×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Kashtanov vs. Balzsay pénteken - Videós beharangozó

2011-08-22 17:59:07 /

Túlzás nélkül állíthatjuk, hogy augusztus 26-án az ukrajnai Doneckben sorsdöntő, a további profi karrierjét nagyban befolyásoló mérkőzésen húz kesztyűt Balzsay Károly. Az elmúlt időszakban megannyi viszontagságot megélő ex-WBO nagyközépsúlyú világbajnok magyar öklöző ezúttal a WBA betöltetlen világbajnoki trónusát veszi célba, ellenfele pedig a helyi Stanyslav Kashtanov lesz. Most következő beharangozó írásunkban első sorban a veretlen ukrán bokszolóra  és a pénteki mérkőzésre, valamint a helyszínre fókuszálunk, de röviden górcső alá vesszük a WBA reguláris címét és kitérünk az honi szurkolók számára jól ismert, általuk megannyiszor elemzett Balzsay elmúlt hónapjaira is.

Első körben merüljünk kicsit el az övek és a világszervezetek rengetegében. Anélkül, hogy degradálni akarnánk a mérkőzés tétjét, tegyük a helyére a WBA "rendes", vagy ha jobban tetszik "reguláris" világbajnoki címét, amelyért pénteken este összecsap a két bunyós. Nos, a WBA jó, vagy rossz szokása az utóbbi években, hogy egy-egy súlycsoportban több világbajnokot is megkoronáz, így például Balzsayék súlycsoportjában van már egy ideiglenes/interim bajnok az észak-ír Brian Magee személyében és találunk a kategória élén egy WBA szuperbajnokot, az amerikai Andre Wardot. Ha pozícionálni akarjuk a Balzsay által megcélozott regurális címet (amelyet a hosszú ideje sérült Dimitri Sartison hagyott hátra), akkor egyértelműen a két előbb említett titulus közé tudnánk beékelni.

Ha negatívan állunk a szituációhoz, akkor azt mondhatjuk, hogy a Kashtanov vs. Balzsay mérkőzés győztese "mindössze" egy kvázi ki nem mondott hivatalos kihívói pozícióba kerül, mert az igazi bajnok Ward. Az persze megint más kérdés, hogy a "pozíciót" betöltő öklözőnek közel sem lesz olyan könnyű a nagyobb kihívásokat és pénzügyi szempontból is zsírosabb és nagyobb presztízsű mérkőzéseket kereső Ward közelébe férkőzni, a WBA pedig az utóbbi időben egyáltalán nem a következetességéről, vagy a szigoráról híres, így az amerikainak nem feltétlenül kell tartani attól, hogy adott esetben elveszik a címét, ha nem áll ki a reguláris bajnokkal. Azonban kicsit pozitívabb látásmóddal nézhetjük úgy is az esetet, hogy Ward egy kivételezett helyzetben lévő öklöző, akire nem vonatkoznak olyan szigorúan a címvédésre vonatkozó szabályok, és a reguláris bajnok lesz az, aki igazából betölti majd a világbajnok szerepét, Magee pedig az ő kötelező kihívója lesz, pontosabban már jelenleg is az. Ez így kicsit talán bonyolultnak tűnik, de napjainkban sajnos nem éppen könnyű kiigazodni a szervezetek által szándékosan generált öv-rengetegben, ahogy a promóterek szándékai, lehetőségei sem minden esetben kiismerhetőek, így jelenleg – már csak a babona miatt is – kár lenne belemenni annak fejtegetésébe, hogy milyen jövő vár Balzsayra akkor, ha az ő kezét emelik a magasba Doneckben.

Ami viszont az előbbiektől függetlenül biztosan kijelenthetünk: a számunkra szomorú véget ért 2010. május 5-i Wilfredo Vazquez Jr. vs. Bedák Zsolt WBO kispehelysúlyú világbajnoki mérkőzés óta nem harcolhatott magyar ökölvívó hasonlóan rangos címért, így mindenképpen megérdemli a kiemelt figyelmet a pénteki összecsapás.

