×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Amikor minden bokszra fordul: Wladimir Klitschko vs. Tony Thompson II.

2012-07-04 15:10:14 /
A nyári kánikula talán jobban forrósítja a kedélyeket, mint ez a visszavágó mérkőzés, ami izgalmasnak talán kevésbé, érdekesnek viszont annál inkább tekinthető, hiszen Klitschko kevés hozzá hasonló fizikai paraméterekkel rendelkező ökölvívóval találkozott pályafutása során, így természetszerűleg nem mozog annyira komfortosan ilyen közegben, mint a nála alacsonyabb riválisok ellenében. Thompson viszont pont egy Wladimirhez hasonló magasságú, karhosszú ökölvívó, aki ráadásul balkezes is, és 2008-ban okozott néhány nehéz pillanatot a világbajnoknak. Elmondása szerint bosszúra szomjasan érkezik az összecsapásra, szeretné megtorolni az ukrán Acélkalapácsnak, hogy négy évvel ezelőtt a családja és barátai szeme láttára utasította őt a padlóra. Lássuk, mire számíthat, aki a hőségben egy hideg sört és egy Klitschko meccset választ szombat este!

Greg: "Hajlított karú ütések, felütések, horgok - ha Wladimir végre kibújik a jabek és fogások nyújtotta komfortzónából, és beveti ezeket az edzésvideók szerint azért általa is ismert dolgokat, akkor sima címvédést jósolok. Az előző meccsük nekem nagyon nem tetszett, rengeteg volt a fogás, és Vova képtelen volt sutba dobni a jabelős taktikáját, még úgy is, hogy láthatóan ez nem működött túl jól Thompson ellenében. Úgy gondolom, kb. 6-7 menetig megint eltáncol majd egymással ez a két mélynövésű fiatalember, Klitschko a meccs elején szenvedni fog megint, hogy belője az ütőtávot, kb. az ötödik menet táján aztán meg fogja találni, amit keres, több hangsúlyos ütést bevisz majd Thompsonnak, a nyolcadik menetben pedig egy, a Chambers meccsen látott balhoroggal kifekteti a kihívót.".

DopeMan: "Tudom, hogy most sokakat kiakasztok, de gyűlölöm a Klitschko fivérek bokszát. Még a tehetségesebbnek kikiáltott Wladimir is borzalmas számomra. Emanuel Steward miatt folyton azt hiszem, hogy a boksza össze lett rakva, de aztán a meccseit látva ezt sem írom alá. Illetve mégis. Az edzőfenomén egyvalamire mégis kiválóan megtanította Klitschkot. Mégpedig arra, hogyan aknázza ki az egyetlen tulajdonságát, amiben óriási előnyt élvez szinte mindegyik ellenfelével szemben: a méret és erőbeli fölényét. Nagy ütések (azok jönnek maguktól), sok fogás és dulakodás (ami felőrli az ellenfeleket többnyire előbb vagy utóbb). Legutóbbi Mormeck elleni kínszenvedése is ezt támasztja alá. Egy olyan bokszolóval görcsölt négy menetig, aki szinte ütést sem indított ellene és alig várta, hogy lemehessen alfába. Visszanéztem az első Thompson elleni meccsét. Nem is emlékeztem, hogy az amerikai így megszorongatta Wladimirt. Szépen beverdesett neki és nagyon jól helyt állt egészen a kiütésig. Tony jó érzékű és szemű bunyós, kemény és az ütést is bírja, viszont ahhoz, hogy Klitschko ellen eredményes legyen, dinamikátlannak és cammogósnak látom. Az HBO kommentátorai is ezt hiányolták belőle anno. Nem hiszem, hogy az idő múlásával beleköltözött az ifjú Mike Tyson spiritusza, ezért én Klitschko győzelmére tippelek, akár idő előtt. Ennek ellenére jó ellenfélválasztásnak gondolom és megfelelő forma esetén meg is izzaszthatja az ifjabbik testvért. Sajnos legitim kihívókban most nem dúskál a nehézsúly, de az ukránokat a legnagyobbakhoz hasonlítani dőreség lenne. Hangsúlyozom, hogy ekkora méret és erőfölény híján már ebben a mezőnyben sem lennének világbajnokok. Kár, hogy Haye nem erőltette meg magát egy kicsit jobban, és így csak azt bizonyította be, hogy mennyivel jobb ökölvívó, mint a Klitschkok. Ha már Haye, a Chisora elleni derbit százszor jobban várom, nem beszélve az öreg Toneyról...hátha megrázza magát az öreg oroszlán még egyszer utoljára."

Prof: "Sokaknak már szinte csak a tömény unalom és nézhetetlen mérkőzés jut eszébe, ha a fiatalabbik Klitschko címvédéseinek tömör összefoglalóját kellene adni. Pláne, ha még előtte járunk a derbinek, mert akkor meg jön az ismert "ki ez a nímand ellenfél, és ugye Vlad a régi szép időkben ezzel a bokszával a fasorban sem lenne" minősítés. De hát valljuk meg, Vladimir nem sokat tesz azért, hogy csattanós választ adjon a fanyalgóknak, vagy épp csattanós KO-val vessen bőven idő előtt véget a soros mérkőzésének. Pedig a képességei meglennének ehhez, de a történelmi tényezők (Sanders, Brewster emléke az egyik odalon, Steward mester és taktikája a másik téren) mára már elintézték nekünk, hogy Klitschko kellő alapossággal (vagy épp impotenciával?) menjen a csatába... Összességében ez neki legyőzhetetlenséget jelent, de a semleges nézőknek bizony nem nagyon megy fel a pulzusuk a jabeket látva. Mégsem álltam soha azok táborába, akik egészében véve vonják kétségbe Klitschko értékeit, hisz a boksz szabályai szerint valakinek vagy a saját felségterületén kellene túljátszani, kipontozni, szétjabelni Klitschkot, vagy ezt a biztonsági bunyót kellene erőből elsöpörni. Hogy ez csak elméletben lehetséges, de fizikailag nincs olyan élő ember, aki meg tudná valósítani? Hja kérem, erről van szó. Thompson az első receptet követi: nincs számottevő mérethátrányban, ő is szeret és tud jabekkel operálni, kellően taktikus és okos a ringben - csak épp mindenből kicsit kevesebbet mutat fel Vladimirnál... A második utat meg szerintem csak a szurkolók romantikus álomképében vagy épp időutazásaiban szereplő fiatal Tyson tudná választani, de hát ennek a közelre bújok, törzsből mozgok, vízfakasztókat ütök stílusnak a tényszerű sikere a mai Klitscko ellen semmiképp nem várható el 100%-os biztonsággal a mai mezőnyből - sem. A mostani mérkőzésen az egyetlen izgalom talán az lesz, hogy bejön-e annak a merész húzása, aki a pontozásos ukrán sikerre tippelt. A 8. menettől már igencsak izgulni fogok tehát, hogy Thompson talpon maradjon! Merthogy a papírforma szerint Klitschko élesebb lesz, mint volt kettejük első meccsén, az amerikai meg puhább, tompább. Természetesen minden szuperbiztos tipp, így a Klitschko-győzelem is egyszer elúszik az életben, de hogy ez épp most fog megtörténni pl. egy sérülés vagy hirtelen összeomlás miatt, azt nem lehet tudni... Hát üljünk le a képernyő elé, és lássunk csodát? Ha ezt nem is, de egy nyitottabb, gazdagabb ütésrepertoárt nem csupán az edzésen, a sajtónak bemutató Klitschkot elvárhatunk szurkolói minőségünkben, még ha az eredményességet, biztonságot értelemszerűen szem előtt is kell tartania az ukrán óriásnak..."

Erwin: "Számomra alapvetően egy kérdés van a mérkőzéssel kapcsolatban: Klitschko vajon az ígéretéhez hűen megpróbál látványos bokszot bemutatni, és a tőle megszokottól eltérően agresszívabb taktikával gyorsan kiüti Thompsont, vagy biztos, ami biztos alapon marad a jól bevált receptnél, és balegyenesekre alapozva, minimális kockázatot felvállalva pontozásos (esetleg késői kiütéses) győzelmet arat. Az első mérkőzésen látszott, hogy Thompson úgy ahogy van kellemetlen ellenfél Klitschkónak, ezért most sem mernék arra fogadni, hogy - sutba dobva a jól begyakorolt taktikát – le fogja támadni. De miért is tenné, ha a győzelmet – ami a legfontosabb - így is begyűjtheti? Az már sokszor halhattuk, olvashattuk Klitschkotól, hogy számára ma már inkább sakkjátszmának számít egy bokszmeccs, és fontos számára, hogy lehetőleg ne kapjon ütést, vagy minimális mennyiségben, és nem hinném, hogy most tenne erőszakot magán. Tippem szerint a kezdeti menetekben mindkét féltől szinte csak egyeneseket (és sajnos sok fogást...) láthatunk, majd a találkozó felétől Klitschko jobbal is ütni kezd, Thompson pedig a 10. menet körül kapitulál."

 


2012. július 7. - Profiboksz.hu


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

"Amikor Schumacher már vagy hetedjére lett világbajnok, akkor a saját istálója zavarta el a péróba, mert már senki se volt kíváncsi az F1-re. "
Kicsit offolunk de azert ez helyreigazitast erdemel. Schumachert a 7.-k cime utan Alonso 2x megverte majd mivel Massa-t kirugtak volna a ferraritol igy Schumi elkoszont, ami eleg kedves gesztus volt tole.
"Aki pedig az Erdei Zsolti meccseit a Klicskó meccsekhez hasonlítja szerintem nagyon tévúton jár. Nem amiatt, hogy magyar vagyok vagy sem, hanem számomra sokkal technikásabb és élménnyel teliek, mint a Klicsko meccsek"
Azert volt egypar jo Klicsko meccs is es volt egy par fordulatos vagy akar dramai is. Minden tiszteletem Madar-e de az O boxa is eleg unalmas megha technokasabb is. Nem veletlenul nem kajoljak USA-ban.
Az viszont erdekes es oka van hogy a Klicsko fiukat miert szeretik ennyien Magyarban is. Nem magyarok,igazabol sok kozunk nincs hozzajuk,de megis, sokan szeretik, sokan utaljak de kozombos nem sok ember veluk szemben.

» TITANIUM   válasz erre
    2012-07-09 07:32:01

@pipee: "...elég lett volna egy edzőteremben lerendezni." Igaz, nagyon igaz! Csak akkor Klicsko sparring partnerei röhögték volna magukat halálra, mert szerintem egy átlag edzésen nagyobb teljesítményt mutatnak, mint ez a Thompson gyerek most.

Egyébként én a Klicsko menedzsereinek a fejével is úgy gondolnám, hogy most már sok a Klicskókból és elküldeném őket valami dubaji luxusszigetre nyaralni egy jó időre. Egyáltalán nem lepne meg, ha ezután a meccs után nem tudnák eladni a következő Klicskó meccs jegyeinek a felét se. Mondtam már, hogy ahogy Mozart a zene Beethovenje :-), úgy a Klicsko brothers a nehézsúlyú profiboksz Schumachere. Amikor Schumacher már vagy hetedjére lett világbajnok, akkor a saját istálója zavarta el a péróba, mert már senki se volt kíváncsi az F1-re.

Aki pedig az Erdei Zsolti meccseit a Klicskó meccsekhez hasonlítja szerintem nagyon tévúton jár. Nem amiatt, hogy magyar vagyok vagy sem, hanem számomra sokkal technikásabb és élménnyel teliek, mint a Klicsko meccsek. Igenis vannak benne fordulatok és drámák. Én személy szerint sose értettem a nyammogókat és azt, hogy álérveket hoznak fel vele szemben (unalmas boksz), amikor nem tudnak elintézni megfelelő partnereket neki. Mr. Di Bella, én sokkal többet vártam Öntől!!!

» Szun-ce   válasz erre
    2012-07-08 23:00:17

Most kéne befejezni a személyeskedést. Aki folytatja akár ezt, akár a többiek provokálását, az mindenféle további figyelmeztetés nélkül azonnal végleges kitiltást kap.

    2012-07-08 17:43:20

amúgy meg az hogy a többség véleményét megosztom veletek, elvileg segíthetne a tisztánlátásban.
hogy miért alakul úgy ma, hogy a boksz veszít a nézettségéből, mma meg annak helyén tért nyer.(mert ez történik)
de ha csak így 5en egymásnak írogattok, akkor erre nem fordítatok figyelmet.

