobb lett az Unis időkhöz képest,ahol állítólag szakértők voltak :)

» Árpád   válasz erre
    2012-09-04 18:41:50

@Klink Zoltán: ezt jó hallani ,eddig is látszott hogy kiváló munkát csináltok Madárt mintha kicserélték volna olyan mintha 25 éves lenne ,így tovább!!! :))))

» horváth gergely   válasz erre
    2012-09-04 17:43:26

Bármilyen hihetetlen,de fel kellett a testét építeni arra,hogy ezeket a gyakorlatokat elbírja.Akarhatok én bármilyen újdonságot bevezetni,ha a szerkezet nem alkalmas rá...és mindennek az alapja a konditerem.Innen indul minden,ahogy az előző felkészülések mutatták eredményesen,de hogy hova fog elérni azt az idő fogja megmutatni.Idáig meglehetősen töretlen a fejlődése és az alkalmazkodása...és még nagyon sok minden van a tarsolyomban:)))))

» Klink Zoltán   válasz erre
    2012-09-04 17:31:30

HAJRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ MADÁR !!!!!!!!! !!!!!!!!!!

» Virág Csaba   válasz erre
    2012-09-04 17:25:12

@Chico: Egyetértek.

» Árpád   válasz erre
    2012-09-04 17:14:42

Jó látni, hogy használ kötelet, trx-et is, végre nem a konditerem+futásból áll az erőnléti felkészítése. Nem tudom korábban csináltak-e ilyesmiket, de én sosem hallottam vele kapcsolatban ilyen edzésmódszerekről. Már csak a girját hiányolom a repertoárból, de reméljük minden jól alakul hó végén, és akkor a következő körre az is bekerül a programba :)

    2012-09-04 17:08:51

@Chico: igazad van,tessék rendesen bemutatni Erdei Zsoltot!!!! :))

» horváth gergely   válasz erre
    2012-09-04 16:47:55

Amugy a meccshez a es a felkeszuleshez semmi koze,de en orulnek neki ha odaszolnanak a ringszpikernek,hogy egy normalis bemutatas legyen a meccs elott, arra azert szerintem sokan felkapnak a fejuket. Pl Mitchell ellen annyit nyogott bele az oreg ur, azt is cetlirol olvasva, hogy former world champion. Szerintem megerdemelne egy normalisabb felkonferalast. Kicsit bovebben is lehetne irni arra a cetlire. En pl imadom mikor Buffer vagy Lennon hosszan bemutat egy bunyost. Zsolt ket sulycsoportban szerzett vilagbajonki ovet illene ezt bemondani.

    2012-09-04 14:15:05

@leibigab: Szerintem ne döntsük el mar ki volt a legjobb -)! Szamomra a "Legjobb" cimet ketten birtokoljak -)!

» traveler   válasz erre
    2012-09-04 13:11:24

Na ezek már jó hírek végre hogy Zsolti "munkában" van.Látszik hogy a szorító az ő otthona,felszabadultnak tűnt nekem Zsolti.

Erről az új edzőről(Edwards) nem tudok semmit,rem jó kezekbe került vele,most akkor Sdunek marad az edzője(csak e meccsre nem tud ott lenni)v pedig már az amcsi fogja ezután trenírozni Erdeit?

Sztem a kondija rendbe lesz,és ha a keze legalább tűrhető állapotba van akkor Zsolti hozza a mérkőzést.

» Árpád   válasz erre
    2012-09-04 12:49:00

@Karak: Nah hat te kivagy?....telivagy hianyossagokkal Madarral kapcsolatban...legkozelebb olvass tobbet a dolgok utan! Firebird Rulez!!!!

» Dirhanka   válasz erre
    2012-09-04 09:32:31

Sdunek lányát anno felcsinálta Gomez,biztos ezért lesz a családi ünnep.Ez a meccs szerintem a bevállalóságon fog múllani ,aki mer az nyer.Az erőnlét megvan tudás meg van a gyilkos ösztön hiányzik.

» Cs Aladár   válasz erre
    2012-09-04 08:28:55

"Sajnos egy nagyon rég óta tervezett, Kubai szervezésű családi eseményre vagyok hivatalos"

Csak nem Gomez keze lehet a dologban:)?

    2012-09-04 08:05:42

@leibigab: "Madár vajon abban az időben is világbajnok tudott volna lenni, amikor súlycsoportonként csak 1 világbajnok lehetett? "

Jó kérdés, az amerikaiak akkor sem szerettek, és most sem szeretnek technikás, komoly kihívást jelentő, de tengerentúlon kevésbé ismert európaiakkal bokszolni. Papp Laci bácsi eljuthatott volna el a címig, mert egyedüliként háromszoros olimpiai bajnok volt, de sajnos saját nemzetiségének tetvei megakadályozták benne, Erdei meg valószínűleg fennakadt volna a tengerentúli menedzserek által felállított akadályok egyikén (pl. ranglistás hely) és azért nem kap lehetőséget.

