×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Deontay Wilder vs. Jason Gavern (videó)

2014-08-17 16:41:48 /

A szombati nehézsúlyú mérkőzés felvétele.



Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@southpaw: Bizony igaza van Pulevnek 3 szor tesztelni 10 nap alatt...nonszensz! Az ukránt meg csak a meccs után! grr Hajrá Pulev, rúgd szét a seggét végre! Aztán nyomhatják Briggsel a bohóc showt!

» Dirhanka   válasz erre
    2014-08-25 01:27:02

off:

bocs, nem tudom ezt máshova írni, de érdemes elolvasni! :)
http://www.worldboxingnews.net...

» southpaw   válasz erre
    2014-08-21 21:39:12

@Gergoke: Jogos teljesen igazad van. Csak vagy 3an találtak be akkor, hogy Wilder mennyire naturál meg ezek a lábak úgy jók ahogy vannak aztán ez így sikerült. Majd legközelebb jobban figyelek.

    2014-08-21 16:47:15

Egyébként a gond (azon kívül, hogy olyan ellenfelekt kap, amilyeneket) szerintem az Wilderrel, hogy nem igazán látszik rajta a fejlődés, hiába tart már nem kevés meccsnél.
Biztos, hogy nem kis ütő, jó adottságú, de pl. mondjuk Stivirne ellen ott lesz végig a veszély, hogy ha egy lerohanás után Stivirne nem fog visszalépni (márpedig márcsak a "jó" lábmunkája miatt sem fog:), ott lesz Wilder feje szabadon egy szűk felütésnek, vagy horognak. Szóval Breland igazán kitalálhatna erre valamit, ha már ő is wilderhez hasonló felépítésű ökölvívó volt. (Csakhát az egy mésik súlycsoport, egy 110 kilós ember nem tud úgy mozogni, mint egy 67kg-ós.)
Akárhogy szidhatjuk Wildert, szerintem nem lenne rossz alapanyag, de ha nem csinosznak rajta, akkor csúnya vége lesz egyenlőre. Ezt szerintem ők is sejtik, ezért hoznak olyan embereket, akiket gyorsan ki tud csapkodni.

» Gergoke   válasz erre
    2014-08-21 01:07:31

@Chico: Kérlek emlékezz arra is amit TE írtál, és figyelj a mondat végi írásjelekre amiket használok. Azt már nem is kérem, hogy vedd észre az ironiát, netán egy-egy utalást. Akkor lassan, még egyszer:
"Ezek a pipaszár lábak nagyon viccesen mutatnak ezen a szétkokszolt felsőtesten." » Chico 2014-08-18 09:37:45
Válasz:
"Most mégis mit várnál Wildertől? Álljon le a koksszal (a felső test kokszolással), és most kokszoljon lábra, és attól jobb lesz??? "
» Gergoke 2014-08-19 00:48:56
Látod azt a sok kérdőjelet? KÉRDEZTEM, és a kérdésemmel próbáltam megvilágítani, hogy két butaságot is állítasz, úgy, hogy kérdesem is nonszensz, ahogy az állításaid is.

"Egy profi bunyóst ne vessél már össze pár kigyúrt balfékkel akik nyárra lemennek mellezni meg bicepszezni,hogy ki tudják tenni a karokat az ablakba"
Ki is gondolja kicsit túl relevánsnak a szép izmos, illetve "pipaszár" Wilder lábak külalakját?? :) Nem, nem én szerintem arányos a végtag vastagsága egyenesen annak teljesítményével.

Szóval összefoglalva, nagyon leegyszerüsítve; butaság, hogy a láb vastagsága alapján állapítod meg az edzettséget, és a vékony láb szerinted gyenge is. Eközben meg a felsőteste szerinted szét van kokszolva, holott normálisan néz ki, ráadásul az ökölvívóknál, főleg az olyan stílusú ökölvívóknál mint Wilder, az illegális izomtömeg növelő szerek inkább a kárára vannak, mintsem a hasznára (ezt nyugodj meg ők is jól tudják).

Na ezt meséld el a azoknak akikkel találkozól, és jó kacarászást kívánok:).

De ha eddig is értetted amit írtam, és amire utaltam, mégis "elmagyaráztattad" velem, akkor ÉN vagyok hüjje, és megetettél :D. REMÉLEM, hogy csak erről van szó :).
Nem akarlak megbéntani, mert egyébként számomra minden sorod "arany", és a hozzászólásaid alapján szerintem igazi "forma" vagy. :D

» Gergoke   válasz erre
    2014-08-21 00:34:30

amúgy szerintem egy emberen kívül mindenkinek egyértelmű volt, hogy Gergoke viccelt, pont ő az, aki reagált erre a "szétkokszolt felsőtest" dologra.