Most pedig térjünk át a mérkőzésre, és annak helyszínére, ugyanis a 400 millió dollárból épített Donbass Aréna is megér egy rövid misét. A 2 éve átadott nyitott stadion első sorban a helyi Shakhtar Doneck labdarúgócsapatnak ad otthont, és alkalmanként akár több mint 51 ezer néző is biztathatja a lelátókról a kedvenceket az ultramodern létesítményben, és a pénteki bokszgálára (első ízben rendeznek ilyen eseményt az arénában) is vélhetően több tízezer helyi néző látogat ki. A gálát követő hétvégén nagy ünnepségek lesznek a városban, ezért még az átlagosnál is nagyobb tömeget várnak a szorító mellé a szervezők, akik igazán kitettek magukért, ugyanis már helyi idő szerint 13 órakor elkezdődnek a küzdelmek (a tervek szerint nem kevesebb, mint 13 összecsapást – köztük 6 címmérkőzést – izgulhatnak végig a jegyet váltó szurkolók), és a rendezvény fontosabb találkozóin a híres Michael Buffer fogja ellátni a ringspeakeri feladatokat. A címmérkőzések kezdési időpontja 17:30, a főmérkőzés – amely előtt kerül sor Balzsay összecsapására - pedig (Senchenko vs. Avendano, WBA váltósúlyú világbajnoki mérkőzés) 21:45-kor rajtol.

   



Az tétet és a helyszínt már kiveséztük, következhet Balzsay ellenfele, Stanyslav Kashtanov. A 27 éves, normál alapállású ukrán bunyós amatőr karrierjéről sajnos nem sok információ áll rendelkezésre, így csak annyi biztos, hogy a fejvédősök között nem ért el igazán kiemelkedő nemzetközi sikereket. A donecki születésű, 185 centiméter magas Kashtanov (Balzsay papíron 2 centivel alacsonyabb) 2003 nyarán állt profinak és jelenleg az ukrán illetőségű Union Box Promotion a munkaadója. Kashatanov profi pályafutása első 2 évében - egy kivételtől eltekintve - szinte kizárólag nyeretlen, vagy éppen ellene debütáló riválisokat győzött le, köztük 2004 júniusában a magyar Jaksi Krisztiánt (ha kivesszük a sorból a 2 győzelmet jegyző Maksym Vyshynskyy-t, akkor 6 esetben kiütéssel, 3 esetben pedig pontozással diadalmaskodott az ukrán öklöző). Az ezt követő időszak sem a pozitív mérlegű ellenfelekről szólt, de Kashtanov 2006. közepére már WBC „ifjúsági” világbajnoknak vallhatta magát. A címet 5 alkalommal védte meg az ukrán bunyós, és lassan-lassan javuló tendenciát mutatott az elé hozott riválisok előzetes rekordja, de továbbra sem került igazi kihívások elé az ekkor még ukrán edzővel, a korábbi interkontinentális bajnok Andriy Sinepupov irányításával készülő Kashtanov. A következő – továbbra sem túl színvonalas – lépcsőfok az EBU regionális (External European) címének begyűjtése volt. Ezt a titulust egyszer sem védte meg Kashtanov, hanem tovább javította rekordját a futottak még kategóriás ellenfelek legyőzésével (érdekesség, hogy sok esetben képtelen volt idő előtt lezárni az elvileg könnyű testmozgásnak ígérkező mérkőzéseket - 2009 áprilisa és 2010 augusztusa között pl. képtelen volt KO-s sikert elérni… ). Kashtanov legutóbb tavaly augusztusban lépett szorítóba, és az ekkor már Freddie Roach tréner által felkészített bunyós mindössze két menet alatt lemészárolta az óriási fizikai hátrányban lévő Ruslans Pojonisevs-et. 

               

                

Összegezve: Stanyslav Kashtanov mögött nem áll komoly amatőr múlt, és a profik között sem volt még igazán elismert ellenfele, így Balzsay személyében vár rá az első igazi kihívás. Ugyan a KO aránya 50% fölött van, de jobban megnézve látható, hogy az ütőereje sokszor mondott csődöt olyan riválisok ellen is, akiket illett volna idő előtt legyőzni. A mögötte álló promóció megfelelő diplomáciai erővel rendelkezik, hisz nem csak komoly gálát tudtak neki és csapattársainak szervezni, de 28 nem túl veretes skalp begyűjtése után el tudták juttatni egy – reguláris – világbajnoki címmérkőzésig, és nem mellesleg olyan edzőfenomént állítottak mögé, mint napjaink egy legjobb profi trénerét, a Manny Pacquiaot is felkészítő Freddie Roach-ot (a hírek szerint Kashtanov a felkészülési időszakban Los Angelesben él).

