Amikor minden bokszra fordul: Kessler vs Ward

2009-11-15 18:26:53 / profiboksz.hu

A szombat éjszakai Mikkel Kessler vs Andre Ward WBA világbajnoki összecsapással lezárul a sokak által várt nagyközépsúlyú hatos szupertorna első köre. A körmérkőzéses rendszerben szervezett esemény első felvonásának talán leginkább kétesélyes találkozója lesz a címvédő dán és a nagy tehetségnek kikiáltott amerikai csatája. A hagyományos esélylatolgató rovatban ezúttal is kísérletet tesznek a profiboksz.hu szerkesztői arra, hogy megtippeljék a Sport2 televízió által is élőben közvetített összecsapás végkimenetelét.

Bosco: "Nagy bajban vagyok ezzel a mérkőzéssel. :-) Szurkolok Kesslernek, a tippjátékban is az ő győzelmére tettem, de tartok tőle, hogy Ward megtréfálhatja a dán klasszist. Kessler egy kőkemény bunyós, aki amit tud, azt nagyon jól csinálja, Ward viszont egy virtuóz, aki keménységben szerintem nem veszi fel a versenyt Kesslerrel, de minden másban igen, sőt... Ami még Kessler malmára hajthatja a vizet, az a rutinja, sokkal több nagy összecsapáson van túl, mint amerikai ellenfele. Összességében egy nagyon nehéz meccsre számítok, ahol benne van a pakliban, hogy a képzettebb Ward kibokszolja Kesslert, de - jórészt a szívemre is hallgatva... - azt mondom, hogy Kessler venni fogja az akadályt és egy szoros meccsen pontozással legyőzi Andre Ward-ot.
Tippem: Kessler WP"

Erwin: "Nagyon nehéz tippelni erre a találkozóra, de ez is adja a szépségét a szupertornának. Alapvetően Kesslert favorizálom, de a legutóbbi mérkőzésén valahogy nem volt az igazi, látszott a mozgásán a hosszabb kihagyás miatti ringrozsda. A dán a keményebb és a rutinosabb, az amerikai pedig a gyorsabb és a technikásabb/fineszesebb. Kessler fő fegyvere a kiváló jobbegyenese, és ezen kívül még dinamikus, erős, precízen védekezik, egyszóval elég komplex bunyós. Wardtól a mérkőzés elején hasonló taktikát várok, mint amit Dirrell bemutatott Froch ellen: folyamatos mozgás, gyors beugrások, amivel el is viszi a nyitó meneteket, de az idő múlásával Kessler le fogja lassítani testütésekkel a közelharcot kerülő kihívót, majd az összecsapás végső stádiumában érzésem szerint bajba is kerül Ward, aki ennek ellenére végül szoros - és talán vitatható - pontozással begyűjti a győzelmet."

Greg: "Sokat vacilláltam, hogy mit tippeljek erre a mérkőzésre. Ward fiatal, iszonyat gyors, technikás, jó mozgású bokszoló, akit a torna egyik döntősének tippelnék. A bajok ott kezdődnek, hogy a másik név nálam pont Mikkel Kessleré... Ward igen jó formát mutatott mostanság, simán kibokszolta a kőkemény Mirandát, a dánnak viszont volt egy hosszabb kihagyása, és Perdomo ellen számomra nem volt túl meggyőző, főleg a mérkőzés elején, nagyon látszott rajta a ringrozsda. Ward gyorsaságban vitathatatlanul Kessler fölé nő, és valamennyire képzettségben is, viszont keménységben messze elmarad tőle és nem vagyok benne biztos, hogy megvan az ütésálló képessége ahhoz, hogy a dán kőkemény találatait átvészelje. Ha jól rémlik, Ward a pályája elején találkozott már a padlóval, és persze, a kőkemény Miranda nem tudta leküldeni, sőt, megfogni sem, de a nagyszájú azért igen távol áll Mikkel Kesslertől. Itt van még egy tényező továbbá, amit pont Dirrelltől láttunk, nevezetesen, hogy a rutintalansága miatt komoly taktikai hibákat vétett és így elúsztatott egy olyan mérkőzést, amit egyébként simán megnyerhetett volna. Ennek az Andrénak természetesen egy kicsivel több tapasztalata van, mint Dirrellnek, mégsem lehet ezt a tényezőt teljesen figyelmen kívül hagyni. Szerintem Mikkel a kezdettől fogva rajta lesz Wardon, aki kontrákkal próbál majd érvényesülni, azonban a 7-8. menetre össze fog törni Thor kalapácsa alatt és kiütéses vereséget szenved."

Hollywood: "Lehet, hogy sokan meglepődnek amit mondani fogok, de én viszonylag sima, 4-5 pontos Andre Ward győzelmet várok. Kessler kiváló bunyós, félelmetes jobbegyenessel és nagyon taktikus bunyóval, de szerintem az amerikai bokszoló egy művész. Ha pedig egy első rangú iparos találkozik egy művésszel, akkor többnyire a második nyer. Ward hihetetlenül intelligens bunyós, aki képes alkalmazkodni az ellenfélhez, nagyon jók a testi adottságai is, egyszóval nálam ő a szupertorna első számú esélyese. Tippem: Ward WP 117-111."