    2014-08-20 17:41:49

@Chico: "Mit írjak olyannak aki azt le meri írni, hogy "kokszoljon lábra is", ekkora baromságot életemben nem hallottam, azóta is jókat nevetek és az is akinek elmondom. Ebből is látszik,hogy fingod nincs ezekről a dolgokról." - "Chico" 2014-08-20 10:07



" ezen a szétkokszolt felsőtesten" - "Chico" 2014-08-18 09:37

    2014-08-20 17:37:11

@Chico: Te honnan tudod ennyire pontosan, hogy ki mennyire kokszol?

» Rebellion   válasz erre
    2014-08-20 17:20:47

@Horváth Gábor: "Azt nem tudod elképzelni esetleg,hogy a jó genetikának,meg a több éves edzésnek köszönheti a fizikumát?"

Nem! De leírtam a miértjeit amire érdemi ellenérv nem igazán érkezett, és szerintem nem is fog. azok a lábak pedig gyengék csak légy türelemmel és meg fogod látni azt gondolom.

Olvasd el Bpjotruska hozzászólását a hízásáról.

    2014-08-20 15:11:44

@Chico: Azt nem tudod elképzelni esetleg,hogy a jó genetikának,meg a több éves edzésnek köszönheti a fizikumát?a vékony láb pedig nem feltétlenül gyenge.

» Horváth Gábor   válasz erre
    2014-08-20 15:06:45

@ogreface: Lehet, hogy a gyúrjon szót kereste, mert elég nehéz lenne megoldani az alsó végtagok leválasztását a keringési rendszerről, majd jól felkokszolni őket és visszavarrni...

    2014-08-20 10:55:25

@Gergoke: Megint jól megmondtad... :) Mit írjak olyannak aki azt le meri írni, hogy "kokszoljon lábra is", ekkora baromságot életemben nem hallottam, azóta is jókat nevetek és az is akinek elmondom. Ebből is látszik,hogy fingod nincs ezekről a dolgokról. Egy profi bunyóst ne vessél már össze pár kigyúrt balfékkel akik nyárra lemennek mellezni meg bicepszezni,hogy ki tudják tenni a karokat az ablakba.... Ezzel mindent elárultál nem tudtam mást írni erre, legalább vetted a lapot és nem sérültél be ennek örülök. Rengeteg bokszmeccset láttam ás nézek folyamatosan emellett jut időm még filmekre is sőt sok másra is.

    2014-08-20 10:07:03

@deontaywilder: Ilyen szinten nagyon kevés aki nem cuccol. De ha elolvasnád a hozzászólásaim egyáltalán nem úgy írtam mintha ez engem zavarna. Egyedül Pacquiaonál bosszant ,no de nála nagyon mert ott már pofátlanul nyomták. Én azt jegyeztem meg,ha már kokszolt akkor igazán megnyomhatta volna a lábedzéseket is nem csak a felsőtestét. De hát én ennek csak örülök, mert szerintem az első telibeverés után, jojózni fognak azok a lábak és a Wilder lufi végre ki fog pukkadni.

    2014-08-20 09:44:22

Kokszolt Wilder? Nagy cucc...
Doppingolt Tyson, Holy, Foreman, Klitschko, Lewis, Hogy csak az utóbbi évek nagy bajnokait említsem. Lerágott csont a téma, de az élsporthoz hozzátartozik a cucc és kész. Wilderben inkább az a zavaró, hogy olyan ellenfelekkel jutott címmeccsig, akik közül max. ketten tartoztak a harmadvonalba, a többi meg inkább vol portás mint nokszoló.

» Dr Evil   válasz erre
    2014-08-20 07:54:01

@Chico: Te meg honnan tudod, hogy mit mondott Torrente???? Hogy van neked időd még Torrente filmeket is nézni, amikor egész nap (de mindenképpen "mindenkinél több") bokszmeccseket nézel??? Mindenféle megbántás nélkül, ezekután én csak ennyit tudok kérdezni :).

