×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Sergey Kovalev vs Andre Ward: A hét mérkőzésének felvezetése

2016-11-18 19:24:25 /
A hétvége legfontosabb párosítása Sergey Kovalev és Andre Ward találkozója. De hagyjuk a formalitást. A Kovalev vs Ward az év legfontosabb összecsapása. A felek nem csak a félnehézsúlyú bajnokságért küzdenek, hanem azért is, hogy bizonyítsák rátermettségüket a súlycsoportoktól független ranglista trónját illetően. Lássuk az ökölvívás jelenlegi legfelkapottabb csúcsmérkőzésének felvezetését.








Sergey Kovalev a félnehézsúlyú kategória legjobb bunyósa. A pozíciót azonban nem ajándékba kapta. Nem úgy vált a legjobbá, hogy jókor volt jó helyen. A titulust a szorítóban mutatott teljesítményeivel érdemelte ki. Ez a hosszabb út, amely a csúcsra vezet.

A bölcsek azt mondják, hogy nem a célba érés változtatja meg az utazót, hanem az út maga. Sergey Kovalev bejárta az utat a 175 fontos kategóriában. Az orosz versenyző Nathan Cleverly ellen gyűjtötte be az első darabkáját a kirakónak. A walesi címvédő a WBO szervezet övét vitte magával a ringbe, ám kilenc és fél percnyi küzdelmet követően anélkül távozott onnan.

Bő három év telt el azóta, és Kovalev sokat tapasztalt ezalatt az idő alatt. Három címvédéssel indított, melyek után megmutatta a világnak technikai komplexségét, és minden menetet behúzva kipontozta a legendás Bernard Hopkinst. Sergey ezzel a bravúrral a WBA és az IBF öveket is begyűjtötte.

Kovalev számára egyetlen legyőzendő ellenfél maradt, hogy monopolizálja a 175 fontos divíziót. A WBC/Ring/Lineális bajnok Adonis Stevensonnal szembeni összecsapás elé azonban elmozdíthatatlan sportpolitikai akadályok gördültek, amikor Al Haymon tanácsadó fogta a sátorfájának számító közel kétszáz ökölvívót (köztük Stevensonnal), és hátat fordított az HBO televíziós csatornának.

Sergey számára nem maradt más, mint a legjobb elérhető ellenfelekkel szembeni mérkőzések, és miután kétszer detronizálta a szebb napokat is látott Jean Pascalt, három menetben lezárta a kötelező kihívója, Nadjib Mohammedi elleni találkozót és kipontozta a kemény Isaac Chilembát, bizonyította, hogy a földkerekség jelenlegi legjobb félnehézsúlyú ökölvívója.

Andre Ward hét éve szerezte meg az első bajnoki címét nagyközépsúlyban. A korábbi amatőr olimpiai bajnok amerikai a Super Six World Boxing Classic sorozat első fordulójában a dán Mikkel Kessler WBA övét hódította el technikai pontozással.

Ward útja innentől kezdve ugyanoda vezetett, mint szombati ellenfeléé, vagyis a 2011-es év végére ő lett a kategória WBC/WBA/Ring/Lineális egyesített bajnoka, és a 168 fontos kategória legjobb bunyósa.

Andre a következő esztendőben mindezt megfejelte egy idő előtti győzelemmel a félnehézsúly akkori elsőszámú alakjával, Chad Dawsonnal szemben. Pályafutásának ebben a pillanatában Ward még mindig fiatal és veretlen volt, ráadásul Floyd Mayweather Jr és Manny Pacquaio mellett az ökölvívás legmagasabb lépcsőfokán állt.

Hogy mi történt ezután? Sérülések, jogi gyűrődések, inaktivitás, és egy négy éves periódus, amely során összesen négy verhető ellenféllel szemben begyűjtött négy kötelező győzelmet jegyzett Ward.

És hogy mi történik most, az említett ökölvívók útjainak találkozópontján?