Leone: "Alapjába véve Andre Wardnak megvan minden eszköze, hogy kipontozza a dán harcost,  gyorsabb, minden szögből remekbe szabott ütéseket tud indítani és most talán védekezésben is jobb valamivel, ebben Kesslernél lenne az előny, de utóbbi felhozómeccsein nem igazán működött a fedezéke. Viszont a rutin mindenképpen a dánnak fog kedvezni, és bár Kessler Calzaghe óta elég passzív volt és nem szintjének megfelelő ellenfelekkel bokszolt, azért Ward sem büszkélkedhet klasszis ellenfelekkel, Kessler személyében pedig élete legnehezebb ellenfele áll majd a ring másik sarkában. Szerintem Ward elviszi a meccs elejét, de a kiváló kontrabunyós dán bal-jobb egyenesivel és a Calzaghe elleni is látott meglepetés felütéseivel felőrli az amerikait és TKO győzelmet arat az utolsó menetekben. Kessler esetleges ringrozsdájától nem tartok, ha lesz is pár menet alatt ledobja."


2009. november 16. - Profiboksz.hu


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

Számomra mostantól csak Abraham maradt.
Hajrá!

    2009-11-22 10:06:28

Ja, ebből egyharmadrészt boksszal, a másik kétharmadot meg a klincselés, fogás és fejelés tett ki.

» Westbam   válasz erre
    2009-11-22 08:58:40

Ward szépen boxolt kivéve a második fejelés szerintem szándékos volt. A lassitáson látszott hogy egy pillanatra felnéz mintha belőné a célt.

    2009-11-22 08:44:26

Tudtam, hogyí Ward megcsinálja. Az első meccs óta tudtam, hogy világbajnok lesz ez a pali:-)))
Örülök neki, végre mindenki a helyén kezeli.

» Hollywood   válasz erre
    2009-11-22 08:08:19

Tehat akkor az elso fordulo utan.

1. Abraham 3
2. Ward 2
Froch 2
4. Kessler
Taylor
Dirrell

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 06:30:41

Semmikepp nem lehet 3 pont, ez sima 2-es.

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 06:18:35

Thx!

Rendben :D

» Micimacko   válasz erre
    2009-11-22 06:18:30

2

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 06:17:29

"(Mondjuk én Abraham drukker vagyok, vmiért bejön a boxa :D kövezzetek meg :))) )"

Ezert buntetesbol fogkefevel felsikalod a szazholdas pagonyt malackaval! >:-)

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 06:17:19

Ahh tényleg akartam még kérdezni, hogy ez most hány pontnak számit?

» Micimacko   válasz erre
    2009-11-22 06:15:59

De ez alapján a meccs alapján eléggé megváltozott a véleményem a torna végkimeneteléről.

» Micimacko   válasz erre
    2009-11-22 06:15:20

(Mondjuk én Abraham drukker vagyok, vmiért bejön a boxa :D kövezzetek meg :))) )

» Micimacko   válasz erre
    2009-11-22 06:14:36

Úgy legyen! :)

» Micimacko   válasz erre
    2009-11-22 06:14:05

Winnie: nem ertek veled egyet, Kessler nem volt rossz, egyaltalan, Ward ennyivel jobb. Kessler ezzel a teljesitmennyel siman fogja verni Frochot es Taylort is.

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 06:07:35

Tény, de nemtom te hogy vagy vele sztem harmat gyenge teljesitményt nyújtott... Lehet, hogy pont attól mert nemtudott semmit se kezdeni Wardal?

» Micimacko   válasz erre
    2009-11-22 06:06:06

"Másrészt kurva látványos volt, hogy minden szituációból tudott ütni!"

Winnie the Pooh: jaja, ilyet kevesen tudnak, masreszt Kessler eleg jol birta az uteseket mert rengeteget kapott de megfogva sosem volt

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 06:05:02

Hát elsősorban gratulálok Wardnak. utána..

Gusztustalan szar.. főként ez a véleményem Wardról ez a bedőlök derékszőgbe fejjel előre lendülök stilus HOPPÁÁÁ túl közel vagyok jajj fogok nehogy üssün stilus rohadt mocskos 1 dolog :D

Másrészt kurva látványos volt, hogy minden szituációból tudott ütni!

Harmadrészt számomra Kesler fura volt nemtudom, hogy a kihagyás lehet éé az oka de sztem elég szar teljesitményt nyújtott.

» Micimacko   válasz erre
    2009-11-22 06:00:43

Ahhoz kepest, milyen fiatal, csak 25 eves, olyan dorzsolt boxolo mintha 35 lenne, minden pillanatban pontosan felmeri mit kell csinalni a cel erdekeben, es igen, ebben a fogas is benne van a repertoar resze. DE amit kozben csinal amiatt nem tudok ra haragudni, elmeny volt nezni.