A tények bizony makacs dolgok. Hívhatod őket "baromságnak" ebben, vagy egy korábbi esetnél, de ezek bizony egyfajta axiómák, melyekkel lehet vitatkozni, de az A BAROMSÁG. Ha idézhetem Tom1-et:
"Én is azon a véleményen vagyok, hogy számít a láb edzettsége. Szerintem hibát követ el az aki erre nem figyel.
Igaz a láb edzettsége nem feltétlen függ össze a vastagságával." És ENNYI :D.

De örmmel látom, hogy nem csak Wilder csülkeit, de a terhes csíkjait is érdeklődéssel és nagy alapossággal vizslatod ;D. Ha tudná, hogy Magyarországon van egy ekkora rajongója, Csepi már kezdhetné is a bemelegítést :). Nehogy megsértődj, csak nagyon szórakoztat, hogy Wilder külleme jobban zavar, mint az, hogy (pl) nem igazán volt képes ütembe keresztbe verni Gavernt olimpiai bronzérmes létére.
Ha már itt tartunk; hogy tetszik Wilder friszkója? Elég gáz, nem??? :)

» Gergoke   válasz erre
    2014-08-20 00:05:15

@ogreface: Én sem igazán értem, azért kérdeztem Chicot. Szerinte Wilder vádlicskája túl vézna mert arra nem edz, a felső test meg persze szét van kokszolva.

» Gergoke   válasz erre
    2014-08-19 23:12:41

Wilder túl van árazva, szerintem rá fognak fázni hogy idáig csak felhozókkal bokszoltatták! Stiverne ellen csak a nyers erő nem lesz elég és ő bokszolni is tud. Megnéztem a Haye ellenni edzését és ott ki lett bokszolva nagyon!

» margarito   válasz erre
    2014-08-19 21:36:50

@Chico: Nem akarok kimosdatni senkit, de látszik az izmain, hogy ez nem koksz!

» deontaywilder   válasz erre
    2014-08-19 19:11:31

@deontaywilder: Most ilyenekkel akarod kimosdatni Wildert? Felejts el,inkább ne is olvasd el amit írok. deontaywilder :)

    2014-08-19 18:03:45

@Chico: Nézd meg Alistair Overeemet akkor rà jössz ki cuccol, amúgy az ufc-ben Jon Jones is pipaszár lábú mégis elvert mindenkit, pedig ott több jelentőssége is van a lábnak ;)

» deontaywilder   válasz erre
    2014-08-19 17:54:14

Nem tudom kokszol-e Wilder vagy sem, de az teny, hogy ket eve egyik meccsrol a masikra 5 kilot szedett fel, masfel honap alatt, szemlatomast tiszta izomban. Mondjuk rafert, mert a ket meterhez karcsu volt a 98 kilo, de egy kicsit tul hirtelen tortent a valtozas. 1-2 kilo gondolom annak fuggvenyeben is valtozik, hogy mennyit evett-ivott a melegeles napjan, de o szemre is joval izmosabb lett, szerintem nem a toltott-kaposzta huzott +5 kilot.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-08-19 15:06:24

@deontaywilder: De láttam párat. Wilderé is olyan, mondjuk most kimehetett belőle a cucc mert szemre is kisebb mint korábban, de válla környéki "terhescsíkok" is elég arulkodók persze már akinek... tudod a koksz sem tart örökké, de pl. Beck környékén keményen látszott rajta és amentalitása is olyan volt eléggé idegbetegen nyilatkozott ugrált is interjú közben mint valami idióta. Ha nem dolgozod le rendesen amire a pipaszár lábai is utalnak akkor fejben sem úgy mennek a dolgok.

    2014-08-19 14:36:16

@Chico: Milyen szétkokszolt felsőtest :D te nem láttál még kokszos testet

» deontaywilder   válasz erre
    2014-08-19 14:28:19

Wilder naturál értem én :)

    2014-08-19 12:38:53

@Gergoke: Mindenféle megbántás nékül, erre csak annyit tudok írni mint amit Torrente mondott Linaresnek: "Baromságokat beszélsz fiam" :)

    2014-08-19 12:38:10

@leibigab: :)

» ogreface   válasz erre
    2014-08-19 12:29:53

@ogreface: " "Álljon le a koksszal (a felső test kokszolással), és most kokszoljon lábra, és attól jobb lesz???"

Azt meg hogyan kell? :)"

Nem a kar-i vénába, hanem a combba esetleg vádliba kell szúrni a tűt, attól függően melyikre akarsz kokszolni, ez a titka :)

» leibigab   válasz erre
    2014-08-19 12:23:28

Én is azon a véleményen vagyok, hogy számít a láb edzettsége. Szerintem hibát követ el az aki erre nem figyel.
Igaz a láb edzettsége nem feltétlen függ össze a vastagságával.

