×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Umar Salamov vs Nemesapáti Norbert (videó)

2016-08-24 00:01:33 /

Umar Salamov vs Nemesapáti Norbert félnehézsúlyú IBF interkontinentális bajnoki mérkőzés.



Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@Arnold79: Amikor ezt leírtam, kaptam érte rendesen. :)

    2016-09-09 23:07:00

Teljesen egyetértek! De azt értsétek meg, hogy a boxtudása nagyközépsúlyban is kevés lenne. Nem a semmiért nem kellett Lou Dibellanak. A 2014 augusztusi meccs után dobta.

» Arnold79   válasz erre
    2016-09-09 21:55:58

@Moorer: Itthon azért nem sok olyan bokszoló lehet akinek külön managere van s házal a promócióknál.
Én egyébként egy ilyen kis piacon nem látnám nagy bajnak ha egy jó - és okos - edző managerkedne is. Vagy egy gazdag, humánus és racionális bokszkedvelő promóter keresgélné (s karolná fel) a bokszolókat s egyengetné a pályafutásukat.
A gond lehet az hogy Feja egy bokszkedvelő kütdősport edző, aki vmi keleti budós mentalitással erőlteti (nem elég humánus vagy nem elég hozzáértő módon) Norbinak a túl nagy kihívást jelentő meccseket. Túl nagy súlyban és közepes technikai képességekkel felvértezve versenyeztetve egy befanatizált fiatal srácot. Ez bokszban meglepő és nem túl okos - főleg a nagy menetszám és így sok ütés miatt -, más küzdősportban annyira nem.
Itthon azért (de máshol is) már kemény full kontakt kick-box küzdelmeket nyomatnak (amivel amúgy nem nagyon értek én speciel egyet) már 16-17 éves fiatalokkal is, kesztyűben-szuszpenzorban. 0-s Rekordépítés igénye nélkül. Norbi és Feja gondolom ilyen közegből jön, csak azt nem mérik fel hogy a bokszban 10 menetben (kemény fej + gyenge védekezés okán) Ko-mentesen kesztyűvel kapott ütések (főleg naturál nagyobb, erősebb, idősebb emberektől) nem ugyanazok mint 3 menetben ütés-rúgások elszenvedése (ahol a fej csak egy célpont).

» Peacock   válasz erre
    2016-09-09 20:00:25

@Moorer: (like)

    2016-09-06 20:35:57

@csiga: Feja szerintem egy olyan ember aki mindent irányítani akar, még akkor is ha tudja más tőle sokkal jobban csinálná. Õ akar lenni egyszemélyben az edző a promoter a menedzser meg még nem tudni hány egyéb poziciót tölt be a bokszolóinál. Attól mert másnál edzne Norbi még maradna ő a promotere de úgy látszik minden egyes fillért ő akar magának.

» Moorer   válasz erre
    2016-09-05 22:34:45

@bunyos-007: Nem azt mondtam hogy van itthon normális edző hanem feltételes módban beszéltem . Én sem látok sokat Norbiban de azért hidd el sok tehetséges srác van itthon aki elkallódik úgy , hogy mi még csak a nevét sem tudjuk meg soha , de ez más sportágakban is így van :)

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2016-09-05 21:17:41

@HunFighter: Persze, ez lenne az egyetlen hasznos dolog, amit tehetne, de azt te sem gondolod komolyan, hogy Feja elengedné a fejőstehene kezét, vagy izéééé... a lábát?

Már írtam, jó alap lenne Norbi, de direkt megnéztem pár meccsét mostanában és merem állítani, hogy bő másfél év kellene ahhoz, hogy át legyen alakítva a boksza. Beleértve ebbe az összes komponensét a boksznak.

    2016-09-02 15:29:20

@csiga: ... vagy még esetleg talán annyit tudna tenni, hogy elmegy tanulni/dolgozni és amellett egy évig csak az alapoktól tanulna újra bokszolni egy másik edzőnél. Minimum egy évig. Utána megint kipróbálhatja magát, ha akkor sincsen nagy fejlődés, akkor megint marad az út, amit Te írtál. Abba kell hagyni.