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 05:56:47

Engem max az lepett meg, hogy Ward milyen "okosan" taktikázott. Azt eddig is tudtuk, hogy gyorsabb és képzettebb Kesslernél. Azt viszont nem gondoltam volna, hogy ilyen magas szinten műveli ezt a mocskos bokszot. Hopkins is tanulhatna tőle.

» Suller Péter   válasz erre
    2009-11-22 05:53:57

Na jóccakát és peace :)

    2009-11-22 05:53:22

Az a boksz szabályos része, amit a bíró megenged. Ha én lettem volna a bíró rászólok, de Kessler is kapaszkodott azért bőven. A fejelés volt nagyon csúnya, azért inteni is lehetett volna akár, mert sokszor tűnt nekem nem annyira véletlennek. Én is utálom az ilyen bunyót, de ezen a meccsen sehogy nem tudott volna Kessler nyerni. Nincs eszköze az ilyen gyors, kombinatív zseni bunyósokkal szemben.

    2009-11-22 05:51:58

En jo 15 eve nezek boxot azota kb minden nagy sztart lattam a legtobb meccsuket azt mondom amit itt Ward csinalt az boves es vastagon belefer a boxba, ennel lattam sokkal tisztatalanabb meccseket es bunyosokat is, koztuk vilagsztarokat. Lehet, hogy 1 intes belefert volna Wardnak, de annal tobb semmikeppen.

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 05:51:45

Úgy adod elő, mintha egy zseni bokszleckét adott volna egy iparosnak. A boksz bizonyos elemeiben jobb volt Kesslernél, a többit meg szétdulakodta. Kb. mint a Tszyu-Hatton. Igaz, Ward a ring közepén remek volt, de volt egy rakás alattomos, fogása és abból indított ütése.

» Suller Péter   válasz erre
    2009-11-22 05:50:47

Blaze, szerintem az ilyen mértékű fogás és klincselés nem a szabályos boksz része. A bírónak kell megoldania, nem a bokszolónak. A fejelésről nem is beszélve. Nyilván nem arról van szó, hogy Ward ne lett volna jobb bizonyos elemekben Kesslernél, hanem, hogy nem mindenben. Csak az összes többi a boksz szabálytalan részéről szólt.

» Suller Péter   válasz erre
    2009-11-22 05:47:42

"Az viszont annál inkább idegesítő, amilyen lenéző stílusban fitoktatod, mekkora zseni volt Ward."

Mert annyira meg vagyok dobbenve mind az eredmenyen mind a latottakon. De lenezo nem voltam, kivel szemben lehetettem volna? En csak a velemenyemet irtam le es ahol ervelni kellett ala is tamasztottam. Minden mast csak kepzelsz bele az irasomba. Ne tedd.

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 05:46:22

Egyik se ment. Az viszont annál inkább idegesítő, amilyen lenéző stílusban fitoktatod, mekkora zseni volt Ward. Igen, baromi jó képességű, baromi gyors, remekül üt tempóból, de onnantól, hogy megelőzte Kesslert, szétdulakodta és szétfejelte Kesslert. Látszott, hogy baromi jól tud klincsből, fogásból ütni, nyilván előszeretettel alkalmazza. Elég nagy bosszúság az, hogy azért keltem fel, hogy megnézzek egy ilyen antibunyóst. Mégis meddig volt folyamatos bunyó? Fél percig? Baromi jónak tűnt ez a párosítás, de nem lett az egészből semmi. Ward tökéletesen tisztában volt, miben jobb Kesslernél, minden más esetben meg undorító módon széttördelte a játékot. Te meg itt isteníted, pedig ez a boksz szégyene volt. Nem az, amit Ward tud (hisz kivételes képességű) hanem amit csinált.

» Suller Péter   válasz erre
    2009-11-22 05:43:31

Es Taylor ellen is nyerhet Kessler, szoval is tovabbjuthat. Kessler rajongoknak nem kell temetni meg.

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 05:42:51

Kesslert nem irom le Froch ellen, szerintem oda eleg lesz, de Wardtol tizbol tizszer siman kikapna.

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 05:38:39

Azért kell megoldani, mert ez a feladat. A bíróra nem lehet számítani. Most kellett volna szóljon Wardnak, de nem tette. És ha szól, az sem változtatott volna sokat. A fogás része a bunyónak, mégha most sok is volt. Engem a fejelések sokkal jobban zavartak, egyértelműen attól nyílt szét Kessler.

    2009-11-22 05:37:49

Suller Péter: vagy penzed ment ra Kesslerre vagy pontod, ugyanis az elso pillanattol kezdve indulatos vagy es elfogult, es ennek oka van. En sosem jatszom a tippjatekban es nem is fogadok, mert nem tudnam elfogulatlanul nezni a meccset, zavarna hogy varok valami eredmenyt stb, jobban szeretem objektiven (amennyire lehet) nezni.