    2014-08-19 11:06:28

@Gergoke: "Álljon le a koksszal (a felső test kokszolással), és most kokszoljon lábra, és attól jobb lesz???"

Azt meg hogyan kell? :)

» ogreface   válasz erre
    2014-08-19 10:55:37

@Gergoke: Egyet értek,mert a boksz nem arról szól,hogy kinek melyik testrésze mennyire edzett.Ha ezek számitanának,Donaire csupán egy hurka felhozó ember lehetne,nem egy brutál nagyütő.Az pedig baromság,hogy kokszolt felsőtestel rendelkezne Wilder.A feketebörűek közt nem ritka a Wilderéhez hasonló felépités,ami a genetikájuknak köszönhető.

» Horváth Gábor   válasz erre
    2014-08-19 01:18:12

@Chico: Ha még nem láttad Wilder combjait, akkor gyorsan be kellene pótolnod, ha már úgyis annyira érdeklődsz az ében fekete vádlijai vastagsága iránt.

Könyörgöm, ez egy nyurga gyerek. Nincs ez szétkokszolva, csak egy nyúlánk nyakik-láb gyerek volt mindig is (nem is szuperhezsulyú volt annó). Alkati kérdés, adottság. Az Odesszai strandon a sorban állva a Baltica sörért, megmondanád Kovalevről, hogy akkorát üt, mint hat másik együtt???? Trinidad a vézna kezeivel, meg a baba-pocakjával? Minden tisstességes A6-os Audban legalább 1 pár Trinidadénál 2x ngyobb bicepsz utazik, de egyik sem tudná még Trinidad anyját sem leütni.
Tudom, nem tudlak meggyőzni, de az élsportolók teljesítményének megítélésére nem az a leghitelesebb módszer, hogy elkezdjük centizni, hogy kinek milye milyen vastag.
Most mégis mit várnál Wildertől? Álljon le a koksszal (a felső test kokszolással), és most kokszoljon lábra, és attól jobb lesz???

» Gergoke   válasz erre
    2014-08-19 00:48:56

@Gaius: Szerintem Wilder alkatilag Steve Cunningham-hez all kozel, csak 1-2 szammal nagyobb nala.
https://www.google.ro/search?q...

» bpjotruska   válasz erre
    2014-08-18 22:43:06

@Chico: Lewisnek nem volt különösebben vékony a lába. Neki tök arányos volt a testalkata, fiatalabb korában volt az egész ember vékonyabb, de akkor se voltak pipaszár lábai.

http://imagecache5d.allposters...

    2014-08-18 21:40:04

@alterego: A magas emberek térde nem a magasságuktól terhelődik, hanem a nagy testre nagyobb izomköteg is fejlődik, ami súly. Ezt kell bírnia az ízületeknek. Wilder magas, pipaszár, de mellé eléggé szikár is. Testalkatilag én olyan Thomas Hearns-höz hasonlítanám, és ha megnézitek, a súlya is pihe, alig 103 kg. Elég neki az a pipaszár is, de tényleg kéne neki egy legalább A- kategóriájú ellenfél.

    2014-08-18 21:03:42

@Rebellion: A pipaszár és a vaskos lábak közt ég és föld az átmenet. Lennoxot pedig ne hasonlítsd már Wilderhez, vicc... de pl nézd meg wlagyinak elég kmolyan meg vannak edzve nem is nagyon szoktak bejojózni. Ha borul akkor borul, de nem láttammég jojózni, Wildert majd fogjuk. Szerintem az erős edzett lábak belharcban is igen sokat számítanak főleg nehézsúlyban.

    2014-08-18 20:41:26

@bpjotruska: Te elsőre megértetted miről beszéltem. Botha mondjuk egész más felépítésű genetikájú,de ott pl. szerintem az edzett lábainak is köszönhette, hogy nem ült seggre.

    2014-08-18 20:36:11

@belizar: Én nem aztírtam,hogy egy bokszoló annyival lábtolózzon mint egy Bohos Kornél, de azért Wilder szétkokszolt felsőtestéhez igen is dukálna egy komolyabb lábszerkezet. Most még egyáltalán nem volt rá szüksége,de lassan eljön az idő mikor szüksége lenne rá. Majd csak figyeld.