» HunFighter   válasz erre
    2016-09-02 14:18:15

@Subi: Én még el is hittem... Mert lenne valóságalapja, Fejából simán kinézném :D

» HunFighter   válasz erre
    2016-09-02 14:12:00

@HunFighter: Videó akkor lesz, ha valaki felolvassa, és videóra veszi. :) Ez csak egy kis irónia volt, ami remélem, a többségnek átjött.

Na nem mintha a valóság jobb lenne... Sőt, ha komolyan akarnék a témához szólni (Norbi agyonveretéséhez), akkor nem is biztos, hogy tudnék kulturáltan fogalmazni.

    2016-09-02 13:21:40

@Subi: Erről van videó is? Megnézném...

» HunFighter   válasz erre
    2016-09-01 19:48:18

@felix: Ahogy a Nemesapáti vs Callum hír alatt is általános vélemény: Callum Smith stílusa "aggasztóan" offenzív, itt nagyon súlyos vereség néz ki... :(
Hihetetlennek tűnik: félnehézben egy masszív vereség, rá pár hétre fogyasztással egy mészárszék... :(

    2016-09-01 19:09:53

@Ultrasberry1990: "normális edző mellett" ki ma magyarországon egy normális edző?

amúgy ezzel a sráccal azt csinálhatsz amit akarsz, ha lenne tehetsége a bunyóhoz akkor már rég felfigyeltek volna rá a nagyok és elvitték volna. ezt norbi is tudja, és ezért bunyózgat a pénzért bárkivel és bármennyit mert a pénz az nagy úr.

sztem tisztában lehet vele hogy nagy karriert nem fog befutni és addig üti a vasat amíg lehet.

értsf meg: erről a szintről norbinak nincs feljebb. ő már lefelé szálló ágban van mégha 23 éves is.

» bunyos-007   válasz erre
    2016-09-01 12:45:06

Feja és Perutek lelketlen, surmó szélhámosok már ránézésre is. Sürgősen le kellene állítani őket.
Szerintem érdemes lenne petícióval is próbálkozni. Elsők között aláírnám.

» Galamb   válasz erre
    2016-09-01 11:31:33

@felix: Salamovnál kisebb darab, de a 191 centiméteres Smith így is bőven nagyobb, mint Nemesapáti.

» northpaw   válasz erre
    2016-08-31 16:40:39

Rövidesen egy olyan ökölvívóval fog boxolni aki egy mérettel kisebb. Callum Smith.

    2016-08-31 15:24:14

Függő

» Berki Ferenc   válasz erre
    2016-08-31 11:18:27

@bunyos-007: Hidd el átlátom a lényeget viszont akkor is vérlázító , hogy nincs aki észhez térítené Norbit ? Nincs reális rálátása arra amit csinál ?
Neki az hol jó hogy mindig nagyobbakkal boxol és vereti szét a fejét ?
Nem mondom hogy őstehetség de egy normális edző mellett lehetne egy magyar szinten jó kis bunyós akit talán valami kisebb de még számottevő övig el lehetne tolni . Megmondom őszintén én ennek a Feja kóklernek beverném a fejét már csak azért is amit megtesz .. hogy tizenéves gyerekekkel hiteti el hogy jó lesz ... de a srácok szüleit is lepofoznám hogy hagyja . Tudom a pénz nagy úr , de jobb lesz 50 évesen gyógyszerre költeni ? A mának élést is értem de az minden csak nem egy normális életfelfogás .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2016-08-27 23:00:47

@Chico: Norbi is hülye, a Hyppolite elleni vereség után írt alá szerződéshosszabbítást Fejával.

    2016-08-27 17:21:52

Ez a Feja tényleg egy kókler, megint leszervezett egy meccset egy számmal nagyobb ellenfél ellen. Norbi pedig ennyire kekére lett már verve, hogy ezt ő nem veszi észre amit művel vele? Középsúlyúként félnehézben bohóckodik nem értem, hogy lehet más eredményt várni mint amik kijönnek ezekből. Én is egyre jobban hajlok afelé, hogy valami más lehet a háttérben amiért ez az "edző tanítvány" kapcsolat ennyire megrendíthetetlen.