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 05:36:58

De teljesen más alkatúak, és teljesen más stílusú meccs volt, más súlyú és mennyiségű pofonokkal. Fragomeni ellen szerintem Ward is eléggé elfáradna :)

    2009-11-22 05:35:39

Miért kéne tudni megoldani? Azért van a bíró, hogy ezeket megtorolja. Ahogy lendítette Kessler a kezét, már le is volt fogva. A ring közepén jobb volt Ward, de ha már Kessler terelgette, semmi mást nem csinált, csak dulakodott. Undorító kis féreg ez a Ward.

» Suller Péter   válasz erre
    2009-11-22 05:35:11

Erwinnek es Hollynak pedig beirok egy fekete pontot mert hat hol vannak ilyenkor? :D

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 05:35:01

A tegnapi Erdei meccs utan nem tudom elegszer hangsulyozni hogy ezek alig kisebbek mint Erdei es Fragomenti es 11 mentet vegig ugraltak, hajoltak, mozogtak es senki nem latszott komoly faradtsag.

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 05:32:43

Ward Taylort siman ki fogja pontozni, sot lehet ki is uti, Dirrellel egy nagyon jo ki-ki meccset fognak vivni. Az nagy kerdes, a legjobb 4 kozott ez a stilus mire lesz eleg pl. Abraham ellen, mert o teljesen maskepp boxol.

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 05:30:11

Ez így van, de ez egy eleme a bunyónak. Ezt is meg kell oldani, ha meg akarja verni valaki.

    2009-11-22 05:28:30

Az is durva, hogy minden szogbol tud utni, meg lehajlasbol is, azt is jol csinalja amikor osszekapaszkodnak es ellokik maguktol egymastol egy pillanatra hatralepnek de o mar lendul is elore es tamad, ezzel megzavarta Kesslert joparszor.

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 05:28:19

Blaze!

A ring közepén Ward volt a jobb, de amint beterelte őt Kessler, fogott, ment előre fejjel, undorító volt, amit művelt. Megelőző ütésekben az amerikai volt a jobb, de nem is hagyta, hogy folyamatos boksz legyen. Gusztustalan volt, amit művelt, szégyen, hogy ilyet meg lehet tenni az ökölvívásban.

» Suller Péter   válasz erre
    2009-11-22 05:26:45

Kicsit hasonlit Roy Jonesra az ahogy kaszal maga elott az egyik kezevel, szinte feltartja az ellenfelet es a hatsoval tempobol feltartja az ellenfelet es amikor az egy pillanatra megzavarodik azonnal ut ra 2-3akat. Ezt ilyen zsenialisan nagyon kevesen tudjak.

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 05:26:44

Teny, hogy nem boxol a legtisztabban, de ez a boxba belefer, az ellenfeleinek ezzel egyutt kell majd megverni, azzal en is egyetertek, a bironak tobbszor kellett volna szolni fejelesert, meg azert hogy elhajlas utan bedobja a fejet amikor fogasba menekul, de pl. egy Hopkins ennel sokkal tisztatalanabb boxolo.

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 05:24:52

Ja, úgy, hogy a másik karja be volt fogva. Te nem bírsz leállni?

» Suller Péter   válasz erre
    2009-11-22 05:24:37

Suller valóban piszkos volt Ward, de sajnos Kessler akkor sem tudott vele mit kezdeni, amikor küzdelem volt. Mindenesetre a szimpátiámat elvesztette Ward.

Véleménye meg lehessen már másnak is légyszi'!

    2009-11-22 05:23:54

Kessler akkora luftokat utott, hogy a karjat a lelatorol kellett visszahozni.

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 05:22:46

Jó reggelt, vagy jó éjszakát?

» drukker   válasz erre
    2009-11-22 05:22:09

Fixpont, hallgass már el!

» Suller Péter   válasz erre
    2009-11-22 05:21:53

Ezt még reméltem, hogy nem merik TKO-ra kihozni. De a bíró megérdemelne egy továbbképzést...

    2009-11-22 05:21:41

Fixpont, feküdj vissza inkább! A jobb képességű csak 50%-ban köszönheti a sikert a képességének. A másik 50% az undorító tisztátalan stílusának.

» Suller Péter   válasz erre
    2009-11-22 05:21:31

Borzalmasan megverte Kesslert, ezt nem hittem volna.

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 05:21:28

97-93, 98-92, 98-92 ez a realis, en is ezt mondtam

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 05:20:58

Döntőre gondoltam

» drukker   válasz erre
    2009-11-22 05:20:48

Abra nem meccsel Warddal az alapszakaszban.

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 05:19:24

Remélem Abraham kiüti,ha összekerül Warddal

» drukker   válasz erre
    2009-11-22 05:18:15

Nagyon megverte Ward Kesslert. 97-93 Dőry szerint, nalam 98-92

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 05:17:45

Bahh... Szétfejelte, ezt nem lett volna szabad hagyni :(

    2009-11-22 05:17:14

Kár hogy az a sérülés nem ütés miatt volt...

» Suller Péter   válasz erre
    2009-11-22 05:16:56

Belefér? Minden alkalommal fog, ha közelharc van.

