×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Amikor minden bokszra fordul: Timothy Bradley vs. Manny Pacquiao II.

2014-04-08 09:11:27 /
2014. április 12-én ismét a bosszúvágyé a főszerep, persze nem a megboldogult Charles Bronsonnal, hanem Manny Pacquiaoval és Timothy Bradley-vel a főszerepben. Nyugodtan mondhatjuk, hogy mindkét bokszoló bosszúra szomjazik, hiszen sokak véleménye szerint az előző, az amerikai bunyós által pontozással megnyert meccsen nem éppen korrekt végeredmény született, így szombaton mindenki a maga igazát kívánja majd bizonyítani. Pacquiao azt, hogy a pontozók tévedtek, Bradley pedig azt, hogy nincs igaza a kétkedőknek, akik szerint csak a bírói részrehajlásnak köszönhetően van papírja róla, hogy jobb ökölvívó filippínó pályatársánál. A bizonyítási vágy tehát mindkét sportolóban az egekig lángol, Manny Pacquiao feladata megmutatni, hogy azok az oroszlánkörmök még 35 esztendősen is képesek marni, az örökké lesajnált Bradley pedig végre kiharcolhatja az őt megillető elismerést. A motiváció megvan, kérdés tehát, hogyan tudja a két ökölvívó mindezt a maga javára fordítani és végül ki lesz a WBO váltósúlyú világbajnoka. A kérdésre az összecsapást hazánkban közvetítő Sport1 tv kommentátora, valamint a www.profiboksz.hu szerkesztői próbálnak választ keresni, az alábbiakban.

Greg: Ez a meccs számomra leginkább egy sokismeretlenes egyenlet. Amiben biztos vagyok, hogy Bradley bunyója egyértelmű fejlődést mutat, én korábban a pontatlanságát tartottam a legnagyobb gyengeségének, de pl. Marquez ellen megmutatta, hogy ezen a téren is lépett előre. Én úgy érzem, mentálisan egyben van az amerikai, óriási a motivációja, a bizonyítási vágya, emellett teljesen biztos magában, sőt abban is, hogy az első meccsen jogosan nyert. Ezek a tényezők óriási pluszt adhatnak számára. Emellett rafinált és intelligens bokszoló, a gondolkodó ellenfelek pedig általában nem szoktak kedvezni Pacquiaonak. Az egyetlen gond nála, hogy már-már túlzottan bízik a sajnos gyakorlatilag nem létező ütőerejében és az állában, és igen bátran felvállalja a hirigeket, amelyekből azonban az esetek túlnyomó többségében háton fekve jön ki. Ha a filippínó ellen elköveti ezt a hibát – és nyilván Roach-ék erre fognak játszani – akkor nem lesz egyszerű számára kihúzni a 12 menetet. Freddie Roach gondolkodását és Pacquiao stílusát ismerve pedig biztosra vehető, hogy folyamatos nyomás és támadások alá fogják helyezni Bradley-t, és megpróbálják belehúzni a verekedésbe, a világbajnoknak tehát végig maximálisan kell összpontosítani, ha nyerni akar. Pacquiao formájával kapcsolatban sok pozitív beszámoló jelent meg, de a legutóbbi meccséből erről pl. semmi nem derült ki, hiszen nem volt olyan tényező, amiben Riosnak esélye lett volna ellene. Tizenkét menetnyi zsákolás pedig még önmagában semmit nem bizonyít, de Bradley ellen taktikusabb és sokoldalúbb ökölvívásra lesz szüksége, mint amire Riosszal szemben volt. Szintén nagyon fontos szempont lesz a pontozók hozzáállása, hogy objektíven értékelik-e majd a látottakat, vagy esetleg a múltkori eseményekből kiindulva óvatosabbak és elnézőbbek lesznek-e valamelyik féllel. Én úgy gondolom, hogy a találkozó elején az általában keményen kezdő Pacquiao akarata fog érvényesülni és szűnni nem akaró támadásaira csak ritkán tud majd érdemben reagálni Bradley, sőt, vélhetően egy padlózás is benne lesz majd, a 3-4. menetek valamelyikében. Aztán a filippínó a meccs második felére lelassul valamennyire és a tempóból is visszavesz, ekkor fokozatosan előtérbe kerül majd az amerikai taktikusabb ökölvívása, és jobb erőnléte. A találkozó emiatt összességében igen kiegyenlített képet mutat majd, és véleményem szerint Pacquiao az agresszivitása és látványosabb találatai miatt nyer szűken, de megérdemelten.

Erwin: Valamilyen megmagyarázhatatlan, racionális és logikus indokokkal nem alátámasztott belső hang folyamatosan azt súgja nekem hetek óta, hogy ezt az összecsapást Bradley fogja megnyerni. Talán a Marquez meccsen döbbenetes módon kiütött Pacquiao látványa maradt meg bennem ilyen mélyen, esetleg az egyre meggyőzőbb, magabiztosabb Bradley produkciók voltak rám ilyen hatással, nem tudom. Az mindenesetre biztosnak tűnik, hogy Pacquiaonak most sokkal nehezebb dolga lesz, mint Rios ellen, akit kis túlzással neki találtak ki. Számomra két fő kérdés van: Bradley képes lesz-e az okosabbik bunyóját (magyarul nem áll oda verekedni) nem csak elővenni, hanem végig is vinni a találkozón, illetve hogy Pacquiao ténylegesen ki tudta-e heverni fejben a Marquez-traumát, valamint hogy milyen mértékben kopott meg fizikálisan az elmúlt időszakban. És persze a plusz kérdés, hogy a pontozók reálisan fogják-e értékelni a látottakat… Tippem szerint Pacquiao a tőle megszokott stílusban, sok ütést indítva, agresszívan támadva fog kezdeni, és ugyan a mérkőzés közepétől ez a tempó csökkeni fog, végül  -  és ezzel most ellent is mondok az első mondatomban leírt megérzésemnek – pontozással behúzza a győzelmet a filippínó szupersztár.

Kassai-Tóth Csaba, a mérkőzést hazánkban közvetítő Sport1 csatorna kommentátora: Mindenképpen jó hír, hogy az első meccset (el)pontozó szemüveges szőke hölgy,  bizonyos Cj Ross már távol van a ring világától (Alvarezt is kihozta remire Money ellen, ez már szőke nős viccnek is durva volt), de egyébként is sok minden történt a két bunyós házatáján az elmúlt 22 hónapban.  Pacman visszahozta a régi erőnléti edzőjét, vele még nem kapott ki, mostanában hanyagolja a parlamenti üléseket, és az asszony se idegesíti (jön az ötödik lurkó!). Jó tudom, Marquez rettentően elkapta, de Rios ellen már visszacsempészett valamit az ősi szamuráj mentalitásból, én mégis nagyon szívesen látnám a régi Mannyt, aki 5-6 éve lenyűgöző volt Hatton, Oscar vagy Cotto ellen. Tudom, elmúlt 35 éves, de az ember hajlamos konzerválni a saját kis hőseit. Egyszóval azt a Pacquiaot várom, akibe a világ beleszeretett, a temperamentumos, célratörő, gátlástalanul rohamozó,  parádés  kisembert.
Bradley nagy talány számomra. A 31-0 tiszteletet parancsoló, világbajnokok sorát győzte már le,  tényleg mindent tud a bunyóról, és mégis… mintha hiányozna belőle az igazi szenvedély, az, amiért odaszögezi szurkolók millióit a képernyők elé. Klinikai precizitással bokszol, intuitív, minden mozdulata megtervezett, nagyon nehéz megütni, elképesztően gyors, de valahogy a fűszer hiányzik. A Provodnyikov meccs volt az első, és eddig egyetlen, ahol azt éreztem, hogy őt is ki lehet rángatni a komfortzónájából, akkor képletesen szólva, levetkőzte gátlásait, és odaállt verekedni, kicsit megint utcagyerekké vedlett át, de ekkor vált számomra igazán rokonszenves harcossá. A Pacman meccs óta legyőzte Marquezt, ott se volt túl meggyőző. Azt meg ne feledjük, hogy az elmúlt 7 évben csak a 40 éves Casamayort tudta kiütni, vagyis megint csak a klinikai pontosságú pontozásos győzelméért hajthat. Ha stratégiát vált, és őszintén nekimegy Pacmannek, akkor súlyos verésbe szalad bele, és véleményem szerint 5 meneten belül kapitulál.  Abban egyetértek Roach-csal, hogy legfeljebb lerúgni tudja Mannyt, kiütni nem.
Tippem: mindkét bunyósban buzog a bizonyítási vágy, fergeteges meccsen Pacquiao a 9. menetben TKO-val győz.