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-08 17:14:24

@gyurcio: Lehet hogy nem mindenben értenek itt egyet az emberek,beszélgetünk,vitázunk,de hosszútávon mire jó ez?Mindíg voltak olyanok akik más vizeken eveznek/lesznek is/ ők is értenek a szép szóból szerintem.Én is az "ellenség"-hez tartoztam anno akárcsak akik most parkolópályán vannak,de ez nem vezet sehova,mások is olvasgatni szeretnének itt rájuk nézve is gázos ez a viselkedés.

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-08 17:05:39

@Shaham: amúgy az is igaz amit te írtál. és örülök, végre-hosszú ideje először- tényleg megnézted-átgondoltad amit írtam.
jogos, wladimirt se biztos, h verné mindenki mp-ek alatt. csak feltételezés.

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-08 16:57:46

Azért dobtam be Overeem-et mert meccs után üres ábrázattal ültem ,és tűnödtem hogy kilehetne aki megszorongatja őket rendesen.Majd az jutott eszembe hogyha Mormeck olyan prokcióval kiállhatott ,akkor nyugodtan hozhatnak neki valakit aki talán boxolna is.Ehhez beszari alakok nem jók .Overeem,Hary,Schilt, nem beszarik ...kikapnának ,de nem félnének ! Thompson ennyit tudott,Õt ne is kritizáljuk .Viszont elég sok név van aki nem érdemelte meg hogy Vb meccset boxoljon. Ha Nincs megfelelő ellenfelük,márpedig nincs, akkor óhatatlan ,hogy előkerüljön ez a téma,és más küzdősportok bajnokait hasonlítsuk össze. Utca nyelven szimplán csak annyi érdekelne ,hogy "ki a keményebb".
Tartom magam ahhoz ,hogy Overeem 2-3 menet alatt tudna meglepetést okozni. De többet nem tehetne box szabályok között. És még annyit ,ha összejöhetne egy ilyen mecs ,nem pont Overeemmel,de valamelyik naggyal ,akkor elöbb leülnék megnézni ,mert kuriózumnak számítana.
Valahogy így jött képbe ez a párosítás.

» Dirhanka   válasz erre
    2012-07-08 16:26:12

@Shaham: "Egyébként meg akkora troll vagy mint állat."


ezt azért ne,ennyit nem ér az egész....

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-08 16:21:33

@kovacsik: Rendben, de valaki tényleg felhozta anno.
Amúgy volt ez már téma a profiboksz.hu-n:http://www.profiboksz.hu/egyeb...
Figyelmedbe ajánlom Mercert.

    2012-07-08 15:04:30

nem toney-ra gondolok,mert ő nagyon is jó ökölvívó(mégis gyorsan elvérzett mma-n)

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-08 14:28:48

@tomba: nem, kimbot én??
ne sértegess.
ő nem mma-s,ezt te is tudod(remélem).
ne hozz fel hülye példát, mert akkor én is keresek egy nevenics bokszolót, akit bedobtak mma-ba, és ott kicsinálták.

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-08 14:27:45

Ez eben a formában nem igaz. Több MMA-s is elment bokszolni, és közepesen teljesítettek. Nemrég még Kimbot istenítette is valaki (remélem az nem te voltál), aki MMA-ban is keveset mutatott, bokszban meg végképp semmit.
Most úgy tudom Hary és Saki is átmegy ökölvívásba, drukkolok nekik, de úgy gondolom, hogy erős középszerig juthatnak. Meglátjuk.

    2012-07-08 14:14:57

pont ez a felsőbbrendűségi tudat a klicskókkal kapcsolatban olyan unszimpatikus.

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-08 14:08:29

@Tigga: ugyanolyan nevetséges, hogy úgy leírjuk bármely mma-st, h soha nem láttuk őket bokszolni wladimir ellen?
ha én nem lehetek biztos(nem is vagyok, ezért írtam esélyest,nem győztest)
), h győzhet mma-s ellene, mert nem láttam meccset, akkor ti hogy lehettek biztosak, mikor ti sem láttatok közös meccset??

nem logikai ellentmondás?

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-08 14:07:18

hagyjuk már az MMA témát, lassan pókerjátékosokhoz hasonlítod a Klicskó testvéreket, hogy Ivey akármikor lenyomná őket heads upban.

Hogy boxban megverné egy akármilyen MMA-s a Klicskókat? Nevetséges.

"Hic Rhodus hic salta", ahogy a bunkó rómaiak mondták: ahol lehetőség van a tettleges bizonyításra, ott az üres szavakkal dobálózás súlya csekély.

    2012-07-08 14:00:51

@kovacsik: De ki beszélt itt szerződésről. arról volt szó, hogy Overeem agyonverné a két Klicskót (egyszerre is), vagy nem. Erre jössz azzal, hogy persze, agyonverné őket, de sajnos nem mehet,, mert a szerződése.
Amúgy szerinted az UFC vezetése nem imádná, ha egy "ő kutyájuk kölyke" lezúzná a nagy Klicskót? mibe, hogy elengednék, ha látnának rá egy csöpp esélyt is - már csak a reklám kedvéért.
Az a baj, hogy MMA-s csőllátásban szenvedsz. Ami nem jelenti azt, hogy én nem szeretem, sőt, én is a legösszetettebb küzdősportnak tartom, de a realitások azok realitások.
Ha egy MMa-st kiállítasz egy bokszolóval a boksz szabályai szerint, az olyan, mint ha levágnád az egyik kezét (vesd össze - félkarú óriás). Elveszed a technikái 3/4-ét.

    2012-07-08 13:56:57

@leibigab: igen,itt 'biztos' pénz, bokszban meg nagyobb lehetőség, de nagyobb kockázat.
főleg, mert ha mondjuk 5 évre leszerződött, akkor ő a saját prime-időszakában van. utána már nehéz átállni bokszra.
de tartom, h több esélye lenne közülük sokaknak, mint fordítva.
sztem, ha nem lennének így megkötve, látnánk meglepetéseket..

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-08 13:55:25

@kovacsik: "hallottál olyat, h szerződés?
mert van olyan..."

Hallottam már ilyenről, de ezek a szerződések álltalában 1-2 néhány évre szólnak, nem életfogytig. Tehát ezek lejárnak, és mikor hosszabítás van, miért hosszabbítja meg? Nézetem szerint azért, mert az MMA-ban a legjobbak között van, és tisztában van vele, hogy a bokszolók között max a középszerre lenne esélye, de semmiféle garanciát (esélyt) nem lát arra, hogy közöttük is a legjobbak közé kerülhetne. Tehát inkább marad a kevesebb de biztos pénzért a legjobb MMA-sok között, minthogy átmenjen és elvesszen a középszerű bokszolók között, esetleg még kevesebb pénzért.

» leibigab   válasz erre
    2012-07-08 13:43:45

nem kapitalizmusban élsz?
"Ha tized annyit keresne, mint Vlad a meccseivel, akkor kivásárolná magát, oszt jónapot.".
a főnöködet is kivásárolhatod a saját cégéből, ozt jónapot, tied a full profit. de nem teszed meg.
mert vannak korlátok(pénzügyi,szerződéses),amit nem lehet áthágni.

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-08 13:35:12

@tomba: miért, te mit tudsz a szerződéseikről amit mi átlagpolgárok nem?
Neked küldik emailban(?), h bár azt mondjuk a nagyvilágnak,nem mehettek máshova, de tomba úr, parancsolj, a valós szövegben nincs ilyen kitétel..

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-08 13:33:39

@kovacsik: Ha tized annyit keresne, mint Vlad a meccseivel, akkor kivásárolná magát, oszt jónapot.
Persze amikor leírtad, hogy tényleg elhiszed azt a hülyeséget, amit írsz, akkor tulképp okafogyott is lett a vita.

Egyébként én pl. azt a szabályrendszert szerettem a legjobban, ami a legtöbbet engedett, (az én időmben ez a free-fight volt) de a realitásokkal azért számoljunk már.

    2012-07-08 13:23:34

@TITANIUM: te meg csak isteníted wladimirt,non-stop.
pedig csak egy bokszoló,se több,se kevesebb.

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-08 13:18:15

@leibigab: hallottál olyat, h szerződés?
mert van olyan...
és sokan-pl épp ufc is- kiköti, h máshol nem versenyezhet vki.
kielégitő volt a magyarázat?

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-08 13:17:07

@kovacsik: Kovacsik,nem ez a cikk temaja de azert csak nyomod a zoldseget mi lenne MMA-ban Wowaval. Gondold el Overeem-et hogy megalaznak a tour de france-on...

» TITANIUM   válasz erre
    2012-07-08 13:08:15

@kovacsik: "részben egyetértek, de sztem mma-ban arányaiban töb bvan olyan, aki nem lenne esélytelen bokszmeccsen.(pl overeem v dos santos wlad ellen)
bokszolóból arányaiban kevesebbet látok hogy akárcsak minimális eséllyel is indulhatna mma-ban."

Én azt nem értem, hogy miért kellene ott eséllyel indulnia. Az egy más szabályrendszer. Messinek sem kell a kézisek között eséllyel indulnia ill. a kézisek sem akarnak bizonyítani fociba, mert esélyük sem lenne. (Ha valamelyik annyira jó lenne a fociban, menne át hozzájuk, hogy hátha a Barca alkalmazza sokkal több pénzért. A legeredményesebb bokszoló ha nem tud MMA-ban is a legjobb lenni, az szégyen? De hát a legjobb MMA-sok sem igen tudnának bokszban bizonyítani, hiszen nagyságrendekkel több pénz van a bokszban, és ha bokszban is megtudná állni a helyét, akkor valószínűleg a sokkal több pénzért azt választaná. Mit gondolsz, Overeem, Dos Santos miért nem nyergelt még át profi bokszba sokkal több pénzért, ha annyira jónak érzik magukat?

» leibigab   válasz erre
    2012-07-08 13:05:25

és ami ugye neki busásan jövedelmező szabálytalanság a bokszban(lökés, fogás, lenyomás), azzal ott senkit nem lep meg.
ott fogdoshatna kedvére, (kb 4-5mp-ig..)

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-08 12:55:25

@kovacsik: Én is így látom!

» Dirhanka   válasz erre
    2012-07-08 12:54:55

@gyurcio: Eddig úgy tűnt, téged.

    2012-07-08 12:52:14

@leibigab: "Ez oda-vissza működik. Wladimir ott esélytelen, a legjobb MMA-sok pedig a boksz szabályok szerint lennének azok, Wladimirral, de még nála gyengébb ökölvívókkal szemben is."
részben egyetértek, de sztem mma-ban arányaiban töb bvan olyan, aki nem lenne esélytelen bokszmeccsen.(pl overeem v dos santos wlad ellen)
bokszolóból arányaiban kevesebbet látok hogy akárcsak minimális eséllyel is indulhatna mma-ban. (ha már wladimir, egyetlenegy nevet sem tudnék mondani, aki ellen minimális esélye lehetne,mert: nagyon statikus, kikapják a lábát, egy komolyabb ütés után megszédül, földön-pláne szédülten-botrányosan esetlen, magatehetetlen, még ökölvívók között is kirívóan)

de nem ez a cikk témája.

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-08 12:51:06

@gyurcio: "Kit érdekel, hogy mit csinálna Klicsko a MMAban? Szerintem Messinek esélye se lenne Federer ellen teniszben."

Igen, jó példa:)

» leibigab   válasz erre
    2012-07-08 12:50:19

@kovacsik: Kit érdekel, hogy mit csinálna Klicsko a MMAban? Szerintem Messinek esélye se lenne Federer ellen teniszben.

» gyurcio   válasz erre
    2012-07-08 12:43:48

@kovacsik: "de van köztük aki nagyon jó ökölvívó is lehetne.csak más úton indult el."

De mivel más úton indult el, így már akkora lemaradása lenne az ökölvívókkal szemben, hogy max 1 középszerű ökölvívó jöhetne ki belőle, ha át állna teljesen a bokszra. Ha pedig az áttállásra nem szánna éveket, akkor még annyi sem.

"de még így is látszik benne a 'lehetőség'"

Igen, mint középszer maradna számára a lehetőség.

"bokszoló-főleg ilyen koordinálatlan,mint wladimir-viszont ott esélytelen."

Ez oda-vissza működik. Wladimir ott esélytelen, a legjobb MMA-sok pedig a boksz szabályok szerint lennének azok, Wladimirral, de még nála gyengébb ökölvívókkal szemben is.

