×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Evander Holyfield Tribute (videó)

2014-07-15 14:57:29 /

Összeállítás a korábbi cirkáló- és nehézsúlyú világbajnok Evander Holyfieldről.



Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@Gaius: Köszönöm szépen!
Amúgy pedig egyetértek.:)

» Streky   válasz erre
    2014-07-19 21:22:37

Streky. Ez egy remek video lett! :)
Holyval kapcsolatban azt gondolom, hogy a visszavonulásával az utolsó nehézsúlyú harcos is eltűnt a ringből, nagyítóval sem lehet találni hozzá hasonlót a mai mezőnyben. És ő emellett egyetlen egyszer sem szaladt el a súlyával, mindig fegyelmezetten készült fel, még 47 évesen is, amikor elcsalták tőle a Valuev meccset. A legnagyobb számomra.

    2014-07-19 08:34:39

@Streky: Király :)

» deontaywilder   válasz erre
    2014-07-18 22:30:56

@deontaywilder: Igen, ő is tervben van.:)

» Streky   válasz erre
    2014-07-18 19:23:45

@Streky: Nagyon jó lett a videó, Pacquiao-ról valamikor csinálsz egyet?

» deontaywilder   válasz erre
    2014-07-18 17:24:58

@wazza wazza: Egen :-) Hiaba nem szamitott nagy utonek pl a Tyson-Lewis-Foreman-Bowe kvartett mellett, boven eleg volt az utoereje, hogy szinte barkit leusson egy tiszta talalattal. Azt meg nehezen tudom elkepzelni, hogy Wlad-ot ne tudna eltalalni, barmilyen jol is vedekezik az ukran.
Egyebkent erdekes, Tyson, Mercer es Bowe is egy-egy balhorgatol csuccsentek le, viszont a Douglas elleni egyuteses KO egy jobbos eredmenye volt - abbol sem keltek volna fel tul sokan.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-07-17 12:04:22

@bpjotruska: Tysont ütötte le testütéssel, azért az sem kis dolog :)

» wazza wazza   válasz erre
    2014-07-17 11:18:29

@bpjotruska: Mercer leutesere rosszul emlekeztem, nem test-utestol volt, Holy meltan hires balhorganak esett aldozatul o is.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-07-17 11:09:03

@Tigga: "Mielőtt Lewis és a nagytermetű ellenfeleket szóba hozzátok: se Lewis, se Foreman nem volt 110 kiló színizom kb soha, főleg a boksztörténelemben nem voltak ilyen nagy és gyors (technikás) emberek, szóval az összehasonlítás nehéz."
Azert a kilok nem mindig egyenesen aranyosak az izomtomeggel. Lewis legalabb olyan eros volt, mint Wlad ( Steward is kiemelte Lewis rettenetes fizikai erejet ), az idosebb Foreman talan meg erosebb. Holyfiled is erdekes eset, o joval kisebb volt, de megsem nagyon tudta senki rukvercbe kapcsolni, Foreman-t kiveve. Szerintem o is nagyon eros volt. A masik dolog, amiben nagyon magasan a maiak fole emelkedik, az a labmunka. Wlad-nak soha nem volt olyan sokat es olyan jol mozgo ellenfele. Nyilvan probalkozna fogassal es birkozassal Wlad, de kotve hiszem, hogy Holy olyan kezesbaranykent turne, mint pl Povetkin. Egyebkent o testre is eleg jol utott, asszem itt a videoban is benne van, amikor lekuldi Mercer-t egy test-komboval, olyant sem elotte, sem utana nem csinalt senki.
En ugy erzem, hogy Wlad egy nagy iramu meccsre lenne kenyszeritve, de tamadasban nem tudna jol kibontakozni, Holy sok mozgasa es agresszivitasa miatt, kapni visoznt sokkal tobbet kapna, mint amennyit szokott, es ettol egy ido utan megzavarodna, majd a kemenyebb talalatoktol le is menne. Persze, siman lehet, hogy Wlad lebirkozna Holyfield-et is, de en inkabb egy rendes, "bokszolo" forgatokonyvet kepzelnek el, es abban a Real Deal-t latom jobbnak.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-07-17 10:26:25

@Tigga: Nem akarok sokat offolni én sem, de Holy egy brutál jó harcos volt, olyan, akivel Wlad sosem találkozott... Wlad tényleg jól nyomja a birkóboxot, de Holy szétfejelte és könyökölte - vagy mélyütötte - volna szerintem, ha ezt a stílust próbálja eladni, bokszban meg messze jobb, az nem vitás. Wladnak szerintem nem lenne nagyon sok esélye, ha mindkettő fénykorát nézzük (tudom, ez csak teoretikus, de én így látom)...