zolimt: Az elmúlt hónapokban annyi hír szólt erről a mérkőzésről, hogy már a lerágott csont kategóriába tartozhatna, mégsem jutott előrébb a vita arról, hogy vajon ki az esélyesebb a visszavágón. Bradley duzzad a magabiztosságtól, Pacquiao fogadkozik, hogy még mindig a régi. Úgy gondolom, hogy a legfontosabb tényező tényleg Pacman formája lesz – ha megvan még benne a “gyilkos ösztön” és rá  tudja kényszeríteni a stílusát Bradleyre, akkor viszonylag sima győzelmet várok tőle, akár kiütéssel is a végén. Ha viszont Bradley képes lesz az elmúlt két meccsen alkalmazott, elmozgásra épülő bunyót csinálni és kontrákkal hatástalanítani Pacmant, akkor pontozással hozhatja a másodikat is. Mindkettőjük számára létfontosságú a győzelem, így teljesen tanácstalan vagyok, amikor a végeredményt kell megtippelnem. Nem lepődnék meg az egyik, vagy a másik végkimenetelen sem. A tippjátékban Pacquiao pontozásos győzelmére voksoltam, ezért maradok is annál, tehát Pacquiao WP.

prof: Az esélylatolgatások műfajának egyik sajátossága, egyben a tippek eredményességének mutatója, hogy minimalizálni kell a szubjektivitást, és amennyire csak lehet, ki kell zárni a nosztalgiát az esélyek mérlegelésekor. E felvezetővel kissé a Pacman-hívőktől távolodom el, hiszen azt azért nyugodt szívvel állíthatjuk: Pacquiao túl van pályafutása delelőjén. Aki sziporkázó ütészáport, lehengerlő totalitást vár el Roach kedvencétől, és ehhez méri Bradley esély(telenség)ét, az átugrik egy pár évet az időgép segítségével... Bradley mégiscsak rendre hozza a meccseit, hol okosan a' la Marquez, hol "bután", a szívével (Provodnikov); Pacman utóbbi teljesítményei, formája viszont minimum kétségeket ébreszthet bennünk. Az, hogy visszavágóról beszélünk, mindkét fél előnyére válhat. Bradley számára nagyobb a lecke, hiszen ő azért valahol mélyen érezheti, miben volt kevés azon a meccsen, de ha most -utólag- nem vállalja fel a nyílt sisakos ütésváltásokat, kevésbé akar megfelelni egy (létező?) közönségelvárásnak, és hideg professzionalizmussal hozza a gyorsaságán alapuló, elmozgásos stíílusát, most is képes lehet a sikerre. Pacquiao mellett szól viszont, hogy végtére is az első meccsen is jobb volt, azóta ugyan ki kellett jönnie a Marquez-féle lelki traumából, és meg kell nyílnia, többet kell vállalnia, mint tette azt Rios ellenében, de végül is nincs más választása pályafutásának ezen szakaszában... A képlet tehát adott, a kérdés csak az, ki mondja fel jobban a leckét. Amennyiben a kölcsönös bizonyítani akarás viszonylagos kontroll nélkül, terminátor adok-kapok stílusban realizálódik, akkor Pacman az esélyes, de ha Bradley tudja kezelni a saját egóját, no meg Pacquiao valószínű keménységét, akkor Bradley pontozást várok. További tényező lehet még persze a pontozók lelkivilága, akarnak-e -akár tudat alatt is- kompenzálni az első meccsért, ezzel is Pacmant segítve... Bár a fogadóirodák a számok nagy törvénye szerint nem tévednek, mégis az esélytelenebb Bradley pontozásos győzelmére tippelek.

2014. április 12. - Profiboksz.hu

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@sziporka: "Egyértelmű Bradley győzelem."

Nézz meg egy ütes statisztikát

    2014-04-13 17:09:35

Egyértelmű Bradley győzelem. Vétett hibàkat, amik szorossà tették, de Pac àrnyéka önmagànak. Nagyon unom màr, hogy egyértelmű meccseknél is a bírók miatt kell izgulni. Ugyanolyan dühös vagyk, mint az első talàlkzójuk eredménye miatt. Pac ne is àlmodjon Floydról.

» sziporka   válasz erre
    2014-04-13 15:48:32

Ezt Pac nyerte mint ahogy az elözöt is ! Bradley jol bunyozott Pac annyira nem de igy is jobb volt. Aki nem hisz nekem az nézze meg lassitva az egészet és számoljon....

    2014-04-13 12:52:11

@LacKO: Bár félálomban láttam a meccset, de egyetértek veled. Nálam is Bradley nyert. De majd beveszek 1-2 C-vitamint és tiszta fejjel megnézem újra :-)
Bradley-t megnézném Mayweather ellen, nagyon izgalmas lenne. Pacquiao viszont menetet se nagyon nyerne a Pénzeszsák ellen.

» VITAMINKIRÁLY   válasz erre
    2014-04-13 10:56:03

Amúgy, amit Bradley csinált az első 5-6 menetben az nagyon tetszett, én szeretem az ilyet, mikor valaki látványosan elhajolgat, alig lehet megütni, :) az viszont való igaz, hogy utána leeresztett. Ettől függetlenül szerintem továbbra is P4P top 10-es boxoló és Pac is az, attól függetlenül, hogy csak árnyéka már régi önmagának.

    2014-04-13 08:08:12

@LacKO: folyt: "Zappa": MIlyen arányban találtak? Vannak számadataid? "

Csak az van amit a szemeimmel láttam. Persze ez szubjektív dolog, de sztem. elfogulatlanul néztem a meccset, /tisztelem Pac-et, de nem vagyok fanatikus rajongója/ Bradley nagyon sok pac ütéssel szépen "elgurult", és sokszor alaposan betakarta Manny-t, aki tanácstalanul bunyózott végig.
Szoros, izgis meccs volt, de sztem. egyértelműen Bradley-é volt.
Minden esetre a "bírói beavatkozás" az nagyon durva volt!
Hangsúlyozom: magánvélemény!

Nem akarok senkit megbántani, pláne vitatkozni nem akarok, csak szimplán leírtam a véleményem..... és persze nem feltétlenül nekem kell, hogy igazam legyen.