» Suller Péter   válasz erre
    2009-11-22 05:15:42

Hatékony, meg fejel is elég csúnyán, szerintem nem véletlenül nem figyel rá. 99-91.

    2009-11-22 05:14:38

Suller Péter: szerintem ez meg belefer, de teny, hogy minden hajjal megkenve rafkosan boxol. Kicsit piszkosan, de van par nagy sztar aki kicsit piszkosan bunyozik. :d

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 05:14:25

Könyörgöm, Dőryt zavarja el valaki

» drukker   válasz erre
    2009-11-22 05:14:22

98-92

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 05:13:28

Klincsel, és abból üt. Undorító

» Suller Péter   válasz erre
    2009-11-22 05:13:10

Nem, csak szeretem az őszinte bokszot! Ward pedig azon túl, hogy jó képességű, iszonyatosan tisztátalan.

» Suller Péter   válasz erre
    2009-11-22 05:11:50

88-83

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 05:10:52

Tényleg egy féreg Ward, de hatékony

» drukker   válasz erre
    2009-11-22 05:10:09

Suller Péter: Kesslerre tettel a tippjatekban? :DDD Szerintem csak nagyon taktikus es okos.

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 05:09:45

Ez sajnos Ward bírója. 89-82.

    2009-11-22 05:09:32

Ez pontozassal mar elment csak a kiutes mentheti meg Kesslert, Ward eszmeletlen.

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 05:09:15

UNDORÍTÓ EZ A WARD!!

» Suller Péter   válasz erre
    2009-11-22 05:09:07

Dőry baromi idegesítő

» drukker   válasz erre
    2009-11-22 05:07:31

80-72. Kessler nem néz ki jól, le fogják állítani. Ward szétfejeli szerintem.

    2009-11-22 05:06:10

baromi jó Ward

» drukker   válasz erre
    2009-11-22 05:05:17

79-73 meg lucky punch eselyt sem latok

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 05:05:09

Azon túl, hogy nagyon jó bunyós Ward, undorító a boksza. Fog, kapaszkodik, és onnan üt. Kérdés, ha nem lehetne ennyit fogni, akkor is ilyen sima lenne-e a meccs. Gyorsabb Kesslernél, ritmusból jobban üt, de a győzelme kulcsa, hogy egyből fog, ha Kessler közel kerül vagy üt. GUSZTUSTALAN!

» Suller Péter   válasz erre
    2009-11-22 05:05:07

Hát... Abban sem vagyok biztos, hogy Kessler végig fogja állni. Eléggé kezd összekuszálódni. 70-63.

    2009-11-22 05:02:01

69-64 nagy a kulonbseg, Wardot nem hiszem el, hogy milyen jo....

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 05:01:12

Eddig Kessler Abraham döntőt vártam, most már Wardot végső győztesnek is el tudom képzelni

» drukker   válasz erre
    2009-11-22 04:59:38

Kessler az utolsó két menetben viszonylag jobban el tud táncolni,mint korábban

» drukker   válasz erre
    2009-11-22 04:57:56

60-54. Ez elég sima :( A fogásokért tényleg kéne szólni lassan.

    2009-11-22 04:57:55

59-55, Ward zseni, ezt nem hittem volna.

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 04:57:06

Olyan tempoerzekkel ver bele Kessler elore gyaloglasaba amit keves boxolotol lattam eletemben.

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 04:54:40

49-46, en szolnek Wardra a biro helyeben, hogy ne csinalja azt hogy elhajlas utan belefut Kessler honalja ala, ezt leszamitva fenonenalisan jo

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 04:53:45

A bíró elég katasztrófa. Kesslernek elő kéne vegye a felütéseit.

    2009-11-22 04:53:44

Ezt is Ward nyerte,de nem olyan fölényesen, mint az eddigieket

» drukker   válasz erre
    2009-11-22 04:53:33

Ha Ward nem lesz felelőtlen, ez elég sima lesz :( 40-36.

    2009-11-22 04:50:04

Kicsit sokat dulakodnak de amugy nagyon jo meccs.

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 04:49:46

39-37 Ward, Ward eszmeletlen jo

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 04:49:10

Kessler esélye egy jobbkezes. A mostani balos is megfogta Wardot

» drukker   válasz erre
    2009-11-22 04:48:51

Kessler kezd görcsös, merev lenni :( 30-17.

    2009-11-22 04:45:55

Azert hasonlitsuk ossze az Erdei meccs, hogy itt mennyit mozog mind a ketto, mar most tobbet mozogtak mint a tegnapi Erdei meccsen ketten egyutt. :D

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 04:45:49

Ward nagyon rafkosan boxol. :D

29-28 Ward, de kicsit sokat dobalja a fejet Ward

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 04:44:57

Kessler egyelőre nagy csalódás

» drukker   válasz erre
    2009-11-22 04:44:48

egyelőre Kessler nem nagyon találja Wardot

» drukker   válasz erre
    2009-11-22 04:41:43

Ez már izgalmasabb, de 20-18.