» leibigab   válasz erre
    2012-07-08 12:42:03

sok mma-s nak bokszban keresnivalója sem lenne,mivel birkozó-jiu-jitsu-cath-sa-cath-can alapokkal rendelkeznek.
de van köztük aki nagyon jó ökölvívó is lehetne.csak más úton indult el.
de még így is látszik benne a 'lehetőség'.
bokszoló-főleg ilyen koordinálatlan,mint wladimir-viszont ott esélytelen.

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-08 12:29:43

@tomba: igen.

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-08 12:27:12

@kovacsik: Hát ja. Az MMA az MMA. A sok hülye meg ott gyűri egymást, ahelyett, hogy elmennének ökölvívó világbajnoknak. Te elhiszed ezt a hülyeséget?

    2012-07-08 12:24:52

amúgy abban igazat adok a wladimir 'védelmező-brigádnak', h mma-t ide hozni erős.
Tehát nem mma-s harcost bokszra, hanem mma-t,mint műfajt.
mert mma-ban nem csak overeem, de mindenki akit tv-ben láthatsz, másodpercek alatt csinálná ki wladimirt, botrányos mozgáskultúrája(illetve annak hiánya) miatt.
úh nem fair.

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-08 12:20:22

Vissza kellen adni vagy két övet ennek a fiúnak, hogy más is világbajnok lehessen mert ilyen nulla meccsekért kár mind a négy övet lefoglalni. Pl Mexikónak még úgy sem volt nehézsúlyú világbajnoka így Arreola valaki ellen megszerezné mondjuk az üres IBF címet így meglenne az öröme neki is meg a hazájának is. Egy olyan címeggyesítést pedig el lehetne vinni az államokba is. Bár úgyis megverné Klicskó akármelyiket akárhol ezzel a sótlan de eredményes bunyóval.
A Thompson meccs után az a véleményem, hogy ezért kár volt kibérelni a nagy futballstadiont elég lett volna egy edzőteremben lerendezni.:-)
Vonuljanak már vissza a Klicskók a fenébe más is boldoguljon! Elég volt már belőlük.

    2012-07-08 12:18:54

@Dirhanka: overeem.
hát igen, erősen esélyes h kiütné wladimirt.(mma-ba 10 másodperc alatt, kick-boxban 20 mp alatt, boxban pedig 50-50% esélyt adnék nekik)
én csak azért ne hozom fel példának soha, mert ő nyilvánvalóan doppingol, nem lenne fer.

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-08 12:16:13

@Dirhanka: Amúgy Vlad pont abban a korban van, amikor a test sporttól, mindentől függetlenül nehezedni kezd. Egy huszonéves teljesen kisportolt ember is tömegnövekedésen esik át 30-40 felé.

    2012-07-08 12:04:31

nem néztem a 'meccset'. volt, jobb dolgom is.
de most olvastam a hozzászólásokat.
hát,van egy érzésem, h én jártam jobban:)
és full ideg lettem volna, ha emiatt a szánalom miatt elcseszem a nyári szombat estét.
persze olvasom a védelmezőket: 'ki várt itt látványos meccset??... minek a látvány??... miért szidja mindenki ezt a géniuszt?..."
:)
nagy meccse lehetett...
silva sonnen II viszont az volt!!

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-08 12:02:36

@Dirhanka: Én meg megnézném őket Chuck Norris, Vasember vagy Voldemort ellen:) Kb. ennek is annyi értelme van mint a régi "nagy" nevekkel dobálózni.

» gyurcio   válasz erre
    2012-07-08 11:56:46

@tomba: Igen, én is azt figyeltem, hogy egész más stílusban bokszolt, mint szokott. A testtartás, a lógatott karok stb. Szerintem Stewart kifejezetten Thompsonra készített egy forgatókönyvet, Wlad pedig lejátszotta.

    2012-07-08 11:18:13

@tomba: Arról nem is beszélve,hogy Klicsek a töredékét sem fogta annak,mint amennyit szokott.Sőt,szerintem kevesebbet fogott,mint Thompson.Agresszív volt,magabiztos,végig irányított...Mi kell még?És még a kiütés is viszonylag gyors volt...Szerintem nagyon egyben volt tegnap a fiú...-)

    2012-07-08 11:14:41

bár ez a 2 kiló is ...hát ,ha beleásnám magam jobban, megmondanám hogy lehet-e naturálba ,csupán kajával kiegészítőkkel,és edzéssel ennyit felszedni. Egyébként lehet, csak a box mozgásából eredően mást akar a szervezet,nem akar túl sok izmot .Ez viszont tuti!

» Dirhanka   válasz erre
    2012-07-08 11:08:53

Nem gyülölködtem ,nem gyűlölöm őket. Tisztelet a sportemberi mivoltuknak mindentéren. Soha nem tudnám a felét sem utánnuk csinálni amit eddig ők megtettek . És sorry ezért az 5 kilós dologért valamit félre hallottam ezek szerint. 2 kiló izom 4 hónap alatt az Õ szintjükön simán elképzelhető. Az én szenvedésem pedig tényleg nem összevethető élsportolokkal.De ezeknek a tényeknek a fényében sem vagyok teljesen meggyőzödve arról ,hogy illegális szerek használata nélkül lettek a Kliccsek azok ,amik ma. Természetesen Tyson ,Holy,Morrison ... és sajnos Alira is igaz, hogy a vitaminok mellé becsusszant ez-az .Legalább is Larry Holmes elleni meccs előtt biztosan.A többikre meg csak rá kell nézni.

Ez tényleg örökvita lesz Klicskok Vs 70' 80' 90' évek legjobbjai. Szerencsére :D!

Ez a rohadt alma kicsit erős .Nagy harcosokról beszélünk ,nem sarki kocsmákban keménykedő parasztokról.Mert Azokat lelehet degradálni rohadt alma példákkal és kell is. De lent említett bajnokok Igen is megizzasztanák mind a kettőt. A Fiatalt pedig ki is ütnék elég hamar. Frazier 17 centivel lenne alacsonyabb .Jelentős de nem megoldhatatlan. Főleg nem neki! hehe

» Dirhanka   válasz erre
    2012-07-08 11:04:47

@TITANIUM: ennyi évesen, ilyen edzésmúlttal igen.. már rég felélte a genetikai adományait :) ezt nem lehet naturálba

» tollanik   válasz erre
    2012-07-08 10:50:51

"Azt mondják manapság az bukik meg doppingon akit elakarnak kaszálni.Ez a tegnapi szép nagydarab ukrán marha 112,5 kilóval ment be a szorítóba. 190 magas vagyok de rettentően küzdök 1 kiló izom felszedésével ez meg hónapok alatt 5 kilóval lett nehezebb láthatóan izomban... Hát igen, jó helyről szerzik a Növekedésit... "
Namost Wowa tobb mint 4 honap alatt felszedett 2 kilo izmot. Ez mindenkeppen szteroidnak koszonheti? Ne gyulolkodjunk mar Dirhanka

» TITANIUM   válasz erre
    2012-07-08 10:15:17

@Dirhanka: Gondolom te is gyerekkorod óta élsportoló, olimpiai bajnok vagy, így érdemes összehasonlítanod magad vele... Egyébként Vova 2 kilóval volt nehezebb, mint az előző meccsén, de 2 éve is volt már 112 kg... Tyson 22 centivel alacsonyabb és 100-108 kg között volt a súlya, érdekes...

» deniro2   válasz erre
    2012-07-08 10:13:11

"70 esek meg egyenesen felaprítanák őket.Látom hogy ez sokaknak fáj ...:)Én ezen vagyok akkor is ... Eltudod képzelni hogy egy Joe Frazier mit csinált volna ezekkel? Vagy Egy Ken Norton? Vagy Egy Larry Holmes ?"
Semmit nem tudtak volna csinalni mert fel sem ertek volna oket. Leutottek volna az ukranok a torpeket mint a rohadt almat.

» TITANIUM   válasz erre
    2012-07-08 10:11:44

@ogreface: Pontosan tudod miről beszélek.

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-08 10:09:50

A következőként látom. Thompson azt mondta, jól felkészült Klicskóból. Tudja mit kell tenni, nyomást fog gyakorolni, és job csatában fog győzni.
Ehhez képest azt láttam, hogy Klicskó (vagy Steward) volt az, aki többet tanult az első meccsből. Klicskó folyamatosan kivette a fejét a megelőző ütésekből, a szokottnál sokkal mélyebben állva sokszor testből hajolt hátra, miközben persze ballal ha tudott belekaszált Thompson ütéseibe. Azt is észre lehetett venni, hogy a háta hajlás hatékonyságát növelendő, kicsit előrébb dőlt, mint szokott, kvázi ugratta Johnsont. Mint Roy, vagy pont ellene Calzaghe. Így gyakorlatilag az első pillanattól hatástalanította Thompson legerősebb fegyverét.
A leütés klasszikus volt, a kiütésnél meg az agyrázkódott Thompson már nem akart felállni.
Az MMA-sok meg, ha nem foghatnak esélytelenek, hagyjátok már ezt a hülyeséget. Hary nagyon jó kezű a K1-ben, de bokszban ez szerintem az erős középmezőnyhöz lehet elég. Ráadásul nem rúghat fejbe senkit, úgyhogy hagyjuk már ezt is.

    2012-07-08 09:26:31

Elő kellett rántanom Overeeemet mert profi boxert nem tudok aki legyőzné őket. De az hagyján hogy én nem tudok , de még Szántó úr sem tudott megnevezni senki komolyat.

Azt mondják manapság az bukik meg doppingon akit elakarnak kaszálni.Ez a tegnapi szép nagydarab ukrán marha 112,5 kilóval ment be a szorítóba. 190 magas vagyok de rettentően küzdök 1 kiló izom felszedésével ez meg hónapok alatt 5 kilóval lett nehezebb láthatóan izomban... Hát igen, jó helyről szerzik a Növekedésit...

Bandi78 teljesen egyetértek veled,és még csak a 90 es éveket említed. 70 esek meg egyenesen felaprítanák őket.Látom hogy ez sokaknak fáj ...:)Én ezen vagyok akkor is ... Eltudod képzelni hogy egy Joe Frazier mit csinált volna ezekkel? Vagy Egy Ken Norton? Vagy Egy Larry Holmes ? Nem ilyen meccsek lettek volna,És nem dobtam be GOATot sem :).

» Dirhanka   válasz erre
    2012-07-08 08:52:09

@Dirhanka: Kezdődik a K1es nevek előhúzása, nemsokára jön, hogy bezzeg a régi nagyok rommá verték volna mindkettőt egyszerre "nóta".Mindig ugyanaz történik...

» gyurcio   válasz erre
    2012-07-08 07:36:43

@Dirhanka: overeem minden doppingteszten elhasslna, mint ahogy el is hasalt. ibkabb ignashovot, vagy inkabb ustinovot neznem meg ellenuk. na ustinov nem hatodna meg par nagy utestol es ha o talal sem vigyorogna wlad.
a nagy helyzet az, hogy jiteles kihivoban nagy hiany van. es klitschko jo bunyos, fuggetlen attol, hogy vakok kozt... egy olyan korban, mikor tyson, holle apo, bowe meg lennox is aktiv volt, megorrisson es egy fiatal briggs is a mezonyben volt, lettek volna nem elore lefutott klitschko meccsek is. de ... a teny z teny. it dobott nekik a gep, abbol kihoztak a maxikumot. ezert respect.

» bandi78   válasz erre
    2012-07-08 03:30:59

Kár, hogy Haye nem erőltette meg magát egy kicsit jobban, és így csak azt bizonyította be, hogy mennyivel jobb ökölvívó, mint a Klitschkok.
Dope,azert te is tudsz hulyesegeket irni:-)

» TITANIUM   válasz erre
    2012-07-08 02:18:33

Hari betonalla keves lenne Wlad-hoz.

» TITANIUM   válasz erre
    2012-07-08 02:15:46

Ez egy rakás túró volt. Thompson kapott 1 pofont a szellős védekezése miatt, aztán már csak azon járt az esze, hogyan feküdhetne le fájdalommentesen a zseton felvétele előtt. Meg is találta a sarkot, ott kettős fedezékben, békésen összerogyott.