    2014-04-13 08:08:02

próbáltam függetlenül pontozni , így minden nélkül nekem 115-113 pac , persze voltak ide és oda adható menetek is amiket más esetleg máshogy lát. bár nyert manny , de visszakéne vonulni. bradley nagyon jól mozgott , de rossz volt nézni ahogy pac csak keresgélte őt a ringben. eddig énis reménykedtem , hogy a régi pacet látjuk majd de a reggeli produkció után szerintem ez már többé nem valószinű

    2014-04-13 08:06:52

@zappa: Pacquiaonak 198 találata volt Bradleynek 141

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2014-04-13 08:02:21

@zappa: Nem, nincsenek.

    2014-04-13 07:54:54

@LacKO: MIlyen arányban találtak? Vannak számadataid?

    2014-04-13 07:50:00

@menyus: Így van, Bradley nem egy kellemes ellenfél. Még ha el is veri valaki, sztem ha nem üti ki, nehézs szépen látványosan verni.

    2014-04-13 07:49:29

@moRtiZ: EGyébklnt az tök igaz, hogy természetes hogy ennyi idő után változik a bunyója. Megkopik bizonyos dolgokban az ember. És abban is igazad van, hogy még így is valszeg majd mindenkit verne.
Egyébként May is kopott bizonyos dolgokban. Itt sztem az a különbség, hogy Pac nagyon mást nem tud olyan magas szinten, mint azt a sok ütéses energiabomba bunyót. Ezért ő a kopást nem azzal kompenzálja, hogy más dolgokat hoz be a bokszába, hanem egyszerűen csak azt próbálja amit fiatalon. Mayweather (de egy csomó bunyós akik sokáig tudtak látszólag top formában lenni) jellemzően azzal érik el hogy nem hanyatlanak, hogy más elemeket tesznek be a bokszukba. Vagy eleve nem annyira a kondira, sok ütésre épül a stílus.
May se tudna úgy bokszolni mint Corrales elleni időkben. De nem veszed észre, mert más dolgokkal áthidalja a kopást.
Pac, meg edzőként Roach, sztem nem annyira tudják pótolni a kieső dolgokat.

De mondom, még azért Pac egyrést nem vészesen öreg, másrészt így is nagyon jó.

    2014-04-13 07:46:39

@fixpont: május 31

» tollanik   válasz erre
    2014-04-13 07:44:59

Azért azt hozzátenném hogy ha ugyan szorosam is de nem akárki/hulladék/felhozóember volt az ellenfél... én Pac fan létemre mindig is csíptem Bradley-t, most is úgy vélem hogy bárkinek (beleértve Floydot is) meggyűlne vele a bajszavége :)

» menyus   válasz erre
    2014-04-13 07:44:32

Mind a három pontozót fel kellene akasztani.....
Kompenzálni?? Akkor verjék agyon az előző meccs bíráit, ne Bradley-t büntessék!
Sima, bár küzdelmes Bradley meccs volt, néhány Pacquiáót idéző pillanattal tarkítva.
Mindenben fel vette a versenyt Bradley pac-kel szemben, és mindenben jobb is tudott lenni. Töke is volt, szive is volt, többet is talált!
Több mint bosszantó!

Nekem ez a magánvéleményem.

    2014-04-13 07:39:04

@moRtiZ: Ebben igazad van (bár én Bradleynek adtam a meccset hasonlóképp szorosan, de egyértelműen) viszont szerintem ezt a meccset inkább Bradley vesztette el, mintsem Pac nyerte meg. Hamar elfáradt és nem tudta 4-5 menetnél tovább csinálni azt, amit elkezdett, aztán a 6. menet után kb visszaengedte Pacet a meccsbe, kb elpárolgott a támadókedve, Pac szerintem nem javult fel szignifikánsan, csak akkor már volt lehetősége kombinációkat bevinni, agilisabban támadni. Elnézést, én nem akarok senkit megbántani ezzel, de Pacben nem volt semmi átütő erő, a meccs első felében gyakran zavarban volt, hátrált, stb... Az is látszik egyértelműen, hogy lassult. A meccs legnagyobb meglepetése számomra, hogy Bradley, akinek hagyományosan nagyon jó a kondija, ezúttal láthatóan elfáradt a meccs végére, pedig olyan sok ütést nem nyelt be. És remélem, hogy Alvarado megveri JMM-et, mert nem akarok egy Pac-JMM V-öt,de igazából azt nem szeretném, hogy annak a meccsnek a győztese menjen ennek a meccsnek a győztese ellen. Egy Pac-Provodnikovot szívesen megnéznék, meccs előtt mondta valaki, hogy Provo pár menet alatt kinyírná, én meg mondtam, hogy szerintem meg majdnem, hogy Pac-Rios meccskép lenne. Na ezután a mai meccs után már nem így gondolom, hanem inkább egy kétesélyes, izgalmas meccsnek tűnik.

    2014-04-13 07:37:47

@moRtiZ: Sebességben már nem tudna mit kezdeni May-el..ütőerő már ablakban,de ami a legfontosabb a harcikedv és ütések mennyisége is az ablakban,márpedig amivel May sebessége és védekezi technikája talán nem tudta volna felvenni a versenyt az Pac óriási ütésszáma lehetett volna és az,hogy 12meneten keresztül dolgozik rajta közelről,régen le se lehetett volna vakarni az ellenfeléről,most meg tart a közel és belharctól

» urban csaba   válasz erre
    2014-04-13 07:36:51

@tollanik: telleg az mikor?

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 07:36:38

vag az lehet utána lesz:)

» tollanik   válasz erre
    2014-04-13 07:36:34

fröccs vs groves 2

» tollanik   válasz erre
    2014-04-13 07:35:53

meccs meccs = nagy meccs

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 07:33:54

Mi lesz a kovetkezo meccs meccs, a Cotto - Martinez elott lesz meg? Nem tudja valaki?

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 07:33:07

Barrera ellen,mint 1 bolha-szöcske...most már 1 nyugdíjas nagyapó régi önmagához képest,szerintem 1 menet alatt ütött annyit,mint most 1gész mérkőzésen,kellett átgyalogolt az ütéseken,sőt amikor kapott kb akkor is ütött,de a gond az,hogy ha kevesebbet is üt,de a dinamika sincs már meg bennük,ha azt vesszük Prov az ilyen szitukban mit művelt,hiszen itt is volt azért 1-2 nyílt sisakos pillanat

» urban csaba   válasz erre
    2014-04-13 07:32:08

@fixpont: Fiatalon kezdte a bunyot, most 35 eves. Egyertelmuen latszik rajta hogy nem olyan mint regen, a sebessegebol is vesztett, a kesei menetekben foleg, meg azert mintha ovatosabb lenne (talan meg mindig benne van a Marquez kiutes), de szerintem tovabbra sincs aki megverne Mayweatheren kivul. Bar Pac-nak ez eleg nehez meccs volt, Bradley jo boxolo, nehez ellene villogni, de igen, valoban kopott.

3.-an majd meglatjuk May hogy muzsikal, bar neki azert most egy fokkal konnyebb meccse lesz szvsz.

En megtartom azutanra a velemenyem, hogy legyen e May - Manny meccs.

» moRtiZ   válasz erre
    2014-04-13 07:31:38

@moRtiZ: Nyilván aki azt mondja kiégett és leaszaltak ellen nyert CSAK, az hülyeség. De most ettől a meccstől az nem változik meg, ha a múltban volt jópár tényleg leszállóágban lévő vagy leaszalt ellenfele.
Vagy most visszamenőleg ez Delahoyát megváltoztatja? :)

    2014-04-13 07:31:35

Szokás szetint a nyilatkozatokat nem halljuk és mindkét kommentátor sokszor másról beszél,mint az aktuális meccs és hülyeségeket beszélnek.