Roach nevének olvasatára bizonyra többen is összerezdültek, és látatlanban talán egy nagyközépsúlyú PacMan-klónt képzeltek maguk elé. Pánikra azonban semmi ok, Kashtanov közel sem rendelkezik olyan képességekkel, mint napjaink súlycsoportoktól függetlenül legjobb öklözője. Az persze nem kérdés, hogy óriási pluszt ad az ukránnak, hogy ilyen neves szakember készíti fel, de a legzseniálisabb edző is csak akkor érhet el látványos sikereket, ha jó alapanyag kerül a kezei közé. Kashtanov alapvetően támadó felfogású ökölvívó, aki megszokta, hogy ő irányít és diktálja a tempót. Feltűnően sokat dolgozik ballal (úgy tűnik, ez az egyik fő fegyvere, amire Balzsaynak is figyelni kell), és ezek nem csak előkészítő, vagy feltartó ütések, hanem időnként igen veszélyes bombák... Offenzív stratégia ide, kemény balok oda, az ukrán nem feltétlenül egy végig és könyörtelenül támadó harci robot, és mind az indított ütéseinek a száma, mind a védekezése, mind pedig a gyorsasága hagy maga után kívánni valót. Gyorsan tegyük hozzá, nem tudhatjuk, hogy az elmúlt egy évben mennyit fejlődött Roach keze alatt, így nem lenne meglepő, ha az előbb említett hiányosságain sikerült volna javítani. Kashtanov erős csontozatúnak, kötött izomzatúnak tűnik, ennek megfelelően finoman szólva is túlzás lenne azt állítani, hogy higanymozgású. Ami viszont pozitívum – a magyar szurkolók számára persze inkább negatívum-, hogy testre ügyesen és keményen üt, ezzel pedig akár a meccset is el tudja dönteni. Ami fontos lehet, hogy Kashtanov eddig mindössze egyszer bokszolt 12 menetet (Balzsay esetében ez a szám 3), így kérdés, hogy egy szoros és elhúzódó mérkőzésen hogy bírja a végjátékot. Említettük, hogy eddig relatíve gyenge ellenfelekkel találkozott, és ő volt az irányító és ő diktálta a tempót, épp ezért szokatlan lehet(ne) számára, ha védekező szerepkörbe kényszerülne (emlékezzünk vissza, Balzsay is hasonló gondokkal küzdött – reméljük tényleg csak múlt időről van szó… ). Amiben majdnem biztosak lehetünk, hogy amennyiben Roach komolyan vette Kashtanov felkészítését, akkor elviekben ki is találták a nyerő taktikát Balzsay ellen, illetve amennyire ez edzéskörülmények között lehetővé vált, fizikálisan is formába hozták az ukrán bunyóst. A kérdés csak az, hogy a kitalált stratégiát képes lesz-e megvalósítani az igen csak behatárolt képességű Kashtanov, ugyanis több esetben is előfordult, hogy a tanítvány egyszerűen képtelen volt megcsinálni a szorítóban azt, amit a mestere kért tőle.
Ami mindenképen Kashtanov malmára hajtja a vizet (Roach személye mellett), az a vélhetően igen magas motivációs szint és a hazai pálya. Ha nagyon gonoszak akarunk lenni, akkor sajnos a WBA szervezetet is meg kell említeni ebben a sorban, ugyanis az utóbbi időben elég gyakran fordult elő, hogy a szövetség égisze alatt rendezett mérkőzéseken durva részlehajlásokra került sor, és ezt most sem lehet kizárni… Ami szintén Kashtanov esélyeit növeli, az a Balzsay mögött álló viszontagságos időszak és az Universum mélyrepülése… És még egy adalék: a sérülés veszélye. Sajnos nem egy alkalommal fordult elő, hogy Karesz felszakadt a mérkőzésein, és egy ilyen eset közvetve és közvetlenül is eldöntheti a találkozó sorsát, ezért óvakodni kell a fejelésektől, amelyek sajnos gyakoriak akkor, amikor két ellentétes alapállású ökölvívó néz egymással farkasszemet.

Vágjunk is bele cikkünk utolsó fejezetébe, és ejtsünk néhány szót Balzsay Károlyról. A Stieglitztől elszenvedett sokkoló vereség után mélypontra kerülő Karesz számára a 2009-es év második fele felért egy igazi rémálommal (ki ne emlékezne a sokat vitatott Gutknecht elleni fiaskóra), és ahogy az ilyenkor lenni szokott, a bajok csőstől jöttek: Sdunek edző visszavonult az Universumtól (persze nézőpont kérdése, hogy ez rossz, avagy jó Karcsi szempontjából), és a promóció is mélypontra kerül, többek között az őket elhagyó, és a fő bevételi forrást jelentő televíziós csatorna lelépése miatt. Balzsay fejében ekkor még a visszavonulás lehetősége is megfordult, azonban végül a folytatás mellett döntött, és új edzőjével, Michael Timmel karöltve újra munkába állt. A tv-s háttér nélkül maradó Universum igen komoly nehézségek árán tudott csak mérkőzést szervezni, és Karesz így az elmúlt 1.5 évben mindössze két felhozó összecsapáson lépett szorítóba. A mutatott produkciók mindenesetre bizakodásra adtak és adnak okot, és úgy tűnik, passzol egymáshoz a Balzsay-Timm páros.