    2012-07-08 01:25:09

@dudás istván: Ezt most oda tetted "apa", mint mindig! :)

» ogreface   válasz erre
    2012-07-08 01:06:31

Igen, Overeem a laza és villámgyors kombinációival, meg Hari a betonállával meg a kikezdhetetlen és rendíthetetlen idegeivel kettétépné a nehézsúly elitjét, alfától ómegáig.
Mindegy ki, lehet az Paudits Béla is, csak ne Klitschko legyen a család neve, mert rajtuk kívül csakis látványos és izgalmas bunyósok vannak a súlycsoportban... :)
De nincs gond, mert a Chisora vs Haye nyolcon is ugyanúgy fogunk szórakozni, ahol már egy gumiszobában lesz a sajtótájékoztató, ahol a csak a nézők nem lesznek leszedálva... :P

» ogreface   válasz erre
    2012-07-08 01:01:06

Én úgy hallottam,hogy Badr Hari is lehet,hogy elkezdi a profi bunyót.Félni ő sem félne szerintem.Kérdés mit tudna mutatni..??

    2012-07-08 00:46:41

@Dirhanka: ja,tartaléknak meg ott lehetne king-kong vagy a yeti.

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-08 00:34:52

@zolimt: "Eubank Jr, van jovoje - ha visszavesz az arcabol, mert mar most vilagveronek kepzeli magat...!"

Szerintem semmim gond nincs ezzel! A fater pontosan tudja, hogy ez kell ahhoz, hogy a maximalis motivaciot kihozza belöle es kemenyen dolgozzon.

» traveler   válasz erre
    2012-07-08 00:28:59

http://www.youtube.com/watch?v...

Alistair Overeem ,őt küldeném Kliccsék ellen!Ez az ember nem félne tőlük

» Dirhanka   válasz erre
    2012-07-08 00:25:59

Eubank Jr elmehetne mma-ba is..:-)

http://www.bebo.com/FlashBox.j...

    2012-07-08 00:18:28

@Morgo: pontosan egyet ütött az első menetbe jobb kézzel és asszem az volt az egyetlen ütése is kb :)

» tollanik   válasz erre
    2012-07-08 00:16:09

@ogreface: senki és mindenki:))

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-08 00:09:52

@Layman: nem kell túlmisztifikálni:)))

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-08 00:08:38

Proksa kiütötte Hope-ot..

    2012-07-08 00:07:26

@Morgo: ugyes bunyos Eubank Jr, van jovoje - ha visszavesz az arcabol, mert mar most vilagveronek kepzeli magat...!

Proksa meg kicsapta Hope-ot...! szep volt

» zolimt   válasz erre
    2012-07-08 00:06:57

@ogreface: Két hasonló magasságú, hasonló ütőtávú és hasonló stílusú bunyós a legritkább esetben vív látványos meccset. Ez alól kivétel lehet egy Tyson vs. Tua meccs, ahol két tömör izomgolyó próbálja lemészárolni egymást :)

A ma esti meccsen nagyjából ez volt várható, bár én egy kicsit keményebb Thompsont vártam. Wlad pedig szerintem önmagához képest elég agresszív volt. Ment előre, kereste a rést és már az első menetben is ütött jobb kézzel.

    2012-07-08 00:05:42

@Layman: Ja, az elso leutestol a nehezsulyu kihivok java resze meglatogatta volna a padlot, es nem sokan keltek volna fel...

» bpjotruska   válasz erre
    2012-07-08 00:03:54

Ez is egy nulla volt sajnos, ahogy számítottam. Arreola sem fog tudni semmit sem csinálni azon kívül hogy ő nem fog kifeküdni az első jobbostól.
Helenius vagy Price kell ide, az ő ütéseiknek súlya van, és nincsenek nagy fizikai hátrányban. Persze 20%-nál több esélyük nekik sincs de másnak még annyi sem...

    2012-07-08 00:02:27

Csendben megkérdezném, aki eleve fikával állt az egészhez az mit várt? Miért nézte? Ez nem egy olyan ellenfél volt, aki "borzasztóbrutálkemény" kihívás lett volna, de legalább kiállt, nem volt "még nem vagyok kész", "majd mindjárt" meg "én megettem volna reggelire, de most éppen fáj a hajam".
A másik: Tudom, megkapom, hogy én nem vagyok magyar, de Zsolti is úgy fikázza az egészet, mintha Õ egy fénykorában lévő Roy Jones lenne, aki csuklóból aprítani a Dawsonokat és a teljesítményétől könnyes lenne az összes amerikai szakértő szeme. Azért kapjunk már a fejünkhöz! Ki várt itt valami iszonyú látványos mérkőzést???

» ogreface   válasz erre
    2012-07-07 23:58:36

Itt meg Proksa bokszol

http://www.thefirstrow.eu/watc...

    2012-07-07 23:58:11

@dudás istván: "de Tony agya már a kasszánál jár,tekintete végigpásztázza a tövig rágott körmű publikumot"

Szerintem nem járt neki az agya sehol, csak azt a komolyabb agyrázkódást próbálta feldolgozni a szervezete, amit az előző menetben szedett össze a jobbostól, az első leütés előtt.

Thompson kb. semmit nem tudott kezdeni Wladdal, de ha alibizni akar, az első leütésnél ott marad. Ezért kár szidni, a képességeivel meg ennyire ment.

» Layman   válasz erre
    2012-07-07 23:55:24

@zolimt: azt a senkinek nem kötelező néznie....magamra vettem...ha nem nekem irtad akkor bocsánat

» kolompar   válasz erre
    2012-07-07 23:55:04

Chris Eubank jr meccse most kezdődött

http://www.thefirstrow.eu/watc...

    2012-07-07 23:54:22

Hat ezt nem volt jo erzes vegignezni... Az elso 2-3 menetben meg ugy tunt, lesz keresnivaloja Thompson-nak, de ahogy kapot tpar kemeny utest, fejben fel is adta a meccset... en egy megtort oregembert lattam a meccs vegen, remelem visszavonul, es elvezi a megkeresett penzet, mert szimpatikus ficko amugy...

» bpjotruska   válasz erre
    2012-07-07 23:51:32

Hát azért én nem szeretnék úgy "nem megütve" lenni, mint amennyire "nem volt" megütve Thompson az első számolásnál...:)

» dermedt   válasz erre
    2012-07-07 23:50:56

@kolompar: olvass vissza egy piciket, Te szoltal hozzam es nem forditva...

» zolimt   válasz erre
    2012-07-07 23:50:21

de nem is értelek benneteket...had irjam már le a véleményemet ,én is elolvaso más véleményét is és nem ugatok be ezért másnak

» kolompar   válasz erre
    2012-07-07 23:46:12

Gondoltam bekiabálnak majd a sarokból hogy "hé tony jön a hatodik menet próbálj meg ütni is párat",de Tony agya már a kasszánál jár,tekintete végigpásztázza a tövig rágott körmű publikumot és szelíden eldől ahogy a fák.Egy újabb strigula az ukrán statisztikájában,végül is azt kaptuk amit vártunk.Borzalmas volt,talán majd legközelebb.....

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-07 23:46:03

@kovacsik: Figyelj már kicsi rigó! Legalább ne hazudozz itt össze-vissza! Te jöttél azzal, hogy sakkozónak és intelligensnek akarják feltüntetni magukat (egy hozzászóláson belül 3x írtad le a bűvös szót), erre válaszoltam neked azokkal a tényekkel, amit a világ bokszrajongói mind ismernek rajtad kívül.

    2012-07-07 23:45:39

@TITANIUM: mert mindig azt várom hogy klicsko megvilágosodjon és rájöjjön hogy egy remek bunyós lenne ha nem fosna be...erre várok!!!

» kolompar   válasz erre
    2012-07-07 23:44:05

Igazából nem is talált Klitschko a KO-nál. Olyan érzés fogalmazódott meg bennem, hogy Thompson a nehézsúly legjobb felhozóembere. Multkori meccsen és most is úgy éreztem, hogy egyáltalán nincs ott fejben, nagyon nem akar ő nyerni állva marad egy ideig be be talál Wladnak, de nem folytatja a kombóját. Azon van, hogy elteljen pár menet és feküdhessen már le. Ennél több lett volna benne sztem.

» Miskolci   válasz erre
    2012-07-07 23:43:03

Ismet egy nulla ellenfel, nulla meccs. Mar szamolni nem tudom hany ilyen fost lattam.

» fixpont   válasz erre
    2012-07-07 23:42:45

Hosszan, nagyon hosszan akartam elemezni, hogy ez a meccs miért volt nulla. Aztán meggyőztem magam, hogy tömören fejezzem ki magam. NULLA!!!DÖGUNALOM!!!

» Szun-ce   válasz erre
    2012-07-07 23:42:30

@zolimt: jól van okos..neked ez való nézd meg az ismétlést is

» kolompar   válasz erre
    2012-07-07 23:42:20

minek nezi es fikazza az aki utalja oket? hesssss....

» TITANIUM   válasz erre
    2012-07-07 23:41:31

@zolimt: azt ne mondd hogy neked tetszik ez a bunyó....a leütések primák de a többi nézhetetlen...

» kolompar   válasz erre
    2012-07-07 23:41:16

@kolompar: latom Te vagy az aktualis hangado...! ulj le fiam, 1-es...

» zolimt   válasz erre
    2012-07-07 23:40:57

ez a meccs volt olyan jo mint a mormeck elleni

» lunatic2   válasz erre
    2012-07-07 23:38:59

@tollanik: Egyébként tényleg, THompson iszonyat lassú erőtlen jobbos maszatolása ma kevés volt.

    2012-07-07 23:38:56

Ismet egy roppant szep kiutes Wladimirtol...

    2012-07-07 23:38:15

vége :)

» tollanik   válasz erre
    2012-07-07 23:37:53

@zolimt: senki sem kérdezett..!

» kolompar   válasz erre
    2012-07-07 23:37:38

Vicc...

    2012-07-07 23:37:34

üsse ki thompsont.. szánalmas a maszatolása, ennél még vovát is jobb nézni

» tollanik   válasz erre
    2012-07-07 23:34:54

senkinek sem kotelezo neznie...!

» zolimt   válasz erre
    2012-07-07 23:34:43

ez a bal jobb szenzációs.....ezt elismerem

» kolompar   válasz erre
    2012-07-07 23:34:16

fajdalmas nezni amit csinalnak !

» traveler   válasz erre
    2012-07-07 23:30:34

kommentátor mondja...amerikában azert nem fogadják el öket mert nem amerikaiak....madár kicsit köszörüli a torkát :DDDD...jó lesz ez az m1 közvetités

» kolompar   válasz erre
    2012-07-07 23:30:06

2-2, fej fej mellett halad napjaink két talán legjobb nehézsúlyúja!

    2012-07-07 23:29:40

azt nem értem hogy a németek még mindig harapják ezt a moslékot.....vajon miért?????

» kolompar   válasz erre
    2012-07-07 23:27:53

2-1 thompson

    2012-07-07 23:25:13

kommentátor mondja....lehet meglesz klicsko 51 ko,alinak csak 35 volt csak összehasonlitás képpen.....ilyet mondd eza birka,hu ba..meg

» kolompar   válasz erre
    2012-07-07 23:24:43

bejött a jóslatom :P

» lunatic2   válasz erre
    2012-07-07 23:24:01

1-1 eddig az év meccse!!!

    2012-07-07 23:21:43

alkaros konyokos... :S

    2012-07-07 23:21:41

jó szar eddig....

» kolompar   válasz erre
    2012-07-07 23:21:08

:) 1-0 thompson :D

» tollanik   válasz erre
    2012-07-07 23:17:21

Micsoda tuzijatek, fantasztikus elso menet :)

    2012-07-07 23:17:09

Na nezzuk :)

    2012-07-07 23:10:16

@gyurcio: azert ennyire ne vedd komolyan dopemant....van mellette 2-3 komoly bunyós aztán szia

» kolompar   válasz erre
    2012-07-07 23:05:26

Wlad TKO8

» traveler   válasz erre
    2012-07-07 23:02:11

Nem tudom elkepzelni, hogy Thompson fizikalisan birna a gyurodest 12 meneten at egy ennyivel erosebb, fiatalabb, gyorsabb bunyos ellen... uh nalam marad a Wlad TKO7, mint tipp.

» bpjotruska   válasz erre
    2012-07-07 23:00:32

@lunatic2: Szerintem meg az előzőhöz hasonlóan nagy küzdelem lesz. Thompson párszor meglepi Klitschkot, aztán fejben elfáradés ülve marad, mint tette azt az első meccsen. Látványról meg annyit h ótvarsz@ar meccsre számítok.

» Miskolci   válasz erre
    2012-07-07 22:59:36

ez nagyon unalmas egyhangú meccs lesz. lássuk bejön-e a jóslatom

» lunatic2   válasz erre
    2012-07-07 22:57:59

@kolompar: És ő volt a szakértő:D
Meglepő, hogy ennyire nincs a köztudatban a boksz.
Floydot meg Pacmant ennyien se ismerték volna meg

» Miskolci   válasz erre
    2012-07-07 22:57:09

Zsolti cseppet sem kóser :(
A saját terméke ilyen ütős , vagy öcsi bácsi aurája ???