» tizedes   válasz erre
    2014-04-13 07:29:52

@zolimt: Egyetértek. Bradley nagyon látványosan és eredményesen hajolgatott, de közben alig ütött, tiszta találta pedig még kevesebb volt (igaz Pacnak is fsak egy hangyányival volt több). Bradley nagyon showman akart lenni, amire rá is ment a meccs. Ha alázatosabban bokszol szerintem nyrrt volna (a három pontozónál persze nem biztos). Szoros és nehezen pontoható 12 menet volt, de Pacquiao tett többet a győzelemért.
A két kommentátor által említett kompenzáció meg baromság. Ez egy szoros meccs volt, inkább Pac győzelemmel, az előzőn meg egy egyértelmű filipinó WP-t láthattunk.

    2014-04-13 07:27:49

@fixpont: mintha nem is az a bunyós lenne aki szanaszét ütötte oscarékat régen, csak ennyit változott:)

» tollanik   válasz erre
    2014-04-13 07:27:35

@moRtiZ: Na mondjuk ez nagy igazság.Nem gond most majd kitalálnak vmi mást..

» Horváth Ákos   válasz erre
    2014-04-13 07:26:56

@moRtiZ: Hat szernitem a regi Pacnak mar vege, fuggetlen attol hogy ma kihoztak. Ez a meccs nem erositi meg bennem, hogy a mai Pacnak koze van mondjuk a Cotto, Oscar stb elleni Pachez.

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 07:26:48

Pac már tényleg csak árnyéka önmagának,már teljesen felesleges a May elleni mérkőzés,anno szerintem kb szétverte volna May-t,de most...pár May kontra és ennyi,szétverni nem tudná Pac-ot,mert cseszik előre felé bokszolni,de simán vinné a mérkőzést

» urban csaba   válasz erre
    2014-04-13 07:25:55

Amugy most szolnek annyit, hogy Pacmanrol sokan mondjak, hogy kiegett es / vagy leaszalt boxolok ellen nyert csak. Most viszont egy P4P csucson levo boxolot vert meg, ha eleg szorosan is, de szerintem azert egyertelmuen.

» moRtiZ   válasz erre
    2014-04-13 07:25:00

Egyébként remélem, hogy idővel az összes váltósúly körüli TR bunyós rájön, hogy mennyire szűkösek a lehetőségeik ott és inkább otthagyják a picsába Arumot és a házi bajnokságát és átigazolnak a GBP-hez. :)

    2014-04-13 07:22:27

Mi lesz a folytatás? Bradley-Pac 3.??? vagy Pac-May? esetleg Bradley-May??

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2014-04-13 07:20:36

Bradley nagyon szimpatikusan nyilatkozik. igazi sportember...

» zolimt   válasz erre
    2014-04-13 07:20:26

@fixpont: Fura volt. Kicsit tolta az ütéseket, lábon is náha úgy totyogott. De Pac sem pörgött igazából túl jól. És mindketten pontatlannak is tűntek.

Nyilván csak magukhoz képest írom, mert amúgy persze nagyon jó bokszolók ma is.

    2014-04-13 07:20:15

@liviano: sajnos az történt amit előzetesen sejtettem. Ha szoros meccs lesz akkor is simán kihozzák Pacet.... Nem Pactől sajnálom a győzelmet csak jó lenne ha a pontozók nem csalnának el meccseket és ha már 1x meg teszik akkor ne akarnák egy másik alkalommal egy újabbal kompenzálni...
(Arum dörzsölheti a tenyerét egy 3. meccsre :P )

» foreman99   válasz erre
    2014-04-13 07:19:20

egy biztos, May mindkettőnek akkora iskolát adna, hogy öröm lenne nézni.

» horváth   válasz erre
    2014-04-13 07:18:20

@zappa: Bradley sokat gorcsolt, hany utest dobott ki a kozonseghez? Menetenkent 2-t legalabb, de ilyen szeles parasztlengoket, mint a kezdok, aztan feleslegesen sokat bohockodott, tul sokat hajolt melyrem viszont utest azt nem kapott sokat az egesz meccsen, de furcsa volt az egesz mozgasa.

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 07:18:00

nálam jóindulattal 4 menetet vitt Bradley, Pac lemosta még 1X, annyi különbséggel, hogy most ez egy p4p Bradley volt.

» kovacs alajos   válasz erre
    2014-04-13 07:16:45

@zolimt: Igen, gondoltam hogy pontozoi felfogas sokat fog a latba nyomni. Nagyjabol az lett amit vartam, szoros meccs, vegigmegy, es kihozzak PacMant, ezt irtam eddig is, ez is lett. El tudom fogadni. Nalam megnyerte Bradley, de azt hiszem Pacnak semmi keresnivaloja May ellen es nagy kerdes, hogy merre tud tovabbmenni, kivel tudna meg bunyozni.

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 07:16:40

Sztem is esetleg szorosan Pac, de ez a pontozas-bohockodas tenyleg ertelmetlen, sokadszor mar.

» liviano   válasz erre
    2014-04-13 07:16:24

De amúgy sztem egyikük sem bokszolt túl jól.

    2014-04-13 07:15:17

118-110? ő mit nézett ?

» horváth   válasz erre
    2014-04-13 07:15:02

@Dirhanka: :)

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 07:15:00

köszi a közvetítést minden útonlévő ember nevében!

» Dirhanka   válasz erre
    2014-04-13 07:14:28

@fixpont: szoros meccs volt, de Bradley eldobta a meneteket. sokat fektetett a vedekezesre es elfelejtett utni...

» zolimt   válasz erre
    2014-04-13 07:14:09

nálam 115-113 lett pacmannek....esetleg 114-114.
A 118-110 az szerintem a Lakers meccset nézte

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2014-04-13 07:13:35

Nyert Pac,de a 118-110 az vicc...

» Horváth Ákos   válasz erre
    2014-04-13 07:13:32

Ja 118:110 hülyeség. Kicsit kompenzáltak a bírók, de majd újranézem. Azért simán kihozható volt Pac.

    2014-04-13 07:13:27

Raadasul jol bunyozott Bradley, a meccs kepe koszonoviszonyban sincs ezzel.

» liviano   válasz erre
    2014-04-13 07:13:07

yess :D

» Dirhanka   válasz erre
    2014-04-13 07:12:53

Pacman nyert?

» Dirhanka   válasz erre
    2014-04-13 07:12:32

118:110 az abszurd, de Pac megérdemelten nyert azért.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2014-04-13 07:12:16

Ez sima torlesztes volt Pacnek, el tudom fogadni, de ez nem tesz jot a boxnak.

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 07:12:08

ezt gyorsan kihirdettek, nem ugy mint multkor

» zolimt   válasz erre
    2014-04-13 07:11:47

Na most kb egálban vannak, de nem kellett volna kompenzálniuk szerintem

    2014-04-13 07:11:46

:))

    2014-04-13 07:11:41

118-110 Húzzák le magukat

» Takeshi   válasz erre
    2014-04-13 07:11:41

:)

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2014-04-13 07:11:30

@foreman99: A leendo bevetelt.

» liviano   válasz erre
    2014-04-13 07:11:29

118-110????

» Baranyi Péter   válasz erre
    2014-04-13 07:11:28

Hehe az tortent amit gondoltam, a pontozasnak koze nincs a meccshez. :)

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 07:11:13

118-110... Vicc

    2014-04-13 07:11:11

Ezek mit néztek?