    2016-08-27 14:10:54

@Gergoke: Azért írtam, hogy VB lesz Szalamov, mert a mai bokszban ez elég könnyen előfordulhat. :)

    2016-08-26 15:04:09

@bunyos-007: amíg ment a hülyítés Feja itt is nyomta a marketing dumát, mondjuk akkor vevő is volt rá itt a nagy többség, egészen amíg péppé nem verte egy felhozóember, aztán Feja is elmenekült, meg a sajtóhíreket sem küldi ki.

    2016-08-26 11:11:53

Digisport Feja ssülysápi gáláit a Sport tv meg a ketreces marhaságot tolja, jaj nekünk

» Hapci07   válasz erre
    2016-08-26 10:56:46

@Ultrasberry1990: Nem érted a lényeget: Feja és Norbi is tisztában vannak ezekkel a tényekkel, de magasívben szarnak rá. Õket az "élj a mának" elv élteti és amíg lehet addig csinálják. Ha ezen a szinten akkor ezen a szinten. De mit tudna tenni egyik vagy másik itt Magyarországon? Csak egy duplanullás semmit. Hülye lesz Norbi? Nem kérdés. Feja keres egy kis pézt? Nem kérdés. A kérdés csupán az hogy ez meddig tud menni így?

Nagyon örülnék, ha a Profiboksz.hu valamelyik szerkesztője meginvitálná az oldalra Feját egy beszélgetésre, ahol mindenki elmondhatná a véleményét pró és kontra!

» bunyos-007   válasz erre
    2016-08-26 07:27:16

@torontoisrac: Zümi tényleg kritikán aluli... Felesleges bármit mondani róla, meg kell nézni. Perutnek meg jó tízen évvel ezelőtt kezdett el vagánykodni valamelyik boksz honlapon. Azóta semmi sem változott; már akkor sem értett hozzá, és már akkor is 1 barom volt. De Feja kinevezi magát edzőnek, Perutnek meg szakértőként Kokóhoz hasonlítja. Hogy lehet ilyet mondani, ezzel is félrevezetni az a szerencsétlen 16-17 éves gyereket, meg (gondolom) az agyon tanult szüleit... Pénzért mikre nem képesek az emberek... Lexarom, Ha Csepihez pénzért mennek a fogatlan BKV ellenőrök, de gyerekeket, meg a hiszékeny szüleiket felhasználni, hogy némi aprót keressen, pénzért (ha ingyen csinálja akkor nem erkölcstelen, csak VÉGTELENÜL BUTA) meg megszakérti a másik...

https://www.youtube.com/watch?...

» Gergoke   válasz erre
    2016-08-26 03:35:12

@csiga: Én elhiszem, hogy Kadirov Putin macájaként nagy hatalommal bír, hogy bárkit el tetet láb alól a Kaukázusban, hogy a sziklából is vizet fakaszt, és Allah gyermeke, DE ebből még ő sem varázsol VBt :D. Ilyen vértelen csecsen bunyóst még sosem láttam...

» Gergoke   válasz erre
    2016-08-26 03:24:30

@torontoisrac: https://www.facebook.com/45039...

Aaaaztfigyeljed, így kell balegyenest ütni, egyértelműen mi tanultuk rosszul. Persze ez a "gyermeki izomzat-jab" ahogy Feja Mester gondolom nevezi. Fel tudok sorolni legalább 5 korabeli váltósúlyú amatőr bunyóst itthonról aki fél meneten belül úgy kicsapná hogy csillagokat látna napokig, de azé rajta van a "világbajnoki" öv.