Két veretlen versenyző megmérettetése, akik mindketten a 175 fontos divízió legjobb négy bunyósa közé tartoznak. És ami ennél sokkal különlegesebb adalék, az az, hogy mindketten súlycsoportjuktól függetlenül is a sportág négy legjobb versenyzőjének szűk elitjében tanyáznak.

A The Ringnél dolgozó szakíró, Lee Groves kutatásai szerint ez a lap P4P listájának fennállása óta a harmadik olyan összecsapás, amelyen két, a sportág legjobbjait felvonultató listán top ötös veretlen ökölvívó mérkőzik meg egymással, ráadásul tizenhét éve volt az utolsó példa erre a kombinációra (Oscar De La Hoya vs Felix Trinidad (1999); Julio Cesar Chavez vs Meldrick Taylor I (1990)).

Ha ez nem lenne elég, a mérkőzés túlzás nélkül kijelenthetően 50/50-es a felek győzelmi esélyeit illetően.

Mit szólnánk ahhoz, ha Kovalev intelligens agressziója túl sok lenne Andre számára, és a kései menetekben megállítaná őt az orosz? Mit szólnánk ahhoz, ha Ward a korai menetekben felvenné a bulldózer szerepét, hogy megszerezze ellenfele tiszteletét, és egy pontos balhoroggal elkapná Sergey-t?

És mit szólnánk ahhoz, ha egy taktikai mérkőzést követően az egyik vagy a másik fél húzná be a győzelmet pontozással, vagy esetleg ahhoz, ha a szoros küzdelem végül döntetlennel zárulna?

Az összecsapás végső soron az öt potenciális végkimenetel bármelyikével végződhet. És ez nem túlzás és nem ámítás. Ez a valóság.

Nézzük, mik lehetnek a kulcstényezők, amelyek befolyásolhatják a végkimenetelt.

Vajon Ward még mindig azon a szinten van, mint amikor a Super Six sorozat után legyőzte Chad Dawsont?

Andre Ward pályafutásában négy év telt el a Dawson elleni karrierformáló győzelmet követően, és lassan öt esztendő azóta, hogy az amerikai megnyerte a nagyközépsúlyú tornát. Az előbbi összecsapása óta eltelt időszakban legyőzött négy ellenfelének azonban egyike sem volt világbajnoki szinten. Közülük a két veretlen, Edwin Rodriguez és Sullivan Barrera talán eljuthatott volna egy övig, ha ehhez nem épp Ward testén át vezetett volna az út. A gyengébb ellenfelek miatt az amerikainak nem volt esélye arra, hogy bizonyítsa a világ számára, hogy még mindig azon a szinten van, mint négy évvel ezelőtt. Éppen ezért erre a kérdésre csak a szombati mérkőzésen fogunk választ kapni.

Vajon Kovalev elég képzett és erős ahhoz, hogy kezelni tudja az Andre személyében előtte álló feladatot?

Azt tudjuk, hogy Kovalev elég képzettnek bizonyult ahhoz, hogy legyőzzön egy A+ kategóriás versenyzőt Bernard Hopkins személyében. Azt is tudjuk, hogy elég átütőereje van ahhoz, hogy bárkit képes legyen leteríteni. Ward ugyanakkor más felfogásban bunyózik, mint a középsúlyú legenda, és dörzsöltsége, valamint érettsége elégséges lehet ahhoz, hogy elkerülje az orosz vízfakasztó bombáit. Másszóval meglehet, hogy Kovalev elég képzett és erős ahhoz, hogy kárt tegyen Wardban, ám ehhez talán épp az a gyengébb Andre kell, akinek a kilétét csupán feltételeztük az előző kérdésnél.

Vajon kívül vagy belül fog zajlódni a küzdelem, és melyik meccsképben melyik versenyző lehet sikeresebb?