    2014-07-17 09:54:46

@Sungeorge: elfogadom a véleményed, csak nem értek egyet veled. a meccseket én is láttam, hidd el.

Én úgy vélem egy Wladimir jellegű bunyós bárkit le tud ütni aki emberből van és nem valami t800-as feltéve ha tisztán tud találni, kb mindegy hova, bármelyik kiütési pontra a fejen. Bár ez a vidi a Real Dealről szól nem dr steelhammer a téma, úgyhogy be is fejezem az offolást

    2014-07-17 04:08:42

@Tigga: Néhány dolgot szögezzünk le.
Holyfieldnek sokkal de sokkal nagyobb a rutinja.
Irtózatos nagy meccsek vannak a háta mögött.
A két Klitschkonak összesen a fele sincs, és ez tény, nem vélemény.
Vegyed a fáradtságot és nézd meg sorban!
Mert hogy én nem kezdem el sorolni az tutifix.
Sokkal nagyobb a repertoárja, a szíve.
Vitali még csak csak megállta volna a helyét, talán, de egy Wlad, a fénykorában lévő Holyfield ellen... hát... tényleg csak egy két há négy öt hat nagy ütésben hét nyolc kilenc :-) bízhatott volna, mert a Warrior, azaz Holyfield még az az ütést is piszkosul bírta.
Hidd el nem tudta volna magától távol tartani Wlad.
A méret meg kissé másodlagos.
Wlad nincs az első háromban, de szerintem még az ötben sem mint nagy ütő.

» Sungeorge   válasz erre
    2014-07-17 03:47:38

@Streky: hát Tyson tényleg nagy kiai master volt, az ellenfelei többsége kb halni ment a ringbe... (Más kérdés, aki nem így állt ki vele, többször ki tudta billenteni Vas Miskát.)

köpjetek le, de én nem Holyfieldre fogadnék Wova ellen, annyira profin csinálja a birkoboxot, hogy nehezen tudom elképzelni, hogy egy nála ennyivel kisebb, gyengébb ellenfél simán legyőzné (Holy legyőzHETné, de nem lenne sima, sőt)

Mielőtt Lewis és a nagytermetű ellenfeleket szóba hozzátok: se Lewis, se Foreman nem volt 110 kiló színizom kb soha, főleg a boksztörténelemben nem voltak ilyen nagy és gyors (technikás) emberek, szóval az összehasonlítás nehéz.

Az egyetlen hasonló bunyós Lewis volt (aki szerintem minden idők legjobbja) de pont azokban a skillekben volt ő picit gyengébb Wovánál amik Holy legyőzéséhez kellenének: a lábmunka és a birkózásos védekezés.

Egyébként én Vitalit nem gondolom jobbnak Wladimirnél, szerintem ellene több esélye lenne Holyfieldnek, mert Vitali inkább belemenne adok kapokba, és az a rövidebb karú, jobb belharcosnak kedvezhetne, főleg mert Holy imádta a fejét is használni - mármint abban az értelemben, hogy Vitali elég sokat kaphatott volna véletlen fejelésből belharcban és az nem kellemes sőt sérülést is összeszedhetett volna ami eldönti a meccset. Wladimirt így nem tudná lefejelni véletlenül Holy.

    2014-07-17 03:16:41

@Tigga: Azért azt nem hiszem. Bár tény, hogy Wowa hajlamos mentálisan is megzuhanni, de Holy pont nem az. Tyson-nál már lehet, hogy így történne. :)

» Streky   válasz erre
    2014-07-17 01:39:41

@horváth gergely: egy csúnya nézéssel megölte volna....

    2014-07-17 01:12:16

@bpjotruska: nem kérdés, hogy Holy lenyomta volna Wowat, csak kérdés, hogy hányadik menetben, vagy pontozással, de szerintem inkább a ko, felőrölte volna a 10. menet környékén.