» foreman99   válasz erre
    2014-04-13 07:11:03

Sztem Pacot hozzák ki.

    2014-04-13 07:10:58

Nálam egy hajszállal nyert Pac,de ez már nem az amit szeretnék látni Pactől..

» Horváth Ákos   válasz erre
    2014-04-13 07:10:46

Szorosabb lett mint az első ahogy sejtettem.

    2014-04-13 07:10:30

Nalam dontetlen...

» Baranyi Péter   válasz erre
    2014-04-13 07:10:27

Nalam Pac jott ki goyztesnek. 116 - 114

» moRtiZ   válasz erre
    2014-04-13 07:09:34

116-113 Bradley

    2014-04-13 07:09:24

De azert amit sokan irtak hogy most Manny kiuti Bradley ahhoz koze nem volt a meccsnek.

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 07:09:16

115-113 Pacquiao

» zolimt   válasz erre
    2014-04-13 07:09:09

113-115 Pac

    2014-04-13 07:09:00

Nálam 7:5 Pacnek!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2014-04-13 07:08:47

Na fiuk bokszoljatok úgy mint atom..

» Horváth Ákos   válasz erre
    2014-04-13 07:08:38

115-113 Bradley, de nem csodalkoznek ha kompenzalnanak az elso meccset es kihoznanak Mannyt. Szoros volt.

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 07:08:23

Nálam 115-113 Bradley (de úgy érzem Pacet fogják kihozni)

» foreman99   válasz erre
    2014-04-13 07:08:15

104-105 Pac

    2014-04-13 07:07:05

Nagyon gyer lehet a talalati arany mindkettonel.

    2014-04-13 07:05:32

6-5 Pac
akkor lassuk a verekedest az utolsoban :)

» zolimt   válasz erre
    2014-04-13 07:04:45

107-103 Bradley

    2014-04-13 07:04:13

106-103 Bradley

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 07:04:07

@moRtiZ: Ledermannál is.

    2014-04-13 07:01:59

A riporterek szerint Bradleynek ko kell a gyozelemhez jol hallom?

» moRtiZ   válasz erre
    2014-04-13 07:01:05

94-96 Pac

    2014-04-13 07:00:54

Ha igy megy vegig, kihozzak Pac-et sztem.

» liviano   válasz erre
    2014-04-13 07:00:43

4-6 pac

» zolimt   válasz erre
    2014-04-13 07:00:38

96-94 Bradley

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 07:00:04

97-94 Bradley

    2014-04-13 07:00:00

Bradley mar a masodikban elfaradt :)

    2014-04-13 06:59:19

@zolimt: próféta szóljon...

» Dirhanka   válasz erre
    2014-04-13 06:58:25

5-4 Pac
Bradley ugy tunik, hogy farad

» zolimt   válasz erre
    2014-04-13 06:56:37

87-84 Bradley

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 06:56:08

88-84 Bradley

    2014-04-13 06:56:07

Bradleynek nagyon nem all jol ez a mutatvanyozas.

    2014-04-13 06:54:33

Kicsit konnyelmunek tunik neha Bradley, meg ne bosszulja magat.

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 06:53:03

döntetlen menet nálam, 78-75

    2014-04-13 06:52:50

4-4

» zolimt   válasz erre
    2014-04-13 06:52:28

78-74 Bradley

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 06:52:22

68-65 Brad

    2014-04-13 06:49:14

Ez Pac menet volt. Egallszagu

» TITANIUM   válasz erre
    2014-04-13 06:49:04

4-3 Bradley

» zolimt   válasz erre
    2014-04-13 06:48:45

68-65 Bradley, ha ezt vegigcsinalja az nagyon durva

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 06:48:19

4-2 Bradley

» zolimt   válasz erre
    2014-04-13 06:45:32

59-55

    2014-04-13 06:45:02

Fazsa meccs..

» Horváth Ákos   válasz erre
    2014-04-13 06:44:58

:))

    2014-04-13 06:44:28

58-56 Bradley, az utolso 8as sorozatbol konkretan 0 utes talalta el Bradleyt :)))

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 06:44:17

@fixpont: marquez jobbosat akarja eladni

» zolimt   válasz erre
    2014-04-13 06:41:32

Still draw

» TITANIUM   válasz erre
    2014-04-13 06:41:25

3-2 Bradley
jol vedekezik bradley nagyon

» zolimt   válasz erre
    2014-04-13 06:41:11

Bradley kicsit gorcsol, tulsagosan nagyot akar utni sokszor.

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 06:41:03

Ha ez így megy hozza Bradley sztem..

» Horváth Ákos   válasz erre
    2014-04-13 06:40:52

49-46 Bradley

    2014-04-13 06:40:43

hát pac nagyon megkopott, rá se lehet ismerni

» tollanik   válasz erre
    2014-04-13 06:40:17

48-47 Bradley

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 06:40:02

@fixpont: Igez? Valami fura. De igazából egyikük sem bokszol jól sztem. Magukhoz képest pl. lábon gyenge mind a kettő az az érzésem.

    2014-04-13 06:37:40

Nagyon jo ez a meccs!

    2014-04-13 06:37:30

39-37 Bradley nálam

    2014-04-13 06:36:45

2-2

» zolimt   válasz erre
    2014-04-13 06:36:45

4 Bradley..

» Horváth Ákos   válasz erre
    2014-04-13 06:36:37

38-38 Bradley nem boxol valami takarekosan, tul sokat hajol, tul sok utest dob el, hatalams luftok, ha elfarad, bajban lehet, de egyelore meg birja

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 06:36:31

Pac spagettizet,erre sem gondoltam.

» Horváth Ákos   válasz erre
    2014-04-13 06:35:39

Bradley gyönyörüen védekezett..

» Horváth Ákos   válasz erre
    2014-04-13 06:33:33

2-1 pac

» zolimt   válasz erre
    2014-04-13 06:33:28

Ezt Pac hozni fogja.:) Bradley elfáradt 2 menet alatt? Csak tolja az ütéseit, mint ha kb. a 12. menet lenne. Fura..

    2014-04-13 06:33:26

nagyon nagy meccs... nagyon jo, ahogy bradley is a kiutesre megy... csak igy tovabb :)

    2014-04-13 06:33:04

Valami nem tetszik nekem Bradley mozgasaban....

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 06:32:47

Nagy menet nem tudnám hova adni

» Horváth Ákos   válasz erre
    2014-04-13 06:32:41

29-28 PacMan

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 06:32:10

29-28 Bradley

    2014-04-13 06:32:00

Sztem a 2 Pacé volt..

» Horváth Ákos   válasz erre
    2014-04-13 06:29:02

Nalam 2 menet után egál

    2014-04-13 06:28:45

szoros volt ez is, de 19-19

    2014-04-13 06:28:45

19-19

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 06:28:02

1 menet. Bradley bizony..

» Horváth Ákos   válasz erre
    2014-04-13 06:25:13

10-9 Bradley

    2014-04-13 06:24:33

lassú és pontatlan pac:S

» tollanik   válasz erre
    2014-04-13 06:24:16

10-9 Bradley

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 06:24:03

annyira későn kezdődött hogy már nem tudtam megvárni a kezdest basszus! hajrá Pacman!

» Dirhanka   válasz erre
    2014-04-13 06:21:54

ja, megcsiptek a fule mogott..

    2014-04-13 06:19:04

Jol latom, Bradley meg van csipve?