Ez talán a legfontosabb kérdés mind közül. Kovalev jól vágja a ringet, de messze nem olyan hatékonyan, mint például Gennady Golovkin. Könnyen lehet, hogy az orosz bunyós magától nem lesz képes maradéktalanul meghatározni, hogy a küzdelem pontosan milyen távolságból zajlódjon majd. Az orosz középtávolból a leghatékonyabb. Ward éppen ezért minden bizonnyal arra törekszik majd, hogy vagy kijjebb legyen ellenfele ideális távolságától, vagy pedig egészen közel kerüljön Sergey-hez. Távolabbról kényelmetlenné teheti a mérkőzést Kovalev számára, aki így láthatóan kevésbé hatékonynak tűnne az amerikaihoz képest. Az összecsapás kényelmetlenné tétele azonban önmagában kevés lesz Wardnak a sikerhez. Az amerikainak közel kerülve is kontrollálnia kell a küzdelmet, hogy elég megnyerő legyen a teljesítménye a pontozóbírók számára.

Ezzel pedig eljutottunk a kérdések kérdéséhez, nevezetesen, hogy mi történik azután, hogy Ward közel kerül. Az eddigi ellenfeleihez képest az amerikainak mindig megvolt a fizikai erőfölénye ahhoz, hogy hatékonyan dulakodjon, miután beugrott a saját ütéseivel. Kovalev azonban túlzás nélkül kijelenthető, hogy erősebb Andre minden eddigi ellenfelénél. Ha Ward bunyójának elegendő hordereje lesz ahhoz, hogy vetekedjen Sergey-ével, az megnyerheti a mérkőzést a korábbi nagyközépsúlyú világbajnoknak. Ha azonban az orosz versenyző képes Andre ellen fordítani annak saját taktikáját, és ezzel elvenni az érvényesülést ellenfelétől közel- és belharcban, azzal az amerikai a szorító peremvidékére kerülhet, ezzel pedig a meccset teljes kontroll alá venné a félnehézsúlyú bajnok.

Olybá tűnik, hogy ezúttal egy olyan kiegyensúlyozott párosítást kaptunk ajándékba a bokszvilágtól, amely esetében bármilyen mélyre is ásunk az esélyeket illetően, mindig ugyanoda jutunk vissza, mint ahonnan indultunk. Nincs egyértelmű esélyesünk a győzelemre.

Tegyük a szívünkre a kezünket, és valljuk meg magunknak, hogy talán nem pont ezért imádjuk-e az ökölvívást...


A mérkőzésre adott TIPP megtekintéséhez KATTINTS IDE

Ez a cikk eredetileg a ringcsoda.blog.hu oldalon jelent meg. További napi frissülésű cikkek és érdekességek olvasásához KATTINTS IDE.


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

"A The Ringnél dolgozó szakíró, Lee Groves kutatásai szerint ez a lap P4P listájának fennállása óta a harmadik olyan összecsapás, amelyen két, a sportág legjobbjait felvonultató listán top ötös veretlen ökölvívó mérkőzik meg egymással, ráadásul tizenhét éve volt az utolsó példa erre a kombinációra (Oscar De La Hoya vs Felix Trinidad (1999); Julio Cesar Chavez vs Meldrick Taylor I (1990))."

Hát nem tudom,simán voltak várósabb meccsek.Ráadásul Ward miatt benne van a képben h tördelve lesz a mérkőzés rendesen.
Továbbá nekem Ward karrierje nagyon "erőltetett".Értem én h olimpiai bajnok,de attól még nem nevezném p4p-nak,még akkor sem ha nyer Kovalev ellen.De sztem kizárt.