          


Az Universum gondjai eközben nem enyhültek, és a totális bizonytalanság erőteljesen megnyirbálta a magyar bunyós idegeit, aki többször is nekilátott annak, hogy felkészüljön egy Európa-bajnoki címmérkőzésre, amely végül mindannyiszor kútba esett, a befektetett edzésmunka pedig kárba veszett. És láss csodát, akkor, amikor már talán maga Balzsay sem hitte el igazán, hogy még valaha komoly mérkőzésen kaphat bizonyítási lehetőséget, robbant a bomba, és aláírták a Kashtanov elleni mérkőzés szerződését (a németországi, vagy uram bocsá' magyarországi rendezés szóba sem kerülhetett az Universum problémás háttere miatt). Tegyük hozzá, önmagában talán nem volt olyan nagy szenzáció a találkozó létrejötte, ugyanis Balzsay, de főleg Kashtanov hosszabb ideje előkelő helyen szerepelt a WBA rangsorában, így mindketten relatíve közel voltak már a tűzhöz.
A feladat nem egyszerű, ráadásul idegenben kellene megszerezni a győzelmet (magyar ökölvívónak ez még sosem sikerült). A szituációt nehezíti, hogy Balzsay viszonylag régen, 9 hónapja nem bokszolt és kényszerűségből többször is félbe hagyta a felkészülést az adott pillanatban biztosnak tűnő, de később kútba eső mérkőzésekre, ami hosszú távon nem jelent sok jót. Nehéz azt is megítélni, hogy a vereségek, a bizonytalanság és az Universumot körülvevő légkör mennyire hagyott nyomokat mentálisan Karcsin, és csak reménykedni tudunk abban, hogy a kudarcokból, nehézségekből tanulva és felállva egy maximálisan motivált Balzsayt láthatunk (elvileg az időbe éppen belefért egy normális felkészülés), aki ha kihozza magából a korábban látott jó formáját, akkor reális esélye lesz arra, hogy legyőzze a veretlen ukránt. A sikerhez nyilvánvalóan elengedhetetlen a tökéletes kondíció, a megfelelő stratégia (reméljük Timm, vagy az őt helyettesítő Artur Grigorian a rossz Universumos szokásokat elhagyva nem csak A-tervvel készül, és adott esetben készen fognak állni arra, hogy menet közben változtassanak a taktikán), és jó szolgálatot tehet a korábban kissé talán túlmisztifikált ütőerő (eddig még nem volt igazán tesztelve Kashtanov álla) és persze a fordított alapállás.

Érdekességek:

- 2009 elején egyszer már szóba került, hogy Kashtanov lesz az akkor még WBO világbajnok Balzsay ellenfele, de a mérkőzés akkor nem valósult meg

- Kashtanov eddig mindössze három alkalommal bokszolt Ukrajnán kívül: egyszer-egyszer Monacóban, Németországban és Oroszországban

- Kashtanov 28 eddigi mérkőzéséből 23-at Doneckben vívott meg

- Kashtanovnan és Balzsaynak egy közös ellenfele volt eddig Mantas Tarvydas személyében: az ukrán 2007-ban pontozással-, Balzsay pedig 2008-ban TKO-val győzte le a litván bunyóst

- Kashtanov profi pályafutása során – papíron legalábbis – még nem bokszolt fordított alapállású riválissal

A Kashtanov vs. Balzsay WBA nagyközépsúlyú „reguláris” világbajnoki mérkőzést jelen állás szerint hazánkban egyik tv adó sem közvetíti élőben (információink szerint egy kereskedelmi és egy közszolgálati csatorna is ajánlatot tett az illetékeseknek, akik viszont sajnálatos módon túl későn reagáltak a magyar megkeresésekre), azonban lehetőségeinkhez mértek igyekszünk élő online stream, majd pedig letölthető videó formájában elérhetővé tenni az összecsapást.