» TITANIUM   válasz erre
    2014-04-13 06:13:40

Azthiszem nemsokára okosabbak leszünk :)

    2014-04-13 06:04:52

Ezeket a himnuszokat de utalom meccs elott. :)

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 06:01:50

Off:
A sport1-nek fontosabb a saját műsorait ajánlani a meccs ősszefoglaló megmutatása helyett :-(
Csakúgy,mint a kiváló nb1es meccseket mutatni hdben,a sport2n meg lehet sdben nézni a spanyol focit.

on: apa kezdődik.

» tizedes   válasz erre
    2014-04-13 05:59:46

Szerintem jo kis bunyos ez az underdog afgan-kanadai.

» liviano   válasz erre
    2014-04-13 05:54:01

toth csaba tenyleg osszekeverte chavez jr.-t barreraval? :)

    2014-04-13 05:41:14

de nagyon rossz ez a meccs

    2014-04-13 05:33:01

@TITANIUM: fel ora tuti meg

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 05:25:44

Mennyi ido mulva kezdodhet kb a Pac meccs? Meg a buszon vagyok.

» TITANIUM   válasz erre
    2014-04-13 05:25:01

az öreg chavez es barrera a mehikoi kozvetités szakkommentátora :)

    2014-04-13 05:21:23

Hát 117-111-re kihozni Vargast azért elég nagy túlzás...
De szerintem ez a Vargas bármelyik top kisváltótól kikapna.

    2014-04-13 04:58:33

Ez a pontozas tenyleg erdekes.

» liviano   válasz erre
    2014-04-13 04:58:02

Érdekes.....

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2014-04-13 04:57:05

Hát szerintem 114-114, Khabib meggyőzőbben hozta a saját meneteit, de ettől még nálam döntetlen.

    2014-04-13 04:55:34

Túl sok fantáziát nem látok Vargasban.Van egy viszonylag jó bal keze,de semmi több.

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2014-04-13 04:55:33

Palinkas Jo reggelt! :)

    2014-04-13 04:55:11

Nem kezdett rosszul Vargas, de a 4-5 meneteket bebukta szerintem.

    2014-04-13 04:26:58

Remelem Allakhverdiev legyozi ezt a fickot (Jesse Vargast). Vargast Mayweather menedzsmelte anno, kapott is ajandekba olyan meccset, amit amugy elveszitett.. sztem nem egy igazi tehetseg.

    2014-04-13 04:26:47

@edge: Szerintem színésznek is hatalmas.....Morgan Freeman is nagy bokszrajongó....Õ is sok meccsen kint szokott lenni.

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2014-04-13 04:18:13

Üdv nektek!

    2014-04-13 04:14:25

@Pernyez Gergely: itt találsz: http://www.vipboxeu.co/sports/...

    2014-04-13 04:14:07

Jack Nicholson a legnagyobb király :) Szinte minden komolyabb bokszgálán ott vana közönségben :)

    2014-04-13 04:11:30

jo reggelt,Mr Edge van stream cimed,légyszi koszi?

» Pernyez Gergely   válasz erre
    2014-04-13 04:06:06

@edge: Az első 4-5 menetben szerintem Felix jr. jobb volt.....utána kezdett fáradni és Vazquez átvette a vezetést....Felix jr-tól le is vontak 1 pontot..

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2014-04-13 03:57:08

ki volt a jobb a vasquez vs felix meccsen? a kávé es a reggeli miatt lemaradtam az elso 9 menetrol :)

    2014-04-13 03:53:11

6 utan kezdodik, szerintem teljesen mindegy, hogy az elomeccseknek mikor van vege PacManek idopontra kezdenek.

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 03:27:46

@horváth: attol fugg, hogy meddig tartanak az elomeccsek. most megy a Vasquez - Felix jr, ezen kivul 2 van vissza a fomeccsig...

» zolimt   válasz erre
    2014-04-13 03:26:06

a főmeccs kb mikor kezdődik?

» horváth   válasz erre
    2014-04-13 03:23:21

alig látok... ! :)
jo reggelt

» zolimt   válasz erre
    2014-04-13 03:22:11

Egy kis info:
Pac jelenlegi súlya 151 font....

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2014-04-13 03:21:29

reggelt :)

    2014-04-13 03:14:23

Captain on the Bridge!

» fixpont   válasz erre
    2014-04-13 03:10:02

Üdv. mindenkinek!

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2014-04-13 03:07:31

S.Monaghan - J.McCreedy
1,05 29,00 9,00 (WH)
1,03 31,00 11,00 (Unibet)

K.Allakhverdiev - J.Vargas
1,50 23,00 2,62 (SB)
1,40 27,00 3,00 (Bwin)
1,50 21,00 2,60 (WH)
1,40 23,00 3,00 (Ladbrokes)
1,40 23,00 2,88 (Paddy Power)
1,44 26,00 2,75 (BetVictor)
1,50 23,00 2,63 (BetFred)
1,44 23,00 2,88 (Boylesports)
1,45 25,00 2,75 (Unibet)
1,44 ------- 2,62 (Bet365)

B.Vasquez - J.Felix Jr.
3,00 26,00 1,36 (SB)
2,75 26,00 1,44 (Ladbrokes)
3,00 26,00 1,36 (Paddy Power)
3,00 26,00 1,40 (BetVictor)
3,00 26,00 1,40 (BetFred)
3,13 26,00 1,36 (Boylesports)
3,10 26,00 1,36 (Unibet)
3,00 ------- 1,36 (Unibet)

R.Beltran - A.Usmanee
1,57 23,00 2,30 (SB)
1,57 21,00 2,50 (Bwin)
1,53 21,00 2,50 (WH)
1,53 26,00 2,50 (Ladbrokes)
1,44 19,00 2,62 (Paddy Power)
1,57 21,00 2,38 (BetVictor)
1,57 21,00 2,50 (BetFred)
1,57 21,00 2,50 (Boylesports)
1,53 23,00 2,55 (Unibet)
1,57 ------- 2,37 (Bet365)

T.Bradley - M.Pacquiao II
2,35 22,00 1,47 (Tippmix)
2,80 23,00 1,44 (SB)
2,90 21,00 1,45 (Bwin)
2,88 21,00 1,44 (WH)
2,88 23,00 1,44 (Ladbrokes)
2,88 21,00 1,44 (Paddy Power)
2,88 21,00 1,44 (BetVictor)
2,75 23,00 1,45 (BetFred)
2,75 23,00 1,45 (Boylesports)
3,00 24,00 1,40 (Unibet)
2,75 ------- 1,44 (Bet365)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-04-13 03:04:00

azért a túlzás,hogy a Marquez elleni kiütést ,sokan úgy értelmezik,hogy csak rálépett egy kontra jobbosra...és az első leütés?-szinte elrepült tőle.Packnak szurkolok,hátha össze jön a May mecs és akkor kap egy kis oktatást :-)

    2014-04-13 00:17:37

Valószinűleg Pac kiüti Bradley-t,de a fekete srácnak szurkolok,mert méltánytalanul mellőzött bunyós,ahhoz képest is hogy mindenkit megvert akit eléhoztak eddig.
Pac az Pac,de hajrá Bradley!

» zoltán   válasz erre
    2014-04-12 23:47:12

A főoldali szavazás végeredménye:

Timothy Bradley vs. Manny Pacquiao II. - Szerinted mi lesz a visszavágó végeredménye?