    2016-11-19 14:22:32

@Peacock: Ja, és Ward inaktivitása, súlycsoportváltása, Barrera elleni nem túl villogó meccse után ha egyértelműen kikapna évek múltán (utólag!) már a többség úgy emlékezve hogy ez előre (!) sejthető volt a jelekből, rég túl volt a csúcson az amerikai csak a múltja és származása miatt túlhypolta az amerikai média.
Ha Kova kapna ki egyértelműen meg sokan azt mondanák évek múlva hogy előzetesen nem is volt ez annyira várós meccs, hiszen az orosz senki fontosat nem vert meg a majd félszáz éves Hopkinson kívül, de még őt sem tudta kiütni. A meccs előtt a Chilemba elleni produkciója pedig már előrevetítette visszaszürkülését a középszerűségbe.
Szóval én arra reagáltam, hogy az utóbbi hat évben szerintem volt szigorúan véve előzetesen ugyanennyire város, kétesélyes, magas renoméjú ki-ki meccs. De ha évtized alatt 10 évet értenék 2006-ig vissza), a sor folytatódna Maynek és Pacnek az Oscar, Hatton (és talán Morales, Márquez, Barrera) elleni meccseivel, Hopkins Calzaghe, Pavlik, Tarver elleni meccseivel, Calzaghe pályafutászáró triászával, stb.

» Peacock   válasz erre
    2016-11-19 13:09:51

@fixpont: Ward-Dawson esetében Ward a jelenleginél is jobb renoméval bírt (super 6 Froch elleni döntőjének közvetlen megnyerése után, valódi csúcsformában), a nagyközépsúly koronázott egyeduralkodójaként, az akkori p4p tizedik Dawson pedig megállíthatatlan, egyeduralkodó félnehézsúlyúnak tűnt a Royt és Pascalt nemrég verő ATG Hopkins egyértelmű legyőzése után. Jelen meccshez talán ez áll szvsz a legközelebb.
May-Alvarez esetében az emberek majd fele őrségváltást várt az akkori p4p kilencedik lehengerlő erejű (és méretfölényű), fiatal ütőgép, 42-0-s titántól. Volt együtt vagy öt övük aktuálisan.
A May-Pac pedig minden megkésettsége ellenére is milliók találgatták az évszázad csatája lesz-e.

» Peacock   válasz erre
    2016-11-19 12:37:17

A gyorsasági mutatóval vitatkoznék, szerintem Ward gyorsabb!

» AnnyiraPesti   válasz erre
    2016-11-19 08:53:55

Nekem csak egy dolog jut eszembe, a csoda megtörtént, MÉG nem mondta le egyik fél sem a meccset.
A többit majd meglátjuk este, ne legyen sérülés és győzzön a jobbik.
Hajrá Ward, Hajrá GYőri ETO :)

    2016-11-19 08:52:53

Kova Wp szűken

» Dirhanka   válasz erre
    2016-11-19 08:08:23

@tripleG: Kezdődik az ellenfelek összehasonlítása megen:-))

Tudom, hogy te tök elfogulatlanul írsz mindkét bunyósról:-)))) Én is:-)))

Régen régen volt, most meg most van.

Lássuk a meccset, ahogy Traveller kolléga írta, utána beszéljünk, ill. legyen trilógia, én abban is benne vagyok, csak legyen még sok ilyen meccs, ahol így tudunk érvelni egyik vagy másik bunyós ellenében.
Ahogy írtam:ugyanannyi érv szól Kova győzelme ellen, mint Ward bukása mellett:-)))) ÚÚÚÚÚ basszus rosszul írtam:-))) De nem baj, engem sem fog meggyőzni egyetlen egy Ward fan sem Ward győzelméről, mint fordítva.
Let's get ready to rumbleeeeeeeeeeeeeiiiiooooooooóóóóóóó

» Frantisek Latka   válasz erre
    2016-11-19 07:41:40

@Hari: A szerződés szerint, ha Kovaljov kikap, van visszavágó, ha nyer az orosz, akkor nem biztos.

    2016-11-19 07:37:09

@northpaw: Na ezért a rengeteg fogásért utálom Ward bunyóját.
Remélem Kova lerázza magáról,ha tehénkedni próbál.

» lacix76   válasz erre
    2016-11-19 06:26:12

@Peacock: Szerintem szakmailag egyik meccs sem ér fel ezzel Kizárólag szakmai oldalról nézve.

    2016-11-19 01:43:40

@fixpont: Ebben van valami, de akkor mi van pl. a Wlad-Haye-jel?