Linkek:

Balzsay rekordja és adatai
Kasthanov rekordja és adatai

 

                         



2011. augusztus 22. - Gallen Ervin (Erwin)

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@Tóth Lajos: Igen vannak klasszisok és extra klasszisok meg hiper klasszisok überklsszisok mi?egyébként szerintem Erdei bár jo képességü bunyós én nem emliteném Corrales-sel sem Gattival egy szinten.jo képességü de nem klasszis,de ez is az egyénileg magadban felálitott elvárásoktól függ hogy mit tartasz annak és mit nem.

» Simszy   válasz erre
    2011-08-27 18:03:15

Az NSO szerint Karesz pontozással nyert!

» fowler   válasz erre
    2011-08-26 19:31:44

@Simszy: Vannak klasszisok és Extra klasszisok akik a legjobbak közül is kiemelkednek! Ilyen Hopkins, De La Hoya, Mayweather stb. De pl. Corrales, Gatti már klasszisok, de ott a krémbe tartoznak. Erdei igen is klasszis a pályafutását nézve! Balzsay nem az, ez tény, viszont jó bunyós. Aki képes meglepetést okozni.

Az Erdei vs. Garay meccsről meg csak annyit, hogy Mayweathernek is volt véleményes meccse /Castillo/. Az Erdei-Garay II. meccs felfogástól függetlenül elment. Az első ellenben megvolt. Igaz nem tett jót Garay karrierjénak a vereség. (Akkoriban nagyon jó formában volt.)

Kashtanov pedig nem egy nagy ász! Üthető, lassú és nem csak lábon. A képességek alapján pedig Balzsaynál van az előny. Az más kérdés élni tud-e vele. Amatőrként is a mentális oldalon voltak gondok. Ellenben amikor stabil és kiegyensúlyozott nagy dolgokra képes. (Sduneket nem neki találták ki.)

» Tóth Lajos   válasz erre
    2011-08-26 13:07:23

@Antuofermo: Kutyafurulyát! Sokat ütött, de keveset talált. Erdei keveset ütött, de jóval többször talált az ellenfélnél. Ráadásul tiszta és látványos ütésekkel. Garayt akkor lehetne győztesnek mondani, ha nem a találatokat, hanem az aktivitást vennék alapul. Viszont a legtöbb sportban nem ez az alapszempont!

    2011-08-25 16:49:54

@tomi: Csak egy óra a hivatalos időeltolódás közötti különbség HUN és UKR között!
Mennyi pénzt kap Balzsay ezért a mékőzésért?
Jó lett volna kiruccani a meccsre. Hogy miért nem Beregszászban rendezték?

    2011-08-25 16:13:55

Szerintem a többség reálisan Kashtanov WP-t vár. Karesznak gyakorlatilag egyedül a KO az esélye. A nagy KO, amiből nem kel fel Kashtanov, különben még az is ott van, hogy átbíráskodják a nehéz pillanatokon. Erre Karesz elvileg képes, de erre nem lehet építeni sajnos.

Ami az Inkin elleni meccset illeti, szerintem az egy jó kis izgalmas meccs volt, de én se hoztam volna ki Kareszt.

A Garay-Erdei meccsekből viszont szerintem az első szoros, de egyértelmű Erdei WP volt, a második viszont valóban vitatható. Ugyanakkor azt is el tudom képzelni, hogy a másodikon tudtak valamit a pontozásról (esetleg rosszul), mert végig nagyon nyugodtnak tűntek, emlékeim szerint egyből már a meccs végén is vigyorogtak, mint a tejbetök. Erdei feltűnően keveset próbálkozott a meccs vége felé, pedig lett volna lehetősége és tere bokszolni. Ha összevetjük a Fragomeni elleni, vagy a Garay I meccs végével, akkor elég egyértelmű, hogy Erdei nem tolat végig meneteket kettős fedezékben, ha nem biztos a dolgában. Még akkor se, ha amúgy már a kezét se tudja felemelni. Úgyhogy én emiatt nem nagyon tudom értékelni azt a meccset. Egyrészt meglepő, hogy ennyire defenzíven is kihozták, ugyanakkor az tény, hogy Garay a darálás mellett nem volt valami hatékony és kapott látványosakat.

Most viszont hajrá Karesz! H*gyozz bele abba a szembeszélbe egy határozottat :)

    2011-08-25 16:08:47

@Antuofermo: ".....ott Garay nyert! "

Maximum tapasztalatot: "nem csak Erdei könyökét kellett volna ütni, hanem néha el is kellett volna találni."