Pacquiao győz pontozással - 47%
Pacquiao győz kiütéssel - 30%
Bradley győz pontozással - 19%
Bradley győz kiütéssel - 3%

#1744 szavazat

    2014-04-12 23:20:03

@Bálint: Tudunk :)

    2014-04-12 23:00:18

Pac tko 10 menet.
Tudtok streamet?

» Bálint   válasz erre
    2014-04-12 22:19:48

@Vig Szabolcs: sőt, anyagilag nem is járna rosszul ezzel, de én inkább úgy kívánnék neki pénzes meccset, hogy győzzön és menjen May ellen.

    2014-04-12 21:50:36

@zappa: "Bradley viszont egy vereség hatására se nagyon vonulna vissza."

Szerintem sem...sőt...ebben az esetben valószínű,hogy meg lenne rendezve egy 3. meccs is.

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2014-04-12 21:35:38

Azzal egyetértek, hogy Pac formája nagyban meghatározó lesz. Viszont azért azt is hozzáteszem, hogy még ha Pac a legjobbját is hozza, sztem Bradley elég kellemetlen ellenfél. Mert gyors, technikás, fiatal, sikerre éhes, úgy bunyózik, hogy sztem pontozással nehéz látványosan verni.
Szóval ha a Cotto, vagy Mosley, Margarito elleni Pac találkozott volna a mostani Bradleyvel, sztem Bradley mindháromnál nehezebb feladat lett volna Pacnak.

    2014-04-12 20:54:59

@moRtiZ: Persze bírom May bunyóját, nem szoktam én hangoztatni hogy nem.
A fan nekem kicsit mást jelent. Az már nekem olyan aki nézegeti a róla szóló mindenféle privát híreket, twitter oldalát, poszter a falon, stb. Azért ez nagyon nem.
Alvarezzel kapcsolatban ahogy írtam is, nem a May által vertről beszéltem.
Csak arra akartam kilukadni, hogy azért a legtöbb bunyós ellen Mayt esélyesebbnek gondoljuk előzetesen. Vagy nem? Én úgy érzékelem a hozzászólásokból.

De tényleg csak egy gondolat volt, mert sokszor összevetjük a két bunyóst, ellenfeleit, ellenfélválasztását stb.

Inkább én is a Pac Bradleyről beszélek:

Nagyon kíváncsi leszek a bevonulásokra, illetve arra a pillanatra, amikor egymás szemébe néznek majd a meccs előtt.
Olyankor sok meccsen úgy lehet érezni, hogy abban a pillanatban melyikük hisz jobban saját magában.
Bradleyt korrekt bunyósnak tartom, és ahogy írtam nagyon kétesélyes a meccs, de Pacnak drukkolok. Egyrészt az első meccsen történtek miatt, másrészt ma azon filóztam mi lenne, ha egyikük vagy másikuk győzne.
Ha Bradley nyerné a meccset, onnantól sztem már annak örülnék, ha May-Bradleyt hoznák tető alá. Ami érdekes is lenne.Viszont Pacquao meccseit jobban szeretem nézni. Ha pl. Bradley meccselne valakivel egy csatornán, és közben egy másikon Pac, gondolkodás nélkül Pac meccsét nézném.
Vagyis ha Pac nyerne, egyrészt meglenne a remény egy May-Pacra, másrészt még ha a May-Pac nem is jönne össze, jó lenne még sok meccsen látni Pacquaot.
Bradley viszont egy vereség hatására se nagyon vonulna vissza. Szóval ha az önző bokszrajongó szemszögéből nézem, akkor is Pacnak kell győznie, meg akkor is ha az igazságra gondolok.

    2014-04-12 20:50:56

Én bizony szeretem Pacman bunyóját, Isten bizony.
Bradley ellen hiába "nyert" az első meccsen, az akkori vesztes csata miatt belekényszerült a Marquez elleni derbibe és ott, az a leütés most is benne lesz. Bradley ellen szurkoltam Provodnyikov elleni meccsén, de ott Tim megmutatta, hogy lábon mi mindent ki tud hordani,. Tudom, Pacman ellen más pofonokat kap majd, viszont az első meccsen sem kapott akkorákat.

Szóval , sajnos Bradley győzelmet tippeltem, méghozzá KO-t.
Valamiért ezt érzem, pedig nagyon fogok szorítani Pacmannak!!

» tizedes   válasz erre
    2014-04-12 20:48:32

@southpaw: "Cotto milyen állapotban is volt akkortájt...."
Valóban a meccs után elég ramaty állapotban volt Cotto. És mindezek után van akik még visszavágóztatni akarták a puero ricoit. Nem kapott ott eleget szerencsétlen?

» Attila   válasz erre
    2014-04-12 20:38:11

@zolimt: csak enyhe túlzás. a Bradley ellenit megnyerte, a Marquez 3-at pedig ő kapta ajándékba.

» southpaw   válasz erre
    2014-04-12 20:36:55

@southpaw: "az utolsó 4 meccséből 3-at elvesztett" ezt nyilvan trollkodasnak szantad...

» zolimt   válasz erre
    2014-04-12 20:20:39

Pacman egyértelműen kifelé megy..az utolsó 4 meccséből 3-at elvesztett:) Bradley pedig most van a csúcson, életkorát, karrierje szakaszát tekintve is....egyszerűen nem illik a képbe, hogy itt Pacquiao nyerjen.

» southpaw   válasz erre
    2014-04-12 20:10:57

Az oly sokat emlegetett Cotto elleni formája Pacmannak.....azt érthetetlen módon kihagyják a sztoriból, hogy Cotto milyen állapotban is volt akkortájt....

» southpaw   válasz erre
    2014-04-12 20:01:27

Szivem szerint Bradley, az eszem szerint kihozzak PacMant kompenzalando az elso meccset egy dontetlenszagu meccsen.

» fixpont   válasz erre
    2014-04-12 19:56:39

sima pac wp, bradley elvisz 3-4 menetet

» kovacs alajos   válasz erre
    2014-04-12 19:52:45

Pac síma pontozással nyerni fog de parádés meccs lesz. Lefőztem vagy fél liter kávét remélem nem kapok infarktust vagy agyvérzést. Sport 1 -nek megint óriási köszönet,hogy közvetítik!

» Hamed1.0   válasz erre
    2014-04-12 19:48:36

döntetlen körüli pontozásos meccset tippelek, legyen mondjuk MD Bradley.

    2014-04-12 19:34:01

@zappa: Szerintem meg annak nincs értelme, hogy Mayt idekevered.

A témához: bár Bradley talán javult az első meccsük óta, szerintem (is) a meccs Pac formájától függ. Szerintem még egy kicsit megkopott Pac is elég kellene legyen, ezért még mindig Pac szoros pontozásos győzelmét várom. Aztán hajnalban meglátjuk, hogy hol tart most Pac.

» Layman   válasz erre
    2014-04-12 18:44:32

@moRtiZ: Es ha Pac bunyozna Alvarezzel azt mondanad: Csak azert mer vele bunyozni mert May mar megverte.

» moRtiZ   válasz erre
    2014-04-12 18:12:57

@zappa: Igen Zappa, de te izombol May fan vagy, hiaba hangoztatod hogy nem :)

» moRtiZ   válasz erre
    2014-04-12 18:12:17

@gigaboly: Ennek sok értelme nincs. Feltenni, hogy May-Bradley is szoros lenne, meg utána Marquez kiütné Mayt akkor lehet hogy Maynek se adnánk több esélyt Bradley ellen...

Csak azért írtam ezt le, mert valahol ez számít abban, hogy kit tartunk jobbnak. Alvarez -May. Kinek adtunk több esélyt Alvareznek May ellen, vagy ha akkor a veretlen Alvarez Paccal bokszolt volna, Pac ellen Alvareznek?