» balutnepper   válasz erre
    2016-11-19 01:11:51

@balutnepper: Nem a p4p helyezesbol indultam ki de pl. amit Peacock felsorolt pl. Mosleyval, Mosley 10 evvel tul a csucson meg jopar sulycsoporttal amikor Packal es Mayjel boxolt, ezen meccsek renomeja nem volt nagy, amikor Oszi ellen boxolt, az meg igen. May-Alvarez meg a masik fele, egy 10 eve toppon levo bunyos meg egy tejfolos szaju aki bar nagyobb de boxtudasban es igazi tapasztalatban (minden hany meccs volt mar akkora, nagy, komoly meccs tapasztalatrol beszelek) nem erhetett fel Mayhez es ezt akkor is tudtuk. Pascal pl. szoba sem johet.

Szoval nem, akarhogy nezem ezt a felsorolast, ezt a meccset csak a May-Pac uti ami az elozetes varakozast illette. Legalabbis nalam.

» fixpont   válasz erre
    2016-11-19 01:08:44

@fixpont: Ha a p4p helyezéseik átlagából indulunk ki akkor lehet, de egy meccs renoméja em csak attól függ sztem.

» balutnepper   válasz erre
    2016-11-19 00:59:38

Pl. Rigo-Donaire

» balutnepper   válasz erre
    2016-11-19 00:56:23

@Peacock: Ezek kozul amiket felsoroltal csak a May-Pac renomeja volt ennel nagyobb a tobbi nem.

» fixpont   válasz erre
    2016-11-19 00:55:40

@Peacock: Éppen elkezdtem volna összeszedegetni őket az elmúlt 10 évből, megelőztél. :)
Szerintem volt ennél több hasonlóan várós meccs is.

» balutnepper   válasz erre
    2016-11-19 00:55:18

@Kane: Hogy milyen lesz a meccs előre ugye most sem tudjuk. Így ha Te az előzetesen hasonlóan izgalmasnak ígérkező párosításokra kérdezel (és nem a ténylegesen megvalósuló színvonalra, meccsképre) a szembenálló felek kvalitásai vagy legalább renoméja alapján jelen évtizedben, akkor hasonló jelentőségű összecsapásnak mutatkozott előzetesen:
Hopkins-Kovalev
May-Alvarez
Wlad-Haye
May-Pac
Pac-Mosley
May-Mosley
Ward-Froch
Ward-Dawson
Hopkins-Pascal (?)

» Peacock   válasz erre
    2016-11-19 00:42:46

Vagy GGG vs. May :)

» balutnepper   válasz erre
    2016-11-19 00:37:30

@Kane: Loma vs. Rigo

» balutnepper   válasz erre
    2016-11-19 00:34:36

@traveler: Szerintem az pont nem "rendesen kicsapta" volt, hanem Dawson a leaszalas miatt annyira elfaradt a meccs kozepere, hogy csak nyelte a pofonokat.

» fixpont   válasz erre
    2016-11-19 00:29:46

Elképesztő atléták mindketten. Valaki tud mondani ennél jobb párosítást az évtizedben?

    2016-11-19 00:01:51

bakker ebből a videóból úgy látszik, mint ha épp Ward lenne a nagyobb és az erősebb és Kova ment volna feljebb egy súlycsoportot!!!
Na és mekkora feje van ennek a gyereknek, mint egy Tv. :O :D

    2016-11-18 23:59:25

@Frantisek Latka: Valoban rossz kifejezest hasznaltam en is eszrevettem de keson :)
Elegge maskent latjuk a dolgokat. Dawson a Hopkins elleni ket meccs utan ment le Wardhoz.
En Ward ellen azt vartam, hogy Dawson fizikalisan dominalni fog, DE Ward nem hagyta es nem azert mert le volt Dawson "aszalodva"!! A 3. es 4. menetekben Ward 2x siman leutotte, ami meghatarozta a meccs kimenetelet.
A viszonylag gyors regeneralodasbol latszik, hogy Dawson azert nem volt annyira rossz fizikalis allapotban!
Kesobbi menetekben mar lehet, hogy a fogyasztasnak is elojottek a kovetkezmenyei, de a korai menetekben nem ez volt meghatarozo.
En Kovalev szurkolo vagyok, de Ward-ot nem lehet csak ugy elintezni, Ward egy virtuoz akinek meg van a kello intellektusa is hozza es azt hozza elo magabol, ami kell ahhoz, hogy nyerjen. Majd a meccs utan beszeljunk errol :)