» Perkins   válasz erre
    2011-08-25 14:57:39

@Simszy: Én is Kashtanov pontozásos győzelmére tettem,de egyetértek Ervinnel hogy normál esetben Balzsaynak hozni kellene ezt a meccset,csak hát a körülmények...ami sokszor nagyon nem mellékesek. Egyébként véleményem szerint Balzsay anno Inkint sem verte,vagyis nálam még bajnok sem lett volna. Sajnálom is Inkint azért a meccsért...nem érdemelt trónfosztást....tényleg mivan azóta Inkinnel?? Azt láttam hogy azóta nem meccselt.
Erdeinél pedig igaza volt anno a Golyónak.....ott Garay nyert!

» Antuofermo   válasz erre
    2011-08-25 14:24:54

@Perkins: Ne érts félre nem akartam Zsoltit degradálni,csak én nem éreztem igazi bajnoknak azért mert nem hiszem hogy sokra ment volna az igazi nagyágyúkkal(mert abban egyetértünk remélem hogy ilyennel még nem találkozott)kicsit olyannak érzem mint amilyen Lyakovich volt nehézsúlyban,bajnok-bajnok de nem klasszis mint pl. Hopkins.de ezek csak az én érzéseim vele kapcsolatban

» Simszy   válasz erre
    2011-08-25 11:58:58

@Perkins: Valszeg azokról.

    2011-08-24 23:39:27

Még egy lényeges gondolat: soha ennyire még nem szorítottam Karesznek. Mindegy hogy klasszis vagy sem, ha győzni tud Doneckben, hősként fogom tisztelni.

Hajrá Karesz!

» Perkins   válasz erre
    2011-08-24 23:38:21

@Simszy: Karesszel kapcsolatban nagyjából egyetértek veled, de azért Erdeiről azt állítani, hogy nem klasszis...
Én pl. nem emlékszem olyan meccsére Zsoltnak, ami után Boros Tamás azt mondta hogy Zsolt veszített, de ha volt ilyen, akkor csak azt nézem hogy ki mondta, és nem azt hogy mit. Boros Tamás ugyanis Gonzalez-t is túl korainak találta Zsoltinak. Ha a Garay elleni meccsek valamelyikéről van szó (mert-szerintem-ezek voltak látszólag a legszorosabbak), akkor a következő a helyzet: Zsolt simán nyerte mindkettőt.

» Perkins   válasz erre
    2011-08-24 23:31:26

@Simszy: "szerint em Kashtanov nyer pontozással"

Elárulom neked, hogy én is ezt tippeltem a meccsre...

    2011-08-24 21:09:46

@Erwin: Elöször is kösz a korrekt választ a kommentre.
Én sajnos Kareszt eleve nem tartottam klasszis bunyósnak,mint ahogy Erdeit sem.
Karesz világbajnok volt ami ugye azt jelenti hogy ő a sulycsoportjában az egyik legjobb(a több szervezet miatt)de én nem láttam reálisnak ezt.szerintem óvatos manageléssel lett bajnok a profit miatt, ami persze nem gond csak a jelek szerint nem állt mögötte valós tudás ami a többi bunyós közül kiemeli a bajnokot.Boros Tamás tv-s kommentárját nagyon birtam mert volt az Erdeinek olyan többségi döntéssel megnyer meccse ami után azt mondta"véleményem szerint Zsolt ezt a meccset elvesztette"amit szerintem még sokkan igy láttunk csak csöndben voltun mert a mi fiunk nyert.Többet nem is hivták az rtl-be helyette beült Öcsi bácsi(minden tiszteletem az övé mint edző)de Karesz Stieglitz-töl kapott egyenesét(amitől hátrabicsaklott a feje)a következőképp nyugtázta"semmi gond ezt levédte"(ja fejjel).kit tartok esélyesnek...szerintem Kashtanov nyer pontozással mert még éhes a sikerre,szerintem Karcsinál a pénz játszik már inkább nem a nagy szó hogy bajnok legyen.bocs ha valakit megbántok ezzel.

» Simszy   válasz erre
    2011-08-24 21:02:44

@Simszy: Én elfogadom a kritikát, de annyi kérésem lenne, hogy írd le Te is, hogy szerinted objektíven ki a jobb, ki az esélyes és miért.