Soha többet nem fog bokszolni max. az ősz rekedt "csubakkával"
És elnézést, de ez van .

» udvari   válasz erre
    2012-07-07 22:56:48

@zsula: magyar1-en megy, ha van tévéd, ha nincs http://videotar.mtv.hu/livem1.... szerintem menni fog

    2012-07-07 22:55:34

Thompson fizikuma iszonyuan gyengenek, torekenynek tunik a Wlagyimir-ehoz kepest, most, hogy mutattak oket az oltozoben keszuldoni...

» bpjotruska   válasz erre
    2012-07-07 22:55:29

utca embere mondja a többinek : klicsko 5 éve amerikába bokszol!!!

» kolompar   válasz erre
    2012-07-07 22:48:01

Valaki egy működőképes linket tudna mellékelni, ahol a meccset lehetne nézni?
Előre is köszi szépen!

    2012-07-07 22:46:08

A svajci tv-n Luan Krasniqi dicseri Thompsont. Nem csodalom nagyon siman kikapott töle.

» traveler   válasz erre
    2012-07-07 22:45:35

@gyurcio: Mondjuk ezt az okfejtést én sem nagyon vágtam Haye-el kapcsolatban.Azzal bizonyította be hogy jobb hogy futkosott előle végig a meccsen,érdekes meglátás.

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-07 22:40:36

Öcsi bácsi jól lehúzta Wladimirt.

    2012-07-07 22:37:19

Öcsi bácsi világi:D.

» Gergoke   válasz erre
    2012-07-07 22:36:00

W.Klitschko - T.Thompson II
1,03 29,00 6,95 (Tippmix)
1,04 34,00 12,00 (SB)
1,06 41,00 8,55 (Bwin)
1,03 34,00 11,00 (WH)
1,03 34,00 13,00 (Ladbrokes)
1,02 36,00 15,00 (Paddy Power)
1,02 34,00 13,00 (BetVictor)
1,03 34,00 13,00 (BetFred)
1,02 41,00 15,00 (Boylesports)
1,03 34,00 12,00 (Unibet)
1,02 -------- 15,00 (Bet365)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2012-07-07 22:21:46

@kovacsik: Én sem kedvelem Mayweathert, mégsem megyek oda minden róla szóló hírhez, beírkálni, hogy mekkora sz@r boxoló.Már-már Sztregó szintű amit művelsz.

» gyurcio   válasz erre
    2012-07-07 22:20:36

Én mondjuk egyszer meghallgatnék egy-két régi nagyot, hogy ők hogy látják, mit tudnának a Klicskókkal kezdeni, hogyan tudnák legyőzni őket, ha azonos időben kerülnének össze. Persze őszinte véleményeket szeretnék tudni, nem a szokásos udvariaskodó méltatást. Nem nagyon emlékszem, hogy akár Foreman, akár Tyson, vagy Ali, vagy Holy, Holmes nyilatkozott volna ilyet. Az ő véleményük lehetne mértékadó arra vonatkozóan, hogy mennyit is érnek a Klicskók valójában.

    2012-07-07 22:16:39

Dopeman!Azért megróni valakit mert kihasználja az adottságait, enyhén szólva komikus.Méghogy Haye jobb mint Klicsko?Menetet se nagyon nyert ellene, ráadásul szív nélkül elalibizte a meccset.Sokan sajnos összekeverik az ökölvívást a verekedéssel.

» gyurcio   válasz erre
    2012-07-07 22:14:27

Klitschko 9-10. menet környéke WI!

» kilcsko   válasz erre
    2012-07-07 22:13:30

Egy gésa emlékiratait, bocs, csak a pontosság kedvéért

    2012-07-07 21:59:08

vakaróznom kell a kommentátoroktól, már a Gésa emlékiratait beszélik meg a bokszmeccs alatt

Halló, a meccset kommentáljátok pls!

    2012-07-07 21:58:49

öcsi bácsi udvarias : klcskonak kialakult a veszélyérzete a sanders meccs óta ......magyarán befosott

» kolompar   válasz erre
    2012-07-07 21:54:05

@kovacsik: tudnak-e sakkozni? úgy tudom, kétezer körüli élőjük van, mondhatjuk, hogy tudnak. Legalábbis nálam valamivel jobbak, pedig én is elpötyögök a magyar másodosztályban...

    2012-07-07 21:04:36

@zappa: nem nézem wladimirt.felesleges lenne.sőt már vitali-t sem fogom(ő meg öregszik).
de HA nézném a kisebbiket, akkor a 4. pont lenne. :) (és ha így lesz, ismétlésben megnézem)

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-07 20:45:05

@prof: tőlem?
asszem az a szubjektivítás, ha vki minden bizonyíték nélkül állapít meg vmit, és azt aztán próbálja tényként előadni.
az intelligenciát(eltérés s cikk témájától) asszem nem én hoztam fel...

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-07 20:42:11

@Shaham: Mint mondtam Én tolerálom ha valaki oda van érte,nincs ezzel semmi baj.Azt hogy ki mit tölt meg arról nem beszéltem.

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-07 20:41:00

@bpjotruska: "En pl nem tartom sem szepnek, sem latvanyosnak a Wlad bunyojat, de megnezem, mert egy nehezsulyu VB-meccsben azert szokott izgalom lenni, es Wlad egy nagyon jo kepessegu bunyos, akit ha vegre valaki harcra tudna kesztetni, akkor szerintem latnank tole tobbet is a szokasosnal"


igen,ezzel maximálisan egyetértek.

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-07 20:36:24

senki nem azt kéri wladtól, hogy legyen tyson, csak szinesitse kicsit a boxát, hogy várjuk a meccseit, ne csak 'kötelességből' nézzük

» tollanik   válasz erre
    2012-07-07 20:19:29

@dudás istván: "ne kiabáljunk rögtön trollkodást"

Rögtön? Már vagy százszor leírtad ugyanazt a szart. De ne érdekeljen még az sem, hogy senki nem tartja a Klicko-ékat a világegyetem legcsodálatosabb lényeinek...

"hogy a meccset legalább fele arányban Thompson"

Nagy kópé ez a Thompson, hogy így megtölt egy stadiont még Svájcban is...

"A cikk nem automatikusan hordozza magában azt hogy nikkelezni kéne Wladimirt és ízekre szedni Dopeman véleményét"

Természetesen nem. De Wlad évek óta megver mindenkit és begyűjtötte az összes övet, míg Dope úr véleményében vannak apró dolgok amiket nem vesz figyelemben. Mindenkinek joga van a véleményéhez, de ha szemben megy a tényekkel, egyszerűen hibás...

» Shaham   válasz erre
    2012-07-07 19:51:25

Egyébként azt én is úgy gondolom, hogy a Klicsko meccseket nagyon sokan azért nézik, mert abban bíznak, kikapnak.
Érdekes lenne egyszer egy ilyen szavazás.pl. Miért nézed meg Klicsko meccsét?
1. Szeretem Wladimir bokszát nézni
2. Szeretem Thompsion bokszát nézni
3. Minden fontosabb bokszmecsen megnézek amit közvetítenek
4. Bízok abban, hogy elverik Klicskot, és látni akarom élőben.

Sztem a 4. pont lenne 25% legalább.

    2012-07-07 19:50:00

@dudás istván: Oke, de fogyelted mar meg neha, hogyan alakulnak ki ezek a vitak, es hogyan szuletnek azok a "2-3 emberek", a fanatikus-Klicsko szurkolok? Kb ugy, hogy valaki egy Klicsko-temaju cikkhez beirja, hogy milyen szarok az ukranok, milyen nezhetetlen szar a bunyojuk, milyen szar ellenfelekkel bokszolnak, stb-stb, majd ha jon valaki, es valaszol, hogy ez nem eppen igy van, akkor az egybol fanatikus Klicsko-rajongo lesz, aki ossze is koltozne veluk, mert szerinte ok a vilag leglatvanyosabb, legjobb, legszebb stb bunyosai... holott a szerencstlen para nem is mondott semmi ilyesmit - csak esetleg szolt, hogy ha nezhetetlen szar a bunyojuk, akkor tessek mast nezni, ne veluk foglalkozni. Az ilyen "objektiv tisztanlatok" lenyegeben nem is a "fanatikus Klicsko-rajongokkal" vitaznak altalaban, hanem a sajat kepzeletuknek a szulemenyeivel...
En pl nem tartom sem szepnek, sem latvanyosnak a Wlad bunyojat, de megnezem, mert egy nehezsulyu VB-meccsben azert szokott izgalom lenni, es Wlad egy nagyon jo kepessegu bunyos, akit ha vegre valaki harcra tudna kesztetni, akkor szerintem latnank tole tobbet is a szokasosnal.

» bpjotruska   válasz erre
    2012-07-07 19:48:08

@bpjotruska: AZT írtam hogy 2-3 ember,ezt nem tartom semmiképp sem személyeskedésnek,attól függ ki veszi magára......

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-07 19:33:49

@dudás istván: "Én ezt tolerálom elfogadom,mindenki mást szeret"
"Van itt 2-3 ember aki ha klicsek magyar lenne már összeköltözött volna vele annyira szereti és élvezi a meccseit." Ja, te vagy tolerans, es en szemelyeskedek...
"ha valaki beírja hogy az ukrán bunyója nézhetetlen szar akkor azt is toleráljuk," Nem kell nezni... manapsag mar minden TV-keszulekhez adnak taviranyitot. Persze, lehet, hogy sokan Thompson miatt nezik... arra azert kivancsi lennek, hogy az a sok ember hany Thompson meccset latott a Wlad elleni meccsen kivul :-)
A nemtetszeset pedig mindenkinek joga van kifejezni, csak akkor fogadd el azt is, hogy ha ugyanazt az elmesseget n+1-szer beirjatok kovacsik kollegaval, akinel megakadt a tu a lemezen, akkor nem fog tetszeni a tobbieknek, es ok is nemtetszesuket fejezik majd ki :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2012-07-07 19:28:35

@bpjotruska: Akkor válaszolnék a személyeskedésre.Klicskót /Wlad/ legalább annyian nem szeretik mint amennyien igen.Van itt 2-3 ember aki ha klicsek magyar lenne már összeköltözött volna vele annyira szereti és élvezi a meccseit.Én ezt tolerálom elfogadom,mindenki mást szeret,de elvárom ezt a másik oldalról is ,ha valaki beírja hogy az ukrán bunyója nézhetetlen szar akkor azt is toleráljuk,ne kiabáljunk rögtön trollkodást hisz akinek nem tetszik az sem tesz ilyet.A cikk nem automatikusan hordozza magában azt hogy nikkelezni kéne Wladimirt és ízekre szedni Dopeman véleményét aki nemtetszését fejezi ki.Abban biztosak lehetünk hogy a meccset legalább fele arányban Thompson és az esetleges meglepetés miatt nézik majd meg az emberek és ez bizony nagy arány,ami feljogosít mindenkit arra hogy nemtetszését fejezze ki az ukrán "munkásságával" kapcsolatban.

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-07 19:01:00

@Irbisz: "Tyson sebessége, dinamizmusa, Foremann egyedülálló fizikuma és ütőereje sokkal jobban adottság (és sokkal ritkább adottság!!), mint Wlad magassága, ami még kis hazánkban is megvan párszáz embernek. "

Én ezt már korábbi vitában kifejtettem neked. Sztem a magasságbeli adottságot sokkal jobban el lehet választani a boksztudástól, mint pl. a reflexet.
A másik, hogy a magasság az nem fejlezsthető, de a dinamizmus, gyorsaság, erő az igen.
Azt nem nagyon szoktuk mondani, hogy pl. Roy Jonesnak nem nagy a boksztudása, csak jó adottsága van, mert gyors.
Azt inkább el lehet mondani, hogy ha van egy súlycsoportjában kiemelkedő magasságú bunyós, aki szerényebb boksztudással rendelkezik, de méretei miatt eredményes ahhoz képest. (most nem a klicskokról beszélek, csak általánosságban).

Sztem a gyorsaságot, reflexet, dinamizmust soha nem fogod látni úgy elkülönítve a boksztudástól, mint a magasságot, és ez nem véletlen.

    2012-07-07 18:43:59

@Shaham: Bocs' tévedtem. Ez a visszajelzésem nem Neked szólt!
Elnézésedet kérem.