» traveler   válasz erre
    2016-11-18 23:43:42

@Frantisek Latka: Wardot mikor csapta igazán olyan valaki fejbe, mint mondjuk Kovát

Há mikor mikor amikor Boone leütötte mint kovát abból is felálltt kovát majdnem kiütötte.

» tripleG   válasz erre
    2016-11-18 23:41:36

@Frantisek Latka: sztem egy meccsből nem biztos, hogy megtudjuk ki is a jobb bunyós kettejük közül! ahhoz sztem egy trilógia kellene! Hogy mire is gondolok!!???
Pl. Ward a meccs elején elnézi egy ütését Kovának, hideg fejre kap egyet és vége is a meccsnek, pedig lehet ha az az 1 ütés nincs és rendesen bemelegszik, akkor simán kipontozza Kovát! Vagy Kova túl izgulja és túl taktikázza a meccset és emiatt elmegy az neki pontozással-pedig ha nekimegy és üti-ahol éri Wardot, akkor simán tönkreveri 6-8 menetben!

    2016-11-18 23:39:29

@Frantisek Latka: "teljesen tiszta volt, igazán meg se volt fogva."

Azért a jojózó lábak elég emlékezetes momentum maradt A második menetben talán aztán még kétszer, de a többivel teljesen egyetértek.

    2016-11-18 23:20:42

@Frantisek Latka: amen, :)

» menyus   válasz erre
    2016-11-18 23:13:20

@traveler: Amiket Kova kihordott Pascal ellen nem hinném ,hogy Ward ütőereje gondot okozna neki. Most megint Kovalevet várom győztesnek így a Pascal meccs "frissítése" után. :)

    2016-11-18 23:13:02

@menyus: Kova ütőerejére, és boxtudására alapozom. Az én véleményem Téged ne zavarjon, engem sem zavar a tiéd:-))
Gyerekek, nézzük meg a meccset, és akkor okosabbak leszünk:-)))
Legalább annyi érv van Kova győzelme mellet mint Ward mellett.
Előtte már itt mindenki kivesézte(természetesen a saját favoritja felé húzva, mint ahogy én is:-)) a bunyóst, hogy most már nincs mit hozzátenni. Volt itt ellenfél fikázás, lassúság, ütőerő, bohócsipka......Vasárnap már okosabbak leszünk, remélem mindenki itt lesz azok közül, aki most tuti tudja a végeredményt:-))) Addig is is ahogy szegény Knézy mondta:jó estét jó szurkolást

» Frantisek Latka   válasz erre
    2016-11-18 23:10:59

Amugy meg az orosznak drukkolok, sztem nyerhet is ha ugy jon ki a lepes, csak az zavar mikor egyesek eloveszik ezt a "a 6.ik menetig tobszor lesz padlon" meg a "Wardnak most itt vege a karrierjenek" dumat.. nem is ertem mire alapozva

» menyus   válasz erre
    2016-11-18 22:59:59

@Frantisek Latka: "Az általad felsorolt bunyósok ütőereje meg sem közelíti Kova ütőerejét, és technikai tudásuk sincs ott mint Kovának."

