×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Amatőr klasszikus: Tim Austin vs Kovács István (videó)

2009-05-13 13:30:31 /

1992 februárjában egy USA vs Magyarország válogatott mérkőzésen csapott össze Tim Austin és Kovács István. A találkozó érdekessége, hogy egy évvel korábban már összemérte erejét a két klasszis a Sydney-i amatőr világbajnokságon, ahol a magyar öklöző diadalmaskodott.





Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

ejjj, de kutya jó volt! nyertél Pisti Istenemre!

    2009-05-15 16:36:41

:) az én hibám, hogy boros tamás itt szóba került. a fenti amatőr mérkőzéssel kapcsolatban egyetértek: "Jó meccs volt, ezért az eredmény nem fontos."

» sugar greatest jr   válasz erre
    2009-05-15 14:33:42

Jó meccs volt, ezért az eredmény nem fontos.

    2009-05-15 14:00:39

Jóóóóó:)

    2009-05-15 11:44:57

Neeeeem... : )

» Nikike   válasz erre
    2009-05-15 11:05:28

Totálisan egyetértek Veled - mint általában majdnem mindenben - minden szóval, amit írtál. Én is némi iróniával kérdeztem, amit kérdeztem, de sztem észrevetted:).

    2009-05-15 11:02:46

Képzeld, szerintem a Nagy Janika-Barrios meccset sem hozta Janika... De nem figurázok ki senkit, Nagy Janikát meg véletlenül sem szeretném bántani. (Ráadásul a Balzsay meccsnél természetesen egészen másról van szó - sokadszor is: szerintem azt a meccset nagyon nehéz megítélni... -, így a szélsôséges példa nem erre vonatkozik természetesen, nincs párhuzamba állítva azzal... Hanem valóban az objektivításra hegyeztem volna ki pont, ugye...)
Szerintem nem attól magyar valaki, hogy esetlegesen szemellenzôt visel, ha a földije érdekelt valamiben és nagyon nem szeretem, sôt, kifejezetten utálom, ha sokan e szerint egybôl skatulyából rángatnák ki (vagy abba gyömöszölnék), mindenféle torz bélyeggel illetve a másik embert. (Az egyik legjelesebb itteni "mûvelôjét" egy ideje nem is láttam hsz-elni már szerencsére.)
Bocsánat az offért, de ettôl mindig "ki bír menni hajam"... És sajnálatos, hogy egy kafa kis Koko meccsnél is el kell mennie ilyen irányba.

» Nikike   válasz erre
    2009-05-15 10:20:34

"Szerencsére van egy olyan Németországban élő ex-magyar, aki nem mér kettős mércével. Õt kéne az RTL Klubhoz berakni szerintem."

:D:D:D

"Megint a Balzsay meccs, golyó, meg ez a folytonos magyarkodás..."

Ejnye! Milyen hazafi vagy Te:)? Hogy képzeled, hogy akármit is objektíven akarsz szemlélni:)? Szerinted biztos a Bognár vs. Kiilu meccset sem Bognár nyerte, igaz:)?!

    2009-05-15 10:05:41

Azért ez félelmetes: Pisti tényszerûen (mindenféle társítás nélkül) megjegyezte az eredményt, hogy ezt is tudjuk a mellékelt videóhoz, erre mi lesz belôle? Megint a Balzsay meccs, golyó, meg ez a folytonos magyarkodás...

» Nikike   válasz erre
    2009-05-15 09:37:12

Gulyás István
Szerencsére van egy olyan Németországban élő ex-magyar, aki nem mér kettős mércével. Õt kéne az RTL Klubhoz berakni szerintem.

» Hollywood   válasz erre
    2009-05-15 08:36:29

Ha jol emlekszem Balzsaynal nem kezdt el magyarazni, hogy Balzsaynak is oda lehetett adni azt a meccset, amelyet sem a helyszinen sem a ZDF sem az orosz Tv nezok nem vitattak, de Magyarorszagon Boros Tamassal az elen igen.

Ez nalam kettos merce.

» Gulyas Istvan   válasz erre
    2009-05-15 00:43:36

Gulyás István

Emlékeim szerint Golyo nem azt mondta, hogy "az amerikai pontozas alapjan ilyen aranyban is oda lehetett adni Mendozanak". Azt mondta, hogy mivel ott jobban ertekelik a hangsulyos utéseket, így talán ez lehet a magyarázata a furcsa pontozásnak. O is - mint mindenki más - egyértelműen Erdeinek adta a meccset. Amit Te irtál az egy cseppet mást jelent és olyat sosem mondott Golyo. Innentől pedig az egész kettős mércés fejtegetésed értelmetlen.

