×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

DIGI Sport, Reggeli Start - Feja Tibor, Nemesapáti Norbert, Skrapits Erik (videó)

2015-02-04 14:34:59 /

Tavaly bemutatkozott a tengerentúlon, de idén is nagy dobásokra készül Nemesapáti Norbert profi ökölvívó.



Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

tehat vegul is az elozo ev a "norbi update" szellemeben telt

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-02-14 19:48:07

@kobor lovag: Szerintem a boxhoz semmi... tovább nem is akarom gondolni a dolgot.

» Toth Lajos   válasz erre
    2015-02-12 20:10:53

@Toth Lajos: ezzel max egyetértek, de a suli mindenképpen jó arra, hogy nem "vakon" vezetem a versenyzőmet, tehát van rálátásom a dolgokra.

kíváncsi vagyok, hogy milyen végzettsége van Fejának ehhez a munkához?

» kobor lovag   válasz erre
    2015-02-12 18:32:56

@kobor lovag: Nem attól leszel jó menedzser, mert kijártad az iskolát.

» Toth Lajos   válasz erre
    2015-02-12 12:13:34

@kobor lovag: Félre értettél! Rengeteg dolgot lehet jól csinálni, diploma nélkül is. Nem kell Msc diploma, de még Bsc sem, hogy a világ legjobb programozója legyél. Három dolog kell! Akarat arra, hogy amit csinálsz azt jól, ha lehet a legjobban csináld -ez pedig alázatot kíván tőled, valamint szeresd azt amit csinálsz és soha ne elégedj meg magaddal.

A helyzetre átültetve véleményem szerint itt 2 dolog hiányzik!

» Toth Lajos   válasz erre
    2015-02-12 12:12:14

@Toth Lajos: ehhez a "szakmához" nem kell semmiféle-fajta végzettség?

ezért tartunk ott ahol tartunk, szélhámosok-szerencselovagok vezetik az életét ezeknek a szegény srácoknak, besz@rás.

» kobor lovag   válasz erre
    2015-02-11 18:52:18

@kobor lovag: Sokkal inkabb szemelyiseg kerdese mintsem, iskola. Bar mindennek vannak elonyei...

» Toth Lajos   válasz erre
    2015-02-09 11:17:38

@kobor lovag: Szerintem nem azonos a 2 szitu.

Nem vegzettseg kerdese, bar vannak ilyen iranyu kepzesi lehetosegek. CEU-n gazdasagi peldaul, a TF-en sport vonatkozasu.

» Toth Lajos   válasz erre
    2015-02-09 11:15:47

@Toth Lajos: mondom, hogy ugyanaz mint Talmánál volt. ettte a manager etette aztán meg szépen lesüllyedt, ez lesz ezzel a sráccal is.

milyen végzettségnek kell lennie egy managernek hogy az legyen itt magyarban?

» kobor lovag   válasz erre
    2015-02-09 05:48:15

Megint csinál egy Rocco kaliberű versenyző ellen egy gyors kiütést, aztán vissza az újabb amerikai meccsig ahol megint kikap. Kiváncsi vagyok meddig fogják ezt csinálni.

» nagygeza   válasz erre
    2015-02-08 22:57:36

@kobor lovag: OFF
Nem ökölvívás. Így nem is ide való.
Depos téma, nem boncolgatnám...

ON
Megdöbbent, hogy Norbi vakon hisz a mesében, és mindezt elhiszi.

» Toth Lajos   válasz erre
    2015-02-08 19:46:29

@Toth Lajos: OFF
mesélj, sztem Mindenki zabálni fogja!!!!!

» kobor lovag   válasz erre
    2015-02-08 17:26:19

@kobor lovag: OFF
Talmácsi azért más, Õ volt világbajnok, és több alkalommal VB dobogós. Sok dolgot nem tud a nyílvánosság, de jobb is így...

ON
A riport pedig szomorú.

» Toth Lajos   válasz erre
    2015-02-08 13:05:22

kellet a leütés Nemesapátinak, hogy megtudja, hogy milyen érzés az.

ez normális? akkor edzése micsinálnak? ott kell annak lennie nem (főleg CÍM) meccsen.

ez a pali tipikusan olyan aki bemagyarázza a gyereket az ember hasába, ha nem figyelsz oda.

félek, hogy Nemesapátival is az lesz mint talmácsival csinált a managere, duma volt aztán semmi sem lett a folytatás belőle.