» horváth gergely   válasz erre
    2014-07-16 21:58:28

@bpjotruska: Nálam inkább 70-30 arányban Holy, Vitali pedig 50-50 körülbelül, talán 55-45 Evander-nek.:)

» Streky   válasz erre
    2014-07-16 20:41:46

@Tigga: A visszavonulás miatt készült a videó.:)

» Streky   válasz erre
    2014-07-16 20:39:57

@Tigga: Wlad - Holyfield azert erdekes lenne, en inkabb Holy mellett tennem le a voksomat, egy kesei TKO-gyozelemre.
Elsosorban a Wlad - Haye meccs miatt, no meg Holyfiled nagytermetu vilagklasszisok ( Lewis, Foreman, Bowe ) elleni meccsei miatt latnam igy. Persze, elsonek hulyen hangzik, mert Wlad megverte Haye-t, Holy meg tobbnyire kikapott az oriasoktol. Ugyanakkor Holyfield szerintem joval komplexebb bunyos Haye-nel, Lewis meg Wlad-nal, Bowe es Foreman meg ezerszer kemenyebbek nala. Szerintem Holy ellen Wlad nem tudna iranyitani a meccset, es o diktalni a tempot, inkabb hatramenetre kenyszerulne. Ha odaallna verekedni, mint Bowe vagy Foreman, hamar a padlon talalna magat. Holy-t nem tartjak igazan nagy utonek, de azert ha Tyson-t, Bowe-t es Mercer-t le tudta utni, nyilvan le tudna Wlad-ot is egy pontos utessel, es o biza soha nem sporolt az uteseivel, mint Haye.
Wlad-nak soha nem volt Holyfield rengeteg erosseget egyben kepviselo ellenfele, Holyfield-nek azert volt Wlad meretu, ereju kepessegu sot nala jobb ellenfele is, es biza eleg kellemetlen percet okozott azoknak is. Nyilvan elfogult vagyok, mert Holy apo az orok kedvenc, de nalam 60-40 aranyban Holy lenne a favorit.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-07-16 18:48:32

@Sungeorge: A legendák tényleg voltak annyival többen, hogy csapatmeccsen valószínűleg simán nyertek volna.

Azért 1 on 1 mérkőzésben elég kevés emberre tettem volna egál oddsok esetén nagy pénzeket

Holyfield az egyik nagyon tehetséges, és nagyon szorgalmas bokszoló, aki tényleg kiemelkedő alakja volt az ökölvívásnak (azért múlt időben beszélek róla, mert nemrég vonult vissza) Valuev ellen is nagyot alkotott, bár akkor már árnyéka volt csak egykori önmagának. Nyilván Valuev nem egy Klicskó, de nagydarab és nagyon jól dolgozott ellene Holyfield. Személy szerint én nem tartottam volna favoritnak se Vitali se Wladimir ellenében, de megértem azt is, ha másvalaki máshogy látja...

    2014-07-16 16:52:17

@greg: Köszönöm.:)
Mivel a videóim nem 15 percesek, hanem 3-4-5, ezért tervezek a bunyósoknak második részt is csinálni, így tudatosan nem lövök el mindent. :) Ezért van az, hogy némelyik videóból hiányzik egy-két klasszikus nagy ütközet, etc. :)

» Streky   válasz erre
    2014-07-16 12:37:24

Streky, nagyon jó lett, bár a Bowe-meccsekkel kapcsolatban van kis hiányérzetem, nem sokat láttunk belőlük, főleg az elsőből, ami sztem Holyfield legnagyobb mérkőzése volt, még ha veszített is... Amit ott kiállt, az páratlan.

    2014-07-16 12:07:33

@vizslahal: A logo a csatorna vízjele, a felirat pedig hát nem tudom... Szerintem alig észrevehető. :D De örülök, hogy tetszett, köszönöm. :)

» Streky   válasz erre
    2014-07-16 00:21:04

@Sungeorge: ott a pont !! egyetértek. ;-)

» horváth gergely   válasz erre
    2014-07-16 00:13:27

Tényleg szuper gratula! Elég emelkedett lett! Nekem egyedül az a nagy felirat meg logó kicsit zavaró.

» vizslahal   válasz erre
    2014-07-15 22:05:49

Teljesen jó kis videó ez!
És ajánlom ezt a videót az összes Klitschko fan figyelmébe!
Mert az összes "legenda" verte volna az összes Klitschkot.

» Sungeorge   válasz erre
    2014-07-15 20:59:53

@K. Péter: Ezt a videót én készítettem, a Froch videót nem. Az összes videóm ilyen 3-4-5 perces. :)

» Streky   válasz erre
    2014-07-15 19:09:36

Froch -> 16.5 perc
Holyfield -> kevesebb mint 4 perc
Nem erzem tul realisnak a dolgot :P

» K. Péter   válasz erre
    2014-07-15 18:49:07
Ugrás az oldal tetejére