Egyébként pár mondatoddal egyáltalán nem értek egyet:

"ha valamelyik honi fiunk rinbe lép,elhordjuk az ellenfelet mindenféle nyeretlennek,ha netán nyer akkor mondunk valamit,de sosem azt hogy jobb volt,a srácunk vereségét meg a körülményekkel magyarázzuk,nem pedig azzal hogy lehet a boxolonk talán mégsem olyan jo mint amilyennek mi szeretnénk"

A profiboksz.hu szerkesztői az elmúlt években pont azért kaptak igen csak sok kritikát meg támadásokat a "szakmától", mert mi minden esetben le mertük írni, ha úgy láttuk, hogy a magyar bunyós gyenge volt. A magyarázkodás az sosem tőlünk származott, sőt, engem kifejezetten zavar, amikor egy-egy vereség után az érintett mindenkit és mindent hibáztat, csak önmagát nem.

Ebben a konkrét esetben én tényleg nem látom akkora nagy ásznak Kashtanovot, és úgy gondolom, hogy normál esetben Balzsay számára ez egy megoldható feladat lehet, vagy lenne, csak ugye az elmúlt 2 év történései meg a háttér... Persze simán lehet, hogy tévedek, és az ukrán sokkal jobb bunyós, mint azt én gondolom. Szakértő sajnos nem vagyok, csak egy hobbista, így a tévedés lehetőségét fenntartom :-)

    2011-08-24 20:23:53

Nekem nem tetszik a cikk(igy jártam)szerintem nem objektiv,ezt mindig megtesszük ha valamelyik honi fiunk rinbe lép,elhordjuk az ellenfelet mindenféle nyeretlennek,ha netán nyer akkor mondunk valamit,de sosem azt hogy jobb volt,a srácunk vereségét meg a körülményekkel magyarázzuk,nem pedig azzal hogy lehet a boxolonk talán mégsem olyan jo mint amilyennek mi szeretnénk.Kareszt mintha már most mentegetnénk ha nyer hátmi mondtuk hogy ha veszit akkor meg hazai pálya meg Roach miatt.Én is Karcsinak szurkolok,de ugy hogyha kap egy ütést azt is látom és talán a taktikával sem értek mindig egyet de remélem képes megujulni és meggyöző bunyóval nyer.

» Simszy   válasz erre
    2011-08-24 19:51:25

@Chico: Nyilván van az a pénz, amiért én is odaülnék.

» Tony Montana   válasz erre
    2011-08-24 16:54:56

Szerinten az utolso videon eleg szembetunoen latszik rajta Roach munkaja sokkal osszeszedettebben bokszolt mint a korabbi meccsein de labmunkaja sosem lesz. Roachon en amugy nagyon meglepodtem. Egy alig ismert ukran bokszolot edz??? Vajon mennyi penzert? Es mit lat ebben a sracban? Neha olvasni,hogy sokkal nagyobb nevekkel nincs ideje eleget foglalkozni. Neki pedig a legutobbi meccsen ott volt ukrajnaban. Csak nekem hangzik olyan furan,hogy Roach ukrajnaban egy olyan bokszolo sarkaban aki egy 11-9-1 merlegu ellenfelet keszult legyozni?

Remelem egyben lesz Karesz fejben es kondiban is akkor nem hiszem,hogy gond lesz. Karesz azert magasabb szinten bokszol ennel a sracnal a rutin es a korabbi ellenfelek minosege is mellette szol.

    2011-08-23 22:21:48

Érdekes volt, köszi.
Kashtanov már ütés előtt is szépen leejti mindkét kezét és nem is húzza vissza ütés után, hanem leereszti.
Jó kis beidegződésnek tűnik, szerintem ezzel lesznek gondjai. Vagy csak bízom benne...

Hajrá Balzsay Károly!

    2011-08-23 21:18:43

@Erwin: Nem akarok kekeckedni, de az a "regurális" az nem "reguláris" véletlenül?? Bocs, ha tévednék.

» Terence Hill   válasz erre
    2011-08-23 20:25:38

Nekem az a rossz előérzetem van, hogy itt fog véget érni Balzsay karrierje. Sajnálom, hogy ezt mondom, de így érzem. Az sem zárom ki, hogy K.O. lesz a vége. Remélem rám cáfol, de már messze nem olyan mint régen, szerintem kevés már.

» tatu008   válasz erre
    2011-08-23 18:45:05

Sajnos annyira sötét ló ez az ukrán gyerek, mint annak idejét Stieglitz volt. Bármi lehet.

De ha Karesz nyer, feljebb lép(het) egy súlycsoportot és elver(het)i a kecskepásztort is :)

» Maris_szomszed   válasz erre
    2011-08-23 16:24:26

Igen ezt csúnyán benéztem, akkor gyakorlatilag nincs esély látni a meccset- mármint nekem.