Ez igaz de te Pascalt emlitetted nem Kovalevet.. Ugy mar ul

» menyus   válasz erre
    2016-11-18 22:57:41

@menyus: Az általad felsorolt bunyósok ütőereje meg sem közelíti Kova ütőerejét, és technikai tudásuk sincs ott mint Kovának.
Az, hogy Ward mennyire nehezen üthető volt nagyközépben, az egy dolog, ez egy másik súlycsoport, egy sokkal másabb ellenféllel

» Frantisek Latka   válasz erre
    2016-11-18 22:52:09

@Frantisek Latka: "Wardot mikor csapta igazán olyan valaki fejbe, mint mondjuk Kovát Pascal?"

Azert ez annak is betudhato hogy Ward eleg nehezen utheto nem gondolod? Miranda, Kessler, Abraham, Froch mind nagyutok, csak talalni nem tudtak tisztan.. Ettol fuggetlenul sztem Ward eleg utesallo bunyos

» menyus   válasz erre
    2016-11-18 22:46:37

@traveler: Hogy érted azt, hogy rendesen kicsapta?
Dawson úgy le volt aszalva, hogy inkább hasonlított egy etiópra mint egy boxolóhoz.Ha akarsz nagy kicsapásokat látni, akkor nézd meg Kova meccseit! Dawson egy nagy zakó után leaszalta magát Wardhoz, és kikapott. Nem lett "kicsapva" rendesen le se ment Ward ütésétől, rögtön felállt, teljesen tiszta volt, igazán meg se volt fogva. Egyszerűen nem akarta folytatni, enervált volt, nem volt ott fejben.
Dawsont hasonlítani Kovához, szerintem itt komoly elvakultság van. Értem én, hogy kétesélyes a meccs (szerintem abszolút nem, Ward pályafutásának itt lesz vége)de azt vízionálni, hogy Ward kiütheti Kovát, az már túl megy azon a tűréshatáron, hogy ne írjak:-))) Én a cikkben az ütésállósság összehasonlítását találom furcsának, mindkettő 9. Wardot mikor csapta igazán olyan valaki fejbe, mint mondjuk Kovát Pascal? Ward mikor kapott egy igazi félnehézsúlyútól egy igazi nagy maflást??? Ward nagyközépben sem volt valami nagy ütő, félnehézre biztos megerősödött és kiüti kovát:-))))
Ward -ha tetszik, ha nem-ténleg egy "dirty bunyós" csak itt az ellenfél egy bitang erős, gondolkodó, technikás, intelligens bunyós, aki mentálisan is ott van, és már bizonyította, hogy a "bohócsipka" nem az ő fejére való.
Én azt mondom, hogy Ward a 6. menetig többször is a padlón lesz, és a meccs feléig vége is lesz a nagy harcnak. Ja még valami, én a meccs után is itt leszek, és a nicknevem se fog változni, ugyanaz marad, mint tavaly volt, vagy előtte.....

» Frantisek Latka   válasz erre
    2016-11-18 22:37:04

@northpaw: Undorítóan mocskosan bokszol. Nagyon remélem, hogy Kova letöri a szarvát.

» thomas50000   válasz erre
    2016-11-18 22:34:26

@Chico: http://boxrec.com/media/index....

Igazad van, siman beferhene az is

» menyus   válasz erre
    2016-11-18 22:18:37

@Chico: Hat igen a Kessler elleni Ward reakcioit csak a lassitasban lehetett kovetni, hihetetlen gyors volt :)

A cikkben leirtakon tul, azert azt is erdemes eszrevenni, hogy Andre egy kifejezetten intelligens alkat, arnyaltan, lenyegre toroen fogalmaz, amikor a kerdesekre valaszol. A finesz ott van rendesen nala, ezen a teren is partiban lesz Kovalevvel.

» traveler   válasz erre
    2016-11-18 22:17:11

@Chico: vagy inkább 20... A Holyfield vs Bowe jutott még eszembe bár nem tudom ők ,hogy álltak a listákon.