» Edgegod   válasz erre
    2009-05-14 19:22:10

én csak az őszinteségről beszéltem, de be is fejezném az offolást. még ha itt nem is nyertél, szép volt koko!

» sugar greatest jr   válasz erre
    2009-05-14 14:40:52

Szerintem az a gond, hogy elfelejtjuk, hogy milyen lehetosegekkel rendelkezunk es allandoan a legmagasabb szinthez merjuk a Magyarok teljesitmenyet. Ne haragudjatok, de hol vannak itthon olyan profi korulmenyek, mint Amerikaban, Nemetorszagban vagy Angliaban.

Az, hogy volt nemreg egy Kovacs Istvanunk (100 evben egy ilyen ember szuletik) az nem jelenti azt, hogy ahhoz a szinthez kell merni mindent.

Szerintem Zsolt is eleg sokra vitte es persze jogos a kis hianyerzet, de ennek nem kellene atcsapnia jogtalan kritikava.

» Gulyas Istvan   válasz erre
    2009-05-14 14:34:56

ja, mendozára emlékszem, az tényleg ciki volt. szóval lehet, hogy nem mindig tudja mit beszél, de azokból a példákból, az inkin-ügyön kívül ugye lett egy. viszont legalább nem hagyja szó nélkül, amikor szabó azon lelkendezik, hogy milyen látványos ökölvívást látunk már megint zsolttól, hiszen 3 menettel korábban is ütött egy jobbegyenest.

» sugar greatest jr   válasz erre
    2009-05-14 14:20:47

Amikor Erdei Mendoza ellen bokszolt, akkor az egyik pontozo csunyan elpontozta a meccset, meg emlekszem Koko meg is kerdezte tole, hogy ezt komolyan gondolta e a pontozast. Ezt a studioban Boros elkezdte magyarazni, hogy az amerikai pontozas alapjan ilyen aranyban is oda lehetett adni Mendozanak, ugyanis az amerikai tipusu pontozasnal a hangsulyos uteseket sokszor elonyben reszesitik.

Balzsay Inkin elleni meccsenel folyamatosan azt mondta, hogy Inkin utott tobbet, es nem kezdte el azt magyarazni, hogy az amerikai tipusu pontozasnal a hangulyos uteseket Karcsi vitte be.

Ez tipikus kettos merce es a Magyar bokszolok karara egy olyan mediaban, amit tobb millio ember nez.

» Gulyas Istvan   válasz erre
    2009-05-14 14:14:28

akkor igazold lécci! :D

» sugar greatest jr   válasz erre
    2009-05-14 13:50:00

Az, hogy valaki oszinte, az meg nem jelenti azt, hogy szeleskoruen elfogadott szakmailag megalapozott velemenyt kozvetit.

» Gulyas Istvan   válasz erre
    2009-05-14 13:46:49

Azert, mert allandoan kettos mercet alkalmaz a Magyar sportolok karara. Ezt peldakkal is igazolni tudom.

» Gulyas Istvan   válasz erre
    2009-05-14 13:43:14

én nem is tekintem közellenségnek, sőt a teljes rtl klubos brancsból még ő tűnik a legőszintébbnek. ha tévedett is a balzsay-inkin meccs pontozásánál, akkor is csak azt mondta, amit gondolt.

» sugar greatest jr   válasz erre
    2009-05-14 13:42:24

Sugar nekem inkább az ugrott be, hogy a magyar valszeg nem Miki bá volt :) Amúgy nem értem miért kell közellenség legyen, aki jogos kritikát fogalmaz meg magyar bunyóssal szemben.

Ez fasza meccs volt egyébiránt :) Még így is, hogy nem magyar győzelem volt. Szívesen látnék még ilyeneket.

    2009-05-14 13:14:03

biztos golyó rokona volt.

» sugar greatest jr   válasz erre
    2009-05-13 23:45:42

Még a magyar adta oda az amerikainak? Hát érdekes.

» Vlagyi   válasz erre
    2009-05-13 23:01:04

Pisti! Nekem nagyon tetszett! Ilyenkor sajnálom, hogy már nem vagy a ringben! :)

» chubba   válasz erre
    2009-05-13 22:17:44

Split decision....Az amerikai és a magyar odaadta Austinnak, a kanadai meg nekem...:-)..., több mint 18 éve...de rég volt...

    2009-05-13 18:26:38

Ez állat volt!

    2009-05-13 16:23:27
Ugrás az oldal tetejére