    2011-08-23 16:11:01

@tomi: Igen, ottani időt jelent, csak nem akartam szót ismételni.

    2011-08-23 14:53:31

@tomi: Mivel a fenti poszteron is az van gondolom ottani idő ...
Amúgy náluk sötétedik hamarabb! :)

» Shakur   válasz erre
    2011-08-23 14:41:14

Egy kérdésem lenne még a 17.30 az ottani időt jelent???, ami nálunk 19.30 ???

    2011-08-23 13:54:59

Az alapján,amit tudunk,láttunk a két bunyósról,egyértelműen Balzsay a jobb ökölvívó.Szerintem,ha a legjobbját hozza,akkor nyerni fog.Ha hagyja,hogy az ellenfélnek kedvezőbb körülmények befolyásolják a ringben nyújtott teljesítményét,vagy nem volt elég jó a felkészülése,akkor nehéz dolga lesz.

» superman   válasz erre
    2011-08-23 13:11:13

@MKB-VP: Aki mögött komoly ukrán "üzletemberek" állnak az nem akárki.

    2011-08-23 13:09:16

@pipee: Én ne értek az ilyen dolgokhoz, de van egy olyan érzésem, hogy a legdurvább szereket nem éri meg akárkibe beletolni...

» MKB-VP   válasz erre
    2011-08-23 12:57:50

Kíváncsi lennék, hogy Roach mennyire foglalkozik komolyan az ukránnal. Nem hinném, hogy annyira komolyan veszi, mint az igazi nagyágyúkat. Ott lesz a ringsarokban?

Sajnos nálam a mérleg egyértelműen az ukrán felé billen. Valószínűleg jobb taktika (Roach miatt), WBA pontozás, hazai pálya. Karcsi talán jobb képességű, de kérdés, hogy annyival jobb-e, hogy kiüsse a srácot, mert más esélye nincs.

» Layman   válasz erre
    2011-08-23 12:41:23

Egyedül Roach miatt aggódom. Biztos kezelte az ukrán gyereket is azokkal a frankó doppingszerekkel amikkel Pacquiaot, Khant meg annak idején Toney stb nyommatta. Azoktól a kimutathatatlan allóképességet javító anyagotól tartok legjobban. Remélem Karcsi ki tudja ütni a srácot. Nagyon szurkolok neki!

    2011-08-23 12:41:22

@mola: Ha Balzsay olyan produkciót fog mutatni, mint Gutknecht ellen, akkor fölösleges volt kiutaznia és ezt komolyan így gondolom!

» ogreface   válasz erre
    2011-08-23 12:33:58

@mola: ezzel valoszinu (legalabb is remelem), hogy KArcsi is tisztaban van es plusz motivaciot jelent neki...! ha nem csak a zsetonert megy, hanem bizonyitani is akar, akkor 110%-ot fog nyujtani ...! hajra KAresz!!!!

» zolimt   válasz erre
    2011-08-23 12:01:55

Elmondom mi lesz! Balzsay kiütni nem fogja tudni Kashtanovot, szűken megnyerné a meccset pontozással, de a bírók ki fogják hozni egyhangúan az ukránt győztesnek, ugyanaz lesz a forgatókönyv, mint Gutknecht ellen! Ukrajnába Balzsayt áldozati báránynak viszik, kérdés, hogy lesz-e akkora szive, hogy kiüsse Kashtanovot, mert ha nem akkor tényleg vége a karrierjének!

    2011-08-23 11:38:52

Szerintem Karcsi mentális és fizikális kondícióján múlik az egész meccs. Remélem nem lesz túledzett és kellően motivált is lesz. Muszáj legyőznie ezt a fiút!
Roach miatt meg csak attól félek, hogy akár itt is előkerülhet egy kis "balut"! ;-)

» ogreface   válasz erre
    2011-08-23 11:32:39

Balzsaynak mindenképpen megéri ez a kirándulás, ekkora felhajtás ugyanis nagy bevételt hoz. Meg lehetett kérni az árát a fellépésnek. Ha Karesz nyerne, újabb nagy pénzhez juthatna.

» Bumbum   válasz erre
    2011-08-23 11:01:06

Én most láttam először bokszolni Kashtanovot. Szerintem nagyon rossz formában kellene lennie Karcsinak hogy ne nyerjen. Egyértelmű esélyes nálam. Bár a hazai pontozás mindig kérdésesé teszi a dolgokat.

    2011-08-23 10:38:59
Ugrás az oldal tetejére