    2016-08-26 01:41:36

Varjatok fiuk mert van a Fejanak egy ujabb"szupertehetseg" a kezeben:Zuminek hivjak:)))) ddddd nemhogy balegyenest hanem meg egy parasztlengot sem tud utni!!!! A Zumi ugy elvan magatol szallva h azt mondja h hozza sokkal kozelebb all a profi bunyo mint az amator..... beszarok.... a Peru meg egyenesen a Kokohoz hasonlitgatta a ZumZumot..... hihetetlen h milyen butak ezek a sracok nemtudnak semmit es elhitetik veluk h marpedig ok az uj Sugar Ray Leonardok es ezekre az emberekre modjak h "buta boxolok" ezek mar a bunyo elott sem voltak atomfizikusok csak a Feja kicsit beporgette oket...:)))))) hova tart ez a vilag... regebben kb 20-30 evrol beszelek csak a kopkodo vodrot sem vihettek volna ezek a Youth WBC Silver bajnokok!!!

» torontoisrac   válasz erre
    2016-08-26 01:13:18

@bunyos-007: Ember te mit nem értesz ? Ebből keresi a kenyerét ?
Ez nem egy megyei foci bajnokság , hogy ellötyögök jön némi kis alamizsna . Szanaszét verik a fejét és 10év múlva majd keresi a betűket kb.
Fejának azért kell Norbi mert tudja , hogy a küzdőszelleme és akarása által el tudja vinni levágatni külföldre és telebeszéli a fejét , hogy majd később ez jó lesz neki . Bírja az ütést és megy előre de a kondija nullácska , a technikája az meg valami röhej . Mikor meg akarja húzni az ütést kb elemelkedik a földről és mint ha pipiskedni akarna vagy nem tudom .. Feja ezt honnan mutatta neki a Mortal Kombat 4-ből ?? Mert el bírom képzelni hogy a mester úgy edzi Norbit , hogy letolnak ott pár meccset és elhiteti vele hogy ő Liu Kang vagy mittudomén ..
Minden esetre ezt sürgősen abba kéne hagynia mert ennek jó vége nem lesz hosszú távon . Az ellenfele is egy kuka , bármelyik közepes bunyós leüti mint a taxiórát .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2016-08-25 21:52:09

@Gergoke: Szalamov ugyanúgy Kadirov kedvence, mint Csagajev volt. VB lesz a fiú, meglátod, pedig elég középszerűnek tűnik abból, amit eddig láttam nála.

Fejáról meg már mindenki elmondta milyen kontár, de amíg ilyen embereket engednek a boksz közelébe, addig itt bárki kinevezheti magát edzőnek mindenféle szankció nélkül.
Ezt a szerencsétlen Norbi gyereket hordták a a Digi tévébe, mert 3 pálcán lőtt valami WBC Sülysáp Községi Alaménium övet és előadták, micsoda siker ez.

Írta lentebb valaki, hogy lábmunka kell, meg ilyesmi. Egyszer írtam valahol, hogy Norbinak az alapok hiányoznak a bokszából. Van egy rakás rossz beidegződése, amin már keservesen nehéz javítani. Tényleg abba kéne hagynia bokszot, azzal tenne a legjobbat magának is.

    2016-08-25 21:17:58

@mikike1: ebbe semmi negatívizmus nincsen én csak tárgyilagosan nézem a dolgokat. hogy feja milyen edző azt az eredményei mutatják. norbi önszántából van nála, tehát egymásra találtak, mint a folt és a zsák.

21 éves és van már mögötte pár dolog (pro és kontra), az elég egyértelmű hogyha vmit elakar érni ebben a sportban akkor edzőt kellene váltania. kérdés prsze az hogy meg fogja-e tenni ezt a lépsét vagy továbbra is hisz fejának és vele marad amíg szépen a zártosztályon kezelik. de mondj egy normális edzőt ma magyarországon, most komolyan! aki mint edző elért valamit mostanában.

escalérát lehet hogy megoldotta volna, de hyppolitét már nem (az piszok jó kis bunyós). és azért vannak még rendesen ott tehetségek.

» senki-001   válasz erre
    2016-08-25 20:33:48

@mikike1: Bárcsak kickbox edző lenne... De igazából annak is olyan mint bokszedzőnek. Semmihez nem ért.

    2016-08-25 20:30:42

@Subi: "És azt kell mondjam, Norbi ebben remekül teljesít. "

Mármint, hogy "állja".