    2012-09-04 07:22:35

@fixpont: "Ezek tenykerdesek. Erdei a legeredmenyesebb, es pont. Nem azt irta, hogy a legjobb vagy hasolo. A legeredmenyesebb. Azt pedig meccsek szamaban, vilagbajnoki cimeben merik. Papp volt profi vilagbajnok? Nem volt. Tema lezarva."

Mondhatni igen, viszont az eredményességben ott van azért Papp 3x-os olimpiai bajnoki címe és profiként ő is veretlen maradt és volt világbajnoki kihívó. Madár vajon abban az időben is világbajnok tudott volna lenni, amikor súlycsoportonként csak 1 világbajnok lehetett?

» leibigab   válasz erre
    2012-09-04 07:12:32

@Karak: Hogy jön össze a 10 menet és a pihenés? Szerintem fogalmad sincs, hogy mi a profi boksz, és hogy épül fel. Biztos az RTL szakmai stábja volt a mester...

    2012-09-04 06:44:23

@Vig Szabolcs: Miert nem? Ezek tenykerdesek. Erdei a legeredmenyesebb, es pont. Nem azt irta, hogy a legjobb vagy hasolo. A legeredmenyesebb. Azt pedig meccsek szamaban, vilagbajnoki cimeben merik. Papp volt profi vilagbajnok? Nem volt. Tema lezarva.

» fixpont   válasz erre
    2012-09-04 04:11:50

@Arcos Harcos: Én azért nem emelném Pap Laci bácsi elé!!

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2012-09-04 02:21:23

@Karak: Madár az eddigi legeredményesebb profi boxolónk! Légy szíves ne próbáld őt sunyi pénzhajhásznak beállítani. A karrierének pedig még nincs vége, tehát még elérhet az eddigieknél is nagyobb dolgokat! HAJRÁ ZSOLTI!!!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2012-09-04 01:11:25

Erdei palyafutasa legyen tanulsag minden magyar jovobeni profi (es nem profi) okolvivo szamara, minden szempontbol, abbol is, amit elert, es abbol is, amit nem.

» fixpont   válasz erre
    2012-09-04 00:20:20

@Karak: Szerintem nála is történt szemlélet váltás! Eddig megalapozta az életét, helyzetéhez mérten. Most pedig már más élvez prioritást, így kockáztathat. Az Unis korszak kurta furcsán ért véget ugyan, de ma már csak Õ tesz a további életművébe pénzt, ezt mindenképp tartsd szem előtt. Te tennél a "maszatolásodba" vagy, ahogy te hívod hurkaárusításba pénzt?

» Tóth Lajos   válasz erre
    2012-09-03 23:55:11

10 menetes lesz a meccs? Olyan sokat boxolt mostanában Madár, hogy pihennie kell egy kicsit? Madár pár évvel ezelőtt - amikor még számított számomra valamit - nagy titokzatosan azt mondta, hogy ő már -akkor- tudja, hog kivel boxol utoljára. Nos akkor kellett volna abbahagynia. Azóta olyan lett mint egy büfés a piacon: árulja a hurkát. Utóbbi idők sporteredméynei közé csak időnként egy-egy Balatonátúszást tud felmutatni -meg fiatal srácokkal történő foglalkozást. De ezek egyike se profi boxoló ismérvei. Nagy sumák lett. Messze nem futotta be azt a karriert amit befuthatott volna. Egy köztiszteletnek örvendő igazi boxoló lehetett volna- lett ehelyett egy hurkás. Sajnálom. Hogy ki a hibás? Elsősorban ő maga, másodsorban a menedzsere(i). Még egyik legjobb haverja (Darius) is csak legyintett Madár töketlensége miatt. Évek óta nem volt egy jó meccse. Sajnálatos.

    2012-09-03 23:39:47

végre vmi bíztató.
nekem 1 a lényeg: ne legyen sérült, kicsit sem.
ha így lesz, győzzön látványosan(épphogy győzelem senkinek sem jó),
ha veszít, veszítsen tisztességgel.akkor is, ő megpróbálta az usa-karriert.(sztem hamarabb dobbantania kellett volna németektől, de senki nem tudhat mindent előre)

bíztató hírek.
drukkolok neki.

ui: megnézném ha készült felvétel a philadelphiai gymben, ahogy elken pár nagyarc helyi alakot:)

» kovacsik   válasz erre
    2012-09-03 23:03:45

Edwards nemcsak edzö hanem szakiro is. En nagyon jonak tartom az irasait, kommentejeit. Intelligens, ertelmes fickonak tünik. Remelem Zsolti azert tud majd kommunikalni vele angolul. Szarnyalj Madar ! Nagyon varjuk mar, hogy ujra ringben lathassunk !!

» traveler   válasz erre
    2012-09-03 22:53:43

@tony26: Szerintem semmit .