    2009-11-22 04:41:21

19-19, Ward sokat hajol melyre es fog

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 04:41:07

Nagyon jo a meccs eddig, Ward iszonyu gyors.

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 04:37:28

10-9 Ward

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 04:37:01

Kessler nagyon elszant.

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 04:33:41

Jó szórakozást :)

    2009-11-22 04:30:39

Az már biztos hogy Ward spanja a világ egyik legrosszabb rappere! :)

» ogreface   válasz erre
    2009-11-22 04:26:57

Ok, vitted a kört, én másféllel lejjebb vagyok :)

    2009-11-22 04:15:04

» BlaZe: alattam a merleg azt mutatja, hogy Heavyweight es ennel konkretabban nem is szeretnek rola beszelni. :D

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 04:06:56

Tartom a tétet fahéjas palacsintával :)

    2009-11-22 04:05:33

p4p túrós rétes

    2009-11-22 03:54:10

Benyomtam 2 turos es 2 tokos-makos retest igy a meccs elott. Igen jol esett. Azt hiszem siman felleptem egy sulycsoportot ebben a fel oraban. :D

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 03:52:33

Amúgy a gála jó túró eddig...

    2009-11-22 03:40:48

Hajrá Mikkel !

    2009-11-22 03:39:18

Vagy betalál Kessler, vagy Ward UD. Én utóbbira tennék, de Kesslernek szurkolok. Csak kezdődjön már :)

    2009-11-22 03:37:40

Captain on the Bridge!

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 03:30:58

"Igaz valószínűleg nem fog annyira nagyívű karriert befutni az életkora okán sem."

Hogyhogy? Ward 25 eves. Legjobb korban van.

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 01:44:04

Koszi. :DDD

» fixpont   válasz erre
    2009-11-22 01:13:42

Ward padlózott már egy elég komolyat az ürge Darnell Boone ellen és rendesen meg volt fogva ott, szóval az ő feje kérdéses azért. Persze a bombázó Miranda meg el sem tudta találni, szóval a fene tudja. Én a karrierje elejétől kezdve figyelem Wardot, írtam is róla egy portrét anno, nagyon sok meccsét láttam. Szimpatikus ember és szerintem különleges képességű. Ha valakihez hasonlítanom kellene az adottságait az Roy Jones lenne talán. Igaz valószínűleg nem fog annyira nagyívű karriert befutni az életkora okán sem.

» Hollywood   válasz erre
    2009-11-18 21:48:38

Rendben van, szavadon foglak, mert tényleg érdekel. :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-11-18 21:10:12

"Én sosem mondtam, hogy Kessler favágó lenne vagy azt, hogy bármiben Mirandához hasonlítható lenne, nem értelek... :)"

Majd szombaton egy sör mellett megbeszéljük... ;)

» ogreface   válasz erre
    2009-11-18 20:52:26

Én sosem mondtam, hogy Kessler favágó lenne vagy azt, hogy bármiben Mirandához hasonlítható lenne, nem értelek... :)
Kessler nagyon jó bokszoló, de kiszámítható. Semmi extra, de mindenben magas szinten áll. Ez az alapfelállás szerintem, csakhogy Calzaghe óta csak hozzá messze (azaz a szintjéhez) méltatlan bunyósokkal bokszolt, ehhez jött még a promóteri huzavona, ami miatt azt gondolom, hogy összességében csak visszafejlődhetett, előre semmiképp. A Perdomo ellen elég volt a ringrozsdát ringbe küldeni, mert kb. akkora volt a tudáskülönbség köztük...
Ward ellen viszont nem lesz elég, mindegy hozzá képest mennyire rutintalannak számít profiként az amatőr olimpiai bajnok.
Ward sokat futni-mozogni szerintem, de fel van erre készülve Kessler? Nem biztos... Persze Ward is kaphatott volna könnyebb ellenfelet, de neki nem lesz megterhelő a kontrabunyó és az elmozgás... Az is valószínű, hogy bármennyire is nehéz ellenfélnek számít Kessler, soha jobbkor nem kaphatta volna, viszont Kessler sokkal jobban járt volna egy patetikus védekezésű Froch-csal, egy gyenge kondijú, kiüthető Taylorral, de még talán Abrahammal is...

Persze lehet, hogy az egész semmit sem ér, amit elmondtam, mert Kessler elkezd majd találogatni és Ward ki lesz csapva... Ez is lehet, de számomra az volt az egyik meglepetés, hogy Perdomo ellen a leléptetést megelőzően nagyon nem működött a célzószerkezet... S nem tudom, a mozgékony Ward ellen miért működne ez majd jobban...

Szerintem a leginkább döntő tényező az lesz, hogy ez nem az a Kessler, aki Calzaghe előtt volt és aki normális ellenfelek ellen szinten tarthatta magát és/vagy fejlődhetett... Valamint az, hogy Kessler nem bokszolhatja majd a saját bokszát...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-11-18 19:53:33

"Miért, ki állította az ellenkezőjét? :)"

Arra értettem hogy szerintem ez nem volt nagyobb teljesítmény mint Kessler győzelme.Te a két utolsó meccs alapján már le is írtad a Vikinget mivel Ő "csak" TKO-val győzött le egy felhozó embert míg Ward "leiskolázott" egy kemény favágót. Szerintem most nem lesz ez ilyen egyszerű az amcsinak, mert ez a "favágó" azért bokszolni is tud... :)

» ogreface   válasz erre
    2009-11-18 18:35:38

"Azért Kessler nem egy Miranda..."