    2012-07-07 17:51:16

@Shaham: Ha már megszólítottál kérlek fejtsd ki bővebben, mert amit írtál, abból én semmit nem értek.
Kit nevezel két méteres állatnak?
Ha a többi méretes bunyóst, akkor OK. ezt elfogadom.
Csak, hogy az eredményekhez más is kell, nem csak az általad felsorolt (nem látványos) ütések. (Pl: ütéserő, pontosság, gyorsaság, stb.)
Tőled csak annyit kérdezek, hogy ki keres ebben a súlycsoportban a legtöbbet és ki a regnáló világbajnok. A többi szöveg csak kívülálló okoskodás.
A profizmus pénzre játsszák, nem szépségre! Itt az általad soroltak nem szépek, de nem is tilosak! Miért ne alkalmazzák?

    2012-07-07 17:45:26

Szerintem a régi tyson se verné a mostani wladot olyan egyszerűen. Tyson idejében még nem volt divat a fogás-jab, fogás jab, senki nem űzte ezt ilyen magas szinten mint wlad. Ugyanígy senki nem tudott így távolságot tartani, mint wlad. Egyszerűen ez már egy sokkal jobban precízebb boksz, mint annak idején.

Igen, voltak magas ellenfelei tysonnak, de a fenti dolgokban össze se lehet hasonlítnai őket wladdal, szóval ebből még nem lehet megmondani, hogy azért mert tyson kiütötte őket, wladot is kicsapná.

Ráadásul nekem tyson testfelépítése eléggé gyanús, akkoriban volt a koksz aranykora és nemigen voltak ilyen ellenőrzések. Szóval nemtom. Jó kis meccs lenne, de abszolút nem lenne egyoldalú.

    2012-07-07 17:43:39

@kovacsik: ...kisebb szubjektivitást, tartsd magad a cikk témájához, köszönöm!

    2012-07-07 17:19:29

lázmérővel:)

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-07 17:11:12

@Irbisz: és megint ugyanoda lyukadunk ki... :)
szubjektivitás...

most jön irbisz,a megmondó, és ő tudja, h igaza van morgónak.
és ha ő mondja, úgy is van.
miért?
mert!!
(mert ő sakkozott klicskóval.
és ezután személyesen mérte meg az intelligenciaszintjét) :)

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-07 17:10:52

@dudás istván: Azt nem tartod verlazitonak, hogy valaki kenyszerit teged arra, hogy egy olyan cikkhez irjad be kb 238.-szor ugyanazokat a marhasagokat, amely egy olyan meccsrol szol, ami teged nem erdekel? ( ott a Haye-Chisora beharangozo video, 2. resz, 3 kommentel... miert nem oda irogatod az elmes szovegeidet? )

» bpjotruska   válasz erre
    2012-07-07 17:07:29

@kovacsik: "ozt eszembe jutott, h a nagy fanok erre nem vághatják rá, h igen, oké, béke,lássuk, legyen egy jó 'BOKSZ'meccs, mert akkor a kedvencük ismét padlón végzi." Szoval egy Wlad meccs akkor lehetne jo, ha Wlad-ot kiutik... es mi vagyunk az elfoglult Klicsko-szurkolok, te meg az objektiv "tisztanlato"... Draga baratom, a hozzaszolasaidban ritkabb a logikus erv, mint a jobbegyenes a Klicsko-Ibragimov-on :-)))

» bpjotruska   válasz erre
    2012-07-07 17:00:41

@kovacsik: hát azt írhatnád pl., bocsi kedves Morgó, belátom hogy igazad van.
legfőképp azét írhatnád, mert tényleg igaza van.

» Irbisz   válasz erre
    2012-07-07 16:51:35

@Morgo: a tied észérv volt, morgo-troll.
így tovább... :)

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-07 16:34:35

@Morgo: Egyetértek!

» Shaham   válasz erre
    2012-07-07 16:34:10

attól még nem vagy autóversenyző, hogy 14 gyorshajtásod volt múlt hónapban, attól még nem vagy amerikai focista, hogy megverted a bírót meccs közben(dream team c film)...
...attól még nem vagy intelligens, hogy a képviselőtársak 3 éve nem tudtak megverni a kijevi parlamenti vita után...
:D

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-07 16:33:46

@Shaham: Szerintem, ne etessük a kovacsik nevű trollt! Foglalkozzunk az észérveket is felvonultató vitapartnerekkel!

    2012-07-07 16:32:05

@dermedt: "Jaj nem igaz, hogy ennyire érthetetlen, amit próbálok magyarázni:D Ennyire béna lennék?:)"

Nem, csak félreérthetően és sarkosan fogalmaztál :P

"A lényeg, hogy mind a gyorsaság, mind pedig a magasság is előnyös, kiemelkedő tulajdonság a bokszban"

Ez így korrekt és helytálló. Én csak annak a maszlagnak vagyok az ellensége, amikor azt mondja sok ember, hogy Wlad CSAK a fizikai adottságainak köszönheti a sikereit.

    2012-07-07 16:30:35

@dermedt: "A lényeg, hogy mind a gyorsaság, mind pedig a magasság is előnyös, kiemelkedő tulajdonság a bokszban és azon belül a nehézsúlyban!"

Mindegyik előny. Külön-külön is. Egymással szemben már nem olyan egyértelmű, hogy a magasabb, vagy a gyorsabb a jobb. Együtt a kettő ritka. Ez Wlad-nak megvan.

» Shaham   válasz erre
    2012-07-07 16:23:53

a piár csabdájába került szegény morgo

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-07 16:20:40

intelligens emberek.
miért?
mert.
tudnak sakkozni.
miért?
mert.
:)

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-07 16:20:03

@Shaham: miért, nem olvastad mit írt??
mit lehet erre mondani??
mondd, Te...

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-07 16:18:52

@Morgo: tudnak sakkozni. sakkoztál velük?
láátál eredményüket??
te beszélsz szubjektivításról??
ez röhej.
minden mérőszám/erdmény nélkül vkit jó sakkozónak hívsz,mert ők magukról azt állították...
nem véletlen vagy bokszban is a fanjuk.,,

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-07 16:14:34

@dermedt: Thompson azért elég jó bunyós. Mindig is azt írtam rá, hogy Wlad light. Mindenben rosszabb mint Wlad, de eléggé egyben van. Mostanában sokkal lassabb és szerintem gyengébb is mint volt, de ez nem mindig volt így...

» Shaham   válasz erre
    2012-07-07 16:14:27

@Morgo: Jaj nem igaz, hogy ennyire érthetetlen, amit próbálok magyarázni:D Ennyire béna lennék?:)
Mondom! Hagyjuk Wladot, és csak a magasságról beszéljünk! Arról, hogy előny-e vagy sem. És az is mindegy ebből a szempontból, hogy hány magas ember van és hány gyors. A lényeg, hogy mind a gyorsaság, mind pedig a magasság is előnyös, kiemelkedő tulajdonság a bokszban és azon belül a nehézsúlyban! Nyilván 2 méteres emberből több szaladgál világszerte, mint Tysoni gyorsasággal rendelkezőből, bár ez sem biztos, hogy igaz, mert a gyorsaság mint olyan elsőre nem látható tulajdonság, míg egy 2 méteres embert elég jól észre lehet venni az utcán.:)

» dermedt   válasz erre
    2012-07-07 16:14:09

@dudás istván: Ezt a legnagyobb, legszórakoztatóbb dumát egyedül találtad ki, vagy segített valaki? Mindenesetre két napon belül tizedszer olvasva, már elég unalmas. Szerintem várakozz nyugodtan a két angol meccsére, ezt a topicot pedig hagyd meg azoknak, akiket a ma esti meccs is érdekel! Köszi!

    2012-07-07 16:11:57

@kovacsik: "Te mit látsz(képzelsz bele)"

Nem képzelek bele semmit.

» Shaham   válasz erre
    2012-07-07 16:11:11

ihlet:
tömören:
wladimir fanok személyi kultuszban élnek, mi pedig boksz-fanok vagyunk.
ennyi a különbség,nem több.

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-07 16:09:18

már épp akartam íni, h békepipa, és állapodjunk meg abban, h nincs vita, csak lássunk(engem kivéve,mert csak akkor fogom megnézni,h kiütik wladot) egy jó meccset.
ozt eszembe jutott, h a nagy fanok erre nem vághatják rá, h igen, oké, béke,lássuk, legyen egy jó 'BOKSZ'meccs, mert akkor a kedvencük ismét padlón végzi.
:)

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-07 16:06:45

@Shaham: Hm, megelőztél :)

    2012-07-07 16:06:24

@Shaham: Terelésben se vagy rossz, azt el kell ismerni!:)

» dermedt   válasz erre
    2012-07-07 16:05:40

@dermedt: "Szerintem Klics magassága legalább olyan kiemelkedő tulajdonság a bokszban, mint Tyson gyorsasága, vagy Foreman ütőereje."

Na ez azért elég nagy lódítás. Tyson gyorsasága egyedi volt és Foreman ütőereje is. Ezzel szemben Wlad magassága közel sem egyedülálló.

    2012-07-07 16:05:04

@dermedt: "ennek ellenére Wlad ellenfeleinek 99%-át ugyanúgy verné, mint az ukrán tette."

Nem is értem akkor miért nem bajnok...:)

» Shaham   válasz erre
    2012-07-07 16:04:26

@kovacsik: Tőled azért elég furcsa, hogy az értelmes párbeszédet hiányolod. Szerintem pontosan Te vagy az egyik, aki minden észérvet figyelmen kívül hagyva, minden Klitschko cikk után századszor is leírod ugyanazt a szubjetív maszlagot, amit aztán megpróbálsz erővel legyűrni a Klitschko szimpatizánsok torkán. Csak a testméret, csak a fizikai erő, csak a karhossz, csak a gyenge nehézsúly. Aztán aki nem ért Veled egyet, az elvakult drukker, szemellenzős, stb.

Nem mellesleg a fivérek a ringen kívül valóban intelligens emberek, Wlad pedig azért hasonlítja sakkhoz a bokszot, mert mindketten szeretnek is tudnak is sakkozni.

    2012-07-07 16:03:23

@dudás istván: jogos :D
itt klicskó-mesteren kívül vmi bunkók még egyéb neveket is emlegetnek?
meg elvárnák, h bokszmeccsen bokszolást lássanak?
azt a válogatós mindenüket!

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-07 16:03:09

shaham:
fordítsuk meg:
Te mit látsz(képzelsz bele) wladba azon kívül a kiváló adottságain kívül, h magas-ezáltal hosszú a keze,nagyot üt, és nem kockáztat, inkább szabálytalankodik. ?

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-07 16:00:56

@dudás istván: thumb up! :D

» dermedt   válasz erre
    2012-07-07 16:00:11

Inkább örüljünk hogy a legnagyobb és legszórakoztatóbb nehézsúlyú mellett lessz egy Haye-Chisora is,talán igazi közönségszórakoztató meccsel,bár én vérlázítónak találom hogy nem a két legnagyobbról szól csak a nehézsúly néha:)))

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-07 15:59:21

@Shaham: erről beszéltem. párbeszédhez vevőfél is kéne.
nem tom direkt félreértelmezel mondatokat, v ösztönösen van ekkora tehetséged, de így nem megy.. :)

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-07 15:58:13

@Shaham: De igen, és erre jó példa Thompson.:)
Neki se kézgyorsasága, se lábmunkája, se bomba ütőereje sincs és még olimpiai aranyérme se, ennek ellenére Wlad ellenfeleinek 99%-át ugyanúgy verné, mint az ukrán tette.

» dermedt   válasz erre
    2012-07-07 15:57:00

@dermedt: "Szerintem Klics magassága legalább olyan kiemelkedő tulajdonság a bokszban, mint Tyson gyorsasága, vagy Foreman ütőereje."

Nem mert nem egyedi és nem is ritka. Ha azt mondanád, hogy a magasságához, méretéhez képest más képességei is, mint pl kézgyorsaság, akkor okés. De a méret egyedül semmi különös...

» Shaham   válasz erre
    2012-07-07 15:54:20

@kovacsik: "mert ez nem az ellenfél dolga(lenne!), h hogy fejleszzen ellentaktikát fogásra, lökésre, lenyomásra."

Nekem még soha nem sikerült eszméletlenre fogdosnom senkit...