Ez a sarlatán néhány éven belül nyomorékot csinál Norbiból.

» Perkins   válasz erre
    2016-08-25 20:01:31

@senki-001: Dehogy felel meg ne legyél már ennyire negatív. Szerinted Feja jó edző? Kicbox edző ha nem tudnád. Alapvető hibái vannak Nemesapátinak amit egy normális trénerrel ki lehetne küszöbölni. Küzdőszellem keménység megvan ha még mellé normális technikát raknának akkor előrébb tarhatna, például az Escalérát egy jó edzővel meg tudta volna verni.

» mikike1   válasz erre
    2016-08-25 19:10:24

@Kane: szted ezeket ő nem tudja? dehogynem, de mit tudna tenni?

hol kellene ilyen "tehetséggel"? erre amit csinál, tökéletesen megfelel.

» senki-001   válasz erre
    2016-08-25 18:18:34

@greg: Interjú a sztáredzővel:

- Ön mit gondol, mi lehet Nemesapáti vereségének az oka?
- Most egy tanulási folyamatról beszélünk, szó sincs itt vereségről…
- Na de ez egy tükörsima vereség volt! – vág közbe a riporter, némi indulattal a hangjában.
Természetesen, Feja nem zökken ki a nyugalmából, higgadtan folytatja:
- Kezdjük az elején. A Feja Akadémián először az alapokat kell elsajátítaniuk az öklözőknek…
A riporter ismét közbevág:
- Már megbocsásson, de épp az alapok hiányoznak.
A mester most is tökéletes higgadtságról tesz tanúbizonyságot, sőt még egy halvány mosoly is megjelenik a szája körül. Amolyan „én értek hozzá, te meg semmit sem tudsz” típusú. És ezúttal nem hagyja magát, hanem visszakérdez:
- Ön mit ért alapok alatt?
A riporter felvonja a szemöldökét. – Természetes a technikai és erőnléti alapokat.
Feja a fejét csóválja, miközben gúnyos mosoly ül ki az arcára.
- Ezért vagyok én az edző és nem ön. A valódi alap a küzdőszellem és az ütésállóság. Nem szeretnék közhelyekkel dobálózni, de nem az a legény, aki adja, hanem aki állja. És azt kell mondjam, Norbi ebben remekül teljesít. Terveink szerint még két-három hasonló mérkőzést vív, és csak utána következik azoknak az egyedülálló technikáknak az elsajátítása, amiket kizárólag a Feja Akadémia oktat.
Az elhangzottak után a riporter csak bambán néz, és azon tűnődik, hogy mindezek valóban elhangzottak vagy csak a képzelete játszik vele.

    2016-08-25 17:52:45

@bunyos-007: Akkor ne vagizzon a semmit nem érő öveire. Ja meg mint mondtam veszélyes sport ez, ha így nyeli be az ütéseket karrierje végéig agysérült lesz, szerencséje van annak aki belehal abba és nem kell úgy "élnie" mint McClellan-nek.

    2016-08-25 17:10:23

Nemesapátinak kellene első körben egy bokszedző ha már ökölvívással foglalkozik. Fejához képest csodákat művelne vele egy átlag bokszedző is itthonról, nem beszélve ha lenne egy angol v orosz v északamerikai edzője.

» mikike1   válasz erre
    2016-08-25 17:04:57

Nem értem a bírálokat. Norbi szereti a bunyót, ennyit tud ezt kiadja magából, ezzek keresi a kenyerét. Nem lehet mindenki -aki a ringbe lép- világbajnok.

» bunyos-007   válasz erre
    2016-08-25 16:39:58

Biztos erre is meglesz a tudományos magyarázat.

"Egy Orlando Salido, vagy Glenn Johnson, netán Johnny Nelson féle karriert képzelünk el Norbinak, az elején ők is több vereséget szedtek össze, de tanultak ezekből, ennek alapján letisztult a stílusuk és meg lehet nézni, később milyen sikereket értek el." Vagy valami hasonló.