Miért, ki állította az ellenkezőjét? :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-11-18 17:16:42

Kovban? ?? ???? ?????

    2009-11-18 16:55:11

"Ward bevállalta Mirandát a torna előtt, ami persze csak mérsékelt veszélyt jelenthetett a számára, hiszen csak egy lucky punch miatt kellett aggódnia, de mivel ez nem történt meg - köszönhetően a jól megválasztott taktikának - Ward egyszerűen leiskolázta..."

Azért Kessler nem egy Miranda...

» ogreface   válasz erre
    2009-11-18 16:17:18

Igazad van, kovban! Tanulság: nem éjfél előtt kell esélylatolgatókat olvasgatni... :)

Amit még kihagytam, hogyha ez a Kessler a Calzaghe előtti Kessler lenne, tuti rátettem volna, de nem az... Egysíkúnak nevezni a dánt, talán durva, de mondjuk úgy, hogy 'kiszámítható' és most még ebből sem a legjobb formáját fogja hozni... Az öv elvesztése miatt sem kell aggódnia, mert legközelebb már a WBC bajnoka lesz...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-11-18 10:05:19

Roy!
Őszintén szólva veled még sokmindenben nem tudtam egyetérteni - bár inkább a Jones-Michalzewski témát feszegettük (amiben ugye sosem lesz meg az egyetértés....)
- itt viszont úgy olvastam a hozzászólásodat mintha a saját gondolataim lennének azok.
Kissé meg is lepett,és sajna még csak örömmel sem tölt el - mert én is Kessler-t szeretném győztesnek mint sokan,de itt szerintem sem fog nyerni.
Ennek ellenére ő az akinek mindenki ellen van keresnivalója.
-Egy gondolat még a Froch elleni meccséről..art
Biztosan nagyon kemény bokszoló Kessler - emlékezzünk csak az Andrade elleni meccsre,vagy akár Calzaghe-vel is milyen hirigekbe belement,és nem jött ki sosem rosszul ezekből - de Froch ellen verekedni......... na ez lesz a más tészta nagyon.
Nem lenne szabad belemennie véleményem szerint az angol által tálcán kínált márászkodásba :-) mert ott nagyobb esélye lesz elvérezni mint Calzaghe ellen,vagy eddig bárki ellen.
Mitöbb ha már KO-ról van szó akkor szerintem egy Abraham - Kessler meccsen sincs annyira benne a levegőben a KO mint itt.
Szerintem a döntőt is ők játszák majd.(Abra-Kessler)

    2009-11-18 09:42:25

Kesslernek drukkolok, de idegenbe csak kiütés a biztos, pontozással nem fog nyerni. Tehát kockáztatni kell.

» Cs Aladár   válasz erre
    2009-11-18 09:06:56

Roy: mintha Erwin is Ward-ot várná befutónak.Meg én is.

» kovban   válasz erre
    2009-11-18 08:17:05

Én Kessler mellett tettem le a voksomat, remélem hozza a WP-t! :)

» Beast_Pete   válasz erre
    2009-11-18 01:03:42

Nehogy a Froch - Dirrell meccset ezen akarják "behozni".
Nem volt szép ami ott történt, de Dirrell is ébredhetett volna hamarabb, ha nem csak a 10. menetben hiszi el magáról, hogy képes győzni, akkor úgy verte volna az angolt, hogy azt már nem lehet másként látni.
Itt szerintem Kessler megoldja az előtte álló feladatot, ő nem Froch, hogy ész nélkül menjen előre és csodálkozzon mikor ellenfele ellép oldalra.

» Rajhona János   válasz erre
    2009-11-18 00:25:01

Őszintén szólva nagyon meglepett, hogy egyedül csak Hollywood várja győztesnek Wardot a szakik közül. Kessler a torna előtt nagy favoritnak számított - talán most is -, de azért nem minden úgy néz ki most, mint amikor a torna gondolata megszületett... Kessler visszatérése szerintem nem sikerült olyan fényesre, mintahogy sokan reméltük és engem ez elgondolkodtatott... Persze Perdomot TKO-val verte, de valahogy az egész nem volt valami meggyőző... Ward bevállalta Mirandát a torna előtt, ami persze csak mérsékelt veszélyt jelenthetett a számára, hiszen csak egy lucky punch miatt kellett aggódnia, de mivel ez nem történt meg - köszönhetően a jól megválasztott taktikának - Ward egyszerűen leiskolázta...