» kobor lovag   válasz erre
    2015-02-07 17:05:38

Kb. a feléig bírtam hallgatni, utána inkább lekapcsoltam.

    2015-02-06 16:21:42

Ez eleg botranyos, de siralmasnak is nevezheti barki.

» Ohioboksz   válasz erre
    2015-02-06 11:32:33

@mikike1: Komolyan.. pont erre gondoltam, hogy Feja ilyen Miyagis, Karate Kid 1-2-3on nevelkedett csóka, aki azt hiszi, hogy még több fekvőtámasz, még nagyobb elmélyülés, több koncentrácio meg "ics, ni, szán, si"... aztán majd jönnek a sikerek.

Sajnos a profi bunyo nem ilyen mesekarate...

    2015-02-06 10:28:18

Mi lenne ha esetleg egy ökölvívó edzőt fogadnának Nemesapáti mellé? Lehet jobban menne a boksz mint Mr. Miyagival az oldalán.

» mikike1   válasz erre
    2015-02-06 09:59:30

Csóri Nemesapáti mikor ezeket olvashatja mit gondolhat?
Az pislogós "iskoláztatás" még mindig tanári h bevágják alá:)

    2015-02-06 08:47:20

Sok zavaró dolog van itt: Csisztu, ahogy egekig magasztalja a tavalyi teljesítményt, Feja akiről könnyű kitalálni mikor beszél mellé (mindig), de azért valahol az események közepén csak ott van Nemesapáti Norbi is, aki azért egy egészen kicsit talán maga is felelős a sorsa irányításáért. Mégsem egy óvodásról van szó, akit apukája bokszolni íratott be, mondjuk tenisz helyett, és csak úgy történnek vele a dolgok.

    2015-02-05 21:14:52

Nemesapati alapbol bamba, okes, hogy jo bokszolo de eleg ranezni ebben a videoban is, olyan mintha bevolna allva, megertem en, hogy edzo tanitvany kapcsolat meg minden de azert mar nem kisgyerek mar lathatna, hogy ez igy Fejaval nem vezet sehova. A szulei vagy akarmi mas aki a kozeleben van nem tudja ezt megmondani neki ha maga nem kepes lepni. Bar ezekutan a veresegek utan meg talan volna eselye Felixnel, talan, bar ezt soha sem fogja meglepni. Ha jon meg par szukseges vereseg akkor azutan tenyleg annyi a sracnak. Az iskolazas meg szornyu.

» forwardolemiss   válasz erre
    2015-02-05 20:49:54

@tony26: Én is csak ironizálni próbáltam.

» TerenceHill   válasz erre
    2015-02-05 19:40:39

Csisztut inkább hagyjuk, szerintem ő nem is látta a meccset, csak a zártosztályról valaki elmesélte neki hogy egy kiélezett meccsen a 11. menetben rövidzárlat volt. az, hogy a médiában pofátlanul hazudni kell egy sportolónak az már rég bevett szokás, de azért nem hasonlítanám a labdarúgó válogatotthoz, ez kb olyan, mintha a 8:1 után mondták volna el, hogy tulajdonképpen milyen jól sikerült a meccs. az ötször annyi pénzes ajánlat is nyilván hazugság volt, vagy ott már nehézsúlyúval kellett volna meccselni és nem tudták hozni a súlycsoportot, nehezen elképzelhető, hogy szakmailag ennél rosszabb kilátásokkal érkezett volna egy megkeresés, hogy még ők se fogadják el...

    2015-02-05 18:06:56

Most neztem meg a videot. Hát.. félelmetes. A pillanat, amikor a szókincs b*zmegre szűkül. :)

Kiderült az "interjuból", hogy milyen jó is volt ez a kiütéses vereség, mert "sokat tesz hozzá a pályafutáshoz" és majd legközelebb az ilyen helyzeteket már könnyebb lesz átvészelni. Tényleg. Hiányzott, mint egy falat kenyér.

"szukséges és fontos és nagyon jó merkőzés volt, a vége balszerencsésen sült el"
"olyan lehetőség volt, amit éppeszű ember nem hagyhatott ki"
"ez nem mindenkinek adatik meg élete során, hogy ilyen mérkőzést vívjon"
" a 11-ben jott egy rövidzárlat" (aha, addig minden rendben ment.. az elso 10 menetben rövidzárlat nélkül lett szerencsetlen Norbi eltángálva)
... meg, hogy "masik meccsért ötszörös pénzt igértek, de azt nem fogadtuk el"

és az az iskolázás a végén.... Medve anyám!