    2016-08-25 15:27:21

Ha Norbi nem is volt őstehetség (nem volt), akkor is egy jó képességű bunyós volt,és itt nem csak a kemény fejére gondolok, mint sokan. De a DR. M.E.S.T.E.R. professzor sztáredző uraság sikeresen a saját szintjére emelte.
Ennek így semmi értelme, hagyja abba, kezdjen valamit az életével, még nagyon fiatal. Profitáljon ebből a kalandból mint emlék/tapasztalat, de ezt továbbra is erőltetni felesleges, sőt káros.
Az eredmények, az a jelenlegi szint ahol áll önmagáért beszél.
Ez a csecsen meg szintén harmatos. Groznij alsón minden 3. utcagyerek lepofozná.

» Gergoke   válasz erre
    2016-08-25 14:56:44

Lábmunka gyenge a magyarnál. Ilyen meccsen Calzage stílus kellett volna, sokkal többet ütni, minden irányból, csak ahhoz azért sokkal nagyobb dinamika kell.

» cchhiixx   válasz erre
    2016-08-24 22:40:46

@bees: Tudsz hozzá linket?:D

    2016-08-24 20:28:54

Tegnap este láttam a Digi Sporton egy "Feja gálát". Ajánlom mindenkinek. Ami ott volt az egy új sportág. Vagy csak a boksz megcsúfolása. Nem csoda, ha Norbi is egy helyben toporog.

    2016-08-24 19:04:19

Érdekes hogy ezt a Feja féle antisiker sorozatot mindenki látja,kivéve Norbit.
Ott valami más van a háttérben.

» Feeder   válasz erre
    2016-08-24 18:40:04

@Kane: Sajnos Kane nevű hozzászólónk minden mondata ül. Nincs mit hozzátennem.

» Arnold79   válasz erre
    2016-08-24 15:52:42

Én semmit nem látok Nemesapátiban, viszonylag bírja a pofont, de ennyi. Technikailag semmi, ütőerőben szintén semmi, a kondija meg szar. Nem lenne ezzel semmi különösebb baj ha nem lett volna a semmit nem érő youth silver övvel való vagizás, meg nem állították volna be őt valami szupertehetséges rombolónak. Ha így folytatja a karrierjét agysérült lesz, amibe bele is halhat 50 éves kora körül. A legjobb amit tehet hogy abbahagyja a bunyót, mert amit most művel az egészségtelen. Feját pedig el kéne tiltani minden sporttevékenységtől.

    2016-08-24 13:28:59

@Arnold79: A boksztudásra azt mondanám, hogy ahhoz szinthez kell mérni, amelyiken vitézkedni próbál. Márpedig ezen a mérkőzésen, ezen a szinten sajnos kevés volt a boksztudása.

Bár elég sokat áttekertem a mérkőzésből (és így nem láthattam minden pillanatot), de amit láttam, az alapján ez egy tükörsima vereség volt.

    2016-08-24 12:16:01

Egyetértek az előttem szólókkal.
Küzdőszellem meg szív az van. Én nem minősítek csak kérdezek. Boxtudás az milyen szintű van? A legutóbbi veresége 2014 December óta ti láttok előrelépést boxtudásban? Mert én nem nagyon. A szív meg a küzdőszellem akkor is megvolt. Egy jó edzővel nem lehetett volna már valamicskét előrelépni? Azért nem a semmiért nem kellett tovább Lou Dibella-nak.

» Arnold79   válasz erre
    2016-08-24 10:39:56

Ahogy elhangzott, küzdöszellem, sziv van...

» liviano   válasz erre
    2016-08-24 09:41:04

Ezt sajnos rossz volt nézni. Norbi nem igazán tudott közel kerülni, de cserébe végtelenül nyelte az ütéseket.

Nem lesz ennek jó vége, különösen, hogy az ütést jól bírja, és még a küzdőszelleme is rendben van. Előbb-utóbb szó szerint hülyére verik. Sajnos már most is látni lehet rajta az eddig benyelt ütések nyomát...

    2016-08-24 00:12:15
Ugrás az oldal tetejére