Kessler ellen is egy sokmozgásos taktikára lesz szükség, ami szerintem egyáltalán nem fog a dán bunyósnak feküdni. Nem tökéletes Kessler védekezése sem és egy ilyen intelligens bunyós, mint Ward, meg fogja találni a réseket... Emiatt Ward WP-re számítok, mert azt gondolom, hogy kettejük közül Ward az, akinek jobban fekszik Kessler boksza és nem pedig fordítva...

Talán azt is érdekes gondolat lehet, hogy az Európa-USA meccs jelenleg 2:0-ra áll, köszönhetően Abraham remek KO-győzelmének és az angliai rablásnak és mi sem lehetne alkalmasabb egy kis felzárkózásra, mint egy amerikai helyszín... Ami még érdekes, hogy Kesslerre akár kikap, akár nyer, a torna két leggyengébb bokszolója vár a 2. és a 3. fordulóban (Froch és Taylor), ami vagy 5 vagy 6 pontot és a továbbjutást hozhatja el neki...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-11-18 00:01:51

udvari ÁMEN.Alig várom hogy el verje mint a szódás a lovát azt a nagyképű Froch bunkót

» ördög   válasz erre
    2009-11-17 22:53:31

Kessler fog győzni( Viging vagy mi), hogy aztán az angol száját elverje, de nagyon !!!

» udvari   válasz erre
    2009-11-17 22:28:17

Kessler meg az ipar?
Nos ez nekem is szöget ütött a fejembe.... kissé sarkitott vélemény ez róla.
A tény,hogy nem egy Mayweather - de ennek ellenére szerintem csak a szorgalma nem lett volna elég ahhoz,hogy idáig jusson.Tehetséges bokszoló,szerintem verni fogja Ward-ot.

    2009-11-17 21:20:35

Számomra érthetetlenek azek a jelzők Kesslerre hogy nem technikás, iparos stb. Egysíkút adom, de szerintem kifejezetten technikás bunyós aki felőrli Wardot.

» faceload   válasz erre
    2009-11-17 20:55:18

A Tippjátékon Ward WP-t nyomtam. E mellett szól, hogy Kessler racionális és hatékony, de kiismerhető stílusa szépen illeszkedik Ward sokkal improvizatívabb, váratlanságot sem nélkülöző, "megtanulhatatlan" bokszának sikeréhez. Tehát Ward képes kimozogni, túljátszani a mostanában amúgy sem feltétlen top formában lévő kemény Kesslert (legalábbis bizonyíték nincs a dán kihegyezett állapotára).
És mégis: pont a sokak által további Ward-érvként felhozott Miranda-meccs bizonytalanít el kissé. Ott bizony Ward olyan mértékben tartott Miranda vehemenciájától, ami még éppen tolerálható volt, de ha ez az "egészséges önvédelem" Kessler ellen erősödik, akkor egyrészt Dirrell-szindrómában fog szenvedni, vagy hibázik a koncentrálás során, és sok kis hibából vagy egy nagyból összejön az idő előtti vereség.
De a tipp: Ward WP. :)

    2009-11-17 20:33:03

Ward esélytelen,szerintem .Kessler ki fogja ütni,azt hiszem,hogy 7. 8.menetben de lehet,hogy 2.ban

» gazdika   válasz erre
    2009-11-17 18:02:57

Én is Kesslert szeretném látni, de szerintem is kipontozza Ward. Bár kérdéses Ward feje. Kessler Calzaghet is rendesen meg tudta ütni párszor, és ő is megérezte. Wardot nem láttuk még igazán komoly ütéseket átvészelni (nekem legalábbis nem rémlik), úgyhogy ez boríthatja rendesen a meccsképet. Azt viszont tudjuk, hogy Kesslernek nem fekszenek a gyors és szellemes bunyót bemutató pofonzsonglőrök.

    2009-11-17 16:47:20

Remélem Kessler kiüti a dzsereket!

    2009-11-17 16:29:57

Ward az aki leginkabb hangoztatja ezt az USA-Europa szembenallast is a tornan.

» fixpont   válasz erre
    2009-11-17 15:58:53

Hajrá Kessler!

    2009-11-17 15:54:26

fixpont

Azért nem tippeltek, mert nyilván nem érnek rá kétnaponta esélylatolgatót írni. Ez nem kényszer, ráadásul a hét eleji időpont sem volt túl szerencsés. Nem kell aggódni, lesz még akkora terjedelmű bokszra fordul, hogy nem győzitek majd elolvasni ;-)

    2009-11-17 15:47:24

Én Kessler KO-ra fogadtam a tippjátékon, de a fogadónál over 9,5-öt fogok fogadni... :)

» Carlsson   válasz erre
    2009-11-17 15:27:03

Ez verszegeny lett, Boros, Koko, tobbiek miert nem tippelnek?

En Kesslernek szurkolok, de Ward pontozasra tippelek.

» fixpont   válasz erre
    2009-11-17 15:16:28

Én már várom az összecsapást,és Kesslernek drukkolok.Aztán,hogy mi fog kisülni belőle?Hát a fene tudja.

    2009-11-17 14:35:51
Oszd meg, tedd a kedvencek közé! fel