» Shaham   válasz erre
    2012-07-07 15:51:57

@Irbisz: Szerintem Klics magassága legalább olyan kiemelkedő tulajdonság a bokszban, mint Tyson gyorsasága, vagy Foreman ütőereje.
Elvonatkoztatva Klicskóék személyétől, de szigorúan maradva a nehézsúlynál a jelentősen magasabb versenyző lépéselőnyben van. Egyrészt eleve nehezebb megütni, mert magasabban van a célpont(fej), ráadásul felfelé ütni fárasztóbb, másrészt a magassági és ütőtáv előny miatt messzebbre helyezkedhet az ellenféltől, aki így lépéskényszerbe kerül, ha találatot szeretne elérni.

» dermedt   válasz erre
    2012-07-07 15:49:25

@bpjotruska: talán ha ezt a bíróktól is megkédeznéd...
mert ez nem az ellenfél dolga(lenne!), h hogy fejleszzen ellentaktikát fogásra, lökésre, lenyomásra.

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-07 15:48:30

@Irbisz: pl. mondjuk azért, mert szerti a sportot, vagy meg akarja mutatni, hogy mit tud, és egy rakás irracionális okot fel lehetne sorolni.
Én aztán abszolút nem akarom megmondani mit miért csináljon Klitschko, megértem azt hogy sok pénzt akar keresni, úgy hogy egészséges marad,de én nem ezért nézek bokszot. De persze megnézem mindig a meccseit (legalábbis az elejét), mert várom ,hogy vki megtalálja az ellenszert.

» phillyshell   válasz erre
    2012-07-07 15:47:57

@kovacsik: :-)))

» bpjotruska   válasz erre
    2012-07-07 15:46:59

@kovacsik: "próbáljátok csak ki(shaham,kami stb):
3 variáns:
1. jab-jab-fogás.
2. jab-jab-lökés.
3. jab-jab-lenyomás."

Ha ilyen egyszerű, elég könnyű lenne őket megverni nem? Na de mégis, ha te megfejtetted ezt a nagyszerű taktikát, a 2 méteres állatok miért nem tudják utánuk csinálni? Nincs kedvük milliókat keresni?

» Shaham   válasz erre
    2012-07-07 15:46:36

@bpjotruska: ahogy a reakcióitokat elnézem, de igen, sokban.
őt sem értitek. sajnos hiába fogalmazott jól, vevőközeg is kéne egy értelmes párbeszédhez. de hát a világ már csak ilyen.
a bokszban sem a legnagyobb géniusz érvényesül(élő példa a cikk alanya), itt sem az észérvek dominálnak.
sok lúd disznót győz:)

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-07 15:45:55

@kovacsik: Pofonegyszeru taktika... az ellenszeret sem lehet nehezebb kifejleszteni, bagyakorolni es vegrehajtani, nem?

» bpjotruska   válasz erre
    2012-07-07 15:44:46

A nehezsuly evek ota halott, valaki ebresszen fel, ha ez valtozik. Addig is joccakat nehezsuly.

» fixpont   válasz erre
    2012-07-07 15:44:07

Klitschko hírrel menetrendszerűen jönnek a fő beszélget a kővel színvonalú viták is. Fiuk van értelme három naponta újrakezdeni?

» Miskolci   válasz erre
    2012-07-07 15:43:51

próbáljátok csak ki(shaham,kami stb):
3 variáns:
1. jab-jab-fogás.
2. jab-jab-lökés.
3. jab-jab-lenyomás.
ezt ha csak 1 órán át ismételgetitek, már tudjátok.

mi van, ha más típusú ellenfél jön?
újra felteszed a lemezt :)
nem hívnám kiemelkedő intelligenciának.

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-07 15:42:53

@kovacsik: "pedig csak annyit csinál , hogy néz, ÉS LÁT(pár elvakult szurkolóval szemben), ÉS MEG TUDJA FOGALMAZNI." Vagyis nem sok mindenben hasonlit rad? ;-)

» bpjotruska   válasz erre
    2012-07-07 15:40:56

@kovacsik: Mi az hogy őszinte? Mit gondolsz, aki nem a hülyeségeidet osztja hazudik?

» Shaham   válasz erre
    2012-07-07 15:38:06

@phillyshell: és igen, sakkozónak csak ők szeretik feltüntetni maguk, mert így a képzetlenek komoly, és intelligens embernek hihetik őket.
1 taktikához(15 év gyakorlás után) nem kell intelligencia !! (gyáva és intelligens, ez 2 külön fogalom)

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-07 15:37:20

@bpjotruska: Erről beszélek én is!:)Épp ezért jó lenne, ha nem csak olvasnátok, hanem értelmeznétek is azt, amit írok.;)Persze nem kötelező, csak a párbeszéd úgy eredményesebb.:)

» dermedt   válasz erre
    2012-07-07 15:36:22

@phillyshell: egyetértek.
meg is lepett, h ilyen őszinte véleményeket olvastam(főleg dopemantől), ez ki is verte itt a biztosítékot.
pedig csak annyit csinál , hogy néz, ÉS LÁT(pár elvakult szurkolóval szemben), ÉS MEG TUDJA FOGALMAZNI.

» kovacsik   válasz erre
    2012-07-07 15:33:41

@dermedt: Szerintem sem kene minden bunyos 110 kilo korul legyen, de azert lassuk be, eleg sokan vannak, akiknek nem (csak) a testalkatuk szar, hanem egyszeruen nem kepesek megfelelo formaba hozni magukat. Egy 100 kilos Solis, Csagajev vagy Arreola valoszinuleg kemenyebb ellenfel lenne barkinek, mint ugyanezek a bunyosok 10-20 kilo szalonnat cipelve. Szoval az ukranok magassaga adottsag, de a rendkivuli erejuk es allokepesseguk joreszt kemeny munka eredmenye, es ugyanazt a kemeny munka szerintem elvarhato lenne minden bajnok-aspiranstol.

» bpjotruska   válasz erre
    2012-07-07 15:31:04

@dermedt: akkor már csak azt áruld el, Foreman és Tyson, akik Wladnál sokkal ritkább és kiemelkedőbb adottságokkal születek, miért nincsenek leszólva azért, hogy ezen egyedi fizikai adottságokra építették bunyójukat?
és azt ne feledd, a látványosságuk nem az ő, hanem a születéskor már meglévő adottságaik "érdeme".
Tyson sebessége, dinamizmusa, Foremann egyedülálló fizikuma és ütőereje sokkal jobban adottság (és sokkal ritkább adottság!!), mint Wlad magassága, ami még kis hazánkban is megvan párszáz embernek.

» Irbisz   válasz erre
    2012-07-07 15:23:20

@bpjotruska: Nem azt mondom, hogy a magasabb ellenfelek levernék a tesókat! Hol olvastatok ilyet tőlem, hmmm?
Hanem, csak annyit, hogy egy kisebb, jóval kisebb ellenfelet könnyebb legyőzni.
Nem hiszem, hogy ez vita tárgya kéne legyen:)

» dermedt   válasz erre
    2012-07-07 15:19:13

@phillyshell: de mond már meg, mi a lótúróért csináljon mást??
az kevés indok hogy ez sokaknak nem látványos - a helyében neked (meg a fanyalgóknak) sem lenne az, ha ezzel évi pár tízmillió EUR jövedelemhez jutsz, egyesített nehézsúlyú bajnok vagy évek óta, és mindenkit lazán elversz (és ez a lényeg).
az csak hab a tortán, hogy így nem vernek hülyére, és nem fogsz leépülni mint oly sok "bátor", de védekezni nem tudó korábbi bajnok.

» Irbisz   válasz erre
    2012-07-07 15:17:54

@Shaham: Akik szerint May unalmas, azok jobban teszik, ha inkább a falusi kocsmákat járják, ahol éppen búcsú van. Ott akad izgalom, ha technikailag hagy is kívánni valót a látványosság...

» Untouchable   válasz erre
    2012-07-07 15:17:44

@Morgo: Ejj, ez azért nem így van...
A magasság és a testtömeg aránya nagyban befolyásolja a teljesítőképességet, főleg a professzionális sportban! Egy 180-185 centis ember 110 kilósan már nagyon lelassul, nehézkessé válik. Ja és bármennyit is gyúr szegény, a karja ugyanolyan hosszú marad:)

» dermedt   válasz erre
    2012-07-07 15:14:10

Nehéz vitázni a Klitscko-rajongókkal, mert az eredmények őket igazolják. Mégis, amit Dopeman írt, teljesen megegyezik azzal, amit gondolok a témáról. Lehetnek bármilyen eredményesek, A Klitschkok úgy hatékonyak, hogy azt ölik ki a bokszból, ami szerintem a legszebb benne (elsősorban Wladra igaz ez). Sakkjátszmához meg főként nem hasonlítanám azt, amit csinál: azt Ward, Hopkins, meg Mayweather csinálják. Nekik mindig van válaszuk az ellenfél húzásaira. Wlad mit csinált amikor pl. Haye ellen az első néhány menetben nem jött be a taktikája? Semmit, mert Steward megmondta, hogy a jab-je akkor is megnyeri a mérkőzést, ha nem is találja el vele Haye-t. Így is lett, de Wlad boksza annyiban hasonlít csak a sakkhoz, hogy a meccsein kb. ugyanakkora a kockázata annak, hogy baja essen, mintha a tesójával leülne sakkozni egyet.

Tegnap belenéztem az előző Thompson meccsbe és sztem Tonynak egyedül az ütőereje hiányzik ahhoz, hogy nyerhessen (még nagyon gyorsabbnak se kéne lennie). Ennek hiányában viszont teljesen esélytelen, hacsak nem sérül meg Klitschko, vagy nem fogy el a kondija, amire azért elég kicsi az esély.

» phillyshell   válasz erre
    2012-07-07 15:08:09

@dermedt: "Viszont szerintem igenis komoly része van az ő sikerességükben a fizikai fölényüknek."

A fizikai fölény nem csak azért van, mert a fivérek ilyennek születtek. Ehhez sok-sok év kitartó munka is kellett. A többi nehézsúlyúnak sem tiltják a szabályok, hogy 108-110 kg körül, súlyfelesleg nélkül bokszoljanak.

    2012-07-07 15:07:42

@dermedt: Na de ott van- vagy volt - Jameel McCline: magassagra pont akkora, mint Wlad, rendkivul eros a fizikuma, nem volt sem ugyetlen, sem lassu regebben, az utoereje is egesz jo ( a relative gyenge KO-aranya csaloka szerintem ), az utest is jol birta... miert nem lett o vilagbajnok? Miert kapott ki Wlad-tol, ha papiron szinte semmifele hatranya nem volt vele szemben?

» bpjotruska   válasz erre
    2012-07-07 14:58:45

@Shaham: Szerintem azért vagy Te olyan eszes, hogy értsd a mondandóm lényegét!;)

Amúgy meg nem degradálásnak szánom ezt, csak sajnálom, hogy nem derül ki mire is lennének képesek a tesók, mert így, ilyen kihívók ellen nem kell a tudásukra támaszkodniuk, hanem elég csak a fizikai adottságaikat kihasználniuk, ami persze nem szabálytalan. Ezért is örülök, ha néha napján be becsúszik egy Thompson termetű ellenfél is, mert akkor van esély egy kis izgalomra.:)

» dermedt   válasz erre
    2012-07-07 14:52:22

@dermedt: "Azoknak a fickóknak az egyik fele még nagyon a karrierjük elején vannak"
"a másik fele meg cirkuszi bohóc"

Nem az a lényeg, hanem hogy elvesznek a mezőnyben, pedig "nagyok és erősek"...:)

» Shaham   válasz erre
    2012-07-07 14:51:52

@Untouchable: Én szeretem May bunyóját. Nekem a megoldásai látványosak. De sokan mondják, hogy unalmas...

» Shaham   válasz erre
    2012-07-07 14:49:57

szerintem Mariusz Wach jó ellenfél lenne Wladimirnak ,szerintem meg tudná nehezíteni a dolgát ,érdekelne egy ilyen összecsapás ő jobb lett volna mint Thompson ,de ha jól tudom ez kötelező címvédés nem vagyok benne biztos ,mindenesetre remélem legközelebb már valami érdekesebb ellenfél lesz végre valahára akár Wach vagy Seth Mitchell , Arreola , esetleg Helenius bár ő megsérült legutóbb , Fury nemtudom majd meglátjuk reméljük a legjobbakat!!!! :)))

» horváth gergely   válasz erre
    2012-07-07 14:47:39

@Shaham: Azzal, hogy Ward és Hopkins nem túl látványos, egyetértek. De hogy May? Védekezni is lehet látványosan!