Sajnos Feja edzonek és managernek is reménytelen. Nem fogadja el a kritikát, nem ismeri be a tévedéseit, csak megy fejjel a falnak előre. Kár ezért az egész sztoriért....

    2015-02-05 17:39:19

Szamomra nem is a tulontul pozitiv hozzaallas volt meglepo, mert az meg erenynek is felfoghato lenne (mondjuk nem ebben az esetben), hanem ahogy a kanadai elleni meccset ertekeltek. Norbit gyakorlatilg vegigverte a ringen az ellenfel az egesz meccsen, menetenkent kb 3-4 talata volt (szmeben az ellenfelnek vagy 30-40), es akkor ilyet kepes mondani az edzo, hogy az utoldo menetekben kezdte erezni a bunyot...meg hogy jott egy balszerencses helyzet.Konkretan majdnem akkora verest kapott a srac, mint anno Briggs Vitya ellen.

» VMVKWA   válasz erre
    2015-02-05 16:09:27

Bakker osszeszaladtak a betuk,es meg hogy okostelefon,a francokat

» forwardolemiss   válasz erre
    2015-02-05 15:38:21

Feja halivuvalamialmot khalmotzkepzelt maganak? hogy nem az hnemolokolvivojerdekeit kepviseli az biztos,biztos azt hitte usaban valami csodaedzokent neznek majd ra,bar mint a multkor is irtam egy nagyon komikus figura mint beni a flinstones-bol. Norbi lenne irma?

» forwardolemiss   válasz erre
    2015-02-05 15:37:20

Nem mertem kritikámat korábban megfogalmazni, mondván negatív vagyok, így elég sokan megelőztek. Összegezve ha nem ismernénk a tényeket akár még jól is hangzana ez a riport, de sajnos ismerjük.

    2015-02-05 15:35:51

A stúdióban ülők közül egyedül a balszélsőn látszott, hogy van fogalma arról, hogy mit csinál...

    2015-02-05 13:43:29

...no comment...

» zolimt   válasz erre
    2015-02-05 12:40:46

Nagyon hasznos lenne, ha egy tenyleges okolvivo szakemberrel is felvennek a kapcsolatot. Ez a "kis ember nagy ontudat" promotalas, a suta iskolazassal egyutt azert nagyon kiabrandito.

» traveler   válasz erre
    2015-02-05 12:05:13

az elején Csisztu" A tavalyi évet is nagy aktivitás közepette zártátok le, és ennek a nyomai is már elmúltak, nyugodtan mondhatjuk."
Közben Feja arca, először mosolyog, aztán a nyomokra utaló megjegyzésnél megfagy! :D

» ogreface   válasz erre
    2015-02-05 11:57:45

@TerenceHill: Azért mert nem érzékeli érdemben a hülyeséget

» tony26   válasz erre
    2015-02-05 10:59:01

@Subi: Nézd meg a riport alatti iskolázást és rögtön ki fog derülni:)

» Hatton   válasz erre
    2015-02-05 10:25:34

Nem tudom mivel tudja Feja ezt a gyereket hipnotizálni .. tisztára olyan nyilatkozatot hallottam mint amit a foci válogatott meccsek után szoktunk meg ...
Vicc kategória erősen .. :/

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2015-02-04 23:00:52

Az tetszik itt a Csisztuban, hogy nem olyan bántóan intoleráns a hülyeséggel szemben.

» TerenceHill   válasz erre
    2015-02-04 22:14:06

:D :D :D

https://www.youtube.com/watch?...

    2015-02-04 21:42:27

nem tudom minek szépítik a dolgokat... tiszta foci már az egész karrierje szegény gyereknek

» butters01   válasz erre
    2015-02-04 20:25:14

No nézzük csak...

"Tavaly bemutatkozott a tengerentúlon.... profiboksz kiválóságunk...." Legyünk reálisak két hatalmasnagy betli volt köze nem volt egyik mérkőzéshez sem. Max annyi mint Risonak a Pacqiuao meccshez ő képviselte az üthető felületet. Katasztrófa nincs ezen mit se szépiteni sem pedig magyarázni kedves ZSu.

"idén is igen nagy dobásokra készül" tavaly volt valami kimagasló eredménye kislabadahajitásban vagy mire gondolt Zsu?