Most Szintén Bradleynek egész sok esélyt adunk legtöbben. Sztem May ellen páran még a biztonsági ellenfélválasztást is felrónák Maynek....:)
Vagy ott volt a Marquez Pac ami tök bevállalós dolog Pactól, mert a nagy riválisa, stb. May-Marquezt ha megismételték volna, hát kapott volna May hideget meleget az ellenfélválasztásért.

Pac ellen Bradleynek én közel 50% esélyt adok. May ellen Bradleynek 20% nál többet nem adnék.

    2014-04-12 18:05:57

Sztem döntetlen lesz.

» Jor-El   válasz erre
    2014-04-12 17:22:51

@zappa: Ezt űgy kell nézni hogy ha lett volna Floyd Bradley meccs amit a pontozók Bradley javára csalnak el akkor a visszavágón kb ugyanolyan esélye lenne mint most Pac ellen .

» gigaboly   válasz erre
    2014-04-12 17:11:53

Szerintem Pacman simán nyer. Végre van normális erőnléti edzője(ez látszott már Rios ellen is), tehát bírni fogja 12 menetig. Az első meccs második felében talán a kondi hiánya miatt is vett vissza a tempóból. Ha pedig a ponthátrányban lévő Bradley elkezd kicsit bátrabban bunyózni, akkor idő előtt vége is lehet.

» Attila   válasz erre
    2014-04-12 16:57:19

Ahogy látom megoszlanak a vélemények, de legalábbis sokan szoros meccsre számítanak. Vajon ha most May-Bradley meccs lenne, akkor is ilyen sokan adnának Bradleynek esélyt? :) Költői kérdés volt...

    2014-04-12 15:43:51

@Chico: Szerintem Marquez ellen is bizonyitotta hogy nem jart el felette az ido. Igen, belelepett az utesbe (es itt a tokeletes bizonyitek hogy 1 utes eldont egy meccset), amire Marquez keszult, de szerintem addig jobb volt mint Marquez. Bradleynel jobb volt, Marqueznel 1 hiba, Riosnal jobb volt. Persze ez csak szvsz, nyilvan lehet maskent is latni. Mindenesetre az elozo Tim elpontozasa miatt is hajra Pacman.

» moRtiZ   válasz erre
    2014-04-12 15:34:02

Paran ugy velekednek Bradleyrol mintha egy nyeretlen senki lenne, PAc meg meg mindig az lenne aki volt Cotto kornyeken. De errol szo nincs szerintem mar az elso meccsen sem volt csak az eleg volt Tim ellen. Azt megnyerte Pac,de Bradley szepen vitt el meneteket ellene amit Marquezen kivul utoljara kb. Moralesnek sikerult. Szerintem Pac azota latvanyosan rosszabodott pont a legnagyobb fegyvere nincs mar meg persze soakakat megteveszthet mert Rios ellen bizonyitotta,hogy meg mindig jol tud zsakolni. Bradleyt pedig nem tartjak sokra mert igazabol semmi kiemelkedo tulajdonsaga nincsen de ami van az osszessegeben meg is egy eleg nehez feladat ele allitott eddig mindenkit. Bradley fog tudni ujitani Pac nem hiszem,hogy kepes lenne mas bokszra. Nagyon varom a hajnalt sokminden ki fog derulni.

    2014-04-12 15:12:27

@gigaboly: Köszi :)

    2014-04-12 15:11:33

Bradley szerintem most megerdemelten fog nyerni.

    2014-04-12 15:01:50

Látom csak prof mert nagyobbat álmodni :) (gondolom az sem mindegy ki kinek drukkol). Pac jelenlegi állapota, formája mérvadó lesz. Ha hozza régebbi formáját és látványos támadóbunyót mutat be, akkor KO-val, de pontozással is viszi a meccset. Kétszer nem csalják el a meccsüket.
Amennyiben annyit nyújt mint az utolsó meccsein (ez is benne van a pakliban), akkor Tim-nek van keresnivalója, nyerhet is.

» grabanc   válasz erre
    2014-04-12 14:42:12

@Beton: A vipbox oldal szerint hajnal 5 kor kezdődik (magyar idő szerint) !

» gigaboly   válasz erre
    2014-04-12 13:55:27

Gyerekek!
Sok szakértői vélemény, sokszor tévedett már.
Kíváncsi lennék, hogy most miről kommentelnénk, ha C.J. Ross nem pontoz az első meccsen, a Provo vs Bradleyn a bíró a végén nem avatkozik közbe, és Bradley a padlón végzi, és végül Pacman a Marquez meccsen nem szalad bele abba a nagy pofonba????
Én azt látom, hogy sokan irigyek Pacmanre, ezért akarják leírni. A Rios elleni meccs előtt már mondták, hogy ajaj Pacman, nem lesz könnyű ezzel a Riossal. Erre Pac szarrá verte Riost, és jöttek a hozzászólások:ááá ez a Rios nem is komoly ellenfél volt, meg Pac ezzel a teljesítménnyel kevés lesz Bradley ellen stb.stb....Én azt látom, hogy Pac csinálhat akármit, az a fanyalgóknak úgysem lesz jó. Egy 35 éves ember még nincs túl a teljesítése zenitjén, számos ellenpéldát láttunk már erre. Én mint szakértő:-))) azt mondom, hogy Bradley a padlón végzi. Az önbizalma már már nagyképűség, az ő ütőerejével és állával nagyon nagy veszélyben lesz Pac pontos, kemény ütései ellen. ha igaz, hogy Pac tényleg a kiütésre megy, akkor Bradley jobb ha felveszi a táncos cipőket. Az első meccsen Pac tényleg nem volt csúcsformában, de még így is símán verte Timót.

» frantiseklatka   válasz erre
    2014-04-12 13:35:06

@Beton: Ennél pontosabban még Pac se tudja szerintem :)

    2014-04-12 13:02:28

Valaki nem tudja mikor kezdődik Pac-ék meccse? Én olyan 5 fél 6 ra tippelek de jó lenne pontosan tudni ..

    2014-04-12 12:24:49

Ennyi szakértöi vélemény után nehéz tisztán látni ! Igy csak azt teszem amit eddig is a szivemre hallgatok : Hajrá Pac Csapd ki a kis fekát .....akivel amugy az ég világon semmi bajom nincs!

    2014-04-12 11:53:46

Pac szerintem le fogja gázolni a meccs vége felé Bradleyt.

» horváth gergely   válasz erre
    2014-04-12 11:47:56

Ezt Bradley sem gondolhatja komolyan, hogy nem csak papíron nyert! :) Pac győzelmet várok (sokat számítana a jövőre nézve egy kiütés) ha viszont kikap, menjen nyugodtan politizálni! A mérlegelés pedig vicces volt :)

» Mizsei Zsolt   válasz erre
    2014-04-12 11:36:06

Lehet tudni kb a fő meccs mikor kezdődik?Előre is köszönöm!

» Kocsomba Dániel   válasz erre
    2014-04-12 11:25:51

Lehet hogy elfogult vagyok, de szerintem prof érvelése a legjobb.
Tóth Csaba óriási fazon, volt szerencsém megismerni, de nagyon elfogult tud lenni ilyenkor, amit viszont mindig teljesen ki tud zárni a meccs kezdetétől és abszolut objektív tud lenni.

» southpaw   válasz erre
    2014-04-12 10:32:49
Ugrás az oldal tetejére