    2016-11-18 22:04:23

Köszönöm a cikket nagyon klassz mérkőzés előtti összefoglaló. viszont ami egyből szemet szúrt az a gyorsaság 8-8. Wardot én gyorsabbnak érzem pedig azért kopott önmagához képest, de még mindig gyorsabb kezűnek és robbanékonyabbnak látom ,de ez majd nemsokára kiderül. Tegnap Kovalevet gondoltam esélyesebbnek, ma megnéztem a Hopkins elleni meccsét és azt gondolom Ward képes lesz megoldani. Holnap ha megnézem megint Barrera ellen akkor lehet Kovalevre fogok tippelni. :) Ahogy a cikkben is említik 10 évente jó ha összejön egy ilyen párosítás.

    2016-11-18 22:00:24

@fixpont: Azert Ward Dawsont rendesen kicsapta. Szerintem benne van a Ward ko is a pakliban, de en is kis eselyt adok ra.

» traveler   válasz erre
    2016-11-18 21:43:29

@traveler: Erdekes, mert azok a bunyosok szoktak parazni mar a merlegelesen akik tartanak a KOtol, na most az az egy eredmeny amit nem tudok elkepzelni ezen a meccsen, hogy Kovat kiutik.

» fixpont   válasz erre
    2016-11-18 21:36:55

@csiga: Ezt Kovalev maga mondja :) Aztan kesobb ra is kerdeznek kulon, hogy miert izgul :)
Kova kivedi, hogy mindig az szokott lenni es ha nem lenne ilyen izgulos az nem lenne jo.

» traveler   válasz erre
    2016-11-18 21:32:59

Kár, hogy nincs itt Monroe, pedig látnia kellene ezt a videót Ward zsenialitásáról!

https://www.youtube.com/watch?...

» northpaw   válasz erre
    2016-11-18 21:24:17

Sztem a meccskep azon mulik majd hogy ki diktalja a tavolsagot hatekonyabban. Ha Kovalev be tudja loni es kontrol alatt tudja tartani Wardot es megelozi annak ki-be mozgasat (jo jabek, sok testre) akkor ove a meccs.
Ha viszont Ward hozni tudja amit eddig mindenki ellen vagyis kivul belul folyamatosan hatekonyan tud ervenyesulni(ami a sebbeseg kulombsegbol adodoan konnyen elofordulhat) akkor szinte kizart hogy az orosz behuzza, akar makbol is, Wardot sztem nem lehet "egy nagyot betalal es fekszik" modon elkapni...

Varos nagyon

» menyus   válasz erre
    2016-11-18 21:12:31

@traveler: Nem láttam, hogy Kovaljov izgult volna.

    2016-11-18 21:10:01

"..Az összecsapás végső soron az öt potenciális végkimenetel bármelyikével végződhet.."

Egyetertek. Szoros meccset varok Kova pontozasos gyozelemmel, de Ward gyozelmen sem lepodnek meg. Az egyetlen vegkimenetel az 5-bol ami szamomra egyertelmuen meglepetes lenne az Ward kiuteses gyozelme.

» Slajos   válasz erre
    2016-11-18 21:08:44

Mind a kettő klasszis, de szerintem Andre meg fogja csinálni! Nagyon sokrétű bunyós, mindent tud a boxról, egyszerűen túl komplex lesz Kova számára, aki szépen helyt fog állni, de alul fog maradni! Hajrá S.O.G. #P4PKING

» deontay   válasz erre
    2016-11-18 20:21:22

Kovalevet eddig meg soha nem lattam ennyire "izgulosnak" mint most. Ez azert mutatja, hogy tudja nem kis kihivas ele nez. Ward viszont abszolut higgadt es jozan mint a S6-os meccsek idejen. A metakommunikacio tehat Ward mellett szol eddig. Remelem azert Kova megtalalja az utat a gyozelemhez :)

» traveler   válasz erre
    2016-11-18 20:08:05

Ha Ward a Super6os formajaban lenne, nem lett volna annyit serulese, kihagyassa stb ra tennek, igy talan hajszallal Kovalevre, de ha Andre regi fenyeben fog csillogni megnyeri.

» fixpont   válasz erre
    2016-11-18 19:58:40
Ugrás az oldal tetejére