ÁÁÁÁ gondoltam kicsit leirkáok ezt azt ebből ,de hát ezek milyen álomvilágban élnek szerencsétlen gyerek meg hisz Fejának még ezek után is. Ennyit még Rocco is hozzá tudott volna tenni ezekhez a meccsekhez, de komolyan. Ez nagyon nagyon szomoru pedig engem is megvezettek anno hittem biztam Feja kamunyilatkozataiban. De ezek csak üres szavak a tettek sehol nincsenek és ezért Norbit csak a naivitása miatt lehet hibáztatni minden másról szerintem Feja tehet. Végül is ,ha úgy nézzük... NEm! nem még viccnek is szarul festene. Jó egészséget! :(

    2015-02-04 20:14:59

Valahol az összes szereplöt sajnalom.

» liviano   válasz erre
    2015-02-04 19:53:04

De legalább olvassák itt is a kommenteket,és elengedték ezt a lejjeb megyünk egy súlycsoportot dolgot.

    2015-02-04 19:01:37

@Erwin: Teljesen egyetértek. Elképesztő..

» Streky   válasz erre
    2015-02-04 16:35:22

Először annyira fel sem tűnt, mert máshova is figyeltem a videó közben, de újra megnézve figyelmesen, ami 1:19 és mondjuk 5:30 között elhangzik - kérdezőtől és válaszolótól egyaránt - az tényleg félelmetes...

Így lehet igazán belenevelni valakibe a győztes mentalitást! Ilyen lelkesen még nem hallottam beszélni senkit a kiütéses vereség jellemformáló hatásairól, mint őket... :)

Floydba is így kéne önteni egy kis bátorságot! :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2015-02-04 16:33:18

@Erwin: Biztos voltam benne. :)

Viszont elég szomorúnak tartom, hogy a DigiSport ennyire partner a parasztvakításban, hogy már nem először feliratozták azt Norbi neve alá, ami 1:33-nál is látható! Szégyen, hogy ennyire hülyének nézik az embereket...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2015-02-04 16:02:33

a Magyar Tudományos Akadémia ülését láthatták. balszerencsés vereség Hipolittől.

szerintem még 20-15-ös mérleggel is ezeket a faszságokat fogják mondani. :-)

    2015-02-04 15:55:56

@Roy Jones Jr.: Igen, az esetek többségében a videóval együtt át szoktam másolni az eredeti felvezető szöveget (ha nagy hülyeség van benne, azt ki szoktam szedni), most is ez történt, csak ezúttal nem figyeltem oda rendesen, mert közben már hallgattam az interjút, és totálisan le voltam döbbenve...

Ide eredetileg egy jóval hosszabb kommentet írtam, de végül kitöröltem, mert nem ért volna annyit, hogy szerezzek pár új haragost. A lényeg: elég sok interjút láttam, hallottam az elmúlt években, lassan évtizedekben, de ez (riporteri és riportalanyi szempontból is) kimagaslik mind közül... és nem pozitív értelemben...

    2015-02-04 15:35:21

Én nem tudom megítélni, Nemesapáti mennyire tehetséges, de Feja durva mellébeszélését már nehezen tudom figyelmen kívül hagyni.

Szegény srác tényleg azt hiszi, hogy valami szuper dolog történt vele és sínen van a karrierje? Kívánom, hogy így legyen, de eddig nem láttam erre utaló jelet.

    2015-02-04 15:21:38

Jó meccs volt azt mondja, meg h meghajtani a 11. menetet. Hát úgy megverték, hogy iszonyat, reagálni alig tudott. Tényleg ennyire naiv ez a gyerek, h elhiszi FEjának, hogy ez a módja egy ökölvívó felépítésének és tapasztalatszerzésének? A rommáveretés a módja? Ha marad Fejával, ennek a gyereknek reszeltek!

» Sauron   válasz erre
    2015-02-04 15:09:36

"Nemesapáti Norbert profi világbajnok ökölvívó."

Tudom a Digi szövege, nem a tiétek, de mi ez a hülyeség? És már nem először van kiírva is feliratozáskor Nemesapáti-videónál...

Feja részéről megint megy a süketelés, hogy milyen értékes tapasztalatokat szerzett Norbi a két vereséggel, amire ráért volna később is és úgy tűnik, már megvan a következő időpontja, hogy mikor fogja elveretni Norbit jó pénzért...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2015-02-04 15:03:26
Ugrás az oldal tetejére