» Untouchable   válasz erre
    2012-07-07 14:47:08

@Irbisz: Azoknak a fickóknak az egyik fele még nagyon a karrierjük elején vannak (Price, Helenius, Fury), a másik fele meg cirkuszi bohóc (Valuev, Long, Fields). És van még pár srác: Dimitrenko: szerintem nála motivációs problémák vannak, ami nem is csoda a menedzselését tekintve. Thompson: ő tényleg egy tök átlagos bunyós, aki semmiben sem jobb az átlagnál. Se nem gyors, se nem jó lábon, se nem üt nagyot, de úgy gondolom, hogy Wlad ellenfelei közül talán csak Haye ellen adnék neki 50%-nál kevesebb esélyt.

» dermedt   válasz erre
    2012-07-07 14:42:27

@dermedt: "rögtön írtam utána, hogy természetesen nem gondolom, hogy Ward nem tud bokszolni."

De minek hoztad fel? :)

"Viszont szerintem igenis komoly része van az ő sikerességükben a fizikai fölényüknek."

Többek között. Csak azért nem ilyen egyszerű. Vannak náluk nagyobbak, erősebbek, akik nem érnek el semmit. Egyébként is az összes nagy bajnoknak van fizikailag valamije, amiben kiemelkedő. Ha Tyson egy fejjel nagyobb, vagy Lewis-Foreman egy fejjel kisebb, teljesen más a bunyójuk. Ez nem csak a Klicsko-ékra igaz, hanem mindenkire. Az idegesítő az, hogy a Klicsko-éknál mintha degradáló lenne hogy ilyenek, amíg a többiek igazi legendák...stb :)

» Shaham   válasz erre
    2012-07-07 14:41:51

@bpjotruska: Vova számára ez is elég! Miért kockáztatna, hogy látványos is legyen a boksza?
A Mormeck meccs nekem sem tetszett! Unalmas volt, de a lóvét Vlad így is beseperte. Kockáztatás nélkül!
Mindenki által tudott, hogy a hosszú kéz, kiváló reflex, nagy ütőerővel szemben ott van a gyenge álla! Ezt nem kell elfelejteni!
Minek üljön be egy pofozógépbe egy látványossági kísérlettel? Õ nem belharcra született, hanem vívásra. Neki ezt kell művelnie, különben vége a karrierjének.

    2012-07-07 14:32:44

@Shaham: Mivel tudtam, hogy ezzel jössz majd, ezért rögtön írtam utána, hogy természetesen nem gondolom, hogy Ward nem tud bokszolni. És akármilyen hihetetlen, nem gondolom, hogy le kéne vágni a a tesók lábaitt.:)
Viszont szerintem igenis komoly része van az ő sikerességükben a fizikai fölényüknek. Azt is írtam már párszor, hogy ez nem az ő hibájuk, de ettől függetlenül még igaz.

» dermedt   válasz erre
    2012-07-07 14:30:41

@dermedt: Vágjam le a lábát? :)
Egyébként Ward sem látványos (ahogy Hop, May sem...stb.), de nem gondolod komolyan, hogy nem tud bokszolni? :) A saját súlycsoportjában is van nála erősebb, esetleg gyorsabb stb, de ez ugye nem olyan egyszerű...:)

» Shaham   válasz erre
    2012-07-07 14:23:59

@dermedt: ezt a hasonlatot ugye te sem gondoltad komolyan?
csak mert a nehézsúlyú mezőnyben akad 8-10 velük egyező, sőt jóval nagyobb bunyós, de érdekes módon a fasorban sincsenek hozzájuk képest ...

» Irbisz   válasz erre
    2012-07-07 14:15:48

@dermedt: Persze nem mondom, hogy Wardnak nem lenne szüksége a tudására, de azért messze nem lenne gy ráutalva, mint amikor a saját ligájában meccsel.

» dermedt   válasz erre
    2012-07-07 14:14:13

@Shaham: "Nem is értem, hogy lehet úgy évekig dominálni és szarrá verni a nehézsúlyt menetet sem nagyon veszítve, boksztudás nélkül...:)"

Mondjuk tedd be Andre Wardot a váltósúlyúak közé úgy, hogy nem kell lefogyasztania, és majd meglátod! ;)

» dermedt   válasz erre
    2012-07-07 14:07:56

"Hangsúlyozom, hogy ekkora méret és erőfölény híján már ebben a mezőnyben sem lennének világbajnokok."

Ha Dope úr kicsit jobban odafigyel, akár észre is vehette volna, hogy a méret és erőfölényhez hozzájön az ütőerő, a méretükhöz képest a gyorsaság, mozgékonyság, Wlad-nál a kézsebesség, Vitali-nál a munkatempó...stb és igen a TUDÁS... Nem is értem, hogy lehet úgy évekig dominálni és szarrá verni a nehézsúlyt menetet sem nagyon veszítve, boksztudás nélkül...:)

"Kár, hogy Haye nem erőltette meg magát egy kicsit jobban, és így csak azt bizonyította be, hogy mennyivel jobb ökölvívó, mint a Klitschkok."

Azt mégis mivel?

"az ukránokat a legnagyobbakhoz hasonlítani dőreség lenne."

Volt egy Lewis-Vitali meccs. Lewis a valaha élt egyik legerősebb nehézsúlyú. Vitali nem vallott szégyent.

Öreg Toney-nak inkább egy talkshow-t kellene vezetni. Azon még el tudna szórakoztatni sok embert...:)

» Shaham   válasz erre
    2012-07-07 13:46:03

Egy kis adalek: most olvasom, hogy Thompson volt Wlad kesztyu-partnere a Corrie Sanders elleni meccs elott is... en nem tudtam errol, de igy mar nem is annyira meglepo, hogy a Thompson-nal sokkal gyorsabb es kemenyebbet uto Sanders teljesen osszezavarta Wlad-ot es gyakorlatilag tonkreverte.

» bpjotruska   válasz erre
    2012-07-07 13:45:11

Na de a meccsrol: en az elso 1-2 perc tapogatozas utan egy agreszivabb, eltokeltebb Thompson-ra szamitok. Tudja jol, hogy ha elnyujtjak a meccset, akkor a fiatalabb, nagyobb utoereju Wlad-nak fog kedvezni, mint legutobb. Thompson az elos par menetbol valoszinuleg elvisz egyet-kettot. Wlad meg majd igyekszik fogasokkal lassitani, es lesz egy jo adag csunya dulakodas. Szerintem lesznek jo pillanatai Thompson-nak, amikor Wlad-ot kenyelmetlen helyzetbe hozza, de az ukran magara talal, a multkorinal magasabb tempoju meccsen meg az oregedo Thompson hamarabb el fog fogyni, es miutan benez par nagyobb utest a kozepso menetekben, ugy a 7-8 korul eljon szamara a veg: Klicsko TKO7.

» bpjotruska   válasz erre
    2012-07-07 13:34:26

"hisz a boksz szabályai szerint valakinek vagy a saját felségterületén kellene túljátszani, kipontozni, szétjabelni Klitsckot, vagy ezt a biztonsági bunyót kellene erőből elsöpörni. Hogy ez csak elméletben lehetséges, de fizikailag nincs olyan élő ember, aki meg tudná valósítani? Hja kérem, erről van szó."

Erről van szó...

» Shaham   válasz erre
    2012-07-07 13:29:59

@Kami: "Kliccsek testi adottságai másak. Magasságuk miatt csak ez a stílus vezethet eredményre. Nem látványosak, de eredményesek!" En azert arnyalnam a kepet egy picit: Wlad lehetne hasonloan eredmenyes ennel latvanyosabb stilussal is. Kevesbbe veszelyes es nagyuto bunyosok ellen pl bokszolhatna szinesebben, szebben. Meg vagyok gyozodve, hogy ezt a legutobb latott Mormeck-et a Wlad-nal is magasabb, nyurgabb, zoldfulu David Price 1-2 menet alatt kivegezte volna, tul sok fogas, olelkezes nelkul - de a huszonpareves Wlagyimir is atgyalogolt volna rajta percek alatt... eppen ezert biztos vagyok benne, hogy a mai, 36 eves is kepes lett volna ra - csak akarna egy picit jobban!

» bpjotruska   válasz erre
    2012-07-07 13:26:22

@Gergoke: "Egyébként Tyson sem azért bunyózott úgy ahogy, mert ő a közönséget akarta maximálisan kiszolgálni, hanem mert neki az a stílus volt a legoptimálisabb."

Ez a lényeg. Ali azért táncolta körbe az ellenfeleit, mert az adottságaihoz az a stílus illett. Tysonnak be kellett bújnia és közelről horgokkal kivégezni az ellenfeleket. Lássuk be, elég furcsa látvány lenne, egy törzsből hajlongó, belharcra törekvő, elsősorban horgokkal operáló Wladimir :)

    2012-07-07 13:14:31

Nem tudom mennyire maradok magamra a véleményemmel, de szerintem ennek a meccsnek semmi értelme sincs. Unalmas Wlad boksz, WP12 és ennyi.
Nem kihívás, nem új, nincs benne izgalom.

    2012-07-07 13:13:58

Ez a DopeMan az a DopeMan? :-)

    2012-07-07 13:11:14

@Gergoke: Egyetértek. Tysonnak olyan stílusa volt, ami a testi adottságából eredt, ami a nézőket tetszett.
Kliccsek testi adottságai másak. Magasságuk miatt csak ez a stílus vezethet eredményre. Nem látványosak, de eredményesek! Õk profik! Nem csak a nézők szórakoztatására vívnak, hanem a lehető legtöbb pénzért. Amit általában el is hoznak.
Az viszont természetes, hogy Vova úgy akar nyerni, hogy ütést ne nagyon kapjon. Ez nem szép, de szabályos és eredményes. 90% esélyt adok a győzelméhez. A 7-8. menetben KO. -ra számítok.

    2012-07-07 13:06:34

@bpjotruska: Egyetértek. Most is vannak és voltak is hasonló termetű bunyósok. Mérsékelt sikerekkel. A fizikai erő pedig fejleszthető, mindenkinek meg van a lehetősége.
A Klichko testvérek sikere csak azt a tézist erősíti, hogy nem mindig a legtehetségesebből lesz a legnagyobb. A kiemelkedő tehetség hiányát sok munkával ,intelligenciával és ésszel lehet kompenzálni. Egyébként Tyson sem azért bunyózott úgy ahogy, mert ő a közönséget akarta maximálisan kiszolgálni, hanem mert neki az a stílus volt a legoptimálisabb.
Lehet szeretni vagy nem szeretni őket, de az nem az ő hibájuk, hogy a legtöbb kihívójuk esélytelennek tűnik ellenük. Az eredményeik önmagukért beszélnek.
Egyébkény valószínűleg az előző meccsükhöz hasonló lesz a mostani is.

» Gergoke   válasz erre
    2012-07-07 12:46:57

"Hangsúlyozom, hogy ekkora méret és erőfölény híján már ebben a mezőnyben sem lennének világbajnokok."
Ilyen alapon, ha Vitalinak nincs robotmozgása, könnyebben kiszámítható lenne és már nem is lehetne világbajnok.
Vagy, ha Lewis nem dolgozza ki a sunyi technikáját, hogy lenyomja a fejet és fogásban felüt, akkor ő sem lett volna sosem világbajnok.
Na neeeeeeeeeee!

» Jor-El   válasz erre
    2012-07-07 12:43:12

"Hangsúlyozom, hogy ekkora méret és erőfölény híján már ebben a mezőnyben sem lennének világbajnokok." Micsoda kar, hogy azokat a bunyosokat, akik nem lennenek meret- es erohatranyban, mint pl. Dimitrenko es Helenius, romma vert egy-egy fel meterrel kissebb bunyos ( Chambers, Chisora ), akik kozul az egyik par menetet tudott egy Klicsko ellen is nyerni. Vagy esetleg odaertek, mint pl McCline es Thompson, de oket meg ijedteben kiutotte Wlagyimir ;-)
Egyebkent lehet, hogy Tyson sem lett volna olyan nagy bajnok, ha nincsen utoero- es sebessegfolenye szzinte mindenkivel szemben :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2012-07-07 12:13:23

de amint visszavonulnak, hirtelen a semmiből fognak előugrálni a hitelesnél, hitelesebb bajnokjelöltek. és hirtelen egy új éra fog a nehézsúlyra köszönteni, megváltókkal tele.

    2012-07-07 11:51:38

hm egyetértek dopemannel :)

» tollanik   válasz erre
    2012-07-07 11:39:04
Ugrás az oldal tetejére