    2014-08-18 20:34:33

@belizar: Fene tudja... szerintem az eros labak hasznosak, nem jelentenek akadalyt egy bunyosnak. Pl nezd meg itt 0:55-nel ( tenyleg csak egy masodpercre mutatjak ):
Pulev ezekkel a fatorzs vastagsagu labakkal az egyik legmozgekonyabb full-size nehezsulyu (pedig 110+ kilo), nagyon stabilan all a labain, leutni es lebirkozni sem nagyon sikerult senkinek eddig, es a kesei menetekben nyujta a legjobb teljesmitmenyt. Nyilvan ez sok mas tenyezon is mulik, de szerintem az eros labainak is jo hasznat veszi. Wilder-re azert kivancsi lennek, hogy egy nagydarab ellenfellel vivott( birkozott ) kemeny, dulakodos 8-10 menet utan hogy birnak a labai.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-08-18 20:17:10

@Chico: Stílus kérdése. "Ugra-bugra" amatőr bokszban nagyon kell az erős láb, de ha inkább lépegetsz, mint profi nehézsúlyban szokás, akkor a nagy combok csak kajálják az oxigént a véredből.

» belizar   válasz erre
    2014-08-18 19:28:05

@Chico: Lennox Lewisnak is gyenge volt a lába a felső testéhez képest, annak idején. Különben egy vaskosabb láb inkább hátrány, mint előny a bokszban.

» Rebellion   válasz erre
    2014-08-18 18:40:17

@belizar: Azert ket eros lab ilyen helyzetekben is jol jon ( 2:37, lassitas 4:00 ):
http://www.youtube.com/watch?v...

» bpjotruska   válasz erre
    2014-08-18 18:30:16

attól, hogy a vádligenetikája tipikus néger, még nem biztos hogy gyenge is a lába.

    2014-08-18 17:53:25

A virgács abból a szempontból is kényes ügy, hogy várhatóan erősen limitálja egy ilyen égimeszelő aktív versenyéveit. A magas emberek térde fokozott strapának van kitéve, a boksz esetében a térd jelentősége pedig elég kiemelt fontosságú.
Ha biztosító lennék, elnézve Wilder térdét, nem nem nagyon vállalnék rá nagy összegű biztosítást.

» alterego   válasz erre
    2014-08-18 17:15:06

@belizar: Majd meglátod, ha összekerül egy olyannal aki vissza is üt mennyit számít egy edzett láb miután szétesik amozgása. Ha ezek a virgácsok rendben vannak szerinted akkor lelked rajta :)

    2014-08-18 15:26:52

A láb két szempontból fontos: jól mozogjon a tulajdonosa és megfelelő alapot adjon az ütésekhez. Wildernek jól mozog és nagyon erőseket üt, ezért szerintem teljesen rendben vannak a virgácsai.

» belizar   válasz erre
    2014-08-18 13:53:43

Ezt a Wilder lufit akkorára fújta a GBP,hogy már valami hőlégballon inkább. Ezek a pipaszár lábak nagyon viccesen mutatnak ezen a szétkokszolt felsőtesten. Szerintem kb. úgy fognak bejojózni az első komolyabb találattól mint Dawsoné Ward ellen. Combjait még nem nagyon láttam de nadrágon keresztül az sem tűnik valami vastagnak edzettnek, pedig a leütéseknél igen sokat számít egy erős edzett altest. Ekkora hurkát vb címig és így eljuttatni ahogy őt eltolták azért hatalmas mutatvány és a legnagyobb népbutítás mostanság. Stiverne elég lomha lábon, de az ütést bírja szerintem is hatalmas lesz a minőségi ugrás Wildernek egyszer utol fogja érni és nagy betli lesz belőle. Stivernet egyre jobben megkedvelem, ahogy nézegetem pár meccsét. Kár, hogy nem nőtt úgy 10cm-rel magasabbra.

    2014-08-18 09:37:45

Mondjuk én sem látok benne semmi kiemelkedőt,mert még nem kellett kiemelkedő teljesítményt nyújtania.
Na majd ha tényleg összekerül egy igazi bokszolóval akkor kiderül minden.
Addig,csak egy sok közül Wilder is.

» lacix76   válasz erre
    2014-08-17 18:32:18

Ez a gyerek valami rém gyenge a box kb minden aspektusában,nagyon meglepődnék ha vb címig tudná vinni még ebben a gyenge mezőnyben is. 90s években a közepes bunyósok is megették volna uzsira.

» urban csaba   válasz erre
    2014-08-17 17:36:47
Ugrás az oldal tetejére