» Maestro   válasz erre
    2012-09-03 22:21:32

remélem megint látunk egy hasonló kiütést ,mint amilyen a Mitchell elleni volt ,bár most jóval nehezebb ellenfele lesz ,de nem lepődnék meg ha Erdei iskolabox lenne és a 8-10. menet környékén kicsapná az ipsét ,Madár félelmetes formában van ,így legyen Hajrá Madár!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))

» horváth gergely   válasz erre
    2012-09-03 22:01:34

Chilemba a videók alapján amúgy verhetőnek tűnik, de nem lesz könnyű meccs. Nagy szíve van, megy előre és erős gyerek, bírja az ütéseket. De Zsolti rutinban, technikában és gyorsaságban felette áll. Ami dönteni fog az a fizikum. Chilembának nagyon szellős a védekezése, a hátsó kezét végig lógatja, és végig nyeli a megelőzőeket. Széles ütésekkel operál, amik nagyrészt Zsolti fedezékén fognak landolni. A fő erénye a fickónak, hogyha megfogja az ellenfelét, akkor nagyon dinamikusan meg tud indulni. Zsoltit viszont szerintem nehezen tudja megfogni. Maximum a meccs vége felé. Ha Zsolti a meccs elején elveszi a kedvét a bunyótól szurkákkal és erős visszakezes pofonokkal, akkor talán óvatosabb lesz a későbbi menetekben, ami nekünk jó. Az a legrosszabb verzió, ha Zsolti a végére elfárad, mert Chilemba ezt kíméletlenül be fogja hajtani rajta. Tehát a fizikum dönt. Én bízom Kink edzéstervében, Zsolti meg fogja oldani a feladatot. Hajrá.

Chilemba kemény dió, de megoldható összességében.

» sziporka   válasz erre
    2012-09-03 21:52:17

Egyébként mit lehet tudni Edwards-ról érdemben?

» tony26   válasz erre
    2012-09-03 21:29:14

nem is baj,h most nem Sdunek Mester késziti fel..Kiváló edzö,lelki társa,barátja Madárnak--most pedig "pozitiv sokk"-ként egy meröben uj szemléletü amerikai adja számára majd a "lelki presszió"t..Bizom benne,hogy ez egy MÁS,EGY AGRESSZIVABBAN TÁMADÓ,EGY DIRTY-sebb bunyót hoz be a köztudatba!Ez ugyan is kellene a gyözelmen felül..Meglesz,érzem:Madár fegyelmezett,tanulékony és okos fiu!

» Robi67   válasz erre
    2012-09-03 21:18:36

Hihetetlen fontos ez a meccs.
Ha Zsolti ennyire motivált és tovább akar menetelni, akkor itt magabiztos győzelem kell.
Ha nem is kiütés(bár remélem az lesz), de mindenképpen bohócot kell csinálnia az ellenfélből ahhoz, hogy feljebb lépjen.
Úgyhogy, HAJRÁ MADÁR !!!!!!!!

» Mr.Chapel   válasz erre
    2012-09-03 21:05:15

HAJRÁ MADÁR!

    2012-09-03 20:32:51

Nagyon ígéretes hírek!!!

» sziporka   válasz erre
    2012-09-03 20:20:48

Na, ez már valami.

» Bumbum   válasz erre
    2012-09-03 19:52:56

Zsolt gyorsaságával nem lesz gond, a képen látható lett fickó még a kezét se tudta felemelni, és már bekapta a balegyenest.
Az, hogy Sdunek nem lesz ott a meccsen se kissé aggaszt. Azt hittem csak a felkészülés végét nyomja le Sdunek nélkül, és a meccsen már az öreg német lesz a sarokban. Lelkileg nagyon össze vannak hangolódva, és ez sokat jelenthet egy kritikus pillanatban. Remélem kritikus pillanatra most nem kerül sor.

    2012-09-03 17:14:36

Ez mar valami! Nagyon drukkolok!! Semmit nem vesztet gyorsasagabol! Elkepesztő!

Csak így tovàbb Bajnok!

» Dirhanka   válasz erre
    2012-09-03 17:05:41

HAJRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ZSOLTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2012-09-03 16:36:22

Örülök, hogy nem veszi félvállról a meccset. Ha nincs sérülés, akkor én bizakodó vagyok. Tessék edzés előtt alaposan bemelegíteni!

» belizar   válasz erre
    2012-09-03 16:24:09

Jó olvasni, hogy ennyire motivált és a többiek is ezt mondják róla. Talán még a hosszabb kihagyás is a malmunkra hajthatja vizet, hiszen jó éhes lehet már.

» Maris_szomszed   válasz erre
    2012-09-03 16:11:27

na ezt már nevezem jó beszámolónak ,mondhatnám azt is hogy jó hírnek ,hajrá Madár mindent bele!!!!!!!!!!!!!!!!! :))))))))))

» horváth gergely   válasz erre
    2012-09-03 15:45:31
Ugrás az oldal tetejére